Әуежайлар және аэронавигация саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің тұтынушыларға қызметтер көрсету стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 17 шiлдедегi № 515 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 6 тамызда № 17277 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2023 жылғы 16 ақпандағы № 100 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 16.02.2023 № 100 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" 2010 жылғы 15 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 15-1- бабының 10) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) Әуежайлар саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің тұтынушыларға қызметтер көрсету стандарты осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес;

      2) Аэронавигация саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің тұтынушыларға қызметтер көрсету стандарты осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз тасығыштағы және электрондық нысандағы көшірмелерін Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3)осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4)осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ________________ Т. Сүлейменов

      2018 жылғы 19 шілде

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің 2018 жылғы
17 шілдедегі № 515 бұйрығына
1-қосымша

Әуежайлар саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің тұтынушыларға қызметтер көрсету стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Әуежайлар саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің тұтынушыларға қызметтер көрсету стандарт (бұдан әрі – қызметтер) табиғи монополиялар субъектілерінің (бұдан әрі – Субъекті) реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тұтынушылардың сапалы және тең қол жеткізуін қамтамасыз етуінің жалпы қағидаттарын айқындау мақсатында әзірленді.

2-тарау. Табиғи монополиялар субъектілерінің тұтынушыларға реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсету тәртібі

      2. Реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізуді алу үшін тұтынушы Субъектіге еркін үлгіде жазбаша өтінішті, өтінімді, арызды (бұдан әрі - өтінім) қызметті көрсету мерзімін көрсете отырып жолдайды.

      3. Субъекті тұтынушылардың көрсетілетін қызметтерге қол жеткізуді алуға арналған жазбаша өтінімін мәлімделген көлемге немесе осы саладағы көрсетілетін қызметтерді тұтынудың басқа да шарттарына қарамастан тең жағдайлармен қабылдайды.

      4. Реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсететін субъекті тұтынушы өтініш жасаған кезде реттеліп көрсетілетін қызметтердің құны және оларға қол жеткізу тәртібі туралы ақпарат ұсынады.

      5. Өтінімнің қабылданғанын растау Субъектінің кеңсесінде өтінімді қабылдап алған адамның атын, тегін және әкесінің атын (бар болған жағдайда) аты-жөнін көрсетіп тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) болып табылады.

      6. Субъекті көрсетілетін қызметтерді тұтынушылардың өтінімдерін тіркеу журналын жүргізеді, ол нөмірленуге және тігілуге тиіс. Көрсетілетін қызметтерді тұтынушылардың өтінімдерін тіркеу журналында өтінім түскен күні мен уақыты, сондай-ақ тіркеу нөмірі белгіленеді.

      7. Қызметті көрсетуге өтінімді қабылдау және оның нәтижесін беру Субъектінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      8. Қызмет көрсету нысаны: қағаз жүзінде.

      9. Қызметтерді көрсетуге тұтынушылардың өтінімін қабылдау және олардың нәтижесін беру кестесі Субъектінің басшысы немесе құрылтайшысы бекіткен Субъекті жұмысының регламентіне сәйкес жүзеге асырылады.

      10. Тұтынушылардың, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 29 желтоқсандағы № 175 бұйрығымен бекітілген Табиғи монополиялар саласындағы реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну қағидаларында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10705 болып тіркелген) (бұдан әрі – Қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну қағидалары), айқындалған шарттарды сақтауы субъекті мен тұтынушы арасында "Табиғи монополиялар туралы" 1998 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабының 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес үлгі шарттар негізінде әзірленген көрсетілетін қызметтерді көрсетуге арналған шарттар жасасу үшін негіз болып табылады.

      11. Көрсетілген қызметтер үшін тұтынушылардың ақы төлеуі азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган бекіткен тарифтер бойынша жүргізіледі.

      12. Алынған қызмет үшін есеп айырысуды тұтынушы шарт талаптарына сәйкес тұтыну есебі бойынша жүргізіледі.

      13. Егер қызмет көрсету мерзімі бұзылған жағдайда, тұтынушы азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органның интернет-ресурсында көрсетілген мекенжай және телефондар бойынша азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Шағым қабылдауды растау азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органның кеңсесінде шағымды қабылдаушының атын, тегін және әкесінің атын (бар болған жағдайда) аты-жөнін көрсетіп, берілген шағымға жауап алу мерзімін және орнын көрсете отырып, оны тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) болып табылады.

      Шағымда:

      1) жеке тұлғаға – оның тегі, аты-жөні (бар болған жағдайда), пошталық мекенжайы көрсетіледі;

      2) заңды тұлғаға – оның атауы, пошта мекенжайы, шығыс нөмірі және күні, өтінімге қызметті тұтынушының қолы қойылады.

      Азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органның мекенжайына түскен тұтынушының шағымы жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мерзімде қарауға жатады.

      Егер азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органның дәлелді жауабымен келіспеген жағдайда тұтынушы оны сотқа шағымдануға құқылы.

      14. Көрсетілетін қызметтер Қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің 2018 жылғы
17 шілдедегі № 515 бұйрығына
2-қосымша

Аэронавигация саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің тұтынушыларға қызметтер көрсету стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Аэронавигация саласындағы табиғи монополиялар субъектілерінің тұтынушыларға қызметтер көрсету стандарт (бұдан әрі – қызметтер) табиғи монополиялар субъектілерінің (бұдан әрі – Субъекті) реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тұтынушылардың сапалы және тең қол жеткізуін қамтамасыз етуінің жалпы қағидаттарын айқындау мақсатында әзірленді.

2-тарау. Табиғи монополиялар субъектілерінің тұтынушыларға реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсету тәртібі

      2. Реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізуді алу үшін тұтынушы Субъектіге еркін үлгіде жазбаша өтінішті, өтінімді, арызды (бұдан әрі - өтінім) қызметті көрсету мерзімін көрсете отырып жолдайды.

      3. Субъекті тұтынушылардың көрсетілетін қызметтерге қол жеткізуді алуға арналған жазбаша өтінімін мәлімделген көлемге немесе осы саладағы көрсетілетін қызметтерді тұтынудың басқа да шарттарына қарамастан тең жағдайлармен қабылдайды.

      4. Реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсететін субъекті тұтынушы өтініш жасаған кезде реттеліп көрсетілетін қызметтердің құны және оларға қол жеткізу тәртібі туралы ақпарат ұсынады.

      5. Өтінімнің қабылданғанын растау Субъектінің кеңсесінде өтінімді қабылдаған атын, тегін және әкесінің атын (бар болған жағдайда) аты-жөнін көрсетіп тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) болып табылады.

      6. Субъекті көрсетілетін қызметтерді тұтынушылардың өтінімдерін тіркеу журналын жүргізеді, ол нөмірленуге және тігілуге тиіс. Көрсетілетін қызметтерді тұтынушылардың өтінімдерін тіркеу журналында өтінім түскен күні мен уақыты, сондай-ақ тіркеу нөмірі белгіленеді.

      7. Қызметті көрсетуге өтінімді қабылдау және оның нәтижесін беру Субъектінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      8. Қызмет көрсету нысаны: қағаз жүзінде.

      9. Қызметтерді көрсетуге тұтынушылардың өтінімін қабылдау және олардың нәтижесін беру кестесі Субъектінің басшысы немесе құрылтайшысы бекіткен Субъекті жұмысының регламентіне сәйкес жүзеге асырылады.

      10. Тұтынушылардың, (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10705 болып тіркелген), Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 29 желтоқсандағы № 175 бұйрығымен бекітілген Табиғи монополиялар саласындағы реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну қағидаларында (бұдан әрі – Қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну қағидалары) айқындалған шарттарды сақтауы субъекті мен тұтынушы арасында "Табиғи монополиялар туралы" 1998 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабының 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес үлгі шарттар негізінде әзірленген көрсетілетін қызметтерді көрсетуге арналған шарттар жасасу үшін негіз болып табылады.

      11. Көрсетілген қызметтер үшін тұтынушылардың ақы төлеуі азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган бекіткен тарифтер бойынша жүргізіледі.

      12. Алынған қызмет үшін есеп айырысуды тұтынушы шарт талаптарына сәйкес тұтыну есебі бойынша жүргізіледі.

      13. Егер қызмет көрсету мерзімі бұзылған жағдайда, тұтынушы азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органның интернет-ресурсында көрсетілген мекенжай және телефондар бойынша азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Шағым қабылдауды растау азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органның кеңсесінде шағымды қабылдаушының атын, тегін және әкесінің атын (бар болған жағдайда) аты-жөнін көрсетіп, берілген шағымға жауап алу мерзімін және орнын көрсете отырып, оны тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) болып табылады.

      Шағымда:

      1) жеке тұлғаға – оның тегі, аты-жөні (бар болған жағдайда), пошталық мекенжайы көрсетіледі;

      2) заңды тұлғаға – оның атауы, пошта мекенжайы, шығыс нөмірі және күні, өтінімге қызметті тұтынушының қолы қойылады.

      Азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органның мекенжайына түскен тұтынушының шағымы жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мерзімде қарауға жатады.

      Егер азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органның дәлелді жауабымен келіспеген жағдайда тұтынушы оны сотқа шағымдануға құқылы.

      14. Көрсетілетін қызметтер Қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Стандартов оказания услуг потребителям субъектами естественных монополий в области услуг аэропортов и аэронавигации

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 17 июля 2018 года № 515. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 6 августа 2018 года № 17277. Утратил силу приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 16 февраля 2023 года № 100

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 16.02.2023 № 100(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 10) статьи 15-1 Закона Республики Казахстан от 15 июля 2010 года "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) Стандарт оказания услуг потребителям субъектами естественных монополий в области услуг аэропортов согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) Стандарт оказания услуг потребителям субъектами естественных монополий в области услуг аэронавигации согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на бумажном носителе и в электронной форме на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      4) в течении десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, согласно подпунктам 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
Ж. Қасымбек

      "СОГЛАСОВАН"
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
________________ Т. Сулейменов
от 19 июля 2018 года

  Приложение 1
к приказу Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 17 июля 2018 года № 515

Стандарт оказания услуг потребителям субъектами естественных монополий в области услуг аэропортов

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящий Стандарт оказания услуг потребителям субъектами естественных монополий в области услуг аэропортов (далее – услуги) разработан в целях определения общих принципов обеспечения качественного и равного доступа потребителей к регулируемым услугам (товарам, работам) субъектов естественных монополий (далее – Субъект).

Глава 2. Порядок оказания регулируемых услуг потребителям субъектами естественных монополий

      2. Для получения доступа к регулируемым услугам потребитель направляет Субъекту письменное обращение, заявку, заявление (далее - заявка) в произвольной форме с указанием срока оказания услуги.

      3. Письменная заявка потребителей на получение доступа к регулируемым услугам принимается Субъектом на равных условиях, независимо от заявленных объемов либо других условий потребления услуг.

      4. Субъект, оказывающий регулируемые услуги, при обращении потребителя представляет информацию о стоимости и порядке доступа к регулируемым услугам.

      5. Подтверждением принятия заявки является регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии Субъекта, с указанием фамилии и инициалов имени, отчества (при его наличии) лица, принявшего заявку.

      6. Субъект ведет журнал регистрации заявок потребителей услуг, который пронумеровывается и прошнуровывается. В журнале регистрации заявок потребителей услуг фиксируется дата и время поступления заявки, а также регистрационный номер.

      7. Прием заявки и выдача результата оказания услуги осуществляется через канцелярию Субъекта.

      8. Форма оказания услуги: бумажная.

      9. График приема заявки потребителей и выдачи результатов оказания услуг осуществляется в соответствии с регламентом работы Субъекта, утвержденным руководителем Субъекта либо учредителем.

      10. Соблюдение потребителями условий, определенных Правилами предоставления равных условий доступа к регулируемым услугам (товарам, работам) в сфере естественных монополий (далее – Правила предоставления равных условий доступа), утвержденными приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 декабря 2014 года № 175 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10705), является основанием для заключения между субъектом и потребителем договоров на оказание услуг, разработанных на основании типовых договоров в соответствии с подпунктом 1) пункта 1 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 9 июля 1998 года "О естественных монополиях".

      11. Оплата потребителями за оказание услуг производится по тарифам, утвержденным уполномоченным органом в сфере гражданской авиации.

      12. Расчеты за полученную услугу потребителем производятся по расчету потребления согласно условиям договора.

      13. В случае нарушения сроков оказания услуги, потребитель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации по адресам и телефонам, указанных на интернет-ресурсе уполномоченного органа в сфере гражданской авиации.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии уполномоченного органа в сфере гражданской авиации с указанием фамилии и инициалов имени, отчества (при его наличии) лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      В жалобе:

      1) физического лица – указывается его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес;

      2) юридического лица – его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата, обращение подписывается потребителем услуги.

      Жалоба потребителя, поступившая в адрес уполномоченного органа в сфере гражданской авиации подлежит рассмотрению в сроки, установленные законодательством Республики Казахстан о порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц.

      В случае несогласия с мотивированным ответом уполномоченного органа в сфере гражданской авиации, потребитель вправе обжаловать его в суде.

      14. Услуги осуществляются в соответствии с Правилами предоставления равных условий доступа.

  Приложение 2
к приказу Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 17 июля 2018 года № 515

Стандарт оказания услуг потребителям субъектами естественных монополий в области услуг аэронавигации

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящий Стандарт оказания услуг потребителям субъектами естественных монополий в области услуг аэронавигации (далее – услуги) разработан в целях определения общих принципов обеспечения качественного и равного доступа потребителей к регулируемым услугам (товарам, работам) субъектов естественных монополий (далее – Субъект).

Глава 2. Порядок оказания регулируемых услуг потребителям субъектами естественных монополий

      2. Для получения доступа к регулируемым услугам потребитель направляет Субъекту письменное обращение, заявку, заявление (далее - заявка) в произвольной форме с указанием срока оказания услуги.

      3. Письменная заявка потребителей на получение доступа к регулируемым услугам принимается Субъектом на равных условиях, независимо от заявленных объемов либо других условий потребления услуг.

      4. Субъект, оказывающий регулируемые услуги, при обращении потребителя представляет информацию о стоимости и порядке доступа к регулируемым услугам.

      5. Подтверждением принятия заявки является регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии Субъекта, с указанием фамилии и инициалов имени, отчества (при его наличии) лица, принявшего заявку.

      6. Субъект ведет журнал регистрации заявок потребителей услуг, который пронумеровывается и прошнуровывается. В журнале регистрации заявок потребителей услуг фиксируется дата и время поступления заявки, а также регистрационный номер.

      7. Прием заявки и выдача результата оказания услуги осуществляется через канцелярию Субъекта.

      8. Форма оказания услуги: бумажная.

      9. График приема заявки потребителей и выдачи результатов оказания услуг осуществляется в соответствии с регламентом работы Субъекта, утвержденным руководителем Субъекта либо учредителем.

      10. Соблюдение потребителями условий, определенных Правилами предоставления равных условий доступа к регулируемым услугам (товарам, работам) в сфере естественных монополий (далее - Правила предоставления равных условий доступа), утвержденными приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 декабря 2014 года № 175 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10705), является основанием для заключения между субъектом и потребителем договоров на оказание услуг, разработанных на основании типовых договоров в соответствии с подпунктом 1) пункта 1 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 9 июля 1998 года "О естественных монополиях".

      11. Оплата потребителями за оказание услуг производится по тарифам, утвержденным уполномоченным органом в сфере гражданской авиации.

      12. Расчеты за полученную услугу потребителем производятся по расчету потребления согласно условиям договора.

      13. В случае нарушения сроков оказания услуги, потребитель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации по адресам и телефонам, указанных на интернет-ресурсе уполномоченного органа в сфере гражданской авиации.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии уполномоченного органа в сфере гражданской авиации с указанием фамилии и инициалов имени, отчества (при его наличии) лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      В жалобе:

      1) физического лица – указывается его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес;

      2) юридического лица – его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата, обращение подписывается потребителем услуги.

      Жалоба потребителя, поступившая в адрес уполномоченного органа в сфере гражданской авиации подлежит рассмотрению в сроки, установленные законодательством Республики Казахстан о порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц.

      В случае несогласия с мотивированным ответом уполномоченного органа в сфере гражданской авиации, потребитель вправе обжаловать его в суде.

      14. Услуги осуществляются в соответствии с Правилами предоставления равных условий доступа.