Тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін айқындау Қағидасын бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы Жарма аудандық мәслихатының 2018 жылғы 12 қыркүйектегі № 25/218-VI шешімі. Шығыс Қазақстан облысы Әділет департаментінің Жарма аудандық Әділет басқармасында 2018 жылғы 10 қазанда № 5-10-155 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Жарма аудандық мәслихатының 2020 жылғы 10 қыркүйектегі № 49/466-VI шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Жарма аудандық мәслихатының 10.09.2020 № 49/466-VI шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО –ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 97-бабынның 2-тармағына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 6-бабы 1-тармағының 15) тармақшасына, "Құқықтық актiлер туралы" Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі Заңының 27-бабына, "Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 қаулысына, "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысына сәйкес, Жарма аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін айқындау Қағидасы бекітілсін.

      2. Осы шешімнің қосымшасына сәйкес Жарма аудандық мәслихатының кейбір шешімдерінің күштері жойылды деп танылсын.

      3. Осы шешім оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы М. Оспанбаев
      Мәслихат хатшысы А. Сахметжанова

  Жарма аудандық мәслихатының
2018 жылғы 12 қыркүйектегі
№ 25/218-VI шешімімен
бекітілген

Тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін айқындау Қағидасы

      Осы аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсету қағидасы "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 97-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512, "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 (бұдан әрі – Ереже) қаулыларына сәйкес әзірленді.

1. Жалпы ережелер

      1. Тұрғын үй көмегi жергiлiктi бюджет қаражаты есебiнен осы елдi мекенде тұрақты тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға):

      1) жекешелендірілген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлерді) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстарға;

      2) тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттік төлемақының өсуі бөлігінде байланыс қызметтерін тұтынуына;

      3) жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үй-жайды пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысын төлеуге беріледі.

      Аз қамтылған отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегiн есептеуге қабылданатын шығыстары жоғарыда көрсетiлген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығыстардың сомасы ретiнде айқындалады.

      Тұрғын үй көмегi телекоммуникация желiсiне қосылған телефон үшiн абоненттiк төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй-жайды пайдаланғаны үшiн жалға алу ақысының ұлғаюы бөлiгiнде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтiп-ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерiн тұтынуға арналған шығыстарға нормалар шегiнде ақы төлеу сомасы мен отбасының (азаматтардың) осы мақсаттарға жұмсаған шығыстарының жергiлiктi өкiлдi органдар белгiлеген шектi жол берiлетiн деңгейiнiң арасындағы айырма ретiнде айқындалады.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы Жарма аудандық мәслихатының 28.10.2019 № 39/318-VI шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      2. Тұрғын үй көмегі аталған жерлерде тұрақты тұратын адамдарға кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға арналған шығыстар сметасына сәйкес жеткiзушiлер ұсынған кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға арналған коммуналдық қызметтер көрсету ақысын төлеу шоттары мен ай сайынғы жарналардың шоттары бойынша бюджет қаражаты есебінен көрсетіледі.

      Коммуналдық қызметтердi жеткiзушiлер "Жарма ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесіне (бұдан әрі – уәкілетті орган) табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестiктi қорғау жөнiндегi уәкiлеттi органмен келiсiлген коммуналдық қызметтерге тарифтердi, олардың өзгерiстерiн ұсынады. Тұрғын үй көмегiн есептеу кезiнде қызмет көрсетушiлер ұсынған жылудың шығындалуы тұрғын үй алаңының әлеуметтiк нормалары шегiнде есепке алынады.

      Көмірдің құнын есептеу үшін тұрғын үй көмегін есептеген тоқсанның алдындағы тоқсанның соңғы айындағы жағдай бойынша аудандық статистика және ақпарат басқармасы ұсынған аудан бойынша орташа баға қолданылады.

      Көмірдің сатып алуы маусымдық болуына байланысты, көмірдің барлық әлеуметтік шығын нормасын (көмір бағасы) тұрғын үй көмегін есептеу кезінде өтініш берген тоқсанның үш айына біржолғы ескеріледі.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы Жарма аудандық мәслихатының 28.10.2019 № 39/318-VI шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      3. "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызметін уәкілетті орган көрсетеді.

      4. Отбасы (азамат) (не нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі) тұрғын үй көмегін тағайындау үшін "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясына" – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған, орналасқан жері бойынша жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыратын заңды тұлға (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) немесе "электронды үкімет" веб-порталына (бұдан әрі – портал) тоқсанына бір рет жүгінуге құқылы.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы Жарма аудандық мәслихатының 28.10.2019 № 39/318-VI шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      5. Құжаттарды қарау және тұрғын үй көмегін көрсету туралы шешім қабылдау немесе көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру мерзімі Мемлекеттік корпорациядан құжаттардың толық топтамасын алған күннен бастап сегіз жұмыс күнін құрайды.

      2. Тұрғын үй көмегін тағайындау тәртібі

      6. Отбасы (азамат) (не нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі) тұрғын үй көмегін тағайындау үшін Мемлекеттік корпорацияға және (немесе) портал арқылы өтініш береді және Ереженің 4 тармағына сәйкес құжаттардың тізімін ұсынады.

      7. Мемлекеттік корпорация арқылы құжаттар қабылданған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      8. Ереженің 4 тармағында көзделген құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      9. Портал арқылы өтініш жасаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуге сұрау салуының қабылдағаны туралы мәртебе, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетіле отырып, хабарлама жіберіледі.

      10. Мемлекеттік корпорация өтінішті ақпараттық жүйе арқылы қабылдайды және оны тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын уәкілетті органға жібереді.

      11. Уәкілетті орган отбасы (азамат) (не нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі) ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс емес екенін анықтау негізінде тұрғын үй көмегін беруден бас тартады және өтініш берілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде өтініш берушіге портал не Мемлекеттік корпорация арқылы дәлелді бас тартуды жібереді.

      12. Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы шешімді не кызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын уәкілетті орган қабылдайды. Тағайындау туралы хабарлама не тағайындаудан бас тарту туралы дәлелді жауап Мемлекеттік корпорацияға немесе электрондық құжат ретінде "жеке кабинетке" жіберіледі.

      13. Алғаш өтініш жасаған кезде тұрғын үй көмегі қажетті құжаттар тізбесімен бірге өтініш берген айдан бастап тағайындалады.

      14. Өтініш беруші тұрғын үй көмегін тағайындауға тоқсан сайын өтініш жасаған кезде, тұрғын үй көмегі өтініш жасаған тоқсанда құжаттарды ұсыну мерзімінен тәуелсіз тоқсанға тағайындалады. Егер алдыңғы тоқсанда құжаттар ұсынылмаған жағдайда тұрғын үй көмегін есептеу өтініш берген айдан бастап жүзеге асырылады.

      15. Жергiлiктi жылумен жылытылатын жеке тұрғын үйлерде тұратын отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегi өтiнiш берген айдан тәуелсiз жылына бiр рет тоқсанға тағайындалады.

      16. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін құжаттар ағымдағы тоқсанның соңғы айының 25-не дейін қабылданады.

      17. Тұрғын үй көмегі келесі отбасыларға көрсетілмейді:

      1) жеке меншігінде бір бірліктен артық тұрғын үйі (үйі, пәтері) бар немесе тұрғын үй-жайларын жалға берген;

      2) құрамында жұмысқа жарамды, бірақ жұмыс істемейтін, оқымайтын, әскер қатарында қызмет етпейтін және жұмыспен қамту мәселелері бойынша уәкілетті органда тіркелмеген тұлғалары бар, келесі тұлғаларды қоспағанда: бірінші және екінші топтағы мүгедектерді, 18 жасқа дейінгі мүгедек-балаларды, сексен жастан асқан тұлғаларды күтетін тұлғаларды, үш жасқа дейінгі баланы тәрбиелеумен айналысатын аналарды;

      3) құрамында заңды некеде тұрған, бірақ жоқ жұбайының тұрғылықты жерін білмейтін (көрсетпейтін) және осы мәселе бойынша құқық қорғау органдарына өтініш жасамаған тұлғалары бар;

      4) егер ата-аналары ажырасқан және өздерімен бірге тұратын балаларына алимент өндіру туралы талап бермеген.

      18. Отбасының жұмыссыз мүшелері ұсынған жұмыстан немесе жұмысқа орналасудан дәлелсіз себептермен бас тартқан, өз еркімен қоғамдық жұмыстарға қатысуды, оқуды немесе қайта оқуды тоқтатқан отбасылар жұмысқа орналасуды, оқуды және қайта оқуды қайта бастағанға дейін тұрғын үй көмегін алу құқығынан айырылады.

      19. Тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға, электр жүйесiмен, газбен қамтамасыз етуге, лифттерге қызмет көрсетуге арналған шығыстар өтiнiш берген тоқсанның алдындағы тоқсанға орта есеппен ескерiледi. Сумен қамтамасыз ету, су бұру, жылу энергиясы, қатты тұрмыстық қалдықтарды шығару, телекоммуникация қызметтерi үшiн шығыстар қызмет көрсетушiлердiң тарифтерi бойынша ескерiледi.

      20. Жылу энергиясын тұтынуды үйге ортақ есепке алу құралдары бар тұтынушылар үшін есептеуге алынатын шығыстар алдыңғы тоқсандағы нақты шығындар бойынша үйге ортақ есепке алу құралдары бар үйлерді жылытуға жылу энергиясын тұтыну нормалары шегінде анықталады.

      21. Суық және ыстық сумен қамтамасыз етуді, газбен қамтамасыз етуді тұтынуды есепке алу құралдары бар тұтынушылар үшін есептеуге алынатын шығыстар алдыңғы тоқсандағы нақты шығындар бойынша белгіленген тарифтер шегінде анықталады.

      22. Үйлерде орталықтандырылған жылыту болмаған жағдайда жылытуға және ыстық сумен қамтамасыз етуге төлем мөлшері электр энергиясына есептелген сомадан үйге ортақ есепке алу құралдары бар үйлерді жылытуға жылу энергиясын тұтыну нормалары және ыстық сумен қамтамасыз етуге белгіленген тарифтер шегінде есептеледі.

      23. Құрамында зейнеткерлер, мүгедектер, мүгедек балалар, жетімдер, қамқорлықтағылар, төрт және одан да көп кәмелеттік жасқа толмаған балалары бар отбасыларды қолдау мақсатында тұрғын үй көмегін есептегенде кіріс Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасымен уақыттың сәйкес кезеңіне белгіленген екі айлық есептік көрсеткішке түзетіледі (кемітіледі).

      24. Тұрғын үй көмегін тағайындаған кезде келесі шарттар қолданылады:

      1) өтініш беруші заңды некеде тұрса, бірақ зайыбы сол мекен-жай бойынша тіркелмеген болса – ерлі-зайыптылардың екеуінің де табыстары есептеледі және тұрғын үй көмегі туралы өтініш берген зайыбының мекен-жайы бойынша тұрғын үй көмегі тағайындалады;

      2) өтініш берушінің үйінде ата-ана құқығынан айырылмаған және басқа жерде тіркелген ата-анасы бар 18 жасқа дейінгі бала тіркелген жағдайда – баланың ата-анасының табыстары ескеріледі.

      25. Тұрғын үй көмегін алушылар 10 жұмыс күні ішінде уәкілетті органды өз тұрғын үйінің меншік нысанының, отбасы құрамының, оның жиынтық табысы мен мәртебесінің кез келген өзгерістері туралы хабардар етеді.

      Өтініш берушілер ұсынылған мәлiметтердiң дұрыстығы үшiн заңнамамен белгіленген тәртіпте жауапты болады.

      26. Негізсіз алынған тұрғын үй көмегiнің сомалары алушымен ерiктi түрде, ал бас тартқан жағдайда заңнамамен белгіленген тәртіпте қайтарылуға жатады.

      3. Тұрғын үй көмегінің мөлшері және тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметтерді тұтыну нормативтері

      27. Тұрғын үй көмегi телекоммуникация желiсiне қосылған телефон үшiн абоненттiк төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жалға алу ақысының ұлғаюы бөлiгiнде тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға арналған шығыстарға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерiн тұтынуға нормалар шегiнде ақы төлеу сомасы мен отбасының (азаматтардың) осы мақсаттарға жұмсаған шығыстарының шектi жол берiлетiн деңгейiнiң арасындағы айырма ретiнде айқындалады.

      28. Отбасының шектi жол берiлетiн шығыстарының үлесi отбасының жиынтық табысына қарай 20 % (жиырма пайыз) мөлшерiнде белгiленедi.

      29. Тұрғын үй көмегінің мөлшерін есептеу кезінде келесі нормалар ескеріледі:

      1) алаңдар:

      жалғыз басты тұрып жатқан азаматтарға – 30 ш.м;

      2 адамнан тұратын отбасына – 30 ш.м;

      3 адамнан тұратын отбасына – 38,52 ш.м;

      4 және одан артық тұратын отбасына – әрбір адамға 15 ш.м, бірақ 38,52 ш.м көп емес;

      2) газ шығыны – жер үй құрылыстарында тұратын отбасылар үшін – айына 1 (бір) баллон;

      3) бiр айға электр энергиясын тұтыну:

      1 адамға – 70 кВт;

      2 адамға – 140 кВт;

      3 адамға – 210 кВт;

      4 және одан артық адамға – 280 кВт;

      4) тұрғын үй құрылысының жалпы ауданының 1 ш.м көмірдің шығыны – 129,8 кг, бірақ бір үйге 5000 кг артық емес.

      4. Тұрғын үй көмегін төлеу

      30. Тұрғын үй көмегін төлеу екінші деңгейдегі банктер арқылы алушылардың дербес шоттарына аудару жолымен жүзеге асырылады.

      5. Қорытынды ережелер

      31. Аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсету осы Қағидалармен реттелмеген қатынастар, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес реттеледі.

  Жарма аудандық мәслихатының
2018 жылғы 12 қыркүйектегі
№ 25/218-VI шешіміне қосымша

Жарма аудандық мәслихатының кейбір күші жойылған шешімдерінің тізбесі

      1. "Тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін анықтау Қағидасын бекіту туралы" Жарма аудандық мәслихатының 2014 жылғы 22 желтоқсандағы № 24/215-V шешімі (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 3644 болып тіркелген, 2015 жылғы 5 ақпандағы "Қалба тынысы" газетінде жарияланған).

      2. "Тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін анықтау Қағидасын бекіту туралы" Жарма аудандық мәслихатының 2014 жылғы 22 желтоқсандағы № 24/215-V шешіміне өзгерістер енгізу туралы" Жарма аудандық мәслихатының 2015 жылғы 14 наурыздағы № 26/233-V шешімі (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 3854 болып тіркелген, "Қалба тынысы" газетінде 2015 жылғы 23 сәуірінде, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 15 мамырындағы жарияланған).

      3. "Тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін анықтау Қағидасын бекіту туралы" Жарма аудандық мәслихатының 2014 жылғы 22 желтоқсандағы № 24/215-V шешіміне өзгерістер енгізу туралы" Жарма аудандық мәслихатының 2016 жылғы 7 маусымдағы № 4/30-VI шешімі (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 4582 болып тіркелген, Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілердің электрондық түрдегі эталондық бақылау банкінде 2016 жылғы 26 шілдедегі, "Қалба тынысы" газетінде 2016 жылғы 30 шілдедегі жарияланған).

Об утверждении Правил определения размера и порядка оказания жилищной помощи

Решение Жарминского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 12 сентября 2018 года № 25/218-VI. Зарегистрировано Управлением юстиции Жарминского района Департамента юстиции Восточно-Казахстанской области 10 октября 2018 года № 5-10-155. Утратило силу решением Жарминского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 10 сентября 2020 года № 49/466-VI

      Сноска. Утратило силу решением Жарминского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 10.09.2020 № 49/466-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", подпунктом 15) пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 27 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах", постановлениями Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", Жарминский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить Правила определения размера и порядка оказания жилищной помощи.

      2. Признать утратившим силу некоторые решения Жарминского районного маслихата согласно приложению к настоящему решению.

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии М. Оспанбаев
      Секретарь маслихата А. Сахметжанова

  Утверждены решением
Жарминского районного
маслихата
от 12 сентября 2018 года
№ 25/218-VI

Правила определения размера и порядка оказания жилищной помощи

      Настоящие Правила определения размера и порядка оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", постановлениями Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам", от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи" (далее – Правила).

1. Общие положения

      1. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности, на оплату:

      1) расходов на содержание общего имущества объекта кондоминиума семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилищах или являющимся нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;

      2) потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, семьям (гражданам), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;

      3) арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

      Расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений.

      Жилищная помощь определяется как разница между суммой оплаты расходов на содержание общего имущества объекта кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в пределах норм и предельно-допустимого уровня расходов семьи (граждан) на эти цели, установленных местными представительными органами.

      Сноска. Пункт 1 в редакции решения Жарминского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 28.10.2019 № 39/318-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Жилищная помощь оказывается по предъявленным поставщиками счетам на оплату коммунальных услуг и счетам о ежемесячных взносах на содержание общего имущества объекта кондоминиума согласно смете расходов на содержание общего имущества объекта кондоминиума за счет бюджетных средств лицам, постоянно проживающим в данной местности.

      Поставщики коммунальных услуг представляют в государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Жарминского района" (далее – уполномоченный орган) тарифы на коммунальные услуги, их изменения, согласованные с уполномоченным органом по регулированию естественных монополий и защите конкуренции. При расчете жилищной помощи учитываются потери тепла, предъявляемые услугодателями, в пределах социальных норм площади жилья.

      Для расчета стоимости угля используются средние цены по району, представляемые районным управлением статистики и информации по состоянию на последний месяц квартала, предшествующего кварталу расчета жилищной помощи.

      В связи с сезонностью закупки угля, всю социальную норму расхода угля на жилой дом (стоимость угля) при начислении жилищной помощи учитывать единовременно за три месяца в квартал обращения.

      Сноска. Пункт 2 в редакции решения Жарминского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 28.10.2019 № 39/318-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Государственную услугу "Назначение жилищной помощи" оказывает уполномоченный орган.

      4. Семья (гражданин) (либо его представитель по нотариально заверенной доверенности) вправе обратиться в "Государственную корпорацию "Правительство для граждан" – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан для оказания государственных услуг, услуг по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий и услуг субъектов квазигосударственного сектора в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг, услуг по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий, услуг субъектов квазигосударственного сектора и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме, осуществляющее государственную регистрацию прав на недвижимое имущество по месту его нахождения (далее – Государственная корпорация) или на веб-портал "электронного правительства" (далее – портал) за назначением жилищной помощи один раз в квартал.

      Сноска. Пункт 4 в редакции решения Жарминского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 28.10.2019 № 39/318-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Срок рассмотрения документов и принятия решения о предоставлении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе со дня принятия полного комплекта документов от Государственной корпорации составляет восемь рабочих дней.

      2. Порядок назначения жилищной помощи

      6. Для назначения жилищной помощи семья (гражданин) (либо его представитель по нотариально заверенной доверенности) обращается в Государственную корпорацию и (или) посредством портала и предоставляет перечень документов согласно пункту 4 Правил.

      7. При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      8. В случае представления неполного пакета документов, предусмотренного пунктом 4 Правил, работник Государственной корпорации выдает расписку об отказе в приеме документов.

      9. В случае обращения через портал, услугополучателю в "личный кабинет" направляются статус о принятии запроса на оказание государственной услуги, а также уведомление с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

      10. Государственная корпорация принимает заявление посредством информационной системы и направляет его в уполномоченный орган, осуществляющий назначение жилищной помощи.

      11. Уполномоченный орган отказывает в предоставлении жилищной помощи на основании установления недостоверности документов, представленных семьей (гражданином) (либо его представителем по нотариально заверенной доверенности), и (или) данных (сведений), содержащихся в них, и в течение 5 (пять) рабочих дней со дня подачи заявления направляет заявителю мотивированный отказ посредством портала либо Государственной корпорации.

      12. Решение о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги принимается уполномоченным органом, осуществляющим назначение жилищной помощи. Уведомление о назначении либо мотивированный ответ об отказе в назначении жилищной помощи направляется в Государственную корпорацию или "личный кабинет"в виде электронного документа.

      13. При первичном обращении жилищная помощь назначается с месяца, в котором подано заявление с необходимым перечнем документов.

      14. При обращении заявителя за назначением жилищной помощи ежеквартально, жилищная помощь назначается за квартал, независимо от времени представления документов в квартале обращения. В случае если документы за предшествующий квартал не представлялись, начисление жилищной помощи осуществляется с месяца обращения.

      15. Семьям (гражданам), проживающим в индивидуальных жилых домах с местным отоплением, жилищная помощь назначается один раз в год за квартал независимо от месяца обращения.

      16. Документы для назначения жилищной помощи принимаются до 25 числа последнего месяца текущего квартала.

      17. Жилищная помощь не оказывается следующим семьям:

      1) имеющим на праве собственности более одной единицы жилья (квартиры, дома) или сдающим жилые помещения в наем;

      2) имеющим в составе трудоспособных лиц, которые не работают, не учатся, не служат в армии и не зарегистрированы в уполномоченном органе по вопросам занятости, за исключением: лиц, осуществляющих уход за инвалидами первой и второй групп, детьми-инвалидами в возрасте до 18 лет, лицами старше восьмидесяти лет, матерей, занятых воспитанием ребенка в возрасте до трех лет;

      3) имеющим в составе лиц, состоящих в законном браке, которые не знают (не указывают) местонахождение отсутствующего супруга и не обращались по этому вопросу в правоохранительные органы;

      4) если родители разведены и не подали иск о взыскании алиментов на проживающих с ними детей.

      18. Семьи, в которых безработные члены семьи без уважительных причин отказались от предложенной работы или трудоустройства, самовольно прекратившие участие в общественных работах, обучении или переобучении, теряют право на получение жилищной помощи до возобновления трудоустройства, обучения и переобучения.

      19. Расходы на содержание жилого дома (жилого здания), электроснабжение, газоснабжение, обслуживание лифтов учитываются средние за квартал, предшествующий кварталу обращения. Расходы за водоснабжение, водоотведение, теплоэнергию, вывоз твердых бытовых отходов, услуги телекоммуникаций учитываются по тарифам услугодателей.

      20. Расходы, принимаемые к расчету для потребителей, имеющих общедомовые приборы учета потребления тепловой энергии, определяются по фактическим затратам за предшествующий квартал, в пределах нормы потребления тепловой энергии на отопление домов с общедомовыми приборами учета.

      21. Расходы, принимаемые к расчету для потребителей, имеющих приборы учета потребления холодного и горячего водоснабжения, газоснабжения, определяются по фактическим затратам за предшествующий квартал в пределах установленных тарифов.

      22. В случае отсутствия в домах централизованного отопления, размер оплаты за отопление и горячее водоснабжение рассчитывается из начисленной суммы за электроэнергию в пределах нормы потребления тепловой энергии на отопление домов с общедомовыми приборами учета и установленных тарифов на горячее водоснабжение.

      23. С целью поддержки семей, в состав которых входят пенсионеры, инвалиды, дети-инвалиды, сироты, опекаемые, четверо и более несовершеннолетних детей, при расчете жилищной помощи доход корректируется (уменьшается) на два месячных расчетных показателя, установленного на соответствующий период времени бюджетным законодательством Республики Казахстан.

      24. При назначении жилищной помощи применяются следующие условия:

      1) заявитель находится в законном браке, но супруг не прописан по данному адресу – учитываются доходы обоих супругов и жилищная помощь назначается по адресу ходатайствующего о жилищной помощи супруга;

      2) у заявителя прописан ребенок до 18 лет, родители которого не лишены родительских прав и прописаны в другом месте – учитываются доходы родителей ребенка.

      25. Получатели жилищной помощи в течение 10 рабочих дней информируют уполномоченный орган о любых изменениях формы собственности своего жилья, состава семьи, ее совокупного дохода и статуса.

      Заявители несут ответственность за достоверность представленных сведений в установленном законодательством порядке.

      26. Необоснованно полученные суммы жилищной помощи подлежат возврату получателем в добровольном порядке, а в случае отказа в установленном законодательством порядке.

      3. Размер жилищной помощи и нормативы содержания жилища и потребления

      27. Жилищная помощь определяется как разница между суммой оплаты расходов на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в пределах норм и предельно-допустимого уровня расходов семьи (граждан) на эти цели.

      28. Доля предельно допустимых расходов семьи устанавливается к совокупному доходу семьи в размере 20 % (двадцать процентов).

      29. При расчете размера жилищной помощи учитываются следующие нормы:

      1) площади:

      для одиноко проживающих граждан – 30 кв.м;

      для семьи из 2-х человек – 30 кв.м;

      для семьи из 3-х человек – 38,52 кв.м;

      для семьи из 4-х и более человек – по 15 кв.м на каждого, но не более 38,52 кв.м.

      2) расхода газа для семей проживающих в частных домостроениях – 1 (один) баллон в месяц;

      3) потребления электроэнергии в месяц:

      при проживании 1-го человека – 70 кВт;

      при проживании 2-х человек – 140 кВт;

      при проживании 3-х человек – 210 кВт;

      при проживании 4-х и более человек – 280 кВт;

      4) расхода угля на 1 кв.м общей площади жилого домостроения – 129,8 кг, но не более 5000 кг на дом.

      4. Выплата жилищной помощи

      30. Выплата жилищной помощи осуществляется через банки второго уровня, путем зачисления на лицевые счета получателей.

      5. Заключительные положения

      31. Отношения, не урегулированные настоящими Правилами оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), регулируются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

  Приложение к решению
Жарминского районного
маслихата
от 12 сентября 2018 года
№ 25/218-VI

Перечень утративших силу некоторых решений Жарминского районного маслихата

      1. Решение Жарминского районного маслихата от 22 декабря 2014 года № 24/215-V "Об утверждении Правил о размере и порядке оказания жилищной помощи" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером № 3644, опубликовано в газете "Қалба тынысы" 5 февраля 2015 года).

      2. Решение Жарминского районного маслихата от 14 марта 2015 года № 26/233-V "О внесении изменения в решение Жарминского районного маслихата от 22 декабря 2014 года № 24/215-V "Об утверждении Правил о размере и порядке оказания жилищной помощи" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером № 3854, опубликовано в газете "Қалба тынысы" 23 апреля 2015 года, в информационно-правовой системе "Әділет" 15 мая 2015 года).

      3. Решение Жарминского районного маслихата от 07 июня 2016 года № 4/30-VI "О внесении изменений в решение Жарминского районного маслихата № 24/215-V от 22 декабря 2014 года "Об утверждении Правил определения размера и порядка оказания жилищной помощи", (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 4582, опубликовано в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в электронном виде 26 июля 2016 г., в газете "Қалба тынысы" 30 июля 2016 года).