Құқықтық кадастрды қолдауға қойылатын талаптарды және құқықтық кадастрға қол жеткізу қағидасын бекіту туралы.

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2018 жылғы 11 қыркүйектегі № 1382 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 12 қыркүйекте № 17360 болып тіркелді.

      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Әділет министрінің м.а. 11.06.2021 № 493 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 26 шілдедегі Заңының 18-1-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес құқықтық кадастрды қолдауға қойылатын талаптар;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес құқықтық кадастрға қол жеткізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі және заң қызметін ұйымдастыру департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Әділет министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
М. Бекетаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ақпарат және коммуникациялар министрінің

      міндетін атқарушы

      ________________________ Н. Мауберлинова

      "__"_________ 2018 жыл

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2018 жылғы 11 қыркүйектегі
№ 1382 бұйрығына
1-қосымша

Құқықтық кадастрды қолдауға қойылатын талаптар

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы құқықтық кадастрды қолдауға қойылатын талаптар (бұдан әрі – Талаптар) "Жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 26 шілдедегі Заңының 18-1-бабының 2) тармақшасына сәйкес әзірленген және құқықтық кадастрды қолдауға қойылатын талаптарды айқындайды.

      2. Осы Талаптарда қолданылатын негізгі ұғымдар:

      1) оператор – "Жылжымайтын мүлік тіркелімі" Мемлекеттік деректер қорын (бұдан әрі – ЖМТ МДҚ) қолдауды және техникалық қызмет көрсетуді жүзеге асыратын ұйым;

      2) құқықтық кадастр – жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтардың (құқықтық ауыртпалықтардың) бірыңғай мемлекеттік тізілімі;

      3) пайдаланушы – нақты функцияларды орындауға арналған қолданыстағы ЖМТ МДҚ пайдаланатын "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының (бұдан әрі – Мемкорпорация) қызметкері;

      4) ЖМТ МДҚ әкімшісі – Оператордың қызметкері, ЖМТ МДҚ сүйемелдеуге және пайдаланушыларды қолдауға жауапты;

      5) ЖМТ МДҚ өңірлік әкімшісі – ЖМТ МДҚ пайдаланушыларына кеңес берумен қолдау көрсететін Оператордың өңірлік филиалының маманы, ЖМТ МДҚ-ға қожетімділігі жоқ;

      6) "Service Desk" автоматтандырылған жүйесі (бұдан әрі – SD АЖ) – ЖМТ МДҚ функционалы бойынша сұрау салуларды тіркеуге арналған портал;

      7) іркіліс – ЖМТ МДҚ жоспардан тыс уақытша оны пайдалану мүмкіндігінің жоқтығына әкеледі;

      8) сұрау салу – пайдаланушының ЖМТ МДҚ қызмет көрсету қажеттілігіне тіркелген өтініші;

      9) 1 - желідегі қызметкер – пайдаланушылардан қоңырауларды қабылдайтын, ЖМТ МДҚ жұмысы бойынша кеңес беретін, сонымен қатар SD АЖ сұрау салуларды тіркеу және эслакациялауды жүзеге асыратын Оператордың қызметкерлері;

      10) 2 - желідегі қызметкер – ЖМТ МДҚ функционалдық және техникалық қолдауды, сұрау салуларды шешуді, талдауды жүзеге асыратын Оператордың қызметкерлері;

      11) 3 - желідегі қызметкер – пайдаланушылардың ескертулері мен ұсыныстарын жинауды, талдауды жүзеге асыратын Оператордың қызметкерлері.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 08.04.2021 № 278 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Оператордың қызметкерлері сұрау салуды тіркеу және өңдеу бойынша қызмет көрсетуді мына режимде жүзеге асырады:

      жұмыс күндері дүйсенбіден жұмаға дейін жергілікті уақытпен сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін;

      түскі үзіліс жергілікті уақытпен сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін;

      сенбіде: жергілікті уақытпен сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін;

      жексенбі демалыс күні.

      4. Оператор қызметкерлерінің өтініштерді өңдеу бойынша регламенттік уақыты осы Талаптардың қосымшасында көрсетілген.

      5. SD АЖ іркілісті, сұрау салуды тіркеу мәселелері бойынша анықтамалық қызметтердің байланыс деректері: 1414, sd_rn@nitec.kz.

2-тарау. Құқықтық кадастрды қолдауға қойылатын талаптар

      6. Оператор ЖМТ МДҚ толық техникалық қолдауды қамтамасыз етеді, оған мыналар кіреді:

      1) ЖМТ МДҚ мереке және демалыс күндерін қоса алғанда тәулік бойғы режимде үздіксіз жұмыс жасауын қамтамасыз ету;

      2) ЖМТ МДҚ пайдаланушылардың қолжетімділік құқықтарын басқару (ЖМТ МДҚ пайдаланушыларының есептік жазбаларын құру, өзгерту, бұғаттау, ауыстыру және қалпына келтіру);

      3) ЖМТ МДҚ бағдарламалық қамтамасыз етушінің толыққанды жұмыс істеуін тексеру және тұрақты мониторингі;

      4) ЖМТ МДҚ қамтылған қате деректердің бар болуын тексеру, талдау;

      5) ЖМТ МДҚ пайдаланушыларын қолдау, SD АЖ келіп түскен өтініштерді пысықтау, талдау, осы Талаптардың қосымшасында белгіленген регламенттеу уақытында ЖМТ МДҚ функционалымен жұмыс жасау кезінде туындайтын мәселелерді талдау, шешу;

      6) ЖМТ МДҚ анықтамалық ақпаратты қолдау;

      7) ЖМТ МДҚ пайдаланушыларға өңірлік деңгейде кеңестік қолдау көрсету;

      8) клиенттік орынды қолдау (SD АЖ келіп түскен сұрау салу бойынша ЖМТ МДҚ пайдаланушыларының клиенттік жұмыс орындарында ЖМТ МДҚ жұмысына мониторинг жасау);

      9) ЖМТ МДҚ пайдаланушы интерфейсінде өзгерістер енгізу бойынша ұсыныстар мен ескертулерді жинау және Мемкорпорацияға беру;

      10) ЖМТ МДҚ ескертулерді пысықтау және жою үшін талдау;

      11) есептер мен түсірілімді осы Талаптардың қосымшасына сәйкес мерзімде Мемкорпорацияға беру;

      12) ЖМТ МДҚ пайдаланушыларының ЖМТ МДҚ пайдалану барысында туындайтын ескертулері мен ұсыныстары бойынша өзгерістерді ЖМТ МДҚ функционалын түрлендіру.

3-тарау. SD АЖ іркілісті, сұрау салуды тіркеу регламенті

      7. Іркілісті, сұрау салуды тіркеу кезінде мына ақпарат ұсынылады және тіркеледі:

      1) ақаудың қысқаша сипаттамасы;

      2) іркіліс, сұрау салу мәнінің сипаттамасы, қажет болғанда проблема бойынша растайтын құжаттарды қоса берумен (инциденттің/іркілістің күні және уақыты, жылжымайтын мүлік объектінің идентификаторы, анықтаманың бірегей коды (болған кезде) және тағы басқа;

      3) пайдалунышының байланыс ақпараты.

      8. Іркілісті тіркеу кезінде, SD АЖ өтінімдеріне сәйкестендіру нөмірі беріледі, маңыздылық деңгейі осы Талаптардың 10-тармағына сәйкес, өтініштің күні мен уақыты тіркеледі.

      9. Оператордың 1-желідегі қызметкерлері, өтінішке сәйкестендіру нөмірін беру, маңыздылық деңгейін, күні мен уақытын тіркеу туралы хабардар ету үшін өтініш беруші ұсынған байланыстар бойынша байланысады.

      10. Іркіліс, сұрау салу маңыздылығының деңгейі:

      1) болмашы – (проактивтік әрекеттер) қателерді түзету немесе ЖМТ МДҚ жұмысына ықпал етпейтін мемлекеттік қызметті алу және көрсету сапасын жақсарту үдерісі, сонымен қатар жүзеге асыру сыни емес және оларды түзету жүйені айтарлықтай төмендетуге әкелмейтін және жұмыс қабілеті мен жұмыс істеуіне елеулі ықпал етпейтін өтініш-ұсыныс сипатындағы сұрау салулар;

      2) сыни – (өнімділігінің төмендеуі) пайдаланушылардың жұмысына ықпал етумен ЖМТ МДҚ жұмыс қабілеті мен жұмыс істеуінің төмендеуі мен бұзылуы, сонымен қатар мемлекеттік қызметтер мен сервисті ұсыну;

      3) шұғыл – (сервистердің ішінара жоқтығы) ЖМТ МДҚ ішінара жұмысқа қабілетсіздігі. Пайдаланушыларға қызмет ұсыну бойынша жүйенің жекелеген функцияларының толық жұмысқа қабілетсіздігі. Қызметтерді, сервистерді алуға маңызды ықпал ететін және тікелей назар аударуды талап ететін мәселелер;

      4) маңызды – пайдаланушыларға ұсынылатын қызметтерге, сервистердің жұмыс қабілеттілігіне маңызды ықпал ететін және ықтимал қысқа мерзімдерде түзетуді талап ететін оқиға немесе мәселе.

  Құқықтық кадастрды
қолдауға қойылатын талаптарға
қосымша

Оператор қызметкерлерінің өтініштерді өңдеуге жоспарланған уақыты

Сұрау салу өтініштерінің түрі

Сұрау салуларды шешудің регламенттік уақыты (жұмыс сағаттары бойынша)

Опретордың желі нөмірі

Жұмыс уақыты (жергілікті уақыт бойынша)

Өзара іс-қимыл құралы

1

Жұмыс қабілеті және жұмыс істеу

Болмашы – 24 дейін
Сыни – 20 дейін
Жедел – 16 дейін
Шұғыл – 4 дейін
(сұрау салуды талдау 30 минуттан 2 сағатқа дейін)

2-желі

Пайдаланушыларды қолдау:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін

SD АЖ

Пайдалану:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін
ЖМТ МДҚ мониторингі тәулік бойы: 24/7/365

2

Бизнес процесті, функционалды қолдау

Болмашы – 24 дейін
Сыни – 20 дейін
Жедел – 16 дейін
Шұғыл – 4 дейін
(сұрау салуды талдау 30 минуттен 2 сағатқа дейін)

2-желі

Пайдаланушыларды қолдау:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін

SD АЖ

Пайдалану:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін
ЖМТ МДҚ мониторингі тәулік бойы: 24/7/365

3

Пайдаланушылардың клиенттік орындарын қолдау (кеңес беру, оқыту, бағдарламалық қамтамасыз етуді орнату)

Болмашы – 24 дейін
Сыни – 20 дейін
Жедел – 16 дейін
Шұғыл – 4 дейін
(сұрау салуды талдау 30 минуттан 2 сағатқа дейін)

2-желі

Пайдаланушыларды қолдау:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін

SD АЖ

Пайдалану:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін
ЖМТ МДҚ мониторингі тәулік бойы: 24/7/365

 
4

Есептерді және түсірілімдерді ұсыну

Болмашы – 24 дейін
Сыни – 20 дейін
Жедел – 16 дейін
Шұғыл – 8 дейін
(сұрау салуды талдау 30 минуттан 2 сағатқа дейін)

2-желі

Пайдаланушыларды қолдау:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін

SD АЖ

Пайдалану:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін
ЖМТ МДҚ мониторингі тәулік бойы: 24/7/365

5

Есептік жазбалардың парольдерін құру, жою, өзгерту, ауыстыру

Жедел – 8 дейін

2-желі

Пайдаланушыларды қолдау:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін

SD АЖ

Пайдалану:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін
ЖМТ МДҚ мониторингі тәулік бойы: 24/7/365

6

Ақпараттық жүйелер арасындағы өзара іс-қимыл жасау уақытында туындаған мәселелер

Болмашы – 24 дейін
Сыни – 20 дейін
Жедел – 16 дейін
(сұрау салуды талдау 30 минуттан 2 сағатқа дейін)

3-желі

Пайдаланушыларды қолдау:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін

SD АЖ

Пайдалану:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін
ЖМТ МДҚ мониторингі тәулік бойы: 24/7/365

7

Фунцианалды түрлендіру және
қателерді түзету

168 сағатқа дейін

2-желі

Пайдаланушыларды қолдау:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін

SD АЖ

Пайдалану:
Жай күндері сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін
Түскі үзіліс сағат 13:00-ден 14:30-ға дейін
Сенбі күні сағат 10:00-ден 14:00-ге дейін
ЖМТ МДҚ мониторингі тәулік бойы: 24/7/365

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2018 жылғы 11 қыркүйектегі
№ 1382 бұйрығына
2-қосымша

Құқықтық кадастрға қол жеткізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы құқықтық кадастрға қол жеткізу қағидасы (бұдан әрі – Қағида) "Жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 26 шілдедегі Заңының 18-1-бабының 2) тармақшасына сәйкес әзірленген және құқықтық кадастрға қол жеткізу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидада қолданылатын негізгі ұғымдар:

      1) қол жеткізу – "Жылжымайтын мүлік тіркелімі" Мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖМТ МДҚ) есептік жазбаны құру бойынша шаралар, алғашқы парольді беру, бастапқы және негізгі парольді қолдану және ауыстыру;

      2) оператор – ЖМТ МДҚ қолдауды және техникалық қызмет көрсетуді жүзеге асыратын ұйым;

      3) құқықтық кадастр – жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтардың (құқықтық ауыртпалықтардың) бірыңғай мемлекеттік тізілімі;

      4) пайдаланушы – нақты функцияларды орындауға арналған қолданыстағы ЖМТ МДҚ пайдаланатын "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының (бұдан әрі – Мемкорпорация) қызметкері;

      5) ЖМТ МДҚ әкімшісі – Оператордың қызметкері, ЖМТ МДҚ сүйемелдеуге және пайдаланушыларды қолдауға жауапты;

      6) ЖМТ МДҚ өңірлік әкімшісі – ЖМТ МДҚ пайдаланушыларына кеңес берумен қолдау көрсететін Оператордың өңірлік филиалының маманы, ЖМТ МДҚ-ға қожетімділігі жоқ;

      7) есептік жазба – пайдаланушы туралы ақпарат: пайдаланушының аты, оның паролі, ЖМТ МДҚ жұмыс жасау кезіндегі ресурстарға қол жеткізу құқықтары;

      8) бастапқы пароль – ЖМТ МДҚ әкімшісі есептік жазбаны құру кезінде белгілейтін символдардың қиыстырылуы (әріптер, сандар, арнайы символдар);

      9) негізгі пароль – ЖМТ МДҚ пайдаланушысы белгілейтін символдардың қиыстырылуы (әріптер, сандар, арнайы символдар);

      10) "Service Desk" автоматтандырылған жүйе (бұдан әрі –SD АЖ) – ЖМТ МДҚ функционалы бойынша сұрау салуларды тіркеуге арналған портал;

      11) IP мекенжай – IP хаттамасы бойынша құрастырылған компьютерлік желідегі түйіннің бірегей желілік мекенжайы;

      12) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың анықтығын, оның тиесілілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар жиынтығы.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 08.04.2021 № 278 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Құқықтық кадастрға қол жеткізу тәртібі

      3. ЖМТ МДҚ жұмыс жасау үшін ЖМТ МДҚ пайдаланушысы ЖМТ МДҚ серверінде тіркеу процесінде алынатын есептік жазбаға (логин және пароль) IP мекенжай мен ЭЦҚ-ға ие болуы қажет.

      4. ЖМТ МДҚ ақпараттық ресурстарына жаңа есептік жазбаны құру кезінде пайдаланушының Басшысы осы Қағиданың қосымшасына сәйкес өтінімді (бұдан әрі – өтінім) электрондық түрде ресімдейді, ол жұмысқа қабылданғаны жөніндегі бұйрықтың сканерленген көшірмесін электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы оператордың мекенжайына орындалуға жіберіледі. Содан кейін ЖМТ МДҚ әкімшісі алғашқы парольмен пайдаланушының есептік жазбасын құрады.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Әділет министрінің м.а. 11.06.2021 № 493 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Мемкорпорацияның қызметкері жұмыстан шыққан немесе басқа лауазымға ауысқан, не Мемкорпорацияның басқа құрылымдық бөлімшесіне ауысқан кезінде, ЖМТ МДҚ пайдаланушының басшысы өтінімді электрондық түрде ресімдейді және ресми хатпен бұйрықтың сканерленген көшірмесі қоса беріле отырып, электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы оператордың мекенжайына орындалуға жіберіледі.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Әділет министрінің м.а. 11.06.2021 № 493 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. ЖМТ МДҚ өңірлік әкімшісі пайдаланушының есептік жазбасына өзгерістер, бұғаттан алып тастау, парольді алып тастау кезінде SD АЖ арқылы пайдаланушы ұсынатын өтініш береді, содан кейін өтінім Оператордың міндетті мақұлдау рәсімінен өтуі қажет.

      7. Парольдерді делдалдық немесе қорғалмайтын (шифрленбеген) электрондық хабарламалары арқылы беруге жол берілмейді.

      8. Құрастырылған есептік жазба ЖМТ МДҚ пайдаланушысы тек өзі келгенде ғана берілуі тиіс. Логин мен пароль басып шығарылған күйде құпиялылықтың талаптарын сақтаумен ЖМТ МДҚ өңірлік әкімшісі есептік жазба ашылған ЖМТ МДҚ пайдаланушысының жеке қолына беріледі.

      9. Тіркеу процесін орындау нәтижесі ЖМТ МДҚ деректер қорында ЖМТ МДҚ пайдаланушысының есептік жазба құрастыруы болып табылады.

      10. ЖМТ МДҚ пайдаланушысы жүйеде сәйкестендіру үшін пайдаланушының аты мен парольді және ЭЦҚ енгізуі қажет.

      11. Парольді пайдалануға талап, сондай-ақ оны ауыстыру тәрібі осы Қағиданын 3,4-тарауында жазылған.

3-тарау. Парольдерді пайдалануға қойылатын талаптар

      12. ЖМТ МДҚ пайдаланушысы негізгі парольді қолданғанда мына талаптарды басшылыққа алады:

      1) өзінің негізгі паролін еске сақтау;

      2) негізгі парольді, ЭЦҚ сақтамау және басқа тұлғаларға бермеу;

      3) негізгі пароль, ЭЦҚ паролі жоғалған немесе белгілі болған жағдайда тікелей басшылықты осы мәселе бойынша хабардар ету;

      4) айына кем дегенде бір рет негізгі парольді ауыстырып тұру;

      5) негізгі парольді ауыстыру кезінде, осы Қағиданың 4-тарауында сипатталған талаптарды сақтау;

      6) негізгі парольді енгізу кезінде оны бөтен тұлғалардың және техникалық құралдардың көруін жою;

      7) негізгі парольдің құпиялығын және сақталуын қамтамасыз ету;

      13. ЖМТ МДҚ пайдаланушысына:

      1) басқа логин, ЭЦҚ және/немесе құпия сөзбен жұмыс істеуге. Егер ЖМТ МДҚ пайдаланушысының басшысы ЖМТ МДҚ пайдаланушысына сол сияқты шартпен жұмыс істеуді ұсынса, ЖМТ МДҚ пайдаланушысы басшысының жазба нұсқауын (бұйрығын) талап етуге және сол нұсқауды (бұйрықты) алғанға дейін жұмысқа кіріспеуге құқылы;

      2) ЖМТ МДҚ басқа әкімшілеріне және пайдаланушыларына негізгі парольді, ЭЦҚ паролін хабарлауға;

      3) негізгі парольді, ЭЦҚ паролін қағазға, файлға, электрондық жазба кітапшаға және басқа ақпарат тасымалдағыштарына, сонымен қатар заттарға жазуға;

      4) негізгі парольді жүйенің автоматтық кіру сценарийіне қосуға;

      5) жұмыс орнынан кеткенде ЖМТ МДҚ бұғаттан шығаруға рұқсат етілмейді.

4-тарау. Парольдерді ауыстыру тәртібі

      14. Жаңа құрылған есептік жазбасы бар ЖМТ МДҚ пайдаланушысы жүйеге бірінші рет кіргенде ЖМТ МДҚ әкімшісі берген бастапқы парольді ауыстырады.

      15. ЖМТ МДҚ пайдаланушысы негізгі парольді айына кем дегенде бір рет ауыстырады. Негізгі парольді ЖМТ МДҚ пайдаланушысының өзі құрады. Негізгі парольдерді компьютерлік бағдарламалармен және бөгде тұлғалармен түрлендіруге болмайды.

      16. ЖМТ МДҚ пайдаланушысының негізгі паролінің жоспардан тыс ауысуы оның негізгі паролі белгілі болған немесе өкілеттіктері өзгерген жағдайда жүзеге асырылады. ЖМТ МДҚ-да соңғы сессия аяқталған кезде пароль бірден ауыстырылуы тиіс.

      17. Жаңа парольді алған күнінен бастап 30 күнтізбелік күннен кейін жүйе автоматты түрде ЖМТ МДҚ қолжетімділігін бұғаттайды. Пайдаланушыға ескі парольді ауыстыру үшін пішін беріледі.

      18. ЖМТ МДҚ қолжетімділікті ашу егер пайдаланушы парольді ауыстыру кезінде төменде сипатталған парольдердің қиындығы талаптарын сақтағанда ғана іске асырылады:

      1) парольдің ұзындығы 8 символдан кем болмауы тиіс.

      2) пароль міндетті түрде келесі төрт категорияның үшеуіне қатысты символдарды қамтуы тиіс:

      латын бас әрпі (А – Z);

      латын кіші әрпі (а – z);

      цифрлар (0 - 9);

      әріптер мен цифрлардан бөлек символдар (мысалы, !, $, #, %);

      3) жол берілмейтін символдар: "/ \ [] : ; | = , + * ? < > болып табылады;

      4) пароль ретінде "бос" құпия сөзді пайдалануға тыйым салынады;

      5) пароль пайдаланушы есептік жазбасының атын немесе пайдаланушы атының ұзындығы екі символдан көп емес көріністер және/немесе пайдаланушы туралы ақпаратқа негізделіп табуға болатын өзінде оңай есептелетін символдарды үйлестіруі аттар және тұлғаның өзінің және/немесе пайдаланушы туралы ақпаратқа негізделіп табуға болатын өзіне оңай есептелетін символдарды үйлестіруі (аттар және тұлғаның өзінің және туысқандарының туған күндерін, автокөлік нөмірлерін, телефондар т.б.) тиіс емес, сондай-ақ стандартты пернетақтадағы әріптердің орналасуы (zyxwvuts, 123, 123321, qwerty және тағы басқа) сияқты құпиясөз болмауы тиіс;

      6) пароль сөздік шабуылға шалдықпауы тиіс;

      7) бұрын пайдаланылған құпиясөздерді таңдауға тиым салынады;

      8) парольді ауыстырғанда жаңа мәні алдыңғысынан 5 орыннан кем емес ерекшеленуі керек.

  Құқықтық кадастрға
қол жеткізу қағидаларына қосымша
  Нысан

ӨТІНІМ/ЗАЯВКА

______________________________________________________________________________


жыл/год

Құрылымдық бөлімше атауы (толығымен) / Наименование структурного подразделения (полностью)


Өтініш беру күні /
Дата подачи заявки

      Сізден ЖМТ МДҚ клиенттік қосымшасында пайдаланушының есептік жазбасына төменде берілген кестеге сәйкес әрекеттер жүргізуді сұраймыз / Просим Вас произвести действия над учетной записью пользователя в клиентском приложении ГБД РН в соответствии cнижеследующей таблицей.

      Әрекет жүргізуге сұраныс/Запрос на проведение действий

Тегі, Аты, Әкесінің аты (ол болған кезде)/ Фамилия, Имя, Отчество (при его наличии)

Жеке сәйкестендіру нөмірі/ Индивидуальный идентификационный номер

Дербес компьютердің-ІР мекенжайы/ ІР адрес-персонального компьютера

Пайдаланушының түрі/Тип пользователя

Әрекет типі/Тип действия

Қолжетімділік деңгейі/ Уровень доступа

Лауазымы/ Должность

1








2








3








      Пайдаланушылардың түрі/Типы пользователей

1

Жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу функциясын жүзеге асыратын "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ қызметкері/Сотрудник НАО "Государственная корпорация "Правительство для граждан", осуществляющий функцию регистрация прав на недвижимое имущество

2

Объектіні техникалық тексеру функциясын жүзеге асыратын "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ қызметкері/Сотрудник НАО "Государственная корпорация "Правительство для граждан", осуществляющий функцию по техническому обследованию объекта

      Есептік жазбаға жүргізілетін әрекет типтері/Типы действий над учетной записью

1

Пайдаланушыны бұғаттау / Заблокировать пользователя

2

Тіркеу (жұмысқа қабылдау туралы бұйрықтың болуы міндетті)/
Зарегистрировать (наличие приказа о приеме наработу обязательно)

3

Компьютердің IP өзгерту / Изменить IP компьютера

4

Лауазымын өзгерту / Изменить должность

5

Лауазымын және тегін өзгерту / Изменить должность и фамилию

6

Лауазымын, тегін және қолжетімділік құқығын өзгерту / Изменить должность, фамилию и права доступа

7

Пайдаланушы паролін алып тастау/Сбросить пользовательский пароль

8

Пайдаланушының жұмыстан босатылуы (жұмыстан босату туралы бұйрықтың болуы міндетті)/
Увольнение пользователя (наличие приказа обувольнении обязательно)

9

Пайдаланушыны бұғаттан алып тастау/ Разблокировать пользователя

10

Тегін өзгерту / Изменить фамилию

11

Есептік жазбаны өзгерту / Изменить учетную запись

12

Қолжетімділік құқығын өзгерту / Изменить права доступа

13

ЖСН өзгерту / Изменить ИИН

      1 пайдаланушының түрі үшін есептік жазбаға қолжетімділік деңгейлерінің түрі/Типы уровней доступа учетной записи для типа пользователя 1

A

VIP қолжетімділік/Доступ к VIP

G

Іс-жүргізуші/Делопроизводитель

M

Арнайы қолжетімділікСпец.доступ

B

Тіркеуші/Регистратор

H

Архивариус/Архивариус

N

Тексеруші/Проверяющий

C

Аға тіркеуші/Супер регистратор

I

Есептер/Отчеты

O

Перенос дел между регионами

D

Әкімші тіркеуші/Админ регистратор

J

Құпия қолжетімділік/
Секрет допуск

P

Просмотр данных региона

E

Тыйым салуды тіркеу/
Регистрация ареста

K

Сұраныстар/Запросы



F

Ақпараттық қызметтер/Информ.услуги

L

ҚР бойынша сұраныстар/
Запросы по РК



      2 пайдаланушының түрі үшін есептік жазбаға қолжетімділік деңгейлерінің түрі /Типы уровней доступа учетной записи для типа пользователя 2

A

VIP қолжетімділік/Доступ к VIP

F

Тексеруші/Проверяющий

B

Іс-жүргізуші/Делопроизводитель

G

Техник/Техник

C

Архивариус/Архивариус

H

Әкімші техник/Админ техник

D

Есептер/Отчеты

I

Әкімші салық/Админ налог

E

Сұраныстар/Запросы

J

Тапсырысты рәсімдеу/Оформление заказа

      Қосымша ______ парақта / Приложение на ______ страницах.

Құрылымдық бөлімшенің басшысы/
Руководитель структурного подразделения
________________________________________

________________________

____________

Жауапты қызметкердің лауазымы/
Должность ответственного сотрудника

Тегі, Аты, Әкесінің аты (ол болған кезде)/Фамилия, Имя, Отчество (при его наличии)

Қолы/Подпись



Мөрдің орны/Место печати


Об утверждении требований к сопровождению правового кадастра и правил доступа к правовому кадастру

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 11 сентября 2018 года № 1382. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 сентября 2018 года № 17360.

      Сноска. Заголовок - в редакции приказа и.о. Министра юстиции РК от 11.06. 2021 № 493 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 18-1 Закона Республики Казахстан от 26 июля 2007 года "О государственной регистрации прав на недвижимое имущество" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) требование к сопровождению правового кадастра согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) правила доступа к правовому кадастру согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту регистрационной службы и организации юридических услуг Министерства юстиции Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан; 

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Министра юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр юстиции
Республики Казахстан
М. Бекетаев

      "СОГЛАСОВАНО"
Исполняющий обязанности
Министра информации и
коммуникаций Республики Казахстан
___________________ Н. Мауберлинова
"__"_________ 2018 год

  Приложение 1
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан
от 11 сентября 2018 года № 1382

Требования к сопровождению правового кадастра

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Требования к сопровождению правового кадастра (далее – Требования) разработаны в соответствии с подпунктом 2) статьи 18-1 Закона Республики Казахстан от 26 июля 2007 года "О государственной регистрации прав на недвижимое имущество" и определяют требования к сопровождению правового кадастра.

      2. Основные понятия, используемые в настоящих Требованиях:

      1) оператор – организация, осуществляющая сопровождение и техническое обслуживание Государственной базы данных "Регистр недвижимости" (далее – ГБД РН);

      2) правовой кадастр – единый государственный реестр зарегистрированных прав (обременений прав) на недвижимое имущество;

      3) пользователь – сотрудник Некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Госкорпорация), лицо, использующее действующую ГБД РН для выполнения конкретных функций;

      4) администратор ГБД РН – сотрудник Оператора, ответственный за сопровождение и поддержку пользователей ГБД РН;

      5) региональный администратор ГБД РН – специалист, регионального филиала Оператора, оказывающий консультационную поддержку пользователям ГБД РН, не имеет доступа к ГБД РН;

      6) автоматизированная система "ServiceDesk" (далее – АС SD) – портал для регистрации запросов по функционалу ГБД РН;

      7) сбой – незапланированный временный выход из строя ГБД РН повлекший за собой отсутствия возможности ее использования;

      8) запрос – зафиксированное обращение пользователя на потребность в обслуживании ГБД РН;

      9) сотрудник линии 1 – сотрудник Оператора, осуществляющий прием звонков от пользователей, консультацию по работе ГБД РН, а также регистрацию и эскалацию запросов на АС SD;

      10) сотрудник линии 2 – сотрудник Оператора, осуществляющий функциональное и техническое сопровождение ГБД РН, анализ, решения запросов;

      11) сотрудник линии 3 – сотрудник Оператора, осуществляющий сбор, анализ замечаний и предложений пользователей.

      Сноска. Пункт 2 – в редакции приказа Министра юстиции РК от 08.04.2021 № 278 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Оказание услуг по регистрации и обработке запроса сотрудниками Оператора осуществляется в следующем режиме:

      рабочие дни с понедельника по пятницу: с 09:00 до 18:30 местного времени;

      перерыв на обед с 13:00 до 14:30 местного времени;

      в субботу: с 10:00 до 14:00 местного времени;

      воскресенье выходной.

      4. Регламентное время по обработке обращений сотрудниками Оператора отражено в приложении к настоящим Требованиям.

      5. Контактные данные справочных служб по вопросам регистрации сбоя, запроса на АС SD: 14-14, sd_rn@nitec.kz.

Глава 2. Требования к сопровождению правового кадастра

      6. Оператор обеспечивает полное техническое сопровождение ГБД РН, которое заключается в следующем:

      1) обеспечение бесперебойной работоспособности ГБД РН в круглосуточном режиме, включая праздничные и выходные дни;

      2) управление правами доступа пользователей ГБД РН (создание, изменение, блокирование, смена и восстановление учетных записей пользователей ГБД РН);

      3) проверка полноценного функционирования и постоянный мониторинг программного обеспечения ГБД РН;

      4) проверка, анализ на наличие некорректных данных содержащихся в ГБД РН;

      5) поддержка пользователей ГБД РН, отработка обращений, поступающих на AC SD, анализ, решение возникающих проблем при работе с функционалом ГБД РН в регламентное время установленной приложением настоящих Требований; 6) сопровождение справочной информации ГБД РН;

      7) оказание консультационной поддержки пользователям ГБД РН на региональном уровне;

      8) поддержка клиентского места (мониторинг работы ГБД РН на клиентских рабочих местах пользователей ГБД РН, по запросу, поступившему на ACSD);

      9) сбор и передача в Госкорпорацию замечаний и предложений по внесению изменений в пользовательский интерфейс ГБД РН;

      10) анализ замечаний для их отработки и устранения в ГБД РН;

      11) предоставление выгрузок и отчетов в Госкорпорацию в сроки согласно приложению к настоящим Требованиям;

      12) модификация функционала ГБД РН по замечаниям и предложениям пользователей ГБД РН, возникающим проблемам в ходе эксплуатации ГБД РН.

Глава 3. Регламент регистрации сбоя, запроса на AC SD

      7. При регистрации сбоя, запроса предоставляется и фиксируется следующая информация:

      1) краткое описание неисправности;

      2) описание сути сбоя, запроса, при необходимости с приложением подтверждающих документов по проблеме (дата и время инцидента/сбоя, идентификатор объекта недвижимости, уникальный код справки (при наличии) и так далее);

      3) контактная информация пользователя.

      8. При регистрации сбоя, заявки на AC SD присваивается идентификационный номер обращения, уровень важности согласно пункту 10 настоящих Требований, фиксируется дата и время обращения.

      9. Сотрудники 1-й линии Оператора связываются по предоставленным контактам с инициатором обращения для информирования о присвоении обращению идентификационного номера, уровня важности, регистрации даты и времени.

      10. Уровни важности сбоя, запроса:

      1) незначительный – исправление ошибок или процесс улучшения качества оказания услуг, не влияющих на работу в ГБД РН и получению государственных услуг, а также запросы с характером обращение-предложение, осуществление которых не критично, и их исправление не приводит к значительным ухудшениям функционирования системы и не оказывают существенного влияния на работоспособность и функционирование (про активные действия);

      2) критичный – нарушение и снижение функционирования и работоспособности ГБД РН с влиянием на работу пользователей, также предоставления государственных услуг и сервисов (снижение производительности);

      3) срочный – ГБД РН частично неработоспособна. Полная неработоспособность отдельных функций системы по предоставлению услуг пользователям. Проблемы, оказывающие серьезное влияние на получение услуг, сервисов и требующие непосредственного внимания (частичное отсутствие сервисов);

      4) неотложный – инцидент или проблема, серьезно влияющая на предоставляемые пользователям услуги, работоспособность сервисов, и требующие исправления в возможно кратчайшие сроки.

  Приложение
к требованиям к сопровождению
правового кадастра

Регламентное время по обработке обращений сотрудниками Оператора

Тип обращения запросов

Регламентное время решения запросов (в рабочих часах)

Номер линии Оператора

Время работы (по местному времени)

Средство взаимодействия



Незначительный - до24
Критичный - до 20
Срочный - до 16
Неотложный - до 4
(анализ запроса от 30 минут до 2 часов)

2-я линия

Поддержка пользователей:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00


1

Работоспособность и функционирование

Эксплуатация:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00
Мониторинг ГБД РН круглосуточно:24/7/365

AC SD



Незначительный - до24
Критичный - до 20
Срочный - до 16
Неотложный - до 4
(анализ запроса от 30 минут до 2 часов)

2-я линия

Поддержка пользователей:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00


2

Поддержка функционала, бизнес процесса

Эксплуатация:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00
Мониторинг ГБД РН круглосуточно:24/7/365

AC SD

3

Сопровождение клиентских мест пользователей (консультация, обучение, установка программного обеспечения)

Незначительный - до24
Критичный - до 20
Срочный - до 16
Неотложный - до 4
(анализ запроса от 30 минут до 2 часов)

2-я линия

Поддержка пользователей:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00

AC SD

Эксплуатация:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00
Мониторинг ГБД РН круглосуточно:24/7/365



Предоставление выгрузок и отчетов

Незначительный - до24
Критичный - до 20
Срочный - до 16
Неотложный - до 8
(анализ запроса от 30 минут до 2 часов)

2-я линия

Поддержка пользователей:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00


4

Эксплуатация:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00
Мониторинг ГБД РН круглосуточно:24/7/365

AC SD


Создание, удаление, изменение, смена паролей учетных записей

Срочный - до 8

2-я линия

Поддержка пользователей:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00


5

Эксплуатация:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00
Мониторинг ГБД РН круглосуточно:24/7/365

AC SD

6

Проблемы, возникшие во время взаимодействия между ИС

Незначительный - до24
Критичный - до 20
Срочный - до 16
(анализ запроса от 30 минут до 2 часов)

2-я линия

Поддержка пользователей:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00

AC SD

Эксплуатация:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00
Мониторинг ГБД РН круглосуточно:24/7/365



Модификация функционала и исправление ошибок

До 168 часов

3-я линия

Поддержка пользователей:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00


7

Эксплуатация:
В будни с 09:00 до 18:30
С перерывом на обед с 13:00 до 14:30
В субботу с 10:00 до 14:00
Мониторинг ГБД РН круглосуточно:24/7/365

AC SD

  Приложение 2
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан
от 11 сентября 2018 года № 1382

Правила доступа к правовому кадастру

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила доступа к правовому кадастру (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 2) статьи 18-1 Закона Республики Казахстан от 26 июля 2007 года "О государственной регистрации прав на недвижимое имущество" и определяют порядок доступа к правовому кадастру.

      2. Основные понятия, используемые в настоящих Правилах:

      1) доступ – мероприятия по созданию учетной записи в Государственной базе данных "Регистр недвижимости" (далее – ГБД РН), присвоению первичного пароля, а также использованию и смены первичного и основного пароля;

      2) оператор – организация, осуществляющая сопровождение и техническое обслуживание ГБД РН;

      3) правовой кадастр – единый государственный реестр зарегистрированных прав (обременений прав) на недвижимое имущество;

      4) пользователь – сотрудник Некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Госкорпорация), лицо, использующее действующую ГБД РН для выполнения конкретных функций;

      5) администратор ГБД РН – сотрудник Оператора, ответственный за сопровождение и поддержку пользователей ГБД РН;

      6) региональный администратор ГБД РН – специалист регионального филиала Оператора, оказывающий консультационную поддержку пользователем ГБД РН, не имеет доступа к ГБД РН;

      7) учетная запись – информация о пользователе: имя пользователя, его пароль, права доступа к ресурсам при работе с ГБД РН;

      8) первичный пароль – комбинация символов (буквы, цифры, специальные символы), устанавливаемые администратором ГБД РН при создании учетной записи;

      9) основной пароль – комбинация символов (буквы, цифры, специальные символы), устанавливаемые пользователем ГБД РН;

      10) автоматизированная система "ServiceDesk" (далее – АС SD)-портал для регистрации запросов по функционалу ГБД РН;

      11) IP адрес – уникальный сетевой адрес узла в компьютерной сети, построенной по протоколу IP;

      12) электронно – цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания.

      Сноска. Пункт 2 – в редакции приказа Министра юстиции РК от 08.04.2021 № 278 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок доступа к правовому кадастру

      3. Для работы в ГБД РН пользователю ГБД РН необходимо иметь учетную запись (логин и пароль), получаемую им в процессе регистрации на сервере ГБД РН, IP адрес и ЭЦП.

      4. При создании новой учетной записи к информационным ресурсам ГБД РН, Руководитель пользователя оформляет заявку в электронном виде согласно приложению к настоящим Правилам (далее – заявка), которая вместе со сканированной копией приказа о принятии на работу, официальным письмом через систему электронного документооборота направляется им в адрес Оператора на исполнение. После чего администратор ГБД РН создает учетную запись пользователя с первичным паролем.

      Сноска. Пункт 4 - в редакции приказа и.о. Министра юстиции РК от 11.06. 2021 № 493 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. В случае увольнения сотрудника Госкорпорации или его перевода на другую должность, либо перевода в другое структурное подразделение Госкорпорации, Руководитель пользователя ГБД РН оформляет заявку в электронном виде, с приложением сканированной копии соответствующего приказа, которые официальным письмом через систему электронного документооборота направляются им в адрес Оператора на исполнение.

      Сноска. Пункт 5 - в редакции приказа и.о. Министра юстиции РК от 11.06. 2021 № 493 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. При изменении, разблокировании, сброса пароля учетной записи пользователя региональный администратор ГБД РН подает заявку предоставленную пользователем через AC SD, после чего заявка проходит обязательную процедуру одобрения Оператором.

      7. Не допускается передача паролей через посредников или посредством незащищенных (незашифрованных) электронных сообщений.

      8. Сформированная учетная запись может передаваться исключительно при личной явке пользователя ГБД РН. Логин и пароль в распечатанном виде с соблюдением требований конфиденциальности передаются региональным администратором ГБД РН лично в руки пользователю ГБД РН, на которого заведена учетная запись.

      9. Результатом выполнения процесса регистрации является формирование в базе данных ГБД РН учетной записи пользователя ГБД РН.

      10. Для аутентификации в системе пользователю ГБД РН необходимо ввести имя пользователя, пароль и ЭЦП.

      11. Требования к использованию пароля, а также порядок его смены описаны в главах 3, 4 настоящих Правил.

Глава 3. Требование к использованию паролей

      12. При использовании основного пароля пользователь ГБД РН руководствуется требованиями:

      1) запомнить свой основной пароль;

      2) не сохранять и не передавать основной пароль, ЭЦП другим лицам;

      3) в случае утраты/компрометации основного пароля, пароля от ЭЦП оповещать непосредственное руководство о данном факте;

      4) не реже одного раза в месяц производить смену основного пароля;

      5) при смене основного пароля, соблюдать требования, описанные в главе 4 настоящих Правил;

      6) при вводе основного пароля исключать его наблюдения посторонними лицами и техническими средствами;

      7) обеспечивать конфиденциальность и сохранность основного пароля.

      13. Пользователям ГБД РН не допускается:

      1) работать под чужим логином, ЭЦП и/или паролем. В случае, если руководитель пользователя ГБД РН предлагает пользователю ГБД РН работать в таких условиях, пользователь ГБД РН вправе потребовать письменного указания (приказа) руководителя и не приступать к работе до получения такого указания (приказа);

      2) сообщать другим администраторам и пользователям ГБД РН основной пароль, пароль от ЭЦП;

      3) записывать основной пароль, пароль от ЭЦП на бумаге, в файле, электронной записной книжке и других носителях информации, в том числе на предметах;

      4) включать основной пароль в сценарии автоматического входа в систему;

      5) покидая рабочее место оставлять ГБД РН разблокированной.

Глава 4. Порядок смены паролей

      14. Пользователь ГБД РН с вновь созданной учетной записью при первом входе в систему сменяет первичный пароль, заданный администратором ГБД РН.

      15. Пользователь ГБД РН меняет основной пароль не менее одного раза в месяц. Основной пароль создается только самим пользователем ГБД РН. Не допускается генерировать основные пароли компьютерными программами и сторонними лицами.

      16. Внеплановая смена основного пароля пользователя ГБД РН производится в случае компрометации его основного пароля или при изменении полномочий. Пароль сменяется сразу по завершению последней сессии в ГБД РН.

      17. По истечению 30 календарных дней со дня получения нового пароля системой автоматически блокируется доступ в ГБД РН. Пользователю предоставляется форма для смены старого пароля.

      18. Открытие доступа в ГБД РН осуществляется в том случае, если при смене пароля пользователь соблюдает нижеуказанные требования сложности паролей:

      1) длина пароля должна быть не менее 8 символов;

      2) пароль в обязательном порядке содержать символы, относящиеся к трем из следующих четырех категорий:

      латинские заглавные буквы (A - Z);

      латинские строчные буквы (a - z);

      цифры (0 - 9);

      отличные от букв и цифр символы (например, !, $, #, %);

      3) недопустимыми символами являются: " / \ [ ] : ; | = , + * ? <>;

      4) не допускается использовать в качестве пароля "пустой" пароль;

      5) пароль не может содержать имя учетной записи пользователя или фрагменты имени пользователя длиной больше двух символов и/или включать в себя легко вычисляемые сочетания символов (имена и даты рождения своей личности и своих родственников, номера автомобилей, телефонов и так далее), которые можно угадать, основываясь на информации о пользователе, а также стандартное расположение букв на клавиатуре (zyxwvuts, 123, 123321, qwerty и так далее);

      6) пароль не может быть подвержен словарным атакам;

      7) не допускается выбирать пароли, которые уже использовались ранее;

      8) при смене пароля новое значение должно отличаться от предыдущего не менее чем в 5 позициях.

  Приложение
к правилам доступа к правовому кадастру
  Форма

                                    ӨТІНІМ/ЗАЯВКА

________________________________________________________________________
Құрылымдық бөлімше атауы (толығымен) / Наименование структурного подразделения (полностью)


жыл/год


Өтініш беру күні /
Дата подачи заявки

Сізден ЖМТ МДҚ клиенттік қосымшасында пайдаланушының есептік жазбасына төменде берілген кестеге сәйкес әрекеттер жүргізуді сұраймыз/Просим Вас произвести действия над учетной записью пользователя в клиентском приложении ГБД РН в соответствии cнижеследующей таблицей.

      Әрекет жүргізуге сұраныс/Запрос на проведение действий

Тегі, Аты, Әкесінің аты (ол болған кезде)/ Фамилия, Имя, Отчество (при его наличии)

Жеке сәйкестендіру нөмірі/ Индивидуальный идентификационный номер

Дербес компьютердің-ІР мекенжайы/ ІР адрес-персонального компьютера

Пайдаланушының түрі/Тип пользователя

Әрекет типі/Тип действия

Қолжетімділік деңгейі/ Уровень доступа

Лауазымы/ Должность

1








2








3








      Пайдаланушылардың түрі/Типы пользователей

1

Жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу функциясын жүзеге асыратын "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ қызметкері/Сотрудник НАО "Государственная корпорация "Правительство для граждан",
осуществляющий функцию регистрация прав на недвижимое имущество

2

Объектіні техникалық тексеру функциясын жүзеге асыратын "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ қызметкері/Сотрудник НАО "Государственная корпорация "Правительство для граждан",
осуществляющий функцию по техническому обследованию объекта

      Есептік жазбаға жүргізілетін әрекет типтері/Типы действий над учетной записью

1

Пайдаланушыны бұғаттау / Заблокировать пользователя

2

Тіркеу (жұмысқа қабылдау туралы бұйрықтың болуы міндетті)/
Зарегистрировать (наличие приказа о приеме наработу обязательно)

3

Компьютердің IP өзгерту / Изменить IP компьютера

4

Лауазымын өзгерту / Изменить должность

5

Лауазымын және тегін өзгерту / Изменить должность и фамилию

6

Лауазымын, тегін және қолжетімділік құқығын өзгерту / Изменить должность, фамилию и права доступа

7

Пайдаланушы паролін алып тастау/Сбросить пользовательский пароль

8

Пайдаланушының жұмыстан босатылуы (жұмыстан босату туралы бұйрықтың болуы міндетті)/
Увольнение пользователя (наличие приказа обувольнении обязательно)

9

Пайдаланушыны бұғаттан алып тастау/ Разблокировать пользователя

10

Тегін өзгерту / Изменить фамилию

11

Есептік жазбаны өзгерту / Изменить учетную запись

12

Қолжетімділік құқығын өзгерту / Изменить права доступа

13

ЖСН өзгерту /Изменить ИИН

      1 пайдаланушының түрі үшін есептік жазбаға қолжетімділік деңгейлерінің түрі/Типы уровней доступа учетной записи для типа пользователя 1

A

VIP қолжетімділік/Доступ к VIP

G

Іс-жүргізуші/Делопроизводитель

M

Арнайы қолжетімділікСпец.доступ

B

Тіркеуші/Регистратор

H

Архивариус/Архивариус

N

Тексеруші/Проверяющий

C

Аға тіркеуші/Супер регистратор

I

Есептер/Отчеты

O

Перенос дел между регионами

D

Әкімші тіркеуші/Админ регистратор

J

Құпия қолжетімділік/
Секрет допуск

P

Просмотр данных региона

E

Тыйым салуды тіркеу/
Регистрация ареста

K

Сұраныстар/Запросы



F

Ақпараттық қызметтер/Информ.услуги

L

ҚР бойынша сұраныстар/
Запросы по РК



      2 пайдаланушының түрі үшін есептік жазбаға қолжетімділік деңгейлерінің түрі /Типы уровней доступа учетной записи для типа пользователя 2

A

VIP қолжетімділік/Доступ к VIP

F

Тексеруші/Проверяющий

B

Іс-жүргізуші/Делопроизводитель

G

Техник/Техник

C

Архивариус/Архивариус

H

Әкімші техник/Админ техник

D

Есептер/Отчеты

I

Әкімші салық/Админ налог

E

Сұраныстар/Запросы

J

Тапсырысты рәсімдеу/Оформление заказа

      Қосымша ______ парақта / Приложение на ______ страницах.

Құрылымдық бөлімшенің басшысы/
Руководитель структурного подразделения
________________________________________

________________________

____________

Жауапты қызметкердің лауазымы/
Должность ответственного сотрудника

Тегі, Аты, Әкесінің аты (ол болған кезде)/Фамилия, Имя, Отчество (при его наличии)

Қолы/Подпись



Мөрдің орны/Место печати