"Бастау Бизнес" жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқыту қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 19 ақпандағы № 70 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 26 ақпанда № 18347 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021 жылғы 12 сәуірдегі № 118 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 12.04.2021 № 118 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған "Еңбек" мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 13 қарашадағы № 746 қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Бастау Бизнес" жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқыту қағидалары бекітілсін.

      2. "Бастау Бизнес" жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқыту қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2017 жылғы 31 қаңтардағы № 31 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14828 болып тіркелген, 2017 жылғы 13 наурызда Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Стратегиялық жоспарлау және талдау департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік 10 (он) күн ішінде оның қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік 10 (он) күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;

      4) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      5) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік 10 (он) күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
Ө. Шөкеев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Еңбек және халықты әлеуметтік

      қорғау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2019 жылғы 19 ақпандағы
№ 70 бұйрығымен
бекітілген

"Бастау Бизнес" жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқыту қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Бастау Бизнес" жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқыту қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған "Еңбек" мемлекеттік бағдарламасын (бұдан әрі – Бағдарлама) бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 13 қарашадағы № 746 қаулысына сәйкес әзірленді және кәсіпкерлік негіздеріне оқыту тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) "Атамекен" өңірлік кәсіпкерлер палатасы (бұдан әрі – ӨКП) – жергілікті деңгейдегі қаржылай емес қолдау операторы;

      2) "Атамекен" өңірлік кәсіпкерлер палатасының филиалы (бұдан әрі – ӨКП филиалы) – аудандық деңгейдегі қаржылай емес қолдау операторы;

      3) ауыл шаруашылығы мәселелері жөніндегі жергілікті атқарушы орган – ауыл шаруашылығын басқару функциясын іске асыратын жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшесі;

      4) Бағдарлама операторы – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі;

      5) бизнес-жоспар – бизнес-операциялардың қаржы-экономикалық моделін, оларды жүзеге асыру бағдарламасын, бизнес-жоба бойынша кәсіпкердің іс-қимылдарын, фирма, тауар, оның өндірісі, өткізу нарықтары, маркетинг, операцияларды ұйымдастыру, шығындар және олардың тиімділігі туралы мәліметтерді қамтитын құжат;

      6) бизнес-тренер – бизнес-менторлық (коучинг) қағидаты бойынша жобаға қатысушылардың бизнес-жобаларын дамытуға, сондай-ақ сүйемелдеуге қажетті кәсіби құзыреттер мен дағдыларға ие жеке тұлға;

      7) жоба үйлестірушісі – функцияларына кәсіпкерлік негіздері бойынша сабақтар ұйымдастыру, практикалық оқыту тиімділігін талдау, "кері байланыс" ұйымдастыру, сондай-ақ білім алушыларға бизнес-жоспар дайындау кезінде жәрдемдесу кіретін жеке тұлға;

      8) жұмыссыздар – жұмыспен қамтылған халыққа жатпайтын, жұмыс іздеп жүрген және еңбек етуге дайын адамдар;

      9) кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі уәкілетті орган – кәсіпкерлікті дамыту мәселелерін басқару функциясын іске асыратын жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшесі;

      10) қаржылық институт – Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес банктік операцияларды ұсынатын кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын заңды тұлға;

      11) қаржылай емес қолдау операторы – "Атамекен" Қазақстан Республикасының ұлттық кәсіпкерлер палатасы ("Атамекен" ҰҚП);

      12) нәтижесіз жұмыспен қамтылғандар – табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен жұмыспен айналысатындар және/немесе жоғары, техникалық және кәсіптік білімі жоқ және/немесе біліктілігі төмен жұмыс орындарында жұмыс істейтіндер;

      13) өзін-өзі жұмыспен қамтығандар – кіріс алу үшін тауарлар өндірумен (өткізумен), жұмыстар мен қызметтер көрсетумен жеке айналысатындар, өндірістік кооперативтер мүшелері, отбасылық кәсіпорындардың (шаруашылықтардың) және жалдамалы жұмыскерлердің еңбегін пайдаланушы жұмыс берушілердің еңбекақы төленбейтін жұмыскерлері қатарындағы жеке тұлғалар;

      14) ӨКП филиалының жанындағы жұмыс тобы – бизнес-тренердің, жоба үйлестірушісінің, сондай-ақ ӨКП филиалы мен жұмыспен қамту, ауыл шаруашылығы және кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі жергілікті атқарушы органдар қызметкерлерінің қатысуымен құрылған уақытша жұмыс органы;

      15) халықты жұмыспен қамту орталығы – жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларын іске асыру, жұмыссыздықтан әлеуметтік қорғауды және "Халықты жұмыспен қамту туралы" 2016 жылғы 6 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 1-бабы 34) тармақшасына сәйкес жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің өзге де шараларын ұйымдастыру мақсатында ауданның, облыстық және республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органы құратын заңды тұлға;

      16) халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі жергілікті орган – өңірлік еңбек нарығындағы ахуалға сүйене отырып, халықты жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің бағыттарын айқындайтын ауданның, облыстық маңызы бар қалалардың, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарының құрылымдық бөлімшесі.

      3. "Бастау Бизнес" жобасы Бағдарламаға қатысушыларды кәсіпкерлік дағдыларына оқытуға бағытталған.

      4. Халықты жұмыспен қамту орталықтарында тіркелуіне қарамастан, жұмыссыздар және кәсіпкерлік әлеуеті бар ауылдық елді мекендерде және аудан орталықтарында, 2018 жылдан бастап қалаларда, оның ішінде моно және шағын қалаларда тұратын өзін-өзі жұмыспен қамтығандар мен нәтижесіз жұмыспен қамтылғандар "Бастау Бизнес" жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқытуға қатысушылар болып табылады.

      5. Кәсіпкерлік негіздеріне оқыту жүргізілетін аудандарды іріктеу бойынша ұсыныстарды халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі жергілікті атқарушы органдар қаржылай емес қолдау операторымен келісу бойынша айқындайтын болады. Аудандарды айқындау кезінде жергілікті атқарушы органдар аудандар арасындағы жұмыссыз, өзін-өзі жұмыспен қамтыған және нәтижесіз жұмыспен қамтылған халықтың ең көп санын есепке алады.

      6. "Бастау Бизнес" жобасына қатысу үшін міндетті шарт тестілеу кезеңінен өту болып табылады.

      7. Оқыту "Бастау Бизнес" жобасына қатысушылар үшін тегін болып табылады. Оқуды аяқтаған жеке тұлға "Бастау Бизнес" жобасына 2 (екі) жылдың ішінде 1 (бір) реттен асырмай қатыса алады.

      "Бастау Бизнес" жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқыту мынадай кезеңдерден тұрады:

      1) тестілеу;

      2) топтарда бизнес-менторлық және жеке консультация беру қағидаты бойынша практикалық оқыту;

      3) бизнес-жобаны қорғауға (презентация) дайындық;

      4) 12 (он екі) айға дейінгі мерзімде бизнес-жобаны іске асыруды сүйемелдеу.

      Оқу процесінің жалпы ұзақтығы күнтізбелік 25 (жиырма бес) күннен кем емес. Оқу процесі міндетті түрде дербес консультацияларды, сондай-ақ қаржыландыру тұрғысынан жобаны қорғау мақсатында көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдылары бойынша тренингтерді қамтиды.

2-тарау. Ұйымдастыру кезеңін іске асыру тәртібі ("Бастау Бизнес" жобасын бастауға дайындық)

      8. Қаржылай емес қолдау операторы ақпараттандыру, тестілеу, оқыту және бизнес-жобаларды сүйемелдеу кезеңдерін іске асыруды қоса алғанда, "Бастау Бизнес" жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқытуды жүргізу үшін қажетті материалдық-техникалық және ұйымдастыру жағдайларын жасайды.

      9. Қаржылай емес қолдау операторы іске асыратын кәсіпкерлік негіздеріне оқыту бойынша "Бастау Бизнес" жобасын ұйымдастыру кезеңі мыналарды:

      1) халықты бұқаралық ақпарат құралдары арқылы ақпараттандыруды;

      2) тестілеуді ұйымдастыру арқылы қатысушыларды кейіннен іріктеуді;

      3) оқыту процесін іске қосуға байланысты басқа да ұйымдастырушылық мәселелерді шешуді қамтиды.

      10. "Бастау Бизнес" жобасының ұйымдастыру кезеңін ӨКП филиалының жанындағы жұмыс тобы іске асырады. Жұмыс тобының құрамын ӨКП филиалы бекітеді.

      11. Тестілеу кезеңін бастау туралы хабарландыруды қаржылай емес қолдау операторы/ӨКП/ӨКП филиалы қазақ және орыс тілдерінде тиісті ауданның аумағында таралатын жергілікті немесе өңірлік бұқаралық ақпарат құралдарында және/немесе тестілеу басталғанға дейін күнтізбелік 15 (он бес) күн бұрын жариялайды. Хабарландыруда тестілеуді өткізу күні, уақыты және орны көрсетіледі.

3-тарау. "Бастау Бизнес" жобасына қатысушыларды іріктеу тәртібі (тестілеу)

      12. Оқуға үміткерлер ӨКП/ӨКП филиалдарына/халықты жұмыспен қамту орталықтарына/ауылдық округтің немесе елді мекеннің әкіміне/не "Atameken Servіces" кәсіпкерлердің бірыңғай терезесі порталы арқылы онлайн-өтінім беру жолымен "Бастау Бизнес" жобасы бойынша оқыту мәселелері бойынша консультация алу үшін жүгінеді, мынадай құжаттарды: жеке басты куәландыратын құжат көшірмесін, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 10 сәуірдегі № 332 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізімінде № 11174 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша тұрғылықты жерінен мекенжай анықтамасын, осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш және осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған сауалнаманы ұсынады.

      ӨКП/ӨКП-ның филиалы/ауылдық округтің немесе елді мекеннің әкімі үміткерлердің құжаттары мен өтініштерін халықты жұмыспен қамту орталықтарына тестілеу кезеңі басталғанға дейін 3 күннен кешіктірмей береді.

      Халықты жұмыспен қамту орталықтары үміткерлердің тізімін жобаның нысаналы тобына (жұмыссыз, өзін-өзі жұмыспен қамтыған және нәтижесіз жұмыспен қамтылған азаматтардың, оның ішінде мәртебені өзектілендіру кезінде анықталғандардың тізімін халықты жұмыспен қамту орталықтары "Еңбек нарығы" Автоматтандырылған Ақпараттық Жүйесі арқылы не қолмен қалыптастырады) сәйкестігі тұрғысынан тексеруді жүзеге асырады және үміткерлердің қалыптастырылған тізімін ӨКП филиалына оқуға үміткерлердің тізімі келіп түскен күннен бастап 3 күн ішінде береді.

      13. Қаржылай емес қолдау операторы жыл сайын ақпанның 10-на дейінгі мерзімде ауыл шаруашылығы мәселелері жөніндегі жергілікті атқарушы органдармен келісу бойынша оқу және тестілеу күні мен орнын, оның кезеңі мен өтінімдер беру мерзімдерін көрсете отырып, тоқсан сайын түзету енгізу мүмкіндігімен оқытуды өткізу графигін жасайды.

      Оқуға қатысушыларды жинақтау туралы хабарландыру және оқыту өткізу графигі бұқаралық ақпарат құралдарында орналастырылуы тиіс.

      Қаржылай емес қолдау операторы тестілеуді техникалық сүйемелдеуді қамтамасыз етеді, сондай-ақ тестілеуден өту рәсімі бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізеді.

      14. ӨКП/ӨКП филиалдары үміткерлерге тестілеу жүргізеді. ӨКП/ӨКП филиалының жанындағы жұмыс тобы тестілеу нәтижелерін қарайды және тиісті шешім шығарады, қорытындысы бойынша білім алушы адамдардың топтарын және "Бастау Бизнес" жобасы бойынша оқуға қабылданған қатысушылар тізімін осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қалыптастырады.

      15. Оқытуға рұқсат беру үшін шекті мән өткізілетін өңірге қарай түзету мүмкіндігі болғанда 100-баллдық жүйе бойынша 55 (елу бес) балл мөлшерінде айқындалады.

      Шекті мәнді өзгерту туралы шешімді ӨКП филиалы жанындағы Жұмыс тобының ұсынымы бойынша қаржылай емес қолдау операторы бекітеді.

      16. Тестілеуге қатысушы тестілеудің нәтижесімен келіспеген жағдайда, ӨКП филиалы жанындағы жұмыс тобына апелляция береді.

      ӨКП филиалы жанындағы жұмыс тобы 3 (үш) жұмыс күні ішінде қатысушылардың электрондық поштасына уәжді жауап беру мүмкіндігімен тестілеудің нәтижелерін жібереді.

      17. Қаржылай емес қолдау операторы қатысушыларды осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша "Бастау Бизнес" жобасына қатысуға үміткерлерді тестілеу қорытындысы жөніндегі хаттамамен оны тестілеу өткізілетін орнында орналастыру және/немесе телефон шалу және/немесе жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарында хабарландыру жариялау арқылы тестілеу аяқталғаннан кейін 5 (бес) жұмыс күні ішінде таныстырады.

      18. Тестілеуге қатысушы шекті мәннен төмен тестілеу нәтижелерін алған кезде тестілеуге қайта қатыса алады. Бұл ретте, "Бастау Бизнес" жобасының әлеуетті қатысушысы күнтізбелік бір жыл ішінде 2 (екі) реттен аспай тестілеуге қатыса алады.

      19. Тестілеу қорытындылары шығарылғаннан кейін ӨКП филиалы 3 (үш) жұмыс күні ішінде қатысушылар қатарынан топ қалыптастырады және практикалық оқыту кезеңін бастайды. Топ құрамын ӨКП филиалы бекітеді.

      Топтағы қатысушылардың саны кемінде 15 (он бес) және ең көбі 70 (жетпіс) адамды құрайды. Тестілеу кезеңінен өткен оқуға қатысушылармен кәсіпкерлік негіздеріне оқыту қызметтерін көрсетуге арналған шарт жасалады.

4-тарау. Кәсіпкерлік негіздеріне оқыту кезеңін ұйымдастыру

      20. ӨКП/ӨКП филиалы халықты жұмыспен қамту орталықтары ұсынған (портал арқылы электрондық түрде/қолма-қол) оқуға үміткерлердің тізімінен жұмыссыздарды, өзін-өзі жұмыспен қамтығандарды және нәтижесіз жұмыспен қамтылғандарды "Бастау Бизнес" жобасы бойынша оқытуды ұйымдастырады (жұмыссыз, өзін-өзі жұмыспен қамтыған және нәтижесіз жұмыспен қамтылған азаматтардың, оның ішінде мәртебені өзектілендіру кезінде анықталғандардың тізімін халықты жұмыспен қамту орталықтары "Еңбек нарығы" Автоматтандырылған Ақпараттық Жүйесі арқылы не қолмен қалыптастырады).

      21. Қаржылай емес қолдау операторы/ӨКП/ӨКП филиалы тестілеу нәтижелері жарияланғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде практикалық оқытуды бастауды жүзеге асырады.

      22. Қаржылай емес қолдау операторы оқыту кезеңінің басталуына қарай топты бизнес-тренермен және жоба үйлестірушісімен қамтамасыз етеді.

      23. Топтық практикалық оқытудың жалпы ұзақтығы 80 (сексен) сағатты, күнделікті жүктеме кезінде жұмыс күндері кемінде 4 (төрт) сағатты құрайды. Оқытуды бизнес-тренер қаржылай емес қолдау операторы бекіткен және Бағдарламаның операторымен келісілген оқу жоспарына сәйкес заманауи оқыту әдістемелерін пайдалана отырып, интерактивті нысанда жүргізеді.

      24. Оқыту процесінде "Бастау Бизнес" жобасына қатысушыларға кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздері (салық салу режимдері, маркетинг негіздері), тиісті өңірде сұранысқа ие бизнес-жобалар, кооперативтер құру жөніндегі ақпараттық-әдістемелік материалдар, қаржыландыру алуға арналған құжаттар үлгілері, маркетингтік зерттеулер нәтижелері, стартаптарды іске қосудың халықаралық тәжірибесі бойынша ақпараттар ұсынылады.

      25. Оқыту процесін қамтамасыз ету шеңберінде жоба үйлестірушісі:

      1) оқуға қатысушыларға телефон шалуды және сабақтардың бейнежазбасын жүзеге асыруды ұйымдастыру жолымен сапаны мониторингтеуді;

      2) оқуға қатысушылардың сабақтарға қатысуын есепке алуды жүзеге асырады;

      3) жеке консультациялар графигін қалыптастырады;

      4) оқуға қатысушыларды қажетті ақпараттық-әдістемелік материалдармен қамтамасыз етуге жәрдемдеседі.

      26. "Бастау Бизнес" жобасына қатысу кезеңінде оқуға қатысушы өзіне кәсіпкерлік негіздеріне оқыту қызметтерін көрсетуге арналған шартқа сәйкес міндеттемелер алады.

      27. ӨКП филиалының жанындағы жұмыс тобы "Бастау Бизнес" жобасына қатысушылар дәлелді себептерсіз ағым ішінде сабақтардың жиыны кемінде бес оқу күнін босатқан жағдайда оқудан шығарады.

      28. Оқыту кезеңі бизнес-тренер жүзеге асыратын бизнес-жобаны дамыту және/немесе бизнес-жобаны дайындау бойынша жеке практикалық консультация беруді, оның ішінде "Бастау Бизнес" жобасына қатысушының бизнес-объектісіне бара отырып, консультация беруді қамтиды.

      29. Дербес практикалық консультация беру сессияларының саны әрбір оқуға қатысушының қажеттілігіне байланысты. Бұл ретте, консультация берудің жалпы ұзақтығы бір топқа 120 (жүз жиырма) сағаттан аспайды.

      30. Оқыту кезеңі ӨКП филиалы жанындағы аудандық комиссия алдында бизнес-жобаны одан әрі қорғау (презентация), сондай-ақ тиісті қаржы институтында оны қорғау мақсатында көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдылары бойынша тренингті қамтиды.

      31. Практикалық оқыту басталған кезден бастап күнтізбелік 30 (отыз) күннен кешіктірмей ӨКП филиалы жанындағы аудандық комиссия жоба үйлестірушісінен алынған есеп негізінде қатысушылар туралы ақпаратты және бизнес-жобаны қорғауға дайындықты қосатын бизнес-жобаларды ӨКП филиалы жанындағы аудандық комиссияның алдында қорғауға жіберу және жобаға қатысушыларға тиісті сертификаттар беру туралы шешім қабылдайды. Шешім осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хаттамамен ресімделеді.

      32. Бизнес-жоспарды дайындаған/дамытқан және оны аудан комиссиясы алдында қорғаған оқуға қатысушылар оқуды аяқтағаны туралы сертификат алады. Құзырет деңгейін арттырған, бірақ оқу аяқталған сәтте әзірленген бизнес-жоспары жоқ оқуға қатысушылар "Бастау Бизнес" жобасына қатысқаны туралы сертификат алады.

      33. Бизнес-жобаны қорғамаған оқуға қатысушы бизнес жобаны Аудандық комиссия алдында, бірақ бір реттен аспай қорғауға қайта қатыса алады.

      Бизнес-жобаларды аудандық комиссияның алдында қорғау кезеңі регламентке сәйкес жүзеге асырылады. Бизнес жобаларды қорғауды жүргізу жөніндегі регламентті қаржылай емес қолдау операторы белгілейді.

      Бизнес жобаларды қорғау жөніндегі аудандық комиссия құрамына ӨКП филиалы жанындағы жұмыс тобының мүшелері, жұмыспен қамту, ауыл шаруашылығы және кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі жергілікті атқарушы органдардың өкілдері, сондай-ақ қаржы институттарының (бар болса) өкілдері кіреді.

      34. ӨКП филиалы жанындағы аудандық комиссия отырысының презентацияланған бизнес жобалар жөніндегі түпкілікті шешімі хаттама түрінде осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бизнес- жобалар қорғалған кезден бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде рәсімделеді.

      35. Аудандық комиссия отырысының нәтижесі бойынша ӨКП филиалы оқуға қатысушыға ӨКП филиалы директорының/ӨКП филиалы жанындағы аудандық комиссия төрағасының қолы қойылған тиісті сертификатты, хаттамадан үзінді-көшірмені, сондай-ақ оқудан өткені және ӨКП филиалы жанындағы аудандық комиссияның презентацияланған бизнес жобаны мақұлдағанын растайтын өтінішхатты береді.

5-тарау. Бизнес-жобаларды сүйемелдеу тәртібі

      36. Практикалық оқыту кезеңі аяқталғаннан және/немесе қаржыландыру туралы шешім алғаннан кейін қаржылай емес қолдау операторы/ӨКП филиалы іске асырылған бизнес-жобалар іске қосылған кезден бастап 12 (он екі) ай ішінде оларды сүйемелдеуді қамтамасыз етеді.

      37. Бизнес-жобаларды сүйемелдеу кезеңі шеңберінде "Бастау Бизнес" жобасына қатысушылар ӨКП филиалына жүгінген кезде бизнесті қалыптастырудың және дамытудың операциялық және стратегиялық мәселелеріне қатысты ауызша және жазбаша сұрау салуларға жауап алады, оның ішінде маркетинг, өткізу, салықтық реттеу және басқа мәселелер бойынша консультация алады.

      38. Бизнес-жобаларды сүйемелдеуді ӨКП филиалының қызметкерлері бизнес-тренерлерді тарта отырып (қажеттілігіне қарай) жүзеге асырады.

      39. Бизнес-тренердің "Бастау Бизнес" жобасына қатысушыға баруына байланысты туындаған қосымша қаржылай шығындарды "Бастау Бизнес" жобасына қатысушы (келісу бойынша) көтереді.

6-тарау. Мониторинг

      40. Бағдарламаның іске асырылуының ағымдағы жай-күйі туралы ақпаратты үнемі алып тұру мақсатында мониторинг жүзеге асырылады.

      41. "Бастау Бизнес" жобасы пайдаланушысының портретін сипаттауға, экономикалық немесе басқарушылық аспектілерде оқыту нәтижелілігінің, сондай-ақ ақпараттық-талдамалық материалдар ұсыну жылдамдығы мен сапасын айқындайтын Бағдарламаның ішкі факторларының жақсаруына/нашарлауына баға беруге қабілетті кешенді талдамалық есеп мониторинг қорытындысы болып табылады.

      42. Бір айдағы статистикалық көрсеткіштерді, сапа және нәтижелілік аудитін талдау нәтижелерін пайдалана отырып, "Бастау Бизнес" жобасы тиімділігінің кешенді талдамалық есебін дайындауды қаржылай емес қолдау операторы жүзеге асырады.

      43. Жобаның іске асырылу сапасы мен нәтижелілігінің аудитін қаржылай емес қолдау операторы телефонмен және тікелей пікіртерім жүргізу, сондай-ақ оқыту өткізу орнына шығу арқылы жүргізеді. Пікіртерім жүргізу үшін қаржылай емес қолдау операторы көрсетілетін қызметтерді ұсыну сапасына тікелей мониторингті жүзеге асыратын білікті мамандарды айқындайды. Тікелей пікіртерімдер білім алушылар толтыратын сауалнама негізінде жүргізіледі.

      44. Қаржылай емес қолдау операторы ай сайын есепті айдан кейінгі айдың 2 (екісі) күніне қарай ауыл шаруашылығы мәселелері жөніндегі жергілікті атқарушы органдарға "Бастау Бизнес" жобасы пайдаланушысының портретін сипаттауға қабілетті:

      1) оқуға жіберілген адамдар (оның ішінде жұмыссыздар, өзін-өзі жұмыспен қамтығандар және нәтижесіз жұмыспен қамтылғандар);

      2) оқуды аяқтаған адамдар, өз ісін ашқан адамдар;

      3) микрокредит алған адамдар саны туралы міндетті ақпаратты қамтитын кешенді талдамалық есепті ұсынады.

7-тарау. "Бастау Бизнес" жобасына қатысушылардың шығындарын өтеу тәртібі

      45. "Бастау Бизнес" жобасы шеңберінде кәсіпкерлік негіздеріне оқыту оқушылар үшін тегін болып табылады.

      46. Жобаны қаржыландыру республикалық және/немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      "Бастау Бизнес" жобасын қаржыландырған кезде республикалық бюджет қаражаты есебінен агроөнеркәсіптік кешенді дамыту саласындағы уәкілетті орган және қаржылай емес қолдау операторы, жергілікті бюджет қаражаты есебінен қаржыландырылған ауыл шаруашылығы саласы мәселелері жөніндегі жергілікті атқарушы орган мен ӨКП арасында шарт жасалады.

      47. "Бастау Бизнес" жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқудан өтетін Бағдарлама қатысушылары техникалық және кәсіби орта арнаулы білім беру ұйымдарындағы мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша оқитын студенттерге арналған Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мөлшердегі стипендиямен қамтамасыз етіледі.

      48. Тестілеу нәтижелері бойынша (шекті мәнді жинамаған) оқыту кезеңіне өтуге рұқсат берілмеген Бағдарламаға қатысушыларға стипендия төленбейді.

      49. Бағдарламаға қатысушыларға көтермеақы төленбейді, тұруға арналған шығыстары мен басқа да ілеспе шығыстары өтелмейді.

  "Бастау Бизнес" жобасы
бойынша кәсіпкерлік
негіздеріне оқыту
қағидаларына
1-қосымша
  Нысан
  Халықты жұмыспен қамту
орталығының директорына
/Өңірлік кәсіпкерлер
палатасы филиалының
директорына/Елді
мекен, аудан (облыс) әкіміне
_______ мекенжайы
бойынша тұратын
__________________________

Өтініш

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 13 қарашадағы № 746 қаулысымен бекітілген Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған "Еңбек" мемлекеттік бағдарламасының екінші бағыты шеңберінде "Бастау Бизнес" жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқыту жөніндегі тестілеуге қатысушылар тізіміне қосуыңызды сұраймын.

      Қосымша ___ парақта (қажеттілігіне қарай): жеке басты куәландыратын құжаттың көшірмесі, сауалнама, мекенжай анықтамасы.

      Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің көзделіп отырған белсенді шараларын алуға қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісімімді беремін.

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияларды құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      *ұсынылған құжаттардың дұрыстығына өтініш беруші жауапкершілікте болады.

      Күні қолы

      --------------------------------------------------------------------- (кесу сызығы)

      Азамат (ша)_____________________________________ өтініші

      20___ жыл "___" __________ қабылданып, № ______болып тіркелді.

      Құжаттарды қабылдаған адамның аты, әкесінің аты (бар болса), тегі, лауазымы және қолы:________________________________________________

      *ұсынылған құжаттардың дұрыстығына өтініш беруші жауапкершілікте болады.

  "Бастау Бизнес" жобасы
бойынша кәсіпкерлік
негіздеріне оқыту
қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Сауалнама

Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі


ЖСН


Туған күні


Тұрғылықты жері


Мәртебесі

жұмыссыз
өзін-өзі жұмыспен қамтыған
нәтижесіз жұмыспен қамтылған

Бизнес-жоба, бизнес-идея (бар болса) саласы


Бизнес-жоба, бизнес-идея (бар болса) сипаттамасы


Кепілдік қамтамасыз етудің бар-жоғы (микрокредит беру үшін)


Сабаққа қатысу мүмкіндігін растаймын (80 сағат практикалық сабақ)


Осымен дайын екенімді растаймын

1) салық заңнамасына сәйкес салық органдарында кәсіпкерлік субъекті ретінде тіркелуге (қаржыландыруға арналған өтінім қаралған кезге дейін);
2) сабақтан қалмауға;
3) оқу процесінде қызығушылық танытуға
4) сабақтардан қалған жағдайда қосымша консультация алуға;
5) маркетингтік зерттеулер мен талқылауларға белсенді қатысуға;
6) тренингтер мен жеке консультацияларға қатысуға;
7) бизнес-жоспар дайындау және бизнес-тренердің қолдауымен қаржылық модельді есептеуге

  Қолы _________ Күні _________
  "Бастау Бизнес" жобасы
бойынша кәсіпкерлік
негіздеріне оқыту
қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

"Бастау Бизнес" жобасы бойынша оқуға қабылданған қатысушылардың тізімі

  БЕКІТЕМІН
  ______ ауданындағы филиалдың
директоры
________ облысы кәсіпкерлер
палатасы
_______Аты, әкесінің аты (бар
болса), тегі
_______(қолы, мөрі (бар болса))
Күні 201_ жылғы
"__"_______

      _____________ ауылы

      ___________ ауданындағы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 13 қарашадағы № 746 қаулысымен бекітілген Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған "Еңбек" мемлекеттік бағдарламасының "Бастау Бизнес" жобасы легі қатысушыларының тізімі

Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

Мәртебесі (жұмыссыз/өзін-өзі жұмыспен қамтыған/нәтижесіз жұмыспен қамтылған)

1



  "Бастау Бизнес" жобасы
бойынша кәсіпкерлік
негіздеріне оқыту
қағидаларына
4-қосымша
  Нысан

"Бастау Бизнес" жобасына қатысуға үміткерлерді тестілеу қорытындысы жөніндегі хаттама

Ауданның атауы

Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

Балы

Нәтижесі (жіберілді/жіберілген жоқ)

1





2





3





4





5





6





7





8





9





10





11





12





13





14





15





      Жұмыс тобы мүшелерінің қолы:

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      ___________________________________ қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      __________________________________ қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      __________________________________ қолы

  "Бастау Бизнес" жобасы
бойынша кәсіпкерлік
негіздеріне оқыту
қағидаларына
5-қосымша
  Нысан

Оқыту кезеңінің аяқталу қорытындысы бойынша хаттама __________ облысының _______________ауданы

      Күні______

      "Бастау Бизнес" жобасы бойынша оқыту кезеңінің аяқталу қорытындысы бойынша мынадай сертификаттар түрін табыстау туралы шешім қабылданды

Оқуды аяқтағаны туралы сертификаттар

Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

Негіздеме

1



2



3



4



5



6



7



8



9



10



11



12



13



14



15



Оқуға қатысқаны туралы сертификаттар

Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

Негіздеме

1



2



3



4



5



6



7



8



9



10



11



12



13



14



15



      Комиссия төрағасының қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі ____________ қолы

      Комиссия мүшелерінің қолдары

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      ____________________________________ қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      ____________________________________ қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      _____________________________________ қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      ____________________________________ қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      ____________________________________ қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      ____________________________________ қолы

  "Бастау Бизнес" жобасы
бойынша кәсіпкерлік
негіздеріне оқыту
қағидаларына
6-қосымша
  Нысан

Бизнес-жобаларды қорғау қорытындысы бойынша хаттама _______________ ауданы өңірлік кәсіпкерлер палатасының филиалы

      Күні ______

      "Бастау Бизнес" бизнес жобаларын қорғау қорытындысы бойынша комиссияның бизнес-жоспарларға ___ легі қатысушыларын алдын ала мақұлдау туралы мынадай шешім қабылдады

Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

Жобаның атауы

Қажетті қаржыландыру сомасы

Қаржыландыру көзі

Комиссия шешімі

1






2






3






4






5






6






7






8






9






10






11






12






13






14






15






      Комиссия төрағасының қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі ____________ қолы

      Комиссия мүшелерінің қолдары

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      _____________________________________ қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      ___________________________________ қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      _____________________________________ қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      ____________________________________ қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      _____________________________________ қолы

      Аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      _____________________________________ қолы

On approval of the Rules for entrepreneurship basics training under the Bastau Business project

Order of the Deputy Prime Minister of the Republic of Kazakhstan - Minister of Agriculture of the Republic of Kazakhstan dated February 19, 2019 No.70. Registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on February 26, 2019 No. 18347. Abolished by the Order of the Minister of Labor and Social Protection of the Population of the Republic of Kazakhstan dated April 12, 2021 No. 118

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by the Order of the Minister of Labor and Social Protection of the Population of the Republic of Kazakhstan dated April 12, 2021 No. 118 (effective after ten calendar days after the date of its first official publication).

      In accordance with the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated November 13, 2018 No. 746 "On approval of the State program for development of productive employment and mass entrepreneurship for 2017 - 2021 “Enbek”, I HEREBY ORDER:

      1. To approve the attached Rules of entrepreneurship training under the Bastau Business project.

      2. To recognize as invalid the order of the Minister of National Economy of the Republic of Kazakhstan dated January 31, 2017 No. 31 “On approval of the Rules for entrepreneurship basics training under the “Bastau Business” project” (registered in the Register of state registration of regulatory legal acts under No. 14828, published March 13, 2017 in Reference Control Bank of regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan).

      3. The Department of strategic planning and analysis of the Ministry of Agriculture of the Republic of Kazakhstan in the manner prescribed by law to ensure:

      1) state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within 10 (ten) calendar days from the date of the state registration of this order, its sending in the Kazakh and Russian languages ​​to the Republican state enterprise on the basis of the right of economic management “Republican Legal Information Center” for official publication and inclusion in the Reference Control Bank of the regulatory legal acts of the Republic Kazakhstan;

      3) within 10 (ten) calendar days after the state registration of this order, sending of its copy for official publication in periodicals;

      4) placement of this order on the Internet resource of the Ministry of Agriculture of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      5) within 10 (ten) working days after the state registration of this order, submission of information to the Department of Legal Services of the Ministry of Agriculture of the Republic of Kazakhstan on execution of measures provided for in subparagraphs 1), 2), 3) and 4) of this paragraph.

      4. The supervising vice minister of agriculture of the Republic of Kazakhstan shall be authorized to oversee the execution of this order.

      5. This order shall come into force 10 (ten) calendar days after the day of its first official publication.

      Deputy Prime Minister of the
      Republic of Kazakhstan –
      Minister of agriculture of the
      Republic of Kazakhstan U. Shukeyev

      "AGREED"

      Ministry of labor and

      social protection of population of the

      Republic of Kazakhstan

      "AGREED"

      Ministry of finance of the

      Republic of Kazakhstan

      "AGREED"

      Ministry of national economy of the

      Republic of Kazakhstan

  Approved
by the order of the Deputy Prime
Minister of the
Republic of Kazakhstan −
Minister of agriculture of the
Republic of Kazakhstan
dated February 19, 2019 № 70

The rules for training on entrepreneurship basics under the Bastau Business project

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for training on entrepreneurship basics under the Bastau Business project (hereinafter - the Rules) are developed in accordance with the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated November 13, 2018 No. 746 “On approval of the State program for development of productive employment and mass entrepreneurship for 2017 – 2021 “Enbek”” (hereinafter referred to as the Program) and determine the procedure for teaching the entrepreneurship basics.

      2. The following concepts are used in these Rules:

      1) the regional chamber of entrepreneurs “Atameken” (hereinafter - RCE) - the operator of non-financial support at the local level;

      2) a branch of the regional chamber of entrepreneurs “Atameken” (hereinafter referred to as the RCE branch) – an operator of non-financial support at the district level;

      3) local executive body for agriculture issues - a structural unit of local executive bodies that implements the functions of agricultural management;

      4) an operator of the Program - the Ministry of Agriculture of the Republic of Kazakhstan;

      5) a business plan - a document that contains a financial and economic model, a program for carrying out business operations, actions of an entrepreneur on a business project, information about a company, product, its production, sales markets, marketing, organization of operations, costs and their effectiveness;

      6) a business coach - an individual with professional competencies and skills necessary for development and support of business projects of project participants on the basis of business mentoring (coaching);

      7) a project coordinator - an individual whose functions include organizing classes on the entrepreneurship basics, analyzing the effectiveness of practical training, organizing “feedback”, as well as assisting trainees in preparing a business plan;

      8) the unemployed - persons not related to the employed population, looking for work and ready to work;

      9) a local executive body on business issues - a structural unit of local executive bodies that implements the functions of managing entrepreneurship development issues;

      10) a financial institution - a legal entity engaged in entrepreneurial activities in the provision of banking operations in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      11) an operator of non-financial support - National Chamber of Entrepreneurs of the Republic of Kazakhstan “Atameken” (Atameken NCE);

      12) unproductively employed - those employed with incomes below the subsistence level and / or without higher, technical and vocational education and / or employed in low-skilled jobs;

      13) the self-employed (self-employed) - individuals from among those individually engaged in the production (sale) of goods, work and services for income generation, members of production cooperatives, unpaid employees of family enterprises (farms) and employers using hired labor;

      14) a working group at the RCE branch - an interim working body created with the participation of a business coach, project coordinator, as well as employees of the RCE branch and local executive bodies on employment, agriculture and entrepreneurship;

      15) an employment center - a legal entity created by the local executive body of a district, cities of regional and republican significance, the capital in order to implement active measures to promote employment, organize social protection against unemployment and other measures to promote employment in accordance with subparagraph 34) of article 1 of the Law of the Republic Kazakhstan dated April 6, 2016 “On employment”;

      16) a local executive body on employment issues - a structural unit of local executive bodies of a district, cities of regional significance, region, cities of republican significance, the capital, which determines the directions for promoting employment, based on the situation on the regional labor market.

      3. The Bastau Business project is aimed at training participants in the Program of entrepreneurial skills.

      4. Participants in the training on the entrepreneurship basics under the Bastau Business project are the unemployed, regardless of registration at employment centers, self-employed and unproductively employed, having entrepreneurial potential and living in rural areas and regional centers, living in cities since 2018, including in mono and small towns.

      5. Proposals for the selection of areas where training on the entrepreneurship basics will be held will be determined by local executive bodies on employment issues in consultation with the operator of non-financial support. When determining districts, the local executive bodies on employment issues take into account the largest number of the unemployed, self-employed and unproductively employed people among districts.

      6. A prerequisite for participating in the Bastau Business project is to pass the testing.

      7. Training is free for Bastau Business project participants. An individual who has completed training can participate in the Bastau Business project no more than 1 (one) time within 2 (two) years.

      Training on the entrepreneurship basics under the Bastau Business project consists of the following steps:

      1) testing;

      2) practical training in groups on the basis of business mentoring and individual counseling;

      3) preparation for the defense (of a presentation) of a business project;

      4) support in the implementation of a business project for up to 12 (twelve) months.

      The total duration of the training process is at least 25 (twenty five) calendar days. The training process without fail includes individual consultations, as well as trainings on public speaking skills in order to defense the project for funding.

Chapter 2. Order of implementation of the organizational stage
(preparation for the start of the Bastau Business project)

      8. An operator of non-financial support creates the material and technical and organizational conditions necessary to conduct the training on the entrepreneurship basics under the Bastau Business project, including the implementation of the stages of informing, training testing and supporting business projects.

      9. The organizational stage of the Bastau Business project on training on the entrepreneurship basics, implemented by the operator of non-financial support, includes:

      1) informing the public in the media;

      2) subsequent selection of participants through the organization of testing;

      3) solution of other organizational issues related to the launch of the training process.

      10. The organizational stage of the Bastau Business project is implemented by the working group at the RCE branch. The composition of the working group is approved by the RCE branch.

      11. Announcements about the beginning of the testing stage are placed by the operator of non-financial support / RCE / RCE branches in the Kazakh and Russian languages in local or regional mass media distributed in the territory of the respective district 15 (fifteen) calendar days before the start of testing. The announcement shall indicate the date, time and place of testing.

Chapter 3. Procedure for selection of participants in the Bastau Business project (testing)

      12. Applicants for training seek advice on training under the Bastau Business project in RCE / RCE branches / employment centers / akim of a rural district or settlement / or when submitting an online application through the Atameken Services single window portal for entrepreneurs with attachment of the following documents: copy of an identity document, address certificate from the place of residence in the form approved by the order of the Minister of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan dated April 10, 2015 No. 332 (registered in the Register of state registration of regulatory legal acts No. 11174), a statement in the form in accordance with Appendix 1 to these Rules and a completed questionnaire in the form in accordance with Appendix 2 to these Rules.

      RCE / RCE branch / akim of a rural district or settlement transfers documents and applications from applicants to the employment centers no later than 3 days before the start of the testing stage.

      Employment centers check the list of applicants for compliance with the target group of the project (the list of unemployed, and self-employed and unproductively employed citizens, including those identified during status updates, generated by the employment center through the Automated Information System "Labor Market" or manually) and submit the generated list of applicants to the RCE branch within 3 days from the date of receipt of the list of applicants for training.

      13. The operator of non-financial support annually, by February 10, in agreement with the local executive bodies on agricultural issues, draws up a training schedule with the possibility of quarterly adjustment, indicating the date and place of training and testing, its period and deadlines for submitting applications.

      The announcement of the selection of training participants and the training schedule are to be placed in the media.

      The operator of non-financial support provides technical support for testing, and also carries out outreach on the testing procedure.

      14. RCE / RCE branches are testing the applicants. The working group at the RCE / RCE branch reviews the test results and makes an appropriate decision, based on the results, form groups of trainees and a list of participants enrolled in training under the Bastau Business project in the form in accordance with Appendix 3 to these Rules.

      15. The threshold value for admission to training is determined in the amount of 55 (fifty five) points according to a 100-point system, with the possibility of adjustment depending on the region of the event.

      The decision to change the threshold value is approved by the operator of non-financial support at the recommendation of the Working group at the RCE branch.

      16. In case of disagreement with the test results, the participant appeals to the working group at the RCE branch.

      Within 3 (three) working days, the working group at the RCE branch carries out an explanation of the test results with the possibility of providing a reasoned reply to the participant’s email.

      17. The operator of non-financial support familiarizes the participants with the protocol following the testing results of the applicants for participation in the Bastau Business project in the form in accordance with Appendix 4 to these Rules, by placing it at the testing venue and / or telephone calling, and / or placing the advertisement in local media, within 5 (five) working days after completion of testing.

      18. A test participant, when receiving test results below a threshold value, may re-participate in testing. At that, a potential participant of the Bastau Business project can take part in testing no more than 2 (two) times during a calendar year.

      19. Within 3 (three) working days after summing up the testing results, the RCE branch forms a group of participants and begins the stage of practical training. The composition of the group is approved by the RCE branch.

      The number of participants in the group is at least 15 (fifteen) and no more than 70 (seventy) people. A contract on provision of training services on the entrepreneurship basics is concluded with the training participants who have passed the testing stage.

Chapter 4. Organization of a stage of training on entrepreneurship basics

      20. RCE / RCE branch organizes training for the unemployed, self-employed and unproductively employed under the Bastau Business project from the list of applicants for training submitted by the employment center (in electronic form via the portal / manually) (list of unemployed, self-employed and unproductively employed citizens, including those identified during the updating the statuses, formed by the employment center through the Automated Information System “Labor Market” or manually).

      21. The operator of non-financial support / RCE / RCE branch within 3 (three) working days after the publication of the test results, starts the practical training.

      22. The operator of non-financial support, by the start of the training stage, provides the group with a business coach and project coordinator.

      23. The total duration of group practical training is 80 (eighty) hours, with a daily load of at least 4 (four) hours on weekdays. Training is conducted by a business coach in an interactive form using modern training methods in accordance with the curriculum approved by the operator of non-financial support and agreed with the Program operator.

      24. In the training process, the Bastau Business project participants are provided with information on the basics of doing business (taxation regimes, marketing basics), on business projects that are in demand in the respective region, samples of documents for funding, marketing research results, international experience in launching startups.

      25. As part of the training process, the project coordinator implements:

      1) monitoring of quality by organizing a call to training participants and video recording of classes;

      2) registration of attendance by trainees of the training;

      3) forms a schedule of individual consultations;

      4) helps to provide training participants with the necessary information and methodological materials.

      26. During the period of participation in the Bastau Business project, a training participant assumes obligations in accordance with a contract on provision of training services on the entrepreneurship basics.

      27. The working group at the RCE branch expels the participants of the Bastau Business project, in cases of missing classes during the training for a total of at least five training days without good reason.

      28. The training stage includes individual practical counseling on the preparation of a business plan and / or on the development of a business project that is carried out by a business coach, including with a visit to the business object of the Bastau Business project participant.

      29. The number of individual practical counseling sessions depends on the needs of each training participant. Moreover, the total duration of counseling does not exceed 120 (one hundred twenty) hours per group.

      30. The training stage additionally includes training in public speaking skills in order to further defend (present) a business project in front of the district commission at the RCE branch, as well as its defense in the corresponding financial institution.

      31. No later than 30 (thirty) calendar days from the start of practical training, the district commission at the RCE branch, on the basis of a report that includes information on attendance and readiness of a business plan for defense, received from the project coordinator, decides on the admission of business projects to defense before the district commission at the RCE branch, and the delivery of the relevant certificates to the project participants. The decision is drawn up in the protocol upon completion of the training stage in the form in accordance with Appendix 5 to these Rules.

      32. Certificate of completion of training is received by training participants who have prepared / developed a business plan and defended it before the district commission. A certificate of participation in the Bastau Business project is received by training participants who have increased competencies, but who did not have a developed business plan at the time of completion of training.

      33. A training participant who has not defended a business project may take part in defending a business project before the district commission repeatedly, but no more than once.

      The stage of defense of business projects before the district commission is carried out in accordance with the regulations. The regulation for the defense of business projects is established by the operator of non-financial support.

      The district commission for the defense of business projects includes members of working groups at the RCE branch, representatives of local executive bodies on employment issues, agriculture and entrepreneurship, as well as representatives of financial institutions (if any).

      34. The final decision of the meeting of the district commission at the RCE branch on the presented business projects is made out in the form of a protocol within 2 (two) working days according to the results of the defense of business projects in the form in accordance with Appendix 6 to these Rules.

      35. Based on the results of the meeting of the district commission, the RCE branch provides the training participant with an appropriate certificate signed by the director of the RCE branch / chairman of the district commission at the RCE branch, an extract from the protocol, as well as an application confirming the training and approval of the presented business project by the district commission at the RCE branch.

Chapter 5. Order of support of business projects

      36. After completing the stage of practical training and / or obtaining a decision on financing, the operator of non-financial support / RCE branch provides support for the implemented business projects within 12 (twelve) months from the date of launch.

      37. As part of the stage of the business project support, the Bastau Business project participants, when applying to the RCE branch, receive answers to oral and written requests related to operational and strategic issues of establishing and developing a business, including consulting on marketing, sales, tax regulation and others.

      38. Support for business projects is carried out by employees of the RCE branch with the assistance of a business coach (as necessary).

      39. Additional financial costs associated with the travel of a business coach to the participant of the Bastau Business project are borne by the participant of the Bastau Business project (as agreed).

Chapter 6. Monitoring

      40. Monitoring is carried out in order to regularly receive information on the current status of the Program.

      41. The result of monitoring is a comprehensive analytical report that can characterize the portrait of the user of the Bastau Business project, evaluate the improvement / deterioration of the effectiveness of training in the economic or managerial aspects, as well as the internal factors of the Program that determine the speed and quality of provision of information and analytical materials.

      42. Preparation of a comprehensive analytical report on the effectiveness of the Bastau Business project, using the results of the analysis of statistical indicators, audit of quality and performance for the month, is carried out by the operator of non-financial support.

      43. An audit of quality and effectiveness of the project is carried out by the operator of non-financial support by conducting telephone and direct surveys, as well as traveling to the training venue. To conduct the survey, the operator of non-financial support identifies the qualified specialists who directly monitor the quality of services. Direct surveys are conducted on the basis of a questionnaire filled out by trainees.

      44. The operator of non-financial support at the local level, every month by the 2nd (second) day of the month following the reporting month, submits to the local executive bodies on agricultural issues, a comprehensive analytical report that can characterize the portrait of the Bastau Business project participant and contains the obligatory information on the quantity:

      1) of persons admitted to training (including unemployed, self-employed and unproductively employed);

      2) of those who completed the training; persons who have opened their own business;

      3) of persons who have received microcredits (if any).

Chapter 7. Procedure for cost recovery of participants of the Bastau Business project

      45. Training on the entrepreneurship basics under the Bastau Business project is free for trainees.

      46. Financing of the Bastau Business project is carried out at the expense of the republican and / or local budget.

      When financing the Bastau Business project at the expense of the republican budget, an appropriate contract is concluded between the authorized body in the field of development of the agro-industrial complex and the operator of non-financial support, in case of financing from the local budget, an appropriate contract is signed between the local executive body on agriculture issues and the RCE.

      47. Participants in the Program who are trained on the entrepreneurship basics under the Bastau Business project are provided with a scholarship in the amount established by the legislation of the Republic of Kazakhstan for students studying on a state educational order in technical and vocational post-secondary education organizations.

      48. No scholarships are paid to Program participants who are not admitted to the training stage according to the test results (who have not reached the threshold value).

      49. Participants in the Program are not paid the relocation allowance, living expenses and other related expenses are not compensated.

  Appendix 1
to the Rules for training on
entrepreneurship basics under the
“Bastau Business” project
Form
To the Director of the
employment center/
Director of the branch of the
Regional Chamber of
Entrepreneurs/
Akim of settlement,
district (region)
from _________________________,
residing at:_____________________

Application

      Please include me in the list of participants in the testing for training on the entrepreneurship basics under “Bastau Business” project as part of the second direction of the State program for development of productive employment and mass entrepreneurship for 2017-2021 “Enbek”, approved by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated November 13, 2018 No. 746.

      Application on ___ sheets (if necessary): a copy of an identity document, a questionnaire, an address certificate.

      I give my consent to the collection and processing of my personal data necessary to obtain the envisaged active measures to promote employment. I give my consent to the use of information constituting a secret protected by law contained in information systems.

      * The applicant is responsible for the accuracy of the submitted documents.

      Date signature

      --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      (cutting line)

      Application of the citizen

      _________________________________________________________________________

      accepted "___" __________ 20___ registered under № __________

      Surname, name, patronymic (if any), position and signature of the person who accepted the documents:

      __________________________________________________________________________

      *the applicant is responsible for the accuracy of the submitted documents.

  Appendix 2
to the Rules for training on
entrepreneurship basics under the
“Bastau Business” project
Form

Questionnaire

Surname, name, patronymic (if any)


IIN


Date of birth


Place of residence


Status

unemployed
self-employed
unproductively employed

Scope of a business project, business idea (if any)


Description of business idea, business project (if available)


Availability of collateral (for micro crediting)


I confirm the opportunity to attend classes (80 hours of practical training)


I hereby confirm readiness

1) to register in the tax authorities in accordance with tax legislation as a business entity (until the consideration of the application for financing);
2) do not miss classes;
3) to be involved in the learning process;
4) to get additional advice in case of missing classes;
5) actively participate in marketing research and discussions;
6) to participate in trainings and individual consultations;
7) to prepare a business plan and calculate a financial model with the support of a business coach.

      Signature _________

      Date ____________

  Appendix 3
to the Rules for training on
entrepreneurship basics under the
“Bastau Business” project
Form

List of participants enrolled in the Bastau Business project

  APPROVE
Director of the RCE branch in district
_______________ region
___________________
Surname, name, patronymic
(if any)
(signature, stamp (if any))
Date ______201_
  Settlement_____________

      The list of participants in the Bastau Business project of the State Program for development of productive employment and mass entrepreneurship for 2017-2021, “Enbek”, approved by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated November 13, 2018 No. 746, in the district.

Surname, name, patronymic (if any)

Status (unemployed / self-employed / unproductively employed)

1



  Appendix 4
to the Rules for training on
entrepreneurship basics under the
“Bastau Business” project
Form

Protocol on the testing results of applicants for participation in the Bastau Business project

Name of the district

Surname, name, patronymic (if any)

Point

Result (admitted/not admitted

1





2





3





4





5





6





7





8





9





10





11





12





13





14





15





      Signature of the members of the working group

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

  Appendix 5
to the Rules for training on
entrepreneurship basics under the
“Bastau Business” project
Form

Protocol on the results of the completion of the training stage
__________ district __________ region.

      Date ______

      Following the completion of the training stage of the Bastau Business project, a decision was made to present the following types of certificates

      Certificate of completion

Surname, name, patronymic (if any)

Rationale

1



2



3



4



5



6



7



8



9



10



11



12



13



14



15



Certificates of participation in training

Surname, name, patronymic (if any)

Rationale

1



2



3



4



5



6



7



8



9



10



11



12



13



14



15



      Signature of the chairman of the commission

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Signatures of members of the commission

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

  Appendix 6
to the Rules for training on
entrepreneurship basics under the
“Bastau Business” project
Form

Protocol on the results of the defense of business projects

      Branch of the regional chamber of entrepreneurs _______________ district

      Date______

      Following the results of defense of business projects of “Bastau Business”, the commission decided to preliminarily approve the following business plans of participants of ___ batch

Surname, name, patronymic (if any)

Name of project

Amount of funding required

Source of financing

Commission’s decision

1






2






3






4






5






6






7






8






9






10






11






12






13






14






15






      Signature of the chairman of the commission

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Signatures of members of the commission

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature

      Surname, name, patronymic (if any) ____________ signature