Сумен жабдықтаудың және (немесе) суды бұрудың реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шектi деңгейлерiн есептеудің кемсітпейтін әдістемесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 4 мамырдағы № 175 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 24 мамырда № 16921 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы № 42 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ұлттық экономика министрінің 22.05.2020 № 42 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      "Табиғи монополиялар туралы" 1998 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабы 1-тармағының 4) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса берілген Сумен жабдықтаудың және (немесе) суды бұрудың реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шектi деңгейлерін есептеудің кемсітпейтін әдістемесі бекітілсін.

      2. "Сумен жабдықтаудың және (немесе) суды бұрудың реттеліп көрсетілетін қызметтеріне сараланған тарифтерді есептеу әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2013 жылғы 1 қазандағы 297-НҚ бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8886 болып тіркелген, 2014 жылғы 22 сәуірдегі № 77 (28301) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу, бәсекелестікті және тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі көшірмесін қағаз және электрондық түрде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрі
Т. Сүлейменов

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 4 мамырдағы
№ 175 бұйрығымен
бекітілген

Сумен жабдықтаудың және (немесе) суды бұрудың реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шектi деңгейлерiн есептеудің кемсітпейтін әдістемесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Сумен жабдықтаудың және (немесе) суды бұрудың реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шекті деңгейлерін есептеудің кемсітпейтін әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Табиғи монополиялар туралы" 1998 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 13-бабы 1-тармағының 4) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2013 жылғы 25 сәуірдегі № 130-НҚ бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8480 болып тіркелген) бекітілген Табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтер (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) бекіту кезінде қолданылатын шығындарды қалыптастырудың ерекше тәртібіне (бұдан әрі – Ерекше тәртіп) сәйкес әзірленді және сумен жабдықтаудың және (немесе) суды бұрудың реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) немесе олардың шекті деңгейлерін есептеуді айқындайды.

      2. Әдістеменің қағидаттары мыналар:

      1) тұтынушыларды ауыз суды үнемдеп пайдалануға және ресурс үнемдеуші технологияларды пайдалануға ынталандыру;

      2) сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін көрсетуге байланысты шығындарды өтеу болып табылады.

      3. Осы Әдістемеде мынадай ұғымдар қолданылады:

      су шаруашылығы ұйымдары – қызметі суларды реттеумен, жеткізумен, ұдайы молайтумен, сумен жабдықтаумен, су бұрумен және су объектілерін пайдаланумен байланысты заңды тұлғалар;

      сумен жабдықтау – суды тұтынушыларға сумен жабдықтау жүйелері арқылы суды алуды, сақтауды, дайындауды, беру мен таратуды қамтамасыз ететін іс-шаралардың жиынтығы;

      суды бұру – сарқынды суларды суды бұру жүйелері арқылы су объектілеріне және (немесе) жердің бедерлеріне алуды, тасымалдауды, тазалауды және бұруды қамтамасыз ететін іс-шаралардың жиынтығы;

      тарифтің (бағаның, алым мөлшерлемесінің) шығын бөлігі – тарифтi (бағаны, алым мөлшерлемесін) және тарифтiк сметаларды бекiту кезінде ескерілетін, өндірістік шығыстар мен кезең шығыстарынан тұратын табиғи монополия субъектісінің қызметтерді (жұмыстарды) көрсетуіне байланысты шығындарының жиынтығы.

      Осы Әдістемеде пайдаланылатын өзге ұғымдар мен терминдер Заңға және 2003 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Су кодексіне сәйкес қолданылады.

      4. Тарифтерді (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) қалыптастыру реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) әрбір түрі бойынша кірістердің, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтердің бөлек есебінің негізінде жүзеге асырылады.

      сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтердің сараланған тарифтерін қалыптастыру кезінде шығындар Ерекше тәртіптің талаптары ескеріле отырып енгізіледі.

      сумен жабдықтау және суды бұру қызметтеріне арналған тарифтерді тұтынушылардың топтары бойынша саралау кезінде тұтынушылардың топтары үшін тарифтер:

      сумен жабдықтау және (немесе) су бұру қызметтерін көрсетуге байланысты шығындарды өтеу;

      тиісті өңір халқының төлем қабілеттілігінің деңгейі;

      инфляцияға әсері;

      сумен жабдықтауды және суды бұруды тұтыну құрылымдары;

      кәсіпкерлік субъектілерін дамытудың деңгейі.

2-тарау. Тұтынушылардың топтарын айқындау тәртібі

      5. Сараланған тарифтерді белгілеу мақсатында тұтынушылар мынадай топтарға бөлінеді:

      1-топ:

      жеке тұлғалар (халық);

      2-топ:

      ыстық сумен жабдықтау қызметтерін көрсету кезінде (ыстық сумен жабдықтау жүйесі анық болған кезде) үстемелеп толтыру көлемдерінің және жылу энергиясын өндіру процесінде өз мұқтажына суды тұтыну көлемдерінің шегінде жылу энергиясын өндірумен айналысатын кәсіпорындар;

      бекітілген нормативтік техникалық ысыраптар көлемдерінің шегінде жылу энергиясын берумен және таратумен айналысатын кәсіпорындар.

      3-топ:

      бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар;

      тұтынушылардың бірінші және екінші топтарына кірмейтін өзге де тұтынушылар.

3-тарау. Тұтынушылардың әрбір тобы үшін тарифтерді есептеу тәртібі

      6. Сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтеріне тарифтерді уәкілетті органның ведомствосы және қажетті шығындар мен пайданың негізінде сумен жабдықтайтын және (немесе) суды бұратын әрбір ұйым үшін бөлек бекітеді.

      7. Бірінші топ үшін сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтеріне тарифтердің деңгейі пайдалану шығындарының деңгейінде белгіленеді, олар мынадай шығыстарды қамтиды:

      1) материалдық шығындар, оның ішінде:

      шикізат пен материалдар;

      сатып алынатын су (суды өндіру);

      отын;

      энергия;

      жанар-жағармай материалдары;

      2) өндіріс персоналының еңбегіне ақы төлеу шығыстары, оның ішінде:

      өндіріс персоналының жалақысы;

      әлеуметтік салық;

      міндетті кәсіби зейнетақы жарналары;

      міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру;

      3) жөндеу, оның ішінде негізгі құралдар құнының ұлғаюына алып келмейтін ағымдағы және күрделі жөндеулер.

      8. Сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтеріне тарифті есептеу үшін мына формула қолданылады:



      мұндағы:

      Р1 – тұтынушылардың бірінші тобына арналған бір текше метр (м3) үшін сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерінің тарифі, теңгемен;

      Z1 – шығындар осы әдістеменің 7-тармағына сәйкес;

      V – барлық тұтынушылардың сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін тұтыну көлемі, текше метрмен (м3).

      9. Екінші топ үшін тарифтің деңгейі қарыз қаражаттары бойынша сыйақы төлеу шығыстары мен амортизациялық аударымдардан басқа барлық шығыстарды жабады (оның ішінде осы Әдістеменің 7-тармағында көрсетілген пайдалануға арналған шығындар):



      мұндағы:

      Р2 – тұтынушылардың екінші тобына арналған бір текше метр (м3) үшін сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерінің тарифі, теңгемен;

      Z шығын бөлігі – тарифтің шығын бөлігі (бағалар, алымдар мөлшерлемелер);

      Zсыйақы,амор – қарыз қаражаттары бойынша сыйақы төлеуге арналған шығыстар мен амортизациялық аударымдар, теңгемен;

      V – барлық тұтынушылардың сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін тұтыну көлемі, текше метрмен (м3).

      10. Үшінші топқа арналған тарифтің деңгейі бүкіл шығыстарды жабады (оның ішінде тұтынушылардың бірінші және екінші топтары жаппаған шығындардың бір бөлігін өтейді) және инвестициялық қажеттіліктерді жабу үшін жеткілікті болатын пайданың қолжетімді деңгейін қамтамасыз етеді:



      мұндағы:

      Р3– тұтынушылардың үшінші тобына арналған бір текше метр (м3) үшін сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерінің тарифі, теңгемен;

      Z шығын бөлігі– тарифтің шығын бөлігі (бағалар, алымдар мөлшерлемелер);

      Z1 – шығындар осы әдістеменің 7-тармағына сәйкес;

      Zсыйақы,амор – қарыз қаражаттары бойынша сыйақы төлеу мен амортизациялық аударымдар шығыстары, теңгемен;

      V – барлық тұтынушылардың сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін тұтыну көлемі, текше метр (м3);

      V1– тұтынушылардың бірінші тобының сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін тұтыну көлемі, текше метр (м3);

      V2– тұтынушылардың екінші тобының сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін тұтыну көлемі, текше метр (м3);

      V3– тұтынушылардың үшінші тобының сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін тұтыну көлемі, текше метр (м3);

      I – Қазақстан Республикасының Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау жөніндегі агенттігі төрағасының 2003 жылғы 27 қаңтардағы № 17-НҚ бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2154 болып тіркелген) бекітілген Су шаруашылығы және (немесе) канализациялық жүйелерге және энергетика секторындағы табиғи монополия субъектілеріне қызмет көрсететін табиғи монополия субъектілері үшін іске қосылған активтердің реттелетін базасына арналған пайда (таза табыс) ставкаларын есептеу жөніндегі нұсқаулыққа сәйкес есептелген пайданың жол берілетін деңгейі, теңгемен.

      11. Егер сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін көрсеткен кезде бірнеше кәсіпорындар таратылған жағдайда, топтар бойынша тарифтер деңгейін есептеген кезде тиісті шығындар қызмет көрсетуге тартылған әр кәсіпорынның тарифтік сметаларынан қалыптасады.

      Сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтеріне тұтынушылар топтары бойынша сараланған тарифтерді есептеудің және төлеудің бақылау үлгісі осы Әдістемеге қосымшада келтірілген.

  Сумен жабдықтаудың және
(немесе) суды бұрудың реттеліп
көрсетілетін қызметтеріне
(тауарларына, жұмыстарына)
тарифтерді (бағаларды, алымдар
мөлшерлемелерін) немесе
олардың шектi деңгейлерiн
есептеудің кемсітпейтін
әдістемесіне қосымша

Сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтеріне тұтынушылар топтары бойынша сараланған тарифтерді есептеу мен төлеудің бақылау үлгісі

      Тарифтерді есептеу үшін мынадай ақпарат сұратылды:

      1. Z1– шығындар осы әдістеменің 7-тармағына сәйкес.

      2. Z шығын бөлігі – тарифтің шығын бөлігі (бағалар, алымдар мөлшерлемелер).

      3. I – сумен жабдықтау қызметі бойынша пайданың рұқсат етілген деңгейі.

      4. V – соңғы аяқталған күнтізбелік жылдағы барлық тұтынушылардың қызметті тұтыну көлемі, текше метрмен (м3).

      5. Тұтынушылар топтарының бөлінісінде соңғы аяқталған күнтізбелік жылғы су тұтыну көлемі туралы ақпарат.

      Суды тұтыну көлемі туралы деректер 1-кестеге сәйкес ұсынылған.

  1-кесте

Барлық тұтынушылардың тұтыну көлемі, м3

31 105 996

1

1-топтың тұтыну көлемі: жеке тұлғалар (халық)

4 620 978

2

2-топтың тұтыну көлемі, оның ішінде:

5 914 408


ыстық сумен жабдықтау қызметтерін көрсету кезінде (ыстық сумен жабдықтау жүйесі анық болған кезде) үстемелеп толтыру көлемдерінің және жылу энергиясын өндіру процесінде өз мұқтажына суды тұтыну көлемдерінің шегінде жылу энергиясын өндірумен айналысатын кәсіпорындар

2 345 126


бекітілген нормативтік техникалық ысырап көлемдері шегінде жылу энергиясын берумен және таратумен айналысатын кәсіпорындар

3 569 282

3

3-топтың тұтыну көлемі, оның ішінде:

20 570 610


бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар

8 965 230


тұтынушылардың 1 және 2-топтарына кірмейтін өзге де тұтынушылар

11 605 380

      Нәтижесінде, тұтынушылар топтары бойынша суды тұтыну көлемдері 2-кестеге сәйкес ұсынылған.

  2-кесте

Тұтынудың жалпы көлемі (м3), оның ішінде:

31 105 996

1 - топтың тұтыну көлемдері (V1)

4 620 978

2 - топтың тұтыну көлемдері (V2)

5 914 408

3 - топтың тұтыну көлемдері (V3)

20 570 610

      Сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру ұйымдарының шығындары бойынша деректер 3-кестеге сәйкес ұсынылған.

  3-кесте

Z1

Көрсеткіштер атауы

Өлшем бірлігі, мың теңге

Тарифтік сметаның нақты көрсеткіштері, барлығы

1

Материалдық шығындар:

мың теңге

270 237

1.1

шикізат және материалдар

мың теңге

151 084

1.2

сатып алынатын су

мың теңге

6 388

1.3

отын

мың теңге

1 056

1.4

энергия

мың теңге

98 610

1.5

жанар – жағармай материалдары

мың теңге

13 099

2

Өндірістік персоналдың еңбегіне ақы төлеу шығыстары:

мың теңге

353 196

2.1

өндіріс персоналының жалақысы

мың теңге

319 925

2.2

әлеуметтік төлемдер

мың теңге

27 353

2.3

міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары

мың теңге

1 599

2.4

міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру

мың теңге

4 319

3

Жөндеу, оның ішінде

мың теңге

14 200

3.1

ағымдағы жөндеулер

мың теңге

4 200

3.2

негізгі құралдар құнының өсуіне алып келмейтін күрделі жөндеулер

мың теңге

10 000


шығындар сомасының ЖИЫНЫ (Z1)

мың теңге

637 633


1

Ерекше тәртіптің талаптары ескеріле отырып қабылданған қарыз қаражаттары бойынша сыйақы төлеу шығыстары мен амортизациялық аударымдарды есептемегендегі толық өзіндік құн, мың теңге

828 078

2

Қарыз қаражаттары бойынша сыйақы төлеу мен амортизациялық аударымдарға арналған шығыстар, мың теңге

65 615,6

3

Сумен жабдықтау қызметі бойынша пайданың қажетті көлемі, мың теңге.

100 000

      Әдістемеге сәйкес:



      мұндағы:

      Р1 – тұтынушылардың бірінші тобына арналған бір текше метр (м3) үшін сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтеріне тарифі, теңгемен;

      Z1 – шығындар осы әдістеменің 7-тармағына сәйкес;

      V – барлық тұтынушылардың сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін тұтыну көлемі, текше метрмен (м3).

      Осылайша,



      Екінші топқа арналған тариф деңгейі барлық шығыстарды жабады (оның ішінде осы Әдістеменің 8-тармағында көрсетілген пайдалануға арналған шығындар):

      Р2 – тұтынушылардың екінші тобына арналған бір текше метр (м3) үшін сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерінің тарифі, теңгемен;

      Zшығын бөлігі– тарифтің шығын бөлігі (бағалар, алымдар мөлшерлемелер);

      Zсыйақы,амор – қарыз қаражаттары бойынша сыйақы төлеуге арналған шығыстар мен амортизациялық аударымдар, теңгемен;

      V – барлық тұтынушылардың сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін тұтыну көлемі, текше метрмен (м3).

      Осылайша,



      Үшінші топқа арналған тариф деңгейі барлық шығыстарды жабады (оның ішінде тұтынушылардың бірінші және екінші топтары жаппаған шығындардың бір бөлігін өтеуге) және инвестициялық қажеттіліктерді жабу үшін жеткілікті болатын пайданың қажетті деңгейін қамтамасыз етеді:



      мұндағы:

      Р3 – тұтынушылардың үшінші тобына арналған бір текше метр (м3) үшін сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтеріне арналған тариф, теңгемен;

      Z шығын бөлігі– тарифтің шығын бөлігі (бағалар, алымдар мөлшерлемелер);

      Z1 – шығындар осы әдістеменің 7-тармағына сәйкес;

      Zсыйақы,амор – қарыз қаражаттары бойынша сыйақы төлеуге арналған шығыстар мен амортизациялық аударымдар, теңгемен;

      V – барлық тұтынушылардың сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін тұтыну көлемі, текше метрмен (м3);

      I – пайданың рұқсат етілген деңгейі, теңгемен;

      V1 – тұтынушылардың бірінші тобының сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін тұтыну көлемі, текше метрмен (м3);

      V2 – тұтынушылардың екінші тобының сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін тұтыну көлемі, текше метрмен (м3);

      V3 – тұтынушылардың үшінші тобының сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтерін тұтыну көлемі, текше метр (м3).

      Осылайша,



Об утверждении Недискриминационной методики расчета тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней на регулируемые услуги (товары, работы) водоснабжения и (или) водоотведения

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 4 мая 2018 года № 175. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 мая 2018 года № 16921. Утратил силу приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 22 мая 2020 года № 42.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра национальной экономики РК от 22.05.2020 № 42 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 4) пункта 1 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 9 июля 1998 года "О естественных монополиях" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Недискриминационную методику расчета тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней на регулируемые услуги (товары, работы) водоснабжения и (или) водоотведения.

      2. Признать утратившим силу приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 1 октября 2013 года 297-ОД "Об утверждении Методики расчета дифференцированных тарифов на регулируемые услуги водоснабжения и (или) водоотведения" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан за № 8886, опубликованный в газете "Казахстанская правда" от 22 апреля 2014 года № 77 (27698).

      3. Комитету по регулированию естественных монополий, защите конкуренции и прав потребителей Министерства национальной экономики Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательством Республики Казахстан порядке:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
Т. Сулейменов

  Утверждена
приказом Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 4 мая 2018 года № 175

Недискриминационная методика расчета тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней на регулируемые услуги (товары, работы) водоснабжения и (или) водоотведения

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая Недискриминационная методика расчета тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней на регулируемые услуги (товары, работы) водоснабжения и (или) водоотведения (далее – Методика) разработана в соответствии с подпунктом 4) пункта 1 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 9 июля 1998 года "О естественных монополиях" (далее – Закон), Особым порядком формирования затрат, применяемом при утверждении тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий, утвержденным приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 25 апреля 2013 года № 130-ОД (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8480) (далее – Особый порядок) и определяет расчет тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней на регулируемые услуги (товары, работы) водоснабжения и (или) водоотведения.

      2. Принципами Методики являются:

      1) стимулирование потребителей к бережливому использованию питьевой воды и применению ресурсосберегающих технологий;

      2) возмещение затрат, связанных с оказанием услуг водоснабжения и (или) водоотведения.

      3. В настоящей Методике используются следующие понятия:

      водохозяйственные организации – юридические лица, деятельность которых связана с регулированием, доставкой, воспроизводством вод, водоснабжением, водоотведением и эксплуатацией водных объектов;

      водоснабжение – совокупность мероприятий, обеспечивающих забор, хранение, подготовку, подачу и распределение воды через системы водоснабжения водопотребителям;

      водоотведение – совокупность мероприятий, обеспечивающих сбор, транспортировку, очистку и отведение сточных вод через системы водоотведения в водные объекты и (или) на рельефы местности;

      затратная часть тарифа (цены, ставки сбора) – совокупность затрат, связанных с оказанием услуг (работ) субъектом естественной монополии, которые учитываются при утверждении тарифа (цены, ставки сбора) и тарифных смет, состоящих из производственных расходов и расходов периода.

      Иные понятия и термины, используемые в настоящей Методике, применяются в соответствии с Законом и Водным кодексом Республики Казахстан от 9 июля 2003 года.

      4. Формирование тарифов (цен, ставок сборов) осуществляется на основании раздельного учета доходов, затрат и задействованных активов по каждому виду регулируемых услуг (товаров, работ).

      При формировании дифференцированных тарифов на услуги водоснабжения и (или) водоотведения включаются затраты с учетом требований Особого порядка.

      При дифференциации тарифов на услуги водоснабжения и водоотведения по группам потребителей тарифы для групп потребителей определяются с учетом:

      возмещения затрат, связанных с оказанием услуг водоснабжения и (или) водоотведения;

      уровня платежеспособности населения соответствующего региона;

      влияния на инфляцию;

      структуры потребления водоснабжения и водоотведения;

      уровня развития субъектов предпринимательства.

Глава 2. Порядок определения групп потребителей

      5. В целях установления дифференцированных тарифов, потребители подразделяются на следующие группы:

      1 группа:

      физические лица (население).

      2 группа:

      предприятия, занимающиеся производством тепловой энергии, в пределах объемов потребления воды на собственные нужды в процессе производства тепловой энергии и объемов подпитки при оказании услуг горячего водоснабжения (при открытой системе горячего водоснабжения);

      предприятия, занимающиеся передачей и распределением тепловой энергии, в пределах объемов утвержденных нормативных технических потерь.

      3 группа:

      организации, содержащиеся за счет бюджетных средств;

      прочие потребители, не входящие в первую и вторую группу потребителей.

Глава 3. Порядок расчета тарифов для каждой группы потребителей

      6. Тарифы на услуги водоснабжения и (или) водоотведения утверждаются ведомством уполномоченного органа отдельно для каждой группы по водоснабжению и (или) водоотведению на основе индивидуально необходимых затрат и прибыли.

      7. Уровень тарифа на услуги водоснабжения и (или) водоотведения для первой группы устанавливаются на уровне затрат, которые включают следующие расходы:

      1) материальные затраты, в том числе:

      сырье и материалы;

      покупная вода (добыча воды);

      топливо;

      энергия;

      горюче-смазочные материалы;

      2) расходы на оплату труда производственного персонала, в том числе:

      заработная плата производственного персонала;

      социальный налог;

      обязательные профессиональные пенсионные взносы;

      обязательное социальное медицинское страхование;

      3) ремонт, в том числе текущие и капитальные ремонты, не приводящие к увеличению стоимости основных средств.

      8. Уровень тарифа на услуги водоснабжения и (или) водоотведения для первой группы определяется по формуле:

     


      где:

      P1 – тариф для первой группы потребителей на услуги водоснабжения и (или) водоотведения за один кубический метр (м3), в тенге;

      Z1 – затраты в соответствии с пунктом 7 настоящей Методики;

      V – объем потребления услуг водоснабжения и (или) водоотведения всеми потребителями, в кубических метрах (м3).

      9. Уровень тарифа для второй группы покрывает все расходы, кроме расходов на выплату вознаграждения по заемным средствам и амортизационных отчислений (в том числе затраты, указанные в пункте 7 настоящей Методики):

     


      где:

      P2 – тариф для второй группы потребителей на услуги водоснабжения и (или) водоотведения за один кубический метр (м3), в тенге;

      Zзч – затратная часть тарифа (цены, ставки сбора);

      Zвозн.амор – расходы на выплату вознаграждения по заемным средствам и амортизационные отчисления, в тенге;

      V – объем потребления услуг водоснабжения и (или) водоотведения всеми потребителями, в кубических метрах (м3).

      10. Уровень тарифа для третьей группы покрывает все расходы (в том числе компенсирует часть затрат, не покрытых первой и второй группой потребителей) и обеспечивает допустимый уровень прибыли, достаточный для покрытия инвестиционных потребностей:

     


      где:

      P3 – тариф для третьей группы потребителей на услуги водоснабжения и (или) водоотведения за один кубический метр (м3), в тенге;

      Zзч – затратная часть тарифа (цены, ставки сбора);

      Z1 – затраты в соответствии с пунктом 7 настоящей Методики;

      Zвозн.амор – расходы на выплату вознаграждения по заемным средствам и амортизационные отчисления, в тенге;

      V – объем потребления услуг водоснабжения и (или) водоотведения всеми потребителями, в кубических метрах (м3);

      V1 – объем потребления услуг водоснабжения и (или) водоотведения первой группой потребителей, в кубических метрах (м3);

      V2 – объем потребления услуг водоснабжения и (или) водоотведения второй группой потребителей, в кубических метрах (м3);

      V3 – объем потребления услуг водоснабжения и (или) водоотведения третьей группой потребителей, в кубических метрах (м3);

      I – допустимый уровень прибыли, рассчитанный в соответствии с Инструкцией по расчету ставки прибыли (чистого дохода) на регулируемую базу задействованных активов для субъектов естественной монополии, оказывающих услуги водохозяйственной и (или) канализационной систем и субъектов естественной монополии энергетического сектора, утвержденной приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий и защите конкуренции от 27 января 2003 года № 17-ОД (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2154), в тенге.

      11. В случае, если в оказании услуг водоснабжения и (или) водоотведения задействованы несколько предприятий, при расчете уровня тарифов по группам соответствующие затраты складываются из тарифных смет каждого предприятия, задействованного в оказании услуг.

      Контрольный пример расчета и оплаты дифференцированных тарифов на услуги водоснабжения и (или) водоотведения по группам потребителей приведен в приложении к настоящей Методике.

  Приложение
к Недискриминационной
методике расчета тарифов (цен,
ставок сборов) или их
предельных уровней на
регулируемые услуги (товары,
работы) водоснабжения и (или)
водоотведения

Контрольный пример расчета и оплаты дифференцированных тарифов на услуги водоснабжения и (или) водоотведения по группам потребителей

      Для расчета тарифов была запрошена следующая информация:

      1. Z1 – затраты в соответствии с пунктом 7 Методики.

      2. Zзч – затратная часть тарифа (цены, ставки сбора).

      3. I – допустимый уровень прибыли по услуге водоснабжения.

      4. V – объем потребления услуги всеми потребителями за последний законченный календарный год, в кубических метрах (м3).

      5. Информация за последний законченный календарный год об объемах потребления воды в разрезе групп потребителей.

      Данные об объемах потребления воды представлены согласно таблице 1.

  таблица 1

Объем потребления всеми потребителями, м3

31 105 996

1

Объем потребления 1 группы: физические лица (население)

4 620 978

2

Объем потребления 2 группы, в том числе:

5 914 408


предприятия, занимающиеся производством тепловой энергии, в пределах объемов потребления воды на собственные нужды в процессе производства тепловой энергии и объемов подпитки при оказании услуг горячего водоснабжения (при открытой системе горячего водоснабжения)

2 345 126


предприятия, занимающиеся передачей и распределением тепловой энергии, в пределах объемов утвержденных нормативных технических потерь

3 569 282

3

Объем потребления 3 группы, в том числе:

20 570 610


организации, содержащиеся за счет бюджетных средств

8 965 230


прочие потребители, не входящие в 1 и 2-ю группу потребителей

11 605 380

      В итоге, объемы потребления воды по группам потребителей представлены согласно
таблице 2.

  таблица 2

Общий объем потребления (м3), в том числе:

31 105 996

Объемы потребления 1 группой (V1)

4 620 978

Объемы потребления 2 группой (V2)

5 914 408

Объемы потребления 3 группой (V3)

20 570 610

      Данные по затратам организации по водоснабжению и (или) водоотведению
представлены согласно таблице 3.

  таблица 3

Z1

Наименование показателей

Единица измерения, тысяч тенге

Фактические показатели тарифной сметы, всего

1

Материальные затраты:

тысяч тенге

270 237

1.1

сырье и материалы

тысяч тенге

151 084

1.2

покупная вода

тысяч тенге

6 388

1.3

топливо

тысяч тенге

1 056

1.4

энергия

тысяч тенге

98 610

1.5

горюче смазочные материалы

тысяч тенге

13 099

2

Расходы на оплату труда производственного персонала:

тысяч тенге

353 196

2.1

заработная плата производственного персонала

тысяч тенге

319 925

2.2

социальный налог

тысяч тенге

27 353

2.3

обязательные профессиональные пенсионные взносы

тысяч тенге

1 599

2.4

обязательное социальное медицинское страхование

тысяч тенге

4 319

3

Ремонт, в том числе:

тысяч тенге

14 200

3.1

текущие ремонты

тысяч тенге

4 200

3.2

капитальные ремонты, не приводящие к увеличению стоимости основных средств

тысяч тенге

10 000


ИТОГО сумма затраты (Z1)

тысяч тенге

637 633


1

Затратная часть тарифа (цены, ставки сбора) за вычетом расходов на выплату вознаграждения по заемным средствам и амортизационных отчислений, принятая с учетом требований Особого порядка, тысяч тенге

828 078

2

Расходы на выплату вознаграждения по заемным средствам и амортизационных отчислений, тысяч тенге

65 615,6

3

Необходимый объем прибыли по услуге водоснабжения, тысяч тенге.

100 000

      Согласно Методике:

     


      где:

      P1 – тариф для первой группы потребителей на услуги водоснабжения и (или) водоотведения за один кубический метр (м3), в тенге;

      Z1 – затраты в соответствии с пунктом 7 Методики;

      V – объем потребления услуг водоснабжения и (или) водоотведения всеми потребителями, в кубических метрах (м3).

      Таким образом,

     


      Уровень тарифа для второй группы покрывает все расходы (в том числе затраты на эксплуатацию, указанные в пункте 8 Методики):

      P2 – тариф для второй группы потребителей на услуги водоснабжения и (или) водоотведения за один кубический метр (м3), в тенге;

      Zзч – затратная часть тарифа (цены, ставки сбора);

      Zвозн.амор – расходы на выплату вознаграждения по заемным средствам и амортизационные отчисления, в тенге;

      V – объем потребления услуг водоснабжения и (или) водоотведения всеми потребителями, в кубических метрах (м3).

      Таким образом,

     


      Уровень тарифа для третьей группы покрывает все расходы (в том числе компенсирует часть затрат, не покрытых первой и второй группы потребителей) и обеспечивает необходимый уровень прибыли, достаточный для покрытия инвестиционных потребностей:

     


      где:

      P3 – тариф для третьей группы потребителей на услуги водоснабжения и (или) водоотведения за один кубический метр (м3), в тенге;

      Zзч – затратная часть тарифа (цены, ставки сбора);

      Z1 – затраты в соответствии с пунктом 7 Методики;

      Zвозн.амор – расходы на выплату вознаграждения по заемным средствам и амортизационных отчислений, в тенге;

      V – объем потребления услуг водоснабжения и (или) водоотведения всеми потребителями, в кубических метрах (м3);

      I – допустимый уровень прибыли, в тенге;

      V1 – объем потребления услуг водоснабжения и (или) водоотведения первой группой потребителей, в кубических метрах (м3);

      V2 – объем потребления услуг водоснабжения и (или) водоотведения второй группой потребителей, в кубических метрах (м3);

      V3 – объем потребления услуг водоснабжения и (или) водоотведения третьей группой потребителей, в кубических метрах (м3).

      Таким образом,