"Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға жарналарын мемлекет төлейтін жеке тұлғалар туралы деректерді өзектендіру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2018 жылғы 20 наурыздағы № 107 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 10 сәуірде № 16740 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2020 жылғы 21 желтоқсандағы № 530 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Білім және ғылым министрінің м.а. 21.12.2020 № 530 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға жарналарын мемлекет төлейтін жеке тұлғалар туралы деректерді өзектендіру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Стратегиялық жоспарлау және үйлестіру департаменті (М.Т. Мелдебекова) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде осы бұйрықтың көшірмесін қағаз және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде орналастыру үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін ресми жариялау үшін мерзімді баспа басылымдарына жолдауды;

      4) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі және халықаралық ынтымақтастық департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында қарастырылған іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің жауапты хатшысы А.А. Өрсариевке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушы
Б. Асылова

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушының
2018 жылғы 20 наурыздағы
№ 107 бұйрығымен бекітілген

"Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға жарналарын мемлекет төлейтін жеке тұлғалар туралы деректерді өзектендіру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға жарналарын мемлекет төлейтін жеке тұлғалар туралы деректерді өзектендіру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 қаңтардағы № 6 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16314 болып тіркелген) бекітілген "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға жарналарын мемлекет төлейтін жеке тұлғалар туралы деректерді өзектендіру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі, Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштер қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті беруші жүзеге асырады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз жүзінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысанда хабарлама не Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз жүзінде.

2-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      4. Көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес толық құжаттар топтамасын ұсынуы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) басталуына негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар), оларды орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттар қабылдауды және өтінішті тіркеуді 1 (бір) сағат ішінде жүзеге асырады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қарастырады және хабарлама не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты 4 (төрт) сағат ішінде дайындайды;

      3) Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – ҚР БҒМ АЖ) деректерді енгізуге жауапты бөлімшенің басшысы хабарламаға не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа 2 (екі) сағат ішінде қол қояды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі хабарламаны не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті алушыға 1 (бір) сағат ішінде береді.

      көрсетілетін қызметті алушы оқымайтын немесе оқуын аяқтамаған білім беру ұйымына хабарласқан жағдайда:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттар қабылдауды және өтінішті тіркеуді 1 (бір) сағат ішінде жүзеге асырады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қарастырады және көрсетілетін қызметті алушы оқитын немесе оқуын аяқтаған білім беру ұйымына 2 (екі) жұмыс күні ішінде жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті алушы оқитын немесе оқуын аяқтаған білім беру ұйымының жауапты орындаушысы құжаттарды қарастырады, хабарламаны не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты 4 (төрт) сағат ішінде дайындайды;

      4) ҚР БҒМ АЖ-ға деректерді енгізуге жауапты бөлімшенің басшысы хабарламаға не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа 2 (екі) сағат ішінде қол қояды;

      5) көрсетілетін қызметті алушы оқитын немесе оқуын аяқтаған білім беру ұйымының жауапты орындаушысы хабарламаны не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына 2 (екі) жұмыс күні ішінде жолдайды;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі хабарламаны не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті алушыға 1 (бір) сағат ішінде береді.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) нәтижелері келесі рәсімдерді (іс-қимылдар) орындауды бастау үшін негіздеме болып табылады:

      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;

      2) хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау;

      3) хабарламаға немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою;

      4) хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру.

      көрсетілетін қызметті алушы оқымайтын немесе оқуын аяқтамаған білім беру ұйымына хабарласқан жағдайда:

      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;

      2) құжаттарды қарастыру және көрсетілетін қызметті алушы оқитын немесе оқуын аяқтаған білім беру ұйымына жолдау;

      3) хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау;

      4) хабарламаға немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою;

      5) хабарламаны не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті берушіге жолдау;

      6) хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-қимыл жүргізу тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      3) ҚР БҒМ АЖ-ға деректерді енгізуге жауапты бөлімшенің басшысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілік сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері 1 (бір) сағат ішінде Стандарттың 9-тармағында қарастырылған тізбеге сәйкестігіне құжаттарға тексеру жүргізеді, тізбеге сәйкес болған жағдайда құжаттарды қабылдайды, тіркейді және оны көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына қарастыруға жолдайды.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады және құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 4 (төрт) сағат ішінде хабарламаны не Стандарттың 10-тармағында қарастырылған негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды және ҚР БҒМ АЖ-ға деректерді енгізуге жауапты бөлімшенің басшысына ұсынады;

      3) ҚР БҒМ АЖ-ға деректерді енгізуге жауапты бөлімшенің басшысы 2 (екі) сағат ішінде хабарламаға не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері 1 (бір) сағат ішінде көрсетілетін қызметті алушыға хабарламаны не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.

      көрсетілетін қызметті алушы оқымайтын немесе оқуын аяқтамаған білім беру ұйымына хабарласқан жағдайда:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері 1 (бір) сағат ішінде Стандарттың 9-тармағында қарастырылған тізбеге сәйкестігіне құжаттарға тексеру жүргізеді, тізбеге сәйкес болған жағдайда құжаттарды қабылдайды, тіркейді және оны көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына қарастыруға жолдайды.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады және құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде құжаттарды қарастырады және көрсетілетін қызметті алушы оқитын немесе оқуын аяқтаған білім беру ұйымына жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті алушы оқитын немесе оқуын аяқтаған білім беру ұйымының жауапты орындаушысы 4 (төрт) сағат ішінде құжаттарды қарастырады, хабарламаны не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды және ҚР БҒМ АЖ-ға деректерді енгізуге жауапты бөлімшенің басшысына ұсынады;

      4) ҚР БҒМ АЖ-ға деректерді енгізуге жауапты бөлімшенің басшысы 2 (екі) сағат ішінде хабарламаға не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды және көрсетілетін қызметті алушы оқитын немесе оқуын аяқтаған білім беру ұйымының жауапты орындаушысына жолдайды;

      5) көрсетілетін қызметті алушы оқитын немесе оқуын аяқтаған білім беру ұйымының жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде хабарламаны не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдайды;

      6) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері 1 (бір) сағат ішінде көрсетілетін қызметті алушыға хабарламаны не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолдану мерзімі өткен құжаттар ұсынған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімдерінің (іс-қимылдар) реттілігінің жан-жақты сипаттамасы осы Мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға жарналарын мемлекет төлейтін жеке тұлғалар туралы деректерді өзектендіру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

"Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға жарналарын мемлекет төлейтін жеке тұлғалар туралы деректерді өзектендіру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


      көрсетілетін қызметті алушы оқымайтын немесе оқуын аяқтамаған жоғары оқу орнына

      хабарласқан жағдайда:

     


Об утверждении регламента государственной услуги "Актуализация данных о физическом лице, за которого взносы на обязательное социальное медицинское страхование уплачиваются государством"

Приказ и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 20 марта 2018 года № 107. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 апреля 2018 года № 16740. Утратил силу приказом и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 21 декабря 2020 года № 530.

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра образования и науки РК от 21.12.2020 № 530 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Актуализация данных о физическом лице, за которого взносы на обязательное социальное медицинское страхование уплачиваются государством".

      2. Департаменту стратегического планирования и координации Министерства образования и науки Республики Казахстан (Мелдебекова М.Т.) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан после его официального опубликования;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации представление в Департамент юридической службы и международного сотрудничества Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на ответственного секретаря Министерства образования и науки Республики Казахстан Орсариева А.А.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра образования и науки
Республики Казахстан
Б. Асылова

  Утвержден приказом
исполняющего обязанности
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 20 марта 2018 года № 107

Регламент государственной услуги
"Актуализация данных о физическом лице, за которого взносы на обязательное социальное медицинское страхование уплачиваются государством"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Актуализация данных о физическом лице, за которого взносы на обязательное социальное медицинское страхование уплачиваются государством" (далее – государственная услуга) оказывается Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами городов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения, организациями образования (далее – услугодатель) в соответствии со стандартом государственной услуги "Актуализация данных о физическом лице, за которого взносы на обязательное социальное медицинское страхование уплачиваются государством", утвержденным приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 10 января 2018 года № 6 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16314) (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – уведомление по форме согласно приложению 1 к Стандарту либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем полного пакета документов в соответствии с перечнем, указанным в пункте 9 Стандарта.

      5. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги, длительность их выполнения:

      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием документов и регистрацию заявления в течение 1 (одного) часа;

      2) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы и подготавливает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в течение 4 (четырех) часов;

      3) руководитель подразделения, ответственного за внесение данных в информационную систему Министерства образования и науки Республики Казахстан (далее – ИС МОН РК), подписывает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в течение 2 (двух) часов;

      4) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в течение 1 (одного) часа.

      В случае обращения в организацию образования, где услугополучатель не обучается или не завершил обучение:

      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием документов и регистрацию заявления в течение 1 (одного) часа;

      2) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает и направляет документы в организацию образования, где услугополучатель обучается или завершил обучение в течение 2 (двух) рабочих дней;

      3) ответственный исполнитель организации образования, где услугополучатель обучается или завершил обучение, рассматривает документы, подготавливает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в течение 4 (четырех) часов;

      4) руководитель подразделения, ответственного за внесение данных в ИС МОН РК, подписывает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в течение 2 (двух) часов;

      5) ответственный исполнитель организации образования, где услугополучатель обучается или завершил обучение, направляет уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в канцелярию услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней;

      6) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в течение 1 (одного) часа.

      6. Результаты процедуры (действий) по оказанию государственной услуги, которые являются основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):

      1) прием и регистрация документов;

      2) подготовка уведомления или мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;

      3) подписание уведомления или мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;

      4) выдача уведомления или мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги.

      В случае обращения в высшее учебное заведение, где услугополучатель не обучается или не завершил обучение:

      1) прием и регистрация документов;

      2) рассмотрение и направление документов в высшее учебное заведение, где услугополучатель обучается или завершил обучение;

      3) подготовка уведомления или мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;

      4) подписание уведомления или мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;

      5) направление уведомления либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги услугодателю;

      6) выдача уведомления или мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) руководитель подразделения, ответственного за внесение данных в ИС МОН РК.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) работник канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) часа проводит проверку документов на соответствие перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, в случае соответствия перечню документов принимает, регистрирует и направляет документы ответственному исполнителю услугодателя для рассмотрения.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия, услугодатель отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов;

      2) ответственный исполнитель услугодателя в течение 4 (четырех) часов подготавливает уведомление либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта и предоставляет руководителю подразделения, ответственного за внесение данных в ИС МОН РК;

      3) руководитель подразделения, ответственного за внесение данных в ИС МОН РК в течение 2 (двух) часов подписывает и направляет уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в канцелярию услугодателя;

      4) работник канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) часа выдает услугополучателю уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

      В случае обращения в организацию образования, где услугополучатель не обучается или не завершил обучение:

      1) работник канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) часа проводит проверку документов на соответствие перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, в случае соответствия перечню документов принимает, регистрирует и направляет документы ответственному исполнителю услугодателя для рассмотрения.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия, услугодатель отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов;

      2) ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней рассматривает и направляет документы в организацию образования, где услугополучатель обучается или завершил обучение;

      3) ответственный исполнитель организации образования, где услугополучатель обучается или завершил обучение, в течение 4 (четырех) часов рассматривает документы, подготавливает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и предоставляет руководителю подразделения, ответственного за внесение данных в ИС МОН РК;

      4) руководитель подразделения, ответственного за внесение данных в ИС МОН РК в течение 2 (двух) часов подписывает и направляет уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в ответственному исполнителю организации образования, где услугополучатель обучается или завершил обучение;

      5) ответственный исполнитель организации образования, где услугополучатель обучается или завершил обучение, в течение 2 (двух) рабочих дней направляет уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в канцелярию услугодателя;

      6) работник канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) часа выдает услугополучателю уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

      Подробное описание последовательности процедур (действий) оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту государственной услуги.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет–ресурсе услугодателя www.edu.gov.kz.

  Приложение к регламенту государственной
услуги "Актуализация данных о
физическом лице, за которого взносы на
обязательное социальное медицинское
страхование уплачиваются государством"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Актуализация данных о физическом лице, за которого взносы на обязательное социальное медицинское страхование уплачиваются государством"

     


      в случае обращения в организацию образования, где услугополучатель не обучается или не завершил обучение