"Органикалық өнім өндіру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 15-05/1139 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 818 бірлескен бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 2019 жылғы 3 қаңтардағы № 1 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2019 жылғы 8 қаңтардағы № 1 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 14 қаңтарда № 18182 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 2024 жылғы 21 тамыздағы № 281 және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Ұлттық экономика министрінің 2024 жылғы 23 тамыздағы № 67 бірлескен бұйрығымен.

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 21.08.2024 № 281 және ҚР Премьер-Министрінің орынбасары – Ұлттық экономика министрінің 23.08.2024 № 67 (12.12.2024 бастап қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. "Органикалық өнім өндіру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 15-05/1139 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 818 бірлескен бұйрығына мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Органикалық өнім өндіру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Мыналар:

      1) осы бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес органикалық өнім өндіру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      2) мыналарға:

      осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес органикалық өсімдік шаруашылығында қызметін жүзеге асыратын субьектілерге;

      осы бірлескен бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес органикалық мал шаруашылығында қызметін жүзеге асыратын субьектілерге қатысты органикалық өнім өндіру саласындағы тексеру парақтары бекітілсін.";

      1 және 2-қосымшалар осы бірлескен бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      осы бірлескен бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес 3-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Ветеринариялық, фитосанитариялық және тамақ қауіпсіздігі департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бірлескен бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы бірлескен бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың және 1), 2), 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
міндетін атқарушы
________________ А. Евниев


Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика
министрінің
міндетін атқарушы
_____________ Р. Дәленов

      КЕЛІСІЛДІ

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасы Құқықтық

      статистика және арнайы есепке

      алу жөніндегі комитеті

  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің міндетін
атқарушының
2019 жылғы 3 қаңтардағы № 1
және Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2019 жылғы 8 қаңтардағы № 1
бірлескен бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2015 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 15-05/1139
және Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 29 желтоқсандағы
№ 818 бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Органикалық өнім өндіру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Органикалық өнім өндіру саласындағы бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау үшін қолданылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары 2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 141-бабының 3-тармағына, "Органикалық өнім өндіру туралы" 2015 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңына, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру қағидаларына және тексеру парақтарының нысанына сәйкес әзірленді.

      2. Осы өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) бақылау субъектісі (объектісі) – органикалық өнім өндіру қызметін жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;

      2) болмашы бұзушылық – елеулі, өрескел бұзушылыққа жатқызылмаған органикалық өнім өндіру саласындағы нормативтік құқықтық актілермен белгіленген талаптарды бұзу, оның ішінде тиісті қора-жайлармен және жануарларды жаю жағдайларымен қамтамасыз ету бойынша талаптарды бұзу;

      3) елеулі бұзушылық – органикалық өнім өндіру саласындағы нормативтік құқықтық актілермен белгіленген талаптарды өсімдіктерден және жануарлардан алынған қалдықтар мен олардың жанама өнімдерін қайталама пайдалану (оларды органикалық өндіріс шарттарында алған жағдайда ғана мүмкін болады) және мал шаруашылығында органикалық өнім өндіру нәтижесінде алынған ингредиенттерден, сондай-ақ табиғи заттардан тұратын азық және азық қоспаларын қолдану бөлігінде бұзу, бір немесе одан да көп шағым мен арыздың болуы;

      4) объективті өлшемшарттар – органикалық өнім өндіру саласындағы бақылау субъектісін (объектісін) тәуекел дәрежесіне қарай іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      5) өрескел бұзушылық – халық денсаулығының нашарлауына алып келуі мүмкін органикалық өнім өндіру саласындағы нормативтік құқықтық актілермен белгіленген талаптарды бұзу, атап айтқанда гендік түрлендірілген объектілерді қолдану, пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану, сондай-ақ ауру жануарлар мен залалданған өсімдіктерді, жануарлардан және өсімдіктерден алынған қауіпті өнім мен шикізатты пайдалану;

      6) субъективті өлшемшарттар – бақылау субъектілерін (объектілерін) нақты бақылау субъектісі (объектісі) қызметінің нәтижелеріне байланысты іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      7) тәуекел – салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, органикалық өнім өндіру саласындағы заңнама талаптарын бұзу, сондай-ақ адам өміріне немесе денсаулығына зиян келтіру ықтималдығы түрінде көрінген бақылау субъектісі қызметінің нәтижесінде жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы.

      3. Өлшемшарттар объективті және субъективті өлшемшарттар арқылы қалыптастырылады.

2-тарау. Объективті өлшемшарттар

      4. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу үшін органикалық өнім өндіру саласындағы субъектілерді (объектілерді) тәуекел дәрежелеріне жатқызу өлшемшарттарға талдау жасау арқылы жүзеге асырылады.

      5. Тәуекелдің жоғары дәрежесінің объективті өлшемшарттарына: органикалық өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығында (органикалық өнімді өндіру) қызметін жүзеге асыратын бақылау субьектілері (объектілері) жатқызылады.

      6. Тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылмаған бақылау субъектілері (объектілері) органикалық өнім өндірудің өтпелі кезеңі (конверсия кезеңі) ішінде қызметін жүзеге асырады.

      7. Тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілеріне (объектілеріне) қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

3-тарау. Субъективті өлшемшарттар

      8. Субъективті өлшемшерттарды айқындау мынадай кезеңдерді қолдана отырып жүзеге асырылады:

      1) дерекқорларды қалыптастыру және ақпарат жинау;

      2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау.

      9. Тәуекел дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:

      1) бақылау субъектісі ұсынатын, оның ішінде мемлекеттік органдар, мекемелер және салалық ұйымдар жүргізетін автоматтандырылған ақпараттық жүйелер арқылы ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері;

      2) бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бару арқылы алдыңғы тексерулердің және профилактикалық бақылаудың нәтижелері;

      3) расталған шағымдар мен арыздардың болуы.

      10. 9-тармақта айқындалған ақпараттық көздер негізінде мынадай өлшемшарттар айқындалады:

      1) осы өлшемшарттарға 1-қосымшаға сәйкес органикалық өсімдік шаруашылығында қызметін жүзеге асыратын субъектілерге қатысты органикалық өнім өндіру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау;

      2) осы өлшемшарттарға 2-қосымшаға сәйкес органикалық мал шаруашылығында қызметін жүзеге асыратын субъектілерге қатысты органикалық өнім өндіру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау.

      11. Субъективті өлшемшарттар тексеру парақтарының талаптары негізінде әзірленеді, оларды сақтамау реттеуші мемлекеттік органның тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына сәйкес бұзушылықтың белгілі бір дәрежесіне сәйкес келеді. Тексеру парақтарындағы әр талаптарға қатысты бұзушылық дәрежесі айқындалады – өрескел, елеулі және болмашы.

      Бұл ретте өрескел, елеулі және болмашы бұзушылықтардың анықтамасы мемлекеттік бақылаудың тиісті саласының ерекшелігі ескеріле отырып, реттеуші мемлекеттік органдардың тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарында белгіленеді.

      Субъективті өлшемшарттарды қалыптастыру кезінде бұзушылық дәрежесі (өрескел, елеулі, болмашы) белгіленген өрескел, елеулі, болмашы бұзушылықтардың анықтамаларына сәйкес беріледі.

      12. Органикалық өнім өндіру саласындағы өрескел дәрежедегі бір орындалмаған талап 100 көрсеткішіне теңестіріледі.

      Егер органикалық өнім өндіру саласындағы талаптарды өрескел бұзушылықтар анықталмаса, онда тәуекел дәрежесінің көрсеткішін айқындау үшін органикалық өнім өндіру саласындағы талаптардың елеулі және болмашы дәрежедегі бұзушылықтары бойынша жиынтық көрсеткіш есептеледі.

      13. Органикалық өнім өндіру саласындағы талаптарды елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффиценті қолданылады және аталған көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:

      Ре = (Р2 х 100/Р1) х 0,7

      мұнда:

      Ре – елеулі бұзушылықтар көрсеткіші;

      Р1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      Р2 – анықталған елеулі бұзушылықтар саны.

      14. Органикалық өнім өндіру саласындағы талаптарды болмашы бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффиценті қолданылады және аталған көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:

      Рб = (Р2 х 100/Р1) х 0,3

      мұнда:

      Рб – болмашы бұзушылықтар көрсеткіші;

      Р1 –болмашы бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      Р2 – анықталған болмашы бұзушылықтар саны.

      15. Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (SР) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мынадай формула бойынша көрсеткіштерді қосу арқылы айқындалады:

      Р = Ре + Рб

      мұнда:

      Р – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;

      Ре – елеулі бұзушылықтар көрсеткіші;

      Рб – болмашы бұзушылықтар көрсеткіші.

      Тәуекел дәрежелерін талдау және бағалау кезінде нақты бақылау субъектісіне (объектісіне) қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері қолданылмайды.

      16. Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша бақылау субъектісі (объектісі) мыналарға жатқызылады:

      1) жоғары тәуекел дәрежесіне – 61-ден 100-ге дейінгі тәуекел дәрежесінің көрсеткіші кезінде және оған қатысты жоспардан тыс тексерулер және бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі;

      2) жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылмағанға – 0-ден 60-қа дейінгі тәуекел дәрежесінің көрсеткіші кезінде және оған қатысты жоспардан тыс тексерулер және бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      17. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізудің еселілігі жылына бір реттен жиі болмауы керек.

      18. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау Кодекстің 141-бабының 3-тармағына сәйкес қалыптастырылатын, бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүргізудің жартыжылдық тізімінің негізінде жүргізіледі.

      19. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізудің тізімдері субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің жоғары көрсеткіші бар бақылау субъектісінің басымдылығын ескере отырып жасалады.

  Органикалық өнім өндіру
саласындағы тәуекел
дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына
1-қосымша
  Органикалық өнім өндіру
саласындағы тәуекел
дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына
қосымша

Органикалық өсімдік шаруашылығында қызметін жүзеге асыратын субъектілерге қатысты органикалық өнім өндіру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

Өлшемшарттардың атауы

Бұзушылық дәрежесі

1

2

3

Бақылау субъектісі ұсынатын, оның ішінде мемлекеттік органдар, мекемелер және салалық ұйымдар жүргізетін автоматтандырылған ақпараттық жүйелер арқылы ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері

1

Бақылау субъектісі фитосанитариялық есепке алу нысандарына сәйкес ұсынған бақылау субъектісінің фитосанитариялық есептілігінде оны органикалық өнім өндіру кезінде қолданылатын рұқсат етілген құралдар тізімімен салыстырып-тексеру кезінде дұрыс емес мәліметтердің болуы

өрескел

2

Пестицидтер (улы химикаттар) өткізілген, органикалық өсімдік шаруашылығында қызметін жүзеге асыратын субъектінің пестицидтерді (улы химикаттарды), биопрепараттарды және энтомофагтарды өндіру және (немесе) өткізу туралы есепте "Пестицидтер (улы химикаттар), биопрепараттар және энтомофагтар өткізілген субъектінің атауы" бағанында көрсетілуі

өрескел

3

Органикалық өсімдік шаруашылығында қызметін жүзеге асыратын субъектінің өсімдіктерді қорғау құралдарын нақты өткізу көлемдері бойынша тізілімде болуы

өрескел

Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы алдыңғы профилактикалық бақылаудың нәтижелері (ауырлық дәрежесі төменде тізбеленген талаптар сақталмаған кезде белгіленеді)

1

Топырақты өңдеу, тыңайту және зиянкестерді бақылау әдістері бойынша жүргізілген жұмыстар туралы бақылау субъектісінің фитосанитариялық есептілігінің болуы

өрескел

2

Органикалық өндірілген тұқымдарды (отырғызу материалдарын) пайдалану

өрескел

3

Қорғаныш конструкцияларды жабу, синтетикалық жабындар, жәндіктерден қорғайтын торлар және сүрлемді орау үшін полиэтилен, полипропилен және басқа да поликарбонаттар негізіндегі материалдарды қолдану

елеулі

4

Органикалық өнім өндіруді органикалық өнім өндіру мен оның айналымы қағидаларына сәйкес органикалық өнімге жатпайтын өнімді өндіруден бөлек жүргізу

елеулі

Расталған шағымдар мен арыздардың болуы

1

Бір және одан да көп расталған шағымдар мен арыздардың болуы

елеулі

  Органикалық өнім өндіру
саласындағы тәуекел
дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына
2-қосымша

Органикалық мал шаруашылығында қызметін жүзеге асыратын субъектілерге қатысты органикалық өнім өндіру саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

Өлшемшарттардың атауы

Бұзушылық дәрежесі

1

2

3

Бақылау субъектісі ұсынатын, оның ішінде мемлекеттік органдар, мекемелер және салалық ұйымдар жүргізетін автоматтандырылған ақпараттық жүйелер арқылы ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері

1

Ветеринарлық ілеспе құжаттардың (ветеринариялық сертификат, ветеринариялық анықтама) жоқтығы туралы мәліметтердің болуы

өрескел

2

Органикалық мал шаруашылығында қызметін жүзеге асыратын субъектінің жануарлардан алынатын өнім мен шикізатты өндіруді жүзеге асыратын объектілерде жануарлардан алынатын өнім мен шикізатқа мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылау жүргізу мен ветеринариялық-санитариялық сараптама нәтижелері туралы есепте болуы

өрескел

Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы алдыңғы профилактикалық бақылаудың нәтижелері (ауырлық дәрежесі төменде тізбеленген талаптар сақталмаған кезде белгіленеді)

1

Жануарлардың ауруларын тіркеуге арналған журналда "Егiлген немесе профилактикалық мақсатта дауаланған жануарлардың саны"; "Қосымша зерттеулер, клиникалық белгiлерi, емдiк көмек, ұсынымдар" бағандарында қолдануға тыйым салынған ветеринариялық дәрілік заттардың (артибиотиктердің) пайдаланылуы туралы ақпараттың болмауы

елеулі

2

Күйіс қайыратындар және жылқы тұқымдастар үшін күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Тірідей салмағы (килограмм) мынадай жануарға арналған жабық қора-жайдағы алаң:
100-ге дейін;
200-ге дейін;
350-ге дейін;
350-ден жоғары.
бір басқа шаршы метр:
1,5;
2,5;
4,0;
5.
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
1,1;
1,9;
3;
3,7.

болмашы

3

Сүт беретін сиырларды күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң, бір басқа шаршы метр:
6
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
4,5

болмашы

4

Тұқымдық бұқаларды күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң, бір басқа шаршы метр:
10
Ашық ауадағы алаң
бір басқа шаршы метр:
30

болмашы

5

Қойлар мен ешкілерді күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Ересек мал
Жабық қора-жайдағы алаң, бір басқа шаршы метр:
1,5
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
2,5
Төл
Жабық қора-жайдағы алаң, бір басқа шаршы метр:
0,35
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
0,5

болмашы

6

40 күнге дейінгі торайлары бар торайлайтын шошқаларды күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң, бір басқа шаршы метр:
шошқаға 7,5
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
2,5

болмашы

7

Шошқаларды бордақылау үшін күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Тірідей салмағы (килограмм) мынадай жануарға арналған жабық қора-жайдағы алаң:
50-ге дейін;
85-ке дейін;
110-ға дейін.
бір басқа шаршы метр:
0,8;
1,1;
1,3.
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
0,6;
0,8;
1

болмашы

8

Торайларды күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Тірідей салмағы (килограмм) мынадай жануарға арналған жабық қора-жайдағы алаң:
30-ға дейін
бір басқа шаршы метр:
0,6
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
0,4

болмашы

9

Өсіруге арналған шошқаларды күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң, бір басқа шаршы метр:
бір ұрғашы дарағына – 2,5;
бір еркек дарағына (серуендету пайдаланылғанда – 10) – 6.
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
бір ұрғашы дарағына – 1,9;
бір еркек дарағына – 8,0.

болмашы

10

Жұмыртқалағыш тауықтарды күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң:
бір шаршы метрге құс саны – 6;
бір құсқа орын – 18 сантиметр;
ұя – 1 ұяға 7 жұмыртқалайтын тауық немесе жалпы ұя жағдайында – 1 құсқа 120 шаршы сантиметр.
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр алаң:
4, жылына азот 1 гектарға 170 килограммнан асып кетпеген жағдайда.

болмашы

11

Үй құсын күтіп-бағу және бордақылау (тұрақты қора-жайда) алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң:
бір шаршы метрге құс саны – 10, ең жоғарғы жалпы тірідей салмағы 21 килограмм болған кезде;
бір құсқа орын, сантиметр – 20 (тек мысыр тауығы үшін);
ұя – бір ұяға 4 бройлер мен мысыр тауығы, 4,5 үйрек, 10 күркетауық, 15 қаз; барлық түрлер үшін жылына бір гектарға 170 килограмм азот шегі асып кетпеген жағдайда.

болмашы

12

Үй құсын күтіп-бағу және бордақылау (жылжымалы қора-жайда) алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң:
бір шаршы метрге құс саны – 16, құсқа арналған жылжымалы қора-жайда ең жоғары жалпы тірідей салмағы 30 килограмм болған кезде;
бір құсқа орын, сантиметр – 2,5, жылына бір гектарға 170 килограмм азот шегі асып кетпеген жағдайда.

болмашы

13

Шарбақтарда өсірілетін ортаға балықтарды орналастырудың ең жоғары тығыздығын сақтау:
сүйрік – бір текше метрге 25 килограмм;
бекіре – бір текше метрге 10 килограмм;
қортпа – бір текше метрге 44 килограмм;
бақтақ – бір текше метрге 25 килограмм.

болмашы

14

Бассейндерде өсірілетін ортаға балықтарды отырғызудың ең жоғары тығыздығын сақтау:
сүйрік – бір текше метрге 10 килограмм;
бекіре – бір текше метрге 22,8 килограмм;
қортпа – бір текше метрге 50 килограмм;
бақтақ – бір текше метрге 35 килограмм;
жайын – бір шаршы метрге 200 килограмм.

болмашы

15

Сумен жабдықтаудың тұйық циклді қондырғыларында өсірілетін ортаға балықтарды отырғызудың ең жоғары тығыздығын сақтау:
бекіре – бір шаршы метрге 20 килограмм;
жайын – бір шаршы метрге 200 килограмм;
бақтақ – бір текше метрге 50 килограмм.

болмашы

16

Бейімделген көлдер мен тоғандардағы өсірілетін ортаға балықтарды отырғызудың ең жоғары тығыздығын сақтау:
ақсақа балықтар (пайда балық, көкшұбар балық, ақсақа, шыр, ақ балық) – бір гектарға 400 килограмм;
өсімдік қоректілер (ақ амур, қара амур, ақ және сұр дөңмаңдай), тұқы (сазан), көксерке, шортан, кәдімгі жайын) – түрлері бойынша жиынтық бір гектарға 3000 килограммнан көп емес;
бекіре тұқымдастар (орыс бекіресі, сібір бекіресі, шоқыр) – түрлері бойынша жиынтық бір гектарға 1070 килограммнан көп емес;
канал жайыны – бір гектарға 3000 килограмм.

болмашы

Расталған шағымдардың және арыздардың болуы

1

Бір және одан да көп расталған шағымдар мен арыздардың болуы

елеулі

  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің міндетін
атқарушының
2019 жылғы 3 қаңтардағы № 1
және Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2019 жылғы 8 қаңтардағы № 1
бірлескен бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2015 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 15-05/1139
және Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 29 желтоқсандағы
№ 818 бірлескен бұйрығына
2-қосымша

Органикалық өсімдік шаруашылығында қызметін жүзеге асыратын субъектілерге қатысты органикалық өнім өндіру саласындағы тексеру парағы

      органикалық өнім өндіру саласындағы

      __________________________________________________________________

      (2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес)

      органикалық өсімдік шаруашылығында қызметін жүзеге асыратын субъектілерге қатысты

      ____________________________________________________________________

      (бақылау субъектісінің (объектісінің) біртекті тобының атауы)

      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган _______________________________

      ____________________________________________________________________

      Тексеру тағайындау туралы акт _________________________________________

      (№, күні)

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы _______________________________

      _____________________________________________________________________

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-

      сәйкестендіру нөмірі __________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Орналасқан жерінің мекенжайы_________________________________________

Талаптар тізбесі

Талап етіледі

Талап етілмейді

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1.

Топырақты өңдеу, тыңайту және зиянкестерді бақылау әдістері бойынша жүргізілген жұмыстар туралы бақылау субъектісінің фитосанитариялық есептілігінің болуы





2.

Органикалық өндірілген тұқымдарды (отырғызу материалдарын) пайдалану





3.

Қорғаныш конструкцияларды жабу, синтетикалық жабындар, жәндіктерден қорғайтын торлар және сүрлемді орау үшін полиэтилен, полипропилен және басқа да поликарбонаттар негізіндегі материалдарды қолдану





4.

Органикалық өнім өндіруді органикалық өнім өндіру мен оның айналымы қағидаларына сәйкес органикалық өнімге жатпайтын өнімді өндіруден бөлек жүргізу





      Лауазымды адам (дар)

      ___________________ ______________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (лауазымы) (қолы)            (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)

      ____________________________________________________________________

      (лауазымы) (қолы)            (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)

      Бақылау субъектісінің басшысы

      ___________________ ____________

      ____________________________________________________________________

      (лауазымы) (қолы)            (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)

  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің міндетін
атқарушының
2019 жылғы 3 қаңтардағы № 1
және Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2019 жылғы 8 қаңтардағы № 1
бірлескен бұйрығына
3-қосымша

Органикалық мал шаруашылығында қызметін жүзеге асыратын субъектілерге қатысты органикалық өнім өндіру саласындағы тексеру парағы

      органикалық өнім өндіру саласындағы

      _________________________________________________________________

      (2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес)

      органикалық мал шаруашылығында қызметін жүзеге асыратын субьектілерге қатысты

      ___________________________________________________________

      (бақылау субъектісінің (объектісінің) біртекті тобының атауы)

      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган _______________________________

      ____________________________________________________________________

      Тексеру тағайындау туралы акт ______________________________________

      (№, күні)

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы _______________________________

      __________________________________________________________________

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес- сәйкестендіру нөмірі

      __________________________________________________

      Орналасқан жерінің мекенжайы_________________________________________

Талаптар тізбесі

Талап етіледі

Талап етілмейді

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

Жануарлардың ауруларын тіркеуге арналған журналда "Егiлген немесе профилактикалық мақсатта дауаланған жануарлардың саны"; "Қосымша зерттеулер, клиникалық белгiлерi, емдiк көмек, ұсынымдар" бағандарында қолдануға тыйым салынған ветеринариялық дәрілік заттардың (артибиотиктердің) пайдаланылуы туралы ақпараттың болмауы





2

Күйіс қайыратындар және жылқы тұқымдастар үшін күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Тірідей салмағы (килограмм) мынадай жануарға арналған жабық қора-жайдағы алаң:
100-ге дейін;
200-ге дейін;
350-ге дейін;
350-ден жоғары.
бір басқа шаршы метр:
1,5;
2,5;
4,0;
5.
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
1,1;
1,9;
3;
3,7.





3

Сүт беретін сиырларды күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң, бір басқа шаршы метр:
6
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
4,5





4

Тұқымдық бұқаларды күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң, бір басқа шаршы метр:
10
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
30





5

Қойлар мен ешкілерді күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Ересек мал
Жабық қора-жайдағы алаң, бір басқа шаршы метр:
1,5
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
2,5
Төл
Жабық қора-жайдағы алаң, бір басқа шаршы метр:
0,35
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
0,5





6

40 күнге дейінгі торайлары бар торайлайтын шошқаларды күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң, бір басқа шаршы метр:
7,5
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
2,5





7

Шошқаларды бордақылау үшін күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Тірідей салмағы (килограмм) мынадай жануарға арналған жабық қора-жайдағы алаң:
50-ге дейін;
85-ке дейін;
110-ға дейін.
бір басқа шаршы метр:
0,8;
1,1;
1,3.
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
0,6;
0,8;
1





8

Торайларды күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Тірідей салмағы (килограмм) мынадай жануарға арналған жабық қора-жайдағы алаң:
30-ға дейін
бір басқа шаршы метр:
0,6
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
0,4





9

Өсіруге арналған шошқаларды күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң, бір басқа шаршы метр:
бір ұрғашы дарағына – 2,5;
бір еркек дарағына (серуендету пайдаланылғанда – 10) – 6.
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр:
бір ұрғашы дарағына – 1,9;
бір еркек дарағына – 8,0.





10

Жұмыртқалағыш тауықтарды күтіп-бағу алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң:
бір шаршы метрге құс саны – 6;
бір құсқа орын – 18 сантиметр;
ұя – 1 ұяға 7 жұмыртқалайтын тауық немесе жалпы ұя жағдайында – 1 құсқа 120 шаршы сантиметр.
Ашық ауадағы алаң, бір басқа шаршы метр алаң:
4, жылына азот 1 гектарға 170 килограммнан асып кетпеген жағдайда.





11

Үй құсын күтіп-бағу және бордақылау (тұрақты қора-жайда) алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң:
бір шаршы метрге құс саны – 10, ең жоғарғы жалпы тірідей салмағы 21 килограмм болған кезде;
бір құсқа орын, сантиметр – 20 (тек мысыр тауығы үшін);
ұя – бір ұяға 4 бройлер мен мысыр тауығы, 4,5 үйрек, 10 күркетауық, 15 қаз; барлық түрлер үшін жылына бір гектарға 170 килограмм азот шегі асып кетпеген жағдайда.





12

Үй құсын күтіп-бағу және бордақылау (жылжымалы қора-жайда) алаңының рұқсат етілген ең төменгі нормативтерін сақтау.
Жабық қора-жайдағы алаң:
бір шаршы метрге құс саны – 16, құсқа арналған жылжымалы қора-жайда ең жоғары жалпы тірідей салмағы 30 килограмм болған кезде;
бір құсқа орын, сантиметр – 2,5, жылына бір гектарға 170 килограмм азот шегі асып кетпеген жағдайда.





13

Шарбақтарда өсірілетін ортаға балықтарды орналастырудың ең жоғары тығыздығын сақтау:
сүйрік – бір текше метрге 25 килограмм;
бекіре – бір текше метрге 10 килограмм;
қортпа – бір текше метрге 44 килограмм;
бақтақ – бір текше метрге 25 килограмм.





14

Бассейндерде өсірілетін ортаға балықтарды отырғызудың ең жоғары тығыздығын сақтау:
сүйрік – бір текше метрге 10 килограмм;
бекіре – бір текше метрге 22,8 килограмм;
қортпа – бір текше метрге 50 килограмм;
бақтақ – бір текше метрге 35 килограмм;
жайын – бір шаршы метрге 200 килограмм.





15

Сумен жабдықтаудың тұйық циклді қондырғыларында өсірілетін ортаға балықтарды отырғызудың ең жоғары тығыздығын сақтау:
бекіре – бір шаршы метрге 20 килограмм;
жайын – бір шаршы метрге 200 килограмм;
бақтақ – бір текше метрге 50 килограмм.





16

Бейімделген көлдер мен тоғандардағы өсірілетін ортаға балықтарды отырғызудың ең жоғары тығыздығын сақтау:
ақсақа балықтар (пайда балық, көкшұбар балық, ақсақа, шыр, ақ балық) – бір гектарға 400 килограмм;
өсімдік қоректілер (ақ амур, қара амур, ақ және сұр дөңмаңдай), тұқы (сазан), көксерке, шортан, кәдімгі жайын) – түрлері бойынша жиынтық бір гектарға 3000 килограммнан көп емес;
бекіре тұқымдастар (орыс бекіресі, сібір бекіресі, шоқыр) – түрлері бойынша жиынтық бір гектарға 1070 килограммнан көп емес;
канал жайыны – бір гектарға 3000 килограмм.





      Лауазымды адам (дар)

      ___________________ _________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (лауазымы) (қолы)            (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)

      ____________________________________________________________________

      (лауазымы) (қолы)            (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)

      Бақылау субъектісінің басшысы

      ___________________ ____________

      ____________________________________________________________________

      (лауазымы) (қолы)            (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)

О внесении изменений и дополнения в совместный приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 15-05/1139 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 818 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа в области производства органической продукции"

Совместный приказ и.о. Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 3 января 2019 года № 1 и и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 8 января 2019 года № 1. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 января 2019 года № 18182. Утратил силу совместным приказом и.о. Министра сельского хозяйства РК от 21.08.2024 № 281 и Заместителя Премьер-Министра – Министра национальной экономики РК от 23.08.2024 № 67.

      Сноска. Утратил силу совместным приказом и.о. Министра сельского хозяйства РК от 21.08.2024 № 281 и Заместителя Премьер-Министра – Министра национальной экономики РК от 23.08.2024 № 67 (вводится в действие c 12.12.2024).

      ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Внести в совместный приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 15-05/1139 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 818 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа в области производства органической продукции" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12738, опубликован 25 января 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнение:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов в области производства органической продукции";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить:

      1) критерии оценки степени риска в области производства органической продукции, согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу;

      2) проверочные листы в области производства органической продукции в отношении:

      субъектов осуществляющих деятельность в органическом растениеводстве согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу;

      субъектов осуществляющих деятельность в органическом животноводстве согласно приложению 3 к настоящему совместному приказу.";

      приложения 1и 2 изложить в новой редакции согласно приложениям 1 и 2 к настоящему совместному приказу;

      дополнить приложением 3 согласно приложению 3 к настоящему совместному приказу.

      2. Департаменту ветеринарной, фитосанитарной и пищевой безопасности Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего совместного приказа направление его в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан после его официального опубликования;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа представление в Департамент юридической службы Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
__________________ А. Евниев

Исполняющий обязанности
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
______________ Р. Даленов

      СОГЛАСОВАН
Комитет по правовой
статистике и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан

  Приложение 1
к совместному приказу
исполняющего обязанности
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 3 января 2019 года № 1
и исполняющего обязанности
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 8 января 2019 года № 1
  Приложение 1
к совместному приказу
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 28 декабря 2015 года
№ 15-05/1139
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 29 декабря 2015 года № 818

Критерии оценки степени риска в области производства органической продукции

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Критерии оценки степени рисков, применяемые для профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля в области производства органической продукции разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 141 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан от 29 октября 2015 года, Законом Республики Казахстан от 27 ноября 2015 года "О производстве органической продукции" и Правилами формирования государственными органами системы оценки рисков и формы проверочных листов, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 июля 2018 года № 3 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 17371).

      2. В настоящих критериях используются следующие понятия:

      1) субъект (объект) контроля – физическое или юридическое лицо, осуществляющее деятельность по производству органической продукции;

      2) незначительное нарушение – нарушение требований, установленных нормативными правовыми актами в области производства органической продукции, в том числе нарушение требований по обеспечению соответствующих помещений и условий выпаса животных, не отнесенных к значительным и грубым нарушениям;

      3) значительное нарушение – нарушение требований, установленных нормативными правовыми актами в области производства органической продукции, в части вторичного использования отходов и побочных продуктов растительного и животного происхождения (возможно лишь в случае их получения в условиях органического производства), применения в животноводстве кормов и кормовых добавок, состоящих из ингредиентов, полученных в результате производства органической продукции, а также из веществ природного происхождения, наличие одной и более жалоб и обращений;

      4) объективные критерии – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъекта (объекта) контроля в зависимости от степени риска в области производства органической продукции;

      5) грубое нарушение – нарушение требований, установленных нормативными правовыми актами в области производства органической продукции которое может привести к ухудшению здоровья населения, а именно применение генетически модифицированных объектов, применение пестицидов (ядохимикатов), а также использование не здоровых животных и растений, не безопасной продукции и сырья животного и растительного происхождения;

      6) субъективные критерии – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от результатов деятельности конкретного субъекта (объекта) контроля;

      7) риск – вероятность причинения вреда законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства в результате деятельности субъекта контроля с учетом степени тяжести его последствий, выраженное в виде нарушения требований законодательства в области производства органической продукции, а также вероятности причинения вреда жизни или здоровью человека.

      3. Критерии формируются посредством объективных и субъективных критериев.

Глава 2. Объективные критерии

      4. Отнесение субъектов (объектов) контроля в области производства органической продукции к степени рисков для проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля осуществляется посредством анализа критериев.

      5. По объективным критериям к высокой степени риска относятся: субъекты (объекты) контроля, осуществляющие деятельность в органическом растениеводстве и животноводстве (производство органической продукции).

      6. Субъекты (объекты) контроля, не отнесенные к не высокой степени риска осуществляют деятельность в течение переходного периода (период конверсии) производства органической продукции.

      7. В отношении субъектов (объектов) контроля, отнесенных к высокой степени риска, проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля.

Глава 3. Субъективные критерии

      8. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:

      1) формирование базы данных и сбор информации;

      2) анализ информации и оценка рисков.

      9. Для оценки степени риска используются следующие источники информации:

      1) результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля, в том числе посредством автоматизированных информационных систем, проводимого государственными органами, учреждениями и отраслевыми организациями;

      2) результаты предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля;

      3) наличие подтвержденных жалоб и обращений.

      10. На основании информационных источников, определенных в пункте 9 определяются следующие критерии:

      1) оценки степени риска в области производства органической продукции в отношении субъектов осуществляющих деятельность в органическом растениеводстве, согласно приложению 1 к настоящим Критериям;

      2) оценки степени риска в области производства органической продукции осуществляющих деятельность в органическом животноводстве, согласно приложению 2 к настоящим Критериям.

      11. Субъективные критерии разрабатываются на основании требований проверочных листов, несоблюдение которых в соответствии с критериями оценки степени риска регулирующего государственного органа соответствуют определенной степени нарушения. В отношении каждого требования из проверочных листов определяется степень нарушения – грубое, значительное и незначительное.

      При этом определение грубых, значительных и незначительных нарушений устанавливается в критериях оценки степени риска регулирующих государственных органов с учетом специфики соответствующей сферы государственного контроля.

      При формировании субъективных критериев степень нарушения (грубое, значительное, незначительное) присваивается в соответствии с установленными определениями грубых, незначительных, значительных нарушений.

      12. Одно невыполненное требование в области производства органической продукции грубой степени приравнивается к показателю 100.

      В случае если грубых нарушений требований в области производства органической продукции не выявлено, то для определения показателя степени риска рассчитывается суммарный показатель по нарушениям требований в области производства органической продукции значительной и незначительной степени.

      13. При определении показателя значительных нарушений требований в области производства органической продукции применяется коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      Рз = (Р2 х 100/Р1) х 0,7

      где:

      Рз – показатель значительных нарушений;

      Р1 – требуемое количество значительных нарушений;

      Р2 – количество выявленных значительных нарушений.

      14. При определении показателя незначительных нарушений требований в области производства органической продукции применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      Рн = (Р2 х 100/Р1) х 0,3

      где:

      Рн – показатель незначительных нарушений;

      Р1 – требуемые количество незначительных нарушений;

      Р2 – количество выявленных незначительных нарушений.

      15. Общий показатель степени риска (Р) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей по следующей формуле:

      Р = Рз + Рн

      где:

      Р – общий показатель степени риска;

      Рз – показатель значительных нарушений;

      Рн – показатель незначительных нарушений.

      При анализе и оценке степени рисков не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенных и использованных в отношении конкретного субъекта (объекта) контроля.

      16. По показателям степени риска субъекта (объекта) контроля относится:

      1) к высокой степени риска – при показателе степени риска от 61 до 100 и в отношении него проводится внеплановые проверки и профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля;

      2) не отнесенной к высокой степени риска – при показателе степени риска от 0 до 60 и в отношении него не проводится внеплановые проверки и профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля.

      17. Кратность проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля не может быть чаще одного раза в год.

      18. Профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля проводятся на основании полугодовых списков профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля, формируемых в соответствии с пунктом 3 статьи 141 Кодекса.

      19. Списки профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля составляются с учетом приоритетности субъекта контроля с наибольшим показателем степени риска по субъективным критериям.

  Приложение 1
к Критериям оценки степени
риска в области производства
органической продукции
  Приложение
к Критериям оценки
степени риска в области
производства органической продукции
Критерии оценки степени риска
в области производства
органической продукции
в отношении субъектов,
осуществляющих деятельность
в органическом растениеводстве

Наименование критериев

Степень нарушений

1

2

3

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля, в том числе посредством автоматизированных информационных систем, проводимого государственными органами, учреждениями и отраслевыми организациями

1

Наличие недостоверных сведений в фитосанитарной отчетности субъекта контроля, представленной субъектом контроля, в соответствии с формами фитосанитарного учета при ее сверке со списком разрешенных средств, применяемых при производстве органической продукции

грубое

2

Наличие субъекта, которому реализованы пестициды (ядохимикаты), осуществляющего деятельность в органическом растениеводстве, в отчете о производстве и (или) реализации пестицидов (ядохимикатов), биопрепаратов и энтомофагов в графе: "Наименование субъекта, которому реализованы пестициды (ядохимикаты), биопрепараты и энтомофаги"

грубое

3

Наличие субъекта, осуществляющего деятельность в органическом растениеводстве, в реестре по объемам фактической реализации средств защиты растений

грубое

Результаты предыдущего профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля (степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований)

1

Наличие фитосанитарной отчетности субъекта контроля, по проведенной работе, по методам обработки, удобрения почвы и контроля над вредителями

грубое

2

Использование органически произведенных семян (посадочного материала)

грубое

3

Применение для покрытия защищаемых конструкций, синтетических мульчей, сеток от насекомых и обматывания силоса материалов на основе полиэтилена, полипропилена, и других поликарбанатов

значительное

4

Производство органической продукции отдельно от производства продукции, не относящейся к органической продукции, в соответствии с правилами производства и оборота органической продукции

значительное

Наличие подтвержденных жалоб и обращений

1

Наличие одной и более подтвержденных жалоб и обращений

значительное

  Приложение 2
к Критериям оценки степени
риска в области производства
органической продукции
Критерии оценки степени риска
в области производства
органической продукции
в отношении субъектов,
осуществляющих деятельность
в органическом животноводстве

Наименование критериев

Степень нарушений

1

2

3

Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля, в том числе посредством автоматизированных информационных систем, проводимого государственными органами, учреждениями и отраслевыми организациями

1

Наличие сведений об отсутствии ветеринарных сопроводительных документов (ветеринарный сертификат, ветеринарная справка)

грубое

2

Наличие субъекта, осуществляющего деятельность в органическом животноводстве, в отчете о государственном ветеринарно-санитарном контроле и результатах ветеринарно-санитарной экспертизы продукции и сырья животного происхождения на объектах осуществляющих производство продукции и сырья животного происхождения

грубое

Результаты предыдущего профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля (степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований)

1

Отсутствие в журнале для регистрации заболеваний животных информации об использовании ветеринарных лекарственных средств (антибиотиков), запрещенных к применению, в графах: "Количество животных, привитых или обработанных с профилактической целью";
"Дополнительные исследования, клинические признаки, лечебная помощь, рекомендации"

значительное

2

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания семейства жвачных и лошадиных.
Площадь в закрытом помещении
живой вес, килограмм:
до 100;
до 200;
до 350;
350 и более.
квадратный метр на голову:
1,5;
2,5;
4,0;
5.
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
1,1;
1,9;
3;
3,7.

незначительное

3

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания молочных коров.
Площадь в закрытом помещении
квадратный метр на голову:
6
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
4,5

незначительное

4

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания быков – производителей.
Площадь в закрытом помещении
квадратный метр на голову:
10
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
30

незначительное

5

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания овец и коз.
Взрослое животное
Площадь в закрытом помещении
квадратный метр на голову:
1,5
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
2,5
Молодняк
Площадь в закрытом помещении
квадратный метр на голову:
0,35
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
0,5

незначительное

6

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания поросящейся свиньи с поросятами до 40 дней.
Площадь в закрытом помещении
квадратный метр на голову:
7,5 на свинью
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
2,5

незначительное

7

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания для откармливания свиней.
Площадь в закрытом помещении
живой вес, килограмм:
до 50;
до 85;
до 110.
квадратный метр на голову:
0,8;
1,1;
1,3.
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
0,6;
0,8;
1.

незначительное

8

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания поросят.
Площадь в закрытом помещении
живой вес, килограмм:
до 30
квадратный метр на голову:
0,6
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
0,4

незначительное

9

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания свиньи для разведения.
Площадь в закрытом помещении
квадратный метр на голову:
на женскую особь – 2,5;
на мужскую особь (при использовании выгула –10) – 6.
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
на женскую особь –1,9;
на мужскую особь – 8,0.

незначительное

10

Соблюдение минимальной допустимой нормативы площади содержания курицы – несушки.
Площадь в закрытом помещении
количество птиц на один квадратный метр – 6;
насест на одну птицу, сантиметр – 18;
гнездо – 7 куриц-несушек на гнездо или, в случае общего гнезда – 120 квадратных сантиметра на птицу.
Площадь на открытом воздухе
квадратных метра площади, на одну голову:
4, при условии, что в год азота на гектар не превышен 170 килограммов.

незначительное

11

Соблюдение минимальной допустимой нормативы площади содержания и откармливания домашней птицы (в постоянном помещении).
Площадь в закрытом помещении
количество птиц на один квадратный метр – 10 при максимуме 21 килограмм общего живого веса;
насест на одну птицу, сантиметр – 20 (только для цесарок);
гнездо – 4 бройлера и цесарки, 4,5 утки, 10 индеек, 15 гусей; при условии, что для всех видов предел в 170 килограмм азота на гектар в год не превышен.

незначительное

12

Соблюдение минимальной допустимой нормативы площади содержания и откармливания домашней птицы (в мобильном помещении).
Площадь в закрытом помещении
количество птиц на один квадратный метр – 16 в мобильном помещении для птицы с максимумом в 30 килограмм общего живого веса;
насест на одну птицу, сантиметр – 2,5 при условии, что предел в 170 килограмм азота на гектар в год не превышен.

незначительное

13

Соблюдение максимальной плотности посадки рыб в выращиваемую среду в садках:
стерлядь – 25 килограмм на кубический метр;
осетр – 10 килограмм на кубический метр;
белуга – 44 килограмм на кубический метр;
форель – 25 килограмм на кубический метр.

незначительное

14

Соблюдение максимальной плотности посадки рыб в выращиваемую среду в бассейнах:
стерлядь – 10 килограмм на кубический метр;
осетр – 22,8 килограмм на кубический метр;
белуга – 50 килограмм на кубический метр;
форель – 35 килограмм на кубический метр;
сом – 200 килограмм на квадратный метр.

незначительное

15

Соблюдение максимальной плотности посадки рыб в выращиваемую среду в установках с замкнутым циклом водоснабжения:
осетр – 20 килограмм на квадратный метр;
сом – 200 килограмм на квадратный метр;
форель – 50 килограмм на кубический метр.

незначительное

16

Соблюдение максимальной плотности посадки рыб в выращиваемую среду для рыб в приспособленных озерах и прудах:
сиговые (пелядь, рипус, сиг, чир, нельма) – 400 килограмм на один гектар;
растительноядные (белый амур, черный амур, белый и пестрый толстолобик), карп (сазан), судак, щука, обыкновенный сом) – суммарно по видам не более 3000 килограмм на один гектар;
осетровые (русский осетр, сибирский осетр, севрюга) – суммарно по видам не более 1070 килограмм на один гектар;
канальный сом – 3000 килограмм на гектар.

незначительное

Наличие подтвержденных жалоб и обращений

1

Наличие одной и более подтвержденных жалоб и обращений

значительное

  Приложение 2
к совместному приказу
исполняющего обязанности
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 3 января 2019 года № 1
и исполняющего обязанности
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 8 января 2019 года № 1
  Приложение 2
к совместному приказу
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 28 декабря 2015 года
№ 15-05-1139
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 29 декабря 2015 года № 818

                                    Проверочный лист
                  в области производства органической продукции
                  в отношении субъектов, осуществляющих деятельность
                              в органическом растениеводстве

      в области производства органической продукции

      ________________________________________________________________
      (в соответствии со статьей 138 Предпринимательского Кодекса Республики
      Казахстан от 29 октября 2015 года)

      в отношении субъектов осуществляющих деятельность в органическом
      растениеводстве __________________________________________________
      _________________________________________________________________
      (наименование однородной группы субъекта (объекта) контроля)
      Государственный орган, назначивший проверку _________________________
      __________________________________________________________________
      Акт о назначении проверки __________________________________________
                                          (№, дата)

      Наименование субъекта (объекта) контроля
      __________________________________________________________________
      Индивидуальный идентификационный номер/бизнес-идентификационный
      номер субъекта (объекта) контроля ___________________________________
      __________________________________________________________________
      Адрес места нахождения ____________________________________________

Перечень требований

Требуется

Не требуется

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1.

Наличие фитосанитарной отчетности субъекта контроля, по проведенной работе, по методам обработки, удобрения почвы и контроля над вредителями





2.

Использование органически произведенных семян (посадочного материала)





3.

Применение для покрытия защищаемых конструкций, синтетических мульчей, сеток от насекомых и обматывания силоса материалов на основе полиэтилена, полипропилена, и других поликарбанатов





4.

Производство органической продукции отдельно от производства продукции, не относящейся к органической продукции, в соответствии с правилами производства и оборота органической продукции





      Должностное (ые) лицо (а)
      ___________________ ____________

      ____________________________________________________________________
      (должность) (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
      ____________________________________________________________________
      (должность) (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Руководитель субъекта контроля
      ___________________ ____________
      ____________________________________________________________________
      (должность) (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его личии)

  Приложение 3
к совместному приказу
исполняющего обязанности
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 3 января 2019 года № 1
и исполняющего обязанности
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 8 января 2019 года № 1

                              Проверочный лист
                  в области производства органической продукции
            в отношении субъектов, осуществляющих деятельность
                        в органическом животноводстве

      в области производства органической продукции
      ________________________________________________________________
      (в соответствии со статьей 138 Предпринимательского Кодекса Республики
      Казахстан от 29 октября 2015 года)

      в отношении субъектов осуществляющих деятельность в органическом
      животноводстве _________________________________________________
      __________________________________________________________________
      (наименование однородной группы субъекта (объекта) контроля)
      Государственный орган, назначивший проверку _________________________
      __________________________________________________________________
      Акт о назначении проверки __________________________________________
                                                (№, дата)

      Наименование субъекта (объекта) контроля
      __________________________________________________________________
      Индивидуальный идентификационный номер/бизнес-идентификационный
      номер субъекта (объекта) контроля ___________________________________
      __________________________________________________________________
      Адрес места нахождения ____________________________________________
      __________________________________________________________________

Перечень требований

Требуется

Не требуется

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

Отсутствие в журнале для регистрации заболеваний животных информации об использовании ветеринарных лекарственных средств (антибиотиков), запрещенных к применению, в графах: "Количество животных, привитых или обработанных с профилактической целью";
"Дополнительные исследования, клинические признаки, лечебная помощь, рекомендации".





2

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания семейства жвачных и лошадиных.
Площадь в закрытом помещении
живой вес, килограмм:
до 100;
до 200;
до 350;
350 и более.
квадратный метр на голову:
1,5;
2,5;
4,0;
5.
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
1,1;
1,9;
3;
3,7.





3

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания молочных коров.
Площадь в закрытом помещении
квадратный метр на голову:
6
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
4,5





4

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания быков – производителей.
Площадь в закрытом помещении
квадратный метр на голову:
10
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
30





5

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания овец и коз.
Взрослое животное
Площадь в закрытом помещении
квадратный метр на голову:
1,5
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
2,5
Молодняк
Площадь в закрытом помещении
квадратный метр на голову:
0,35
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
0,5





6

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания поросящейся свиньи с поросятами до 40 дней.
Площадь в закрытом помещении
квадратный метр на голову:
7,5 на свинью
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
2,5





7

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания для откармливания свиней.
Площадь в закрытом помещении
живой вес, килограмм:
до 50;
до 85;
до 110.
квадратный метр на голову:
0,8;
1,1;
1,3.
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
0,6;
0,8;
1.





8

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания поросят.
Площадь в закрытом помещении
живой вес, килограмм:
до 30
квадратный метр на голову:
0,6
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
0,4





9

Соблюдение минимальных допустимых нормативов площади содержания свиньи для разведения.
Площадь в закрытом помещении
квадратный метр на голову:
на женскую особь – 2,5;
на мужскую особь (при использовании выгула –10) – 6.
Площадь на открытом воздухе
квадратный метр на голову:
на женскую особь –1,9;
на мужскую особь – 8,0.





10

Соблюдение минимальной допустимой нормативы площади содержания курицы – несушки.
Площадь в закрытом помещении
количество птиц на один квадратный метр – 6;
насест на одну птицу, сантиметр – 18;
гнездо – 7 куриц-несушек на гнездо или, в случае общего гнезда – 120 квадратных сантиметра на птицу.
Площадь на открытом воздухе
квадратных метра площади, на одну голову:
4, при условии, что в год азота на гектар не превышен 170 килограммов.





11

Соблюдение минимальной допустимой нормативы площади содержания и откармливания домашней птицы (в постоянном помещении).
Площадь в закрытом помещении
количество птиц на один квадратный метр – 10 при максимуме 21 килограмм общего живого веса;
насест на одну птицу, сантиметр – 20 (только для цесарок);
гнездо – 4 бройлера и цесарки, 4,5 утки, 10 индеек, 15 гусей; при условии, что для всех видов предел в 170 килограмм азота на гектар в год не превышен.





12

Соблюдение минимальной допустимой нормативы площади содержания и откармливания домашней птицы (в мобильном помещении).
Площадь в закрытом помещении
количество птиц на один квадратный метр – 16 в мобильном помещении для птицы с максимумом в 30 килограмм общего живого веса;
насест на одну птицу, сантиметр – 2,5 при условии, что предел в 170 килограмм азота на гектар в год не превышен.





13

Соблюдение максимальной плотности посадки рыб в выращиваемую среду в садках:
стерлядь – 25 килограмм на кубический метр;
осетр – 10 килограмм на кубический метр;
белуга – 44 килограмм на кубический метр;
форель – 25 килограмм на кубический метр.





14

Соблюдение максимальной плотности посадки рыб в выращиваемую среду в бассейнах:
стерлядь – 10 килограмм на кубический метр;
осетр – 22,8 килограмм на кубический метр;
белуга – 50 килограмм на кубический метр;
форель – 35 килограмм на кубический метр;
сом – 200 килограмм на квадратный метр.





15

Соблюдение максимальной плотности посадки рыб в выращиваемую среду в установках с замкнутым циклом водоснабжения:
осетр – 20 килограмм на квадратный метр;
сом – 200 килограмм на квадратный метр;
форель – 50 килограмм на кубический метр.





16

Соблюдение максимальной плотности посадки рыб в выращиваемую среду для рыб в приспособленных озерах и прудах:
сиговые (пелядь, рипус, сиг, чир, нельма) – 400 килограмм на один гектар;
растительноядные (белый амур, черный амур, белый и пестрый толстолобик), карп (сазан), судак, щука, обыкновенный сом) – суммарно по видам не более 3000 килограмм на один гектар;
осетровые (русский осетр, сибирский осетр, севрюга) – суммарно по видам не более 1070 килограмм на один гектар;
канальный сом – 3000 килограмм на гектар.





      Должностное (ые) лицо (а)
      ___________________ _________________________________
      __________________________________________________________________
      (должность) (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
      __________________________________________________________________
      (должность) (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Руководитель субъекта контроля
      _________________________________________________________________
      (должность) (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)