"Жетiм балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған бiлiм беру ұйымдарының түрлері қызметінің үлгiлік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 18 маусымдағы № 229 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 11 қаңтардағы № 8 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 29 қаңтарда № 16286 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2021 жылғы 29 желтоқсандағы № 614 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Білім және ғылым министрінің м.а. 29.12.2021 № 614 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 44-5) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жетiм балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған бiлiм беру ұйымдарының түрлері қызметінің үлгiлік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 18 маусымдағы № 229 бұйрығына (Нормативтiк құқықтық актiлерiнiң мемлекеттiк тізілімінде № 8544 болып тіркелген, "Егемен Қазақстан" газетінің 2013 жылғы 4 қыркүйектегі № 203 (28142) санында жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Балалар үйлері қызметінің үлгілік қағидалары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға арналған балалар үйлері қызметінің үлгілік қағидалары;

      3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған мектеп-интернаттар қызметінің үлгілік қағидалары;

      4) осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес Пана үйі қызметінің үлгілік қағидалары;

      5) осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес Отбасы үлгісіндегі балалар үйлері қызметінің үлгілік қағидалары;

      6) осы бұйрыққа 6-қосымшаға сәйкес Кәмелетке толмағандардың бейімдеу орталықтары қызметінің үлгілік қағидалары;

      7) осы бұйрыққа 7-қосымшаға сәйкес Өмірлік қиын жағдайдағы балаларды қолдау орталықтары қызметінің үлгілік қағидалалары;

      8) осы бұйрыққа 8-қосымшаға сәйкес Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға арналған мектеп-интернаттар қызметінің үлгілік қағидалары бекітілсін.";

      көрсетілген бұйрыққа 2-қосымшада:

      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға арналған балалар үйлері қызметінің үлгілік қағидалары";

      1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға арналған балалар үйлері қызметінің үлгілік қағидалары (бұдан әрі – Қағида) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған балалар үйлері қызметінің (бұдан әрі - балалар үйі) тәртібін айқындайды.";

      көрсетілген бұйрыққа 5-қосымшада:

      7-тармағы алып тасталсын;

      көрсетілген бұйрыққа 6-қосымшада:

      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Кәмелетке толмағандардың бейімдеу орталықтары қызметінің үлгілік қағидалары";

      1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Кәмелетке толмағандардың бейімдеу орталықтары қызметінің үлгілік қағидалары (бұдан әрi - Қағида) Кәмелетке толмағандардың бейімдеу орталығында (бұдан әрi - Орталық) кәмелетке толмағандарды ұстаудың тәртiбi мен шарттарын айқындайды.

      Орталықтар кәмелетке толмағандарды уақытша ұстауды және қабылдауды қамтамасыз ететін білім беру органдарының қарауындағы мемлекеттік ұйым болып табылады.";

      Кәмелетке толмағандардың бейімдеу орталықтарында кәмелетке толмағандарды ұстау қағидасына 1-қосымшаның жоғарғы оң бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Кәмелетке толмағандардың
бейімдеу орталықтары
қызметінің үлгілік қағидасына
1-қосымша";

      Кәмелетке толмағандардың бейімдеу орталықтарында кәмелетке толмағандарды ұстау қағидасына 2-қосымшаның жоғарғы оң бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Кәмелетке толмағандардың
бейімдеу орталықтары
қызметінің үлгілік қағидасына
2-қосымша";

      Кәмелетке толмағандардың бейімдеу орталықтарында кәмелетке толмағандарды ұстау қағидасына 3-қосымшаның жоғарғы оң бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Кәмелетке толмағандардың
бейімдеу орталықтары
қызметінің үлгілік қағидасына
3-қосымша";

      Кәмелетке толмағандардың бейімдеу орталықтарында кәмелетке толмағандарды ұстау қағидасына 4-қосымшаның жоғарғы оң бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Кәмелетке толмағандардың
бейімдеу орталықтары
қызметінің үлгілік қағидасына
4-қосымша";

      Кәмелетке толмағандардың бейімдеу орталықтарында кәмелетке толмағандарды ұстау қағидасына 4-қосымшаның жоғарғы оң бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Кәмелетке толмағандардың
бейімдеу орталықтары
қызметінің үлгілік қағидасына
5-қосымша";

      осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес 8-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Балалардың құқықтарын қорғау комитеті (Н.Ә. Оршубеков) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін баспа және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялау үшін жолдауды;

      4) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі және халықаралық ынтымақтастық департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Б.А. Асыловаға жүктелсiн.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
Е. Сағадиев

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2018 жылғы 11 қаңтардағы
№ 8 бұйрығына қосымша
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 18 маусымдағы
№ 229 бұйрығына 8-қосымша

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға арналған мектеп-интернаттар қызметінің үлгілік қағидалары 1-бөлім. Негізгі ережелер

      1. Осы Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға арналған мектеп-интернаттар қызметінің үлгілік қағидалары (бұдан әрі – Қағида) жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға арналған мектеп-интернаттар қызметінің (бұдан әрі – мектеп-интернат) тәртібін айқындайды.

      2. Мектеп-интернатта әртүрлі жастағы және бірыңғай жастағы балалардан тәрбиелеу топтар құрылады. Топтағы балалар саны 15 адамнан аспауы тиіс

2-бөлім. Мектеп-интернат қызметінің тәртібі

      3. Мектеп-интернатқа жыл бойы 6 мен 18 жас аралығындағы:

      1) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар жетім балалар;

      2) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар қабылданады.

      4. Медициналық көрсеткiштер бойынша немесе басқа бiр себептермен бұл балаларды тәрбиелеу мен оқыту бөлек жүзеге асырылуы тиiс болатын жағдайларды қоспағанда, бiр отбасының мүшелерi болып табылатын немесе туыстық қатынастағы балалар бiр мектеп-интернатына жiберiледi.

      5. Балаларды мектеп-интернатқа орналастыру үшін "Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын, оның ішінде балаларға арналған қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 17 мамырдағы № 499 қаулысының 12-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес құжаттармен бірге жергілікті атқарушы органның балалар үйіне жолдау туралы шешімі негіз болып табылады.

      6. Мектеп-интернатта медициналық қызмет көрсетудi штаттық медициналық персонал Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырады.

      7. Мектеп-интернатта тұру мен тәрбиелеуді ұйымдастыру тәрбиеленушілердің жеке ерекшеліктерін ескере отырып жүзеге асырылады.

      8.Мектеп-интернаттағы сыныптардың толымдылығы 12 баладан аспауы тиіс.

      Мектепалды дайындық сыныптарының толымдылығы 8 адамнан аспауы тиіс.

      Ақыл-ойы кенжелеп қалған және күрделі бұзылыстары бар балаларға арналған сыныптардың толымдылығы 3-тен 6 адамға дейін.

      9. Ақыл - ой кемістігінің күрделі түрі бар білім алушы кейбір пәндерден оқу бағдарламасын игере алмаған жағдайда оны оқыту жеке жоспар бойынша жүргізіледі және оның білімі жеке жетістіктеріне сәйкес бағаланады. Балаларды жеке жоспар бойынша оқытуға көшіру мектеп-интернаттың педагогикалық кеңесінің үлгермеу себептерін зерделеу арқылы қабылданған шешімнің негізінде жүзеге асырылады. Педагог қызметкерлердің әр пән бойынша жеке жоспарлары әр оқу жылына жасалады және педагогикалық кеңесте бекітіледі.

      10. Мектеп-интернаттың оқу-тәрбие қызметі "Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен (Нормативтiк құқықтық актiлерiнiң мемлекеттiк тізілімінде № 8170 болып тіркелген) бекітілген бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары мен "Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 03 сәуірдегі № 115 бұйрығымен (Нормативтiк құқықтық актiлерiнiң мемлекеттiк тізілімінде № 8424 болып тіркелген) бекітілген жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      11. Мектеп-интернатта тәрбие жұмысы тәрбиеленушілердiң қызығушылығын, бейiмдiлiгі мен психикалық-дене ерекшелiктерiн ескере отырып, тәрбиеленушілер мен ересектердiң ынтымақтастығы қағидатында жүргiзіледi.

      12. Мектеп-интернатта тәрбиеленушілердiң патриоттық, азаматтық, интернационалдық, жоғары мораль және адамгершiлiк сезiмiн қалыптастыруға, сондай-ақ жан-жақты қызығушылықтары мен қабілеттерін дамытуға бағытталған әртүрлi клубтар, секциялар, үйiрмелер, студиялар құрылады.

      13. Мектеп-интернат тәрбиенушілердің қызығушылығын ескере отырып, олардың жалпы бiлiм беретiн мектептегі, оқушылар сарайлары мен үйлерiндегі, жас техниктер мен жас натуралистер станцияларындағы, спорт және музыка мектептерiндегі, сондай-ақ басқа да мектептен тыс қосымша білім беру ұйымдарындағы үйiрмелер мен секцияларға баруын қамтамасыз ету арқылы белсенді нығайған тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді.

      14. Еңбекке баулу және үйрету тәрбиеленушілердің жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқыту шеберханаларында, қосалқы шаруашылықтарында, кәсіпорындарда, ұйымдарда жүзеге асады.

      15. Мектеп-интернатты басқару Қазақстан Республикасының заңнамасына, осы Қағидалар мен мектеп-интернат жарғысына сәйкес жүзеге асырылады.

      16. Мектеп-интернаттың алқалық басқару нысандары "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі-Заң) 44-бабының 9-тармағына сәйкес педагогикалық кеңес, қамқоршылық кеңес болып табылады.

      17. Мектеп-интернатты басқаруды басшы жүзеге асырады.

      18. Мектеп-интернаттың басшысы:

      1) Қазақстан Республикасы заңнамасында белгiленген тәртiппен мектеп-интернаттың қызметкерлерiн лауазымға тағайындайды және қызметтен босатады;

      2) өзге ұйымдармен өзара қатынаста мектеп-интернаттың атынан өкілдік етеді;

      3) мектеп-интернаттың жарғысында көзделген өзге де функцияларды орындайды.

      19. Мектеп-интернаттың басшы кадрларының, педагог және ғылыми қызметкерлерiнiң бiлiктiлiгiн арттыру Заңға сәйкес бес жылда кемiнде бiр рет жүзеге асырылады.

      20. Мектеп-интернаттың басшылары мен педагог қызметкерлері Заңға сәйкес аттестаттаудан өтуге тиіс.

      21. Білім беру ұйымының персоналын жинақтау тәртібі "Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттарын және педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 30 қаңтардағы № 77 қаулысымен және оның жарғысымен регламенттеледі.

      22. Мектеп-интернаттың қызметін бақылау "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Кодексіне, 2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне, Қазақстан Республикасының "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі, "Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы" 2002 жылғы 8 тамыздағы заңдарына сәйкес жүзеге асырылады.

О внесении изменений и дополнения в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 18 июня 2013 года № 229 "Об утверждении типовых правил деятельности видов организаций образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 11 января 2018 года № 8. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 января 2018 года № 16286. Утратил силу приказом и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 29 декабря 2021 года № 614.

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра образования и науки РК от 29.12.2021 № 614 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствие с подпунктом 44-5) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 18 июня 2013 года № 229 "Об утверждении типовых правил деятельности видов организаций образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8544, опубликован в газете "Казахстанская правда" от 4 сентября 2013 года № 265 (27539)) следующие изменения и дополнение:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые:

      1) Типовые правила деятельности детских домов согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) Типовые правила деятельности детских домов для детей с особыми образовательными потребностями согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) Типовые правила деятельности школ-интернатов для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      4) Типовые правила деятельности приютов согласно приложению 4 к настоящему приказу;

      5) Типовые правила деятельности детских домов семейного типа согласно приложению 5 к настоящему приказу;

      6) Типовые правила деятельности Центров адаптации несовершеннолетних согласно приложению 6 к настоящему приказу;

      7) Типовые правила деятельности Центров поддержки детей, находящихся в трудной жизненной ситуации, согласно приложению 7 к настоящему приказу;

      8) Типовые правила деятельности школ-интернатов для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, с особыми образовательными потребностями согласно приложению 8 к настоящему приказу.";

      в приложении 2 к указанному приказу:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Типовые правила деятельности детских домов для детей с особыми образовательными потребностями";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Типовые правила деятельности детских домов для детей с особыми образовательными потребностями (далее – Правила) определяют порядок деятельности детских домов для детей с особыми образовательными потребностями (далее – детский дом).";

      в приложении 5 к указанному приказу:

      пункт 7 исключить;

      в приложении 6 к указанному приказу:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Типовые правила деятельности Центров адаптации несовершеннолетних";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Типовые правила деятельности Центров адаптации несовершеннолетних (далее – Правила) определяют порядок и условия содержания несовершеннолетних в Центрах адаптации несовершеннолетних (далее – Центр).

      Центрами являются государственные организации, находящиеся в ведении органов образования, обеспечивающие прием и временное содержание несовершеннолетних.";

      правый верхний угол приложения 1 к Правилам содержания несовершеннолетних в Центрах адаптации несовершеннолетних изложить в следующей редакции:

  "Приложение 1
к Типовым правилам
деятельности Центров адаптации
несовершеннолетних";

      правый верхний угол приложения 2 к Правилам содержания несовершеннолетних в Центрах адаптации несовершеннолетних изложить в следующей редакции:

  "Приложение 2
к Типовым правилам
деятельности Центров адаптации
несовершеннолетних";

      правый верхний угол приложения 3 к Правилам содержания несовершеннолетних в Центрах адаптации несовершеннолетних изложить в следующей редакции:

  "Приложение 3
к Типовым правилам
деятельности Центров адаптации
  несовершеннолетних";

      правый верхний угол приложения 4 к Правилам содержания несовершеннолетних в Центрах адаптации несовершеннолетних изложить в следующей редакции:

  "Приложение 4
к Типовым правилам
деятельности Центров адаптации
несовершеннолетних";

      правый верхний угол приложения 5 к Правилам содержания несовершеннолетних в Центрах адаптации несовершеннолетних изложить в следующей редакции:

  "Приложение 5
к Типовым правилам
деятельности Центров адаптации
несовершеннолетних";

      дополнить приложением 8 согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету по охране прав детей Министерства образования и науки Республики Казахстан (Оршубеков Н.А.) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан после его официального опубликования;

      5) в течение десяти рабочих дней со дня государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы и международного сотрудничества Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Асылову Б.А.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр образования и науки
Республики Казахстан
Е. Сагадиев

  Приложение
к приказу
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 11 января 2018 года № 8
  Приложение 8
к приказу
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 18 июня 2013 года № 229

Типовые правила деятельности школ-интернатов для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, с особыми образовательными потребностями

Глава 1. Основные положения

      1. Настоящие Типовые правила деятельности школ-интернатов для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, с особыми образовательными потребностями (далее – Правила) определяют порядок деятельности школ-интернатов для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, с особыми образовательными потребностями (далее – школа-интернат).

      2. В школе-интернате создаются разновозрастные и одновозрастные воспитательные группы. Количество детей в группах не должно превышать пятнадцати человек.

Глава 2. Порядок деятельности школы-интерната

      3. В школу-интернат в течение всего календарного года принимаются в возрасте от 6 до 18 лет:

      1) дети-сироты с особыми образовательными потребностями;

      2) дети, оставшиеся без попечения родителей, с особыми образовательными потребностями.

      4. Дети, являющиеся членами одной семьи или находящиеся в родственных отношениях, направляются в одну школу-интернат, за исключением случаев, когда по медицинским показаниям или другим причинам воспитание и обучение этих детей необходимо осуществлять раздельно.

      5. Основанием для определения в школу-интернат является решение местных исполнительных органов о направлении в школу-интернат с приложением документов, перечень которых указан в пункте 12 Типовых правил деятельности организаций образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 мая 2013 года № 499 "Об утверждении Типовых правил деятельности организаций образования соответствующих типов, в том числе Типовых правил организаций образования, реализующих дополнительные образовательные программы для детей".

      6. Медицинское обслуживание в школе-интернат в соответствии с законодательством Республики Казахстан осуществляется штатным медицинским персоналом.

      7. Организация проживания и воспитания в школе-интернат осуществляется с учетом индивидуальных особенностей воспитанников.

      8. В школе-интернате наполняемость классов составляет не более 12 человек.

      Наполняемость подготовительного класса составляет не более 8 человек.

      Наполняемость классов для детей с умеренной умственной отсталостью и детей, имеющих сочетанный дефект, составляет от 3 до 6 человек.

      9. В случае, если обучающиеся, имеющие осложненные формы умственной отсталости, не осваивают учебную программу по отдельным предметам, их обучение ведется по индивидуальному плану и оценивается в соответствии с их личным продвижением. Перевод детей на обучение по индивидуальному плану осуществляется на основании решения, принятого по итогам педагогического совета школы-интерната на основании изучения причин их неуспеваемости. Индивидуальные планы по отдельным предметам составляются педагогическими работниками на каждый учебный год и утверждаются педагогическим советом.

      10. Учебно-воспитательная деятельность школы-интерната осуществляется в соответствии с типовыми учебными планами начального, основного среднего, общего среднего образования Республики Казахстан, утвержденными приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 ноября 2012 года № 500 "Об утверждении типовых учебных планов начального, основного среднего, общего среднего образования Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8170) и типовыми учебными программами по общеобразовательным предметам, утвержденными приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 3 апреля 2013 года № 115 "Об утверждении типовых учебных программ по общеобразовательным предметам, курсам по выбору и факультативам для общеобразовательных организаций" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8424).

      11. Воспитательная работа в школе-интернате ведется с учетом интересов, склонностей и психофизических особенностей воспитанников на принципах сотрудничества воспитанников и взрослых.

      12. В школе-интернате создаются клубы, секции, кружки, студии, направленные на формирование патриотизма, гражданственности, интернационализма, высокой морали и нравственности, а также на развитие разносторонних интересов и способностей воспитанников.

      13. Школа-интернат способствует формированию активно развитой личности посредством посещения воспитанниками с учетом их интересов кружков, секций в общеобразовательных школах, дворцах и домах школьников, станциях юных техников и юных натуралистов, спортивных и музыкальных школах, а также в других организациях дополнительного образования для детей.

      14. Трудовое воспитание и обучение осуществляется с учетом индивидуальных особенностей воспитанников в учебных мастерских, подсобных хозяйствах, организациях, на предприятиях.

      15. Управление школой-интернат осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан, настоящими Правилами и уставом школы-интернат.

      16. Формами коллегиального управления школы-интернат являются педагогический совет, попечительский совет в соответствии с пунктом 9 статьи 44 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" (далее-Закон).

      17. Управление школой-интернат осуществляет руководитель.

      18. Руководитель школы-интернат:

      1) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке назначает на должности и освобождает от должностей работников школы-интернат;

      2) представляет школу-интернат во взаимоотношениях с иными организациями;

      3) выполняет иные функции, предусмотренные уставом школы-интернат.

      19. Повышение квалификации руководящих кадров, педагогических работников школы-интернат осуществляется не реже одного раза в пять лет согласно Закону.

      20. Руководители и педагогические работники школы-интернат подлежат прохождению аттестации согласно Закону.

      21. Порядок комплектования персонала организации образования регламентируется постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 января 2008 года № 77 "Об утверждении Типовых штатов работников государственных организаций образования и перечня должностей педагогических работников и приравненных к ним лиц" и уставом организации образования.

      22. Контроль за деятельностью школы-интернат осуществляется в соответствии с Кодексом Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года "О браке (супружестве) и семье", Предпринимательским кодексом Республики Казахстан от 29 октября 2015 года, законами Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании", от 8 августа 2002 года "О правах ребенка в Республике Казахстан".