Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің қызметтік куәлігін беру қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2019 жылғы 19 наурыздағы № ҚР ДСМ-12 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 29 наурызда № 18441 болып тіркелді.

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің қызметтік куәлігін беру қағидалары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Персоналды басқару департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеген күнінен бастап күнтізбелік он күннің ішінде қағаз және электрондық түрдегі қазақ және орыс тілдерінде оның көшірмесін ресми жариялау және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің аппарат басшысына жүктелсін.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Денсаулық сақтау министрі
Е. Біртанов

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2019 жылғы 19 наурыздағы
№ ҚР ДСМ-12 бұйрығына
1-қосымша

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің қызметтік куәлігін беру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің қызметтік куәлігін беру қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің (бұдан әрі - Министрлік) қызметтік куәлігін беру қағидаларын айқындайды.

      2. "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшісінің, ведомстволық бағынысты ұйым басшысының қызметтік куәлігі (бұдан әрі – Қызметтік куәлік) олардың лауазымы мен лауазымдық өкілеттіктерін растайтын құжат болып табылады.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Қызметтік куәлік Министрлік бекіткен сипаттамаға сәйкес келеді.

      4. Тиісінше ресімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған қызметтік куәлік жарамсыз деп есептеледі.

2-тарау. Қызметтік куәлікті беру қағидалары

      5. Қызметтік куәлік Денсаулық сақтау министрлігінің аппарат басшысына, Комитеттердің төрағаларына, ведомстволық бағынысты ұйымдардың басшыларына – Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің қолы қойылып беріледі.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Қызметтік куәлік қызметкерлерге лауазымға тағайындалған, лауазымы ауысқан және бұрын берілген куәліктің мерзімі өткен, жоғалған, сондай-ақ бүлінген жағдайда беріледі.

      Жұмысқа алғаш қабылданған адамдар жаңа қызметтік куәлікті ресімдеу және алу үшін өздерінің 3 х 4 см көлемдегі түрлі-түсті фотосуретін Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі Персоналды басқару департаментіне (бұдан әрі – ПБД) тапсырады, фотосурет қызметтік куәлікке жапсырылады.

      Қызметкерлер қызметтік куәлікті алу кезінде осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшісіне, ведомстволық бағынысты ұйымның басшысына қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына (бұдан әрі - есепке алу журналы) қол қояды.

      Ескерту. 6-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Қызметтік куәліктер және есепке алу журналы ПБД сейфінде сақталады.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8. Қызметтік куәлікті тапсырған кезде ПБД оны пайдалану және сақтау тәртібі бойынша түсіндіру жүргізіледі.

      Осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде бұрын берілген қызметтік куәлікті беруге жауапты ПБД қызметкерлері қайтарып алады.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. ПБД жыл сайын, 1 қаңтардағы жағдай бойынша қызметтік куәліктерді есепке алу деректерінің сәйкестігіне салыстырып тексеру жүргізеді.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Қызметтік куәліктерді толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды ПБД қызметкерлері жүзеге асырады.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі ПБД-ні дереу жазбаша нысанда (еркін түрде) хабардар етеді, бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру береді.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе орынсыз пайдаланудың әрбір фактісі бойынша қызметтік тергеп-тексеру туралы бұйрық шыққанға дейін он жұмыс күні ішінде ПБД қызметтік тергеп-тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша Министрліктің тәртіптік комиссиясы кінәлілерді тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы мәселені қарайды.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13. Жоғалған қызметтік куәліктер бұқаралық ақпарат құралдары арқылы жарамсыз деп жарияланады, бұл туралы ПБД-ні хабардар етіледі. Жоғалғанның орнына жаңа қызметтік куәлікті қызметтік тергеп-тексеру жүргізілгеннен кейін ПБД береді.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      14. Жұмыстан босатылған кезде қызметкер қызметтік куәлікті ПБД-ге тапсырады. Куәлікті тапсырған кезде кету парағына қызметтік куәлікті беру үшін жауапты адамның қолы қойылады.

      Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      15. Қызметкерлер жұмыстан босатылған не бүлінген кезде тапсырған қызметтік куәліктер еркін нысандағы тиісті жою туралы акт жасала отырып, жылына бір рет жойылуға жатады.

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау
министрлігінің қызметтік
куәлігін беру қағидаларына
2-қосымша

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшісіне, ведомстволық бағынысты ұйымның басшысына қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

қызметтік куәліктің нөмірі р/с №

Берілген күні

Кімге берілді Т.А.Ә. (бар болса)

Жұмыс орны және лауазымы

Қызметкердің алғаны жөнінде жеке қолы

Тапсырғаны туралы белгі

Жою туралы белгі









      Ескертпе: Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшісіне, ведомстволық бағынысты ұйымның басшысына қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы тігіліп, нөмірленіп және Персоналды басқару департаменті қызметкерінің қолымен және мөрімен расталады.

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау
министрлігінің
2019 жылғы 19 наурыздағы
№ ҚР ДСМ-12 бұйрығына
3-қосымша

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 15.03.2021 № ҚР ДСМ-22 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Куәліктің мұқабаларының көлемі 19,5 см х 6,5 см (ашып көрсетілген түрінде), көгілдір түсті жоғары сапалы жасанды былғарыдан болуы.

      2. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында алтын түсті Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан, одан төмен "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ МИНИСТРЛІГІ" деген типографиялық қаріппен жазба жазылады.

      3. Куәліктің ішкі жағында ақ түс аясында көгілдір түсті қорғаныштық тангир орналасқан Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі бейнеленген. Жоғарғы жақ бөлігінде "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ МИНИСТРЛІГІ", "МИНИСТЕРСТВО ЗДРАВООХРАНЕНИЯ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН" деген жазулар, одан төмен мәтіннен қызыл түсті үзік жолақпен бөлектелген "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген жазулар орналастырылған.

      4. Сол жағында: көлемі 3,5 х 4,5 см фотосурет (анфас түсірілген, түрлі-түсті), Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің қолымен және елтаңбасы бар мөрмен расталған қазақ тілінде қызметтік куәліктің нөмірі, қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы жазылады.

      5. Оң жағында: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ/РЕСПУБЛИКА КАЗАХСТАН" деген жазу, орыс тілінде қызметтік куәліктің нөмірі, қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы жазылады. Төменгі жағында куәліктің жарамдылық мерзімі (екі жыл мерзімге беріледі) көрсетіледі.

On approval of the Rules for issuing a service certificate of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan and its description

Order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated March 19, 2019 № KR MHC-12. Registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on March 29, 2019 № 18441.

      Unofficial translation

      In accordance with paragraph 4 of Article 30 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated November 23, 2015 "On the Civil Service of the Republic of Kazakhstan", I ORDER:

      1. To approve:

      1) The Rules for issuing a service certificate of the Ministry of Healthсare of the Republic of Kazakhstan in accordance with Appendix 1 to this order;

      2) description of the service certificate of the Ministry of Healthсare of the Republic of Kazakhstan in accordance with Appendix 2 to this order.

      2. The Department of personnel management of the Ministry of the Republic of Kazakhstan in the manner established by the legislation shall ensure:

      1) state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, sending its copy in paper and electronic form in the Kazakh and Russian languages to the Republican state enterprise on the right of economic management "Republican Center for Legal Information" for official publication and inclusion to the Standard control bank of regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) placement of this order on the Internet resource of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan;

      4) within ten working days after the state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan submission of information on implementation of measures provided for in subparagraphs 1), 2) and 3) of this paragraph to the Department of legal service of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan.

      3. Control over execution of this order shall be assigned to the chief of staff of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 3 - as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      4. This order shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication.

      Minister of Healthcare
of the Republic of Kazakhstan
E.Birtanov

  Appendix 1
to the order of the Minister
of Healthcare of the Republic of
Kazakhstan dated March 19, 2019
№ KR MHC-12

Rules for issuing a service certificate of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for issuing a service certificate of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan (hereinafter – the Rules) shall determine the Rules for issuing a service certificate of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan (hereinafter – the Ministry).

      2. A service certificate of an administrative civil servant of corps “A”, a head of subordinate organization (hereinafter referred to as the Service certificate) is a document confirming their position and official powers.

      Footnote. Paragraph 2 - as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      3. A service certificate corresponds to the description approved by the Ministry.

      4. A certificate without proper registration, with an expired validity period, blotches and erasures shall be considered invalid.

Chapter 2. Rules for issuing a service certificate

      5. A service certificate shall be issued signed by the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan – to the chief of staff of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan, chairmen of Committees, heads of subordinate organizations.

      Footnote. Paragraph 5 - as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      6. Service certificates shall be issued to the employees upon appointment to a position, changing a position, expiration, loss, or damage of a previously issued certificate.

      Persons first employed for registration and obtaining a new service certificate must submit to the HR department (further – HR) a colour photograph of size 3 x 4 cm, a photo is pasted into the service certificate.

      When receiving a service certificate, the employees sign in the registration journal for issuing a service certificate of an administrative civil servant of corps “A”, the head of a subordinate organization of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan in the form according to Appendix 2 to these Rules (hereinafter referred to as the registration journal).

      Footnote. Paragraph 6 as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      7. Service certificates and registration journal shall be stored in the safe of HR department.

      Footnote. Paragraph 7 - as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      8. When presenting a service certificate, the HR department provides an explanation on its use and the procedure for its storage.

      When replacing a service certificate provided for in paragraph 6 of these Rules, a previously issued service certificate shall be withdrawn by the employees of the HR department responsible for issuing a service certificate.

      Footnote. Paragraph 8 - as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      9. Annually, as of January 1, the HR department verifies the compliance of service certificates with their registration details.

      Footnote. Paragraph 9 - as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      10. General control over the procedure for filling out, registration, accounting, issuance, storage and destruction of service certificates shall be carried out by the employees of the HR department.

      Footnote. Paragraph 10 - as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      11. In case of loss or damage of a service certificate, its owner shall immediately notify the HR department in written (in any format) form, submit an advertisement to the media.

      Footnote. Paragraph 11 - as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      12. For each fact of loss or damage of a service certificate, as well as transferring it to other persons or using it for other purposes, the HR department shall conduct an internal investigation within ten working days from the date of issuance of the order on conducting an internal investigation, as a result of which the disciplinary commission of the Ministry considers an issue on bringing the guilty persons to disciplinary responsibility.

      Footnote. Paragraph 12 - as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      13. Lost service certificates shall be declared invalid through the mass media, and the HR department is informed thereof. A new service certificate instead of the lost one shall be issued by the HR department after an internal investigation."

      Footnote. Paragraph 13 - as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      14. Upon dismissal, an employee passes the service certificate to the HR. On the bypass sheet, when passing the certificate, the signature of the person responsible for issuing the service certificate shall be put.

      Footnote. Paragraph 14 - as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      15. Service certificates passed by the employees upon dismissal or damage, once a year shall be subject to destruction with drawing up a corresponding act of destruction in any form.

  Appendix 2
to the Rules of issuing a service
certificate of the Ministry of
Healthcare of the Republic of
Kazakhstan

Registration journal of issuing a service certificate of an administrative civil servant of corps “A”, head of subordinate organization of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan

      Footnote. Appendix - as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

No.

No.of a service certificate

Date of issuance

Issued to
Surname, name, patronymic (if any)

Place of work and position

Signature of the employee in obtaining the certificate

Mark on return

Mark on destruction









      Note: Registration journal of issuing a service certificate of an administrative civil servant of corps “A”, head of subordinate organization of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan shall be laced, numbered and certified with the signature and a seal of the employee of the HR department.

  Appendix 3
to the order of the
Minister of Healthcare of the
Republic of Kazakhstan dated
March 19, 2019 No.ҚР ДСМ-12

Description of a service certificate of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan

      Footnote. Appendix 2 - as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 15.03.2021 No. ҚР ДСМ-22 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

      1. The cover of a service certificate consists of a high-quality leather substitute in turquoise color, size 19.5 cm x 6.5 cm (in the unfolded state).

      2. An image of the State Emblem of the Republic of Kazakhstan of golden color is on the front side of the card at the centre, below an inscription with the printed font is made "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ МИНИСТРЛІГІ".

      3. On the inside of the certificate, a blue protective tangir is depicted on a white background using the State Emblem of the Republic of Kazakhstan. In the upper part there are inscriptions “ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ МИНИСТРЛІГІ”, “MINISTRY OF HEALTH OF THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN”; separated from the text by a red chop stripe.

      4. On the left side: photo (full face, color) size 3.5 x 4.5 cm, number of a service certificate, surname, name, patronymic, position of an employee in the Kazakh language, certified by the signature of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan and the official seal.

      5. On the right side: an image of the State Emblem of the Republic of Kazakhstan under the emblem there is a black inscription "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ/ THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN", number of a service certificate, surname, name, patronymic, position of an employee in the Russian language. The validity period of the certificate (issued for a period of two years) is indicated below.