"Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Әділет министрінің 2015 жылғы 20 сәуірдегі № 221 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2019 жылғы 17 сәуірдегі № 211 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 23 сәуірде № 18571 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2020 жылғы 29 мамырдағы № 69 бұйрығымен.

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды – ҚР Әділет министрінің 29.05.2020 № 69 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы Қазақстан Республикасының Әділет министрінің 2015 жылғы 20 сәуірдегі № 221 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10963 болып тіркелген, 2015 жылғы 13 мамырда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      "Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты, осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Сот актілерін орындау департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін қазақ және орыс тілдерінде "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің жауапты хатшысына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Әділет министрі
М. Бекетаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, қорғаныс және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігімен

      2019 жылғы "______"_________

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2019 жылғы 17 сәуірдегі
№ 211 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2015 жылғы 20 сәуірдегі
№ 221 бұйрығымен
бекітілген

"Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын (бұдан әрі – Стандарт) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірлеген.

      3. Мемлекеттік қызметті аумақтық әділет органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) атқарушылық әрекеттердің жасалған жері бойынша көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті беруші арқылы;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғам (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      3) www.egov.kz "электронды үкімет" веб - порталы (бұдан әрі -портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған, порталға өтініш жасаған кезден бастап – 3 (үш) жұмыс күні;

      2) көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетуіне рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз/электронды түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – мемлекеттік сот орындаушысының іс жүргізуді қозғау туралы немесе осы Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша атқарушылық іс жүргізуді қозғаудан бас тарту туралы қаулысы.

      7. Жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.

      Өтініштті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі.

      2) Мемлекеттік корпорация - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, Мемлекеттік корпорацияның белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.

      Қабылдау атқарушылық әрекеттерді жүргізу орны бойынша "электрондық" кезек тәртібімен жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады, портал арқылы электрондық кезекті брондауға болады.

      3) портал – жөндеу жұмыстарының жүргізілуімен байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не нотариалдық сенімхат бойынша оның өкілі, өкілеттігін растайтын құжат бойынша - заңды тұлғаға) көрсетілетін қызметті берушіге немесе Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі (бұдан әрі - Құжаттар топтамасы):

      1) осы Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      2) мемлекеттік қызметті көрсету үшін жүгіну негізіне қарай атқарушылық құжат:

      судьяның қолымен және соттың мөрімен расталған, заңды күшіне енгені туралы белгісі бар сот актісінің көшірмесімен қоса сот актісі негізінде берілетін атқарушылық парақ;

      Қазақстан Республикасының азаматтық процестік заңнамасына сәйкес берілген сот бұйрығы;

      судьяның қолымен және соттың мөрімен расталған, заңды күшіне енгені туралы белгісі бар сот актісінің көшірмесімен қоса Қазақстан Республикасының аумағында халықаралық, шетелдік соттардың және төреліктердің шешімдерін мәжбүрлеп орындату туралы сот актілерінің негізінде берілетін атқарушылық парақтар;

      судьяның қолымен және соттың мөрімен расталған, заңды күшіне енгені туралы белгісі бар сот актісінің көшірмесімен қоса төрелік шешімдерін мәжбүрлеп орындату туралы соттың ұйғарымы негізінде берілетін атқарушылық парақтар;

      соттардың талап қоюды қамтамасыз ету туралы немесе талап қоюды қамтамасыз етудің күшін жою туралы ұйғарымдары;

      атқарушылық жазба;

      3) жеке басын куәландыратын құжат (сәйкестендіру үшін).

      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде:

      1) осы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге тапсырған кезде қағаз жеткізгішіндегі өтініштің қабылданғанын оның көшірмесіндегі белгі, қабылданғанын көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттар топтамасының қабылдау күні мен уақыты көрсетіліп тіркелуі растау болып табылады, портал арқылы жүгінген жағдайда қызмет алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге жолданған сұрау салудың мемлекеттік қызметке алынғандығы туралы мәртебесі, сонымен қатар мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алатын күнді және уақытты көрсете отырып, ақпарат жолданады.

      Жеке басты куәландыратын, мемлекеттік қызметті көрсету үшін жүгіну негізіне қарай атқарушылық құжат туралы құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың осы тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес және (немесе) қолданыс мерзімі өтіп кеткен құжаттардың топтамасын ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызмет беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы Стандартқа 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың осы тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы Стандартқа 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке басын (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілінің) куәландыратын құжатты ұсынған кезде тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорация нәтиженің бір ай бойы сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге тапсырады. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткен соң жүгінген кезде көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорацияның сұрау салуы бойынша бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жібереді.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының "Атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы" Заңының 38-бабымен белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметкерлерінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым жасау:

      1) шағым осы Стандарттың 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті берушінің не Министрлік басшыларының атына беріледі.

      Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), пошталық мекенжайы, заңды тұлғаның шағымында - оның атауы, пошталық мекенжайы, шығыс нөмірі және күні көрсетіледі.

      Шағымдар жазбаша түрде пошта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол, сондай-ақ портал арқылы қабылданады.

      2) Мемлекеттік корпорация қызметкерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым осы Стандарттың 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар мен телефондар арқылы Мемлекеттік корпорацияның басшысына жіберіледі.

      Шағымның көрсетілетін қызметті берушіде, Министрлікте немесе Мемлекеттік корпорацияда тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі мен тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады) оның қабылданғанын растау болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе Мемлекеттік корпорацияның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 114, 8 800 080 7777 телефоны арқылы алуға болады.

      Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетінен" жүгінгені туралы ақпарат қолжетімді болады, ол көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу (жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгі жасау, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) барысында жаңартылып отырады.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.

      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгіне алады.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету, оның ішінде Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      13. Тыныс-тіршілігін шектейтін кемістіктерден ағза функциялары тұрақты бұзылуынан денсаулығы бұзылған көрсетілетін қызметті алушыларға қажет болған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері 1414, 8 800 080 7777 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы жүгіну жолымен мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары: көрсетілетін қызметті берушінің: www.adіlet.gov.kz.;

      Мемлекеттік корпорацияның: www.gov4c.kz интернет-ресурстарында орналастырылады.

      15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде 1414, 8 800 080 7777 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.

      16. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары: 8 (7172) 74-04-83. Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 7777.

  "Өндіріп алушының өтініші
бойынша атқарушылық
құжаттың негізінде
атқарушылық іс жүргізуді
қозғау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
1-қосымша
  Нысан

Атқарушылық іс жүргізуді қозғау туралы өтініш

      _______________________________________________________________

                        (көрсетілетін қызметті берушінің толық атауы)

      _______________________________________________________________

      (заңды тұлғаның атауы және БСН / жеке тұлғаның Т.А.Ә. (бар болса) және ЖСН

      Осы өтінішке қоса берілетін атқарушылық құжат негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғауды сұраймын.

      Жеке тұлғаның тұрғылықты жерінің, заңды тұлғаның орналасқан жерінің

      мекенжайы _________________________________________________

      (пошталық индексі, облыс, қала, аудан, елді мекен,

      _______________________________________.

      көшенің атауы, үйдің/ғимараттың нөмірі)

      Электрондық почта ____________________________________________.

      Телефондары _________________________________________________.

      Факс ________________________________________________________.

      Осы арқылы:

      барлық көрсетілген деректердің ресми байланыстар болып табылатыны және оларға атқарушылық құжатты орындау мәселелері бойынша кез келген ақпаратты жіберуге болатыны;

      қоса берілетін барлық құжаттар шындыққа сәйкес келетіні және дәйекті болып табылатыны расталады.

      _________ __________________________________________________

      (қолы)             (тегі, аты, әкесінің аты (ол болса))

      Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпия болып табылатын мәліметтерді пайдалануға келісемін ______ 20 __ жылғы " __" _______

      (қолы)

      Заңды тұлғалар үшін

      мөр орны (бар болса) Толтырылған күні: 20 __ жылғы "___" ____

  "Өндіріп алушының өтініші
бойынша атқарушылық
құжаттың негізінде
атқарушылық іс жүргізуді
қозғау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
2-қосымша
  Нысан

Атқарушылық құжатты жазып беру және мәжбүрлеп орындауға жолдау және атқарушылық іс жүргізуді қозғау туралы өтініш

      _______________________________________________________________

                  (көрсетілетін қызметті берушінің толық атауы)

      _______________________________________________________________

      (заңды тұлғаның атауы және БСН / жеке тұлғаның Т.А.Ә. (бар болса) және ЖСН

      Осы өтінішке қоса берілетін атқарушылық құжат негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғауды сұраймын.

      Жеке тұлғаның тұрғылықты жерінің, заңды тұлғаның орналасқан жерінің

      мекенжайы _________________________________________________

      (пошталық индексі, облыс, қала, аудан, елді мекен,

      _______________________________________.

      көшенің атауы, үйдің/ғимараттың нөмірі)

      Электрондық почта ____________________________________________.

      Телефондары _________________________________________________.

      Факс ________________________________________________________.

      Осы арқылы:

      барлық көрсетілген деректердің ресми байланыстар болып табылатыны және оларға атқарушылық құжатты орындау мәселелері бойынша кез келген ақпаратты жіберуге болатыны;

      қоса берілетін барлық құжаттар шындыққа сәйкес келетіні және дәйекті болып табылатыны расталады.

      _________ __________________________________________________

      (қолы)             (тегі, аты, әкесінің аты (ол болса))

      Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпия болып табылатын мәліметтерді пайдалануға келісемін ______ 20 __ жылғы " __" _______

      (қолы)

      Заңды тұлғалар үшін

      мөр орны (бар болса) Толтырылған күні: 20 __ жылғы "___" ____

  "Өндіріп алушының өтініші
бойынша атқарушылық
құжаттың негізінде
атқарушылық іс жүргізуді
қозғау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
3-қосымша
  Нысан

      _____________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты,

      әкесінің аты (бар болса) не ұйымының атауы)

      _____________________________________

      (көрсетілетін қызмет алушының мекенжайы)

      Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 19-бабын басшылыққа ала отырып, көрсетілетін қызметті беруші (толық атауы мен мекенжайын көрсету) Сіздің Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбауыңызға, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атаулары:

      1) ___________________________________________________________;

      2) ___________________________________________________________;

      3) ….

      және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынуыңызға байланысты "Өндіріп алушының өтініші бойынша атқарушылық құжаттың негізінде атқарушылық іс жүргізуді қозғау" мемлекеттік қызмет көрсетуіне құжаттарды қабылдаудан бас тартады.

      Осы қолхат әрбір тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.

      (көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері) Т.А.Ә. (қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә. (бар болса) _______________________

      Телефон _________________

      Алды: көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә. (бар болса)/қолы

      20__ жылғы "___" _________

  "Өндіріп алушының өтініші
бойынша атқарушылық
құжаттың негізінде
атқарушылық іс жүргізуді
қозғау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
4-қосымша
  Нысан

      _____________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты,

      әкесінің аты (бар болса) не ұйымының атауы)

      ______________________________________

      (көрсетілетін қызмет алушының мекенжайы)

      Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес қоғамның АҚ филиалының № __ бөлімі (мекенжайын көрсету) Сіздің Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбауыңызға байланысты мелекеттік қызмет көрсетуге (мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес көрсетілетін қызметтің атауын көрсету) құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атаулары:

      1) ___________________________________________________________;

      2) ___________________________________________________________;

      3) ….

      Осы қолхат әрбір тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.

      (Мемлекеттік корпорация қызметкерінің) Т.А.Ә. (қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә. (бар болса) _______________________

      Телефон _________________

      Алды: көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә. (бар болса)/қолы

      20__ жылғы "___" _________

О внесении изменения в приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 20 апреля 2015 года № 221 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя"

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2019 года № 211. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23 апреля 2019 года № 18571. Утратил силу приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 29 мая 2020 года № 69.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра юстиции РК от 29.05.2020 № 69 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 20 апреля 2015 года № 221 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10963, опубликован 13 мая 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      стандарт государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя" изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Ответственного секретаря Министерства юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр юстиции
Республики Казахстан
М. Бекетаев

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерством цифрового развития,
оборонной и аэрокосмической
промышленности Республики Казахстан
"___" ________ 2019 год

  Приложение
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан
от 17 апреля 2019 года № 211
  Утвержден
приказом Министра юстиции
Республики Казахстан
от 20 апреля 2015 года № 221

Стандарт государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги (далее – Стандарт) разработан Министерством юстиции Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается территориальными органами юстиции (далее – услугодатель) по месту совершения исполнительных действий.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      3) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее –портал).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи пакета документов услугополучателем (услугодателю, и (или) в Государственную корпорацию, обращения на портал) – 3 (три) рабочих дня;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем (услугодателю, и (или) в Государственную корпорацию), – 15 (пятнадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 15 (пятнадцать) минут.

      5. Форма оказания государственной услуги – бумажная/электронная.

      6. Результат оказания государственной услуги – постановление государственного судебного исполнителя о возбуждении исполнительного производства или об отказе в возбуждении исполнительного производства по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего Стандарта.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно – физическим и юридическим лицам (далее - услугополучатель).

      8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги – с 9.00 до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;

      2) Государственной корпорации – с понедельника по субботу включительно, за исключением воскресенья и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы Государственной корпорации с 9.00 до 20.00 часов без перерыва на обед.

      Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, по месту совершения исполнительных действий без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала.

      3) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Трудовому Кодексу Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (физическому лицу – его представителя по нотариальной доверенности, юридическому лицу – по документу, подтверждающий полномочия) к услугодателю или в Государственную корпорацию (далее – Пакет документов):

      1) заявление по форме, согласно приложению 1 к настоящему Стандарту;

      2) исполнительный документ, в зависимости от основания обращения для оказания государственной услуги:

      исполнительный лист, выданный на основании судебного акта с приложением копии судебного акта с отметкой о вступлении в законную силу, заверенного подписью судьи и печатью суда;

      судебный приказ, выданный в соответствии с гражданским процессуальным законодательством Республики Казахстан;

      исполнительные листы, выдаваемые на основании судебных актов о принудительном исполнении на территории Республики Казахстан решений международных, иностранных судов и арбитражей с приложением копии судебного акта с отметкой о вступлении в законную силу, заверенного подписью судьи и печатью суда;

      исполнительные листы, выдаваемые на основании определения суда о принудительном исполнении арбитражных решений с приложением копии судебного акта с отметкой о вступлении в законную силу, заверенного подписью судьи и печатью суда;

      определения судов об обеспечении иска или отмене обеспечения иска;

      исполнительная надпись;

      3) документ, удостоверяющий личность (для идентификации).

      При обращении услугополучателя на портал:

      1) заявление по форме, согласно приложению 2 к настоящему Стандарту.

      При сдаче услугополучателем документов услугодателю – подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов, в случае обращения через портал услугополучателю в "личный кабинет" направляется статус о принятии запроса на государственную услугу, а также уведомление с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

      Сведения документов, удостоверяющих личность услугополучателя, сведения об исполнительном документе в зависимости от основания обращения для оказания государственной услуги, услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному настоящим пунктом Стандарта и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 3 к настоящему Стандарту.

      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному настоящим пунктом Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 4 к настоящему Стандарту.

      В Государственной корпорации выдача готовых документов осуществляется на основании расписки о приеме соответствующих документов, при предъявлении документа удостоверяющего личность (физическому лицу – его представителя по нотариальной доверенности, юридическому лицу – по документу, подтверждающий полномочия).

      Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      10. Основания для отказа в оказании государственной услуги:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным статьей 38 Закона Республики Казахстан "Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей".

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействие) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) их работников по вопросам оказания государственной услуги

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг:

      1) жалоба подается на имя руководителей услугодателя либо Министерства по адресам, указанным в пункте 14 настоящего Стандарта.

      В жалобе физического лица указываются его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес, юридического лица – его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата.

      Жалобы принимаются в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя или Министерства, а также посредством портала.

      2) жалоба на действия (бездействия) работника Государственной корпорации направляется к руководителю Государственной корпорации по адресам и телефонам, указанным в пункте 14 настоящего Стандарта.

      Подтверждением принятия жалобы у услугодателя, Министерства или Государственной корпорации, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или в сопроводительном письме к жалобе).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Министерства или Государственной корпорации подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или Министерства.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону Единого контакт-центра 1414, 8 800 080 7777.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 4. Иные требования, с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой через Государственную корпорацию

      13. Услугополучателям имеющих нарушение здоровья со стойким расстройством функций организма ограничивающее его жизнедеятельность, в случае необходимости прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8 800 080 7777.

      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещаются на интернет-ресурсах:

      услугодателя: www.adilet.gov.kz;

      Государственной корпорации: www.gov4c.kz.

      15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра 1414, 8 800 080 7777.

      16. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 74-04-83. Единый контакт-центр: 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Возбуждение исполнительного
производства на основании
исполнительного документа по
заявлению взыскателя"
  Форма

                  Заявление о возбуждении исполнительного производства

      В_________________________________________________________________________
                              (полное наименование услугодателя)
от _____________________________________________________________________________
            (наименование юридического лица и БИН/Ф.И.О. (при его наличии)
                              физического лица и ИИН)
Прошу возбудить исполнительное производство на основании прилагаемому к настоящему
заявлению исполнительного документа.
Адрес места жительства физического лица, местонахождения юридического лица
________________________________________________________________________________
            (почтовый индекс, область, город, район, населенный пункт,
_______________________________________________________________________________.
                  наименование улицы, номер дома/здания)
Электронная почта ______________________________________________________________.
Телефоны ______________________________________________________________________.
Факс __________________________________________________________________________.
Настоящим подтверждается, что:
все указанные данные являются официальными контактами, и на них
может быть направлена любая информация по вопросам исполнения
исполнительного документа;
все прилагаемые документы соответствуют действительности и
являются действительными.
_________ _____________________________________________________________________
(подпись)                         (фамилия, имя, отчество (при его наличии))
Согласен на использования сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах ___"___"___20__г. (подпись)
Место печати (при наличии)
для юридических лиц Дата заполнения: "___" _____ 20 ___ года.

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Возбуждение исполнительного
производства на основании
исполнительного документа
по заявлению взыскателя"
  Форма

            Заявление о выписке и направлении исполнительного документа
      на принудительное исполнение и о возбуждении исполнительного производства

      В_______________________________________________________________________
                        (полное наименование услугодателя)
от ____________________________________________________________________________
            (наименование юридического лица и БИН/Ф.И.О. (при его наличии)
                              физического лица и ИИН)
Прошу выписать и направить исполнительный документ на принудительное исполнение и
возбудить исполнительное производство на основании прилагаемому к настоящему
заявлению исполнительного документа.
Адрес места жительства физического лица, местонахождения юридического лица
_______________________________________________________________________________
                  (почтовый индекс, область, город, район, населенный пункт,
_______________________________________________________________________________.
                        наименование улицы, номер дома/здания)
Электронная почта ______________________________________________________________.
Телефоны _____________________________________________________________________.
Факс __________________________________________________________________________.
Настоящим подтверждается, что:
все указанные данные являются официальными контактами, и на них
может быть направлена любая информация по вопросам исполнения
исполнительного документа;
все прилагаемые документы соответствуют действительности и
являются действительными.
_________ ______________________________________________________________________
(подпись)                         (фамилия, имя, отчество (при его наличии))
Согласен на использования сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах ___"___"___20__г. (подпись)
Место печати (при наличии)
для юридических лиц Дата заполнения: "___" _____ 20 ___ года.

  Приложение 3
к стандарту государственной услуги
"Возбуждение исполнительного
производства на основании
исполнительного документа
по заявлению взыскателя"
  Форма

      ______________________________________________
            Фамилия, имя, отчество (при наличии),
Либо наименование организации услугополучателя)
_____________________________________________________
                  (адрес услугополучателя)

                                          Расписка
                              об отказе в приеме документов

      Руководствуясь статьей 19 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", услугодатель (указать полное наименование и адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги "Возбуждение исполнительного производства на основании исполнительного документа по заявлению взыскателя" ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:

      1)________________________________________;

      2)________________________________________;

      3) ....

      и (или) документов с истекшим сроком действия.

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

      Ф.И.О. (работника канцелярии услугодателя) (подпись).

      Исполнитель: Ф.И.О. (при его наличии).

      Телефон:

      Получил: Ф.И.О. (при его наличии)/подпись услугополучателя.

      "___"_________ 20__ год.

  Приложение 4 к стандарту
государственной услуги
"Возбуждение исполнительного
производства на основании
исполнительного документа
по заявлению взыскателя"
  Форма

      Фамилия, имя, отчество (при наличии),
либо наименование организации услугополучателя)
_______________________________________________________
                  (адрес услугополучателя)

                                          Расписка
                              об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", отдел №____филиала Государственной корпорации (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) …..

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

      Ф.И.О. (работника Государственной корпорации) (подпись)

      Исполнитель: Ф.И.О.(при его наличии)

      Телефон:

      Получил: Ф.И.О. (при его наличии)/подпись услугополучателя

      "___"_________ 20__ год