"Мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 16 ақпандағы № 100 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2018 жылғы 13 шiлдедегi № 270 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 8 тамызда № 17285 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің м.а. 2021 жылғы 9 тамыздағы № 317 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің м.а. 09.08.2021 № 317 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 16 ақпандағы №100 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11021 болып тіркелген, 2015 жылғы 28 мамырда "Егемен Қазақстан" газетінде № 98 (28576) жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізу қағидаларында:

      1-тараудың атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      2-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қағидалар Қазақстан Республикасының сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы заңнамасында көзделген тәртіппен жүргізілетін I санаттағы объектілер бойынша жобалардың мемлекеттік экологиялық сараптамасына қолданылмайды.";

      2-тараудың атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Мемлекеттік экологиялық сараптаманы жүргізу тәртібі";

      8-тармақтың 6) тармақшасы алып тасталсын;

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Мемлекеттік экологиялық сараптамаға арналған материалдар электрондық түрде ұсынылады және мыналарды қамтиды:

      1) Осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізуге өтінім;

      2) қоршаған ортаға әсер ететін межеленіп отырған қызметтің жобаалды және жобалау құжаттамасы болған жағдайда мынадай құрамда:

      әзірлеу деңгейі жобалау сатыларына сәйкес келетін құжат түрінде ресімделген ҚОӘБ материалдарымен бірге межеленіп отырған қызметтің жобаалды немесе жобалау құжаттамасы;

      Кодекстің 57-2-бабының 1-тармағына сәйкес шаруашылық қызметтің түрлері үшін қоғамдық пікірді есепке алу нәтижелері;

      3) эмиссиялар нормативтерiнiң жобалары болған жағдайда:

      эмиссиялар нормативтерiнiң жобалары;

      4) iске асырылуы қоршаған ортаға терiс әсерлерге әкеп соғуы мүмкiн Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiнiң, нормативтiк-техникалық және нұсқаулық-әдiстемелiк құжаттардың жобалары болған жағдайда:

      Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiнiң, нормативтiк-техникалық және нұсқаулық-әдiстемелiк құжаттардың жобалары;

      5) ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту бойынша жаратылыстану-ғылыми және техникалық-экономикалық негіздемелердің, республикалық маңызы бар мемлекеттік табиғи қаумалдар мен мемлекеттік қорық аймақтарын тарату және олардың аумақтарын кішірейту жөніндегі жаратылыстану-ғылыми негіздемелердің жобалары болған жағдайда:

      жаратылыстану-ғылыми негіздемелер немесе техникалық-экономикалық негіздемелердің жобалары;

      6) ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың босалқы жерлерін босалқы жерге ауыстыруға, арнайы экономикалық аймақтар аумақтарының шекараларын және (немесе) аудандарын өзгертуге техникалық-экономикалық негіздемелері болған жағдайда мынадай құрамда:

      әзірлеу деңгейі жобалау сатыларына сәйкес келетін құжат түрінде ресімделген ҚОӘБ материалдарымен бірге техникалық-экономикалық негіздемелердің жобалары;

      қоғамдық пікірді есепке алу нәтижелері;

      7) өсімдіктер мен жануарлар дүниесi ресурстарын алу мен пайдалануға арналған биологиялық негiздемелер болған жағдайда:

      биологиялық негiздемелердің жобалары;

      8) осы аумақтарды экологиялық зілзала немесе төтенше экологиялық жағдай аймақтарына жатқызуды негiздейтiн аумақтарды зерттеу материалдары болған жағдайда мынадай құрамда:

      әзірлеу деңгейі жобалау сатыларына сәйкес келетін құжат түрінде ресімделген ҚОӘБ материалдарымен бірге аумақтарды зерттеу материалдары;

      қоғамдық пікірді есепке алу нәтижелері;

      денсаулық сақтау, ғылым және ғылыми-техникалық қызмет және білім беру салаларындағы уәкілетті мемлекеттік органдардың қорытындылары;

      9) жерді одан әрі шаруашылық айналымына беру үшін ядролық қаруды сынау (жүргізілген сынақтардың салдарын бағалау) нәтижелерін жүргiзiлген жер учаскелерiн кешендi экологиялық зерттеу материалдары болған жағдайда, мынадай құрамда:

      әзірлеу деңгейі жобалау сатыларына сәйкес келетін құжат түрінде ресімделген ҚОӘБ материалдарымен бірге кешендi экологиялық зерттеу материалдары;

      қоғамдық пікірді есепке алу нәтижелері;

      санитариялық-эпидемиологиялық сараптаманың оң қорытындысы;

      жобаның электрондық нұсқасы;

      10) шектес мемлекеттердiң қоршаған ортасына әсер етуi мүмкiн немесе оны жүзеге асыру үшiн шектес мемлекеттермен ортақ табиғи объектілерді пайдалану қажет болатын не шектес мемлекеттердiң Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарында айқындалған, оның ішінде "Байқоңыр" кешені бойынша мүдделерiн қозғайтын шаруашылық қызмет жобалары болған жағдайда, мынадай құрамда:

      әзірлеу деңгейі жобалау сатыларына сәйкес келетін құжат түрінде ресімделген ҚОӘБ материалдарымен бірге шаруашылық қызмет жобалары;

      қоғамдық пікірді есепке алу нәтижелері;

      жобаның электрондық нұсқасы.";

      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Сараптамалық органдар материалдарды қарауды және сараптама объектісінің бағалауын жүргізу барысында оған дәлелденген және объективті сараптамалық қорытындыны қалыптастыратын мемлекеттік экологиялық сараптаманың рәсімі біртіндеген кезеңдерінен тұрады және өзіне:

      1) мемлекеттік экологиялық сараптаманы жүргізу туралы өтінішті уәкілетті органның, оның аумақтық бөлімшелері мен жергілікті атқарушы органдарында тіркеуді;

      2) сараптамаға жіберілген материалдардың, деректемелердің, межеленіп отырған шаруашылық қызметтің ҚОӘБ қоса алғанда, толықтығы және бар болуын тексеруді;

      3) сараптаманың қажетті деңгейін анықтауды, материалдарды бағалауды және талдап өңдеуді, көзделген немесе жүзеге асырылып жатқан қызметтің экологиялық қауіпсіздігінің дәрежесін, сараптама объектілерін іске асырудың жеткіліктігі мен шындығын қарастыратын сараптаманы;

      4) мемлекеттік экологиялық сараптамаға ұсынылған жобаларға және оларға қоса берілген материалдарға ескертулер болған кезде ескертулерді табиғат пайдаланушымен www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жоюды;

      5) жекелеген сараптамалық бағалар мен мемлекеттік экологиялық сараптаманың нәтижелерін қорытуды, материалдарды келісу немесе келісуден бас тарту туралы сараптамалық қорытындыны дайындауды қамтиды.";

      мынадай мазмұндағы 14-1, 14-2, 14-3 және 14-4-тармақтармен толықтырылсын:

      "14-1. Сараптама органдары жүргізетін мемлекеттік экологиялық сараптаманың мерзімдері мен ұзақтығы өтінімді тіркеген күннен бастап:

      I санаттағы объектілер үшін 45 (қырық бес) жұмыс күнінен;

      II санаттағы объектілер үшін 30 (отыз) жұмыс күнінен;

      III және IV санаттардағы объектілер үшін 15 (он бес) жұмыс күнінен аспауы тиіс.

      14-2. Қабылданған құжаттар өтінімді тіркеген күннен бастап сараптама органдарымен I санаттағы объектілер толықтығы үшін бес жұмыс күнінен аспайтын, ІІ, ІІІ және IV санаттағы объектілер үшін үш жұмыс күнінен аспайтын мерзімде қарастырылады.

      Ұсынылған құжаттар толық емес болған жағдайда, сараптама органдары оларды ұсынған адамға кері қайтарады.

      14-3. Сарапшылар мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізу барысында:

      1) Кодекстің 53-бабының 6-тармағына сәйкес жобаны тапсырыс берушілерден мемлекеттiк экологиялық сараптама объектiсін жан-жақты және объективтi бағалау үшiн маңызы бар қосымша материалдарды Кодекстің 50-бабында белгілеген мерзімде сұратады және алады;

      2) осы Қағидалардың 14-4-тармағында көзделген тәртіппен оларды жою мақсатында дәлелді ескертулер береді.";

      14-4. Мемлекеттiк экологиялық сараптаманың барысында сарапшылар, тапсырыс берушiге портал арқылы берiлетiн дәлелдi ескертулерді олар болған жағдайда, мына мерзімдерден кешiктiрмей жiбередi:

      I санаттағы объектілер үшін 25 (жиырма бес) жұмыс күні ішінде және ескертулер берілген күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде тапсырыс берушімен порталда жойылады;

      II санаттағы объектілер үшін 15 (он бес) жұмыс күні ішінде және ескертулер берілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде тапсырыс берушімен порталда жойылады;

      ІІІ және IV санаттағы объектілер үшін 7 (жеті) жұмыс күні ішінде және ескертулер берілген күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде тапсырыс берушімен порталда жойылады.

      Ескертулер белгіленген мерзімде жойылған жағдайда, мемлекеттiк экологиялық сараптаманың оң қорытындысы беріледі.

      Ескертулер белгіленген мерзімде жойылмаған жағдайда, мемлекеттiк экологиялық сараптаманың теріс қорытындысы беріледі.";

      3-тараудың атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Мемлекеттік экологиялық сараптаманы жүргізудің нәтижелері";

      17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. "Келісілмейді" деген тұжырымы бар теріс қорытынды болған жағдайда, сараптамаға тапсырыс беруші мемлекеттік экологиялық сараптаманың ескертулері бойынша материалдарды пысықтайды және оларды мемлекеттік экологиялық сараптамаға тапсырады немесе көзделген қызметтен бас тартады.".

      2. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Экологиялық реттеу және бақылау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспасөз басылымдарына ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының энергетика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Энергетика министрі
Қ. Бозымбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Инвестициялар және даму министрі

      Ж. Қасымбек____________________

      2018 жылғы 17 шілде

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      Т. Сүлейменов ___________________

      2018 жылғы 20 шілде

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 16 февраля 2015 года № 100 "Об утверждении Правил проведения государственной экологической экспертизы

Приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 13 июля 2018 года № 270. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 8 августа 2018 года № 17285. Утратил силу приказом и.о. Министра экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 9 августа 2021 года № 317.

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра экологии, геологии и природных ресурсов РК от 09.08.2021 № 317 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 16 февраля 2015 года № 100 "Об утверждении Правил проведения государственной экологической экспертизы" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11021, опубликован 28 мая 2015 года в газете "Казахстанская правда" № 98 (27974)) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах проведения государственной экологической экспертизы, утвержденных указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      часть вторую пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "Правила не распространяются на государственную экологическую экспертизу проектов по объектам I категории, которая проводится в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности.";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок проведения государственной экологической экспертизы";

      подпункт 6) пункта 8 исключить;

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Материалы на государственную экологическую экспертизу представляются в электронной форме и содержат:

      1) заявку на проведение государственной экологической экспертизы, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) в случае предпроектной и проектной документации намечаемой деятельности, оказывающей воздействие на окружающую среду в следующем составе:

      предпроектная либо проектная документация намечаемой деятельности с сопровождающими ее материалами ОВОС, оформленные в виде документа, уровень разработки которого соответствует стадиям проектирования;

      результаты учета общественного мнения для видов хозяйственной деятельности в соответствии с пунктом 1 статьи 57-2 Кодекса;

      3) в случае проектов нормативов эмиссий:

      проекты нормативов эмиссий;

      4) в случае проектов нормативных правовых актов Республики Казахстан, нормативно-технических и инструктивно-методических документов, реализация которых может привести к негативным воздействиям на окружающую среду:

      проекты нормативных правовых актов Республики Казахстан, нормативно-технических и инструктивно-методических документов;

      5) в случае проектов естественно-научных обоснований и технико-экономических обоснований по созданию и расширению особо охраняемых природных территорий, естественно-научных обоснований по упразднению государственных природных заказников и государственных заповедных зон республиканского значения и уменьшению их территории:

      проекты естественно-научных обоснований либо технико-экономических обоснований;

      6) в случае технико-экономических обоснований перевода земель особо охраняемых природных территорий в земли запаса, изменения границ и (или) площади территории специальных экономических зон в следующем составе:

      технико-экономические обоснования с сопровождающими их материалами ОВОС, оформленные в виде документа, уровень разработки которого соответствует стадиям проектирования;

      результаты учета общественного мнения;

      7) в случае биологических обоснований на добычу и использование ресурсов растительного и животного мира:

      биологические обоснования;

      8) в случае материалов обследования территорий, обосновывающих отнесение этих территорий к зонам экологического бедствия или чрезвычайной экологической ситуации в следующем составе:

      материалы обследования территорий с сопровождающими их материалами ОВОС, оформленные в виде документа, уровень разработки которого соответствует стадиям проектирования;

      результаты учета общественного мнения;

      заключения уполномоченных государственных органов в области здравоохранения, науки и научно-технической деятельности и образования;

      9) в случае материалов комплексного экологического обследования земельных участков, на которых проводились испытания ядерного оружия (оценка последствий проведенных испытаний) для дальнейшей передачи земель в хозяйственный оборот в следующем составе:

      материалы комплексного экологического обследования с сопровождающими их материалами ОВОС, оформленные в виде документа, уровень разработки которого соответствует стадиям проектирования;

      результаты учета общественного мнения;

      положительное заключение санитарно-эпидемиологической экспертизы;

      10) в случае проектов хозяйственной деятельности, которая может оказывать воздействие на окружающую среду сопредельных государств или для осуществления которой необходимо использование общих с сопредельными государствами природных объектов либо которая затрагивает интересы сопредельных государств, в том числе по комплексу "Байконур", определенные международными договорами Республики Казахстан в следующем составе:

      проекты хозяйственной деятельности с сопровождающими их материалами ОВОС, оформленные в виде документа, уровень разработки которого соответствует стадиям проектирования;

      результаты учета общественного мнения.";

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "Процедура государственной экологической экспертизы состоит из последовательных этапов, в ходе которых экспертные органы проводят рассмотрение материалов и оценку объекта экспертизы и формируют обоснованное и объективное экспертное заключение и включает в себя:

      1) регистрацию заявления о проведении государственной экологической экспертизы в уполномоченном органе, его территориальных подразделений и местных исполнительных органах;

      2) проверку наличия и полноты, переданных на экспертизу материалов, реквизитов, включая ОВОС намечаемой хозяйственной деятельности;

      3) экспертизу, предусматривающую определение необходимого уровня экспертизы, оценку и аналитическую обработку материалов, выявление степени экологической опасности намечаемой либо осуществляемой деятельности, достаточности и достоверности обоснований реализации объектов экспертизы;

      4) отработку замечаний с природопользователем через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал) при наличии замечаний по проектам и прилагающимся к ним материалам, представляемым на государственную экологическую экспертизу;

      5) обобщение отдельных экспертных оценок и результатов государственной экологической экспертизы, подготовку экспертного заключения с выводами о согласовании материалов или их отклонении.";

      дополнить пунктами 14-1, 14-2, 14-3 и 14-4 следующего содержания:

      "14-1. Сроки и продолжительность проведения государственной экологической экспертизы, осуществляемые экспертными органами, не превышают со дня регистрации заявления:

      45 (сорок пять) рабочих дней для объектов I категории;

      30 (тридцать) рабочих дней для объектов II категории;

      15 (пятнадцать) рабочих дней для объектов III и IV категорий.

      14-2. Принятые документы рассматриваются экспертными органами на предмет их полноты для объектов I категории не более пяти рабочих дней, для объектов II, III и IV категорий не более трех рабочих дней со дня регистрации заявления.

      В случае представления неполного пакета документов, экспертные органы возвращают их представившему лицу.

      14-3. В ходе проведения государственной экологической экспертизы эксперты:

      1) в соответствии с пунктом 6 статьи 53 Кодекса запрашивают и получают от заказчиков проекта необходимые дополнительные материалы, имеющие значение для всесторонней и объективной оценки объекта государственной экологической экспертизы в пределах срока, установленного в статье 50 Кодекса;

      2) выдают мотивированные замечания, с целью их устранения в порядке, предусмотренном пунктом 14-4 настоящих Правил.";

      14-4. В ходе проведения государственной экологической экспертизы эксперты, направляют заказчику мотивированные замечания при их наличии, которые выдаются через портал заказчикам не позднее:

      25 (двадцати пяти) рабочих дней для объектов I категории и устраняются заказчиком в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня выдачи замечаний на портале;

      15 (пятнадцати) рабочих дней для объектов II категории и устраняются заказчиком в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня выдачи замечаний на портале;

      7 (семи) рабочих дней для объектов III и IV категории и устраняются заказчиком в течение 3 (трех) рабочих дней со дня выдачи замечаний на портале.

      В случае устранения их в установленный срок, выдается положительное заключение государственной экологической экспертизы.

      В случае неустранения их в установленный срок, выдается отрицательное заключение государственной экологической экспертизы.";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Результаты проведения государственной экологической экспертизы";

      пункт 17 изложить в следующей редакции:

      "17. При отрицательном заключении с выводом "не согласовывается" инициатор экспертизы дорабатывает материалы по замечаниям государственной экологической экспертизы и представляет их на государственную экологическую экспертизу либо отказывается от намечаемой деятельности.".

      2. Комитету экологического регулирования и контроля Министерства энергетики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в печатном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства энергетики Республики Казахстан.

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства энергетики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра энергетики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр энергетики
Республики Казахстан
К. Бозумбаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министр по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
_______________Ж. Касымбек
17 июля 2018 года

      "СОГЛАСОВАН"
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
_______________Т. Сулейменов
20 июля 2018 года