Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2018 жылғы 4 тамыздағы № 557 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 9 қазанда № 17512 болып тіркелді

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілетін кейбір бұйрықтарының тізбесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму министрінің
міндетін атқарушы
Р. Скляр

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрінің

      міндетін атқарушы

      ______________ Р. Дәленов

      2018 жылғы "___" _________

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрі

      _____________ Қ. Бозымбаев

      2018 жылғы "___" _________

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін
атқарушының
2018 жылғы 4 тамыздағы
№ 557 бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілетін кейбір бұйрықтарының тізбесі

      1. "Қаржыландыру көздеріне қарамастан, жаңа үйлер мен ғимараттарды, олардың кешендерін, инженерлік және көлік коммуникацияларын салуға, сондай-ақ бұрыннан барын өзгертуге (реконструкциялауға, кеңейтуге, техникалық қайта жарақтандыруға, жаңғыртуға және күрделі жөндеуге) арналған техникалық-экономикалық негіздемелерге және жобалау-сметалық құжаттамаға ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 1 сәуірдегі № 299 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10722 болып тіркелген, 2015 жылғы 21 сәуірде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қаржыландыру көздеріне қарамастан, жаңа үйлер мен ғимараттарды, олардың кешендерін, инженерлік және көлік коммуникацияларын салуға, сондай-ақ бұрыннан барын өзгертуге (реконструкциялауға, кеңейтуге, техникалық қайта жарақтандыруға, жаңғыртуға және күрделі жөндеуге) арналған техникалық-экономикалық негіздемелерге және жобалау-сметалық құжаттамаға ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу қағидаларында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Қағидалар:

      қаржыландыру көздеріне қарамастан, жаңа үйлер мен ғимараттарды, олардың кешендерін, инженерлік және көлік коммуникацияларын салуға, бұрыннан барын өзгертуге (реконструкциялауға, кеңейтуге, техникалық қайта жарақтандыруға, жаңғыртуға және күрделі жөндеуге), сондай-ақ аумақтарды инженерлік дайындау, оларды абаттандыру мен көгалдандыруға арналған ТЭН және ЖСҚ "бір терезе" қағидаты бойынша ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу тәртібін;

      ТЭН және ЖСҚ-ға ведомстводан тыс кешенді сараптама құрамында Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 9 қаңтардағы Экологиялық кодексінің (бұдан әрі - Экологиялық кодекс) 40-бабымен белгіленген қоршаған ортаға әсерді бағалау объектілерін жіктеуге сәйкес шаруашылық қызметінің І санаттағы объектілері бойынша мемлекеттік экологиялық сараптама, шаруашылық қызметінің ІІ, ІІІ, ІV санаттағы объектілері бойынша жобаларға экологиялық сараптама жүргізу, сондай-ақ Экологиялық кодексінің 71-бабымен белгіленген қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат алуды талап ететін объектілер санатын жіктеуге сәйкес І, ІІ, ІІІ, ІV санаттағы объектілер бойынша қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру тәртібін;

      ерекше реттеуді және (немесе) қала құрылысы регламентациясын талап ететін арнайы объектілерді салуға арналған ЖСҚ кезең-кезеңмен әзірлеудің және келісудің жеке жоспарын бекіту тәртібін анықтайды.";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Жаңа ғимараттар мен құрылыстарды, олардың кешендерін, бұрыннан барын өзгерту (реконструкциялау, кеңейту, техникалық қайта жарақтандыру, жаңғырту және күрделі жөндеу), сондай-ақ объектілердің аумақтарын инженерлік дайындау, оларды абаттандыру мен көгалдандыру жобалары бойынша объектілер құрылысының жобаларына ведомстводан тыс кешенді сараптама "бір терезе" қағидаты бойынша жүргізіледі және жобаларға мемлекеттік экологиялық сараптаманы немесе экологиялық сараптаманы, жобалардың санитариялық-эпидемиологиялық сараптамасын (салалық сараптаманы) да қамтиды.

      Қағидалар Қазақстан Республикасының аумағында жүзеге асырылатын сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметінің барлық субъектілері үшін міндетті болып табылады.";

      17, 18, 19, 20, 21, 22, 23-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. Құпия деген белгісі немесе "Қызмет бабында пайдалану үшін" (бұдан әрі - ҚБПҮ) деген белгісі бар құрылыс жобалары (ТЭН және ЖСҚ) ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу үшін мемлекеттік сараптама ұйымына қағаз тасығышта ұсынылады.

      18. Мемлекеттік және (немесе) аккредиттелген сараптама ұйымдары ведомстводан тыс кешенді сараптаманы жүзеге асырған кезде құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар құрылыс жобаларын (ТЭН және ЖСҚ) қоспағанда, барлық рәсімдер мен операцияларды бірыңғай порталмен (бұдан әрі - Портал) интеграцияланған мемлекеттік сараптама ұйымының және Сараптама ұйымдары палатасының жеке ақпараттық жүйелерінің көмегімен жүзеге асырады.

      19. Мемлекеттік сараптама ұйымы өз ақпараттық жүйесінің күтіп-ұсталуын, қызмет көрсетуін, пайдалануын және дамуын қамтамасыз етеді.

      Аккредиттелген сараптама ұйымдарының кәсіби бірлестігі өзінің сараптама ұйымдары палатасының ақпараттық жүйесінің операторын айқындайды. Сараптама ұйымдары палатасының ақпараттық жүйесінің операторы ақпараттық жүйенің күтіп-ұсталуын, қызмет көрсетуін, пайдаланылуын және дамуын қамтамасыз етеді.

      20. Ұсынылған құрылыс жобасының және бастапқы құжаттардың жинақтылығы мен құрамының осы Қағидалардың 2, 3, 4-қосымшаларына сәйкес жаңа объектілер құрылысы жобаларының ведомстводан тыс кешенді сараптамаға ұсынылатын құжаттамалар (материалдар) тізбесіне сәйкестігі мемлекеттік сараптама ұйымы көрсетілген материалдарды сараптама ұйымында тіркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде тексеріледі.

      5 (бес) жұмыс күні өткеннен кейін жобаның және бастапқы құжаттардың толық жинақталмағаны не құрамы бойынша оның талаптарға сәйкес еместігі анықталған жағдайда тапсырыс берушіге жобаны және (немесе) бастапқы құжаттарды жинақтылығы мен құрамы бойынша талаптарға сәйкес келтіргеннен кейін оларды сараптамаға қайта ұсыну үшін жобаны сараптамаға қабылдаудан бас тарту не жетіспейтін материалдарды көрсете отырып, оны қараусыз қайтару туралы ресми хабарлама жіберіледі.

      21. Сараптама ұйымының құрылыс жобасын (оған қоса берілген бастапқы құжаттарды ескере отырып) олардың талап етілген жинақтылығы мен құрамы расталғаннан кейін қарауға қабылдауы, сондай-ақ сараптамалық жұмыстардың құнын, сараптама жүргізу мерзімдері мен ұзақтығын белгілеуі тапсырыс берушімен ұсынылған құрылыс жобасы бойынша ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізуге арналған шартты жасасуға негіз болып табылады.

      Мемлекеттік сатып алу қорытындыларының хаттамасын енгізу құрылыс жобаларына ведомстводан тыс кешенді сараптаманы жүргізуге арналған мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасау үшін негізі болып табылады.

      22. Мемлекеттік немесе аккредиттелген сараптама ұйымы жүзеге асыратын ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізуге арналған шарт Портал және мемлекеттік сараптама ұйымының және Сараптама ұйымдары палатасының жеке ақпараттық жүйелері арқылы электрондық-цифрлық нысанда (электрондық шарт), тараптардың уәкілетті өкілдерінің электрондық-цифрлық қолтаңбалары арқылы шарттарға қол қоюы арқылы жасалады.

      Құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар құрылыс жобалары (ТЭН және ЖСҚ) бойынша ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізуге мемлекеттік сараптама ұйымдарымен жасалған шарттар қағаз тасығышта ұсынылады.

      Ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу бойынша жұмыстарды мемлекеттік сатып алу туралы шарт мемлекеттік сатып алу туралы Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте мемлекеттік сатып алудың веб-порталы арқылы жасалады.

      Мемлекеттік монополияға жатқызылған ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізуге арналған электрондық шарт жариялы болып табылады және мемлекеттік сараптама ұйымы мен тапсырыс берушілер арасында жасалады.

      Шарттар ерекше реттеу және қала құрылысын регламенттеу объектілерін салуға арналған тиісті ЖСҚ-ға, құрылысы аяқталмаған объектілер бойынша түзетілген ЖСҚ-ға қатысты, сондай-ақ осы Қағидалардың 2-тараудың 6 және 7-параграфтарында, сондай-ақ 3-тарауда көзделген концессионерді таңдау бойынша конкурс өткізу кезінде қатысушылар ұсынатын концессиондық өтінім құрамындағы ТЭН бойынша кешенді сараптама жүргізу ерекшеліктерін де ескеріледі

      23. Ведомстводан тыс кешенді сараптамаға ұсынылатын жоба (ТЭН немесе ЖСҚ) оның бастапқы құжаттармен бірге, құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар жобаларын (ТЭН және ЖСҚ) қоспағанда, Портал арқылы тапсырыс беруші көрсетілген материалдардың жинақтылығы мен құрамының мемлекеттік нормативтердің талаптарына сәйкестігін белгілеу үшін мемлекеттік ұйымға немесе тапсырыс беруші таңдаған аккредиттелген сараптама ұйымының біріне жіберіледі.";

      26-тармақ алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 41-1-тармақпен толықтырылсын:

      "41-1. Бұрын қайтарылып алынған және қайта ұсынылған құрылыс жобалары бойынша ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу жаңадан әзірленген жобалар үшін белгіленген тәртіпте жүзеге асырылады.";

      45-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "45. Сараптама қорытындысының түсіндірме бөлігіне қорытындының нөмірі мен күні, сондай-ақ орындаушы-ұйымды көрсете отырып, техникалық зерттеп-қарау қорытындыларының тұжырымдары міндетті түрде енгізіледі.";

      мынадай мазмұндағы 2-1-тараумен толықтырылсын:

      "2-1-тарау. ТЭН және ЖСҚ-ға ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу құрамында мемлекеттік экологиялық сараптама, жобаларға экологиялық сараптама жүргізу, сондай-ақ қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру тәртібі

      8-параграф. Жобаларға мемлекеттік экологиялық сараптама, экологиялық сараптама жүргізу және шаруашылық қызметінің І санаттағы құрылыс объектілерінің жобалары бойынша қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру тәртібі

      55-1. Осы тәртіп:

      шаруашылық қызметінің І санаттағы объектілері бойынша әзірленетін ТЭН немесе ЖСҚ бойынша мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізу;

      шаруашылық қызметінің І санаттағы объектілері бойынша әзірленетін ЖСҚ-ға мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысы бойынша қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру процесін реттейді.

      55-2. Шаруашылық қызметінің І санаттағы объектілерінің құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар құрылыс жобалары (ТЭН және ЖСҚ) бойынша мемлекеттік экологиялық сараптаманы оларға Экологиялық кодекстің 50-бабының 1, 2, 3-тармақтарында белгіленген мерзімде ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізілгенге дейін қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган жүзеге асырады. Мемлекеттік экологиялық сараптаманың алынған оң қорытындысы осы Қағидалардың 17-тармағына сәйкес ведомстводан тыс кешенді сараптамаға бастапқы құжаттар құрамында ұсынылады.

      Шаруашылық қызметінің І санаттағы объектілерінің құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар құрылыс жобалары (ТЭН және ЖСҚ) бойынша қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беруді Экологиялық кодекстің 72, 74, және 75-баптарында белгіленген тәртіпте және мерзімде, ведомстводан тыс кешенді сараптаманың оң қорытындысы болған кезде қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган жүзеге асырады.

      55-3. Шаруашылық қызметінің І санаттағы объектілері бойынша ұсынылған құрылыс жобалары мен бастапқы құжаттардың жинақтылығы мен құрамын тексеруді мемлекеттік сараптама ұйымы немесе осы Қағидалардың 20-тармағында белгіленген тәртіпте және мерзімде тапсырыс беруші таңдаған аккредиттелген сараптама ұйымының бірі жүзеге асырады.

      Осы Қағидалардың 3, 5-қосымшаларына сәйкес қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға және оның аумақтық бөлімшелеріне құжаттамалардың толық емес топтамасы ұсынылған жағдайда, Экологиялық кодекстің 50-бабының 2-тармағына сәйкес құжаттамалар ұсынылған тұлғаға қайтарылуға жатады.

      55-4. Мемлекеттік экологиялық сараптаманы қоса алғанда, мемлекеттік немесе аккредиттелген сараптама ұйымы жүзеге асыратын ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізуге арналған шарттың күшіне енген күні сараптама жұмысының басталу күні болып табылады.

      Мемлекеттік экологиялық сараптамаға жататын шаруашылық қызметінің І санаттағы объектілерінің құрылыс жобалары сараптама жұмыстары басталған күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрінің 2009 жылғы 23 шілдедегі № 143-Ө бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5741 болып тіркелген) Мемлекеттік экологиялық сараптамаға жататын және қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсатттар беру үшін І санат объектілерін қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшелері арасында бөлуге сәйкес объектілерді бөлуге сәйкес қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшелері арасында қайта бөлінуі мүмкін.

      55-5. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу процесінде қаралып отырған құрылыс жобасы бойынша ведомстводан тыс кешенді сараптаманы жүзеге асыратын сараптама ұйымына:

      сараптаманың ұзақтығы 60 (алпыс) жұмыс күнінен аспаған кезде сараптама жұмыстары басталған күннен бастап 25 (жиырма бес) жұмыс күнінен;

      сараптаманың ұзақтығы 45 (қырық бес) жұмыс күнінен аспаған кезде сараптама жұмыстары басталған күннен бастап 19 (он тоғыз) жұмыс күнінен;

      сараптаманың ұзақтығы 30 (отыз) жұмыс күнінен аспаған кезде сараптама жұмыстары басталған күннен бастап 14 (он төрт) жұмыс күнінен;

      сараптаманың ұзақтығы 10 (он) жұмыс күнінен аспаған кезде сараптама жұмыстары басталған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей дәлелді ескертулер жібереді.

      Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның дәлелді ескертулері ведомстводан тыс кешенді сараптаманы жүзеге асыратын сарапшылардың ескертулерімен бірге тапсырыс берушіге жіберіледі және осы Қағидалардың 38-тармағында көрсетілген мерзімде жоюға жатады.

      Дәлелді ескертулерді белгіленген мерзімде жоймаған жағдайда мемлекеттік экологиялық сараптаманың теріс қорытындысы жасалады.

      55-6. Жүргізілген мемлекеттік экологиялық сараптаманың нәтижелері бойынша қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган сараптама ұйымына:

      ведомстводан тыс кешенді сараптама ұзақтығы 60 (алпыс) жұмыс күнінен аспаған кезде сараптама жұмыстары басталған күннен бастап 50 (елу) жұмыс күнінен;

      ведомстводан тыс кешенді сараптама ұзақтығы 45 (қырық бес) жұмыс күнінен аспаған кезде сараптама жұмыстары басталған күннен бастап 40 (қырық) жұмыс күнінен;

      ведомстводан тыс кешенді сараптама ұзақтығы 30 (отыз) жұмыс күнінен аспаған кезде сараптама жұмыстары басталған күннен бастап 25 (жиырма бес) жұмыс күнінен;

      ведомстводан тыс кешенді сараптама ұзақтығы 10 (он) жұмыс күнінен аспаған кезде сараптама жұмыстары басталған күннен бастап 7 (жеті) жұмыс күнінен кешіктірмей мерзімде ТЭН бойынша - мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын, ЖСҚ бойынша - мемлекеттік экологиялық сараптаманың қорытындысын, қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат алуға арнаған өтінімнің материалдары бойынша - қоршаған ортаға эмиссияға рұқсатты және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі келісілген іс-шаралар жоспарын береді.

      55-7. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган ұсынған мемлекеттік экологиялық сараптаманың қорытындысы, қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі келісілген іс-шаралар жоспары тапсырыс берушіге Портал арқылы ведомстводан тыс кешенді сараптама қорытындысымен бірге беріледі.

      55-8. Мемлекеттік экологиялық сараптаманың теріс қорытындысы берілген жағдайда:

      сараптама ұйымы ведомстводан тыс кешенді сараптаманың теріс қорытындысын жасайды;

      қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат берілмейді;

      қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жоспары келісілмейді.

      55-9. Мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысын алған құрылыс жобалары бойынша ведомстводан тыс кешенді сараптаманың теріс қорытындысы берілген жағдайда:

      тапсырыс берушіге қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат берілмейді және қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органмен күшін жоюға жатады;

      ведомстводан тыс кешенді сараптаманы жүзеге асырған сараптама ұйымы ақпараттық жүйенің көмегімен қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға тиісті хабарлама жібереді.

      55-10. Ведомстводан тыс кешенді сараптаманың теріс қорытындысын алған кезде түзетілген ТЭН және ЖСҚ ведомстводан тыс кешенді сараптама құрамында қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат бере отырып, жаңадан әзірленіп жатқан жобалар үшін белгіленген қайтадан (жаңа) мемлекеттік сараптама жүргізуге жатады.

      9-параграф. Шаруашылық қызметінің ІІ, ІІІ, ІV санаттағы объектілері, оның ішінде шаруашылық қызметінің І санаттағы қолданыстағы объектілері аумағында құрылысы жоспарланған объектілер бойынша жобаларға экологиялық сараптама жүргізу және қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру тәртібі

      55-11. Осы тәртіп:

      шаруашылық қызметінің ІІ, ІІІ, ІV санаттағы объектілері, оның ішінде шаруашылық қызметінің І санаттағы қолданыстағы объектілері аумағында құрылысы жоспарланған объектілер бойынша әзірленетін ТЭН немесе ЖСҚ бойынша жобаларға экологиялық сараптама жүргізу;

      шаруашылық қызметінің ІІ, ІІІ, ІV санаттағы объектілері, оның ішінде шаруашылық қызметінің І санаттағы қолданыстағы объектілері аумағында құрылысы жоспарланған объектілер бойынша әзірленетін ЖСҚ құрамында ұсынылған, қоршаған ортаға әсерді бағалау материалдары бойынша қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру процесін реттейді.

      55-12. Құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар шаруашылық қызметінің ІІ, ІІІ, ІV санаттағы объектілерінің, оның ішінде шаруашылық қызметінің І санаттағы қолданыстағы объектілері аумағында құрылысы жоспарланған объектілердің құрылысына арналған ЖСҚ бойынша қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беруді Экологиялық кодекстің 72, 74 және 75-баптарында белгіленген тәртіпте және мерзімде, ведомстводан тыс кешенді сараптаманың оң қорытындысы болған кезде қоршаған ортаны қорғау саласындағы жергілікті атқарушы органдар жүзеге асырады.

      55-13. Шаруашылық қызметінің ІІ, ІІІ, ІV санаттағы объектілерінің, оның ішінде шаруашылық қызметінің І санаттағы қолданыстағы объектілері аумағында құрылысы жоспарланған объектілерінің құрылыс жобаларына экологиялық сараптаманы осы Қағидалардың 2-тарауына сәйкес сараптама ұйымының құрамындағы аттестатталған сарапшылар жүргізеді.

      55-14. Ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу кезеңінде сараптама ұйымы шаруашылық қызметінің ІІ, ІІІ, ІV санаттағы объектілері, оның ішінде шаруашылық қызметінің І санаттағы қолданыстағы объектілері аумағында құрылысы жоспарланған объектілер бойынша ақпараттық жүйенің көмегімен қоршаған ортаны қорғау саласындағы жергілікті атқарушы органдарға қоршаған ортаға әсерді бақылау материалдарын және қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат алуға арналған өтінім жібереді.

      55-15. Сараптама ұйымы осы Қағидалардың 55-14-тармағында көрсетілген құжаттаманы:

      ведомстводан тыс кешенді сараптама ұзақтығы 60 (алпыс) жұмыс күнінен аспаған кезде сараптама жұмыстары басталған күннен бастап 50 (елу) жұмыс күнінен;

      ведомстводан тыс кешенді сараптама ұзақтығы 45 (қырық бес) жұмыс күнінен аспаған кезде сараптама жұмыстары басталған күннен бастап 40 (қырық) жұмыс күнінен;

      ведомстводан тыс кешенді сараптама ұзақтығы 30 (отыз) жұмыс күнінен аспаған кезде сараптама жұмыстары басталған күннен бастап 25 (жиырма бес) жұмыс күнінен;

      ведомстводан тыс кешенді сараптама ұзақтығы 10 (он) жұмыс күнінен аспаған кезде сараптама жұмыстары басталған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірмей мерзімде береді.

      55-16. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы жергілікті атқару органы қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат алу үшін өтінім материалын олар келіп түскен күннен бастап, 3 (үш) жұмыс күні ішінде қарау қорытындысы бойынша сараптама ұйымына ақпараттық жүйе арқылы қоршаған ортаға эмиссияға рұқсатты жолдайды.

      55-17. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы жергілікті атқарушы орган берген қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат тапсырыс берушіге сараптама ұйымымен келісілген қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жоспарымен және ведомстводан тыс кешенді сараптама қорытындысымен бірге Портал арқылы беріледі.

      55-18. Ведомстводан тыс кешенді сараптаманың теріс қорытындысы берілген жағдайда:

      қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат берілмейді;

      қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жоспары келісілмейді;

      ведомстводан тыс кешенді сараптаманы жүзеге асыратын сараптама ұйымы ақпараттық жүйенің көмегімен қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат берген қоршаған ортаны қорғау саласындағы жергілікті атқарушы органға хабарлама жібереді;

      қоршаған ортаны қорғау саласындағы жергілікті атқарушы орган қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттың күшін жояды.

      55-19. Ведомстводан тыс кешенді сараптаманың теріс қорытындысын алған түзетілген ТЭН немесе ЖСҚ жаңадан әзірленіп жатқан жобалар үшін белгіленген тәртіпте ведомстводан тыс кешенді сараптама құрамында қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат бере отырып, қайтадан (жаңа) жобаларға экологиялық сараптама жүргізуге жатады.";

      70-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "70. Тапсырыс берушіге қағаз тасығышта қорытынды беру жүзеге асырылатын құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар құрылыс жобаларын (ТЭН және ЖСҚ) қоспағанда, ведомстводан тыс кешенді сараптаманың жиынтық қорытындысын беру және оларды тапсыру-қабылдау актісін ресімдеу бірыңғай Портал арқылы жүзеге асырылады.";

      72-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "72. Жүргізілген ведомстводан тыс кешенді сараптаманың нәтижелері бойынша сараптама ұйымдары:

      1) қаралған жобаны (ТЭН немесе ЖСҚ) іске асыру үшін оны бекітуге ұсынымдары бар оң сараптамалық қорытынды;

      2) Жобаның (ТЭН немесе ЖСҚ) Қазақстан Республикасында қолданылатын мемлекеттік нормативтердің талаптарына сәйкессіздігі туралы теріс сараптамалық қорытындыны береді.

      Түзетілген ТЭН немесе ЖСҚ бойынша теріс қорытынды алынғаннан кейін қайтадан (жаңа) сараптама пысықталған бөлімдер бойынша жүргізіледі. Бұл ретте осы Қағидалардың 15-тармағына сәйкес ұсынылған түзетілген ТЭН-ге немесе ЖСҚ-ға қайтадан сараптаманы теріс сараптама қорытындысын берген сараптама ұйымы жүзеге асырады.

      Теріс қорытынды алған жобаға бұрын сараптама жүргізген сараптама ұйымында аккредиттеу туралы куәлік болмаған немесе оның қолданысы тоқтатылған жағдайда тапсырыс беруші өзінің қалауы бойынша сараптама жүргізу үшін кез келген аккредиттелген сараптама ұйымын таңдайды.";

      75-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "75. Бұрын ведомстводан тыс кешенді сараптамадан өткен ТЭН немесе ЖСҚ бұрынғы жобалау шешімдеріне және бекітілген негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштеріне әсер ететін негізделген өзгерістер мен (немесе) толықтырулар енгізілсе, қайтадан (жаңа) сараптама түзетілген бөлімдер бойынша жүргізіледі. Бұл ретте, түзетілген ТЭН немесе ЖСҚ қайтадан сараптамаға осы Қағидалардың 15-тармағына сәйкес ұсынылады.

      Егер құрылыс-монтаждау жұмыстары толық көлемде орындалған жағдайда, онда оған сәйкес құрылысы жүзеге асырылған ЖСҚ-ны түзетуге және қайтадан бекітуге жатпайды.";

      79-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "79. Ведомстводан тыс кешенді сараптаманың жиынтық оң қорытындысын алған және жобаның тиісті бөлімдері немесе бөліктеріне жауапты сарапшылардың электрондық-цифрлық қолтаңбасы қойылған ТЭН немесе ЖСҚ жинағының соңғы редакциясының электрондық нұсқасы соңғы үш жыл ішінде тиісті сараптама ұйымында сақталады.

      Сараптама ұйымы құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар құрылыс жобаларын қараған жағдайда ТЭН және ЖСҚ соңғы редакциясы сарапшының тегі, аты (бар болса), лауазымы, аттестат нөмері және берілген күні көрсетіліп, қағаз түрінде мөрмен куәландырылады.";

      81 және 82-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "81. Ведомстводан тыс кешенді сараптаманың оң қорытындысын алған және жобаның тиісті бөлімдері немесе бөліктеріне жауапты сарапшылардың электрондық-цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған соңғы редакциядағы ТЭН немесе ЖСҚ жинағының электрондық нұсқасы осы жобалар бекітілген сәттен бастап архивтік бақылау дана ретінде тапсырыс берушіде және әзірлеушіде сақталуы тиіс.

      Ведомстводан тыс кешенді сараптаманың оң қорытындысын алған және жобаның тиісті бөлімдері немесе бөліктеріне жауапты сарапшылардың мөрімен куәландырылған, олардың соңғы редакциясында құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар ТЭН немесе ЖСҚ жинағы осы жобалар бекітілген сәттен бастап архивтік бақылау дана ретінде тапсырыс берушіде сақталуы тиіс.

      82. Құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар ТЭН-ді немесе ЖСҚ-ны қоспағанда, ТЭН-нің, ЖСҚ мен үлгілік ЖСҚ-ның соңғы редакциясын сараптама ұйымы электрондық-цифрлық нысанда Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 19 қарашадағы № 705 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік инвестициялар және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қаражаты есебінен қаржыландырылатын объектілердің құрылысына жобалау алдындағы және жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамасының Бірыңғай электрондық банкін қалыптастыру қағидаларына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12422 болып тіркелген) сәйкес Бірыңғай электрондық банкке ұсынады.";

      Қағидаларға 2-қосымшада:

      Жаңа объектілер құрылысы жобаларының ведомстводан тыс кешенді сараптамаға ұсынылатын құжаттамасының (материалдарының) тізбесінде:

      1-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) мемлекеттік нормативтердің талаптарына сәйкес орындалған жаңа объекті салу немесе бұрыннан барын кеңейту үшін жобалауға қажетті құрылыс алаңының инженерлік іздестіру материалдары (жер учаскесі мен трассалар шегінде коммуникациялар төсеу). ТЭН жасау үшін тапсырыс берушіге ұсынғанға дейін 5 (бес) жылдан кешіктірмей жүргізілген және ресімделген инженерлік іздестірулердің нәтижелері бар жергілікті атқарушы органдарда бар қор материалдары пайдаланылады;";

      1-тармақтың 7) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "7) егер құрылыс процесінде ЖСҚ-ны түзету және қайта бекіту қажеттілігі туындаған жағдайда, құрылыстың жай-күйі туралы мәліметтер, тапсырыс беруші бекіткен орындалған және қалған жұмыстардың нақты көлемінің бөлу ведомосі, жобалау шешімдеріне енгізілетін өзгерістердің салыстырмалы кестесі және орындалған жұмыс актілерінің көшірмелері жаңа ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу және қайта бекіту үшін ұсынылатын құжаттаманың құрамына енгізіледі. Бюджеттік инвестициялық жобалар, сондай-ақ өзге де мемлекеттік инвестициялық жобалар бойынша тиісті бюджет комиссиясының шешімі қосымша ұсынылады;";

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Жобалардың экологиялық сараптамасын және (немесе) экологиялық сараптамасын жүргізу үшін қажет арнайы (қосымша) бастапқы құжаттар:

      қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат алуға арналған өтінім (шаруашылық қызметінің І, ІІ, ІІІ, ІV санаттағы объектілері үшін);

      қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жоспары (шаруашылық қызметінің І, ІІ, ІІІ санаттағы объектілері үшін);

      жобалау сатыларына сәйкес келетін қоршаған ортаға кері әсерін тигізетін немесе тигізуі мүмкін объектілердің жоспарланатын жұмысын іске асыруды келісу құжаты;

      Экологиялық кодекстің 57-2-бабының 1-тармағына сәйкес объектілер бойынша қоғамдық пікірді есепке алу нәтижелері.".

      2. "Қала құрылысы және құрылыс жобалары (техникалық-экономикалық негiздемелер және жобалау-сметалық құжаттамалар) бойынша сараптама қорытындыларын ресiмдеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 2 сәуірдегі № 305 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10636 болып тіркелген, 2015 жылғы 21 сәуірде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қала құрылысы және құрылыс жобалары (техникалық-экономикалық негiздемелер және жобалау-сметалық құжаттамалар) бойынша сараптама қорытындыларын ресiмдеу қағидаларында:

      мынадай мазмұндағы 6-1-тармақпен толықтырылсын:

      "6-1. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 1 сәуірдегі № 299 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10722 болып тіркелген) Қаржыландыру көздеріне қарамастан, жаңа үйлер мен ғимараттарды, олардың кешендерін, инженерлік және көлік коммуникацияларын салуға, сондай-ақ бұрыннан барын өзгертуге (реконструкциялауға, кеңейтуге, техникалық қайта жарақтандыруға, жаңғыртуға және күрделі жөндеуге) арналған техникалық-экономикалық негіздемелерге және жобалау-сметалық құжаттамаға ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу қағидаларының (бұдан әрі - Қағидалар) 2-1-тарауында белгіленген тәртіпте ведомстводан тыс кешенді сараптаманың қорытындысымен бірге тапсырыс берушіге:

      1) шаруашылық қызметінің І санаттағы объектілерінің техникалық-экономикалық негіздеме бойынша - мемлекеттік экологиялық сараптаманың қорытындысы;

      2) шаруашылық қызметінің І санаттағы объектілерінің жобалау-сметалық құжаттамасы бойынша - экологиялық сараптаманың қорытындысы, қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсат және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі келісілген іс-шаралар жоспары;

      3) шаруашылық қызметінің ІІ, ІІІ санаттағы объектілерінің, оның ішінде шаруашылық қызметінің І санаттағы қолданыстағы объектілері аумағында құрылысы жоспарланған объектілерінің жобалау-сметалық құжаттамасы бойынша - қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсат және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі келісілген іс-шаралар жоспары;

      4) шаруашылық қызметінің ІV санаттағы объектілерінің, оның ішінде шаруашылық қызметінің І санаттағы қолданыстағы объектілері аумағында құрылысы жоспарланған объектілерінің жобалау-сметалық құжаттамасы бойынша - қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсат жіберіледі.";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Ведомстводан тыс кешенді сараптаманың теріс сараптама қорытындысы Қағидаларында белгіленген жағдайларда жасалады және тапсырыс берушіге жіберіледі.";

      мынадай мазмұндағы 9-1-тармақпен толықтырылсын:

      "9-1. Осы Қағидалардың 6-1-тармағында көрсетілген құжаттар мынадай лауазымды адамдардың электрондық-цифрлық қолтаңбаларымен:

      1) шаруашылық қызметінің І санаттағы объектілері бойынша мемлекеттік экологиялық сараптаманың қорытындысы және тапсырыс беруші бекіткен қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жоспары - сараптама бөлімшесі жетекшісінің және қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның мемлекеттік экологиялық сараптама немесе тиісті аумақтағы қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның аумақтық бөлімшесі сарапшысының электрондық-цифрлық қолтаңбасымен;

      2) шаруашылық қызметінің І санаттағы объектілері бойынша қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсат беру - уәкілетті адамның электрондық-цифрлық қолтаңбасымен;

      3) шаруашылық қызметінің ІІ, ІІІ, ІV санаттағы объектілері, оның ішінде шаруашылық қызметінің І санаттағы қолданыстағы объектілері аумағында құрылысы жоспарланған объектілер бойынша қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсат беру - уәкілетті адамның электрондық-цифрлық қолтаңбасымен;

      4) мемлекеттік сараптама ұйымының сараптама қорытындысымен бірге жіберілетін шаруашылық қызметінің ІІ, ІІІ санаттағы объектілері, оның ішінде шаруашылық қызметінің І санаттағы қолданыстағы объектілері аумағында құрылысы жоспарланған объектілер бойынша тапсырыс беруші бекіткен қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жоспары:

      осы Қағидалардың 8-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көрсетілген лауазымды адамдардың;

      республикалық деңгейде қаралатын жобалар бойынша - олардың лауазымдық функцияларына жобалардың экологиялық сараптамасын жүргізу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және үйлестіру кіретін сараптама басқармалары, бөлімдері бастықтарының;

      өңірлік деңгейде қаралатын жобалар бойынша - аумақтық бөлімшелердің өндірістік бөлімі бастығының;

      қаралатын жобаның экологиялық бөлігі бойынша аттестатталған сарапшының электрондық-цифрлық қолтаңбасымен;

      5) аккредиттелген сараптама ұйымының сараптама қорытындысымен бірге жіберілетін шаруашылық қызметінің ІІ, ІІІ санаттағы объектілері, оның ішінде шаруашылық қызметінің І санаттағы қолданыстағы объектілері аумағында құрылысы жоспарланған объектілер бойынша тапсырыс беруші бекіткен қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жоспары:

      осы Қағидалардың 9-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көрсетілген лауазымды адамдардың;

      қаралатын жобаның экологиялық бөлігі бойынша аттестатталған сарапшының электрондық-цифрлық қолтаңбасымен куәландырылады.".

      3. Сараптама комиссияларын (сараптама топтарын) құру және кешендi ведомстводан тыс сараптамаға және қала құрылысы сараптамасына қатысу үшiн мамандарды (мамандандырылған институттар мен ұйымдарды) тарту қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 2 сәуірдегі № 306 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10635 болып тіркелген, 2015 жылғы 21 сәуірде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Сараптама комиссияларын (сараптама топтарын) құру және кешендi ведомстводан тыс сараптамаға және қала құрылысы сараптамасына қатысу үшiн мамандарды (мамандандырылған институттар мен ұйымдарды) тарту қағидаларында:

      1-тармақтың 2) тармақшасы алып тасталсын;

      11, 12 және 13-тармақтар алып тасталсын.

О внесении изменений и дополнений в некоторые приказы Министра национальной экономики Республики Казахстан

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 4 августа 2018 года № 557. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 октября 2018 года № 17512

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый перечень некоторых приказов Министра национальной экономики Республики Казахстан, в которые вносятся изменения и дополнения.

      2. Комитету по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан, после его официального опубликования;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
Р. Скляр

      "СОГЛАСОВАН"
Исполняющий обязанности
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
____________________Р. Даленов
"__" _______________ 2018 года

      "СОГЛАСОВАН"
Министр энергетики
Республики Казахстан
____________________К. Бозумбаев
"__" _______________ 2018 года

  Утвержден
приказом исполняющего обязанности
Министра по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 4 августа 2018 года № 557

Перечень некоторых приказов Министра национальной экономики Республики Казахстан, в которые вносятся изменения и дополнения

      1. В приказе Министра национальной экономики Республики Казахстан от 1 апреля 2015 года № 299 "Об утверждении Правил проведения комплексной вневедомственной экспертизы технико-экономических обоснований и проектно-сметной документации, предназначенных для строительства новых, а также изменения (реконструкции, расширения, технического перевооружения, модернизации и капитального ремонта) существующих зданий и сооружений, их комплексов, инженерных и транспортных коммуникаций независимо от источников финансирования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10722, опубликован 21 апреля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет"):

      в Правилах проведения комплексной вневедомственной экспертизы технико-экономических обоснований и проектно-сметной документации, предназначенных для строительства новых, а также изменения (реконструкции, расширения, технического перевооружения, модернизации и капитального ремонта) существующих зданий и сооружений, их комплексов, инженерных и транспортных коммуникаций независимо от источников финансирования, утвержденных указанным приказом:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Правила определяют:

      порядок проведения по принципу "одного окна" комплексной вневедомственной экспертизы ТЭО и ПСД, предназначенных для строительства новых, изменения (реконструкции, расширения, технического перевооружения, модернизации и капитального ремонта) существующих зданий и сооружений, их комплексов, а также инженерной подготовки территории, благоустройства и озеленения независимо от источников финансирования;

      порядок проведения в составе комплексной вневедомственной экспертизы ТЭО и ПСД государственной экологической экспертизы по объектам I категории хозяйственной деятельности, экологической экспертизы проектов по объектам II, III, IV категорий хозяйственной деятельности, в соответствии с классификацией объектов оценки воздействия на окружающую среду, установленной статьей 40 Экологического кодекса Республики Казахстан от 9 января 2007 года (далее – Экологический кодекс), а также выдачи разрешения на эмиссии в окружающую среду по объектам I, II, III, IV категорий, в соответствии с классификацией категорий объектов, требующих получения разрешений на эмиссии в окружающую среду, установленной статьей 71 Экологического кодекса;

      порядок разработки и согласования индивидуальных планов поэтапной разработки и согласования ПСД на строительство отдельных объектов, требующих особого регулирования и (или) градостроительной регламентации.";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. По проектам строительства новых, изменения (реконструкции, расширения, технического перевооружения, модернизации и капитального ремонта) существующих зданий и сооружений, их комплексов, а также инженерной подготовки территории, благоустройства и озеленения комплексная вневедомственная экспертиза проектов строительства объектов проводится по принципу "одного окна" и включает в себя, в том числе государственную экологическую экспертизу или экологическую экспертизу проектов, санитарно-эпидемиологическую экспертизу проектов (отраслевые экспертизы).

      Правила подлежат соблюдению для всех субъектов архитектурной, градостроительной и строительной деятельности, осуществляемой на территории Республики Казахстан.";

      пункты 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 изложить в следующей редакции:

      "17. Проекты строительства (ТЭО и ПСД) с грифом секретности или с пометкой "Для служебного пользования" (далее – ДСП), предоставляются для проведения комплексной вневедомственной экспертизы в государственную экспертную организацию на бумажном носителе.

      18. Государственная и (или) аккредитованные экспертные организации при проведении комплексной вневедомственной экспертизы осуществляют все процедуры и операции посредством собственных информационных систем государственной экспертной организации и палаты экспертных организаций, интегрированных с единым порталом (далее – Портал), за исключением проектов строительства (ТЭО и ПСД) с грифом секретности или с пометкой ДСП.

      19. Государственная экспертная организация обеспечивает содержание, обслуживание, эксплуатацию и развитие собственной информационной системы.

      Профессиональное объединение аккредитованных экспертных организаций определяет оператора собственной информационной системы палаты экспертных организаций. Оператор информационной системы палаты экспертных организаций обеспечивает содержание, обслуживание, эксплуатацию и развитие информационной системы.

      20. Комплектность и состав представленного проекта строительства и исходных документов проверяется на соответствие Перечню документации (материалов) представляемой на комплексную вневедомственную экспертизу проектов строительства согласно приложениям 2, 3, 4 настоящих Правил в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня регистрации указанных материалов в экспертной организации.

      По истечении 5 (пяти) рабочих дней при установлении некомплектности проекта и исходных документов или их несоответствия требованиям по составу, заказчику направляется официальное уведомление об отказе в приеме проекта на экспертизу и его возврате без рассмотрения, с указанием недостающих материалов для повторного их представления на экспертизу после приведения проекта и (или) исходных документов в соответствии с требованиями по комплектности и составу.

      21. Принятие на рассмотрение экспертной организацией проекта строительства (с учетом приложенных к нему исходных документов) после подтверждения их требуемой комплектности и состава, а также установление стоимости экспертных работ, сроков и продолжительности их проведения, являются основанием для заключения договора с заказчиком на проведение комплексной вневедомственной экспертизы по представленному проекту строительства.

      Основанием для заключения договора о государственных закупках работ на проведение комплексной вневедомственной экспертизы проектов строительства является вынесение протокола итогов государственных закупок.

      22. Договор на проведение комплексной вневедомственной экспертизы, осуществляемой государственной или аккредитованной экспертной организацией, заключается посредством Портала и информационных систем соответственно государственной экспертной организации или палаты экспертных организаций в электронно-цифровой форме (электронный договор), с подписанием договора уполномоченными представителями сторон их электронно-цифровыми подписями.

      Договоры, заключенные с государственной экспертной организацией на проведение комплексной вневедомственной экспертизы по проектам строительства (ТЭО и ПСД) с грифом секретности или с пометкой ДСП, заключаются на бумажном носителе.

      Договор о государственных закупках работ по проведению комплексной вневедомственной экспертизы заключается посредством веб-портала государственных закупок в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан о государственных закупках.

      Электронный договор на проведение комплексной вневедомственной экспертизы, отнесенной к государственной монополии, является публичным и заключается государственной экспертной организацией с заказчиками.

      В указанном договоре, также учитываются особенности проведения комплексной экспертизы, касающихся соответственно ПСД на строительство объектов особого регулирования и (или) градостроительной регламентации, откорректированной ПСД по незавершенным строительством объектов, а также по ТЭО в составе концессионных заявок, представляемых участниками при проведении конкурса по выбору концессионера, предусмотренных параграфами 6 и 7 главы 2, а также главой 3 настоящих Правил.

      23. Представляемый на комплексную вневедомственную экспертизу проект (ТЭО или ПСД) вместе с его исходными документами направляется заказчиком посредством Портала для установления соответствия комплектности и состава указанных материалов требованиям государственных нормативов в государственную или одну из выбранных заказчиком аккредитованную экспертную организацию, за исключением проектов с грифом секретности или с пометкой ДСП.";

      пункт 26 исключить;

      дополнить пунктом 41-1 следующего содержания:

      "41-1. Проведение комплексной вневедомственной экспертизы по ранее отозванным и вновь представленным проектам строительства осуществляется в порядке, установленном для вновь разрабатываемых проектов.";

      пункт 45 изложить в следующей редакции:

      "45. В описательной части экспертного заключения в обязательном порядке включаются выводы заключения технического обследования, с указанием номера и даты заключения, а также организации – исполнителя.";

      дополнить главой 2-1 следующего содержания:

      "Глава 2-1. Порядок проведения в составе комплексной вневедомственной экспертизы ТЭО и ПСД государственной экологической экспертизы, экологической экспертизы проектов, а также выдачи разрешения на эмиссии в окружающую среду

      Параграф 8. Порядок проведения государственной экологической экспертизы и выдачи разрешения на эмиссии в окружающую среду по проектам строительства объектов I категории хозяйственной деятельности

      55-1. Данный порядок регулирует процесс:

      проведения государственной экологической экспертизы по ТЭО или ПСД, разрабатываемым по объектам I категории хозяйственной деятельности;

      выдачи разрешения на эмиссии в окружающую среду по положительному заключению государственной экологической экспертизы на ПСД, разрабатываемую по объектам I категории хозяйственной деятельности.

      55-2. Государственная экологическая экспертиза по проектам строительства (ТЭО и ПСД) объектов I категории хозяйственной деятельности с грифом секретности или с пометкой ДСП осуществляется уполномоченным органом в области охраны окружающей среды до проведения по ним комплексной вневедомственной экспертизы, в сроки, установленные пунктами 1, 2, 3 статьи 50 Экологического кодекса. Полученное положительное заключение государственной экологической экспертизы представляется в составе исходных документов на комплексную вневедомственную экспертизу, в соответствии с пунктом 17 настоящих Правил.

      Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду по проектам строительства (ТЭО и ПСД) объектов I категории хозяйственной деятельности с грифом секретности или с пометкой ДСП осуществляется уполномоченным органом в области охраны окружающей среды, при наличии положительного заключения комплексной вневедомственной экспертизы, в порядке и сроки, установленные статьями 72, 74 и 75 Экологического кодекса.

      55-3. Проверка комплектности и состава представленного проекта строительства и исходных документов по объекту I категории хозяйственной деятельности осуществляется государственной экспертной организацией или одной из выбранных заказчиком аккредитованной экспертной организацией в порядке и сроки, установленными пунктом 20 настоящих Правил.

      В случае представления в уполномоченный орган в области охраны окружающей среды и его территориальные подразделения неполного пакета документов, согласно приложениям 3, 5 настоящих Правил в соответствии с пунктом 2 статьи 50 Экологического кодекса документы подлежат возврату, представившему их лицу.

      55-4. Датой начала экспертных работ, включая государственную экологическую экспертизу является дата вступления в силу договора на проведение комплексной вневедомственной экспертизы, осуществляемой государственной или аккредитованной экспертной организацией.

      Проекты строительства объектов I категории хозяйственной деятельности, подлежащие государственной экологической экспертизе, в течение 3 (трех) рабочих дней с даты начала экспертных работ могут перераспределяться между уполномоченным органом в области охраны окружающей среды и его территориальными подразделениями, в соответствии с Распределением объектов I категории, подлежащих государственной экологической экспертизе, между уполномоченным органом в области охраны окружающей среды и его территориальными подразделениями, утвержденного приказом Министра охраны окружающей среды Республики Казахстан от 23 июля 2009 года № 143-Ө (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 5741).

      55-5. В процессе проведения комплексной вневедомственной экспертизы уполномоченный орган в области охраны окружающей среды направляет мотивированные замечания в экспертную организацию, осуществляющую комплексную вневедомственную экспертизу по рассматриваемому проекту строительства, не позднее:

      25 (двадцати пяти) рабочих дней с даты начала экспертных работ при продолжительности экспертизы не более 60 (шестидесяти) рабочих дней;

      19 (девятнадцати) рабочих дней с даты начала экспертных работ при продолжительности экспертизы не более 45 (сорока пяти) рабочих дней;

      14 (четырнадцати) рабочих дней с даты начала экспертных работ при продолжительности экспертизы не более 30 (тридцати) рабочих дней;

      3 (трех) рабочих дней с даты начала экспертных работ при продолжительности экспертизы не более 10 (десяти) рабочих дней.

      Мотивированные замечания уполномоченного органа в области охраны окружающей среды вместе с замечаниями экспертов, осуществляющих комплексную вневедомственную экспертизу, направляются заказчику и подлежат устранению в сроки, указанные в пункте 38 настоящих Правил.

      В случае неустранения мотивированных замечаний в установленный срок, составляется отрицательное заключение государственной экологической экспертизы.

      55-6. По результатам проведенной государственной экологической экспертизы уполномоченный орган в области охраны окружающей среды направляет в экспертную организацию по ТЭО – заключение государственной экологической экспертизы, по ПСД – заключение государственной экологической экспертизы, по материалам заявки на получение разрешения на эмиссии в окружающую среду – соответствующее разрешение на эмиссии в окружающую среду и согласованный план мероприятий по охране окружающей среды, в срок не позднее:

      50 (пятидесятого) рабочего дня с даты начала экспертных работ при продолжительности комплексной вневедомственной экспертизы не более

      60 (шестидесяти) рабочих дней;

      40 (сорокового) рабочего дня с даты начала экспертных работ, при продолжительности комплексной вневедомственной экспертизы не более

      45 (сорока пяти) рабочих дней;

      25 (двадцать пятого) рабочего дня с даты начала экспертных работ при продолжительности комплексной вневедомственной экспертизы не более

      30 (тридцати) рабочих дней;

      7 (седьмого) рабочего дня с даты начала экспертных работ при продолжительности комплексной вневедомственной экспертизы не более

      10 (десяти) рабочих дней.

      55-7. Представленные уполномоченным органом в области охраны окружающей среды заключение государственной экологической экспертизы, разрешение на эмиссии в окружающую среду и согласованный план мероприятий по охране окружающей среды выдаются заказчику посредством Портала вместе с заключением комплексной вневедомственной экспертизы.

      55-8. В случае выдачи отрицательного заключения государственной экологической экспертизы:

      экспертной организацией составляется отрицательное заключение комплексной вневедомственной экспертизы;

      разрешение на эмиссии в окружающую среду не выдается;

      план мероприятий по охране окружающей среды не согласовывается.

      55-9. В случае выдачи отрицательного заключения комплексной вневедомственной экспертизы по проектам строительства, получившим положительные заключения государственной экологической экспертизы:

      разрешение на эмиссии в окружающую среду Заказчику не выдается и подлежит аннулированию уполномоченным органом в области охраны окружающей среды;

      экспертной организацией, осуществившей комплексную вневедомственную экспертизу, посредством информационной системы направляется соответствующее уведомление в уполномоченный орган в области охраны окружающей среды.

      55-10. При получении отрицательного заключения комплексной вневедомственной экспертизы откорректированные ТЭО или ПСД подлежат повторной (новой) государственной экологической экспертизе с выдачей разрешения на эмиссии в окружающую среду в составе комплексной вневедомственной экспертизы, в порядке, установленном для вновь разрабатываемых проектов.

      Параграф 9. Порядок проведения экологической экспертизы проектов и выдачи разрешения на эмиссии в окружающую среду, по проектам строительства объектов II, III, IV категорий хозяйственной деятельности, в том числе строительство которых планируется на территории действующих объектов I категории хозяйственной деятельности

      55-11. Данный порядок регулирует процесс:

      проведения экологической экспертизы проектов по ТЭО или ПСД, разрабатываемым по объектам II, III, IV категорий хозяйственной деятельности, в том числе строительство которых планируется на территории действующих объектов I категории хозяйственной деятельности;

      выдачи разрешения на эмиссии в окружающую среду по материалам оценки воздействия на окружающую среду, представленным в составе ПСД, разрабатываемой по объектам II, III, IV категорий хозяйственной деятельности, в том числе строительство которых планируется на территории действующих объектов I категории хозяйственной деятельности.

      55-12. Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду по ПСД на строительство объектов II, III, IV категорий хозяйственной деятельности, в том числе строительство которых планируется на территории действующих объектов I категории хозяйственной деятельности, с грифом секретности или с пометкой ДСП осуществляется местными исполнительными органами в области охраны окружающей среды, при наличии положительного заключения комплексной вневедомственной экспертизы, в порядке и сроки, установленные статьями 72, 74 и 75 Экологического кодекса.

      55-13. Экологическая экспертиза проектов строительства объектов II, III, IV категорий хозяйственной деятельности, в том числе строительство которых планируется на территории действующих объектов I категории хозяйственной деятельности проводится аттестованными экспертами в соответствии с главой 2 настоящих Правил.

      55-14. В период проведения комплексной вневедомственной экспертизы экспертная организация по объектам II, III, IV категорий хозяйственной деятельности, в том числе строительство которых планируется на территории действующих объектов I категории хозяйственной деятельности, посредством информационной системы направляет в местные исполнительные органы в области охраны окружающей среды материалы оценки воздействия на окружающую среду и заявку на получение разрешения на эмиссии в окружающую среду.

      55-15. Экспертная организация направляет документацию, указанную в пункте 55-14 настоящих Правил в срок не позднее:

      50 (пятидесятого) рабочего дня с даты начала экспертных работ при продолжительности комплексной вневедомственной экспертизы не более 60 (шестидесяти) рабочих дней;

      40 (сорокового) рабочего дня с даты начала экспертных работ при продолжительности комплексной вневедомственной экспертизы не более 45 (сорок пяти) рабочих дней;

      25 (двадцать пятого) рабочего дня с даты начала экспертных работ при продолжительности комплексной вневедомственной экспертизы не более 30 (тридцати) рабочих дней;

      5 (пятого) рабочего дня с даты начала экспертных работ при продолжительности комплексной вневедомственной экспертизы не более 10 (десяти) рабочих дней.

      55-16. Местный исполнительный орган в области охраны окружающей среды, независимо от продолжительности комплексной вневедомственной экспертизы, в течение 3 (трех) рабочих дней со дня получения документации, направляет в экспертную организацию разрешение на эмиссии в окружающую среду посредством информационной системы.

      55-17. Представленное местным исполнительным органом в области охраны окружающей среды разрешение на эмиссии в окружающую среду выдается заказчику посредством Портала вместе с планом мероприятий по охране окружающей среды, согласованным экспертной организацией, и заключением комплексной вневедомственной экспертизы.

      55-18. В случае выдачи отрицательного заключения комплексной вневедомственной экспертизы:

      разрешение на эмиссии в окружающую среду не выдается;

      план мероприятий по охране окружающей среды не согласовывается;

      экспертной организацией, осуществившей комплексную вневедомственную экспертизу, посредством информационной системы направляется уведомление в местный исполнительный орган в области охраны окружающей среды, выдавший разрешение на эмиссии в окружающую среду;

      разрешение на эмиссии в окружающую среду подлежит аннулированию местным исполнительным органом в области охраны окружающей среды.

      55-19. При получении отрицательного заключения комплексной вневедомственной экспертизы, откорректированные ТЭО или ПСД, подлежат повторной (новой) экологической экспертизе проектов с выдачей разрешения на эмиссии в окружающую среду в составе комплексной вневедомственной экспертизы, в порядке, установленном для вновь разрабатываемых проектов.";

      пункт 70 изложить в следующей редакции:

      "70. Выдача заказчику сводных заключений комплексной вневедомственной экспертизы и оформление акта их сдачи-приемки осуществляется посредством Портала, за исключением проектов строительства (ТЭО и ПСД) с грифом секретности или с пометкой ДСП, выдача заключений по которым осуществляется на бумажном носителе.";

      пункт 72 изложить в следующей редакции:

      "72. По результатам проведенной комплексной вневедомственной экспертизы экспертные организации выдают:

      1) положительное экспертное заключение с рекомендацией к утверждению рассмотренного проекта (ТЭО или ПСД) для его реализации;

      2) отрицательное экспертное заключение о несоответствии проекта (ТЭО или ПСД) требованиям государственных нормативов, действующих в Республике Казахстан.

      По откорректированным ТЭО или ПСД после получения отрицательного заключения, повторная (новая) экспертиза проводится по доработанным разделам. При этом повторную экспертизу откорректированных ТЭО или ПСД, представленных в соответствии с пунктом 15 настоящих Правил, осуществляет экспертная организация, выдавшая отрицательное экспертное заключение.

      В случае отсутствия или приостановления действия свидетельства об аккредитации у экспертной организации ранее проводившей экспертизу проекта получившего отрицательное заключение, заказчик по своему усмотрению выбирает для проведения экспертизы любую аккредитованную экспертную организацию.";

      пункт 75 изложить в следующей редакции:

      "75. По ранее прошедшим комплексную вневедомственную экспертизу ТЭО или ПСД, в которые вносятся обоснованные изменения и (или) дополнения, оказывающие влияние на прежние проектные решения и утвержденные основные технико-экономические показатели, повторная (новая) экспертиза проводится по откорректированным разделам. При этом на повторную экспертизу откорректированные ТЭО или ПСД, представляются в соответствии с пунктом 15 настоящих Правил.

      В случае если строительно-монтажные работы выполнены в полном объеме, то ПСД, в соответствии с которой было осуществлено строительство, не подлежит корректировке и переутверждению.";

      пункт 79 изложить в следующей редакции:

      "79. Электронная версия комплекта ТЭО или ПСД в их окончательной редакции, получивших положительное заключение комплексной вневедомственной экспертизы и удостоверенных электронно-цифровой подписью экспертов, ответственных за соответствующие разделы или части проекта, в течение последующих трех лет хранятся у соответствующей экспертной организации.

      В случае рассмотрения экспертной организацией проектов строительства с грифом секретности или с пометкой ДСП, окончательная редакция ТЭО и ПСД в бумажном виде удостоверяется печатью эксперта с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии), должности, номера аттестата и даты его выдачи.";

      пункты 81 и 82 изложить в следующей редакции:

      "81. Электронная версия комплекта ТЭО или ПСД в их окончательной редакции, получивших положительное заключение комплексной вневедомственной экспертизы и удостоверенных электронно-цифровой подписью экспертов, ответственных за соответствующие разделы или части проекта, с момента утверждения этих проектов хранятся у заказчика, разработчика в качестве контрольного архивного экземпляра.

      Комплект ТЭО или ПСД с грифом секретности или с пометкой ДСП, в их окончательной редакции, получивших положительное заключение комплексной вневедомственной экспертизы и удостоверенных печатью экспертов, ответственных за соответствующие разделы или части проекта, с момента утверждения этих проектов хранятся у заказчика в качестве контрольного архивного экземпляра.

      82. Окончательные редакции ТЭО, ПСД и типовой ПСД в электронно-цифровой форме, в соответствии с Правилами формирования Единого государственного электронного банка предпроектной и проектной (проектно-сметной) документации на строительство объектов, финансируемых за счет государственных инвестиций и средств субъектов квазигосударственного сектора (далее – Единый электронный банк), утвержденными приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 ноября 2015 года № 705 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12422) предоставляются в Единый электронный банк экспертной организацией, за исключением ТЭО или ПСД с грифом секретности или с пометкой ДСП.";

      в приложении 2 к Правилам:

      в Перечне документации (материалов), представляемой на комплексную вневедомственную экспертизу проектов строительства новых объектов:

      подпункт 3) пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "3) материалы инженерных изысканий площадки строительства (в границах земельного участка и трасс прокладки коммуникаций), необходимые для проектирования для нового строительства или расширения существующего объекта, выполненные в соответствии с требованиями государственных нормативов. Для составления ТЭО используются имеющиеся в местных исполнительных органах фондовые материалы с результатами инженерных изысканий, проведенных и оформленных не позднее 5 (пяти) лет до момента их предоставления заказчику;";

      подпункт 7) пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "7) в случаях, если необходимость в корректировке и переутверждении ПСД возникла в процессе строительства, то сведения о состоянии строительства, разделительная ведомость выполненных и остаточных физических объемов работ, утвержденная заказчиком, сравнительная таблица вносимых изменений в проектные решения, утвержденная заказчиком и копии актов выполненных работ включаются в состав документации, представляемой для проведения новой комплексной вневедомственной экспертизы и переутверждения. По бюджетным инвестиционным проектам, а также иным государственным инвестиционным проектам дополнительно представляется решение соответствующей бюджетной комиссии;";

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Специальные (дополнительные) исходные документы, необходимые для проведения государственной экологической экспертизы и (или) экологической экспертизы проектов:

      заявка на получение разрешения на эмиссии в окружающую среду (для объектов I, II, III, IV категорий хозяйственной деятельности);

      план мероприятий по охране окружающей среды (для объектов I, II и III категорий хозяйственной деятельности);

      материалы оценки воздействия на окружающую среду, оформленные в виде документа, уровень разработки которого соответствует стадиям проектирования;

      результаты учета общественного мнения для объектов в соответствии с пунктом 1 статьи 57-2 Экологического кодекса.

      2. В приказе Министра национальной экономики Республики Казахстан от 2 апреля 2015 года № 305 "Об утверждении Правил оформления экспертных заключений по градостроительным и строительным проектам (технико-экономическим обоснованиям и проектно-сметной документации)" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10636, опубликован 21 апреля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет"):

      в Правилах оформления экспертных заключений по градостроительным и строительным проектам (технико-экономическим обоснованиям и проектно-сметной документации), утвержденные указанным приказом:

      дополнить пунктом 6-1 следующего содержания:

      "6-1. Вместе с заключением комплексной вневедомственной экспертизы в порядке, установленном главой 2-1 Правил проведения комплексной вневедомственной экспертизы технико-экономических обоснований и проектно-сметной документации, предназначенных для строительства новых, а также изменения (реконструкции, расширения, технического перевооружения, модернизации и капитального ремонта) существующих зданий и сооружений, их комплексов, инженерных и транспортных коммуникаций независимо от источников финансирования (далее – Правила), утвержденных приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 1 апреля 2015 года № 299 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10722), заказчику направляются:

      1) по технико-экономическому обоснованию объектов I категории хозяйственной деятельности – заключение государственной экологической экспертизы;

      2) по проектно-сметной документации объектов I категории хозяйственной деятельности – заключение государственной экологической экспертизы, разрешение на эмиссии в окружающую среду и согласованный план мероприятий по охране окружающей среды;

      3) по проектно-сметной документации объектов II, III категории хозяйственной деятельности, в том числе строительство которых планируется на территории действующих объектов I категории хозяйственной деятельности - разрешение на эмиссии в окружающую среду и согласованный план мероприятий по охране окружающей среды;

      4) по проектно-сметной документации объектов IV категории хозяйственной деятельности, в том числе строительство которых планируется на территории действующих объектов I категории хозяйственной деятельности – разрешение на эмиссии в окружающую среду.";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Отрицательное заключение комплексной вневедомственной экспертизы составляется и направляется заказчику в случаях установленных Правилами.";

      дополнить пунктом 9-1 следующего содержания:

      "9-1. Документы, указанные в пункте 6-1 настоящих Правил, удостоверяются электронно-цифровыми подписями следующих должностных лиц:

      1) заключение государственной экологической экспертизы и утвержденный заказчиком план мероприятий по охране окружающей среды по объектам I категории хозяйственной деятельности – электронно-цифровой подписью руководителя экспертного подразделения и эксперта государственной экологической экспертизы уполномоченного органа в области охраны окружающей среды или территориального подразделения уполномоченного органа в области охраны окружающей среды на соответствующей территории;

      2) разрешение на эмиссии в окружающую среду по объектам I категории хозяйственной деятельности – электронно-цифровой подписью уполномоченного лица;

      3) разрешение на эмиссии в окружающую среду по объектам II, III, IV категории хозяйственной деятельности, в том числе строительство которых планируется на территории действующих объектов I категории хозяйственной деятельности - электронно-цифровой подписью уполномоченного лица;

      4) утвержденный заказчиком план мероприятий по охране окружающей среды по объектам II, III категории хозяйственной деятельности, в том числе строительство которых планируется на территории действующих объектов I категории хозяйственной деятельности, направляемый вместе с экспертным заключением государственной экспертной организации – электронно-цифровыми подписями:

      должностных лиц, указанных в подпунктах 1) и 2) пункта 8 настоящих Правил;

      начальников экспертного управления, отдела, в должностные функции которых входит организация и координация работ по проведению экологической экспертизы проектов – по проектам, рассмотренным на республиканском уровне;

      начальника производственного отдела территориального подразделения - по проектам, рассмотренным на региональном уровне;

      аттестованного эксперта по экологической части рассмотренного проекта;

      5) утвержденный заказчиком план мероприятий по охране окружающей среды по объектам II, III категории хозяйственной деятельности, в том числе строительство которых планируется на территории действующих объектов I категории хозяйственной деятельности, направляемый вместе с экспертным заключением аккредитованной экспертной организации - электронно-цифровыми подписями:

      должностных лиц, указанных в подпунктах 1) и 2) пункта 9 настоящих Правил;

      аттестованного эксперта по экологической части рассмотренного проекта.".

      3. В приказе Министра национальной экономики Республики Казахстан от 2 апреля 2015 года № 306 "Об утверждении Правил создания экспертных комиссий (экспертных групп) и привлечения специалистов (специализированных институтов и организаций) для участия в комплексной вневедомственной и градостроительной экспертизе" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10635, опубликован 21 апреля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет"):

      в Правилах создания экспертных комиссий (экспертных групп) и привлечения специалистов (специализированных институтов и организаций) для участия в комплексной вневедомственной и градостроительной экспертизе, утвержденные указанным приказом:

      подпункт 2) пункта 1 исключить;

      пункты 11, 12 и 13 исключить.