Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылар шығыстарын субсидиялау көлемдерін айқындау әдістемесін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2017 жылғы 27 қарашадағы № 596 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 13 желтоқсанда № 7370 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2020 жылғы 24 қаңтардағы № 22 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 24.01.2020 № 22 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 15 шiлдедегі № 1114 "Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясы Үкiметiнiң арасындағы темiржол көлiгi кәсiпорындарының мекемелерi мен ұйымдарының қызметiн құқықтық реттеудiң ерекшелiктерi туралы келiсiмдi бекiту туралы" қаулысына сәйкес, Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылар шығыстарын субсидиялау көлемдерін айқындау әдістемесі бекітілсін.

      2. "Қостанай облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесі:

      1) осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және енгізу үшін жіберуді;

      3) осы қаулыны ресми жарияланғаннан кейін Қостанай облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Қостанай облысы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қостанай облысының әкімі А. Мұхамбетов

  Әкімдіктің
2017 жылғы 27 қарашадағы
№ 596 қаулысымен
бекітілген

Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылар шығыстарын субсидиялау көлемдерін айқындау әдістемесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Теміржол жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылар шығыстарын субсидиялау көлемдерін айқындау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 15 шiлдедегі № 1114 "Қазақстан Республикасының Үкiметi мен Ресей Федерациясы Үкiметiнiң арасындағы темiржол көлiгi кәсiпорындарының мекемелерi мен ұйымдарының қызметiн құқықтық реттеудiң ерекшелiктерi туралы келiсiмдi бекiту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді және экономикалық маңыздылық принциптері мен тасымалдауды жүзеге асырған кезде пайда болатын шығыстарды өтеуге арналған теміржол көлігімен жолаушылар тасымалдауын субсидиялау көлемін есептеу тәртібін анықтайды.

      2. Осы Әдістемені қолдану мақсатында мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) теміржол қатынастары бойынша жолаушыларды тасымалдаудан түскен кірістер – теміржол көлігімен жолаушыларды тасымалдаудан түскен ақшалай түсімдер;

      2) вагонның жүрісі – вагондар санының жөнелтілу станциясынан межелі станцияға дейін және кері қарай тасымалдау қашықтығына (километр мөлшерімен) көбейтінді ретінде есептелетін вагон-километрде өлшенетін көрсеткіш;

      3) жолаушылар айналымы – жолаушылар тасымалдарының көлемін жолаушы-километрде көрсететін көрсеткіш, жолаушылар санының тасымалдау қашықтығына көбейтіндісі ретінде есептеледі;

      4) жол жүрудің орташа ұзақтығы – жолаушы-километрдің жөнелтілген жолаушылар санына қатынасымен анықталады;

      5) өзге де қызметтер – тасымалдаушының жолаушыларды теміржол көлігімен тасымалдауға байланысты емес өзге де қызметтерді көрсетуі;

      3. Әдістеме Қостанай облысы әкімдігі теміржол көлігімен жолаушылар тасымалын ұйымдастыруға уәкілеттік берілген атқарушы органмен (бұдан әрі – атқарушы орган) конкурсқа қойылған әрбір теміржол қатынасы бойынша субсидиялардың қажетті көлемін айқындау үшін қолданылады.

2. Есептердің негіздемелері

      4. Жолаушыларды тасымалдау бойынша қызметтер тасымалдаушылар орындайтын мынадай бір топ операциялардан құралады:

      1) жолаушыларға қызмет көрсету бойынша (жолаушыларға қызмет көрсетумен айналысатын персоналды ұстау, анықтамалық-ақпараттық қызметтер құны);

      2) жолаушылар үшін вокзалдар қызметін қамтамасыз ету бойынша қызметтер: тасымалдау қызметтерімен байланысты өндірістік ғимараттарға, құрылыстарға және жолаушылар шаруашылығы жабдығына қызмет көрсету бойынша;

      3) жолаушылар шаруашылығының өндірістік негізгі құралдарының амортизациясы (тозуы);

      4) жолаушылар шаруашылығының өндірістік негізгі құралдарын күрделі жөндеу;

      5) жолаушылар шаруашылығының өндірістік ғимараттарын, құрылыстарын, жабдықтарын және мүкәммалын ағымдағы жөндеу;

      6) жолаушылар поездарындағы вагондарға қызмет көрсету бойынша;

      7) жолаушылар поездарындағы вагондарға қызмет көрсету бойынша: басқалары (жолсеріктердің еңбекақысы, әлеуметтік салық және әлеуметтік аударымдар);

      8) жолаушылар вагондарын сумен және отынмен жабдықтау бойынша;

      9) биоәжетханаларды ассенизаторлық тазарту бойынша;

      10) жолаушыларды тасымалдау бойынша қызметтер көрсетуге тікелей іске қосылған активтердің амортизациялық аударымдары;

      11) Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына (бұдан әрі – ТМД) қатысушы мемлекеттердің Теміржол көлігі кеңесінің 2009 жылғы 21-22 мамырдағы № 50 хаттамалық шешімімен бекітілген Қолданыстағы вагондарға техникалық қызмет көрсету нұсқаулығында (бұдан әрі – Вагондарға техникалық қызмет көрсету нұсқаулығы) белгіленген көлемдерде жеке жылжымалы құрамды деполық және күрделі жөндеу бойынша;

      12) Вагондарға техникалық қызмет көрсету нұсқаулығымен белгіленген көлемдерде жылжымалы құрамға техникалық қызмет көрсету және ағытпа жөндеулер бойынша;

      13) төсек-орын керек-жарақтарын және жұмсақ жиналмалы мүкәммалды жуу, жөндеу және дезинфекциялау бойынша;

      14) жолаушылар вагондары үшін мүкәммал мен жабдықтарды сатып алу және күтіп- ұстау бойынша;

      15) вагондарды төсек-орын керек-жарақтарымен, жұмсақ және басқа да мүкәммалмен жабдықтау бойынша;

      16) жалпы жол шығыстары (Қазақстан Республикасы аумағы шегінде магистралдық теміржол желісі қызметтері және локомотивті тартым, жалға алынған вагондар үшін жалдау ақысы);

      17) электр секциялар және дизельді поездар жұмысы бойынша;

      18) электр секциялар мен дизельді поездарды рейске дайындау және алып жүру бойынша;

      19) электр секциялар және дизельді поездардың амортизациясы (тозуы);

      20) пайдаланудағы вагондарға техникалық қызмет көрсету нұсқаулығымен белгіленген көлемдерде электр секцияларды және дизельді поездарды күрделі жөндеу бойынша;

      21) пайдаланудағы вагондарға техникалық қызмет көрсету нұсқаулығымен белгіленген көлемдерде электр секциялар және дизельді поездарға техникалық қызмет көрсету бойынша.

3. Пайдалану көрсеткіштерінің көлемін айқындау

      5. Жолаушылар тасымалын жүзеге асыру жөніндегі қызметтер көлемі мынадай көрсеткіштермен сипатталады: тасымалданған жолаушылар саны, жолаушылар айналымы, магистральдық теміржолдар бойынша вагондардың жүрісі. Вагон жүрісін есептеу мынадай құрамдастардан жүргізіледі:

      1) жолаушылар поезының барлық жүру жолындағы және Қазақстан Республикасының шекарасындағы қатынау маршрутының қашықтығы (поездар қозғалысының кестесі бойынша анықталады);

      2) жолаушылар (халық) тасымалын талдау негізінде анықталатын құрамдағы вагондар саны;

      Вагондар жүрісін есептеу вагондардың түрлері бойынша бөлінеді.

      6. Жолаушылар поезы вагондарының жүрісінің болжамды көлемі мынадай формула бойынша есептеледі:

      Vваг-км.= 25 * Nваг.* Nрейс

      мұндағы:

      Vваг-км. – жолаушылар поезы вагондарының жүрісінің болжамды көлемі;

      2 S – тура және кері қашықтық, км;

      N ваг – құрамдағы вагондар саны;

      N рейс – жоспарлы кезеңіндегі поезд қатынауларының кезеңділігі.

      Болжамды жолаушылар айналымын есептеу вагондардың жүріс сомасын теміржол көлігінің даму бағдарламасы бойынша жоспарлы өсуін есепке ала отырып, алдыңғы жыл бойынша орташа жолаушылар санына көбейтумен анықталады:

      V пасс/км = * V ваг. км* p

      мұндағы:

      Vпасс/км – болжамды жолаушылар айналымы, жолаушылар-километр;

      p – алдыңғы жыл бойынша орташа жолаушылар саны.

      Жолаушылар айналымы вагондар түрі бойынша жоспарланады. Жоспарланатын кезеңге орташа жолаушылар саны мынаны ескере отырып есептеледі:

      1) егер де өткен кезеңнің талдауы бойынша барлық жүру жолында жолаушылар поезы вагонының 50% толуынан орташа жолаушылар саны асатын болса, жоспарланатын жолаушылар айналымын анықтау үшін вагонның толуы өткен кезең бойынша нақты орташа жолаушыларды негізге ала отырып, бірақ теміржол көлігін дамыту бағдарламаларына сәйкес жолаушылар тасымалының жоспарланатын өсуін ескере отырып, кемінде 60% белгіленеді;

      2) егер де өткен кезеңнің талдауы бойынша барлық жүру жолында жолаушылар поезы вагонының 50% толуынан орташа жолаушылар саны аспайтын болса, жоспарланатын жолаушылар айналымын анықтау үшін вагонның толуы өткен кезең бойынша нақты орташа жолаушыларды негізге ала отырып, бірақ теміржол көлігін дамыту бағдарламаларына сәйкес жолаушылар тасымалының жоспарланатын өсуін ескере отырып, кемінде 20% белгіленеді;

      3) егер де өткен кезеңнің талдауы бойынша барлық жүру жолында электрдизель поезының вагон 35% толуынан орташа жолаушылар саны аспайтын болса, жоспарланатын жолаушылар айналымын анықтау үшін вагонның толуы өткен кезең бойынша нақты орташа жолаушыларды негізге ала отырып, бірақ теміржол көлігін дамыту бағдарламаларына сәйкес жолаушылар тасымалының жоспарланатын өсуін ескере отырып, кемінде 10% белгіленеді.

      Жоспарланатын жолаушылар айналымын және "тасымалданған жолаушылар" көрсеткішін есептеу кезінде пайдаланылатын өткен кезең бойынша нақты деректердің көзі (елдің жиілігі, жолаушылар айналымы, орташа қашықтығы) Ұлттық инфрақұрылым операторы құжатының деректері болып табылады.

      "Тасымалданған жолаушылар" көрсеткіші мынадай формула бойынша анықталады:

      V тасым. = V жол/км/ S орт.қаш

      мұндағы:

      V тасым.– тасымалданған жолаушылар саны;

      V жол/км– болжамды жолаушылар айналымы;

      S орт.қаш– алдыңғы жыл бойынша жолаушының жол жүруінің орташа қашықтығы.

4. Тасымалдаушының кірістері мен шығыстарын қалыптастыру

      7. Тасымалдаушының кірісі жолаушыларды тасымалдаудан алдағы кезеңдегі ақшалай түсімдер сомасынан, тиісті вагонның, поездың түрі бойынша поезда жолаушылар тасымалдаудан түскен кірістері сомасының 1% құрайтын өзге қызметтерден түсетін қосымша кірістерден құралады және мынадай формула бойынша анықталады:

      D тасым = D жүру +D қос. кіріс

      мұндағы:

      D тасым = жолаушыларды тасымалдау кірістері;

      D жүру = тиісті вагонның, поездың түрі бойынша поезда жолаушылар тасымалдаудан түскен кірістер сомасы;

      D қос.кіріс = жоспарлы кезеңге тиісті вагонның, поездың түрі бойынша жолаушылар тасымалдаудан түскен кірістер сомасының 1% құрайтын басқа қызметтерден түсетін қосымша кірістер;

      Кіріс түсімдерінің қалыптасуы вагондардың түрлеріне, поездың санатына, қатынастың түріне, жол жүру қашықтығына, тасымалданған жолаушылар және жолаушылар айналымының мөлшеріне байланысты. Жолаушылар және жүрдек поездарында жолаушыларды тасымалдаудан түскен кіріс (жол жүру құны) билет және плацкарт бөлігінен тұрады.

      Жолаушыларды белгілі бір бағыт және вагондардың түрлері бойынша тасымалдаудан түскен кірісті есептеу мына формула бойынша анықталады:

      Dжол жүру= [(Di-1жол жүру / kққс)/VW i-1жол/км]* VQ i жол/км

      мұндағы:

      D жол жүру – вагонның, поездың тиісті түріндегі поезд бойынша жолаушыларды тасымалдаудан түскен кірістер сомасы;

      Di-1жүру – алдыңғы кезең үшін "Экспресс-3" автоматтандырылған басқару жүйесінің деректері бойынша поездың, вагонның тиісті түрінің барлық жүру жолында плацкарт бойынша және Қазақстан Республикасының шекарасында билеттер бойынша кіріс түсімдерінің сомасы;

      VWi-1 жол/км – алдыңғы кезең үшін поездың, вагонның тиісті түрінің Қазақстан Республикасы шекарасындағы жолаушылар айналымының сомасы;

      VQ жол/км – жоспарланған кезеңдегі поездың, вагонның тиісті түрінің Қазақстан Республикасы шекарасындағы жолаушылар айналымының сомасы;

      Жаңа поезд тағайындалған кезде жолаушылар тасымалының жоспарлы көлемін және жолаушылар айналымын анықтау үшін:

      "тасымалдаудың орташа қашықтығы" көрсеткіші тасымалдау жолы ұзақтығының жартысы ретінде анықталады;

      "жолаушылар саны" көрсеткіші жоспарланатын құрамдылығына сәйкес ұсынылатын орындар санынан 50% толуы ретінде анықталады.

      Жаңа поезд тағайындалған кезде жолаушыларды тасымалдаудан түсетін кірістерді есептеу жолаушының жол жүруінің орташа қашықтығы арқылы анықталады:

      D жүру= [(P жүру / k ққс )* Vi тасымал /VW i жол/км]* VQ iжол/км

      мұндағы:

      D жүру – вагонның, поездың тиісті түріндегі поезд бойынша жолаушыларды тасымалдаудан түскен кірістер сомасы;

      P жүру – вагонның тиісті түрінде жолаушыларды тасымалдаудың орташа алыстығына байланысты белгіленген Қазақстан Республикасының шекарасындағы билет бойынша жүрудің орташа құны;

      Vi тасымал – жоспарланған кезеңге поездың, вагонның тиісті түрінде Қазақстан Республикасының шекарасында тасымалданған жолаушылардың саны;

      VWi жол/км – алдыңғы кезеңдегі поездың, вагонның тиісті түрінде Қазақстан Республикасының шекарасында тасымалданған жолаушылар айналымы сомасы;

      VQ i жол/км – жоспарланған кезеңге поездың, вагонның тиісті түрінің Қазақстан Республикасы шекарасындағы жолаушылар айналымы сомасы. Қосымша құнға салық бойынша дебеттік сальдо кіріс болып танылады.

      8. Шығыстарды қалыптастыру тәртібі өндірістік-технологиялық факторларды ескере отырып жолаушы поезының әрбір маршрутына жүргізіледі:

      R тасымалдаушының = R мтж+ Rлок + R вагонды жалға алу + R жолауш.тас.

      мұндағы:

      R тасымалдаушының – толық өзіндік құнына енгізілген тасымалдаушының шығысы;

      R мтж – магистральдық теміржол желісін пайдалану қызметі үшін шығыстар;

      R лок – локомотивпен тартуды ұсыну қызметі үшін шығыстар;

      R вагонды жалға алу – вагондарды жалға алуды ұсыну қызметі үшін шығыстар;

      R жолауш.тас – кезең шығыстарын қоса алғандағы жолаушыларды тасымалдаумен байланысты тасымалдаушының шығыстары.

5. Орнын толтыратын шғыстарды анықтау

      9. Субсидиялау көлемі осы Әдістемеде көрсетілген теміржол қатынастары бойынша жолаушыларды тасымалдауды жүзеге асырумен байланысты кірістер мен шығыстардың айырмашылық жолымен есептеледі.

      10. Бөлінген субсидияларды қоса есептегенде тасымалдаушының шығындарын өтемеген жағдайда субсидиялау көлемі тиісті кезеңдегі бюджеттің тиісті деңгейін бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес магистралдық теміржол желісі қызметтерінің тарифіне уақытша төмендету коэффициенті есебімен кірістер мен шығыстарының айырмашылығы жолымен есептеледі.

Об утверждении Методики определения объемов субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

Постановление акимата Костанайской области от 27 ноября 2017 года № 596. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 13 декабря 2017 года № 7370. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 24 января 2020 года № 22

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 24.01.2020 № 22 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 июля 1997 года № 1114 "Об утверждении Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемую Методику определения объемов субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок.

      2. Государственному учреждению "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата Костанайской области" обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Костанайской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Костанайской области.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Костанайской области А. Мухамбетов

  Утверждена
постановлением акимата
от 27 ноября 2017 года
№ 596

Методика определения объемов субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок

1. Общие положения

      1. Настоящая Методика определения объемов субсидирования расходов перевозчиков, связанных с осуществлением железнодорожных пассажирских перевозок (далее – Методика) разработана в соответствии с Постановлением Правительства Республики Казахстан от 15 июля 1997 года № 1114 "Об утверждении Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации об особенностях правового регулирования деятельности предприятий, учреждений и организаций железнодорожного транспорта" и устанавливает принципы экономической целесообразности и порядок расчета объемов субсидирования пассажирских перевозок железнодорожным транспортом на возмещение расходов, возникающих при осуществлении перевозок.

      2. В целях применения настоящей Методики используются следующие понятия:

      1) доходы от перевозок пассажиров по железнодорожным сообщениям – денежные поступления от перевозки пассажиров железнодорожным транспортом;

      2) пробег вагона – показатель, измеряемый в вагоно-километрах, исчисляется как произведение количества вагонов на расстояние перевозок (количеством километров) от станции отправления до станции назначения и обратно;

      3) пассажирооборот – показатель, отражающий объем перевозок пассажиров в пассажиро-километрах, исчисляется как произведение количества пассажиров на расстояние перевозок;

      4) средняя дальность поездки – определяется отношением пассажиро-километров на число отправленных пассажиров;

      5) иная деятельность – оказание перевозчиком иных услуг, не связанных с перевозкой пассажиров железнодорожным транспортом;

      3. Методика применяется исполнительным органом, уполномоченным акиматом Костанайской области на организацию пассажирских перевозок железнодорожным транспортом (далее – исполнительный орган) для определения необходимого объема субсидий по каждому железнодорожному сообщению, выставленному на конкурс.

2. Основания расчетов

      4. Услуги по перевозке пассажиров состоят из групп операций, выполняемых перевозчиками:

      1) по обслуживанию пассажиров (содержание персонала, занятого обслуживанием пассажиров, стоимость справочно-информационных услуг);

      2) по обслуживанию производственных зданий, сооружений и оборудования пассажирского хозяйства, связанных с перевозками: услуги по обеспечению деятельности вокзалов для пассажиров;

      3) амортизация (износ) производственных основных средств пассажирского хозяйства;

      4) капитальный ремонт производственных основных средств пассажирского хозяйства;

      5) текущий ремонт производственных зданий, сооружений, оборудования и инвентаря пассажирского хозяйства;

      6) по обслуживанию вагонов в пассажирских поездах;

      7) по обслуживанию вагонов в пассажирских поездах: прочее (заработная плата проводников, социальный налог и социальные отчисления);

      8) по экипировке пассажирских вагонов водой и топливом;

      9) по ассенизаторской очистке биотуалетов;

      10) амортизационные отчисления прямо задействованных активов в оказании услуг по перевозке пассажиров;

      11) по капитальному и деповскому ремонтам собственного подвижного состава в объемах, определяемых Инструкцией по техническому обслуживанию вагонов в эксплуатации, утвержденной протокольным решением Совета по железнодорожному транспорту государств-участников Содружества Независимых Государств от 21-22 мая 2009 года № 50 (далее – Инструкция по техническому обслуживанию вагонов в эксплуатации);

      12) по техническому обслуживанию и отцепочным ремонтам подвижного состава в объемах, определяемых Инструкцией по техническому обслуживанию вагонов в эксплуатации;

      13) по стирке, ремонту и дезинфекции постельных принадлежностей и мягкого съемного инвентаря;

      14) по приобретению и содержанию инвентаря и оборудования для пассажирских вагонов;

      15) по снабжению вагонов постельным бельем, мягким и другим инвентарем;

      16) общедорожные расходы (услуги магистральной железнодорожной сети и локомотивной тяги в пределах территории Республики Казахстан, арендная плата за арендованные вагоны);

      17) по работе электросекций и дизельных поездов;

      18) по подготовке в рейс и сопровождению электросекций и дизельных поездов;

      19) амортизация (износ) электросекций и дизельных поездов;

      20) по капитальному ремонту электросекций и дизельных поездов в объемах, определяемых Инструкцией по техническому обслуживанию вагонов в эксплуатации;

      21) по техническому обслуживанию электросекций и дизельных поездов в объемах, определяемых Инструкцией по техническому обслуживанию вагонов в эксплуатации.

3. Определение объема эксплуатационных показателей

      5. Объем услуг по осуществлению пассажирских перевозок характеризуется показателями: перевезено пассажиров, пассажирооборот, пробег вагонов по магистральным железнодорожным путям.

      Расчет пробега вагона производится из следующих составляющих:

      1) расстояние маршрута курсирования пассажирского поезда на всем пути следования и в границах Республики Казахстан (определяется по расписанию движения поездов);

      2) количество вагонов в составе, определяемое на основании анализа пассажирских перевозок (населенность).

      Расчет пробега вагонов подразделяется по типам вагонов.

      6. Прогнозируемый объем пробега вагонов пассажирского поезда рассчитывается по формуле:

      Vваг-км.= 2S* Nваг.* Nрейс

      где:

      Vваг-км. – прогнозируемый объем пробега вагонов пассажирского поезда;

      2S – расстояние туда и обратно, км;

      Nваг – количество вагонов в составе;

      Nрейс – периодичность курсирования поезда в планируемом периоде.

      Расчет прогнозируемого пассажирооборота определяется умножением суммы пробега вагонов на среднюю населенность по предыдущему году с учетом планируемого роста или снижения по программам развития железнодорожного транспорта:

      Vпасс/км = Vваг.км*p

      где:

      Vпасс/км – прогнозируемый пассажирооборот, пассажиро-километры;

      p – средняя населенность по предыдущему году.

      Пассажирооборот планируется по типам вагонов.

      Средняя населенность на планируемый период рассчитывается с учетом следующего:

      1) в случае, если по анализу прошлого периода средняя населенность превысила 50 % наполняемости вагона пассажирского поезда на всем пути следования, для определения планируемого пассажирооборота наполняемость вагона устанавливается исходя из фактической средней населенности по прошлому периоду, но не менее 60 % с учетом планируемого роста или снижения перевозок пассажиров в соответствии с программами развития железнодорожного транспорта;

      2) в случае, если по анализу прошлого периода средняя населенность не превысила 50 % наполняемости вагона пассажирского поезда на всем пути следования, для определения планируемого пассажирооборота наполняемость вагона устанавливается исходя из фактической средней населенности по прошлому периоду, но не менее 20 % с учетом планируемого роста или снижения перевозок пассажиров в соответствии с программами развития железнодорожного транспорта;

      3) в случае, если по анализу прошлого периода средняя населенность не превысила 35 % наполняемости электро-дизель поезда на всем пути следования, для определения планируемого пассажирооборота наполняемость вагона устанавливается исходя из фактической средней населенности по прошлому периоду, но не менее 10 % с учетом планируемого роста или снижения перевозок пассажиров в соответствии с программами развития железнодорожного транспорта.

      Фактическими данными (населенность, пассажирооборот, средняя дальность) по прошлому периоду, используемыми при расчете планируемого пассажирооборота и показателя "перевезено пассажиров", являются данные документа Национального оператора инфраструктуры.

      Показатель "перевезено пассажиров" определяется по следующей формуле:

      Vперев = Vпасс/км/Sср.дал.

      где:

      Vперев – количество перевезено пассажиров;

      Vпасс/км – прогнозируемый пассажирооборот;

      Sср.дал. – средняя дальность поездки пассажира по предыдущему году.

4. Формирование доходов и расходов перевозчика

      7. Доход перевозчика складывается из суммы денежных поступлений в предыдущем периоде от перевозки пассажиров, суммы дополнительных доходов от иной деятельности в размере 1% от суммы доходов от перевозки пассажиров по поезду соответствующего типа вагона, поезда и определяется по формуле:

      Dперевоз = Dпроезд + Dдоп.дох.

      где:

      Dперевоз – доходы от перевозки пассажиров;

      Dпроезд – сумма доходов от перевозки пассажиров по поезду соответствующего типа вагона, поезда;

      Dдоп.дох. – дополнительные доходы от иной деятельности в размере 1 % от суммы доходов от перевозки пассажиров по поезду соответствующего типа вагона, поезда на плановый период;

      Формирование доходных поступлений зависит от типа вагонов, категории поезда, вида сообщения, дальности поездки, объемов перевезенных пассажиров и пассажирооборота.

      Доходы от перевозки пассажиров (стоимость проезда) в пассажирском и скором поездах, состоят из билетной и плацкартной частей.

      Расчет дохода от перевозки пассажиров по определенному маршруту и типам вагонов определяется по формуле:

      Dпроезд = [(Di-1 проезд/kндс)/VWi-1 пасс/км]* VQiпасс/км

      где:

      Dпроезд – сумма доходов от перевозки пассажиров по поезду соответствующего типа вагона, поезда;

      Di-1 проезд – сумма доходных поступлений по билетам в границах Республики Казахстан и по плацкартам на всем пути следования соответствующего типа вагона, поезда по данным автоматизированной системы управления "Экспресс-3" за предыдущий период;

      VWi-1 пасс/км – сумма пассажирооборота в границах Республики Казахстан соответствующего типа вагона, поезда за предыдущий период;

      VQiпасс/км – сумма пассажирооборота в границах Республики Казахстан соответствующего типа вагона, поезда на планируемый период;

      kндс – коэффициент налога на добавленную стоимость согласно Налогового законодательства Республики Казахстан.

      Для определения планируемых объемов перевозок пассажиров и пассажирооборота, при назначении нового поезда:

      показатель "средняя дальность" перевозки определяется как половина протяженности пути перевозки;

      показатель "Населенность" определяется как 50% наполняемости от количества предлагаемых мест в соответствии с планируемой составностью.

      При назначении нового поезда расчет дохода от перевозок пассажиров определяется через среднюю дальность поездки пассажира:

      Dпроезд = [(Pпроезд / kндс)* V iперев /VW iпасс/км]* VQ iпасс/км

      где:

      Dпроезд – сумма доходов от перевозки пассажиров по поезду соответствующего типа вагона, поезда;

      Pпроезд – средняя стоимость проезда по билетам в границах Республики Казахстан, установленная в зависимости от средней дальности перевозки пассажира в соответствующем типе вагона;

      Viперев – количество перевезенных пассажиров в границах Республики Казахстан соответствующего типа вагона, поезда на планируемый период;

      VWiпасс/км – сумма пассажирооборота в границах Республики Казахстан соответствующего типа вагона, поезда за предыдущий период;

      VQiпасс/км – сумма пассажирооборота в границах Республики Казахстан соответствующего типа вагона, поезда на планируемый период.

      Дебетовая сальдо по налогу на добавленную стоимость признается доходом.

      8. Порядок формирования расходов производится на каждый маршрут пассажирского поезда с учетом производственно-технологических факторов.

      Rперевозчика = Rмжс + Rлок + Rаренда вагона + Rпер.пасс.

      где:

      Rперевозчика – расходы перевозчика, включенные в полную себестоимость;

      Rмжс – расходы за услуги пользования магистральной железнодорожной сетью;

      Rлок – расходы за услуги предоставления локомотивной тяги;

      Rаренда вагона – расходы за услуги предоставления вагонов в аренду;

      Rпер.пасс. – расходы перевозчика, связанные с перевозкой пассажиров,

      включая расходы периода.

5. Определение возмещаемых расходов

      9. Объем субсидирования рассчитывается путем разницы доходов и расходов, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по железнодорожным сообщениям, предусмотренных настоящей Методикой.

      10. В случае непокрытия расходов перевозчика, с учетом выделенных субсидий, объем субсидирования рассчитывается путем разницы доходов и расходов с учетом временного понижающего коэффициента к тарифам на услуги магистральной железной дороги в соответствии с рекомендациями бюджетной комиссии.