Қазақстан Республикасының заңнамасымен Ұлттық қауіпсіздік комитеті Шекара қызметінің қарауына жатқызылған қылмыстық құқық бұзушылықтар бойынша анықтауды ұйымдастыру нұсқаулығын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті төрағасының 2017 жылғы 27 қыркүйектегі № 74 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 17 қазанда № 15902 болып тіркелді.

      Қазақстан Республикасы Президентінің 1996 жылғы 1 сәуірдегі № 2922 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік комитеті туралы ереже 16-тармағының 60-1) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының заңнамасымен Ұлттық қауіпсіздік комитеті Шекара қызметінің қарауына жатқызылған қылмыстық құқық бұзушылықтар бойынша анықтауды ұйымдастыру нұсқаулығы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің Шекара қызметі:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықтың көшірмесін Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде баспа және электронды түрде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне орналастыру және ресми жариялау үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына бір данада қазақ және орыс тілдерінде жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің ресми интернет-ресурстарына орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті Төрағасының орынбасары – Шекара қызметінің дщиректорына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық қауіпсіздік комитетінің
Төрағасы
К. Мәсімов

      КЕЛІСІЛДІ

      Қазақстан Республикасының

      Бас Прокуроры

      Ж. Асанов _____________

      2017 жылғы 8 қыркүйек

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық қауіпсіздік
комитеті Төрағасының
2017 жылғы 27 қыркүйектегі
№ 74 бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасының заңнамасымен Ұлттық қауіпсіздік комитеті Шекара қызметінің қарауына жатқызылған қылмыстық құқық бұзушылықтар бойынша анықтауды ұйымдастыру нұсқаулығы

      Ескерту. Нұсқаулық жаңа редакцияда – ҚР Ұлттық қауіпсіздік комитеті Төрағасының 11.02.2021 № 16/қе (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасының заңнамасымен Ұлттық қауіпсіздік комитеті Шекара қызметінің қарауына жатқызылған қылмыстық құқық бұзушылықтар бойынша анықтауды ұйымдастыру нұсқаулығы Қазақстан Республикасы Президентінің 1996 жылғы 1 сәуірдегі № 2922 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік комитеті туралы ереже 16-тармағының 60-1) тармақшасына сәйкес әзірленген және Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті Шекара қызметінде (бұдан әрі – Шекара қызметі) анықтау өндірісі қызметін ұйымдастыруды нақтылайды.

      2. Анықтау бөлімшелерінің әскери қызметшілері, сондай-ақ анықтау өндірісі бойынша функциялары берілген бөлімшелер Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 4 шілдедегі Қылмыстық-процестік кодексiнде (бұдан әрі – ҚПК) белгіленген өкілеттіктерге сәйкес, Шекара қызметінің тергеулігіне жататын ҚПК-нің 191-бабының 6, 10-бөлімдерінде көзделген қылмыстық құқық бұзушылықтарды сотқа дейінгі тергеп-тексеруді жүзеге асырады.

      3. Шекара қызметінде анықтау бөлімшелеріне жатады:

      1) Шекара қызметінің анықтау және әкімшілік іс жүргізу басқармасы (бұдан әрі – АӘІЖБ);

      2) Шекара қызметінің аумақтық бөлімшелерінің және оның құрылымдық бөлімшелерінің анықтау және әкімшілік іс жүргізу бөлімдері (бұдан әрі – АӘІЖБ).

      4. Анықтау өндірісі бойынша функциялары берілген бөлімшелерге:

      1) дайындық, қорларды қолдану және әскери қызмет, шекара күзету басқармасы (бөлімі);

      2) барлау және қарсы барлау іс әрекеттері бойынша басқармасы (бөлімі);

      3) шекаралық бақылау (бөлімдер, бөлімшелер, топтар) басқармасы;

      4) анықтау және әкімшілік іс жүргізу бөлімшелері, топтары;

      5) шекара бөлімдері (бөлімшелері), шекаралық бақылау бөлімдері (бөлімшелері), шекаралық кораблдер (катерлер), техникалық бақылау және арнаулы мақсаттағы ұтқыр іс-қимылдар бөлімдері (топтары).

      5. Егер де анықтау бөлімшелерінің әскери қызметкерлері болмағанда, қылмыстық құқық бұзушылық жасаған аумақ алшақты болғанда анықтау өндірісі бойынша функциялары берілген істерді жүргізуге кіретін офицерлер, сержанттар мен қатардағы жауынгерлер құрамындағы келісімшарт қызметіндегі әскери қызметшілері Шекара қызметінің құзыретіне жататын қылмыстық құқық бұзушылық бойынша сотқа дейінгі тергеуді жүзеге асырады, сонымен қатар ҚПК-нің 196-бабының 1-бөлігіне сәйкес кезек күттiрмейтiн тергеу әрекеттерiн өткізеді.

2-тарау. Шекара қызметінде анықтауды ұйымдастыру

      6. Шекара қызметінде анықтау органы бастығының өкілеттіктеріне Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті Төрағасының орынбасары – Шекара қызметінің Директоры және оның орынбасарлары, Шекара қызметінің аумақтық бөлімшелерінің бастықтары және оның орынбасарлары, АӘІЖ басқармасы және АжӘІЖ бөлімдерінің бастықтары және оның орынбасары.

      7. Анықтау өндірісі бойынша функциялары берілген Шекара қызметінің аумақтық бөлімшелерінің, сондай-ақ ұйымдастырушылық-әдістемелік жетекшілікті және анықтау бөлімшелерінің әрекетін үйлестіруді АӘІЖ басқармасы жүзеге асырады.

      8. АӘІЖ басқармасы АӘІЖ бөлімінің және анықтау өндірісі бойынша функциялар берілген бөлімшелерінің қылмыстық-процестік қызметін талдау негізінде:

      1) анықтау сапасын жақсартуға бағытталған шараларды, әзірлейді;

      2) АӘІЖ бөлімінің қылмыстық-процестік қызметінің жай-күйін тексеруді ұйымдастырады, анықталған кемшіліктерді жою жөніндегі ic-шараларды әзірлеуге катысады, олардың орындалуын бақылайды;

      3) анықтау бөлімшелері және анықтау өндірісі бойынша функциялар берілген бөлімшелерінің қылмыстық-процестік қызметінің нәтижелері туралы шолулар, ақпараттық хаттарды дайындайды, анықтауды жетілдіру бойынша қылмыстық құқық бұзушылықтардың жекелеген құрамдарын тергеп-тексерудің тактикасы мен әдістемелерін дайындайды, үздік тәжірибе жинақтайды және таратады, оларды тәжірибеге енгізуді қамтамасыз етеді;

      4) нормативтік құқықтық актілердің жобаларына ұсыныстар енгізеді;

      5) анықтау бөлімшелерінің және анықтау өндірісі бойынша функциялары берілген бөлімшелерінің әскери қызметшілерімен жиын өткізеді және ұйымдастырады;

      6) анықтау бөлімшелері және анықтау өндірісі бойынша функциялар берілген бөлімшелері әрекетінің сұрақтары бойынша азаматтардың өтініштерін карайды;

      7) анықтау бөлімшелері және анықтау өндірісі бойынша функциялар берілген бөлімшелері әскери қызметшілерінің біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастырады;

      8) бағынысты АӘІЖ бөлімдері және анықтау өндірісі бойынша функциялар берілген бөлімшелері тәртіпті және заңдылықтарды бұзу деректері бойынша қызметтік тексеру жүргізеді;

      9) анықтау сұрақтары бойынша Шекара қызметінің бөлімшелерімен және басқа да мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасайды, қылмыстық құқық бұзушылықтарды тергеп-тексеру, заңдылықты нығайту бойынша бірлескен іс-шараларды әзірлейді және келіседі, бұйрықтардың жобаларын, нұсқауларын, әдістемелік ұсынымдарын, қылмыстық істердің макеттерін дайындайды, белгіленген тәртіпте қылмыстық-процестік іс-қимылды жетілдіру мәселелері бойынша бірлескен кеңестер, семинарлар және басқа да іс-шаралар өткізеді.

      9. Анықтау бөлімшелерінің және анықтау өндірісі бойынша функциялар берілген бөлімшелерінің қылмыстық-процестік іс-қимылының нәтижелері мынадай негізгі көрсеткіштер бойынша бағаланады:

      1) біріктірілген істерді ескере отырып, сотқа жолданған қылмыстық істер саны (өсу оң көрсеткіш ретінде бағаланады);

      2) сотқа дейінгі тергеп-тексеру мерзімін үзу және қылмыстық істерді тоқтату туралы күші жойылған қаулылардың саны (төмендеуі оң көрсеткіш ретінде бағаланады);

      3) прокурорлармен қосымша тергеп-тексеруге қайтарылған, соттармен ақтау үкімдері шығарылған, қылмыстық істердің жоқтығы (оң көрсеткіш ретінде бағаланады);

      4) есепке алу-тіркеу тәртібінің сақталуы (бұзушылықтар фактілерінің төмендеуі оң көрсеткіш ретінде бағаланады);

      5) қылмыстық процеске қатысушылардың конституциялық құқықтары мен бостандықтарының сақталуы (бұзушылықтардың төмендеуі оң көрсеткіш ретінде бағаланады).

      10. Шекара қызметінің аумақтық бөлімшелерінде және оның құрылымдық бөлімшелерінде анықтауды ұйымдастыру Шекара қызметінің аумақтық бөлімшелерінің бастықтарына жүктеледі, олар жүзеге асырады:

      1) анықтау сұрақтары бойынша анықтау өндіріс функциясы жүктелген бөлімшелер мен АӘІЖ бөлімдерінің ұйымдастыру әрекеттерінің үйлестіруін;

      2) бағынысты АӘІЖ бөлімдерінің жұмыстарын жақсарту бойынша, Шекара қызметінің басшылығына және АӘІЖ басқармасына ұсыныстар енгізу, заңнаманы жетілдіру бойынша ұйымдастырушылық шараларын;

      3) анықтау өндірісін талдау жүргізуді және әдістемелік-ұйымдастырушылықты қамтамасыз етуді;

      4) бағынысты АӘІЖ бөлімдерінің және анықтау өндірісі бойынша функциялар берілген бөлімшелердің қылмыстық-процестік әрекетінің, инспекциялау, тексеру материалдарын және басқа да ақпаратты шаралардың жағдайы туралы талдау мәліметтерінің негізінде, сотқа дейінгі тергеп-тексеру жүргізудің сапасын жақсартуға, уақытылы кемшіліктерді жою бойынша іс-шараларды жүзеге асырады.

      11. Шекара қызметінің аумақтық бөлімшелері ай сайын есеп беру кезеңінен кейін айдың 5-ші күнінен кешіктірмей АӘІЖ басқармасына ұсынады:

      1) бағынысты АӘІЖ бөлімдерінің анықтау бойынша жұмыстарының негізгі көрсеткіштері туралы статистикалық есептілікті, ал қылмыстық-процестік заңнаманың талаптарын сақтаудың жай-күйі нашарлаған кезде себебін ашып көрсете отырып, түсіндірме жазба жолдайды;

      2) Шекара қызметінің басшылығымен бақылауға алған қылмыстық істер бойынша ақпарат ұсынады.

      12. Шекара қызметінің аумақтық бөлімшелері өндірістеріндегі барлық қылмыстық істерге бақылау жасауға және уақтылы есеп жүргізу үшін:

      1) сотқа дейінгі тергеп-тексерудің бірыңғай тізіліміне (бұдан әрі - СДТБТ) тіркелген және ол туралы процестік шешімдер шығарылған қылмыстық құқық бұзушылықтар туралы мәліметті ведомстволық деректер базасына тұрақты түрде енгізеді;

      2) он бес күндік мерзім ішінде әрбір айыпталғандарды ақтау, қылмыстық істі ақтау негіздері бойынша тоқтату, заңсыз ұстау және (немесе) күзетпеу ұстау, прокурорлардың қосымша тергеп-тексеру үшін қылмыстық істерді кері қайтару фактілері бойынша анықтаушылар айыптыларды жауапкершілікке тарта отырып, істі қарайды, ол туралы Шекара қызметінің басшылығына қызметтік тергеп-тексерудің қорытындыралы мен бұйрықтардан үзінділерді қоса бере отырып, баяндайды.

      13. Шекара қызметінің аумақтық бөлімшелерінің құрылымдық бөлімшелерінде анықтау өндірісі қызметінің бысшылығын құрылымдық бөлімшелерінің бастықтарына жүктеледі.

      14. Шекара қызметінің аумақтық бөлімшесінің және оның құрылымдық бөлімшесінің бастығы анықтау өндіріс жұмысын тиімді қамтамасыз ету масқатында:

      1) АӘІЖ бөлімдері мен анықтау жүргізу бойынша функциялар берілген бөлімшелердің олар қылмыстық істер бойынша сотқа дейінгі тергеп-тексеруді жүзеге асыру кезіндегі іс-қимылын үйлестіреді;

      2) қылмыстық құқық бұзушылықтар туралы арыздарды, хабарламаларды тіркеуді және олар бойынша процестік шешімдер қабылдауды қамтамасыз етеді (ҚПК 179-180, 187, 191-баптары);

      3) қылмыстық құқық бұзушылықтар туралы арыздарды, хабарламаларды СДТБТ-ға, оның ішінде байланыс құралдарын пайдалана отырып, уақтылы тіркеуді, тергеу реттілігі бойынша жолдауды, қылмыстық құқық бұзушылық іздерін анықтау және бекіту бойынша кезек күттірмейтін тергеу әрекеттерін сапалы жүргізуді, ic бойынша түпкілікті шешім қабылдауды бақылайды;

      4) анықтау өндірісін жүйелі түрде талдау жүргізеді, анықтаудың сапасын және тиімділігін арттыру бойынша іс-шаралар әзірлейді және жүзеге асырады, Шекара қызметінің басшылығына ұсыныстар енгізеді;

      5) анықтаушыларды қызметтік кабинеттермен, байланыс құралдарымен, көлікпен және ұйымдастыру техникасымен, оның ішінде көшіргілерімен, және сканермен қамтамасыз етуге шаралар қабылдайды;

      6) қылмыстық құқық бұзушылықтың сотқа дейінгі тергеп-тексерудің сапасы мен уақытылы жағдайын жасайды;

      7) анықтаушыларды сотқа дейінгі тергеп-тексерумен байланысты емес жұмыстарды орындауға тартуға жол бермейді;

      8) жедел-жауынгерлік, арнайы және денешынықтыру дайындығына анықтау өндірісі бойынша функциялар берілген бөлімшелердің, анықтау бөлімшелерінің әскери қызметшілерін, прокуратура және сот қызметкерлерін, мамандар мен ғалымдарды жұмылдыра отырып, анықтау сұрақтары бойынша сабақтар ұйымдастырады;

      9) анықтау бөлімшелерінің және анықтау өндірісі бойынша функциялар берілген бөлімшелерінің бос лауазымдарына толықтырма жүргізеді және үміткерлерге іріктеу жұмыстары ұйымдастырады;

      10) Кодекстің 62-бабында көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

Об утверждении Инструкции по организации дознания по уголовным правонарушениям, отнесенным законодательством Республики Казахстан к ведению Пограничной службы Комитета национальной безопасности

Приказ Председателя Комитета национальной безопасности Республики Казахстан от 27 сентября 2017 года № 74. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 октября 2017 года № 15902.

      В соответствии с подпунктом 60-1) пункта 16 Положения о Комитете национальной безопасности Республики Казахстан, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 1 апреля 1996 года № 2922, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Инструкцию по организации дознания по уголовным правонарушениям, отнесенным законодательством Республики Казахстан к ведению Пограничной службы Комитета национальной безопасности.

      2. Пограничной службе Комитета национальной безопасности Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление копии настоящего приказа в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан в бумажном и электронном виде в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан в одном экземпляре на казахском и русском языках, для размещения и официального опубликования в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Комитета национальной безопасности Республики. Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Комитета национальной безопасности Республики Казахстан – Директора Пограничной службы.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель
Комитета национальной безопасности
Республики Казахстан
К. Масимов

      СОГЛАСОВАН
Генеральный Прокурор
Республики Казахстан
____________ Ж. Асанов
8 сентября 2017 года

  Утверждена приказом
Председателя Комитета
национальной безопасности
Республики Казахстан
от 27 сентября 2017 года № 74

Инструкция по организации дознания по уголовным правонарушениям, отнесенным законодательством Республики Казахстан к ведению Пограничной службы Комитета национальной безопасности

      Сноска. Инструкция в редакции приказа Председателя Комитета национальной безопасности РК от 11.02.2021 № 16/қе (вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая Инструкция по организации дознания по уголовным правонарушениям, отнесенным законодательством Республики Казахстан к ведению Пограничной службы Комитета национальной безопасности разработана в соответствии с подпунктом 60-1) пункта 16 Положения о Комитете национальной безопасности Республики Казахстан, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 1 апреля 1996 года № 2922, и детализирует организацию деятельности по производству дознания в Пограничной службе Комитета национальной безопасности Республики Казахстан (далее – Пограничная служба).

      2. Дознание по уголовным правонарушениям, предусмотренным частями 6, 10 статьи 191 Уголовно-процессуального кодекса Республики Казахстан от 4 июля 2014 года (далее – УПК), отнесенных к компетенции Пограничной службы, осуществляется военнослужащими подразделений дознания, и подразделений, наделенных функциями по производству дознания в строгом соответствии с полномочиями, определенными УПК.

      3. К подразделениям дознания в Пограничной службе относятся:

      1) управление дознания и административного производства Пограничной службы (далее – УДАП);

      2) отделы дознания и административного производства территориальных подразделений Пограничной службы и их структурных подразделений (далее – ОДАП).

      4. К подразделениям, наделенным функциями по производству дознания, относятся:

      1) управления (отделы) охраны границы, подготовки, применения резервов и службы войск;

      2) управления (отделы) контрразведывательной и разведывательной деятельности;

      3) управления (отделы, отделения, группы) пограничного контроля;

      4) группы, отделения дознания и административного производства;

      5) пограничные отделы (отделения), отделы (отделения) пограничного контроля, пограничные корабли (катера), отделы (группы) мобильных действий специального назначения и технического контроля.

      5. При отсутствии военнослужащих подразделений дознания, отдаленности района совершения уголовного правонарушения офицеры, военнослужащие по контракту сержантского и рядового состава подразделений, наделенных функциями по производству дознания, осуществляют досудебное расследование по уголовным правонарушениям, отнесенным к компетенции Пограничной службы, а также проводят неотложные следственные действия, предусмотренные частью 1 статьи 196 УПК.

Глава 2. Организация дознания в Пограничной службе

      6. Полномочиями начальника органа дознания в Пограничной службе обладают заместитель Председателя Комитета национальной безопасности Республики Казахстан – Директор Пограничной службы и его заместители, начальники территориальных подразделений Пограничной службы и их заместители, начальники УДАП и ОДАП, и их заместители.

      7. Организационно-методическое руководство и координацию деятельности подразделений дознания, а также подразделений, наделенных функциями по производству дознания территориальных подразделений Пограничной службы, осуществляет УДАП.

      8. УДАП на основе анализа уголовно-процессуальной деятельности ОДАП и подразделений, наделенных функциями по производству дознания:

      1) вырабатывает меры, направленные на улучшение качества дознания;

      2) организует проверки состояния уголовно-процессуальной деятельности ОДАП, планирует мероприятия по устранению выявленных недостатков, контролирует их исполнение;

      3) готовит информационные письма, обзоры о результатах уголовно-процессуальной деятельности подразделений дознания и подразделений, наделенных функциями по производству дознания, рекомендации по совершенствованию дознания, тактике и методике расследования отдельных составов уголовных правонарушений, обобщает и распространяет передовой опыт, обеспечивает их внедрение в практику;

      4) вносит предложения в проекты нормативных правовых актов;

      5) организует и проводит сборы военнослужащих подразделений дознания и подразделений, наделенных функциями по производству дознания;

      6) рассматривает обращения граждан по вопросам деятельности подразделений дознания и подразделений, наделенных функциями по производству дознания;

      7) организует курсы повышения квалификации военнослужащих подразделений дознания и подразделений, наделенных функциями по производству дознания;

      8) по фактам нарушения законности и дисциплины подчиненных ОДАП и подразделений, наделенных функциями по производству дознания проводит служебные расследования;

      9) по вопросам дознания взаимодействует с подразделениями Пограничной службы и другими государственными органами, разрабатывает и согласовывает совместные мероприятия по расследованию уголовных правонарушений, укреплению законности, готовит проекты приказов, указаний, методические рекомендации, макеты уголовных дел, проводит в установленном порядке совместные совещания, семинары и другие мероприятия по вопросам совершенствования уголовно-процессуальной деятельности.

      9. Результаты уголовно-процессуальной деятельности подразделений дознания и подразделений, наделенных функциями по производству дознания, оцениваются по следующим основным показателям:

      1) количество направленных в суд уголовных дел (рост оценивается как положительный показатель);

      2) количество отмененных постановлений о прерывании срока досудебного расследования и прекращении уголовных дел (снижение оценивается как положительный показатель);

      3) отсутствие уголовных дел, возвращенных прокурорами для производства дополнительного расследования, оправдательных приговоров судов (оценивается как положительный показатель);

      4) соблюдение учетно-регистрационной дисциплины (снижение фактов нарушений оценивается как положительный показатель);

      5) соблюдение конституционных прав и свобод участников уголовного процесса (снижение нарушений оценивается как положительный показатель).

      10. Организация дознания в территориальных подразделениях Пограничной службы и их структурных подразделениях возлагается на начальников территориальных подразделений Пограничной службы, которые осуществляют:

      1) координацию деятельности ОДАП и подразделений наделенных функциями по производству дознания по вопросам организации дознания;

      2) организационные меры по улучшению работы подчиненных ОДАП, внесение предложений в УДАП и руководству Пограничной службы по совершенствованию законодательства;

      3) организационно-методическое обеспечение и проведение анализа деятельности по производству дознания;

      4) мероприятия, направленные на улучшение качества производства досудебного расследования, на основании анализа данных о состоянии уголовно-процессуальной деятельности подчиненных ОДАП и подразделений, наделенных функциями по производству дознания, материалов инспектирования, проверок и другой информации с принятием своевременных мер по устранению недостатков.

      11. Территориальные подразделения Пограничной службы ежемесячно не позднее 5 числа месяца, следующего за отчетным периодом, представляют в УДАП:

      1) статистическую отчетность об основных показателях работы по дознанию подчиненных подразделений ОДАП, а при выявлении нарушений уголовно-процессуального законодательства направляют пояснительную записку с раскрытием причин;

      2) информацию по уголовным делам, взятым на контроль руководством Пограничной службы.

      12. Территориальные подразделения Пограничной службы для ведения своевременного учета и контроля по всем находящимся в производстве уголовным делам:

      1) в постоянном режиме вносят в ведомственную базу данных сведения об уголовных правонарушениях, зарегистрированных в Едином реестре досудебного расследования (далее – ЕРДР), и принятых по ним процессуальных решениях;

      2) в пятнадцатидневный срок по каждому факту оправдания обвиняемых, прекращения уголовного дела по реабилитирующим основаниям, незаконного задержания и (или) содержания под стражей, возращения прокурорами уголовных дел для дополнительного расследования, отмены прокуратурой незаконных постановлений дознавателей проводят разбирательства с привлечением виновных к ответственности, о чем докладывают руководству Пограничной службы с предоставлением копии заключения служебного расследования и выписки из приказа.

      13. Руководство деятельностью по производству дознания в структурных подразделениях территориальных подразделений Пограничной службы возлагается на начальников структурных подразделений.

      14. В целях обеспечения эффективной работы по производству дознания, начальник территориального подразделения Пограничной службы и его структурного подразделения:

      1) координирует деятельность ОДАП и подразделений, наделенных функциями по производству дознания, при осуществлении ими досудебного производства по уголовным делам;

      2) обеспечивает регистрацию заявлений, сообщений об уголовных правонарушениях и принятие по ним процессуальных решений (статьи 179-180, 187, 191 УПК);

      3) контролирует своевременное и качественное проведение неотложных следственных действий по установлению и закреплению следов уголовного правонарушения, с одновременным принятием мер к регистрации заявлений, сообщений об уголовном правонарушении в ЕРДР, в том числе с использованием средств связи;

      4) систематически анализирует деятельность по производству дознания, разрабатывает и осуществляет мероприятия по повышению качества и эффективности дознания, вносит предложения руководству Пограничной службы;

      5) принимает меры к обеспечению дознавателей служебными кабинетами, средствами связи, транспортом и оргтехникой, в том числе копировальной, и сканерами;

      6) создает условия для своевременного и качественного расследования уголовных правонарушений;

      7) не допускает привлечения дознавателей к выполнению работ, не связанных с досудебным расследованием;

      8) организует в системе оперативно-боевой, специальной и физической подготовки занятия по вопросам дознания, привлекая к их проведению военнослужащих подразделений дознания и подразделений, наделенных функциями по производству дознания, работников прокуратуры, судов, специалистов и ученых;

      9) организует подбор кандидатов и комплектование вакантных должностей подразделений дознания и подразделений, наделенных функциями по производству дознания;

      10) осуществляет иные полномочия, предусмотренные статьей 62 УПК.