Мемлекеттік кірістер органдарының жедел-тергеу бөлімшелеріне (экономикалық тергеу қызметі) конкурстық негізде орналасатын басшы лауазымдарының тізбесін және Мемлекеттік кірістер органдарының жедел-тергеу бөлімшелерінің (экономикалық тергеу қызметі) жоғары тұрған басшы лауазымдарына конкурс өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 28 қыркүйектегі № 868 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 23 қазанда № 17586 болып тіркелді. Күші жойылды -Қазақстан Республикасы Қаржылық мониторинг агенттігі Төрағасының 2022 жылғы 6 қаңтардағы № 9 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Қаржылық мониторинг агенттігі Төрағасының 06.01.2022 № 9 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Құқық қорғау қызметі туралы" 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 33-бабы 1-1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Мемлекеттік кірістер органдарының жедел-тергеу бөлімшелеріне (экономикалық тергеу қызметі) конкурстық негізде орналасатын басшы лауазымдарының тізбесі;

      2) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Мемлекеттік кірістер органдарының жедел-тергеу бөлімшелерінің (экономикалық тергеу қызметі) жоғары тұрған басшы лауазымдарына конкурс өткізу қағидалары мен шаттары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті (А.М. Теңгебаев) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдануын;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Қаржы министрі
Ә. Смайылов

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 28 қыркүйектегі
№ 868 бұйрығына
1-қосымша

Мемлекеттік кірістер органдарының жедел-тергеу бөлімшелеріне (экономикалық тергеу қызметі) конкурстық негізде орналасатын басшы лауазымдарының тізбесі

      Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің аумақтық органында (экономикалық тергеу қызметі) конкурстық негізде орналасатын:

      бөлім басшысы.

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 28 қыркүйектегі
№ 868 бұйрығына
2-қосымша

Мемлекеттік кірістер органдарының жедел-тергеу бөлімшелерінің (экономикалық тергеу қызметі) жоғары тұрған басшы лауазымдарына конкурс өткізу қағидалары мен шарттары

1-тарау. Жалпы ереже

      1. Осы Мемлекеттік кірістер органдарының жедел-тергеу бөлімшелерінің (экономикалық тергеу қызметі) жоғары тұрған басшы лауазымдарына конкурс өткізу қағидалары мен шарттары (бұдан әрі - Қағидалар) "Құқық қорғау қызметі туралы" 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) 33-бабы 1-1-тармағына сәйкес әзірленді және экономикалық тергеу қызметінің (бұдан әрі - ЭТҚ) жоғары тұрған басшы лауазымдарына конкурс өткізу тәртібі мен шартын айқындайды.

      2. Конкурсты бос және уақытша бос лауазымы бар (бұдан әрі - бос лауазым) облыстар, республикалық маңызы бар қалалар және астана бойынша мемлекеттік кірістер органдары конкурстық негізде орналасатын ЭТҚ басшы лауазымдарының тізбесіне сәйкес өткізеді.

      3. Конкурс мынадай түрлерден тұрады:

      1. ішкі конкурс - ЭТҚ қызметкерлері арасындағы конкурс (бұдан әрі - ішкі конкурс);

      2. сыртқы конкурс – барлық құқық қорғау органдары қызметкерлерінің арасындағы конкурс (бұдан әрі - сыртқы конкурс).

      4. Конкурстық комиссияның оң қорытындысын алған ішкі конкурсқа кандидаттар болмаған кезде сыртқы конкурс өткізіледі. Исключено

      5. Жоғары тұрған басшы лауазымдарына конкурсқа жіберу үшін:

      Заның 29-бабының 3-тармағымен қарастырылған кандидаттың қойылған біліктілік талаптарға сәйкестігі, iскерлiк және жеке қасиеттерi;

      қызметте сіңірген нәтижесі.

      6. Мемлекеттік кірістер органдары қайта ұйымдастырылған не таратылған жағдайда ол жөнінде конкурс жариялаған мемлекеттік кірістер органдарының интернет-ресурсында міндетті түрде жариялай отырып, жарияланған конкурс оны өткізудің кез келген кезеңінде бұзуға жатады.

2-тарау. Конкурстық комиссияны құру

      7. Мемлекеттік кірістер органдары конкурсты жариялау және өткізу үшін жоғары тұрған басшы лауазымына кандидаттарды іріктеуді жүзеге асыру үшін конкурстық комиссия (бұдан әрі - конкурстық комиссия) құрылады, оның Төрағасы мен құрамын тиісті лауазымға тағайындауға құқығы бар мемлекеттік кірістер органдарының басшысы бекітеді.

      8. Конкурстық комиссия кемінде 5 (бес) мүшеден, оның ішінде төрағадан құралады. Бұл ретте конкурстық комиссияның құрамына ішкі қауіпсіздік қызметінің, кадр қызметінің және бос лауазымға конкурс өткізілетін құрылымдық бөлімшенің өкілдері кіреді.

      9. Кадр қызметінің өкілі конкурстық комиссияның хатшысы болып табылады, ол оның жұмысын ұйымдастыруды қамтамасыз етуді жүзеге асырады және дауыс беруге қатыспайды.

      10. Конкурстық комиссияның шешімі жоғары тұрған басшы лауазымына орналасуға не тиісті лауазымға тағайындаудан бас тартуға негіз болып табылады.

3-тарау. Ішкі конкурсты өткізу тәртібі мен шарттары

      11. Ішкі конкурсты өткізу туралы хабарландыру мемлекеттік кірістер органының интернет-ресурстарында жарияланады.

      12. Ішкі конкурсқа қатысу үшін өтініш мемлекеттік кірістер органының интернет-ресурстарында хабарландыру жарияланған күннен кейін 3 (үш) жұмыс күннен кешіктірмей, осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша кадр қызметіне беріледі.

      Өтінішке кандидаттың жеке басын куәландыратын куәлігінің көшірмесі қоса беріледі.

      Сканерленген құжаттар көшірмесі кадр қызметінің электрондық поштасына немесе қолма-қол жіберіледі. Құжаттарды қолма-қол табыс ету мүмкін болмаған жағдайда, жоғарыда көрсетілген құжаттардың түпнұсқалары әңгімелесу басталғанға дейін екі сағаттан кешіктірілмей беріледі.

      13. Құжаттар топтамасы толық емес, сондай-ақ осы Қағидалардың 12-тармағында көзделген мерзімді бұза отырып ұсынған жағдайда, кандидат конкурсқа қатысуға жібермейді.

      14. Кандидаттарды әшкерелейтін материалдар туралы ақпарат алу үшін кадр қызметі құжаттарды қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде кандидаттардың тізімдерін жасайды және тексеру үшін мемлекеттік кірістер органының ішкі қауіпсіздік қызметіне жібереді.

      15. Мемлекеттік кірістер органының ішкі қауіпсіздік қызметі кандидаттар тізімін алғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмейтін мерзімде тиісті ақпаратты кадр қызметіне жібереді.

      16. Ұсынылған құжаттарды қарау нәтижелері бойынша конкурстық комиссия құжаттарды қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде ішкі қауіпсіздіқ қызметінен ақпарат алғаннан кейін кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы шешім қабылдайды.

      17. Әңгімелесу кестесі және әңгімелесуге жіберілген кандидаттардың тізімі конкурстық комиссия әңгімелесуге кандидаттарды жіберу туралы шешім қабылдағаннан кейін 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей мемлекеттік кірістер органының интернет-ресурстарында орналастырылады.

4-тарау. Сыртқы конкурсты өткізу тәртібі мен шарттары

      18. Сыртқы конкурсты өткізу туралы хабарландыру мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның интернет-ресурсында жарияланады.

      19. Сыртқы конкурсқа қатысу үшін өтініш мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның интернет-ресурсында хабарландыру жарияланған күннен кейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей, осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша кадр қызметіне беріледі.

      Өтінішке осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Кадрлар есебі жөніндегі жеке іс-парағы мен кандидаттың жеке басын куәландыратын куәлігінің көшірмесі қоса беріледі.

      Сканерленген құжаттар көшірмесі кадр қызметінің электрондық поштасына немесе қолма-қол жіберіледі. Құжаттарды қолма-қол табыс ету мүмкін болмаған жағдайда, жоғарыда көрсетілген құжаттардың түпнұсқалары әңгімелесу басталғанға дейін екі сағаттан кешіктірілмей беріледі.

      20. Құжаттар топтамасы толық емес, сондай-ақ осы Қағидалардың 19-тармағында көзделген мерзімді бұза отырып ұсынған жағдайда, кандидат конкурсқа қатысуға жібермейді.

      21. Кандидаттарды әшкерелейтін материалдар туралы ақпарат алу үшін кадр қызметі құжаттарды қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде кандидаттардың тізімдерін жасайды және тексеру үшін мемлекеттік кірістер органының ішкі қауіпсіздік қызметіне (басқа құқық қорғау органдарына) жібереді.

      22. Мемлекеттік кірістер органының ішкі қауіпсіздік қызметі қызметіне (басқа құқық қорғау органдары) кандидаттар тізімін алғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмейтін мерзімде тиісті ақпаратты кадр қызметіне жібереді.

      23. Ұсынылған құжаттарды қарау нәтижелері бойынша конкурстық комиссия құжаттарды қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде ішкі қауіпсіздіқ қызметінен ақпарат алғаннан кейін кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы шешім қабылдайды.

      24. Әңгімелесу кестесі және әңгімелесуге жіберілген кандидаттардың тізімі конкурстық комиссия әңгімелесуге кандидаттарды жіберу туралы шешім қабылдағаннан кейін 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның интернет-ресурстарында орналастырылады.

5-тарау. Әңгімелесу өткізу тәртібі

      25. Кандидаттармен әңгімелесуді әңгімелесуге жіберілген кандидаттардың тізімі ресми жарияланған күннен кейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей, мемлекеттік кірістер органының конкурстық комиссиясы өткізеді.

      26. Әңгімелесудің мақсаты кандидаттардың кәсіби, іскерлік және жеке қасиеттерін бағалау болып табылады.

      27. Конкурстық комиссия бір және сол лауазымға үміткер кандидаттарға тең үлесте қойылатын, әр жарияланған жоғары тұрған басшылық лауазымға арналған сұрақтар тізімін қалыптастырады.

      28. Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, мемлекеттік кірістер органының интернет-ресурстарында орналастырылған кестеге сәйкес мемлекеттік кірістер органында немесе бейне конференциябайланысы арқылы өтеді.

      29. Кандидаттармен әңгімелесу хаттама түрінде ресімделеді және техникалық жазба құралдарының (аудио (және) немесе бейне) көмегімен тіркеледі.

      30. Кандидаттармен әңгімелесу хаттамасына конкурстық комиссияның төрағасы, мүшелері және хатшысы қол қояды.

      Комиссияның техникалық жазба құралдарын қолдану туралы белгі комиссия отырысының хаттамасында жүргізіледі.

      31. Техникалық жазба құралдарының көмегімен әңгімелесу барысында тіркелген материалдар конкурс аяқталған сәттен бастап кемінде 3 (үш) ай аумақтық мемлекеттік кірістер органының кадр қызметінде сақталады.

      32. Кандидат, егер оған конкурстық комиссияның құрамынан қатысушылардың көпшілігі дауыс берсе, оң баға алады.

      Дауыстар берген кезде дауыстар тең болған жағдайда конкурстық комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      33. Конкурстық комиссия әңгімелесу өткізудің қорытындысы бойынша мынадай шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) жарияланған жоғары тұрған басшы лауазымына тағайындауды ұсыну;

      2) жарияланған жоғары тұрған басшы лауазымына тағайындаудан бас тарту.

      34. Жарияланған жоғары тұрған лауазымдарға тағайындауға ұсынылған кандидаттардың тізімі әңгімелесу өткізілген күннен кейін 2 (екі) жұмыс күні ішінде мемлекеттік кірістер органының интернет-ресурсында орналастырылады.

      35. Мемлекеттік кірістер органының басшысы жоғары тұрған басшы лауазымына әңгімелесу өткізген күннен кейін 5 (бес) жұмыс күні ішінде конкурстық комиссия ұсынған кандидатты тағайындау туралы шешім қабылдайды.

6-тарау. Қорытынды ережелер

      36. Конкурстық комиссияның шешімін жоғары тұрған мемлекеттік кірістер органына (жоғары тұрған лауазымды адамға) немесе сотқа шағымдануға болады.

  Мемлекеттік кірістер
органдарының жедел-тергеу
бөлімшелерінің (экономикалық
тергеу қызметі) жоғары тұрған
басшы лауазымдарына конкурс
өткізу қағидалары мен
шарттарына
1-қосымша
  нысан
  ____________________________
мемлекеттік кірістер органының
атауы

Өтініш

      Мені ______________________________________________________ жоғары

      тұрған басшы лауазымы конкурсына қатысуға жiберуiңiздi сұраймын.

      Мемлекеттік кірістер органдарының жедел-тергеу бөлімшелерінің (экономикалық тергеу қызметі) жоғары тұрған басшы лауазымдарына конкурс өткізу қағидаларының негiзгi талаптарымен таныстым және орындауға мiндеттеме аламын.

      Ұсынылып отырған құжаттарымның тұпнұсқалығына және Кадр есебі жөніндегі жеке іс-парағында көрсетілген мәліметтердің дұрыстығына жауап беремiн.

      Қоса берілген құжаттар:

      1) __________________________

      2) __________________________

      ____________________________

      Қолы, Тегі, аты және әкесінің аты (бар болған кезде)

      20____ жылғы "___" ___________

  Мемлекеттік кірістер
органдарының жедел-тергеу
бөлімшелерінің (экономикалық
тергеу қызметі) жоғары тұрған
басшы лауазымдарына конкурс
өткізу қағидалары мен
шарттарына
2-қосымша
  нысан
  Фотосуретке арналған орын
(3х4) Место для фотокарточки

Кадр есебі жөніндегі жеке ІС ПАРАҒЫ ЛИЧНЫЙ ЛИСТОК по учету кадров

      1. Тегі ___________________________________________________________________

      Фамилия

      аты _____________________________________________________________________

      имя

      әкесінің аты(бар болған жағдайда) __________________________________________

      отчество (при его наличии)

      2. ______________________________________________________________________

      тегіңізді, атыңызды, әкеңіздің атын (бар болған жағдайда) өзгерткен болсаңыз, қашан,

      қайда және қандай себеппен өзгерткеніңізді көрсетіңіз если изменяли фамилию, имя

      или отчество (при его наличии), то укажите их, а также когда, где и по какой причине

      изменяли

      3. Жынысы ________________

      Пол

      4. Туған күні, айы және жылы ______________________________________________

      Год, число и месяц рождения

      5. Туған жері ____________________________________________________________

      Место рождения (село, ауыл, қала, аудан, облыс, өлке, республика)

      (село, деревня, город, район, область, край, республика)

      6. Ұлты _________________________________________________________________

      Национальность

      7. Азаматтық ____________________________________________________________

      Гражданство

      8.Білімі _________________________________________________________________

      Образование

Оқу орнының атауы және оның тұрған жері
Название учебного заведения и его местонахождение

Түскен жылы
Год поступления

Бітірген немесе шыққан жылы
Год окончания или ухода

Бітірмесе, қай курстан кетті
Если не окончил, то с какого курса ушел

Қандай мамандық бойынша білім алды
По какой специальности обучался

Оқу орнын бітірген соң, кім болып шықты, диплом немесе куәлік нөмірін көрсету керек
Какую квалификацию получил в результате окончания учебного заведения, указать № диплома или удостоверения







      9. Қандай шетел тілдерін білесіз ____________________________________________

      Какими иностранными языками владеете (оқи аласыз ба, әлде сөздікпен аудара аласыз

      ба, (читаете и переводите со словарем , читаете и можете

      ________________________________________________________________________

      әлде түсінісе аласыз ба, еркін сөйлейсіз бе) объясняться, владеете свободно)

      10. Ғылыми дәрежеңіз, ғылыми атағыңыз ____________________________________

      Ученая степень, ученое звание (қашан берілген, дипломдарыңыздың нөмірі)

      (когда присвоены, номера дипломов)

      11. Қандай ғылыми еңбектеріңіз бен жетістіктеріңіз бар ________________________

      Какие имеете научные труды и изобретения

      ________________________________________________________________________

      12. Еңбек жолыңыз (жоғары және арнаулы орта оқу орындарында оқыған жылдарыңыз,

      әскери қызмет, қоса атқарған жұмысыңыз, кәсіпкерлік қызметіңіз және т.б. түгел

      жазылады)

      ________________________________________________________________________

      Бұл тармақты толтырғанда мекемелер мен кәсіпорындар кезінде қалай аталса, сол

      қалпында берілсін, әскери қызметтің лауазымы мен әскери бөлімі қоса көрсетілсін

      Трудовая деятельность (включая учебу в высших и средних специальных учебных

      заведениях, военную службу, работу по совместительству, предпринимательскую

      деятельность и т.п.)

      ________________________________________________________________________

      При заполнении данного пункта учреждения организации и предприятия необходимо

      именовать так, как они назывались в свое время, военную службу записывать с

      указанием должности и номера воинской части

Айы және жылы
Месяц и год

Қызметі, мекеме, ұйым, кәсіпорын, сондай-ақ министрлік (ведомство) қоса көрсетілсін
Должность с указанием учреждения, организации, предприятия, а также министерства (ведомства)

Мекеме, ұйым, кәсіпорынның тұрған жері
Местонахождение учреждения, организации, предприятия

келген
вступления

кеткен
ухода







      13. Жақын туыстарыңыз (әкеңіз, шешеңіз, бауырларыңыз, апа-қарындастарыңыз және

      балаларыңыз), сондай-ақ жұбайыңыз (зайыбыңыз): Ваши близкие родственники (отец,

      мать, братья, сестры и дети), а также муж (жена):

Туысқандық деңгейі
Степень родства

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)
Фамилия, имя, отчество(при его наличии)

Туған жері, датасы
Дата, место рождения

Жұмыс орны, қызметі
Место работы, должность

Тұрғылықты мекен-жайы
Адрес местожительства






      Егер туысқандарыңыз фамилиясын, атын, әкесінің атын (бар болған жағдайда)

      өзгерткен болса, олардың бұрынғы тегін, атын, әкесінің атын қоса көрсетіңіз

      Если родственники изменяли фамилию, имя, отчество, то необходимо указать их

      прежние фамилию, имя, отчество (при его наличии)

      14. Қандай мемлекеттік және өзге марапаттарыңыз бар _______________________

      Какие имеете государственные и другие награды (қашан, немен марапатталдыңыз)

      (когда и чем награждены) ________________________________

      15. Әскери қызметке қатысыңыз және әскери атағыңыз _______________________

      Отношение к воинской обязанности и воинское звание

      Құрамы

      Әскер түрі ______________________________________________________________

      Состав (командалық, саяси, әкімшілік, техникалық және т.б.) Род войск (командный,

      политический, административный, технический и т.д.)

      16. Мекен-жайыңыз бен телефоныңыз ______________________________________

      Домашний адрес и телефон

      ________________________________________________________________________

      "_____"_______________________20_____года

      Өзінің қолы _____________________________________________________________

      (толтырылған мезгілі) ____________________________________________________

      Личная подпись _________________________________________________________

      (дата заполнения) _______________________________________________________

On approval of the List of senior management positions in operational investigative units of national revenue authorities (economic investigation service), replaced on a competitive basis, the Rules and Conditions of the competition for higher senior positions in operational investigative units of national revenue authorities (economic investigation service)

Order of the Minister of Finance of the Republic of Kazakhstan dated September 28, 2018 No. 868. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on October 23, 2018 No. 17586. Abolished by the Order of the Chairman of the Financial Monitoring Agency of the Republic of Kazakhstan dated January 06, 2022 No. 9

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by the Order of the Chairman of the Financial Monitoring Agency of the Republic of Kazakhstan dated January 06, 2022 No. 9 (effective ten calendar days after the date of its first official publication).

      In accordance with paragraph 1-1 of Article 33 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated January 6, 2011 “On the Law Enforcement Service” I hereby ORDER:

      1. To approve the attached:

      1) The list of senior management positions in the operational investigative units of national revenue authorities (economic investigation service), replaced on a competitive basis, in accordance with Annex 1 to this order;

      2) Rules and Conditions of the competition for higher senior positions in the operational investigative units of national revenue authorities (economic investigation service) according to Annex 2 to this order.

      2. In accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, the State Revenue Committee of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan(Tegenbayev А.М.), shall:

      1) ensure state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days of the state registration of this order, send it in Kazakh and Russian to the Republican State Enterprise with the Right of Economic Management “Republican Center of Legal Information” for its official publication and inclusion into the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) place this order on the website of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan;

      4) within ten working days of the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submit the information on the implementation of measures, provided for in subparagraphs 1), 2), 3) of this paragraph to the Legal Department of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan.

      3. This order shall take effect ten calendar days after the day of its first official publication.

      Minister of Finance
      of the Republic of Kazakhstan А. Smailov

  Annex 1
to order No. 868 of the
Minister of Finance of the
Republic of Kazakhstan
dated September 28, 2018

The List of senior management positions in operational investigative units of national
revenue authorities (economic investigation service), replaced on a competitive basis

      In the territorial bodies of the State Revenue Committee of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan (economic investigation service) replaced on a competitive basis:

      the head of department.

  Annex 2
to order No. 868 of the
Minister of Finance of the
Republic of Kazakhstan
dated September 28, 2018

Rules and conditions of competition for higher senior personnel in operational investigative
units of national revenue authorities (economic investigation service)
Chapter 1. General provisions

      1. These Rules and Conditions of competition for higher senior personnel in operational investigative units of national revenue authorities (economic investigation service)(hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with paragraph 1-1 Article 33 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Law Enforcement Service” (hereinafter referred to as the Law) and establish terms and procedure of the competition for higher senior personnel in economic investigation service (hereinafter referred to as the EIS).

      2. The competition shall be held by national revenue authorities in regions, cites of republican significance, the capital city), having vacant and temporarily vacant positions (hereinafter referred to as the Vacant positions) in accordance with the List of senior management positions in the EIS replaced on a competitive basis.

      3. The competition shall consist of the following:

      1) an internal competition – competition among the EIS employees (hereinafter referred to as the Internal competition);

      2) an interdepartmental competition – competition among other law enforcement employees (hereinafter referred to as the Interdepartmental competition).

      4. In the absence of candidates received a positive opinion of the competition commission at the internal competition, an interdepartmental competition shall be held.

      5. The main criteria for the selection of candidates for vacant senior personnel shall be:

      the compliance with the qualification requirements approved by paragraph 3 of article 29 of the Law, professional and personal qualities;

      the performance results.

      6. In cases of reorganization or liquidation of national revenue authority, the announced competition shall be subject to cancellation at any stage with mandatory notification of this on the Internet resources of national revenue authorities.

Chapter 2. Formation of the competition commission

      7. For announcement and holding competition the National Revenue Authorities shall form a competition commission to select candidates for higher senior positions (hereinafter referred to as the Competition Commission) a Chairman and the members of which shall be approved by the head of National Revenue Authority, who has the right to appoint to the relevant position.

      8. The Competition Commission shall consist of no less than 5 (five) members, including the Chairman. In this case, the members of the competition commission shall include representatives of the internal security service, personnel service and structural subdivisions for which vacancies a competition is being held.

      9. A secretary of the commission shall be a representative of personnel service, shall provide organizational support for its work and shall not participate in vote.

      10. The decision of the competition commission shall be the ground for occupying a higher senior position or refusing to be appointed to the relevant position.

Chapter 3. Procedure and Conditions of the internal competition

      11. Announcement of an internal competition shall be published on the Internet resource of the national revenue authorities.

      12. According to Annex 1 of these Rules the application for participation in the competition shall be submitted to the personnel department no later than 3(three) working days after the day of announcement publication on the Internet resource of national revenue authorities.

      A copy of the candidate’s identity document shall be attached to the application.

      Scanned copies of documents shall be sent to the e-mail of personnel department. If it is found impossible to submit documents handed, the originals of named above documents shall be submitted no later than two hours before the start of the interview.

      13. In the case of submission of incomplete set of documents, as well as with violation of the deadline specified in paragraph 12 of these Rules, a candidate shall not be allowed to participate in the competition.

      14. For information about compromising materials on candidates, the personnel department, within 1 (one) working day after ending of accepting documents, shall form the lists of candidates and shall send them for inspection to the internal security service of the national revenue authority.

      15. The internal security service of the national revenue authority, no later than 3 (three) working days after receiving the list of candidates, shall send the relevant information to the personnel department.

      16. According to results of consideration of the submitted documents, the competition commission, within 1 (one) working day after receiving information from the internal security service, shall make decisions on admission of candidates to the interview.

      17. The schedule of interview and the list of candidates admitted to the interview shall be posted on the Internet resource of the national revenue authorities no later than 2 (two) working days after the decision of the competition commission on admission of candidate to the interview.

Chapter 4. Procedure and conditions of interdepartmental competition

      18. The announcement of interdepartmental competition shall be published on the Internet resource of authorized body for civil service affairs.

      19.For participation in the competition, no later than 3(three) working days after the day of the announcement publication on the Internet resource of authorized body for civil service affairs, an application shall be submitted to the personnel department according to Annex 1 of these Rules.

      A personal record sheet shall be attached thereto pursuant to the form, according to Annex 2 to these Rules as well as a copy of identity document of a candidate.

      Scanned copies of documents shall be sent to the e-mail of personnel service. If it is found impossible to submit documents handed, the originals of named above documents shall be submitted no later than two hours before the start of interview.

      20. In the case of submission of an incomplete set of documents, as well as with violation of the deadline specified in paragraph 19 of these Rules, a candidate shall be prohibited to participate in the competition.

      21. For information about compromising materials on candidates, the personnel department, within 1 (one) working day after ending of accepting documents, shall form the lists of candidates and shall send them for inspection to the internal security service of the national revenue authority (other law enforcement agencies).

      22. The internal security service of the national revenue authority (other law enforcement agencies), no later than 3 (three) working days after receiving the list of candidates, shall send the relevant information to the personnel department.

      23. According to the results of consideration of the submitted documents, the competition commission, within 1 (one) working day after receiving information from the internal security service, shall make decisions on admission of candidates to the interview.

      24. The schedule of interview and the list of candidates admitted to the interview shall be posted on the Internet resource of the national revenue authorities, no later than 2 (two) working days after the decision of the competition commission on admission of candidate to the interview.

Chapter 5. Interview Procedure

      25. Candidates shall be interviewed by the competition commission of the national revenue authority, no later than 3 (three) working days after official publication of the list of candidates admitted to the interview.

      26. The purpose of the interview shall be to assess professional, business and personal qualities of candidates.

      27. The competition commission shall form a list of questions for each announced higher senior position, asked in equal amount to candidates applying for the same position.

      28. Candidates admitted to the interview, shall pass it in the national revenue authority or via video conferencing in accordance with the schedule posted on the Internet resource of the national revenue authorities.

      29. The interview with the candidates shall be documented in the form of protocol and recorded using technical means of recording (audio and (or) video).

      30. The protocol of the interview with candidate shall be signed by the chairman, members and secretary of the competition commission.

      A note about application of technical means of recording by the competition commission shall be made in the protocol of meeting of the competition commission.

      31. Materials recorded during the interview with the help of technical devices shall be stored in the personnel department for at least 3 (three) months from the date of completion of the competition.

      32. A candidate shall receive a positive opinion of the competition commission, in case he/she is voted for by the majority of those present from the competition commission.

      In case of equality of votes, the vote of the chairman of the competition commission shall be decisive.

      33. Following the results of the interview, the competition commission shall make one of the following decisions:

      1) recommend for appointment to the announced higher senior position;

      2) refuse in appointment to the announced higher senior position.

      34. The list of candidates recommended for the appointment to announced higher senior positions shall be posted on the Internet resource of the national revenue authorities no later than 2 (two) working days after the day of the interview.

      35. The head of the national revenue authority shall make a decision on the appointment of a candidate recommended by the competition commission to a higher senior position within 5 (five) working days from the date of the interview.

Chapter 6. Final provisions

      36. The decision of the competition commission may be appealed to a higher national revenue body (superior official) or to a court.

  Annex 1
to the Rules and Conditions of
competition for senior personnel
positions in operational
investigative units of the national
revenue authorities (economic
investigation service)
Document form
____________________________
name of the national revenue
authority

Application form

      I hereby request you to allow to participate in the competition for a higher senior positions

      __________________________________________________________________________

      I am aware and undertake to comply with the basic requirements of the Rules of the competition for higher senior positions in operational investigative units of national revenue authorities (economic investigation service).

      I hereby assume responsibility for authenticity of the submitted documents and accuracy of the information specified in Personal data sheet.

      Enclosed documents

      2) ______________________________________________________

      ________________________________________________________

      Signature, last name, first name and patronymic (if any)

      "___" ___________ 20____

  Annex 2
to the Rules and Conditions of
competition for senior personnel in
operational investigative units of
national revenue authorities
(economic investigation service)
Form
Фотосуретке арналқан орын
Space for photograph(3х4)

Кадр есебі жґніндегі жеке
І С П А Р А Є Ы
PERSONAL DATA SHEET

      1. Тегі ___________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      имя әкесінің аты(бар болған жағдайда)

      Last name _________________________________________________________________

      First name _________________________________________________________________

      patronymic (if any)

      2. _______________________________________________________________________

      тегіңізді, атыңызды, әкеңіздің атын (бар болған жағдайда) өзгерткен болсаңыз, қашан, қайда және қандай себеппен өзгерткеніңізді көрсетіңіз

      if last name, first name or patronymic (if any)were changed, indicate them, as well as time and reason of change

      3. Жынысы ________________________________ Sex

      4. Туған күні, айы және жылы ______________________________ year and date of birth

      5. Туған жері _____________________________________________________________

      Birth place

      ((село, ауыл, қала, аудан, облыс, өлке, республика)

      (settlement, village, city, district, region, province, republic)

      6. Ұлты __________________________________________________________________

      Nationality

      7. Азаматтық _____________________________________________________________

      Citizenship

      8. Білімі ________________________________________________________________

      Education

Оқу орнының атауы және оның тұрған жері
Name and location of educational institution

Түскен жылы Year of entry

Бітірген немесе шыққан жылы
Year of graduation or quit

Бітірмесе, қай курстан кетті
If not graduated, the course quitted

Қандай мамандық бойынша білім алды
Specialty of education

Оқу орнын бітірген соң, кім болып шықты, диплом немесе куәлік нөмірін көрсету керек
The qualifications awarded after graduation, number of diploma or certificate







      9.  Қандай шетел тілдерін білесіз ___________________________________________

      Foreign languages skills  (оқи аласыз ба, әлде сөздікпен аудара аласыз ба,

      (you can read and translate with dictionary, you can read and can explain yourself

      __________________________________________________________________________

      әлде түсінісе аласыз ба, еркін сөйлейсіз бе),fluent)

      10. Ғылыми дәрежеңіз, ғылыми атағыңыз _______________________________________

      Academic degree, academic title (қашан берілген, дипломдарыңыздың нөмірі)

      (when awarded, diploma numbers)

      11. Қандай ғылыми еңбектеріңіз бен жетістіктеріңіз бар __________________________

      Scientific work and inventions _________________________________________________

      12. Еңбек жолыңыз (жоғары және арнаулы орта оқу орындарында оқыған жылдарыңыз, әскери қызмет, қоса атқарған жұмысыңыз, кәсіпкерлік қызметіңіз және т.б. түгел жазылады)

      __________________________________________________________________________

      Бұл тармақты толтырғанда мекемелер мен кәсіпорындар кезінде қалай аталса, сол қалпында берілсін, әскери қызметтің лауазымы мен әскери бөлімі қоса көрсетілсін

      Professional experience (including study in higher and secondary professional education, military service, part time work, entrepreneurial activity, etc.)

      __________________________________________________________________________

      When completing this paragraph, the names of institution, organization and enterprise shall be indicated as before, military service to be recorded with military position and number of military unit

Айы жҚне жылы
Month and year

Қызметі, мекеме, ұйым, кәсіпорын, сондай-ақ министрлік (ведомство) қоса көрсетілсін Position indicating institutions, organizations, enterprises, and ministries (departments)

Мекеме, ұйым, кәсіпорынның тұрған жері
Location of institution, organization, enterprise

келген
of entry

Кеткен
of resignment







      13. Жақын туыстарыңыз (әкеңіз, шешеңіз, бауырларыңыз, апа-қарындастарыңыз және балаларыңыз), сондай-ақ жұбайыңыз (зайыбыңыз):

      Close relatives (father, mother, brothers, sisters and children), spouse:

Туысқандық деңгейі
Relation degree

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)
Last name, first name, patronymic (if any)

Туған жері, датасы Date, place of birth

Жұмыс орны, қызметі
Place of work, position

Тұрғылықты мекен-жайы
Address of residence






      Егер туысқандарыңыз фамилиясын, атын, әкесінің атын (бар болған жағдайда) өзгерткен болса, олардың бұрынғы тегін, атын, әкесінің атын қоса көрсетіңіз

      If there are any changes of relatives’ surname, first name, patronymic, necessary to indicate their former surname, first name, patronymic (if any)

      14. Қандай мемлекеттік және өзге марапаттарыңыз бар ___________________________

      State and other awards (қашан, немен марапатталдыңыз)

      (date and type of award) ______________________________________________________

      15. Әскери қызметке қатысыңыз және әскери атағыңыз __________________________

      Military status and military rank

      Құрамы Әскер түрі _________________________________________________________

      Состав (командалық, саяси, әкімшілік, техникалық және т.б.)

      Branch of troops (command, political, administrative, technical, etc.)

      16. Мекен-жайыңыз бен телефоныңыз _________________________________________

      Home address and telephone number ____________________________________________

      "_____"_______________________20_____

      Өзінің қолы _______________________________________________________________

      (толтырылған мезгілі)

      __________________________________________________________________________

      Signature __________________________________________________________________

      (date of completion) _________________________________________________________