"Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының уақытша әкімшілігін (уақытша басқарушысын) тағайындау және олардың өкілеттіктері қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2014 жылғы 16 шілдедегі № 147 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2018 жылғы 27 сәуірдегі № 72 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 29 мамырда № 16959 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін жетілдіру мақсатында Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының уақытша әкімшілігін (уақытша басқарушысын) тағайындау және олардың өкілеттіктері қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2014 жылғы 16 шілдедегі № 147 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9711 болып тіркелген, 2014 жылғы 3 қазанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын, орыс тіліндегі мәтіні өзгермейді:

      "Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының уақытша әкімшілігін (уақытша әкiмшісін) тағайындау және оның өкілеттіктері қағидаларын бекіту туралы";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын, орыс тіліндегі мәтіні өзгермейді:

      "1. Қоса беріліп отырған Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының уақытша әкімшілігін (уақытша әкiмшісін) тағайындау және оның өкілеттіктері қағидалары бекітілсін.";

      көрсетілген қаулымен бекітілген Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының уақытша әкімшілігін (уақытша басқарушысын) тағайындау және олардың өкілеттіктері қағидаларында:

      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын, орыс тіліндегі мәтіні өзгермейді:

      "Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының уақытша әкімшілігін (уақытша әкiмшісін) тағайындау және оның өкілеттіктері қағидалары";

      кіріспесі мынадай редакцияда жазылсын, орыс тіліндегі мәтіні өзгермейді:

      "Банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының уақытша әкімшілігін (уақытша әкiмшісін) тағайындау және оның өкілеттіктері қағидаларында (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің (бұдан әрі – уәкілетті орган) банк және өзге де операцияларды жүргізуге, сақтандыру (қайта сақтандыру) қызметін жүзеге асыру құқығына берілген лицензиядан (бұдан әрі – лицензия) айыруға байланысты банктің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының (бұдан әрі – ұйым) уақытша әкімшілігін (уақытша әкiмшісін) тағайындау тәртібі, ұйымның жұмыс тәртібі және ұйымның уақытша әкімшілігінің өкілеттіктері айқындалады.";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негiзгi ұғымдар:

      1) уақытша әкiмшiлiк (уақытша әкiмші) – уәкiлеттi орган мүліктiң сақталуын қамтамасыз ету және ұйымды басқаруды қамтамасыз ету жөніндегі iс-шараларды жүзеге асыру үшiн тағайындайтын орган (бұдан әрі – уақытша әкiмшiлiк);

      2) уақытша әкiмшiлiктiң басшысы – уәкiлеттi орган өз қызметкерлерінің қатарынан не уәкілетті органның қызметкерлері болып табылмайтын тұлғалардың қатарынан тағайындайтын адам;

      3) уақытша әкiмшiлiктiң мүшесi – уәкiлеттi орган өз қызметкерлерінің не уәкілетті органның қызметкерлері болып табылмайтын тұлғалардың қатарынан тағайындайтын адам;

      4) уәкілетті органның қызметкерлері болып табылмайтын тұлғалар – депозиттерге міндетті кепілдік беруді жүзеге асыратын ұйымның және Сақтандыру төлемдеріне кепілдік беру қорының қызметкерлері.";

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Уақытша әкімшіліктің құрамын уәкілетті орган ұйымның филиалдары мен өкілдіктерінің болуына, сондай-ақ алдағы жұмыс сипатына және көлеміне қарай айқындайды.

      Уақытша әкімшілік басшысы және мүшелері уақытша әкімшіліктің құрамына уәкілетті органның қызметкерін тағайындау жағдайын қоспағанда, олардың келісімімен тағайындалады.

      Уақытша әкімшіліктің құрамына кіретін, уәкілетті органның, депозиттерге міндетті кепілдік беруді жүзеге асыратын ұйымның, Сақтандыру төлемдеріне кепілдік беру қорының қызметкерлері болып табылатын адамдар уақытша әкімшіліктегі қызметінің барлық кезеңіне негізгі жұмыс орны бойынша лауазымдық міндеттерді орындаудан босатылады.

      Көрсетілген кезеңде олардың жалақысы және негізгі жұмыс орны бойынша белгіленген өзге де төлемдері сақталады.

      Уақытша әкімшілік басшысы болып жоғарғы экономикалық не заңгерлік білімі бар адам тағайындалады.

      Басшылықтың жазбаша тапсырмасы бойынша уақытша әкімшілікке оған жүктелген міндеттер мен функцияларды іске асыруға, сондай-ақ уақытша әкімшілік қызметін бақылауды жүзеге асыруға көмек көрсететін уәкілетті орган қызметкерлерінің ұйымның үй-жайларына кіру және уақытша әкімшіліктің иелігіндегі құжаттарға қол жеткізу рұқсаты болады.";

      5-тармақ алып тасталсын;

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Уақытша әкiмшiлiк уәкiлеттi орган оны тағайындаған күнi өз мiндеттерiн орындауға кiрiседi. Уәкiлеттi органның Банктер туралы заңның 48-бабына және Сақтандыру туралы заңның 55-бабына сәйкес қабылданған ұйымды лицензиясынан айыру және уақытша әкiмшiлiктi тағайындау туралы шешiмдерiнiң көшiрмелерiн уақытша әкiмшiлiк дереу ұйымның басшысына (оның орнындағы адамға) қол қойдырып тапсырады және (немесе) ұйымға электрондық, факсимильді немесе өзге байланыс құралдары арқылы жібереді. Уақытша әкімшілік тағайындалған күні ұйымда Банктер туралы заңның 62-бабына, Сақтандыру туралы заңның 55-1-бабына сәйкес тағайындалған ұйымды басқару жөніндегі уақытша әкімшілік жұмыс істеген жағдайда, уәкілетті органның лицензиядан айыруға байланысты тағайындалған уақытша әкімшілік тағайындау туралы бұйрығы уақытша әкімшіліктің басшысына (оның орнындағы адамға) қол қойдырып тапсырылады және (немесе) ұйымға электрондық, факсимильді немесе өзге байланыс құралдары арқылы жіберіледі. Уәкiлеттi органның лицензиядан айыру және уақытша әкімшілік тағайындау туралы шешiмдерін қол қойдырып тапсыруға және (немесе) ұйымға электрондық, факсимильді немесе өзге байланыс құралдары арқылы жіберу мүмкіндігі болмаған кезде уақытша әкімшілік бұл туралы акт жасайды және ақпаратты уәкілетті органға жібереді.

      Ұйым басшысының (оның орнындағы адамның) болмағаны немесе оның уәкілетті органның лицензиядан айыру және уақытша әкімшілік тағайындау туралы шешiмдерімен танысып шығудан бас тартуы, оның ішінде уәкiлеттi органның лицензиядан айыру және уақытша әкімшілік тағайындау туралы шешiмін электрондық, факсимильді немесе өзге байланыс құралдары арқылы жіберу мүмкін болмаған жағдайда, уақытша әкімшілікке ұйымның үй-жайына кіруге, мүлкі мен құжаттамасын көруге кедергі жасамаса, уақытша әкімшілік уәкілетті органның оны тағайындау туралы шешімінде көрсетілген күні өз міндеттерін орындауға кіріседі.

      Ұйымның басшысы (оның орнындағы адам) немесе өзге де адамдар уақытша әкімшілік жұмысына кедергі жасайтын болса, Қағидалардың 19 және 20-тармақтарында көзделген іс-қимылдар жүзеге асырылады.";

      мынадай мазмұндағы 9-1-тармақпен толықтырылсын:

      "9-1. Ұйымның филиалдары не өкілдіктері болған кезде филиалдың немесе өкілдіктің орналасқан жері бойынша уақытша әкімшіліктің басшысына есеп беретін уақытша әкімшілік бөлімшесі (бұдан әрі – бөлімше) құрылады.

      Бөлімшені уақытша әкімшіліктің басшысы уәкілетті орган уақытша әкімшілікті тағайындаған күннен бастап 1 (бір) жұмыс күнінен кешіктірмей уақытша әкімшіліктің мүшелері қатарынан тағайындайтын басшысы (бұдан әрі – бөлімше басшысы) басқарады.

      Бөлімше басшысы өз қызметін Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасында белгіленген тәртіппен ресімделген және өзіне уақытша әкімшіліктің басшысы берген сенімхат негізінде жүзеге асырады.

      Бөлімше басшысы бөлімшенің жұмысын басқарады және үйлестіреді, ұйымның әкімшілік-аумақтық бірлігіндегі мүлкінің және кепіл беруші ұйымның иелік етуіне берген кепіл мүліктің сақталуын қамтамасыз ету өкілеттіктерін жүзеге асырады.";

      10, 11 және 12-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Уақытша әкімшілік ұйым басшысынан (оның орнындағы адамнан) және өзге де материалдық жауапты адамдарынан өзіне ұйымның мөрлерін (бар болса), мөртабандарын, клише, кілттерін, пломбаларын және Қағидалардың 15-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген құжаттарын дереу өткізуін талап етеді.

      Ұйымның басшысы (оның орнындағы адам) және ұйымның өзге де материалдық жауапты адамдары мөрлерді, мөртабандарды, клише, кілттерді, пломбаларды және Қағидалардың 15-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген құжаттарды бермеген жағдайда уақытша әкімшілік Қағидалардың 19 және 20-тармақтарына сәйкес уақытша әкімшіліктің жұмыс істеуіне кедергі ету туралы акт (бұдан әрі – кедергі ету туралы акт) және 2 (екі) жұмыс күні ішінде қажетті мөрлердің, мөртабандардың, клише, кілттер мен пломбалардың телнұсқаларын жасау бойынша шаралар қабылдайды.

      Уақытша әкімшілік мөрдің телнұсқасын әзірлеген күннің алдындағы жұмыс күнінен кешіктірмей уәкілетті органға мөрдің телнұсқасының және мөрдің телнұсқасы бедерлемесін (бар болса) әзірленгендігі туралы ақпарат жібереді.

      11. Уақытша әкімшіліктің жұмыс жасау мерзімі ішінде ұйымның ағымдағы міндеттемелерін орындауға байланысты мәмілелерді, уақытша әкімшіліктің шығыстар сметасын және Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, ұйымның мүлкімен мәмілелер жасауға және орындауға, оның ішінде кез келген нысандағы кредиторлық берешекті өтеуді қоса алғанда, ұйымның міндеттемелерді орындауына, қарсы біртектес талаптарды есепке алуды жүзеге асыруға жол берілмейді.

      12. Уақытша әкімшілік шығындарды азайту мақсатында уәкілетті органға хабарлама жібере отырып, ұйымның мүлкін жалға береді.

      Мүлікті жалға бергеннен түскен ақша ұйымның банктік шотына аударылады.

      Уақытша әкімшілікпен жасалған жалға беру шартын жасау уақытша әкімшіліктің алғашқы талап етуі бойынша мүлікті босатуға (қайтаруға) және жалданған мүлікті жалға беру (қосалқы жалдау) мүмкін еместігіне кедергі жасауға шектеулер қоюға жалға берушінің келісімі болған жағдайда жүзеге асырылады.

      Уақытша әкімшілік жалға алушыны таңдауды тендер өткізу арқылы жүзеге асырады, соның нәтижесінде Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4181 болып тіркелген Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасының 2006 жылғы 25 ақпандағы № 40 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында банктерді еріксіз тарату қағидаларының 84-2, 84-3, 84-4, 84-5 және 84-6-тармақтарының талаптарына және Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4257 болып тіркелген Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасының 2006 жылғы 25 наурыздағы № 77 қаулысымен бекітілген Сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарын мәжбүрлеп тарату туралы ереженің 82-2, 82-3, 82-4 және 82-5-тармақтарына сәйкес шарт жасалады.

      Ұйымның бұрынғы қызметкерлері, ұйымның кредиторлары болып табылатын тұлғалар, сондай-ақ ұйымның уақытша әкімшілігінің төрағасы, мүшелері және жұмысқа тартылған қызметкерлері тендерге қатысуға жіберілмейді.";

      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Уақытша әкімшілік ұйымның мүлкін сақтауын қамтамасыз ету мақсатында ұйымның ақшасы бар болса:

      1) үй-жайлардың, ғимараттардың, қақпалардың, металл шкафтардың, сейфтердің (бұдан әрі – арнайы құрылғылар) құлыптарын, кілттерін арнайы кіру құрылғыларын пайдалана отырып, ауыстыруды жүзеге асырады;

      2) қажет болғанда күзет қызметін (ғимараттар, үй-жайлар, ұйымның мүлкі) көрсететін ұйыммен жасалған шартты бұзып, күзету қызметін ұсынатын басқа заңды тұлғалармен шарт жасайды.

      Уақытша әкімшілік уәкілетті органға уәкілетті органның тиісті бөлімшелерінің электронды құжаттарды сақтау мен ұйымның автоматтандырылған жүйесіне кіру рұқсаты үшін пайдаланатын кілттер мен парольді ауыстыру жөніндегі өтінішпен хабарласады.";

      16 және 17-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. Уақытша әкімшілік мынадай іс-қимылдарды орындайды:

      1) ұйымды басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асырады және ұйымның барлық құжаттарына қол қояды;

      2) тағайындалған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде:

      банктің корреспонденттік шоттары бар банктерге және уәкілетті органға Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14422 болып тіркелген Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы № 207 қаулысымен бекітілген Клиенттердің банктік шоттарын ашу, жүргізу және жабу қағидаларының (бұдан әрі – № 207 қағидалар) талаптарына сәйкес ресімделген қолтаңбалар мен мөр бедерінің (бар болса) үлгілері бар жаңа құжаттарды ұсынады;

      ұйымның бухгалтерлік есеп деректерімен банктік шоттардағы (оның ішінде шетелдік банктердегі) қалдықтарды салыстырып тексереді және салыстырып тексеру қорытындысы бойынша акт жасайды;

      уақытша әкімшілік жасамаған ұйымның мүлікті иелігінен шығару мәмілелерін тіркеуге, сондай-ақ ұйым кепіл ұстаушы болып табылатын мүліктен ауыртпалықты алуға тыйым салуды белгілеу мақсатында тіркеуші органдарды, тіркеушіні, орталық депозитарийді және қор биржасын уәкілетті органның ұйымды лицензиядан айыру және уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімдері туралы хабардар етеді;

      3) уәкілетті органның лицензиядан айыру және уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімін Қазақстан Республикасының барлық аумағында таратылатын мерзімдік баспасөз басылымдарының кем дегенде екеуінде орыс және мемлекеттік тілдерінде хабарландыру жариялау арқылы ұйымның акционерлерін, кредиторларын және дебиторларын хабардар етеді;

      4) активтерге, міндеттемелерге (баланстық және баланстан тыс), ұйымның құжаттарына түгендеу жүргізеді, олардың сақталуын қамтамасыз етеді, Қағидалардың 6-тарауында белгіленген тәртіп бойынша мүліктер мен құжаттарды қабылдау-өткізу актісі бойынша қабылдайды;

      5) толық материалдық жауапкершілігі бар, оның ішінде бухгалтерлік есепті жүргізетін адамдардың және автоматтандырылған ақпараттық жүйеге рұқсаты бар адамдардың ұйымның қаржылық және өзге де есептілігін жасау бойынша аясын анықтайды;

      6) ұйымның активтерін анықтайды;

      7) ұйымның мүлкіне ауыртпалық қойған органдарға орындалған міндеттемелер бойынша ауыртпалықты алып тастау туралы өтінішхат береді;

      8) қолма-қол ақшаны ұйымның банктік шотына одан әрі есепке алу үшін қолма-қол ақшаның инкассациясын ұйымдастырады;

      9) уақытша әкімшілік жұмыс істеген кезеңде қызметкерлермен еңбек қатынастарын жалғастыру қажеттігі жоқ болса, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес қызметкерлермен еңбек шарттарын тоқтатады;

      10) өз функциялары мен міндеттерін орындауды қамтамасыз ету үшін еңбек шарттары, өтеулі қызмет көрсету шарттары бойынша адамдарды тартады;

      11) Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес өтеулі қызмет көрсету шарттарын бұзады;

      12) егер олардың іс-әрекеттерімен (әрекетсіздіктерімен) ұйымға зиян келтірілген болса, ұйымның атынан соттарға шағым түсіреді, оның ішінде ұйымның органдары мүшелерін, бас бухгалтерін және өзге тұлғаларын жауапкершілікке тартады;

      13) өз функцияларын жүзеге асыру барысында үшінші тұлғалардың қылмыстық белгісі бар іс-әрекет жасағаны анықталса, құқық қорғау органдарына және уәкілетті органға ақпарат жібереді;

      14) ұйымның мүлкі мен құжаттарын қабылдау-өткізу аяқталған соң уақытша әкімшілік тарату комиссиясына уақытша әкімшіліктің жұмысты орындау туралы есебін бекітуге уәкілетті органға ұсынады;

      15) мерзімі өткен банктік қарыздар бойынша сыйақы есептеуді тоқтатады және қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарына сәйкес мерзімі өткен банктік қарыздар бойынша провизиялар құрады;

      16) Қағидалардың 43-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдау-өткізу актісіне қол қойылғаннан кейін кредиторлармен және дебиторлармен жұмыс жүргізеді;

      17) "Міндетті әлеуметтік сақтандыру туралы" 2003 жылғы 25 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларды қоспағанда, ұйымда көзделген барлық қосымша төлемдер мен жеңілдіктердің күшін жояды.

      17. Банктің уақытша әкімшілігі мынадай іс-қимылдарды орындайды:

      1) тағайындалған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде депозиттерге міндетті кепілдік беруді жүзеге асыратын ұйымға уәкілетті органның лицензиядан айыру және уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімін жібереді;

      2) тағайындалған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде ұйымның шоттары ашылған шетелдік банктерге уәкілетті органның лицензиядан айыру және уақытша әкімшілікті тағайындау туралы шешімінің көшірмелерін және Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына немесе Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарға сәйкес нотариалды куәландырылған, аударылған және апостильденген, қолтаңбалардың үлгілері бар құжаттарды жібереді;

      3) лицензиядан айырылған күннен бастап 10 (он) жұмыс күнi iшiнде Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде № 5770 тiркелген Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасының 2009 жылғы 5 тамыздағы № 176 қаулысымен бекiтiлген Банктiк операцияларды жүргiзуге берiлген лицензиядан айырылған банктiң активтерiн және мiндеттемелерiн бiр мезгiлде басқа банкке (банктерге) беру операциясын жүргiзу ережесiнде белгiленген тәртiпте банктiң активтерiн және жеке және (немесе) заңды тұлғалардың алдындағы мiндеттемелерiн бөлiгiмен не толық көлемде бiр мезгiлде басқа банкке (банктерге) беру операциясын жүргiзу туралы шешiм қабылдайды;

      4) тағайындалған күнiнен бастап 30 (отыз) жұмыс күнiнен кеш емес мерзімде депозиттерге мiндеттi кепiлдiк берудi жүзеге асыратын ұйымға кепiлдiк берiлуі тиіс депозиттер туралы және депозиттерге мiндеттi кепiлдiк берудi жүзеге асыратын ұйыммен келiсiлген нысандар бойынша оларға есептелген сыйақы сомасы жөніндегі ақпаратты береді;

      5) банкке келiп түсетiн ақшаның, оның iшiнде қарыз алушылардың бұрын берiлген кредиттер бойынша қайтарғанын, қарыздар бойынша сыйақы мен өзге де кiрiстердi, сондай-ақ тұрақсыздық айыптарын, өсiмпұлдар мен айыппұлдарды, банктiң аванстық төлемдерiнiң қайтарылуын, сондай-ақ банкке меншiк құқығында тиесiлi бағалы қағаздарды өтеуден болған қаражатты қоса алғанда, бұрын жасалған мәмiлелерден болған кiрiстердiң есепке жазылуын бақылайды;

      6) "Мерзiмiнде төленбеген төлем құжаттары" шоттары бойынша картотекадан төлем құжаттарын қайтарады;

      7) банктің клиенттеріне банктің сейфтік ұяшықтарында орналастырылған мүліктерін қайтарады;

      8) № 207 қағидаларда айқындалған тәртіппен банк клиенттерінің ағымдағы шоттарын жабады;

      9) банктің банк шоттарын салыстырып тексереді, шетелдік банктердегі және Қазақстан Республикасының банктеріндегі корреспонденттiк шоттардан ақшаны Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінде ашылған корреспонденттiк шоттарға аударады және шетелдік банктердегі және Қазақстан Республикасының банктеріндегі корреспонденттiк шоттарды жабады;

      10) егер Қазақстан Республикасының банк заңнамасында және Қазақстан Республикасының сақтандыру және сақтандыру қызметі туралы заңнамасында өзгеше белгіленбесе, ұйымда белгіленген тарифтер мен мөлшерлемелерге сәйкес ұйымның қызметі үшін ақы алады.";

      18-тармақтың 2) және 3) тармақшалары мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымы лицензиясынан айырылған күннен бастап 10 (он) жұмыс күнi iшiнде Сақтандыру туралы заңның 54-1-бабында және Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14787 болып тіркелген Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 26 желтоқсандағы № 303 қаулысымен бекітілген Сақтандыру портфелін беру қағидаларында және сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымын мәжбүрлеп тарату туралы соттың шешімі заңды күшіне енген күнінен бастап, сондай-ақ сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымын консервациялау немесе лицензиядан айыру кезінде сақтандыру портфелін берудің ерекшеліктерінде көзделген тәртiппен уәкiлеттi органмен келiсiлуге тиiс сақтандыру портфелiн табыстау туралы шешiм қабылдайды;

      3) сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының құжаттарын және мүлкін сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымынан уақытша әкімшіліктің басшысына (уақытша әкiмшісіне) қабылдау-өткізудің жиынтық актісіне қол қойған күннен бастап күнтiзбелiк 30 (отыз) күннен аспайтын мерзімде Сақтандыру төлемдеріне кепілдік беру қорына сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының сақтандыру шарттарының тiзiлiмiн ұсынады;";

      19-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "19. Егер ұйымның басшылары және қызметкерлері немесе олардың тапсыруы бойынша әрекет ететін өзге адамдардың заңсыз әрекет жасауы немесе әрекет етпеуі арқылы уақытша әкімшілік оған жүктелген қызметтерді толық немесе ішінара жүзеге асыра алмайтын жағдайлар жасаса, уақытша әкімшілік кедергі ету туралы актіні жасайды.";

      21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "21. Лицензиядан айырған және уақытша әкімшілікті тағайындаған күннен бастап ұйым Қағидалардың 22-тармағында көрсетілген шығыстарға байланысты жағдайларды қоспағанда, қаржылық қызметті, оның ішінде бар шоттар бойынша операцияларды жүзеге асыруды тоқтатады.";

      26-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "26. Еңбекке ақы төлеу шығыстары ұйымның бар филиалдары мен өкілдіктерін ескере отырып, ұйым қызметкерлерінің еңбегіне ақы төлеу шығындарын көздейді.

      Еңбекке ақы төлеу бөлігіндегі шығыстар сметасын қалыптастыру кезінде есеп айырысулар жасалған еңбек шарттарына, ақылы қызмет көрсету шарттарына және жұмысқа қабылдау туралы бұйрықтарға негізделеді.

      Қызметкерлердің еңбегіне ақы төлеу талаптарын өзгертуді уақытша әкімшілік 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 46-бабына сәйкес жүзеге асырады.";

      29 және 31-тармақтар алып тасталсын;

      35-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "35. Болжанбаған шығыстар уақытша әкімшіліктің кезек күттірмейтін қажеттіліктеріне жұмсалатын, Қағидалардың 25- тармағының 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7) және 8) тармақшаларында көзделмеген, мөлшері банк үшін – 500 (бес жүз) айлық есептік көрсеткіштен және сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымы үшін – республикалық бюджет туралы заңмен тиісті қаржы жылына белгіленген 200 (екі жүз) айлық есептік көрсеткіштен аспайтын жоспарланбаған шығындарын білдіреді.";

      38-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "38. Ревизия сақтау орындарындағы (кассалардағы, банкоматтардағы, қоймалардағы, жеке материалды жауапты тұлғалардағы (сейфтердегі және құндылықтарды сақтаудың басқа орындарындағы) барлық банкноталарды, монеталарды, қатаң есептегі бланктерді, өзге құндылықтарды және құжаттарды тексерумен жүргізіледі. Ревизияның нәтижелері актімен ресімделеді.

      Қолма-қол ақшаның және (немесе) құндылықтардың кем шығуы расталғанда материалды жауапты тұлға уақытша әкімшіліктің басшысына түсіндірме жазба ұсынады.

      Қолма-қол ақшаның кем шығуы жөніндегі бұзушылық фактісі анықталғанда материалды жауапты тұлға ревизия нәтижелері бойынша акті ресімдеу күні құралған қолма-қол ақшаның кем шығуын өтейді.

      Материалды жауапты тұлға қолма-қол ақшаның кем шығу сомасын өтей алмаған (өтеуден бас тартқан) жағдайда осы факті бойынша құжаттар құқық қорғау органдарына немесе сотқа тапсырылады.";

      43-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "43. Түгендеу нәтижелері бойынша уақытша әкімшілік ұйымның мүлкі мен құжаттарын түгендеу (салыстырып тексеру) нәтижелерін ескере отырып, оларды қабылдайды, ал ұйымның басшысы, бас бухгалтері және қызметкерлері тапсырады.

      Ұйымның бұрынғы басшылығынан уақытша әкімшілік басшысына ұйымның құжаттары мен мүлкін қабылдап-өткізу 3 (үш) данада жасалатын қабылдап-өткізу актісімен ресімделеді. Бір қабылдап-өткізу актісі уәкілетті органға жіберіледі.

      Ұйымның құжаттары мен мүлкін қабылдап-өткізу актісі ұйымның бұрынғы басшылығына актіні алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен аспайтын қол қою мерзімімен жіберіледі.

      Ұйымның бұрынғы басшылығы қабылдап-өткізу актісіне қол қоймаған жағдайда бұл туралы белгі қойылады және Қағидалардың 19 және 20-тармақтарына сәйкес кедергі ету туралы акті жасалады.";

      Қосымшаға сәйкес нысан бойынша Уақытша әкімшіліктің шығыстар сметасы осы қаулыға қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Банктерді қадағалау департаменті (Қизатов О.Т.) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Заң департаментімен (Сәрсенова Н.В.) бірлесіп осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және енгізу үшін жіберуді;

      3) осы қаулыны ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды;

      4) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Заң департаментіне осы қаулының осы тармағының 2), 3) тармақшаларында және 3-тармағында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтарын қорғау және сыртқы коммуникациялар басқармасы (Терентьев А.Л.) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспасөз басылымдарында ресми жариялауға жіберуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Төрағасының орынбасары О.А. Смоляковқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ұлттық Банк Төрағасы Д. Ақышев

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2018 жылғы 27 сәуірдегі
№ 72 қаулысына
қосымша
  Банктің, сақтандыру (қайта
сақтандыру) ұйымының
уақытша әкімшілігін
(уақытша әкiмшісін) тағайындау
және оның өкілеттіктері
қағидаларына
қосымша
  Нысан
  "Бекітілді"
  Уақытша әкімшілік басшысы
____________________________
(қолы)
  20___ жылғы "____"
  ____________

      ______________________________________________________________

      ұйымның атауы

уақытша әкімшілігінің __________________ жылғы ______ айындағы шығыстарының сметасы

Шығыстар баптарының атауы

Жоспарланған шығыстар сомасы (мың теңге)

1

2

3

1

Қызметкерлерге еңбекақы төлеу


1.1

Уақытша әкімшілік басшысына және мүшелеріне, сондай-ақ еңбек шарттары негізінде жұмыс істейтін ұйымның қызметкерлеріне еңбекақы төлеу


1.1.1

Лауазымдық еңбекақы


1.1.2

Табыс салығы


1.1.3

Міндетті зейнетақы жарналары


1.2

Өтеулі қызмет көрсету шарттары бойынша қызмет көрсететін тұлғаларға еңбекақы төлеу


2

Бюджетке аударымдар


2.1

Салықтар


2.2

Төлемдер


2.3

Өзге де салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер


3

Әкімшілік шығыстар


3.1

Қызметтік және шаруашылық қажеттікке арналған көлікті жалдау қызметтері


3.2

Байланыс қызметтері (телекоммуникация шығыстары, телефон, телеграф пайдаланғаны үшін абоненттік төлем, қалааралық және халықаралық сөйлесу, почта және анықтама қызметтерінің қызмет көрсету шығыстары)


3.3

Үйлер мен ғимараттарды (меншікті және кепілге қойылған мүлікті) күзету және сигнализация қызметтері


3.4

Көлікті күзету қызметі


3.5

Көліктерге арналған тұрақтар ұсыну қызметі


3.6

Көлік тіркеу қызметі


3.7

Көлікті техникалық бақылаудан өткізу қызметі


3.8

Көлікті сақтандыру қызметі


3.9

Коммуналдық қызметтер


3.10

Мердігерлік тәсілмен жүзеге асырылатын негізгі құрал-жабдықтарды және тауар-материалдық құндылықтарды ағымдағы жөндеу, техникалық сервистік қызмет көрсету (тексеру), демонтаж жұмыстары


3.11

Үй-жайды жалдау


3.12

Тіркеу органдарында жылжымайтын мүлікті және тиісті құжаттаманы тіркеу қызметі


3.13

Мүлікті бағалау қызметі


3.14

Бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау қызметі


3.15

Жылыту жүйесін іске қосуға дайындау қызметі


3.16

Сантехникалық жұмыстар


3.17

Мүлікті сақтау қызметі


3.18

Құжаттарды нотариалды куәландыру және аппостильдеу қызметі


3.19

Мүлікті тасымалдау, тиеу, түсіру қызметі


3.20

Сауда-саттықты ұйымдастыру және өткізу қызметі


3.21

Инкассациялау қызметі


3.22

Сараптама өткізу қызметі


3.23

Бағдарламалық қамтамасыз етуге қызмет көрсету


3.24

Құжаттарды аудару қызметі


3.25

Телефон нөмірлерін орнату, ауыстыру немесе көшіру


3.26

Бағалы қағаздарды тіркеуші қызметі


3.27

Құжаттарды ғылыми-техникалық өңдеу қызметі


3.28

Банк шотына қызмет көрсету, банк шотын ашпай жүзеге асырылған ақша аударымы және төлемі бойынша қызмет


3.29

Жеке сот орындаушыларының қызметі


3.30

Қызметкерлер еңбек (қызметтік) міндеттерін атқарған кезде оларды жазатайым оқиғалардан міндетті сақтандыру қызметі


3.31

Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына аударымдар


4

Тауар-материалдық құндылықтарды сатып алу шығыстары


4.1

Офистік жабдықты жұмыс күйінде ұстауға арналған шығыстар


4.2

Көлік құралдарын ұстауға арналған шығыстар


4.3

Үй-жайларды ұстауға арналған шығыстар


4.4

Қағаз және бланк өнімдер сатып алуға арналған шығыстар


4.5.

Кеңсе тауарларын сатып алуға арналған шығыстар


4.6

Жанар-жағар май материалдарын сатып алуға арналған шығыстар


5

Іссапар шығыстары


6

Жаңылыс нұсқау бойынша келіп түскен ақшаны қайтару шығыстары


7

Банктің активтері мен міндеттемелерін басқа банкке (банктерге) бір мезгілде беру бойынша операцияларды жүргізуге арналған банк шығыстары


8

Сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымының толық көлемде сақтандыру портфелін басқа сақтандыру ұйымына беру бойынша шығыстары


9

Кездейсоқ шығыстар


Айына жиынтығы


      Бас бухгалтер ________________________________________ ________

      (тегі, аты, әкесінің аты) (ол бар болса)             (қолы)

      Орындаушы ________________________________________ _________

      (тегі, аты, әкесінің аты) (ол бар болса)             (қолы)

      Телефон нөмірі ___________________________

О внесении изменений и дополнения в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 16 июля 2014 года № 147 "Об утверждении Правил назначения и полномочий временной администрации (временного администратора) банка, страховой (перестраховочной) организации"

Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 27 апреля 2018 года № 72. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 мая 2018 года № 16959

      В целях совершенствования нормативных правовых актов Республики Казахстан Правление Национального Банка Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 16 июля 2014 года № 147 "Об утверждении Правил назначения и полномочий временной администрации (временного администратора) банка, страховой (перестраховочной) организации" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9711, опубликовано 3 октября 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнение:

      в заголовок постановления внесено изменение на государственном языке, текст на русском языке не меняется;

      в пункт 1 внесено изменение на государственном языке, текст на русском языке не меняется;

      в Правилах назначения и полномочиях временной администрации (временного администратора) банка, страховой (перестраховочной) организации, утвержденных указанным постановлением:

      в заголовок внесено изменение на государственном языке, текст на русском языке не меняется;

      в преамбулу внесено изменение на государственном языке, текст на русском языке не меняется;

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Основные понятия, используемые в Правилах:

      1) временная администрация (временный администратор) - орган, назначаемый уполномоченным органом для обеспечения сохранности имущества и осуществления мероприятий по обеспечению управления организацией (далее - временная администрация);

      2) руководитель временной администрации - лицо, назначаемое уполномоченным органом из числа его работников либо лиц, не являющихся работниками уполномоченного органа;

      3) член временной администрации - лицо, назначаемое уполномоченным органом из числа его работников либо лиц, не являющихся работниками уполномоченного органа;

      4) лица, не являющиеся работниками уполномоченного органа – работники организации, осуществляющей обязательное гарантирование депозитов и Фонда гарантирования страховых выплат.";

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Состав временной администрации определяется уполномоченным органом в зависимости от наличия у организации филиалов и представительств, а также от характера и объема предстоящей работы.

      Руководитель и члены временной администрации назначаются с их согласия, за исключением случаев назначения в состав временной администрации работника уполномоченного органа.

      Входящие в состав временной администрации лица, являющиеся работниками уполномоченного органа, организации, осуществляющей обязательное гарантирование депозитов, Фонда гарантирования страховых выплат освобождаются от выполнения должностных обязанностей по основному месту работы на весь период деятельности во временной администрации.

      На указанный период за ними сохраняется заработная плата и иные выплаты, установленные по основному месту работы.

      Руководителем временной администрации назначается лицо, имеющее высшее экономическое либо юридическое образование.

      Работники уполномоченного органа, оказывающие по письменному поручению руководства содействие временной администрации в реализации возложенных на нее задач и функций, а также осуществления контроля за деятельностью временной администрации имеют доступ в помещения, занимаемые организацией и к документам, имеющимся в распоряжении временной администрации.";

      пункт 5 исключить;

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Временная администрация приступает к выполнению своих обязанностей в день ее назначения уполномоченным органом. Копии решений уполномоченного органа о лишении лицензии организации, принятых в соответствии со статьей 48 Закона о банках и статьей 55 Закона о страховании, и назначении временной администрации вручаются незамедлительно временной администрацией руководителю организации (лицу, его замещающему) под роспись и (или) направляется организации посредством электронной, факсимильной или иными средствами связи. Если на дату назначения временной администрации в организации действует временная администрация по управлению организацией, назначенная в соответствии со статьей 62 Закона о банках, статьей 55-1 Закона о страховании, приказ уполномоченного органа о назначении временной администрации, назначенной в связи с лишением лицензии, вручается под роспись руководителю временной администрации (лицу, его замещающему) и (или) направляется организации посредством электронной, факсимильной или иными средствами связи. При отсутствии возможности вручения решений уполномоченного органа о лишении лицензии и назначении временной администрации под роспись и (или) направления организации посредством электронной, факсимильной или иными средствами связи временная администрация составляет об этом акт и доводит информацию до сведения уполномоченного органа.

      Если отсутствие или отказ руководителя организации (лица, его замещающего) от ознакомления с решениями уполномоченного органа о лишении лицензии и назначении временной администрации, в том числе в случае невозможности направления решения уполномоченного органа о лишении лицензии и назначении временной администрации посредством электронной, факсимильной или иными средствами связи, не препятствуют доступу временной администрации в помещения, к имуществу и документации организации, временная администрация приступает к выполнению своих обязанностей в день, указанный в решении уполномоченного органа о ее назначении.

      При воспрепятствовании руководителем организации (лицом, его замещающим) или иными лицами работе временной администрации осуществляются действия, предусмотренные пунктами 19 и 20 Правил.";

      дополнить пунктом 9-1 следующего содержания:

      "9-1. При наличии у организации филиалов либо представительств по месту нахождения филиала или представительства создается подразделение временной администрации (далее - подразделение), которое подотчетно руководителю временной администрации.

      Подразделение возглавляет его руководитель (далее - руководитель подразделения), который назначается руководителем временной администрации из числа членов временной администрации не позднее 1 (одного) рабочего дня с даты назначения временной администрации уполномоченным органом.

      Руководитель подразделения осуществляет свою деятельность на основании доверенности, оформленной в порядке, установленном гражданским законодательством Республики Казахстан, и выданной ему руководителем временной администрации.

      Руководитель подразделения возглавляет и координирует работу подразделения, осуществляет полномочия по обеспечению сохранности находящегося на административно-территориальной единице имущества организации и залогового имущества, переданного залогодателем во владение организации.";

      пункты 10, 11 и 12 изложить в следующей редакции:

      "10. Временная администрация требует от руководителя организации (лица, его замещающего) и иных материально ответственных лиц немедленной передачи ей печатей (при наличии), штампов, клише, ключей, пломбиров и документов организации, указанных в подпункте 2) пункта 15 Правил.

      В случае не передачи руководителем организации (лица, его замещающего) и иными материально ответственными лицами организации печатей, штампов, клише, ключей, пломбиров и документов, указанных в подпункте 2) пункта 15 Правил, временная администрация составляет акт о воспрепятствовании осуществлению работы временной администрации (далее - акт о воспрепятствовании) согласно пунктам 19 и 20 Правил, и в течение 2 (двух) рабочих дней принимает меры по изготовлению дубликатов необходимых печатей, штампов, клише, ключей и пломбиров.

      Не позднее рабочего дня, следующего за днем изготовления дубликата печати, временная администрация направляет информацию об изготовлении дубликата печати и оттиск дубликата печати (при наличии) в уполномоченный орган.

      11. В течение срока действия временной администрации не допускается заключение и исполнение сделок с имуществом организации, в том числе исполнение организацией обязательств, включая погашение кредиторской задолженности в любой форме, осуществление зачета встречных однородных требований, за исключением сделок, связанных с исполнением текущих обязательств организации, сметы расходов временной администрации, и случаев, предусмотренных гражданским законодательством Республики Казахстан.

      12. Временная администрация в целях минимизации расходов сдает в аренду имущество организации с информированием об этом уполномоченного органа.

      Деньги, полученные от сдачи имущества в аренду, направляются на банковский счет организации.

      Заключение временной администрацией договора аренды осуществляется при наличии согласия арендатора на освобождение (возврат) имущества по первому требованию временной администрации и на принятие ограничений на невозможность сдачи нанятого имущества в поднаем (субаренду).

      Выбор арендатора осуществляется временной администрацией путем проведения тендера, по результатам которого заключается договор в соответствии с требованиями пунктов 84-2, 84-3, 84-4 и 84-6 Правил принудительной ликвидации банков в Республике Казахстан, утвержденных постановлением Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 25 февраля 2006 года № 40, зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 4181, и пунктами 82-2, 82-3, 82-4 и 82-5 Правил принудительной ликвидации страховых (перестраховочных) организаций, утвержденных постановлением Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 25 марта 2006 года № 77, зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 4257.

      К участию в тендере не допускаются бывшие работники организации, лица, являющиеся кредиторами организации, а также председатель, члены и привлеченные работники временной администрации организации.";

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "14. Временная администрация в целях обеспечения сохранности имущества организации при наличии денег у организации:

      1) осуществляет замену ключей, замков (далее - специальные устройства) от помещений, зданий, ворот, металлических шкафов, сейфов, допуск в которые осуществляется с использованием специальных устройств;

      2) при необходимости расторгает договор, заключенный организацией по оказанию охранных услуг (зданий, помещений, имущества организации), и заключает договор с другими юридическими лицами, предоставляющими охранные услуги.

      Временная администрация обращается в уполномоченный орган с просьбой о замене соответствующими подразделениями уполномоченного органа ключей и паролей, используемых для защиты электронных документов и доступа в автоматизированные системы организации.";

      пункты 16 и 17 изложить в следующей редакции:

      "16. Временная администрация выполняет следующие действия:

      1) осуществляет функции по управлению организацией и подписывает все документы организации;

      2) в течение 3 (трех) рабочих дней с даты назначения:

      представляет в банки и уполномоченный орган, в которых имеются корреспондентские счета банка, новые документы с образцами подписей и оттиска печати (при наличии), оформленные в соответствии с требованиями Правил открытия, ведения и закрытия банковских счетов клиентов, утвержденных постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан от 31 августа 2016 года № 207, зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14422 (далее - Правила № 207);

      проводит сверку остатков банковских счетов (в том числе в иностранных банках) с данными бухгалтерского учета организации и по итогам сверки составляет акт;

      информирует регистрирующие органы, регистратора, центральный депозитарий и фондовую биржу о решениях уполномоченного органа о лишении организации и назначении временной администрации в целях установления запрета на регистрацию сделок по отчуждению имущества организации, совершаемых не временной администрацией, а также на снятие обременения с имущества, залогодержателем которого является организация;

      3) доводит до сведения акционеров, кредиторов и дебиторов организации решения уполномоченного органа о лишении лицензии и назначении временной администрации путем публикации объявления не менее чем в двух периодических печатных изданиях на русском и государственном языках, распространяемых на всей территории Республики Казахстан;

      4) проводит инвентаризацию активов, обязательств (балансовых и внебалансовых), документов организации, обеспечивает их сохранность, по акту приема-передачи передает имущество и документы организации в порядке, установленном главой 6 Правил;

      5) определяет круг лиц, несущих полную материальную ответственность, в том числе лиц, имеющих доступ к автоматизированной информационной системе ведения бухгалтерского учета и составлению финансовой и иной отчетности организации;

      6) выявляет активы организации;

      7) обращается в органы, наложившие обременения на имущество организации, с ходатайством о снятии обременений по исполненным обязательствам;

      8) организует инкассацию денежной наличности для дальнейшего зачисления ее на банковские счета организации;

      9) прекращает трудовые договоры с работниками в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан при отсутствии необходимости в продолжении с ними трудовых отношений в период деятельности временной администрации;

      10) для обеспечения выполнения своих функций и обязанностей привлекает лиц по трудовым договорам, договорам возмездного оказания услуг;

      11) расторгает договоры возмездного оказания услуг в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан;

      12) предъявляет от имени организации иски в суды, в том числе о привлечении к ответственности членов органов организации, главного бухгалтера и иных лиц, если их действиями (бездействием) организации причинен ущерб;

      13) при выявлении в ходе осуществления своих функций совершения третьими лицами деяния, содержащего признаки преступления, направляет информацию в правоохранительные органы и уполномоченный орган;

      14) после завершения приема-передачи имущества и документов организации от временной администрации к ликвидационной комиссии представляет отчет временной администрации о выполненной работе в уполномоченный орган для утверждения;

      15) приостанавливает начисление вознаграждения по просроченным банковским займам и создает провизии по просроченным банковским займам, в соответствии с международными стандартами финансовой отчетности;

      16) осуществляет работу с кредиторами и дебиторами после подписания акта приема-передачи документов, указанных в пункте 43 Правил;

      17) отменяет все дополнительные выплаты и льготы, предусмотренные организацией, за исключением случаев, предусмотренных Законом Республики Казахстан от 25 апреля 2003 года "Об обязательном социальном страховании".

      17. Временная администрация банка выполняет следующие действия:

      1) в срок не позднее 5 (пяти) рабочих дней с даты назначения доводит до сведения организации, осуществляющей обязательное гарантирование депозитов, решения уполномоченного органа о лишении лицензии и назначении временной администрации;

      2) в течение 10 (десяти) рабочих дней с даты назначения направляет в иностранные банки, в которых открыты счета организации, копии решения уполномоченного органа о лишении лицензии и назначении временной администрации и документы с образцами подписей и оттиска печати (при наличии), нотариально заверенные, переведенные и апостилированные в соответствии с требованиями законодательства Республики Казахстан или международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан;

      3) в течение 10 (десяти) рабочих дней с даты лишения лицензии принимает решение о проведении операции по одновременной передаче активов и обязательств банка в части либо в полном размере перед физическими и (или) юридическими лицами другому (другим) банку (банкам) в порядке, установленном Правилами проведения операции по одновременной передаче активов и обязательств банка, лишенного лицензии на проведение банковских операций, другому (другим) банку (банкам), утвержденными постановлением Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 5 августа 2009 года № 176, зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5770;

      4) в срок не позднее 30 (тридцати) рабочих дней с даты ее назначения, предоставляет в организацию, осуществляющую обязательное гарантирование депозитов, информацию о депозитах, подлежащих гарантированию, и начисленных по ним суммах вознаграждения, по формам, согласованным с организацией, осуществляющей обязательное гарантирование депозитов;

      5) контролирует зачисление поступающих в банк денег, в том числе возвращенных заемщиками по ранее выданным кредитам, доходов от ранее проведенных сделок, включая вознаграждение по займам, и прочих доходов, а также неустоек, пени и штрафов, возврат авансовых платежей банка, а также средств от погашения ценных бумаг, принадлежащих банку на праве собственности;

      6) возвращает платежные документы из картотеки по счетам "Платежные документы, не оплаченные в срок";

      7) возвращает клиентам банка имущество, размещенное в сейфовых ячейках банка;

      8) осуществляет закрытие текущих счетов клиентов банка в порядке определенном Правилами № 207;

      9) производит сверку банковских счетов банка, переводит деньги с корреспондентских счетов в иностранных банках и банках Республики Казахстан на открытые корреспондентские счета в Национальном Банке Республики Казахстан и закрывает корреспондентские счета в иностранных банках и банках Республики Казахстан;

      10) взимает плату за услуги организации, согласно установленным в организации тарифам и ставкам, если иное не установлено банковским законодательством Республики Казахстан и законодательством Республики Казахстан о страховании и страховой деятельности.";

      подпункты 2) и 3) пункта 18 изложить в следующей редакции:

      "2) в течение 10 (десяти) рабочих дней с даты лишения лицензии страховой (перестраховочной) организации принимает решение о передаче страхового портфеля, подлежащее согласованию с уполномоченным органом, в порядке, предусмотренном статьей 54-1 Закона о страховании и Правилами передачи страхового портфеля и особенностями передачи страхового портфеля со дня вступления в законную силу решения суда о принудительной ликвидации страховой (перестраховочной) организации, а также при консервации или лишении лицензии страховой (перестраховочной) организации, утвержденными постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан от 26 декабря 2016 года № 303, зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14787;

      3) в срок не более 30 (тридцати) календарных дней со дня подписания сводного акта приема-передачи документов и имущества страховой (перестраховочной) организации от страховой (перестраховочной) организации руководителю временной администрации представляет в Фонд гарантирования страховых выплат реестр договоров страхования страховой (перестраховочной) организации;";

      часть первую пункта 19 изложить в следующей редакции:

      "19. Если руководителями и работниками организации или иными лицами, действующими по их поручению, путем совершения неправомерных действий или бездействия, создаются условия, при которых временная администрация не может полностью или частично осуществлять возложенные на нее функции, временная администрация составляет акт о воспрепятствовании.";

      пункт 21 изложить в следующей редакции:

      "21. С даты лишения лицензии и назначения временной администрации организация прекращает осуществление финансовой деятельности, в том числе операциям по имеющимся счетам, за исключением случаев, связанных с расходами, указанными в пункте 22 Правил.";

      пункт 26 изложить в следующей редакции:

      "26. Расходы по оплате труда предусматривают затраты на оплату труда работников организации с учетом имеющихся филиалов и представительств организации.

      При формировании сметы расходов в части оплаты труда расчеты основываются на заключенных трудовых договорах, договорах возмездного оказания услуг и приказах о приеме на работу.

      Изменение условий оплаты труда работников осуществляются временной администрацией в соответствии со статьей 46 Трудового кодекса Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года.";

      пункты 29 и 31 исключить;

      пункт 35 изложить в следующей редакции:

      "35. Непредвиденные расходы представляют собой незапланированные временной администрацией затраты на неотложные нужды, не предусмотренные подпунктами 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7) и 8) пункта 25 Правил, размер которых не превышает 500 (пятьсот) месячных расчетных показателей для банка и 200 (двухсот) месячных расчетных показателей, установленных законом о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год, для страховой (перестраховочной) организации.";

      пункт 38 изложить в следующей редакции:

      "38. Ревизия проводится с проверкой всех банкнот, монет, бланков строгой отчетности, иных ценностей и документов, находящихся в местах их хранения (кассах, банкоматах, хранилищах, отдельно находящихся у материально ответственных лиц (сейфах и других местах хранения ценностей). Результаты ревизии оформляются актом.

      При подтверждении недостачи наличных денег и (или) ценностей материально ответственное лицо предоставляет руководителю временной администрации объяснительную записку.

      При установлении факта нарушения по недостаче наличных денег материально ответственное лицо погашает образовавшуюся недостачу наличных денег в день оформления акта по результатам ревизии.

      В случае невозможности (отказа) покрытия суммы недостачи наличных денег материально ответственным лицом документы по данному факту передаются в правоохранительные органы или в суд.";

      пункт 43 изложить в следующей редакции:

      "43. По результатам инвентаризации временная администрация принимает, а руководитель, главный бухгалтер и работники организации сдают имущество и документы организации с учетом результатов их инвентаризации (сверки).

      Прием-передача документов и имущества организации от прежнего руководства организации к руководителю временной администрации оформляется актом приема-передачи, который составляется в 3 (трех) экземплярах. Один акт приема-передачи направляется в уполномоченных орган.

      Акт приема передачи документов и имущества организации направляется прежнему руководству организации со сроком подписания не более 5 (пяти) рабочих дней со дня получения акта.

      При не подписании акта приема-передачи прежним руководством организации об этом делается отметка в нем и составляется акт о воспрепятствовании согласно пунктам 19 и 20 Правил.";

      Смету расходов временной администрации по форме согласно приложению изложить в редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Департаменту надзора за банками (Кизатову О.Т.) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) совместно с Юридическим департаментом (Сарсенова Н.В.) государственную регистрацию настоящего постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на официальном интернет-ресурсе Национального Банка Республики Казахстан после его официального опубликования;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления представление в Юридический департамент сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 2), 3) настоящего пункта и пунктом 3 настоящего постановления.

      3. Управлению по защите прав потребителей финансовых услуг и внешних коммуникаций (Терентьев А.Л.) обеспечить в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя Председателя Национального Банка Республики Казахстан Смолякова О.А.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Председатель
Национального Банка
Д. Акишев

  Приложение
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 27 апреля 2018 года № 72
Приложение
к Правилам работы, назначения
и полномочиям временной
администрации (временного
администратора) банка, страховой
(перестраховочной) организации
Форма
"Утверждено"
Руководитель временной администрации
____________________________
(подпись)
"____" _______________ 20___ года

Смета расходов временной администрации

на ______ месяц _____________________ года

______________________________________________________________ наименование организации

Наименование статей расходов

Сумма планируемых расходов (тысяч тенге)

1

2

3

1

Оплата труда персонала


1.1

Оплата труда руководителя и членов временной администрации, а также работников организации, работающих на основании трудовых договоров


1.1.1

Должностной оклад


1.1.2

Подоходный налог


1.1.3

Обязательные пенсионные взносы


1.2

Оплата труда лиц, оказывающих услуги по договорам возмездного оказания услуг


2

Отчисления в бюджет


2.1

Налоги


2.2

Платы


2.3

Прочие налоги и другие обязательные платежи в бюджет


3

Административные расходы


3.1

Услуги по найму транспорта для служебных и хозяйственных нужд


3.2

Услуги связи (телекоммуникационные расходы, абонентская плата за пользование телефоном, телеграфом, расходы по междугородним и международным переговорам, услугам почтовых и справочных служб)


3.3

Услуги по охране и сигнализации зданий и сооружений (собственного и залогового имущества)


3.4

Услуги по охране транспорта


3.5

Услуги по предоставлению стоянки для транспорта


3.6

Услуги по регистрации транспорта


3.7

Услуги по техническому осмотру транспорта


3.8

Услуги по страхованию транспорта


3.9

Коммунальные услуги


3.10

Работы по текущему ремонту, техническому, сервисному обслуживанию (осмотру), демонтажу основных средств и товарно-материальных ценностей, осуществляемых подрядным способом


3.11

Аренда помещения


3.12

Услуги по регистрации недвижимости и соответствующей документации в регистрирующих органах


3.13

Услуги по оценке имущества


3.14

Услуги по публикации в средствах массовой информации


3.15

Услуги по подготовке отопительной системы к запуску


3.16

Сантехнические работы


3.17

Услуги по хранению имущества


3.18

Услуги по нотариальному удостоверению и аппостилированию документов


3.19

Услуги по транспортировке, погрузке, разгрузке имущества


3.20

Услуги по организации и проведению торгов


3.21

Услуги инкассации


3.22

Услуги по проведению экспертизы


3.23

Услуги за обслуживание программного обеспечения


3.24

Услуги по переводу документов


3.25

Установка, смена или перенос телефонных номеров


3.26

Услуги регистратора ценных бумаг


3.27

Услуги по научно-технической обработке документов


3.28

Услуги по обслуживанию банковского счета, переводам и платежам денег, осуществленным без открытия банковского счета


3.29

Услуги частных судебных исполнителей


3.30

Услуги по обязательному страхованию работников от несчастных случаев при выполнении ими трудовых (служебных) обязанностей


3.31

Отчисления в фонд социального медицинского страхования


4

Расходы по приобретению товарно-материальных ценностей


4.1

Расходы для содержания офисного оборудования в рабочем состоянии


4.2

Расходы для содержания транспортных средств


4.3

Расходы для содержания помещений


4.4

Расходы для приобретения бумажной и бланочной продукции


4.5.

Расходы на приобретение канцелярских товаров


4.6

Расходы на приобретение горюче-смазочных материалов


5

Командировочные расходы


6

Расходы по возврату денег, поступивших по ошибочным указаниям


7

Расходы банка на проведение операции по одновременной передаче активов и обязательств банка другому (другим) банку (банкам)


8

Расходы страховой (перестраховочной) организации по передаче страхового портфеля в полном объеме в другую страховую организацию


9

Непредвиденные расходы


Итого за месяц


      Главный бухгалтер ____________________________________________ _________ (фамилия, имя, отчество) (при его наличии) (подпись)

      Исполнитель ____________________________________________ _________ (фамилия, имя, отчество) (при его наличии) (подпись)

      Номер телефона ___________________________