Астана қаласында қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2017 жылғы 7 қарашадағы № 108-2292 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2017 жылғы 23 қарашада № 1142 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасындағы көлік туралы" 1994 жылғы 21 қыркүйектегі Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 37-бабына сәйкес, Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Астана қаласында қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау қағидалары" қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. "Астана қаласының Жолаушылар көлігі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін баспа және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы қаулының мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін Астана қаласының аумағанды таратылатын мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялау үшін жіберуді;

      4) осы қаулының ресми жарияланғаннан кейін Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      5) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде аумақтық әділет органына осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларымен көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің бірінші орынбасары С.М. Хорошунға жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Астана қаласының әкімі Ә. Исекешев

  Астана қаласы әкімдігінің
2017 жылғы 7 қарашадағы
№ 108-2292 қаулысына
қосымша

Астана қаласында қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Астана қаласында қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау қағидалары (бұдан әрі – Қағида) Астана қаласында қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидада мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) жолаушы – жол жүру құжаты (билеті) бар және қалалық рельсті көлікте жүретін жеке тұлға;

      2) қалалық рельсті көлік – қала шекарасындағы және қала маңы аймағындағы жолдармен жолаушыларды тасымалдауға арналған көлік түрі (метрополитен, трамвай, жеңіл рельсті, монорельсті көлік)

      3) маршрут – көлік құралының бастапқы және соңғы пункті арасындағы жүру жолы;

      4) тасымалдаушы – ақыға немесе жалданып жолаушыларды, багажды, жүктердi және почта жөнелтiлiмдерiн тасымалдау жөнiнде қызметтер көрсететiн және осыған белгiленген тәртiппен берiлген тиісті рұқсаты бар, меншiк құқығымен немесе өзге де заңды негiздерде көлiк құралын иеленушi жеке немесе заңды тұлға.

      3. Қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығындары субсидиялауға жатады.

      4. Астана қаласында қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалын субсидиялау тиісті бюджеттен жүргізіледі.

2. Қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау тәртібі

      5. Астана қаласында қалалық рельсті көлікпен жолаушыларды тасымалдау шығындарын субсидиялау үшін жергілікті атқарушы орган мен жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушы арасында Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Жолаушыларды тасымалдау шарты (бұдан әрі – Шарт) жасалады.

      6. Тасымалдаушы Шарт жасасқаннан кейін күнтізбелік 15 (он бес) күн ішінде жергілікті атқарушы органға кірістер мен шығыстардың ай бойынша бөлінген жылдық жоспарының жобасын бекіту үшін қажетті құжаттарды ұсынады, оны жергілікті атқарушы орган түскен күнінен бастап 30 (отыз) күн ішінде бекітеді.

      7. Ай сайын, есептік айдан кейiнгi айдың 20-на дейiнгі мерзiмде, тасымалдаушы тапсырыс берушіге мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) орындалған жұмыстар актiсi;

      2) кірістер туралы есеп;

      3) шығыстар туралы есеп.

      8. Жергілікті атқарушы орган ұсынылған құжаттардың анықтығын тексереді, тасымалдаушының шығындарын субсидиялау сомасын анықтайды және төлем ведомості қалыптастырады.

      9. Жергілікті атқарушы орган тасымалдаушының ағымдағы шотына тиесілі соманы аудару үшін төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына және бюджеттік бағдарламаға сәйкес аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлеуге екі данада шот ұсынады.

      10. Тасымалдаушы есептеу тарифін қалыптастыру кезінде кірістер мен шығыстардың бөлек есебін жүргізеді. Тасымалдаушының шығындарын субсидиялауға жіберілетін соманың көлемін айқындау мынадай көрсеткіштер негізінде жүргізіледі:

      1) жолаушылар тасымалын орындауға кірістер;

      2) жолаушылар тасымалын орындауға шығыстар.

      11. Жолаушылар тасымалының шығыстарына мыналар кіреді:

      1) қызметкерлердің еңбекақы қоры;

      2) салықтар және бюджетке төленетін басқа да мiндеттi төлемдер;

      3) электр энергиясына жұмсалатын шығындар;

      4) майлау материалдарына жұмсалатын шығындар;

      5) доңғалақ жұптарына пайдалану шығыстары;

      6) жылжымалы құрамға техникалық қызмет көрсету және жөндеу жұмыстарын жүргізуге жұмсалатын шығындар;

      7) негізгі қорлардың амортизациялық аударымдары;

      8) пошта-телеграф шығыстары, телефон станцияларын, диспетчерлік, радио, бейне және байланыстың басқа түрлерінің қондырғыларын күтіп-ұстау және пайдалану шығыстары;

      9) есептеу техникасын күтіп-ұстау және пайдалану шығыстары;

      10) баспахана жұмыстарына шығыстар;

      11) қалалық рельсті көлік ғимараттарын, құрылыстары мен үй-жайларын күтіп-ұстау шығыстары, сондай-ақ жерге ақы төлеуге байланысты шығыстар;

      12) аудиторлық қызметтер төлемі;

      13) банк қызметі төлемі;

      14) міндетті сақтандыру бойынша төлемдер;

      15) кадрларды даярлау;

      16) еңбекті қорғау шығыстары;

      17) әскерилендірілген авариялық-құтқару қызметін ұстау бойынша шығыстар;

      18) қалалық рельсті көлікпен жолаушыларды тасымалдауды жүзеге асырумен байланысты несие бойынша шығындар.

      12. Бір жолаушыны жол жүруге тасымалдаудың өзіндік құны (есептеу тарифі) қаражатты тасымалдауға жоспарланған жолаушылар санына бөлу арқылы айқындалады.

      13. Қызмет көрсетудің өзіндік құнына енгізілген шығыстар құрамын анықтау Қазақстан Республикасының заңнамасына және бухгалтерлiк есеп саласындағы қарым-қатынастарды реттейтін нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылады.

      14. Шығыстардың жекелеген баптары бойынша нормативтер болмаған кезде есеп айырысу өнеркәсіп салалары бойынша бағалар өзгерісінің болжамды индекстерін ескере отырып, өткен кезеңдегі нақты деректерге сүйене отырып жүргізіледі.

      15. Жылдың соңғы күнтізбелік айына бюджеттік субсидияларды төлеу болжамды деректер бойынша жасалған тасымалдау жөніндегі 20 желтоқсаннан кешіктірілмей ұсынылған есептің негізінде, нақты деректер бойынша жасалған есепті кейіннен беру арқылы келесі айдың 20-нан кешіктірмей мерзімінде жүзеге асырылады. Мәлімделген болжамды деректер нақты деректерден асып кеткен жағдайда, айырмасы тиісті бюджетке қайтарылуға жатады.

Об утверждении Правил субсидирования пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Астане

Постановление акимата города Астаны от 7 ноября 2017 года № 108-2292. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 23 ноября 2017 года № 1142

      В соответствии со статьей 9 Закона Республики Казахстан от 21 сентября 1994 года "О транспорте в Республике Казахстан", статьей 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить "Правила субсидирования пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Астане" согласно приложению.

      2. Руководителю Государственного учреждения "Управление пассажирского транспорта города Астаны" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) направление копии настоящего постановления в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии для официального опубликования в периодических печатных изданиях, распространяемых на территории города Астаны;

      4) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Астаны после его официального опубликования;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления представление в территориальный орган юстиции сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима города Астаны Хорошуна С.М.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Астаны А. Исекешев
     

  Приложение к
постановлению акимата города Астаны
от 7 ноября 2017 года № 108-2292

Правила
субсидирования пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Астане

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила субсидирования пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Астане определяют порядок субсидирования пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Астане (далее – Правила).

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) пассажир – физическое лицо, имеющее проездной документ (билет) и совершающее поездку на городском рельсовом транспорте;

      2) городской рельсовый транспорт – вид транспорта (метрополитен, трамвай, легкорельсовый, монорельсовый транспорт), предназначенный для перевозки пассажиров по путям в границах города и пригородной зоне;

      3) маршрут – путь следования транспортного средства между начальным и конечным пунктами;

      4) перевозчик – физическое или юридическое лицо, владеющее транспортным средством на праве собственности или на иных законных основаниях, предоставляющее услуги по перевозке пассажиров, багажа, грузов и почтовых отправлений за плату или по найму и имеющее на это соответствующее разрешение, выданное в установленном порядке.

      3. Субсидированию подлежат убытки перевозчика, связанные с осуществлением пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом.

      4. Субсидирование пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Астане производится из соответствующего бюджета.

2. Порядок субсидирования пассажирских перевозок городского рельсового транспорта

      5. Для субсидирования убытков пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Астане между местным исполнительным органом и перевозчиком, осуществляющим перевозку пассажиров, заключается Договор на перевозку пассажиров в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – Договор).

      6. После заключения Договора перевозчик в течение 15 (пятнадцати) календарных дней представляет в местный исполнительный орган необходимые документы для утверждения проекта годового плана доходов и расходов с разбивкой по месяцам, который утверждается местным исполнительным органом в течение 30 (тридцати) календарных дней со дня его поступления.

      7. Ежемесячно, в срок до 20-го числа месяца, следующего за отчетным месяцем, перевозчик представляет заказчику следующие документы:

      1) акт выполненных работ;

      2) отчет о доходах;

      3) отчет о расходах.

      8. Местный исполнительный орган проверяет достоверность представленных документов, определяет сумму субсидирования убытка перевозчика и формирует ведомость для выплаты.

      9. Для перечисления на текущий счет перевозчика причитающейся суммы, местный исполнительный орган в соответствии с планом финансирования по платежам и бюджетной программой представляет в территориальное подразделение казначейства счета к оплате в двух экземплярах.

      10. При формировании расчетного тарифа перевозчик ведет раздельный учет доходов и расходов. Определение величины сумм, направляемых на субсидирование убытка перевозчика, производится на основе следующих показателей:

      1) доходов за выполнение пассажирских перевозок;

      2) расходов на выполнение пассажирских перевозок.

      11. В расходы на пассажирские перевозки входят:

      1) фонд заработной платы работников;

      2) налоги и другие обязательные платежи в бюджет;

      3) затраты на электроэнергию;

      4) затраты на смазочные материалы;

      5) эксплуатационные расходы на колесные пары;

      6) затраты на проведение технического обслуживания и ремонта подвижного состава;

      7) амортизационные начисления основных фондов;

      8) почтово-телеграфные расходы, расходы на содержание и эксплуатацию телефонных станций, установок диспетчерской, радио, видео и других видов связи;

      9) расходы на содержание и эксплуатацию вычислительной техники;

      10) расходы на типографские работы;

      11) расходы на содержание, эксплуатацию зданий, сооружений и помещений городского рельсового транспорта, а также расходы, связанные с оплатой за землю;

      12) оплата аудиторских услуг;

      13) оплата услуг банка;

      14) платежи по обязательному страхованию;

      15) подготовка кадров;

      16) расходы на охрану труда;

      17) расходы по содержанию военизированной аварийно-спасательной службы;

      18) расходы по кредиту, связанные с осуществлением реализации пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом.

      12. Себестоимость перевозки одного пассажира (расчетный тариф) на проезд определяется путем деления финансовых средств на количество планируемых пассажиров к перевозке.

      13. Определение состава расходов, включаемых в себестоимость услуги, осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан и нормативными правовыми актами, регулирующими отношения в сфере бухгалтерского учета.

      14. При отсутствии нормативов по отдельным статьям расходов расчеты производятся, исходя из фактических данных за прошедший период с учетом прогнозных индексов изменения цен по отраслям промышленности.

      15. Выплата бюджетных субсидий за последний календарный месяц года осуществляется на основе представленного не позднее 20-го декабря отчета по перевозкам, составленного по прогнозным данным, с последующим представлением отчета, составленного по фактическим данным в срок не позднее 20-го числа следующего месяца. В случае превышения заявленных прогнозных данных над фактическими, разница подлежит возврату в соответствующий бюджет.