Ұлттық денсаулық сақтау шоттарының деректерін қалыптастыру және пайдалану қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2019 жылғы 6 мамырдағы № ҚР ДСМ-66 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 8 мамырда № 18645 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің м.а. 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-173/2020 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Денсаулық сақтау министрінің м.а. 30.10.2020 № ҚР ДСМ-173/2020 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасының Кодексі 28-1-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Ұлттық денсаулық сақтау шоттарының деректерін қалыптастыру және пайдалану қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Жобалық басқару департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі оның көшірмелерін ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министрі О. А. Әбішевке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Е. Біртанов

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2019 жылғы 6 мамырдағы
№ ҚР ДСМ-66 бұйрығымен
бекітілген

Ұлттық денсаулық сақтау шоттарының деректерін қалыптастыру және пайдалану қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ұлттық денсаулық сақтау шоттарының деректерін қалыптастыру және пайдалану қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасының Кодексі 28-1-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және Ұлттық денсаулық сақтау шоттарының деректерін қалыптастыру және пайдалану тәртібін айқындайды.

      2. Ұлттық денсаулық сақтаудың шоттарының (бұдан әрі – ҰДСШ) мақсаты осы саладағы жоспарлау, саясатты дайындау және жүйенің тиімділігін бағалау процесі үшін ұлттық денсаулық сақтау жүйесі туралы ақпаратты жинақтау болып табылады.

      3. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар мен анықтамалар пайдаланылады:

      1) бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган – бюджетті атқару, бухгалтерлік есепті, бюджеттік есепті және республикалық бюджеттің атқарылуы бойынша бюджеттік есептілікті жүргізу саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орган;

      2) денсаулық сақтауға арналған шығыстар (HF) – олар арқылы тұтынушылар денсаулық сақтау қызметтерін алатын денсаулық сақтау жүйесін қаржыландыру схемаларын жіктеу;

      3) денсаулық сақтау жүйесінде жалпы капитал құру – есепті кезеңдегі медициналық көрсетілетін қызметтер берушілердің (бір үлгідегі активтерді сату құнын шегергенде) және медициналық қызметтерді ұсыну үшін ұдайы немесе бір жыл және одан көп уақыт бойы пайдаланылатын денсаулық сақтауға арналған күрделі шығыстар;

      4) денсаулық сақтауға жұмсалатын ағымдағы шығыстар – резиденттердің денсаулық сақтау саласындағы тауарлар мен көрсетілетін қызметтерге арналған түпкілікті тұтыну шығыстары;

      5) денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган – азаматтардың денсаулығын сақтау, медициналық және фармацевтикалық ғылым, медициналық және фармацевтикалық білім беру, халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы, дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы, медициналық қызметтер көрсету сапасын бақылау саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган

      6) денсаулық сақтау шоттарының жүйесі (бұдан әрі – ДСШЖ) – мақсаты халықаралық және ұлттық мақсаттар үшін шығыстар тұрғысынан денсаулық сақтау жүйесін сипаттау болып табылатын денсаулық сақтаудағы қаржы ағындарының жүйелі сипаттамасын білдіретін әдіснама;

      7) деректерді дезагрегациялау – негізгі мақсаты денсаулық сақтау тауарлары мен көрсетілетін қызметтерді тұтынудағы өңірлік ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау жолымен денсаулық сақтау ресурстарын пайдаланудың тиімділігін анықтау болып табылатын өңірлер бойынша шығыстар туралы агрегацияланған деректерді бөлу;

      8) көрсетілетін қызметтерді ұсыну факторлары – өндіріс және денсаулық сақтау қызметтерін ұсыну процесінде жеткізушілер пайдаланатын ресурстар;

      9) қаржыландыру схемаларының кірістері (FS) – денсаулық сақтауды қаржыландырудың негізгі көздері;

      10) медициналық көрсетілетін қызметтер берушілердің (HP) – денсаулық сақтау тауарлары мен көрсетілетін қызметтерді ұсынатын ұйымдар мен өзге де субъектілер;

      11) медициналық көрсетілетін қызметтер берушілердің функциялары (НС) – қаржыландыру схемалары бойынша алынған қаражат есебінен денсаулық сақтаудың жеткізушілерінің тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді ұсынуы

      12) мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті орган – өз құзыреті шегінде мемлекеттік статистика саласындағы басшылықты, сондай-ақ салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      13) өнімділік – белгілі бір қызмет саласында процестер ресурстарын неғұрлым табысты пайдалануды айқындайтын өнім көлемінің бастапқы деректер көлеміне қатынасы;

      14) резиденттер – үкімет, кәсіпорындар, үй шаруашылықтары және үкіметтік емес ұйымдар сияқты экономиканың институционалдық бірліктері

      15) ұлттық денсаулық сақтау шоттары – аурулардың алдын алу мен халықты емдеуге бағытталған шаралар арасында денсаулық сақтау ресурстарын тең және тиімді бөлу мақсатында олардың бөлінуін бағалау үшін пайдаланылатын, елдің денсаулық сақтау жүйесіндегі қаржылық ағындарды ұдайы, жан-жақты және дәйекті мониторингілеу жүйесі.

2-тарау. ҰДСШ қалыптастыру тәртібі

      4. ҰДСШ алдыңғы жылға жыл сайынғы негізде қалыптастырылады.

      5. ҰДСШ құру процесі үш негізгі кезеңнен тұрады:

      1) деректерді жинау;

      2) денсаулық сақтау шоттары бойынша деректерді біріктіру және есеп айырысуды жүргізу;

      3) түпкі кестелерді қалыптастыру.

      6. Деректерді жинау:

      1) көмек нысандары бөлінісінде есепті жылға 039 "Республикалық бюджет қаражаты есебінен көрсетілетін қызметтерді қоспағанда, ауылдық денсаулық сақтау субъектілерінің амбулаториялық-емханалық қызметтер көрсетуі және медициналық қызметтер көрсетуі және Call-орталықтардың қызметтер көрсетуі" бюджеттік бағдарламасы шеңберінде жергілікті бюджеттердің шығыстары туралы ақпарат;

      2) көмек нысандары бөлінісінде есепті жылға 041 "Облыстардың жергілікті өкілдік органдарының шешімі бойынша тегін медициналық көмектің кепілдендірілген көлемін қосымша қамтамасыз ету" бюджеттік бағдарламасы шеңберінде жергілікті бюджеттердің шығыстары туралы ақпарат;

      3) есепті жылға 027 "Халыққа иммундық профилактика жүргізу үшін вакциналарды және басқа медициналық иммундық биологиялық препараттарды орталықтандырылған сатып алу және сақтау" бюджеттік бағдарламасы шеңберінде жергілікті бюджеттердің шығыстары туралы ақпарат;

      4) денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган қалыптастыратын көрсетілетін қызметтер бөлінісінде есепті жылға 067 "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін қамтамасыз ету" бюджеттік бағдарламасы шеңберінде республикалық бюджеттен бөлінген қаражаттың орындалуы бойынша ақпарат;

      5) ЭЫДҰ Статистикалық деректер базасының ресми интернет-ресурсында жарияланған есепті жылға шетелде емделуге жұмсалатын іс жүзіндегі шығыстар бойынша деректер;

      6) мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті органның "Денсаулық сақтау мен әлеуметтік қызметтерді көрсету саласындағы көрсетілген қызметтердің көлемі туралы есеп", "Денсаулық сақтау ұйымдарының қаржы-шаруашылық қызметінің негізгі көрсеткіштері туралы есеп", "Үй шаруашылықтарының шығыстары мен кірістері", "Халықтың шығыстары мен кірістері" статистикалық бюллетендері;

      7) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі қалыптастыратын және орналастыратын Қазақстан Республикасының сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдары бойынша сақтандыру төлемдері туралы жиынтық есепті және Қазақстан Республикасының сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдары бойынша сақтандыру сыйлықақылары туралы жиынтық есеп.

      7. Алынған деректерден шығыстарды есепке алу қағидаттарына сәйкес деректерді біріктіру және денсаулық сақтау шоттары бойынша есеп айырысулар, жоғарыда көрсетілген нысандармен ҰДСШ кестелерінің сыныптама топтары бойынша ұсынылған шығыстар баптарын бөлу жүргізіледі.

      8. ҰДСШ кестелері Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы, Еуростат және Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы әзірлеген ДСШЖ әдіснамасы негізінде жасалады.

      9. ҰДСШ кестелерінің құрылымы төрт компоненттен тұрады: 1-қосымшаға сәйкес қаржыландыру схемаларының кірістері және ақпарат көздері, 2-қосымшаға сәйкес денсаулық сақтау шығыстары, 3-қосымшаға сәйкес медициналық көрсетілетін қызметтердің негізгі жеткізушілері және 4-қосымшаға сәйкес денсаулық сақтаудың жеткізушілерінің функциялары.

      10. Төрт негізгі компонент қалыптастырылғаннан кейін деректер Қазақстан Республикасы өңірлерінің деңгейінде дезагрегацияланады.

      11. Дезагрегация үш әртүрлі әдіснамалық тәсілді пайдаланумен денсаулық сақтау қызметтерінің негізгі үш тобына қолданылады:

      1) жеке (HC .1-4) және ұжымдық (HC.6-9) тұтыну қызметтері және өзгелер;

      2) фармацевтикалық препараттар және медициналық тауарлар (HC. 5);

      3) денсаулық сақтау ұйымдарының капиталын қалыптастыру (HC.RІ.5).

      12. ҰДСШ кестелері денсаулық сақтау қызметтерін ұсыну факторлары бойынша деңгейлес дезагрегацияланады. Ұлттық деңгейде деректер өндірісте ресурстарды тиімді және тиісінше бөлуді қамтамасыз ету және денсаулық сақтау тауарлары мен көрсетілетін қызметтерді ұсыну үшін қажет. ДСШЖ-ға сәйкес қызмет көрсету факторларын анықтау шегі болады. Осы санатқа қызметкерлерге өтемақы шығыстары, денсаулық сақтаумен байланысты және байланысты емес материалдар мен көрсетілетін қызметтер, негізгі капиталды тұтыну және басқалар сияқты медициналық көрсетілетін қызметтердің өнім берушілерінің қызметіне арналған барлық ресурстар кіреді. Өндіріс факторларының жіктелуі 5-қосымшаға сәйкес ұсынылған.

      13. ҰДСШ шектері былайша айқындалады: денсаулық сақтауға арналған ұлттық шығыстар не ұйымдардың не жекелеген тұлғалар қызметінің барлық түрлерінің жиынтығын білдіретін денсаулық сақтау саласындағы қызметке арналған барлық шығыстарды қамтиды, олар медициналық және парамедициналық білім беру мен технологияларды, сондай-ақ мейіргер күтімі әдістерін қолдану арқылы мынадай мақсаттарды көздейді:

      1) денсаулық жағдайын жақсарту және аурулардың профилактикасы;

      2) ауруларды емдеу және мерзімінен бұрын болатын өлімді төмендету;

      3) мейіргер күтіміне мұқтаж созылмалы ауырлары бар науқастарды байқау және күту;

      4) денсаулығы нашарланған, еңбекке жарамсыз және мүгедек, мейіргер күтіміне мұқтаж адамдарды байқау және күту;

      5) мемлекеттік денсаулық сақтау қызметтерін ұсыну және оларды басқару;

      6) денсаулық сақтау және сақтандыру бойынша бағдарламаларды жүзеге асыру;

      7) қаржыландыру, сондай-ақ осы бағдарламаларды басқару.

      14. ҰДСШ-да ішкі өнім беруші жеткізетін және (немесе) шетелден импортталатын және осы аумақта тұратын халық (резиденттер) тұтынатын халық денсаулығы жай-күйінің нашарлауын жақсартуға, сақтауға немесе болдырмауға бағытталған барлық тауарлар мен көрсетілетін қызметтер ескеріледі.

      15. Халықаралық деңгейде салыстыру үшін шығыстарды бағалаудың үш көрсеткіші пайдаланылады:

      1) жалпы капитал құру (пайдалану мерзімі 1 жылдан асатын жеке объектілерді сатып алуға арналған);

      2) денсаулық сақтауға арналған жалпы ағымдағы шығыстар (ДСЖАШ) (HC.1-HC.7 санаттарында жіктелген шығындар сомасы, онда жоғарыда көрсетілген жеке денсаулық сақтауға (жеке медициналық қызмет көрсетуге) арналған шығыстар, оған қоса денсаулық сақтаудың ұжымдық қызметтеріне және ұйымдардың қаржыландыратын жүйелерінің жұмысына арналған шығыстар есепке алынады);

      3) денсаулық сақтауға арналған жалпы шығыстар (ДСЖШ) (денсаулық сақтауға арналған ағымдағы шығыстарды (HC .1-9) және жалпы капитал құруға арналған шығыстарды (HC.R. 5) қамтитын сома)

      Практикада ҰДСШ кестелерін қалыптастыру үшін қаражатты есепке алудың кассалық әдісі пайдаланылады, яғни шығыстар оларды шоттан есептен шығару кезінде тіркеледі.

      16. Қалыптастырылған түпкілікті кестелер негізінде денсаулық сақтау жүйесінің өнімділігіне талдау жүргізіледі, ол осы қызметтің тиімділігін анықтаудың негізгі құралы болып табылады.

      17. Өнімділік көрсеткіштерін есептеу денсаулық сақтау жүйесінің өнімділік көрсеткіштері есебіне сәйкес жүргізіледі.

3-тарау. Деректерді пайдалану тәртібі

      18. Халықаралық әдіснама негізінде ҰДСШ жыл сайын қалыптастыру үшін:

      1) мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті органның статистикалық бюллетеньдерінің;

      2) бюджеттің атқарылуы жөніндегі орталық уәкілетті органның;

      3) медициналық ұйымдар бөлінісінде бюджеттің атқарылу жөніндегі жергілікті уәкілетті органдардың;

      4) Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің, Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының және Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының ресми интернет-ресурстарында жарияланған статистикалық деректер пайдаланылады.

      Деректердің негізінде көрсетілетін қызметтер мен медициналық көрсетілетін қызметтер жеткізушілерінің бөлінісінде шығыстар сипатталған талдамалық есеп, сондай-ақ оларды қаржыландыру көздері туралы ақпарат қалыптастырылады.

      19. Деректер көздері көрсетілген денсаулық сақтауға арналған шығыстардың негізгі түрлері 5-қосымшаға сәйкес берілген.

      20. Деректер 6-қосымшаға сәйкес көрсетілген мерзімнен кешіктірілмей тиісті ұйымдардан жиналады.

      21. ҰДСШ денсаулық сақтауға арналған шығыстар көрсеткіштерінің негізінде экономикалық талдау, шешімдер қабылдау және экономикалық саясатты әзірлеу мақсаттары үшін пайдаланылады.

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2019 жылғы 6 мамырдағы
№ ҚР ДСМ-66 бұйрығына
1-қосымша

Қаржыландыру схемаларының кірістері және ақпарат көздері

Денсаулық сақтауды қаржыландыру санаттары

Деректер көздері

Ескертпе

1

2

3

Мемлекеттік бюджет қаражаты (республикалық және жергілікті)
Мемлекеттік қаржыландыру схемалары (республикалық және жергілікті деңгейлерде)

Бюджеттің атқарылуы жөніндегі орталық уәкілетті органның мемлекеттік бюджетінің атқарылуы туралы есебі

Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне (125-бап) сәйкес Республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуы туралы есеп бекітілген, нақтыланған, түзетілген республикалық және жергілікті бюджеттерді, қабылданған, төленбеген міндеттемелерді, бюджет түсімдерінің атқарылуын және (немесе) тиісті бюджеттің бюджеттік бағдарламалары бойынша төленген міндеттемелерді көрсетеді.
Бюджет процесі объектілерге топтамалық кодтар бере отырып, бюджет түсімдері мен шығыстарын функционалдық, ведомстволық және экономикалық сипаттамалар бойынша топтастыру болып табылатын бірыңғай бюджеттік сыныптама негізінде жүзеге асырылады.
Осылайша, аталған санатқа атауы оларды денсаулық сақтау мақсатына арналған (бірінші кезекте халық денсаулығын жақсартуға, сақтауға және нашарлауын болдырмауға және денсаулықтың нашар салдарларын жеңілдетуге бағытталған) қаражат ретінде жіктеуге мүмкіндік беретін, сондай-ақ онымен байланысты және күмәндер мен екіұшты түсінік тудырмайтын бюджеттік бағдарламалардың қаражатын жатқызу керек.

Халықтың /
үй шаруашылықтарының шығыстары
Үй шаруашылықтарының жеке шығыстары

Мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті органның "ЖІӨ түпкілікті пайдалану әдісі бойынша", "Қазақстан Республикасы халқының шығыстары мен кірістері", "Қазақстан Республикасының үй шаруашылықтарының шығыстары мен кірістері" бюллетендерінің экспресс-ақпараттары

Үй шаруашылықтарының жалпы шығындары түпкілікті пайдалану әдісімен есептелген ЖІӨ құрылымында үй шаруашылықтары тұтынатын тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің үлес салмағы ретінде айқындалады. Денсаулық сақтауға арналған үй шаруашылық шығыстарының құрылымы (аурухана қызметтеріне жұмсалған шығындар, дәрілік заттарды сатып алу және т.б.) Қазақстан Республикасының өңірлеріндегі үй шаруашылықтарының тоқсан сайынғы зерттеу нәтижелері бойынша мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті органның "Қазақстан Республикасы халықтың шығыстары мен кірістері", "Қазақстан Республикасы халқының шығыстары мен кірістері" туралы бюллетендерінде жарияланады.

Кәсіпорындардан түсімдер
Кәсіпорындарды қаржыландыру схемалары

Мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті органның
"Қазақстан Республикасындағы денсаулық сақтау ұйымдарының қаржы-шаруашылық қызметі туралы" (Әлеуметтік қаржы (денсаулық сақтау), "Денсулық сақтау мен әлеуметтік қызметтер көрсету саласында көрсетілген қызметтер көлемі" (Денсаулық сақтау қызметтері) бюллетендері.

Әлеуметтік қаржы (денсаулық сақтау) нысаны бойынша есептердегі деректерді меншік нысаны мен қызметкерлер санына қарамастан, ЭҚЖЖ – 86 кодына сәйкес қызметінің негізгі түрлері "Денсаулық сақтау саласындағы қызмет" болып табылатын заңды тұлғалар және/немесе олардың құрылымдық және оқшауланған бөлімшелері ұсынады. Есептің құрылымы ағымдағы және күрделі шығыстары және мемлекеттік бюджеттің, халықтың және кәсіпорындардың қаражаты есебінен, сондай-ақ денсаулық сақтау саласындағы көрсетілетін қызметтердің түрлері және қаржыландыру көздері бойынша табыстар туралы деректерді қамтиды.

Ерікті медициналық сақтандыру жарналары
Ерікті медициналық жарналардың схемалары

"Қазақстан Республикасының сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдары бойынша сақтандыру төлемдері туралы жиынтық есеп. (Қазақстан Республикасы Ұлттық банкінің ресми интернет-ресурсы)

Қазақстан Республикасы азаматтарын (шетелдік, оның ішінде өз қызметін Қазақстан Республикасының аумағында жүзеге асыратын азаматтар, азаматтығы жоқ адамдар, шетелдік заңды тұлғалар) ерікті жеке сақтандыруға арналған сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының сақтандыру төлемдері туралы сырқаттанған жағдайда әкімшілік деректер агрегацияланған түрде ұсынылған.
Алайда, қайтаанған есепке алуды болдырмау үшін шығыстардың осы бабы бойынша деректер денсаулық сақтауға арналған жалпы шығыстар құрылымында ескерілмейді, өйткені кәсіпорындардың қаражаттарында ескірген.

Мемлекеттік қарыз

Бюджеттің атқарылуы жөніндегі орталық уәкілетті органның мемлекеттік бюджеттің орындалуы туралы есебі

Осы санатқа атауы оларды "Сыртқы қарыздар есебінен" денсаулық сақтау мақсатына арналған қаражат ретінде сынықтауға мүмкіндік беретін бюджеттік бағдарламалардың қаражатын жатқызу керек

Тікелей шетелдік трансферттер

ЭЫДҰ дерекқор базасы, Дамытуға жәрдемдесу жөніндегі комитет кредиторларының есептілік жүйесі (The Development Assіtstance Commіttee, Credіtor Reportіng System)

Дерекқор базасы Дамытуға жәрдемдесу жөніндегі комитеттің Қазақстанның денсаулық сақтау мақсатында алған донорлық қаражаты туралы ақпаратын ұсынады. Бұл жобалардың атауын, олардың сипаттамасын, алушының сипаттамасын және басқа да ақпаратты көрсете отырып, жекелеген мемлекеттердің, халықаралық даму агенттіктерінің және басқа да халықаралық ұйымдардың қайырымдылық қызметі туралы егжей-тегжейлі деректер.
Қосарлы есепке алуды болдырмау үшін "Мемлекеттік қарыз" санатында ескерілген сыртқы қаржыландыру көздерінен түскен қаражат осы санатта ескерілмейді

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2019 жылғы 6 мамырдағы
№ ҚР ДСМ-66 бұйрығына
2-қосымша

Денсаулық сақтауға арналған шығыстар

Шығыстар санаттары

Ақпарат көздері

1

2

Мемлекеттік шығыстар

Бірыңғай бюджеттік сыныптамада көзделген санаттар бөлінісінде тұрақты негізде бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган қалыптастыратын мемлекеттік бюджеттің орындалуы туралы есеп. ҰДСШ қалыптастыру үшін осы есептің орындылығы мен қолданылуы базалық әдіснаманың бірлігімен түсіндіріледі. Республикада қолданылатын бюджеттік сыныптама Ұлттық шоттар жүйесі және ХВҚ-ның басқа да ұсынымдары негізінде әзірленген.
Мемлекеттік шығыстар туралы ақпаратты нақтылау денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті органның құрылымдық бөлімшелері қалыптастыратын басқарушылық есептіліктің деректерін зерделеу жолымен, сондай-ақ өңірлік денсаулық сақтау басқармаларына сұрау салу жолымен жүзеге асырылады.

Жеке шығыстар

Статистикалық бюллетендер:
- "Қазақстан Республикасындағы денсаулық сақтау ұйымдарының қаржы-шаруашылық қызметі туралы", Әлеуметтік қаржы (денсаулық сақтау);
- "Денсаулық сақтау және әлеуметтік қызметтерді ұсыну саласында көрсетілетін қызметтердің көлемі" (көрсетілетін денсаулық сақтау қызметтері);
- "Қазақстан Республикасының үй шаруашылықтарының шығыстары мен кірістері";
- "Қазақстан Республикасы халқының шығыстары мен кірістері"
Көрсетілген құжаттарды мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті орган тұрақты негізде қалыптастырады. Осылайша, Әлеуметтік қаржы (денсаулық сақтау) нысаны денсаулық сақтаудың меншік түріне қарамастан ағымдағы кірістер мен күрделі шығыстардың баланстық баптары бойынша бөлумен барлық шаруашылық жүргізу субъектілерін қамтиды. Өз кезегінде "Қазақстан Республикасының үй шаруашылықтарының шығыстары мен табыстары" бюллетені үй шаруашылықтары шығыстарының функционалдық құрылымын зерделеуге, тұтынылатын қызметтердің/тауарлардың түрлерін анықтауға және оларды сатып алуға жұмсалған шығындардың көлемін анықтауға мүмкіндік береді.

Ерікті медициналық сақтандыру

Қазақстан Республикасының сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдары бойынша сақтандыру төлемдері туралы жиынтық есеп және Қазақстан Республикасының сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдары бойынша сақтандыру сыйлықақылары туралы жиынтық есеп

Сыртқы қаржыландыру көздері

Сыртқы қаржыландыру көздері ҚР Үкіметінің мемлекеттік қарыздары бойынша қаражатты және донорлық қаражатты қамтиды. Бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган қалыптастыратын "Мемлекеттік бюджеттің орындалуы туралы есеп", Қазақстан Республикасы Үкіметінің және Халықаралық Қайта Құру және Даму Банкінің "Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау секторында технологияларды беру және институционалдық реформа жүргізу" жобасын іске асыру шеңберінде денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган әкімшілік ететін "Денсаулық сақтау жүйесін реформалау" бюджеттік бағдарламасының қаражаты мемлекеттік қарыздар туралы деректердің көзі болып табылады.
Донорлардың қаражаты туралы деректер ЭЫДҰ Дамуға жәрдемдесу комитетінің "Кредиторлардың есептілік жүйесі" деректер базасында жарияланады және Дамуға жәрдемдесу комитеті мүшелерінің (29 ел), халықаралық ұйымдардың (мысалы, Жаһандық қор, ЮНИСЕФ және т.б.) және осы Комитеттің мүшесі болып табылмайтын елдердің (мысалы, БАӘ, Кувейт және т. б.) денсаулық сақтау мақсаттарына бөлген қаражатын білдіреді.

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2019 жылғы 6 мамырдағы
№ ҚР ДСМ-66 бұйрығына
3-қосымша

Медициналық көрсетілетін қызметтердің жеткізушілері

ҰДСШ-да жеткізушілердің сыныптамасы

Денсаулық сақтау ұйымдарының номенклатурасына сәйкес сыныптамасы

ҰДСШ кестелерінде ұсынылған ұйымдардың үлгілері

1

2

3

Аурухана лық ұйымдар (HP.1.)

Стационарлық көмек көрсететін ұйымдар

Ауруханалар, психикалық денсаулық орталықтары, қалпына келтіру емі және медициналық оңалту (есірткіге, алкогольге тәуелділік) ұйымдары, мамандандырылған санаторийлер

Денсаулық сақтау саласындағы ұлттық холдинг

Ұлттық медициналық холдинг

Қалпына келтіру емі және медициналық оңалту ұйымдары

Санаторийлер, мамандандырылған санаторийлер, профилакторий, оңалту орталығы

Ұзақ күтім көрсету мекемелері (HP.2.)

Паллиативтік көмек және мейіргер күтімін көрсететін ұйымдар

Мейіргер күтімі ауруханалары, паллиативтік көмек орталықтары (хоспис)

Амбулаториялық медициналық көрсетілетін қызметтердің жеткізушілері (HP.3.)

Амбулаториялық-емханалық көмек көрсететін ұйымдар

Жалпы практика дәрігерлерінің кабинеттері, басқа мамандардың кабинеттері, амбулаториялық емдеу орталықтары, стоматологиялық кабинеттер

Қосымша қызмет ұсынылатын ұйымдар (HP.4.)

Жедел медициналық көмек және санитариялық авиация ұйымдары

Төтенше жағдайларда пациенттерді тасымалдау және пациенттің өмірін құтқару бойынша қызметтер көрсететін ұйымдар


Қан қызметі саласындағы қызметті жүзеге асыратын ұйымдар

Төтенше жағдайларда пациенттерді тасымалдау және пациенттің өмірін құтқару бойынша қызметтер көрсететін ұйымдар, қосымша қызметтер көрсететін өзге де ұйымдар


Сот медицинасы және патологиялық анатомия саласындағы қызметті жүзеге асыратын ұйымдар

Патологиялық анатомия (цитопатология) саласындағы қызметті жүзеге асыратын денсаулық сақтау ұйымдары

Медициналық тауарлардың жеткізушілері және бөлшек сауда сатушылары (HP.5.)

Фармацевтикалық қызметті жүзеге асыратын денсаулық сақтау ұйымдары

Дәріханалар, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы сататын ұйымдар

Профилактикалық қызмет көрсететін ұйымдар (HP.6.)

Саламатты өмір салтын қалыптастыру саласындағы қызметті жүзеге асыратын денсаулық сақтау ұйымдары

Біріктірілген деректер (осы бап бойынша шығыстар жеке бөлінбеген)

Денсаулық сақтауды басқару ұйымдары (HP.7.)

-

Денсаулық сақтау саласындағы жергілікті және орталық мемлекеттік басқару органдары

Экономиканың басқа секторлары (HP.8.)

Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдар

Ұлттық экономиканың басқа секторларын білдіретін оқу орындары және денсаулық сақтаудың көрсетілетін қызметтерінің жеткізушілері.


Денсаулық сақтау саласындағы білім беру ұйымдары

Денсаулық сақтау саласындағы жоғары, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары

Қалған әлем (HP.9.)

-

Бұл санатта ҚР азаматтарын шетелде емдеуге бөлінген қаражат ескерілді

Көрсетілетін қызметтердің түрі айқындалмаған ұйымдар (HP.11.)

Апаттар медицинасы ұйымдары

Қолжетімді деректер жеткізушілерді айқындамай қаражаттың тағайындалуын жанама айқындауға ғана мүмкіндік береді

Арнайы медициналық жабдықтау базасы (HP.13.)

Өзге де медициналық ұйымдар

 Арнайы медициналық жабдықтау базасы

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2019 жылғы 6 мамырдағы
№ ҚР ДСМ-66 бұйрығына
4-қосымша

Медициналық көрсетілетін қызметтер берушілердің функциялары

Медициналық көрсетілетін қызметтер берушілердің функцияларының сыныптамасы

Кодекске сәйкес медициналық көмекті ұсыну нысандары

Медициналық көрсетілетін қызметтер берушілердің функцияларының үлгілері

Емдеу көрсетілетін қызметтері (HC.1.)

Стационарлық көмек

Мамандандырылған стационарлық көмек, жоғары мамандандырылған стационарлық көмек

Стационарды алмастыратын көмек

Күндізгі стационарда емдеу

Амбулаториялық-емханалық көмек:
- медициналық-санитариялық алғашқы көмек;
- консультациялық-диагностикалық көмек

Медициналық-санитариялық алғашқы көмек, амбулаториялық стоматологиялық емдеу, мамандандырылған амбулаториялық емдеу

Оңалту емі (HC.2.)

Қалпына келтіру емі және медициналық оңалту

Санаторийлік-курорттық ұйымдарда қалпына келтіру емі және медициналық оңалту

Ұзақ мерзімді медициналық күтім (HC.3.)

Паллиативтік көмек және мейіргер күтімі

Паллиативтік көмек және мейіргер күтімі

Қосалқы қызметтер (HC.4.)

Жедел медициналық көмек

Жедел медициналық көмек көрсету және пациенттерді тасымалдау, патологоанатомиялық көрсетілетін қызметтер, донорлық қанмен, оның компоненттерімен және препараттарымен қамтамасыз ету

Санитариялық авиация

Медициналық тауарларды беру (HC.5.)

-

Ұзақ уақыт пайдаланылмайтын фармацевтикалық және өзге де медициналық тауарлар, ұзақ уақыт пайдаланылатын терапиялық аспаптар және өзге де медициналық тауарлар

Профилактикалық көрсетілетін қызметтер (HC.6.)

-

Иммундау бағдарламалары, ақпараттық, білім беру және консультациялық бағдарламалар

Әкімшілік ету, денсаулық сақтау жүйесі және қаржылық әкімшілік ету (HC.7.)

-

Әкімшілік ету, денсаулық сақтау жүйесі және қаржылық әкімшілік ету, денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті органның қызметін қамтамасыз ету

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2019 жылғы 6 мамырдағы
№ ҚР ДСМ-66 бұйрығына
5-қосымша

Өндіріс факторларының сыныптамасы

ДСШЖ коды 2011

Сипаттамасы

FP. 1

Қызметкерлердің өтемақы шығыстары


FP. 1.1

Енбекақы


FP. 1.2

Әлеуметтік төлемдер


FP. 1.3

Қызметкерлерге байланысты барлық өзге де шығыстар

FP. 2

Өз бетінше жұмыспен қамтылған қызметкерлер үшін төлемдер

FP. 3

Материалдар мен көрсетілетін қызметтер


FP. 3.1

Денсаулық сақтаудың көрсетілетін қызметтері


FP. 3.2

Денсаулық сақтау тауарлары



FP. 3.2.1

Фармацевтикалық тауарлар



FP. 3.2.2

Өзге де денсаулық сақтау тауарлары


FP. 3.3

Денсаулық сақтауға байланысты емес қызметтер


FP. 3.4

Денсаулық сақтауға байланысты емес тауарлар

FP. 4

Негізгі капиталды тұтыну

FP. 5

"Бастапқы" жұмсалған өзге де шығыстар


FP. 5.1

Салықтар


FP. 5.2

Өзге де шығыстар

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2019 жылғы 6 мамырдағы
№ ҚР ДСМ-66 бұйрығына
6-қосымша

________ жылы ҰДСШ деректерін жинақтау кестесі ( ________ жыл бойынша)

Ведомство

Ресми деректер

Жинақтау кезеңі

1

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ресми интернет-ресурсы

Қазақстан Республикасының сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдары бойынша сақтандыру төлемдері туралы жиынтық есеп

қаңтар

Қазақстан Республикасының сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдары бойынша сақтандыру сыйлықақылары туралы жиынтық есеп

2

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті органның "Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры" КеАҚ

Өткен жылғы міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (МӘМС) жүйесіндегі кірістер мен шығыстар туралы нақты деректер

сәуір

3

Бюджеттің атқарылуы жөніндегі орталық уәкілетті орган

Республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуы туралы есеп

наурыз

Республикалық және жергілікті бюджет түсімдерінің атқарылуы туралы есеп

4

Денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган

бюджеттік кіші бағдарламалар бөлінісінде 067 "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін қамтамасыз ету" бюджеттік бағдарламасы бойынша шығыстар туралы ақпарат

сәуір

Қазақстан Республикасы бойынша және өңірлер бөлінісінде 067 бюджеттік бағдарламасы бойынша қаржыландыру жоспарының орындалуын талдау ("МҚСБЖ" АЖ)

070 "Қоғамдық денсаулық сақтау" бюджеттік бағдарламасы шеңберінде республикалық бюджеттен бөлінген қаражаттың орындалуы туралы ақпарат

Жергілікті бюджеттер есебінен жүзеге асырылатын денсаулық сақтауға арналған бюджеттік бағдарламалар, медициналық ұйымдар, көрсетілетін қызметтер бөлінісінде шығыстар туралы ақпарат

066 "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру шеңберінде медициналық көмек көрсету және оны сүйемелдеу" бюджеттік бағдарламасы бойынша бюджеттік кіші бағдарламалар бөлінісінде шығыстар туралы ақпарат

5

Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың Денсаулық сақтау басқармалары

Жергілікті бюджеттер есебінен жүзеге асырылатын денсаулық сақтауға арналған бюджеттік бағдарламалар, медициналық ұйымдар, қызметтер бөлінісінде шығыстар туралы ақпарат

сәуір

039 бюджеттік бағдарламасы шеңберінде жергілікті және республикалық бюджеттердің шығыстары туралы көмек нысандары бөлінісінде ақпарат

041 бюджеттік бағдарламасы шеңберінде жергілікті және республикалық бюджеттердің шығыстары туралы көмек нысандары бөлінісінде ақпарат

027 бюджеттік бағдарламасы шеңберінде жергілікті және республикалық бюджеттердің шығыстары туралы ақпарат

6

Мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті орган

"Қазақстан Республикасының үй шаруашылықтарының шығыстары мен кірістері" статистикалық нысаны

мамыр

"Қазақстан Республикасы халқының шығыстары мен кірістері" статистикалық нысаны

"Денсаулық сақтау ұйымдарының қаржы-шаруашылық қызметінің негізгі көрсеткіштері туралы есеп", Әлеуметтік қаржы (денсаулық сақтау) статистикалық нысаны

сәуір

"Денсаулық сақтау және әлеуметтік қызметтерді көрсету саласындағы көрсетілген қызметтердің көлемі туралы есеп", қызметтердің (денсаулық сақтау) статистикалық нысаны


"Қазақстан Республикасының негізгі әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерінің серпіні" статистикалық нысаны

Өңірлер бойынша "Қазақстан Республикасындағы бөлшек және көтерме сауда" статистикалық нысаны

тамыз

7

Қазақстан Республикасының Өңірлік статистика департаменттері

"Денсаулық сақтау ұйымдарының қаржы-шаруашылық қызметінің негізгі көрсеткіштері туралы есеп", Әлеуметтік қаржы (денсаулық сақтау) статистикалық нысаны

сәуір

"Денсаулық сақтау мен әлеуметтік қызметтерді көрсету саласындағы көрсетілген қызметтердің көлемі туралы есеп", қызметтердің (денсаулық сақтау) статистикалық нысаны

"Қазақстан Республикасының үй шаруашылықтарының шығыстары мен табыстары" статистикалық нысаны

"Қазақстан Республикасы халқының шығыстары мен кірістері" статистикалық нысаны

8

Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы

ЭЫДҰ-ға қатысушы елдердің, даму деңгейі жоғары-орташа елдер тобының және кейбір басқа елдердің денсаулық сақтау шығыстары туралы ақпарат;

қыркүйек

9

Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының Дамуға жәрдемдесу комитеті

"Кредиторлардың есептілік жүйесі" дерекқор базасында жарияланатын донорлардың қаражаты туралы деректер;

қыркүйек


On approval of the Rules for generating and using the data of national health accounts

Order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan No. KR DCM-66 as of May 6, 2019. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on May 8, 2019, No. 18645

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by order of the acting. Of the Minister of Health of the Republic of Kazakhstan dated October 30, 2020 No. ҚR DSM-173/2020 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      In accordance with paragraph 3 of Article 28-1 of the Code of the Republic of Kazakhstan “On Public Health and Healthcare System” as of September 18, 2009, I hereby ORDER:

      1. To approve the appended Rules for generating and using the data of national health accounts.

      2. In accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, the Project Management Department of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) ensure state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days of the state registration of this order, send its electronic and paper-based copy in Kazakh and Russian to the Republican State Enterprise with the Right of Economic Management “Republican Center of Legal Information” of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan for its official publication and inclusion into the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) place this order on the official website of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan;

      4) within ten working days of the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submit information on the implementation of measures, provided for in subparagraphs 1), 2) and 3) of this paragraph, to the Legal Department of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan.

      3. The control over the execution of this order shall be assigned to the vice-minister of healthcare of the Republic of Kazakhstan, O.A.Abishev.

      4. This order shall take effect ten calendar days after its first official publication.

      Minster Y. Birtanov

  Approved by
Order No KR DCM-66
as of May 6, 2019 of the Minister
of Healthcare of the
Republic of Kazakhstan

Rules for generating and using the data of national health accounts
Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for generating and using the data of national health accounts (hereinafter referred to as the Rules) are developed in accordance with paragraph 3 of Article 28-1 of the Code of the Republic of Kazakhstan “On Public Health and Healthcare System” (hereinafter referred to as the Code) as of September 18, 2009 and establish the procedure for generating and using the data of national health accounts.

      2. The purpose of the national health accounts (hereinafter referred to as NHA) is to collect information about the national healthcare system for planning, developing policies and evaluating the effectiveness of the system in this area.

      3. The following terms and definitions are used in these Rules:

      1) authorized body for budget execution – a body carrying out leadership and intersectoral coordination in the field of budget execution, accounting, budget accounting and budgetary reporting on the execution of the republican budget;

      2) healthcare financing (HF) - a classification of healthcare financing schemes through which consumers receive healthcare services;

      3) gross capital formation in the healthcare system - capital expenditures on healthcare by healthcare providers over a reporting period (minus the cost of sale of assets of the same type) and those used regularly or over a period of one year or more to provide medical services;

      4) current healthcare financing - final consumer expenditures of residents on goods and services in the field of healthcare;

      5) authorized body for healthcare – central executive body carrying out leadership and intersectoral coordination in the field of public health protection, medical and pharmaceutical science, medical and pharmaceutical education, sanitary and epidemiological welfare of the population, turnover of medicines and medical devices, and quality control of medical services;

      6) the system of health accounts (hereinafter referred to as SHA) - methodology providing a systematic description of financial flows in the healthcare system, the purpose of which is to describe the healthcare system in terms of expenditures, both for international and national purposes;

      7) data disaggregation - the distribution of aggregated data on expenditures by region, the main purpose of which is to determine the effectiveness of the use of funds for healthcare by identifying regional similarities and differences in the consumption of healthcare products and services;

      8) service provision factors - resources used by providers in the process of production and provision of healthcare services;

      9) income from financing schemes (FS) - the main sources of healthcare financing;

      10) healthcare providers (HP) - organizations and other entities providing healthcare products and services;

      11) functions of healthcare providers (НС) - the provision by healthcare providers of goods and services using the funds received under financing schemes;

      12) authorized body for state statistics - a state body carrying out leadership and also intersectoral coordination in the field of state statistics within its competence;

      13) productivity - the ratio of the volume of production to the volume of source data, which determines the most successful use of process resources in a particular field of activity;

      14) residents - institutional entities of the economy, such as government, enterprises, households, and non-governmental organizations;

      15) national health accounts - a system of regular, comprehensive and consistent monitoring of financial flows in the country’s healthcare system, used to assess the distribution of healthcare resources for the purpose of their equal and effective distribution among measures aimed at preventing diseases and treating the population.

Chapter 2. Procedure for NHA creation

      4. NHA are created on an annual basis for a previous year.

      5. The process of NHA creation consists of three main stages:

      1) data collection;

      2) data aggregation and making calculations with regard to health accounts;

      3) formation of the final tables.

      6. Data are collected from:

      1) information on the expenditures of local budgets for a reporting year within the 039 budget program “Provision of outpatient services and medical services by rural healthcare entities, except for those provided at the expense of the republican budget, and the provision of services by Call centers” with a breakdown by forms of assistance;

      2) information on the expenditures of local budgets for a reporting year within the 041 budget program “Additional provision of the guaranteed volume of free medical care by decision of local representative bodies of the regions” with a breakdown by forms of assistance;

      3) information on the expenditures of local budgets for a reporting year within the 027 budget program “Centralized procurement and storage of vaccines and other immunobiological preparations for immunoprophylaxis of the population”;

      4) information on the execution of funds allocated from the republican budget within the 067 budget program “Ensuring the guaranteed volume of free medical care” for a reporting year with a breakdown by services, which is formed by the authorized body for healthcare;

      5) data on actual expenses for treatment abroad for a reporting year, published on the official website of the OECD Statistical Database;

      6) statistical bulletins of the authorized body for state statistics “Report on the volume of services rendered in the field of healthcare and the provision of social services”, “Report on main indicators of the financial and economic activities of a healthcare entity”, “Household expenses and incomes”, “Expenses and incomes of the population”;

      7) a consolidated report on insurance payments with regard to insurance (reinsurance) organizations of the Republic of Kazakhstan and a consolidated report on insurance premiums with regard to insurance (reinsurance) organizations of the Republic of Kazakhstan, formed and placed by the National Bank of the Republic of Kazakhstan;

      7. In accordance with the principles of cost accounting, the data obtained are aggregated and calculations are made with regard to health accounts, expense items provided by the above forms are distributed among the classification groups of NHA Tables.      8. The NHA tables are compiled using the SHA methodology developed by the Organization for Economic Cooperation and Development, Eurostat and the World Health Organization.

      9. The structure of NHA tables includes four components: income from financing schemes and sources of information according to Appendix 1, healthcare financing according to Appendix 2, major healthcare providers according to Appendix 3, and the functions of healthcare providers according to Appendix 4.

      10. After the four main components are formed, the data are disaggregated by the regions of the Republic of Kazakhstan.

      11. Disaggregation is applied to the three main groups of healthcare services using three different methodological approaches:

      1) services of individual (HC.1-4) and collective (HC.6-9) consumption and others;

      2) pharmaceuticals and medical products (HC. 5);

      3) capital formation of healthcare entities (HC.RI.5).

      12. The NHA tables are disaggregated vertically by healthcare service provision factors. At the national level, data are needed to ensure the efficient and appropriate allocation of funds in the production and provision of healthcare goods and services. According to the SHA, the definition of service provision factors is limited. This category includes all resources intended for the activities of providers of medical services, such as compensation expenses for employees, materials and services related and not related to healthcare, consumption of fixed capital and others. The classification of production factors is presented in accordance with Appendix 5.

      13. The NHA coverage is defined as follows: national health spending covers all healthcare spending, which is a combination of all activities either by entities or individuals who, through the use of medical and paramedical knowledge and technology, as well as nursing care methods, pursue the following goals:

      1) health improvement and disease prevention;

      2) treatment of diseases and reduction of premature mortality;

      3) monitoring of and caring for chronic patients in need of nursing care;

      4) monitoring of and caring for people with poor health, incapacitated and disabled people in need of nursing care;

      5) provision and management of public health services;

      6) implementation of health and insurance programs;

      7) financing, and also management of these programs.

      14. The NHA takes into account all goods and services aimed at improving, maintaining or preventing the deterioration of the health status of the population, supplied by a domestic provider and (or) imported from abroad and consumed by the population living in this territory (residents).

      15. Three indicators of cost estimation used for international comparison are as follows:

      1) gross capital formation (intended for the acquisition of physical objects, the operating life of which exceeds 1 year);

      2) total current health financing (TCHF) (the amount of costs classified as HC.1 - HC.7 categories, which takes into account the expenses for individual healthcare (individual medical care) indicated above, plus the expenses for collective healthcare services and the operation of financing systems of organizations);

      3) total health financing (THF) (the amount that includes current health financing (HC.1-9) and gross capital formation expenditure (HC.R.5).

      In practice, for the formation of NHA tables, the cash method of accounting of funds is used, i.e. the recording of expenses being debited from an account.

      16. Based on the generated final tables, the analysis of the productivity of the healthcare system, which is the main tool for identifying the effectiveness of this activity, is made.

      17. The indicators of productivity are calculated according to the calculation of indicators of productivity of the healthcare system.

Chapter 3. Procedure for using the data

      18. For the annual NHA formation based on the international methodology, the following data are used:

      1) statistical bulletins of the authorized body for state statistics;

      2) those of the authorized body for budget execution;

      3) those of local authorized bodies for budget execution with a breakdown by medical entities;

      4) statistical data published on the official websites of the National Bank of the Republic of Kazakhstan, the World Health Organization and the Organization for Economic Cooperation and Development.

      Based on the data, an analytical report describing the expenses is made, with a breakdown by services and providers of medical services, and also information on the sources of their financing is formed.

      19. The main types of healthcare expenditures with the indication of data sources are presented in accordance with Appendix 5.

      20. Data is collected from relevant organizations on or before the dates specified in Appendix 6.

      21. NHAs are used for economic analysis, decision-making and economic policy-making based on health expenditure indicators.

  Appendix 1 to the Rules
of Order No KR DCM-66
as of May 6, 2019 of the
Minister of Healthcare
of the Republic of Kazakhstan

Income from financing schemes and sources of information

Categories of healthcare financing

Data sources

Note

1

2

3

State budget (republican and local) funds
State financing schemes (national and local levels)
 

Report on the execution of the state budget of the authorized body for budget execution

According to the Budget Code of the Republic of Kazakhstan (Article 125), the report on the execution of the republican and local budgets reflects the approved, updated, adjusted republican and local budgets, assumed, outstanding liabilities, execution of budget revenues and/or paid liabilities under the budget programs of the relevant budget. The budget process is carried out on the basis of the Unified Budget Classification, which is a grouping of budget revenues and expenses according to functional, departmental and economic characteristics with the assignment of grouped codes to classification objects. So, this category shall include funds of budget programs, the names of which make it possible to classify the funds as those intended for health purposes (primarily aimed at improving, maintaining and preventing the deterioration of public health and alleviating the consequences of poor health), as well as those associated with it, and are clear and unambiguous

Population/household expenses
Private household expenses

Express information “GDP - by end use”, bulletins “Expenses and incomes of the population of the Republic of Kazakhstan”, “Expenses and incomes of households of the Republic of Kazakhstan” of the authorized body for state statistics

Total amount of household expenses is defined as the proportion of goods and services consumed by households in the structure of GDP calculated using the end-use method. The structure of household expenses on healthcare (expenses on hospital services, purchase of medicines, etc.) is published in the bulletins “Expenses and incomes of households of the Republic of Kazakhstan”, “Expenses and incomes of the population of the Republic of Kazakhstan” of the authorized body for state statistics based on the results of quarterly household surveys in the regions of the Republic of Kazakhstan

Income from enterprises
Enterprise financing schemes

Bulletins of the authorized body for statistics “On the financial and economic activities of healthcare entities in the Republic of Kazakhstan” (Social Finance (healthcare), “Volume of services rendered in the field of healthcare and the provision of social services” (Healthcare services).
 

The data in the reports in the form of Social Finance (healthcare) are submitted by legal entities and/or their structural and separate units mainly carrying out such activities as: “Activities in the field of healthcare” according to CCEA code - 86, regardless of the form of ownership and staff size. The structure of the report includes data on current and capital expenditures and incomes at the expense of the state budget, the population and enterprises, as well as by types of healthcare services rendered and by sources of financing.

Voluntary health insurance contributions
Voluntary medical contribution schemes

Consolidated report on insurance payments with regard to insurance (reinsurance) organizations of the Republic of Kazakhstan. (official website of the National Bank of the Republic of Kazakhstan)
 

The information is presented in the form of aggregated administrative data on insurance payments by insurance (reinsurance) organizations for voluntary personal insurance of citizens of the Republic of Kazakhstan (foreign citizens, stateless persons, foreign legal entities, including those operating in the Republic of Kazakhstan) in case of illness. However, in order to avoid double entry accounting, the data on this expense item are not taken into account in the structure of total expenditures on healthcare, as they have already been recognized in enterprises’ funds.

State loan

Report on the execution of the state budget of the authorized body for budget execution
 

This category shall include the funds of budget programs, the names of which make it possible to classify the funds as those intended for health purposes “Using external loans”

Direct foreign transfers

OECD database, the Development Assistance Committee, Creditor Reporting System

The database provides information from the Development Assistance Committee about donor funds received by Kazakhstan for the purposes of healthcare. These are detailed data on charitable activities of individual states, international development agencies and other international organizations, indicating the name of the projects, their characteristics, description of the recipient, and other information. In order to avoid double entry accounting, funds received from external sources of financing, which were recorded in the category of “State loan”, are not accounted for in this category.

  Appendix 2 to the
Rules of Order No KR DCM-66
as of May 6, 2019 of the
Minister of Healthcare of the
Republic of Kazakhstan

Healthcare financing

Expense category

Information sources

1

2

State expenses

A report on the execution of the state budget formed by the authorized body for budget execution on a regular basis with a breakdown by the categories of the Unified Budget Classification. The report‘s relevance and applicability for NHA creation is explained by the unity of the underlying methodology. The budget classification used in the republic is developed on the basis of the System of National Accounts and other IMF recommendations. Information on public expenditures is detailed by studying the data of management reporting generated by structural units of the authorized body for healthcare, and also by requesting regional health departments.

Private expenses

Statistical bulletins:
- “On the financial and economic activities of healthcare entities in the Republic of Kazakhstan” (Social Finance (healthcare);
- “Volume of services rendered in the field of healthcare and the provision of social services” (Healthcare services);
- “Expenses and incomes of households of the Republic of Kazakhstan”;
- “Expenses and incomes of the population of the Republic of Kazakhstan”.
These documents are generated by the authorized body for state statistics on a regular basis. So, the form of Social Finance (healthcare) covers all business entities of healthcare, regardless of ownership, with the distribution by current and capital expenses of balance sheet items. In turn, the bulletin “Expenses and incomes of households of the Republic of Kazakhstan” makes it possible to study the functional structure of household expenses, determine the types of services/goods consumed, and the amount of expenses for their acquisition.

Voluntary health insurance

Consolidated report on insurance payments with regard to insurance (reinsurance) organizations of the Republic of Kazakhstan and Consolidated report on insurance premiums with regard to insurance (reinsurance) organizations of the Republic of Kazakhstan

External sources of financing

External sources of financing include funds of state loans of the Government of the Republic of Kazakhstan and donor funds. The source of data on state loans is the “Report on the execution of the state budget” formed by the central authorized body for budget execution, the funds of the budget program “Reforming the healthcare system” administered by the authorized body for healthcare within the project of the Government of the Republic of Kazakhstan and the International Bank for Reconstruction and Development “Health sector technology transfer and institutional reform in the Republic of Kazakhstan”. Data on donor funds is published in the “Creditor Reporting System” database of the OECD Development Assistance Committee and represent funds allocated for healthcare purposes by members of the Development Assistance Committee (29 countries), international organizations (such as the Global Fund, UNICEF, etc.) and countries that are not members of this Committee (for example, the UAE, Kuwait, etc.).

  Appendix 3 to the Rules of
Order No KR DCM-66
as of May 6, 2019 of the
Minister of Healthcare of the
Republic of Kazakhstan

Major healthcare providers

NHA classification of providers

Classification according to the Healthcare Facilities Nomenclature

Examples of facilities indicated in NHA tables

1

2

3

Hospitals (HP.1.)

Inpatient care facilities

Hospitals, mental health centers, remedial treatment and medical rehabilitation facilities (drug, alcohol addiction), specialized sanatorium

National Healthcare Holding

National Healthcare Holding

Remedial treatment and medical rehabilitation facilities

Sanatorium, specialized sanatorium, dispensary, rehabilitation center

Long-term care facilities (HP.2.)

Palliative care and nursing facilities

Nursing hospitals, palliative care centers (hospice)

Outpatient healthcare providers (HP.3.)

Outpatient care facilities

Offices of general practitioners, offices of other specialists, outpatient treatment centers, dental rooms

Additional service providers (HP.4.)

Ambulance and air medical service facilities

Organizations providing patient transportation and patient life-saving services in emergency situations


Blood service facilities
 

Organizations providing patient transportation and patient life-saving services in emergency situations, other organizations providing additional services


Organizations operating in the field of forensic medicine and pathological anatomy

Healthcare facilities operating in the field of pathological anatomy (cytopathology)

Medical product providers and retailers (HP.5.)

Pharmaceutical healthcare facilities

Pharmacies, facilities selling medical devices and medical equipment

Preventive care facilities (HP.6.)

Healthcare facilities engaged in the development of a healthy lifestyle

Aggregated data (expenses for this item are not recorded separately)

Health management organizations (HP.7.)

-

Local and central public health authorities

Other sectors of the economy (HP.8.)

Health research organizations

Educational institutions and healthcare providers representing other sectors of the national economy.


Health educational institutions

Higher, technical and vocational, post-secondary educational institutions in the field of healthcare

Rest of the world (HP.9.)

-

This category takes into account funds allocated for the treatment of citizens of the Republic of Kazakhstan abroad

Organizations providing undefined type of services (HP.11.)

Disaster medicine facilities

Available data allow only indirectly determine the purpose of funds without identifying providers

Special medical supply base (HP.13.)

Other medical facilities

Special medical supply base

  Appendix 4 to the Rules of Order
No KR DCM-66
as of May 6, 2019 of the
Minister of Healthcare of the
Republic of Kazakhstan

Functions of healthcare providers

Classification of functions of healthcare providers

Medical assistance forms according to the Code

Examples of functions of healthcare providers

Treatment services (HC.1.)

Inpatient care

Specialized inpatient care, highly specialized inpatient care

Inpatient-type care

Treatment at a day-patient facility

Outpatient care:
- primary healthcare;
- consultative and diagnostic assistance

Primary healthcare, outpatient dental treatment, specialized outpatient care

Rehabilitation treatment (HC.2.)

Remedial treatment and medical rehabilitation

Remedial treatment and medical rehabilitation at health resort facilities

Long-term medical care (HC.3.)

Palliative and nursing care

Palliative and nursing care

Auxiliary services (HC.4.)

Emergency medical care

Provision of emergency medical care and patient transportation, services of pathological anatomy, provision with donor blood, its components and preparations

Air medical services

Provision of medical products (HC.5.)

-

Pharmaceutical and other non-durable medical products, therapeutic devices and other durable medical products

Prophylactic services (HC.6.)

-

Immunization programs, information, education and consultative programs

Administration, healthcare system and financial administration (HC.7.)

-

Administration, healthcare system and financial administration, ensuring the activities of the authorized body for healthcare

  Appendix 5 to the Rules of Order
No KR DCM-66
as of May 6, 2019 of the
Minister of Healthcare of the
Republic of Kazakhstan

Classification of production factors

SHA 2011 code

Description

FP. 1

Compensation expenses to employees


FP. 1.1

Wage


FP. 1.2

Social payments


FP. 1.3

All other expenses related to employees

FP. 2

Payments for self-employed workers

FP. 3

Materials and services


FP. 3.1

Healthcare services


FP. 3.2

Healthcare products



FP. 3.2.1

Pharmaceutical products



FP. 3.2.2

Other healthcare products


FP. 3.3

Non-healthcare services


FP. 3.4

Non-healthcare products

FP. 4

Fixed capital consumption

FP. 5

Other expenses spent on “inputs”


FP. 5.1

Taxes


FP. 5.2

Other expenses

  Appendix 6 to the Rules
of Order No KR DCM-66
as of May 6, 2019 of the
Minister of Healthcare of the
Republic of Kazakhstan

Schedule of NHA data collection in ________(year) (for ________ (year))

Agency

Input data


1

Official website of the National Bank of the Republic of Kazakhstan
 

Consolidated report on insurance payments with regard to insurance (reinsurance) organizations of the Republic of Kazakhstan

January

Consolidated report on insurance premiums with regard to insurance (reinsurance) organizations of the Republic of Kazakhstan

2

“Social Health Insurance Fund” NC JSC of the Republic of Kazakhstan of the authorized body for healthcare

Actual data on income and expenses in the system of compulsory social health insurance (CSHI) for the previous year

April

3

Authorized body for budget execution
 

Report on execution of the republican and local budgets

March

Report on the execution of revenues of the republican and local budgets

4

Authorized body for healthcare

Information on expenses within the 067 budget program “Ensuring the guaranteed volume of free medical care” with a breakdown by budget subprograms

April

Analysis of implementation of the financing plan for the 067 budget program throughout the Republic of Kazakhstan and by regions (IS “MFQMS”)

Information on the execution of funds allocated from the republican budget within the 070 budget program “Public Health Protection”

Information on healthcare financing from local budgets with a breakdown by budget programs, medical organizations, services

Information on expenses for the 066 budget program “Provision of medical care within compulsory social health insurance and its support” with a breakdown by budget subprograms

5

Health departments of regions, cities of republican significance
 

Information on healthcare financing from local budgets with a breakdown by budget programs, medical organizations, services

April

Information on expenses of local and republican budgets within the 039 budget program with a breakdown by forms of assistance

Information on expenses of local and republican budgets within the 041 budget programs with a breakdown by forms of assistance

Information on expenses of local and republican budgets within the 027 budget program

6

Authorized body for state statistics
 

“Expenses and incomes of households of the Republic of Kazakhstan”, statistical form

April

“Expenses and incomes of the population of the Republic of Kazakhstan”, statistical form

“Report on the main indicators of the financial and economic activities of a healthcare entity”, the Social Finance (healthcare) statistical form

“Report on the volume of services rendered in the field of healthcare and the provision of social services”, the statistical form of the Service (healthcare)

“Dynamics of the main socio-economic indicators of the Republic of Kazakhstan”, statistical form

“Retail and wholesale trade in the Republic of Kazakhstan” by region, statistical form

August

7

Statistics departments of the regions of the Republic of Kazakhstan

“Report on the main indicators of the financial and economic activities of a healthcare entity”, the Social Finance (healthcare) statistical form

April

“Report on the volume of services rendered in the field of healthcare and the provision of social services”, the statistical form of the Service (healthcare)

“Expenses and incomes of households of the Republic of Kazakhstan”, statistical form

“Expenses and incomes of the population of the Republic of Kazakhstan”, statistical form

8

World Health Organization

Information on healthcare financing in OECD countries, a group of countries with a high-medium level of development and some other countries

September

9

Development Assistance Committee of the Organization for Economic Cooperation and Development

Data on donor funds published in the “Creditor Reporting System” database
 

September