Ұлттық теңiз тасымалдаушысының мәртебесін беру қағидаларын және шарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 25 маусымдағы № 425 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 1 шілдеде № 18946 болып тіркелді

      "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" 2002 жылғы 17 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 4-1 бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Ұлттық теңiз тасымалдаушысының мәртебесін беру қағидалары және шарттары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Р. Скляр

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің
2019 жылғы 25 маусымдағы
№ 425 бұйрығымен
бекітілді

Ұлттық теңiз тасымалдаушысының мәртебесін беру қағидалары және шарттары

1 – тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ұлттық теңіз тасымалдаушысының мәртебесін беру қағидалары (бұдан әрi – Қағидалар) "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" 2002 жылғы 17 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 4-1-бабының 1-тармағына сәйкес әзiрленген және Ұлттық теңiз тасымалдаушысының мәртебесін беру тәртібін және шарттарын айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) уәкiлеттi орган – сауда мақсатында теңiзде жүзу саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шекте салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      2) Ұлттық теңіз тасымалдаушысы - жолаушыларды, багажды, пошта жөнелтілімдерін, жүктерді халықаралық қатынаста теңізде тасымалдау бойынша қызметтер көрсететін және уәкiлеттi орган айқындайтын заңды тұлға.

2 – тарау. Ұлттық теңiз тасымалдаушысының мәртебесін беру тәртібі және шарттары

      3. Ұлттық теңіз тасымалдаушысының мәртебесі ұлттық мүдделерді қорғау, сондай-ақ Қазақстан Республикасының экспорттық-импорттық және транзиттік жүк тасымалдарындағы үлесін арттыру мақсатында беріледі.

      4. Ұлттық теңіз тасымалдаушысының мәртебесін уәкілетті орган халықаралық қатынаста тасымалдауды жүзеге асыру үшін Қазақстан Республикасының халықаралық кеме тізілімінде тіркелген, меншік құқығында немесе өзге де заңды негіздерде кемелері (танкерлер, құрғақ жүк кемелері, паромдар, контейнер тасушылар) бар Қазақстан Республикасының заңды тұлғаларына береді.

      5. Ұлттық теңіз тасымалдаушысының мәртебесін беру шарттары:

      1) халықаралық қатынастағы теңіз жүк тасымалы нарығында кемінде 5 (бес) жыл жұмыс тәжірибесі;

      2) кемелер экипаждарының құрамында қазақстандық азаматтардың кем дегенде 50% болуы;

      3) түзетулермен бірге алынған Теңізде адам өмiрiн қорғау жөнiндегі 1974 жылғы халықаралық конвенцияның (IX-тарауы) ережелеріне сәйкес берілген қауіпсіздікті басқару жөніндегі куәлік және сәйкестік туралы құжаттың көшірмелері.

      6. Осы Қағидалардың 5-тармағында көрсетілген шарттардың сәйкестігін растау үшін қатысушы Ұлттық теңіз тасымалдаушысының мәртебесін алу үшін уәкілетті органға мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) соңғы 5 (бес) жыл ішінде халықаралық қатынастағы жүк тасымалдау көлемі туралы ақпарат;

      2) кемелер экипажы мүшелерiнің жеке басын куәландыратын құжаттардың, олардың бiлiктiлiк құжаттары мен теңізде жүзу кітапшаларының көшiрмелерi;

      3) түзетулермен бірге алынған Теңізде адам өмiрiн қорғау жөнiндегі 1974 жылғы халықаралық конвенцияның (IX-тарауы) ережелеріне сәйкес берілген қауіпсіздікті басқару жөніндегі куәлік және сәйкестік туралы құжаттың көшірмелері.

      7. Бірнеше теңіз тасымалдаушылар бар болған жағдайда Ұлттық теңіз тасымалдаушысы ашық конкурс негізінде айқындалады.

      8. Сауда мақсатында теңiзде жүзу саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруды жүзеге асыратын уәкілетті органның ведомствосы ашық конкурсты ұйымдастырушы (бұдан әрі – конкурсты ұйымдастырушы) болып табылады.

      9. Конкурсты ұйымдастырушы өтінімдерді қабылдау күнінің аяқталуына кемінде 30 (отыз) күнтізбелік күн қалғанға дейін өтінімдерді қабылдау мекенжайы мен уақытын көрсете отырып, бұқаралық ақпарат құралдарында және уәкілетті органның ресми интернет-ресурсында конкурстық іріктеудің басталуы туралы хабарлайды.

      10. Қатысушылар ашық конкурсқа қатысу үшін конкурстың ұйымдастырушысына келесі мәліметтер көрсетілген еркін нысанда өтініш береді:

      1) Қазақстан Республикасының халықаралық кеме қатынасы тіркелімінде тіркелген, кемелердің түрлері бойынша бөлінген меншіктегі немесе жалға алынған сауда кемелерінің (танкерлер, құрғақ жүк кемелері, паромдар, контейнер тасушылар) саны;

      2) соңғы 5 (бес) жыл ішінде тасымалдау динамикасы (жүк номенклатурасы, тасымалдау бағыты);

      3) экипаж мүшелерiнiң азаматтығы бойынша бөлiнген жүзу құрамының саны;

      4) шетелдік порттарда агенттік компанияларының атауларын қоса алғанда, кемелердің қызметін жағалаулық қамтамасыз етудің құрылымы.

      Өтінішке мынадай құжаттардың нотариалды куәландырылған көшірмелері қоса беріледі:

      1) даму стратегиясы (сауда флотын ұлғайту, теңіз тасымалын, кадрлық әлеуетті дамыту бойынша қабылданған шаралар, басқа порттармен өзара іс-қимыл);

      2) өтінімде көрсетілген мәліметтерді растайтын құжаттар;

      3) түзетулермен бірге алынған Теңізде адам өмiрiн қорғау жөнiндегі 1974 жылғы халықаралық конвенцияның (IX-тарауы) ережелеріне сәйкес берілген қауіпсіздікті басқару жөніндегі куәлік және сәйкестік туралы құжаттың көшірмелері;

      4) сапа менеджменті жүйесінің сертификаты;

      5) аудиторлық есептер.

      11. Конкурсқа қатысу өтінімі және оған қоса берілген құжаттар тігіліп және нөмірленеді.

      12. Өтінімді қабылдау мерзімі өткеннен кейін келіп түскен өтінім және оған қоса берілген құжаттар қабылданбайды.

      13. Конкурсты ұйымдастырушы ұсынылған өтінімдерді қарау және іріктеу үшін комиссия құрады, оның құрамына Ұлттық кәсіпкерлер палатасының өкілдері кіреді.

      Комиссия төрағасы көлік саласы мәселелеріне жетекшілік ететін уәкілетті органның бірінші басшысының орынбасары болып табылады.

      Құзыретіне теңіз сауда флотын дамыту мәселелері кіретін конкурсты ұйымдастырушының өкілі комиссия хатшысы болып тағайындалады.

      Комиссия құрамы уәкілетті органның бұйрығымен бекітіледі, бұл ретте комиссия мүшелерінің жалпы саны тақ сан және 5 (бес) адамнан кем болуы қажет.

      Комиссия отырысы, егер оған кемінде үштен екісі қатысса, заңды деп есептеледі.

      14. Комисияның ұсынылған өтінімдерді, оған қоса берілген құжаттарды қарау және ашық конкурстың қортындысын шығару мерзімі өтінімдерді қабылдау аяқталған күнен бастап 5 (бес) жұмыс күнін құрайды.

      15. Конкурс бойынша шешім ашық дауыс беру арқылы қабылданады және оларға қатысып отырған комиссия мүшелерiнің жалпы санының көпшiлiгi дауыс берген болса, қабылданды деп саналады.

      16. Конкурстың жеңімпазы жұмыс тәжірибесі және халықаралық тасымалдарда теңiз арқылы жүктердi тасымалдау үшiн нарықта жұмыс iстейтiн үлесi, кемелер экипаждарының құрамында қазақстандық азаматтарының саны бойынша жоғары көрсеткішке ие үміткер танылады.

      Егер бірдей көрсеткіштері бар бірнеше үміткер бар болса, жеңімпаз үздік қаржылық көрсеткіштерге ие үміткер болып табылады.

      17. Ашық конкурстың қорытындысы төраға мен комиссияның мүшелері қол қойған хаттамамен ресімделеді.

      18. Ашық конкурстың қорытындысы негізінде конкурстың ұйымдастырушысы Ұлттық теңіз тасымалдаушысының мәртебесін беру бойынша уәкілетті органның бұйрығын әзірлейді.

      19. Ұлттық теңіз тасымалдаушысының мәртебесі белгіленбеген мерзімге беріледі.

Об утверждении Правил и условий присвоения статуса Национального морского перевозчика

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 25 июня 2019 года № 425. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 июля 2019 года № 18946.

      В соответствии с пунктом 1 статьи 4-1 Закона Республики Казахстан от 17 января 2002 года "О торговом мореплавании" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила и условия присвоения статуса Национального морского перевозчика.

      2. Комитету транспорта Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр Р. Скляр

  Утверждены
приказом Министра
индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
  от 25 июня 2019 года № 425

Правила и условия присвоения статуса Национального морского перевозчика

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила и условия присвоения статуса Национального морского перевозчика (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 1 статьи 4-1 Закона Республики Казахстан от 17 января 2002 года "О торговом мореплавании" и определяют порядок и условия присвоения статуса Национального морского перевозчика.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) уполномоченный орган - центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере торгового мореплавания, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, - межотраслевую координацию;

      2) Национальный морской перевозчик - юридическое лицо, оказывающее услуги по морской перевозке пассажиров, багажа, почтовых отправлений, грузов в международном сообщении и определяемое уполномоченным органом.

Глава 2. Порядок и условия присвоения статуса Национального морского перевозчика

      3. Статус Национального морского перевозчика присваивается в целях защиты национальных интересов, а также увеличения доли Республики Казахстан в экспортно-импортных и транзитных грузоперевозках.

      4. Статус Национального морского перевозчика присваивается решением уполномоченного органа юридическому лицу Республики Казахстан, обладающего на правах собственности либо иных законных основаниях торговыми судами (танкера, сухогрузы, паромы, контейнеровозы), зарегистрированных в международном судовом реестре Республики Казахстан и осуществляющих морские перевозки в международном сообщении.

      5. Условиями для присвоения статуса Национального морского перевозчика являются:

      1) опыт работы на рынке морской перевозки грузов в международном сообщении, не менее 5 (пяти) лет;

      2) наличие казахстанских граждан в составе экипажей судов, не менее 50 %;

      3) копии документа о соответствии и свидетельства об управлении безопасностью, выданных в соответствии с положениями Международной конвенции по охране человеческой жизни на море, 1974 года, с поправками (глава IХ).

      6. Для подтверждения соответствия условиям, указанным в пункте 5 настоящих Правил, участником на получение статуса Национального морского перевозчика предоставляются уполномоченному органу следующие документы:

      1) информация об объемах перевозок грузов в международном сообщении за последние 5 (пять) лет;

      2) копии документов, удостоверяющих личность членов экипажей судов, их квалификационных документов и мореходных книжек;

      3) копии документа о соответствии и свидетельства об управлении безопасностью, выданных в соответствии с положениями Международной конвенции по охране человеческой жизни на море, 1974 года, с поправками (глава IХ).

      7. В случае наличия нескольких морских перевозчиков Национальный морской перевозчик определяется на основе открытого конкурса.

      8. Организатором открытого конкурса является ведомство уполномоченного органа, осуществляющее реализацию государственной политики в сфере торгового мореплавания (далее – организатор конкурса).

      9. Организатор конкурса объявляет о проведении конкурсного отбора в средствах массовой информации и официальном интернет-ресурсе уполномоченного органа, с указанием адреса и времени приема заявок не менее чем за 30 (тридцать) календарных дней до даты окончания приема заявок.

      10. Для участия в открытом конкурсе участники подают организатору конкурса заявку, составленную в произвольной форме, в котором отражаются следующие сведения:

      1) количество собственных или зафрахтованных торговых судов (танкеры, сухогрузы, паромы, контейнеровозы), зарегистрированных в международном судовом реестре Республики Казахстан с разбивкой по типам судов;

      2) динамика перевозок за последние 5 (пять) лет (номенклатура грузов, направление транспортировки);

      3) количество плавательного состава с разбивкой по гражданству членов экипажей судов;

      4) структура берегового обеспечения деятельности судов, в том числе наименования агентских компаний в иностранных портах.

      К заявке прилагаются следующие нотариально засвидетельствованные копии документов:

      1) стратегия развития (принимаемые меры по наращиванию торгового флота, развитию морских перевозок, кадрового потенциала, взаимодействие с другими портами);

      2) документы, подтверждающие сведения, указанные в заявке;

      3) копии документа о соответствии и свидетельства об управлении безопасностью, выданных в соответствии с положениями Международной конвенции по охране человеческой жизни на море, 1974 года, с поправками (глава IХ);

      4) сертификат системы менеджмента качества;

      5) аудиторская отчетность.

      11. Заявка на участие в конкурсе и прилагаемые документы прошиваются и пронумеровываются.

      12. Заявка и прилагаемые к ним документы, поступившие после истечения срока приема заявок, не принимаются.

      13. Для рассмотрения и отбора поданных заявок организатором конкурса формируется комиссия, в состав которого включаются представители от Национальной палаты предпринимательства.

      Председателем комиссии является заместитель первого руководителя уполномоченного органа, курирующего вопросы транспортной отрасли.

      Секретарем комиссии назначается представитель организатора конкурса, в компетенцию которого входят вопросы развития морского торгового флота.

      Состав комиссии утверждается приказом уполномоченного органа, при этом общее количество членов комиссии составляет нечетное число и не менее 5 (пяти) человек.

      Заседание комиссии считается правомочным, если на нем присутствуют не менее двух третей ее состава.

      14. Срок рассмотрения комиссией поданных заявок, прилагаемых к ним документов и подведение итогов открытого конкурса, составляет 5 (пять) рабочих дней со дня окончания срока приема заявок.

      15. Решения по конкурсу принимаются открытым голосованием и считаются принятыми большинством голосов от общего количества присутствующих членов комиссии.

      16. Победителем конкурса признается претендент, имеющий наибольшие показатели по опыту работы и доли, занимаемой на рынке морской перевозки грузов в международном сообщении, количества казахстанских граждан в составе экипажей судов.

      В случае наличия нескольких претендентов с одинаковыми показателями, победителем признается претендент с наилучшими финансовыми показателями.

      17. Итоги открытого конкурса оформляются протоколом, подписываемым председателем и членами комиссии.

      18. На основании итогов открытого конкурса организатором конкурса готовится приказ уполномоченного органа по присвоению статуса Национального морского перевозчика.

      19. Статус Национального морского перевозчика присваивается на неопределенный срок.