Механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесімен ақпараттық өзара іс-қимыл жасауды жүзеге асыратын мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдарға қойылатын талаптарды бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 23 шілдедегі № 532 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 25 шілдеде № 19090 болып тіркелді.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз

      "Жол жүрісі туралы" 2014 жылғы 17 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 4 11-бабының 5-5) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесімен ақпараттық өзара іс-қимыл жасауды жүзеге асыратын мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдарға қойылатын талаптар бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің 2019 жылғы
23 шілдедегі № 532 бұйрығымен
бекітілген

Механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесімен ақпараттық өзара іс-қимыл жасауды жүзеге асыратын мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдарға қойылатын талаптар 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесімен ақпараттық өзара іс-қимыл жасауды жүзеге асыратын мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдарға қойылатын талаптар "Жол жүрісі туралы" 2014 жылғы 17 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 11-бабының 5-5) тармақшасына сәйкес әзірленді (бұдан әрі - Талаптар) және Механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесімен ақпараттық өзара іс-қимыл жасауды жүзеге асыратын мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдарға қойылатын талаптарды белгілейді.

      2. Осы Талаптарда мынадай анықтамалар пайданылады:

      1) мамандандырылған бағдарламалық қамтылым (бұдан әрі – МБҚ) – міндетті техникалық қарап-тексеруден өткізу нәтижелері туралы ақпаратты қалыптастыруды, сақтауды және міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесіне автоматты түрде беруді жүзеге асыратын бақылау-диагностикалық жабдықты басқару үшін бағдарламалық қамтылым;

      2) сәйкестендіру кілті – механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесіне диагностикалық картаны жіберу кезінде пайдаланылатын МБҚ айқындау және өзара әрекет ету үшін МБҚ бастапқы бағдарламалық кодта шифрленген электрондық цифрлық нышандардың жиыны;

      3) бастапқы бағдарламалық код – бағдарламалаудың қандай да бір тіліндегі немесе белгілеу тіліндегі адам оқи алатын және қайтадан пайдаланылатын компьютерлік бағдарлама мәтіні.

2-тарау. Механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесімен ақпараттық өзара іс-қимыл жүзеге асыратын мамандандырылған бағдарламалық қамтылымдарға қойылатын талаптар

      3. МБҚ:

      1) механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесінде (МТҚ қызметкері) әрбір пайдаланушы үшін (БҚ) жеке тұлғаның ЭЦҚ арқылы жеке авторландыру;

      2) мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісін тану;

      3) механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерінің техникалық жай-күйінің параметрлерін диагностикалық жабдықтардан беру;

      4) міндетті техникалық қарап-тексеруден өту мерзімділігіне сәйкес кейінгі міндетті техникалық қарап-тексеруден өту мерзімін автоматты түрде белгілеу;

      5) нақты уақыт режимінде міндетті техникалық қарап-тексеруді өткізу нәтижелері бойынша БАЖ-ға сенімді мәліметтерді ұсыну;

      6) механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін тексеру нәтижелері бойынша техникалық қарап-тексерудің диагностикалық картасын қалыптастыру;

      7) бақылау-диагностикалық жабдық оған қосылмаған және конфигурациялау кезінде әкімші алдын ала белгілегендерден басқа, камералардың өзге үлгілерінен фотосуретті алған кезде "Техникалық қарап-тексеру" БАЖ-ға техникалық қарап-тексерудің диагностикалық картасын қалыптастыруға және жөнелтуге автоматты түрде бас тарту;

      8) техникалық қарап-тексерудің диагностикалық картасын мемлекеттік және орыс тілдерінде және өлшеу хаттамасын экран мен баспаға, сондай-ақ ауытқуларды көрсете отырып, тармақтары белгіленген нормативтерге сәйкес келмейтін диагностикалық картаның екінші парағына шығару;

      9) роликті тежегіш стендте алдыңғы осьтің немесе тіркеменің (жартылай тіркеменің) артқы осін тежегіш жүйесінің көрсеткіштерін алу кезінде көлік құралын фотокамерадан және бейнекамерадан түсіруді қамтамасыз ету;

      10) бақылау-диагностикалық жабдықтардан, фотокамералар мен бейнекамералардан алынған деректерді түзетуге жол бермеу;

      11) дерекқордың резервтік көшірмелерін жасау;

      12) резервтік көшірмелерден дерекқорды қалпына келтіру;

      13) HDD дискісі істен шыққан жағдайда дерекқордың тұтастығын тексеру;

      14) автоматты жаңартуларды орнатуды қолдау;

      15) МБҚ жаңарту туралы ақпаратты логиндеу (тіркеу), сәйкестендіру белгілерін, сондай-ақ әрбір пайдаланушының әрекеттерін көрсете отырып, жабдықты қосу және ауыстыру;

      16) IP, Web және ұқсас камералардың жұмысын қолдау;

      17) айына 1 рет парольді ауыстыру;

      18) тіркелген фотосуреттің геолокациясын көрсете отырып, кадрды түсіру арқылы IP-камераның бейне ағынынан тікелей техникалық қарап-тексерудің диагностикалық картасында деректерді қабылдау және фотосуретті түсіру;

      19) "Техникалық қарап-тексеру" БАЖ операторының сұрау салуы бойынша логиндеу тарихын ұсыну функцияларын орындайды.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 26.04.2023 № 298 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3-1. МБҚ аппараттық-бағдарламалық кешеннің тиісті жұмысын қамтамасыз етеді және техникалық қарап-тексеру операторының өтінімі бойынша бір жұмыс күнінен кешіктірмей техникалық қарап-тексеру орталығы орналасқан жерге барады және ақауларды жояды.

      МБҚ иесі "Техникалық қарап-тексеру" БАЖ жеке кабинетінде МБҚ және техникалық қарап-тексеру операторы арасында қолданыстағы шарттық қатынастардың ашылуы мен жарамдылығына өтінімді растайды.

      МБҚ иесі техникалық қарап-тексеру операторының "Техникалық қарап-тексеру" БАЖ-да өзекті электрондық журналды жүргізеді.

      Ескерту. Қағида 3-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 26.04.2023 № 298 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Осы талаптарға сәйкес келетін МБҚ-ға БАЖ операторы берген бірегей сәйкестендіру кілті беріледі.

      5. Сәйкестендіру кілтін БАЖ операторы екі айда бір рет немесе көлік және коммуникация саласындағы уәкілетті органның сұрау салуы бойынша жаңартады.

      6. МБҚ қабылдайтын және БАЖ-ға берілетін көлік құралы фотосуретінің тік және көлденең бойынша пикселдер саны 1280х720 нүктеден кем болмауы, пішімі болуы тиіс .jpeg немесе .png және RGB түстерінің форматы 16 биттен кем емес, түстердің палитрасы сұр реңктерді қамтымауы тиіс.

      7. Техникалық қарап-тексеру нәтижелерінің деректері, көлік құралының фотосуреті, сондай-ақ "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес көлік құралдары иелерінің дербес деректері шифрланған дерекқорда сақталады.

      8. МБҚ жаңарту оны қорғау деңгейін өзгертуге немесе бұзуға, сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздік талаптары сәйкестігінің бұзылуына әкелмеуі тиіс.

      9. Бақылау-диагностикалық жабдықтардан көрсеткіштер көлік құралының диагностикалық желі бойынша өтуіне қарай нақты уақыт режимінде беріледі.

      10. МБҚ рұқсатсыз кіруден қорғау мынадай жалпы талаптарды орындаумен қамтамасыз етіледі:

      1) жергілікті есептеу желісін сыртқы қатерлерден қорғау;

      2) пайдаланушының атын (логинін) және парольді тексеру және ашық кілттер инфрақұрылымының цифрлық сертификаттарына негізделген пайдаланушыны сәйкестендіру негізінде пайдаланушыны сәйкестендіру;

      3) тиісті рұқсаттардың болуын талап ететін МБҚ ақпараттық-есептеу ресурстарына қол жеткізу үшін пайдаланушыны авторландыру;

      4) пайдаланушылардың деректерді енгізу, түзету, қарау құқықтарын дербестендірілген (жеке) анықтау;

      5) пайдаланушылардың МБҚ ресурстарына қол жеткізу құқықтарын дербестендірілген (жеке) айқындау;

      6) МБҚ-ның сыни функциялары мен қосымшаларымен пайдаланушылардың жұмысын хаттамалау;

      7) жүйелік файлдарды авторизацияланбаған пайдаланушылармен және бағдарламалық процестермен өзгертуден/зақымданудан қорғау;

      8) қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің алдыңғы нұсқалары төтенше жағдай болған жағдайда сақталады;

      9) МБҚ бағдарламалық қамтылымның жаңартуларын тестілеу осы үшін арнайы бөлінген серверлік жабдықта орындалады;

      10) МБҚ компоненттері функционалдық талаптарға, өнімділікке, басқа жүйелерге әсер етуге және осалдықтардың болмауына сыналады;

      11) бағдарламалық қамтылымның ескі нұсқалары мұрағатта барлық қажетті ақпаратпен және параметрлермен, рәсімдермен, конфигурация бөлшектерімен және қосымша бағдарламалық қамтылыммен бірге деректер мұрағатта сақталатындай етіп сақталады;

      11) МҚБ жұмыс станцияларында пайдаланушылардың белсенділігін мониторингтеу және деректердің бұзылуын болдырмау жүйесін енгізу.

      Ескерту. 10-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 26.04.2023 № 298 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Механикалық көлік құралдары мен олардың тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесімен ақпараттық өзара іс қимылды жүзеге асыратын МҚБ сенімді бағдарламалық қамтылымдар және электрондық өнеркәсіптің өнімдер тізіліміне кіреді.

      Техникалық қарап-тексеру операторларының әрекеттерін бақылау үшін МҚБ-да DLP функциясын қосу.

      Ескерту. Қағида 11-тармақпен толықтырылды - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 26.04.2023 № 298 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Көлік құралының типі мен жіктемесіне сәйкес көлік құралын міндетті техникалық қарап-тексеруден өткізу үшін белгіленгеннен уақыттан аз көлік құралдарын міндетті техникалық қарап-тексеруден өткізген кезде механикалық көлік құралдарын және оның тіркемелерін міндетті техникалық қарап-тексерудің бірыңғай ақпараттық жүйесіне техникалық қарап-тексерудің диагностикалық карталарын қалыптастырудан және жөнелтуден автоматты түрде бас тарту: O-1, L-1-7 – 15 минут, санаты М-1 -20 минут, санаттары М-2, М-3, N-1, N-2, N-3, О-2, О-3, О-4 –30 минутты құрайды.

      Ескерту. Қағида 12-тармақпен толықтырылды - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 26.04.2023 № 298 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Об утверждении требований к специализированным программным обеспечениям, осуществляющим информационное взаимодействие с единой информационной системой обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 23 июля 2019 года № 532. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 июля 2019 года № 19090.

      В соответствии с подпунктом 5-5) статьи 11 Закона Республики Казахстан от 17 апреля 2014 года "О дорожном движении" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые требования к специализированным программным обеспечениям, осуществляющим информационное взаимодействие с единой информационной системой обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним.

      2. Комитету транспорта Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

      Министр индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан

  Утверждены
приказом Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 23 июля 2019 года № 532

Требования к специализированным программным обеспечениям, осуществляющим информационное взаимодействие с единой информационной системой обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие требования к специализированным программным обеспечениям, осуществляющим информационное взаимодействие с единой информационной системой обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним (далее – Требования) разработаны в соответствии с подпунктом 5-5) статьи 11 Закона Республики Казахстан от 17 апреля 2014 года "О дорожном движении" и устанавливают требования к специализированным программным обеспечениям, осуществляющим информационное взаимодействие с единой информационной системой обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним.

      2. В настоящих Требованиях используются следующие определения:

      1) специализированное программное обеспечение (далее – СПО) – программное обеспечение, для управления контрольно-диагностическим оборудованием, осуществляющий формирование, хранение и автоматическую передачу информации о результатах проведения обязательного технического осмотра в единую информационную систему обязательного технического осмотра;

      2) идентификационный ключ – набор электронных цифровых символов, зашифрованный в исходном программном коде СПО, для взаимодействия и определения используемого СПО при отправке диагностической карты технического осмотра в единую информационную систему обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним;

      3) исходный программный код – текст компьютерной программы на каком-либо языке программирования или языке разметки, который может быть прочтен человеком и повторно использован.

Глава 2. Требования к специализированным программным обеспечениям, осуществляющим информационное взаимодействие с единой информационной системой обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним

      3. СПО выполняет функцию:

      1) авторизации в единую информационную систему обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним (ПО) по средствам электронной цифровой подписи физического лица для каждого пользователя (сотрудник ОТО) индивидуально;

      2) распознавания государственного регистрационного номерного знака;

      3) передачи параметров технического состояния механических транспортных средств и прицепов к ним с диагностических оборудований;

      4) автоматического установления срока прохождения последующего обязательного технического осмотра согласно периодичности прохождения обязательного технического осмотра;

      5) предоставления сведений в ЕИС по результатам проведения обязательного технического осмотра в режиме реального времени;

      6) формирования диагностической карты технического осмотра по результатам проверки механических транспортных средств и прицепов к ним;

      7) автоматического отказа на формирование и отправку диагностической карты технического осмотра в ЕИС при отсутствии подключения контрольно-диагностического оборудования к ней и получении фотографии с иных типов камер, кроме предустановленных администратором при конфигурировании;

      8) вывода на экран и на печать диагностическую карту технического осмотра на государственном и русском языках и протокола измерений, а также на второй лист диагностической карты, пункты по которым транспортное средство не соответствует установленным нормативам с указанием отклонений;

      9) обеспечения съемки транспортного средства с фотокамеры при снятий показаний тормозной системы передней оси или задней оси прицепа (полуприцепа) на роликовом тормозном стенде;

      10) недопущения корректировки данных полученных с контрольно-диагностических оборудований, фотокамеры и видеокамеры;

      11) создания резервных копии баз данных;

      12) восстановления базы данных из резервных копий;

      13) проверки целостности базы данных в случае выхода из строя HDD диска;

      14) поддержки установки автоматических обновлений;

      15) логирование (фиксирование) информаций об обновлении СПО, подключения и смена оборудования с указанием идентификационных признаков, а также действий каждого пользователя;

      16) поддержки работы IP, Web и аналоговых камер;

      17) смены пароля 1 (один) раз в месяц;

      18) принятия данных и фиксаций фото в Диагностической карте технического осмотра напрямую из видеопотока IP-камеры путем захвата кадра, с указанием геолокации зафиксированного фото;

      19) предоставление истории логирования по запросу оператора ЕИС "Техосмотр".

      Сноска. Пункт 3 - в редакции приказа и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 26.04.2023 № 298 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3-1. СПО обеспечивает соответствующую работу аппаратно-программного комплекса и по заявке оператора технического осмотра не позднее одного рабочего дня выезжает на место дислокации центра технического осмотра и устраняет неполадки.

      Владелец СПО подтверждает заявку на открытие и действительность существующих договорных отношений между СПО и операторам технического осмотра по средствам личного кабинета ЕИС "Техосмотр".

      Владелец СПО ведет актуальный электронный журнал в ЕИС "Техосмотр" Операторов технического осмотра.

      Сноска. Требования дополнены пунктом 3-1 в соответствии с приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 26.04.2023 № 298 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. СПО соответствующему настоящим Требованиям, присваивается идентификационный ключ, выданный оператором ЕИС.

      5. Идентификационный ключ обновляется оператором ЕИС один раз в два месяца или по запросу уполномоченного органа в области транспорта и коммуникаций.

      6. Количество пикселей по горизонтали и вертикали изображения транспортного средства составляет не менее 1280х720 точек, имеет формат .jpeg или .png и формат цвета RGB не менее 16 бит, палитра цветов не включает оттенки серого.

      7. Данные результатов технического осмотра, фотография транспортного средства, а также персональные данные владельцев транспортных средств хранятся в зашифрованной базе данных в соответствии с Законом Республики Казахстан "О персональных данных и их защите".

      8. Обновление СПО не приводит к изменению или нарушению уровня его защиты, а также к повреждению соответствия требований защиты информационной безопасности.

      9. Показания с контрольно-диагностических оборудований передаются в режиме реального времени по мере прохождения транспортного средства по диагностической линий.

      10. Защита СПО от несанкционированного доступа обеспечивается выполнением следующих общих требований:

      1) защита локальной вычислительной сети от угроз извне;

      2) идентификация пользователя на основе проверки имени (логина) пользователя и пароля и идентификации пользователя, основанной на цифровых сертификатах инфраструктуры открытых ключей;

      3) авторизация пользователя для доступа к информационно-вычислительным ресурсам СПО, требующим наличия соответствующих разрешений;

      4) персонифицированное (индивидуальное) определение прав пользователей на ввод, корректировку, просмотр данных;

      5) персонифицированное (индивидуальное) определение прав пользователей на доступ к ресурсам СПО;

      6) протоколирование работы пользователей с критическими функциями и приложениями СПО;

      7) защита системных файлов от изменения/повреждения неавторизованными пользователями и программными процессами;

      8) предыдущие версии прикладного программного обеспечения сохраняются на случай чрезвычайной ситуации;

      9) тестирование обновлений программного обеспечения СПО выполняет на специально выделенном для этого серверном оборудовании;

      10) компоненты СПО протестированы на соответствие функциональным требованиям, производительности, влиянию на другие системы и отсутствию уязвимостей;

      11) старые версии программного обеспечения сохраняются в архиве вместе со всей необходимой информацией и параметрами, процедурами, деталями конфигурации и вспомогательным программным обеспечением столько, сколько данные сохраняются в архиве;

      11) наличие на рабочих станциях СПО внедрение системы мониторинга активности пользователей и предотвращения утечки данных.

      Сноска. Пункт 10 с изменениями, внесенными приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 26.04.2023 № 298 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11. СПО, осуществляющее информационное взаимодействие с единой информационной системой обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к ним, включается в реестр доверенного программного обеспечения и продукции электронной промышленности.

      Для отслеживания действий операторов технического осмотра в СПО включить функцию DLP.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 11 в соответствии с приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 26.04.2023 № 298 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. Автоматический отказ на формирование и отправку диагностических карт технического осмотра в единую информационную систему обязательного технического осмотра механических транспортных средств и прицепов к нему, время проведения обязательного технического осмотра транспортных средств которых меньше установленного для проведения обязательного технического осмотра транспортного средства согласно типу и классификации транспортного средства: O-1, L-1-7 – составляет 15 минут, категории М-1 – 20 минут, категории М-2, М-3, N-1, N-2, N-3, О-2, О-3, О-4 – 30 минут.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 12 в соответствии с приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 26.04.2023 № 298 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).