"Индустриялық-инновациялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеу және/немесе сараптама жасау шығындарын өтеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 12 қаңтардағы № 26 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 27 сәуірде № 16833 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 8 қыркүйектегі № 457 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 08.09.2020 № 457 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Индустриялық-инновациялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеу және/немесе сараптама жасау шығындарын өтеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Мыналардың:

      1) "Отандық өңделген тауарлардың, көрсетілетін қызметтердің экспортын дамыту мен жылжытуға және еңбек өнімділігін арттыруды қолдауға бағытталған мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 31 шілдедегі № 839 бұйрығының (нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 12060 болып тіркелген, 2015 жылғы 9 қазанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған);

      2) "Экспорттаушы 2020" және "Өнімділік 2020" бағдарламалары шеңберінде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 31 шілдедегі № 839 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 30 наурыздағы № 309 бұйрығының (нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 13687 болып тіркелген, 2016 жылғы 20 мамырда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті заңнамада белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз тасығыштағы және электрондық нысандағы көшірмелерін Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар

      министрі

      __________________ Д. Абаев

      2018 жылғы 10 сәуір

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және
даму министрінің
2018 жылғы 12 қаңтардағы
№ 26 бұйрығымен бекітілген

"Индустриялық-инновациялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеу және/немесе сараптама жасау шығындарын өтеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

      Ескерту. Стандарт жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 29.08.2019 № 683 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Индустриялық-инновациялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеу және/немесе сараптама жасау шығындарын өтеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті "Қазақстандық индустрия және экспорт орталығы" акционерлік қоғамы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінімді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті беруші;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      3) "электрондық үкімет" веб-порталы: www.egov.kz (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге, Мемлекеттік корпорацияға және порталға құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 11 (он бір) жұмыс күні;

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде өтінім мен құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.

      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқcат етілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут;

      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз тасығышта.

      Порталда шығындарды өтеу туралы келісім көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – шығындарды өтеу туралы келісім не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді бас тарту туралы жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық немесе қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттік қызмет құрылтайшылары (оның ішінде қатысушылары, акционерлері) акцияларының (жарғылық капиталына қатысу үлестерінің) елу және одан астам пайызы мемлекетке, ұлттық басқарушы холдингке, ұлттық холдингке, ұлттық компанияға (әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорацияны, сондай-ақ мемлекеттік-жекешелік әріптестік туралы шарт шеңберінде құрылған кәсіпкерлерді қоспағанда) тікелей немесе жанама түрде тиесілі мемлекеттік кәсіпорындар/мекемелер, ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық компаниялар мен ұйымдар болып табылатын индустриялық-инновациялық қызмет субъектілерінен, сондай-ақ меншік нысаны жекеменшік мекеме ретінде ресімделген кәсіпкерлер мен коммерциялық емес ұйымдардан басқа, экономиканың басым секторларында индустриялық-инновациялық жобаларды іске асыратын не өңделген отандық тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді ішкі және/немесе сыртқы нарықтарға ілгерілету бойынша қызметті жүзеге асыратын жеке және/немесе заңды тұлғаларға - индустриялық-инновациялық қызмет субъектілеріне (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін негізде көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіде – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұма аралығында, сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін, алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз, кезек тәртібінде жүзеге асырылады;

      2) Мемлекеттік корпорацияда – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғандағы аралықта, түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.

      Мемлекеттік қызмет жеделдетіп қызмет көрсетусіз көрсетілетін қызмет алушының тіркелу орны бойынша "электрондық кезек" тәртібінде көрсетіледі, электрондық кезекті веб-порталы арқылы брондауға болады.

      3) порталда - тәулік бойы, жөндеу жұмыстарының жүргізілуіне байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы жүзеге асырылады (көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсетуге өтінішті қабылдау мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) жүгінген кезінде, мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      көрсетілетін қызметті берушіге, Мемлекеттік корпорацияға (жеке басын сәйкестендіру үшін жеке басын куәландыратын құжатты ұсынған кезде):

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алуға өтінім;

      2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша орындаушының көрсеткен қызметтерінің (жұмыстарды орындауының) қорытындылары бойынша өтініш берушінің есебін;

      3) қызметтер көрсетуге (жұмыстарды орындауға) арналған шарттың (шарттардың) көшірмелерін, оларды өтеу үшін өтінішке қосылған төлеуге жұмсалатын шығындарды, сондай-ақ (болған кезде) барлық қосымшаларды және/немесе толықтыруларды, осындай шартқа жасалған келісімдерді;

      4) өтелетін шығындар бойынша орындаушы көрсеткен қызметтер (орындаған жұмыстар) актісінің (актілерінің) көшірмесін;

      5) өтелетін шығындар бойынша орындаушы көрсеткен қызметтердің (орындаған жұмыстардың) жалпы сомасына жасалған шот-фактуралардың көшірмелерін;

      6) өтелетін шығындар бойынша орындаушы көрсеткен қызметтердің (орындаған жұмыстардың) жалпы сомасына жасалған төлем-құжаттарының көшірмелерін;

      Индустриялық-инновациялық қызмет субъектісі көрсетілген құжаттардан басқа, шығындардың түрлеріне байланысты мынадай құжаттарды қосымша ұсынады:

      7) ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыру алу үшін индустриялық-инновациялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеуге жұмсалатын шығындар бойынша:

      - лизингтік қаржыландыруды жүзеге асыратын Қазақстанның Даму Банкінің еншілес компаниясының ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруды беру туралы оң шешімінің көшірмесі;

      8) Картаға енгізілген жобалар үшін техникалық-экономикалық негіздеме әзірлеуге және/немесе сараптауға жұмсалатын шығындар бойынша:

      - өтініш берушінің жобаның Картасына енгізілгендігін растайтын құжаттың көшірмесі;

      - аккредиттелген сараптамалық ұйым немесе тиісті аттестатты бар сарапшы немесе мемлекеттік сараптамалық ұйым өткізген техникалық-экономикалық негіздеменің ведомстводан тыс кешенді сараптамасының оң қорытындысының көшірмесі (егер аталған қорытынды Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес міндетті болатын жағдайда).

      Өтінім және оған қоса берілетін құжаттар:

      1) бірыңғай папкаға салынады;

      2) бірінші басшы немесе оның міндетін орындаушы (бірінші басшының міндеттерін орындау туралы растау құжаты болған кезде) немесе жеке кәсіпкер немесе олардың өкілетті тұлғасы (сенімхат болған кезде) немесе жеке тұлға әрбір парағын куәландырады. Өтінімді және оған қоса берілетін құжаттарды қойылған қолдың факсимильді көшірме құралдарын пайдалана отырып, куәландыруға жол берілмейді;

      3) араб цифрларымен нөмірленеді, нөмірлеу алмаспайтын болып табылады;

      4) әрбір парақ өтініш беруші мөрінің бедерімен куәландырылады (болған кезде).

      порталға:

      1) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы қызметті алуға өтінім;

      2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша орындаушының көрсеткен қызметтерінің (жұмыстарды орындауының) қорытындылары бойынша өтініш берушінің есебін электрондық кошірмесі;

      3) қызметтер көрсетуге (жұмыстарды орындауға) арналған шарттың (шарттардың) электрондық көшірмелерін, оларды өтеу үшін өтінішке қосылған төлеуге жұмсалатын шығындарды, сондай-ақ (болған кезде) барлық қосымшаларды және/немесе толықтыруларды, осындай шартқа жасалған келісімдерді;

      4) өтелетін шығындар бойынша орындаушы көрсеткен қызметтер (орындаған жұмыстар) актісінің (актілерінің) электрондық көшірмесін;

      5) өтелетін шығындар бойынша орындаушы көрсеткен қызметтердің (орындаған жұмыстардың) жалпы сомасына жасалған шот-фактуралардың электрондық көшірмелерін;

      6) өтелетін шығындар бойынша орындаушы көрсеткен қызметтердің (орындаған жұмыстардың) жалпы сомасына жасалған төлем-құжаттарының электрондық көшірмелерін;

      Индустриялық-инновациялық қызмет субъектісі көрсетілген құжаттардан басқа, шығындардың түрлеріне байланысты мынадай құжаттарды қосымша ұсынады:

      7) ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыру алу үшін индустриялық-инновациялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеуге жұмсалатын шығындар бойынша:

      - лизингтік қаржыландыруды жүзеге асыратын Қазақстанның Даму Банкінің еншілес компаниясының ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруды беру туралы оң шешімінің электрондық көшірмесі;

      8) Картаға енгізілген жобалар үшін техникалық-экономикалық негіздеме әзірлеуге және/немесе сараптауға жұмсалатын шығындар бойынша:

      - өтініш берушінің жобаның Картасына енгізілгендігін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;

      - аккредиттелген сараптамалық ұйым немесе тиісті аттестатты бар сарапшы немесе мемлекеттік сараптамалық ұйым өткізген техникалық-экономикалық негіздеменің ведомстводан тыс кешенді сараптамасының оң қорытындысының электрондық көшірмесі (егер аталған қорытынды Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес міндетті болатын жағдайда).

      Егер орындаушы Қазақстан Республикасының бейрезиденті болған жағдайда, осы тармақтың 5) тармақшасында көрсетілген құжаттардың орнына мұндай заңды тұлғаның қызмет көрсету және/немесе тіркелу фактісін растайтын құжаттар ұсынылады.

      Орындаушының қызмет көрсету қорытындылары бойынша өтініш берушінің есебі келтірілген шығындармен байланысты жобаның іске асырылу қажеттілігі, көрсетілетін қызметтерді орындау негіздері (шарттың деректемелері, орындаушының атауы), жасалған шарт шеңберінде көрсетілген қызметтер, сондай-ақ құралды іске асырудан қолжеткізілген (күтілетін) әсер туралы ақпаратты қамтиды.

      Өтініш беруші ұсынылатын құжаттардың, ақпараттардың, бастапқы деректердің, есептердің, негіздемелердің толықтығы мен дұрыстығын қамтамасыз етеді.

      Өтінім және оған қоса берілетін құжаттар мемлекеттік және/немесе орыс тілдерінде ресімделеді. Құжаттың көшірмесі шет тілінде ұсынылған жағдайда, өтініш беруші оның мемлекеттік және/немесе орыс тілдеріне аудармасын қамтамасыз етеді.

      Құжаттарды қабылдаған кезде Мемлекеттік корпорацияның қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде өтінімінің қабылданғандығын растау:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге – қағаз тасығышта құжаттар топтамасын қабылдау күні, уақыты, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі, аты, әкесінің аты көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелуі туралы оның өтінішінің көшірмесіндегі белгі болып табылады;

      2) Мемлекеттік корпорацияға – көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.

      3) портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінімнің қабылданғаны туралы мәртебе көрсетіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және/немесе қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші және Мемлекеттік корпорация осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес өтінішті қабылдаудан бас тартады, бұл ретте Мемлекеттік корпорация бас тарту туралы қолхат береді.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және/немесе олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және/немесе мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 9 желтоқсандағы № 1194 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12640 болып тіркелген) Еңбек өнімділігін арттыруға және аумақтық кластерлерді дамытуға бағытталған индустриялық-инновациялық қызмет субъектілеріне мемлекеттік қолдау шараларын ұсыну қағидаларында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі болып табылады.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және/немесе оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және/немесе оның лауазымды адамдарының, және/немесе оның қызметкерлерінің, Мемлекеттік корпорацияның және/немесе оның қызметкерлерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану.

      Шағым 010000, Нұр-Сұлтан қаласы, Қабанбай Батыр даңғылы 17, "Е" блок, 4-5 қабат мекенжайы бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына немесе осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 16-тармағында көрсетілген мекенжайлар және телефондар бойынша немесе Мемлекеттік корпорация басшысының атына, немесе 010000, Нұр-Сұлтан қаласы, Қабанбай батыр даңғылы, 32/1, "Транспорт Тауэр" ғимараты, №1711 кабинет мекенжайы, 8 (7172) 75-48-60, 75-48-62 телефондары бойынша Министрліктің Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті (бұдан әрі – Комитет) басшысының атына, немесе 010000, Нұр-Сұлтан қаласы, Қабанбай батыр даңғылы, 32/1, "Транспорт Тауэр" ғимараты, №1012 кабинет мекенжайы, 8 (7172) 98-33-31 телефоны бойынша Министрлік басшысының атына беріледі.

      Шағымдар жазбаша нысанда пошта бойынша немесе көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның, Комитеттің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы, сондай-ақ портал арқылы беріледі.

      Шағымның қабылданғандығын растау көрсетілетін қызметті берушінің, Комитеттің немесе Министрліктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауапты алу мерзімі мен орнын көрсете отырып, оны тіркеу (көрсетілетін қызметті берушінің, Комитеттің немесе Министрліктің мөртабаны, кіріс нөмірі мен күні) болып табылады.

      Мемлекеттік корпорацияда қолма-қол да және поштамен де келіп түскен шағымның қабылданғандығын растау оның тіркелуі болып табылады (мөртабан, кіріс нөмірі мен тіркеу күні шағымның немесе шағымға ілеспе хаттың екінші данасына қойылады).

      Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетінен" оны мемлекеттік органда өңдеу барысында (жеткізілуі, тіркелуі, орындалуы туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) жаңартылып отырылатын, шағым туралы ақпаратқа қол жеткізуге болады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның, Комитеттің немесе Министрліктің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қарауға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы уәжді түрдегі жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Мемлекеттік корпорацияның кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету, оның ішінде Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, өзге де талаптар

      13. Тұрмыс-тіршілігін шектейтін организм функцияларының тұрақты бұзылуынан денсаулығы бұзылған көрсетілетін қызметті алушылар үшін қажет болған жағдайда, 1414, 8 800 080 7777 Бірыңғай байланыс орталығына өтініш жасаған кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорацияның қызметкері тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:

      1) Министрліктің www.miid.gov.kz "Комитеттер" бөлімінде;

      2) Көрсетілетін қызметті берушінің www.kidi.gov.kz;

      3) Мемлекеттік корпорацияның www.gov4c.kz. интернет-ресурстарында орналастырылған.

      15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алу мүмкіндігі бар.

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтерінің байланыс телефондары: 8 (7172) 98-37-81 (ішкі нөмірі 1059, 1027, 1058, 1023, 1022).

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 7777.

  "Индустриялық-инновациялық
жобаның кешенді жоспарын
әзірлеу және/немесе сараптама
жасау шығындарын өтеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
1-қосымша
  Нысан
  "Қазақстандық индустрия және
экспорт орталығы" АҚ
________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының толық атауы)

Еңбек өнімділігін арттыруға бағытталған мемлекеттік қолдау шараларын алуға арналған өтінім

      (өтінім беруші бланкіде толтырылады (болған кезде)

      1. Көрсетілетін қызметті алушының атауы

      2. Заңды мекенжайы немесе орналасқан орны (индекс, облыс, аудан/қала, елді мекен, көше, телефон) (болған кезде)

      3. Бірінші басшының немесе жеке кәсіпкердің деректері (тегі, аты, әкесінің аты (егер ол жеке басын куәландыратын құжатта көрсетілген болса), лауазымы, жұмыс немесе ұялы телефонының нөмірі, электрондық мекенжайы);

      4. Көрсетілетін қызметті алушының БСН (бизнес сәйкестендіру нөмірі)/ ЖСН (жеке сәйкестендіру нөмірі)

      5. Орындаушының БСН (бизнес сәйкестендіру нөмірі)/ ЖСН (жеке сәйкестендіру нөмірі) (егер орындаушы Қазақстан Республикасының резиденті болып табылатын жағдайда)

      6. Көрсетілетін қызметті алушыны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) нөмірі (болған кезде) мен күні

      7. Орындаушыны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) нөмірі (болған кезде) мен күні (егер орындаушы Қазақстан Республикасының резиденті болып табылатын жағдайда)

      8. Негізгі қызмет түрі (экономикалық қызметтің жалпы жіктеуішінің кодын көрсете отырып)

      9. Шығарылатын өнімнің атауы

      10. Ағымдағы еңбек өнімділігі (адам/мың теңге және адам/мың АҚШ доллары)*

      11. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік және/немесе салалық Бағдарламалардың қатысушысы болып табылды (табылады) ма? (егер "иә" деп жауап берілсе, онда мемлекеттік қолдауды алған жылын, қандай Бағдарламалардың шеңберінде және мемлекеттік қолдаудың қандай шараларын алғанын көрсетіңіз)

      12. Қандай құралды пайдалану жоспарланған (қажеттісін белгілеңіз)

:

Ұзақ мерзімді лизингтік қаржыландыруды алу үшін индустриялық-инновациялық жобаның кешенді жоспарын әзірлеу;

Карта жобалары үшін техникалық-экономикалық негіздеме әзірлеу және/немесе сараптау.

      13. Көрсетілетін қызметті алушының банк деректемелерін көрсету керек.

      Көрсетілетін қызметті алушының аталған өтінішпен ұсынылған ақпараттың дұрыстығына кепілдік береді және ұсынылған құжаттардың, бастапқы деректердің, есептеулердің, негіздемелердің толық болуы мен түпнұсқалығы үшін жауапкершілікті өзіне алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қолдаудың сұралатын шаралары шеңберінде келтірілген іс-шаралар бойынша шығындардың Қазақстан Респубикасының заңнамасымен көзделген мемлекеттік қолдаудың өзге де шаралары шеңберінде республикалық және/немесе жергілікті бюджеттер есебінен қаржыландырылмайтындығын растайды.

      Мемлекеттік қолдау шараларын алуға берілетін өтінішті толтырған байланысу тұлғасы (тегі, аты, әкесінің аты (егер ол жеке басын куәландыратын құжатта көрсетілген болса), лауазымы, жұмыс/ұялы телефонының нөмір, электрондық мекенжайы):

      ____________________.

      Осы Өтінішке мынадай құжаттар мен құжаттардың көшірмелерін қоса беремін:

      1) ________________;

      2) ________________;

      3) ________________;

      4) ________________;

      5) ________________.

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

  (Қолы)

      Өтінішті толтырған күні ___________

      Көрсетілетін қызметті алушының бірінші басшысы (міндетін атқарушы тұлға (бірінші басшының міндетін атқару туралы растау құжаты бар болатын кезде), жеке кәсіпкер немесе олардың уәкілетті тұлғасы (сенімхаты болған кезде) немесе жеке тұлға

      ____________ ________________________________________

      (қолы)       (тегі, аты, әкесінің аты (егер ол жеке басын

                        куәландыратын құжатта көрсетілген болса)

      Мөрдің орны (бар болса)

      Ескертпе:

      * Еңбек өнімділігі жалпы қосылған құнның немесе өндірілген өнім көлемінің (аралық тұтыну бойынша деректер болмаған кезде) жұмыспен қамтылғандар санына арақатынасы ретінде есептеледі.

  "Индустриялық-инновациялық
жобаның кешенді жоспарын
әзірлеу және/немесе сараптама
жасау шығындарын өтеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша
  Нысан

Орындаушының қызметтер көрсету (жұмыстарды орындау) қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті алушының есебі (өтінім беруші бланкіде толтырады (бар болса)

      1. Көрсетілетін қызметті алушының және Орындаушының атауы

      2. Көрсетілетін қызметті алушының экономиканың басым секторындағы қызметінің қысқаша сипаттамасы

      3. Көрсетілген қызметтер (орындалған жұмыстар) шартының немесе еңбек шартының деректемелері және сомасы

      4. Көрсетілген қызметтердің (орындалған жұмыстардың) немесе еңбектің қажеттілігін сипаттау

      5. Көрсетілген қызметтердің (орындалған жұмыстардың) немесе еңбектің нәтижелері (күтілетін нәтиже).

      Көрсетілетін қызметті алушының бірінші басшысы (міндетін атқарушы тұлға (бірінші басшының міндетін атқару туралы растау құжаты бар болатын кезде), жеке кәсіпкер немесе олардың уәкілетті тұлғасы (сенімхаты бар болса) немесе жеке тұлға

      ____________ _________________________________________

      (қолы)       (тегі, аты, әкесінің аты (егер ол жеке басын

                        куәландыратын құжатта көрсетілген болса)

      Мөрдің орны (бар болса)

  "Индустриялық-инновациялық
жобаның кешенді жоспарын
әзірлеу және/немесе сараптама
жасау шығындарын өтеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына
3-қосымша
  Нысан
  (Көрсетілетін қызметті
алушының тегі, аты, әкесінің
аты (бар болса) (бұдан әрі –
Т.А.Ә.) немесе оның ұйымының
атауы)
____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалының № __ бөлімі (мекенжайы: ___________________________________) Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбауыңызға, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атауы:

      1) __________________________________________________________;

      2) __________________________________________________________;

      3) _________________________________________________________.

      ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды қабылдаудан бас тартады.

      Осы қолхат тараптардың әрқайсысына бір данадан берілетін 2 данада жасалды.

      _____________________________________________       _______________

      Т.А.Ә. (Мемлекеттік корпорация қызметкерінің)             (қолы)

      Орындаушы. Т.А.Ә. _____________

      Телефоны __________

      Алдым:

      __________________________________________       __________________

      Т.А.Ә. көрсетілетін қызметті алушының                         қолы

      20 __ жылғы "___" _________


Об утверждении стандарта государственной услуги "Возмещение затрат на разработку и/или экспертизу комплексного плана индустриально-инновационного проекта"

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 12 января 2018 года № 26. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 апреля 2018 года № 16833. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 8 сентября 2020 года № 457.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 08.09.2020 № 457 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Возмещение затрат на разработку и/или экспертизу комплексного плана индустриально-инновационного проекта".

      2. Признать утратившими силу:

      1) приказ исполняющего обязанности министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 31 июля 2015 года № 839 "Об утверждении стандартов государственных услуг, направленных на развитие и продвижение экспорта отечественных обработанных товаров, услуг и поддержку повышения производительности труда" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12060, опубликован 9 октября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет");

      2) приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 марта 2016 года № 309 "О внесении изменений и дополнения в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 31 июля 2015 года № 839 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в рамках программ "Экспортер 2020" и "Производительность 2020" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13687, опубликован 20 мая 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      3. Комитету индустриального развития и промышленной безопасности Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на бумажном носителе и в электронной форме на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, согласно подпунктам 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
Ж. Қасымбек

      "СОГЛАСОВАН"
Министр информации и
коммуникаций
Республики Казахстан
__________________ Д. Абаев
10 апреля 2018 года

  Утвержден
приказом Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 12 января 2018 года № 26

Стандарт государственной услуги
"Возмещение затрат на разработку и/или экспертизу комплексного плана индустриально-инновационного проекта"

      Сноска. Стандарт в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 29.08.2019 № 683 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Возмещение затрат на разработку и/или экспертизу комплексного плана индустриально-инновационного проекта" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается акционерным обществом "Казахстанский центр индустрии и экспорта" (далее – услугодатель).

      Прием заявки и выдача результата государственной услуги осуществляются через:

      1) услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительства для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      3) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – портал).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи документов услугодателю, в Государственную корпорацию или на портал – 11 (одиннадцать) рабочих дней;

      При обращении в Государственную корпорацию день приема заявки и документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 20 (двадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания – 20 (двадцать) минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      На портале соглашение о возмещении затрат направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугодателя.

      6. Результат оказания государственной услуги – соглашение о возмещении затрат либо письменный мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная или бумажная.

      7. Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим и/или юридическим лицам – субъектам индустриально-инновационной деятельности (далее – услугополучатель) реализующим индустриально-инновационные проекты в приоритетных секторах экономики либо осуществляющих деятельность по продвижению отечественных обработанных товаров, работ и услуг на внутренний и/или внешние рынки, кроме субъектов индустриально-инновационной деятельности учредителями (в том числе участниками, акционерами) которых являются государственные предприятия/учреждения, национальные управляющие холдинги, национальные компании и организации, пятьдесят и более процентов акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо или косвенно принадлежат государству, национальному управляющему холдингу, национальному холдингу, национальной компании (за исключением социально-предпринимательской корпорации, а также предпринимателей, учрежденных в рамках договора о государственно-частном партнерстве), аффилированные с ними лица, а также предприниматели, форма собственности которых оформлена как частное учреждение, и некоммерческие организации.

      8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу с 8:30 до 18:30 часов, с перерывом на обед с 12:30 до 14:30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;

      2) Государственной корпорации – с понедельника по субботу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 9:00 до 20:00 часов без перерыва на обед, за исключением воскресенья и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Государственная услуга оказывается в порядке "электронной" очереди, по месту регистрации услугополучателя без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала.

      3) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности):

      услугодателю или в Государственную корпорацию (при предъявлении документа, удостоверяющего личность для идентификации личности):

      1) заявка на получение услуги по форме, согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) отчет заявителя по итогам оказания услуг (выполнения работ) исполнителем, по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      3) копию договора на оказание услуг (выполнение работ), затраты на оплату которых включены в заявку для их возмещения, а также (при наличии) все приложения и/или дополнения, соглашения к такому договору;

      4) копию акта (ов) оказанных услуг (выполненных работ) исполнителем по возмещаемым затратам;

      5) копии счетов-фактур на общую сумму оказанных услуг (выполненных работ) исполнителем по возмещаемым затратам;

      6) копии платежных документов на общую сумму оказанных услуг (выполненных работ) исполнителем по возмещаемым затратам.

      Помимо указанных документов субъект индустриально-инновационной деятельности дополнительно предоставляет следующие документы в зависимости от видов затрат:

      7) по затратам на разработку комплексного плана индустриально-инновационного проекта для получения долгосрочного лизингового финансирования:

      - копию положительного решения дочерней компании Банка развития Казахстана, осуществляющей лизинговое финансирование, о предоставлении долгосрочного лизингового финансирования;

      8) по затратам на разработку и/или экспертизу технико-экономического обоснования для проекта, включенного в Карту поддержки предпринимателей региона (далее - Карта):

      - копию документа, подтверждающего включение проекта в Карту;

      - копию положительного заключения комплексной вневедомственной экспертизы технико-экономического обоснования, проведенной аккредитованной экспертной организацией или экспертом, имеющим соответствующий аттестат, или государственной экспертной организацией (в случае, если данное заключение обязательно в соответствии с законодательством Республики Казахстан).

      Заявка и прилагаемые к ней документы:

      1) формируются в единую папку;

      2) заверяются полистно первым руководителем или лицом, исполняющим его обязанности (при наличии подтверждающего документа об исполнении обязанностей первого руководителя), или индивидуальным предпринимателем или лицом, уполномоченным ими (при наличии доверенности) или физическим лицом. Не допускается заверение заявки и документов, прилагаемых к ней, с использованием средств факсимильного копирования подписи;

      3) нумеруются арабскими цифрами, нумерация является сквозной;

      4) заверяются полистно оттиском печати заявителя (при наличии).

      на портал:

      1) заявка на получение услуги в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;

      2) электронная копия отчета заявителя по итогам оказания услуг (выполнения работ) исполнителем, по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      3) электронную копию договора на оказание услуг (выполнение работ), затраты на оплату которых включены в заявку для их возмещения, а также (при наличии) все приложения и/или дополнения, соглашения к такому договору;

      4) электронную копию акта (ов) оказанных услуг (выполненных работ) исполнителем по возмещаемым затратам;

      5) электронные копии счетов-фактур на общую сумму оказанных услуг (выполненных работ) исполнителем по возмещаемым затратам;

      6) электронные копии платежных документов на общую сумму оказанных услуг (выполненных работ) исполнителем по возмещаемым затратам.

      Помимо указанных документов субъект индустриально-инновационной деятельности дополнительно предоставляет следующие документы в зависимости от видов затрат:

      7) по затратам на разработку комплексного плана индустриально-инновационного проекта для получения долгосрочного лизингового финансирования:

      - электронную копию положительного решения дочерней компании Банка развития Казахстана, осуществляющей лизинговое финансирование, о предоставлении долгосрочного лизингового финансирования;

      8) по затратам на разработку и/или экспертизу технико-экономического обоснования для проекта, включенного в Карту:

      - электронную копию документа, подтверждающего включение проекта в Карту;

      - электронную копию положительного заключения комплексной вневедомственной экспертизы технико-экономического обоснования, проведенной аккредитованной экспертной организацией или экспертом, имеющим соответствующий аттестат, или государственной экспертной организацией (в случае, если данное заключение обязательно в соответствии с законодательством Республики Казахстан).

      В случае, если исполнителем выступает нерезидент Республики Казахстан, взамен документа, указанного в подпункте 5) настоящего пункта, предоставляются документы, подтверждающие факт оказания услуги и регистрацию такого юридического лица.

      Отчет заявителя по итогам оказания исполнителем услуг содержит информацию о необходимости реализации проекта, связанного с понесенными затратами, основании выполнения услуг (реквизиты договора, наименование исполнителя), оказанных услугах в рамках заключенного договора, а также достигнутом (ожидаемом) эффекте от реализации инструмента.

      Заявитель обеспечивает полноту и достоверность представленных документов, информации, исходных данных, расчетов, обоснований.

      Заявка и прилагаемые к ней документы оформляются на государственном и/или русском языках. В случае представления копии документа на иностранном языке, заявитель обеспечивает его перевод на государственный и/или русский языки.

      При приеме документов работник Государственной корпорации получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, по форме, согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги.

      При сдаче услугополучателем всех необходимых документов подтверждением принятия заявки:

      1) услугодателю - на бумажном носителе является отметка на копии его заявления о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты, времени приема пакета документов, фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы;

      2) в Государственную корпорацию – услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов;

      3) через портал – в "личном кабинете" услугополучателя отображается статус о принятии заявки для оказания государственной услуги.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 9 стандарта государственной услуги и/или документов с истекшим сроком действия услугодатель и Государственная корпорация отказывает в приеме заявления, при этом Государственная корпорация выдает Расписку об отказе согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги.

      10. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и/или данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и /или представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным Правилами предоставления государственной поддержки субъектам индустриально-инновационной деятельности, направленной на повышение производительности труда и развитие территориальных кластеров, утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 9 декабря 2015 года № 1194 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12640).

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя, Государственной корпорации и/или его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      11. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и/или его должностных лиц, и/или его работников, Государственной корпорации и/или ее работников по вопросам оказания государственных услуг.

      Жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу: 010000, город Нур-Султан, проспект Кабанбай Батыра 17, блок "Е", 4-5 этаж, или на имя руководителя Государственной корпорации по адресам и телефонам, указанным в пункте 16 настоящего стандарта государственной услуги или на имя руководителя Комитета индустриального развития и промышленной безопасности Министерства (далее – Комитет) по адресу: 010000, город Нур-Султан, проспект Кабанбай батыра, 32/1, здание "Транспорт Тауэр", кабинет № 1711, телефон: 8 (7172) 75-48-60, 75-48-62, или на имя руководителя Министерства по адресу: 010000, город Нур-Султан, проспект Кабанбай батыра, 32/1, здание "Транспорт Тауэр", кабинет № 1012, телефон: 8 (7172) 98-33-31.

      Жалобы подаются в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, Государственной корпорации, Комитета или Министерства, а также посредством портала.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп услугодателя, Комитета, или Министерства, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, Комитета, или Министерства с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Подтверждением принятия жалобы в Государственной корпорации, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе).

      При отправке жалобы через портал из "личного кабинета" услугополучателю доступна информация о жалобе, которая обновляется в ходе ее обработки в государственном органе (отметка о доставке, регистрации, исполнении, ответ по результатам рассмотрения или отказ в рассмотрении).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Государственной корпорации, Комитета или Министерства подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или Государственной корпорации.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель имеет право обращаться в суд в порядке установленном законодательством Республики Казахстан.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе через Государственные корпорации

      13. Для услугополучателей имеющих нарушение здоровья, со стойким расстройством функций организма ограничивающих его жизнедеятельность, в случае необходимости, прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства при обращении в Единый контакт-центр 1414, 8 800 080 7777.

      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

      1) Министерства - www.miid.gov.kz в разделе "Комитеты";

      2) услугодателя - www.kidi.gov.kz;

      3) Государственной корпорации – www.gov4c.kz.

      15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      16. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 98-37-81 (внутренний номер 1059, 1027, 1058, 1023, 1022). Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Возмещение затрат на разработку и/или
экспертизу комплексного плана индустриально
инновационного проекта"
  Форма
  АО "Казахстанский центр
индустрии и экспорта"
от _____________________
(полное наименование услугополучателя)

Заявка на получение меры государственной поддержки, направленной на повышение производительности труда (заполняется заявителем на бланке (при наличии)

      1. Наименование услугополучателя

      2. Юридический адрес или местонахождение (индекс, область, город/район, населенный пункт, улица, телефон) (при наличии)

      3. Данные первого руководителя или индивидуального предпринимателя (фамилия, имя, отчество (если оно указано в документе, удостоверяющем личность), должность, номер рабочего или сотового телефона, электронный адрес)

      4. БИН (бизнес идентификационный номер)/ ИИН (индивидуальный идентификационный номер) услугополучателя

      5. БИН (бизнес идентификационный номер)/ ИИН (индивидуальный идентификационный номер) исполнителя (в случае если исполнитель является резидентом Республики Казахстан)

      6. Номер (при наличии) и дата государственной регистрации (перерегистрации) услугополучателя

      7. Номер (при наличии) и дата государственной регистрации (перерегистрации) исполнителя (в случае если исполнитель является резидентом Республики Казахстан)

      8. Основной вид деятельности (с указанием кода общего классификатора экономической деятельности)

      9. Наименование выпускаемой продукции

      10. Текущая производительность труда (тысяч тенге/человек и тысяч долларов США/человек) *

      11. Является (-лся) ли услугополучатель участником государственных и/или отраслевых Программ (если да, то укажите год получения мер государственной поддержки, в рамках каких Программ и какие меры государственной поддержки получали)

      12. Какой инструмент планируется использовать (необходимое отметьте)

:

     

Разработка комплексного плана индустриально-инновационного проекта для получения долгосрочного лизингового финансирования;

     

Разработка и/или экспертиза технико-экономического обоснования для проектов Карты.

      13. Указать банковские реквизиты услугополучателя.

      Данной заявкой услугополучатель гарантирует достоверность представленной информации и берет на себя ответственность за полноту и подлинность представленных документов, исходных данных, расчетов, обоснований.

      Услугополучатель подтверждает, что затраты по мероприятиям, понесенные в рамках запрашиваемой (ых) мер государственной поддержки (ов), не финансировались за счет средств республиканского и /или местного бюджетов в рамках иных мер государственной поддержки, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      Контактное лицо, заполнившее заявку на получение меры государственной поддержки (фамилия, имя, отчество (если оно указано в документе, удостоверяющем личность), должность, номер рабочего/сотового телефона, электронный адрес): _________________.

      К настоящей Заявке прилагаю следующие документы и копии документов:

      1) ________________;

      2) ________________;

      3) ________________;

      4) ________________;

      5) ________________.

      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

  (подпись)

      Дата заполнения заявки ___________

      Первый руководитель услугополучателя (лицо, исполняющее обязанности (при наличии подтверждающего документа об исполнении обязанностей первого руководителя), индивидуальный предприниматель или лицо, уполномоченное ими (при наличии доверенности) или физическое лицо

      _________________             _____________________________________________
      (подпись)                   (фамилия, имя, отчество (если оно указано
                                    в документе, удостоверяющем личность)

      Место печати (при наличии)

      Примечание:

      * Производительность труда рассчитывается как соотношение валовой добавленной стоимости или объема произведенной продукции (при отсутствии данных по промежуточному потреблению) к численности занятых.

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Возмещение затрат на разработку и/или
экспертизу комплексного плана индустриально-
инновационного проекта"
  Форма

Отчет услугополучателя по итогам оказания услуг (выполнения работ) исполнителем (заполняется заявителем на бланке (при наличии)

      1. Наименование услугополучателя и Исполнителя

      2. Краткое описание деятельности услугополучателя в приоритетном секторе экономики

      3. Реквизиты и сумма договора оказанных услуг (выполненных работ) или трудового договора

      4. Описание необходимости оказанных услуг (выполненных работ) или труда

      5. Результаты (ожидаемый эффект) оказанных услуг (выполненных работ) или труда

      Руководитель услугополучателя (лицо, исполняющее обязанности (при наличии подтверждающего документа об исполнении обязанностей первого руководителя), индивидуальный предприниматель или лицо, уполномоченное ими (при наличии доверенности) или физическое лицо

      _________________ _____________________________________________
            (подпись)                   (фамилия, имя, отчество (если оно указано
                                          в документе, удостоверяющем личность)

      Место печати (при наличии)

  Приложение 3
к стандарту государственной услуги
"Возмещение затрат на разработку и/или
экспертизу комплексного плана индустриально-
инновационного проекта"
  Форма
  (Фамилия, имя, отчество (при наличии)
(далее – Ф.И.О.) либо наименование
организации услугополучателя)
_____________________________
(адрес услугополучателя)

Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", отдел № __ филиала Некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (адрес: ___________________________________) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги ____________________________________ ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:

      1) __________________________________________________________;

      2) __________________________________________________________;

      3) __________________________________________________________.

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

      ___________________________________________ _______________
      Ф.И.О. (работника Государственная корпорации)       (подпись)

      Исполнитель. Ф.И.О._____________

      Телефон__________

      Получил:

      _____________________ ____________________________
            Ф.И.О.             подпись услугополучателя

      "___" _________ 20__ г.