Теңіз портының міндетті көрсететін қызметтері үшін бағаларды (тарифтерді) қолдану қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 1 тамыздағы № 602 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 5 тамызда № 19199 болып тіркелді.

      "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" 2002 жылғы 17 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 4-бабы 3-тармағының 55-42) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Теңіз портының міндетті көрсететін қызметтері үшін бағаларды (тарифтерді) қолдану қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Р. Скляр

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
2019 жылғы 1 тамыздағы
№ 602 бұйрығымен
бекітілген

Теңіз портының міндетті көрсететін қызметтері үшін бағаларды (тарифтерді) қолдану қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Теңіз портының міндетті көрсететін қызметтері үшін бағаларды (тарифтерді) қолдану қағидалары "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" 2002 жылғы 17 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 4-бабының 3-тармағының 55-42) тармақшасына сәйкес әзірленді және теңіз портының міндетті көрсететін қызметтері үшін бағаларды (тарифтерді) қолдану тәртібін айқындайды.

      2. Теңіз портының міндетті түрде көрсететін қызметтерінің тізбесі (бұдан әрі - Міндетті түрде көрсетілетін қызметтердің тізбесі) "Теңіз портының міндетті түрде көрсететін қызметтерінің тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы №77 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10906 тіркелген) бұйрығымен бекітілді.

      3. Танкерлер үшін теңіз портының міндетті түрде көрсететін қызметтері үшін тарифтерді табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті орган реттейді.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.11.2019 № 819 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      уәкілетті орган – сауда мақсатында теңізде жүзу саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шегінде салааралық басшылықты жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      тәуекел коэффициенті – авариялық оқиғаның мүмкін болуына байланысты теңізө портының көрсетілетін өызметтері үшін тарифтерге қосымша пайыз және ескі кемеге қызмет көрсету кезінде қосымша күш-жігер көрсеткені үшін үстемеақы.

2-тарау. Теңіз портының міндетті көрсететін қызметтері үшін бағаларды (тарифтерді) қолдану тәртібі

      5. Міндетті түрде көрсететін қызметтердің тізбесіне:

      корабельдік;

      навигациялық;

      арнамен өткен үшін;

      айлақтық;

      зәкірлік;

      арқандап байлау;

      табиғат қорғау іс-шаралары саласында;

      карантиндік кіреді.

      1) Кеменің қызмет көрсетуіне арналған баға (тариф) кеме теңіз портына әрбір рет кірген және порттан шыққан кезде қолданылады және кеменің әрбір брутто тіркелген тоннасына белгіленеді.

      2) Навигациялық орталықтың қызметтерін пайдалану "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 156-бабының 1-тармағына сәйкес уәкілетті орган бекітетін бағалар (тарифтер) бойынша ақылы негізде жүзеге асырылады.

      Кемелердің қозғалысын басқару жүйесін пайдалана отырып навигациялық қызметтер көрсету тәртібі Қазақстан Республикасы Инвистициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 24 ақпандағы № 162 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12193 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасының теңіз порттарында және оларға кіреберістерде кемелердің жүзу және тұрақта тұру қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      Навигациялық орталықтың қызметтерін пайдаланудың бағасы (тарифі) кеменің өлшемдік куәлігінде көрсетілген кеменің жалпы сыйымдылық бірлігі үшін белгіленеді және кеме қозғалысын басқару жүйесі әрекет ету аймағында кеменің кіруі үшін және кеме қозғалысын басқару жүйесі әрекет ету аймағында кеменің шығуы үшін бөлек қолданылады.

      Өлшеу куәлігі жоқ кемелер үшін навигациялық орталықтың қызметтерін пайдалану бағасының (тарифінің) есебі кеме құжаттарында көрсетілген кеме бортының ең көп ұзындығы, ең көп ені және ең көп биіктігі – кеменің үш көлемінің көбейтіндісі арқылы текше метріне есептелетін кеменің шартты көлемі бойынша 0,35 коэффициентін қолдану арқылы жүргізіледі.

      Баржабуксирлік құрамның, керуендер мен өзге де құрамдық жүзу объектілерінің (соның ішінде салдар) жалпы сыйымдылығы навигациялық орталығының қызметтерінің көлемін есептеу кезінде жүзу объектілердің барлық элементтерінің жалпы сыйымдылығының қосындысы ретінде айқындалады. Жүзу объектілерінің жалпы сыйымдылығы болмаған жағдайда, кеме құжаттарында немесе жүзу объектілерінің басқа құжаттарында көрсетілген кеме бортының ең көп ұзындығы, ең көп ені және ең көп биіктігі – кеменің үш көлемінің көбейтіндісі арқылы текше метріне есептелетін кеменің шартты көлемі бойынша 0,35 коэффициентін қолдану арқылы жүргізіледі.

      Ақтау портының навигациялық қызметтері (навигациялық мән-жай құралдарын пайдалану) үшін бағалар (тарифтер) кеменің портқа әрбір кіруі мен шығуы кезінде қолданылады және кеменің әрбір брутто-тіркелу тоннасы үшін белгіленеді.

      Навигациялық орталықтың қызметтеріне арналған баға (тариф) әскери кемелерге және Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Әскери-Теңіз күштерінің және Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті Шекара қызметінің кемелеріне, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды ескерту және (немесе) жою бойынша шараларды қабылдау, оларға дайындықты арттыру (оқытулар, жаттығулар) бойынша іс-шараларға қатысу үшін тартылатын мемлекеттік органдардың кемелеріне қолданылмайды.

      3) Каналмен өткені үшін баға (тариф) соңғы баратын жеріне каналдан әрбір өткен сайын қолданылады және кеменің әрбір брутто тіркелген тоннасына белгіленеді.

      4) Жүк операцияларына айлақты пайдалану бағасы (тарифі) айлақтың басындағы жүк кеменің тұрағына қолданылады және әрбір бруттосына тіркелген тоннасына белгіленеді және айлақтың басындағы кемелерден алынады (рейдік айлақтан басқа).

      Жүк операцияларынан тыс операцияларына айлақты пайдалану бағасы (тарифі) айлақтың басындағы тұрақта тұрған уақыт ішінде кемелердің әрбір бруттосына тіркелген тоннасына белгіленеді және айлақтың басында тұрған уақыт үшін кемелерден алынады (рейдтік айлақтан басқа).

      5) Зәкірлік қызмет үшін баға (тариф) рейдте және/немесе айлақта кемелерге зәкірлік тұрақ үшін қолданылады және кеменің әрбір бруттосына тіркелген тоннасына белгіленеді.

      6) Арқандап байлау қызметі үшін баға (тариф) арқанның ұштарын тарату, арқанды босату және кемелерді тарту бойынша арқан байлаушылардың жұмысына қолданылады.

      Арқандап байлау қызметі үшін арналған баға (тариф) бір операцияға белгіленеді.

      7) Табиғатты қорғау іс-шаралары үшін баға (тариф) портта кемелердің тұрақта тұрған әр тәулігіне белгіленеді.

      8) Карантиндік қызметтер үшін баға (тариф) кеменің бір рет кіргені үшін белгіленеді.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда көзделген – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 02.06.2023 № 406 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Осы портқа тіркелген кемелер кеменің теңізде автономды жұмыс істеу мерзімінен көп болуына байланысты жүктен тыс операцияларды (қорларды толықтыру, бункерлеу, қалдықтарды тапсыру немесе өзге де мәжбүрлі қажеттілік) жүзеге асыру үшін портқа кірген кезде теңіз портының иесі (теңіз терминалының операторы), мемлекет реттеп көрсететін қызметтерді қоспағанда, теңіз портының міндетті көрсететін қызметтеріне өзі айқындаған шарттарда және тәртіппен жеңілдіктер ұсынады.

      Қазақстан Республикасының теңіз және аумақтық суларында балық аулауды және акваөсіру объектілерін өсіруге және (немесе) күтіп-бағуға, көбейтуге байланысты қызметті жүзеге асыратын осы теңіз портына тіркелген кемелер портқа кірген кезде теңіз портының иесі (теңіз терминалының операторы), мемлекет реттеп көрсететін қызметтерді қоспағанда, теңіз портының міндетті көрсететін қызметтеріне өзі айқындаған шарттарда және тәртіппен жеңілдіктерді ұсынады.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 02.06.2023 № 406 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); өзгеріс енгізілді - ҚР Көлік министрінің 24.09.2024 № 312 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

      7. Теңіз портының иесі және навигациялық орталық кемелерге (субстандартты не шығарылғанына жиырма жылдан асқан), оның ішінде осы теңіз портының акваториясына кіретін шетелдік кемелерге қатысты теңіз портының міндетті көрсететін қызметтеріне арналған тарифтерге тәуекел коэффициенттерін қолдануға құқылы.

      Тәуекел коэффициенттерінің мөлшерін теңіз портының иесі, навигациялық қызметтер көрсетуге қатысты сауда мақсатында теңізде жүзу саласындағы мемлекеттік саясатты жүзеге асыратын уәкілетті органның ведомствосы айқындайды.

      Бұл ретте, тәуекел коэффициенттерінің мөлшерін келесіден аспауы керек:

      20 жылдан асқан және 25 жылға дейінгі кемелер үшін – теңіз портының міндетті қызметінен 30 % құрайды;

      25 жылдан асқан кемелер үшін – теңіз портының міндетті қызметінен 50 % құрайды.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.11.2019 № 819 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

On approval of the Rules for the application of prices (tariffs) for mandatory seaport services

Order of the Minister of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan dated August 1. 2019 no. 602. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on August 5, 2019 no. 19199.

      Unofficial translation

      In accordance with sub-clause 55-42) of clause 3 of article 4 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated January 17, 2002 "On Merchant Shipping" I HEREBY ORDER:

      1. To approve the attached Rules for the application of prices (tariffs) for mandatory seaport services.

      2. The Transport Committee of the Ministry of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan in accordance with the procedure, established by the legislation, shall ensure:

      1) state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of state registration of this order, direction in the Kazakh and Russian languages to the Republican State Enterprise on the Right of Economic Management "Institute of Legislation and Legal Information" for official publication and inclusion to the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) placement of this order on the Internet resource of the Ministry of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan.

      3. Control over execution of this order shall be entrusted to the supervising vice-minister of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall come into force upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication.

      Minister R. Sklyar

      "AGREED"

      Ministry of National Economy

      of the Republic of Kazakhstan

  Approved
by the order of the Minister of Industry and Infrastructural Development
of the Republic of Kazakhstan
dated August 1, 2019 no. 602

Rules for the application of prices (tariffs) for mandatory seaport services Chapter 1. General provision

      1. These Rules for the application of prices (tariffs) for mandatory seaport services have been developed in accordance with sub-clause 55-42) of clause 3 of article 4 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated January 17, 2002 "On Merchant Shipping" and shall determine the procedure for the application of prices (tariffs) for mandatory seaport services.

      2. List of mandatory seaport services, was approved by the order of the Minister of Investment and Development of the Republic of Kazakhstan dated January 30, 2015 no. 77 "On approval of the List of mandatory seaport services" (registered with the Register of state registration of regulatory legal acts as no.10906) (hereinafter referred to as the List of mandatory services).

      3. Tariffs for compulsory seaport services for tankers shall be regulated by the authorized body, carrying out management in the sphere of natural monopolies.

      Footnote. Clause 3 is in the wording of the order of the Minister of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan dated 01.11.2019 No. 819 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      4. In these Rules, the following definitions shall be used:

      authorized body – a central executive body carrying out management in the sphere of merchant shipping, as well as to the extent stipulated by the legislation of the Republic of Kazakhstan, - intersectoral;

      risk ratio – additional percentage of the tariffs for seaport services due to the likelihood of an accident and an allowance for additional efforts when servicing an old ship.

Chapter 2. Procedure application of prices (tariffs) for mandatory seaport services

      5. The List of mandatory services shall include:

      shipboard;

      navigation;

      for canal passage;

      berthing;

      anchoring;

      mooring;

      in the sphere of environmental protection measures;

      quarantine.

      1) The price (tariff) for shipboard services shall be applied at each entry into the port and departure of a ship from the port and shall be set for each gross registered ton of the ship.

      2) Use of the services of the navigation center shall be carried out on a paid basis at prices (tariffs) approved by the authorized body in accordance with paragraph 1 of Article 156 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On State Property”.

      The procedure for the provision of navigation services using the ships traffic control system shall be carried out in accordance with the Rules for navigation and berthing of ships in the seaports of the Republic of Kazakhstan and at approaches to them, approved by the order of the acting Minister for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan dated February 24, 2015 No. 162 (registered in the Register of state registration of regulatory legal acts No. 12193).

      The price (tariff) for using the services of the navigation center shall be set per unit of gross tonnage of the ship specified in the ship's measurement certificate and shall be applied for the ship's entry into the coverage area of the ships control system and separately for the ship’s exit from the coverage area of the ships traffic control system.

      The calculation of the price (tariff) for using the services of a navigation center for ships that do not have a tonnage certificate shall be made based on the conventional volume of the ship, calculated in cubic meters, by multiplying three dimensions of the ship - the greatest length, the greatest width and the greatest height of the ship's side, specified in the ship's documents, using a coefficient of 0.35.

      The gross tonnage of barge tug trains, caravans and other composite floating objects (including rafts) when calculating the volume of services of the navigation center shall be determined as the sum of the gross tonnage of all elements of the composite floating objects. In the absence of gross tonnage for floating objects, the calculation shall be made according to the conditional volume of the floating object, calculated in cubic meters, by multiplying three values - the greatest length, the greatest width and the greatest height of the floating object, specified in the ship's documents or other documents of the floating object, using a coefficient of 0, 35.

      Prices (tariffs) for navigation services of the port of Aktau (use of navigation aids) shall be applied at each entry into the port and departure of the ship from the port and shall be set for each gross registered ton of the ship.

      The price (tariff) for the services of the navigation center shall not be applied to warships and ships of the Navy of the Armed Forces of the Republic of Kazakhstan and the Border Service of the National Security Committee of the Republic of Kazakhstan, as well as ships attracted by state bodies to take measures on prevention and (or) liquidation of emergency situations of a natural and man-made nature, participation in activities to improve preparedness for them (exercises, training).

      3) The price (tariff) for canal passage shall be applied for each one-way passage of the canal and shall be set for each gross registered ton of the ship.

      4) The price (tariff) for the use of the berth for cargo operations shall be applied for the ship's stay at the berth for cargo operations and shall be set for each gross registered ton of the ship and shall be paid from ships moored at the berth (excluding the road berth).

      The price (tariff) for the use of the berth for auxiliary (non-cargo) operations shall be applied during the ship's stay at the berth and shall be set for each gross registered ton of the ship during the stay at the berth and shall be paid from ships moored at the berth (excluding the road berth).

      5) The price (tariff) for anchoring service shall be applied for anchorage of ships in the roadstead and/or at the berth and shall be set for each gross registered ton of the vessel.

      6) The price (tariff) for mooring services shall be applied for the work of mooring operators in carrying out mooring lines, unmooring and hauling ships.

      The price (tariff) for mooring services shall be set for one operation.

      7) The price (tariff) for environmental protection measures shall be set for each day the vessel stays in the port.

      8) The price (tariff) for quarantine services shall be set for one ship entry.

      Footnote. Paragraph 5 is in the wording of the order of the Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan dated 02.06.2023 No. 406 (shall be enforced upon expiry of sixty calendar days after the day of its first official publication).

      6. When ships assigned to a given seaport enter the port to carry out non-cargo operations (replenishment of supplies, bunkering, waste disposal or other forced necessity) due to being at sea beyond the ship’s autonomous operation period, the seaport owner (marine terminal operator) shall provide discounts for mandatory seaport services on the terms and in the manner specified by him, with the exception of state-regulated services.

      When ships assigned to a given seaport enter the port that carry out fishing in the sea and territorial waters of the Republic of Kazakhstan, the owner of the seaport (marine terminal operator) shall provide discounts for mandatory services of the seaport on the terms and in the manner determined by him, with the exception of fees for mooring services, for the use of the berth for (outside) cargo operations.

      Footnote. Paragraph 6 is in the wording of the order of the Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan dated 02.06.2023 No. 406 (shall be enforced upon expiry of sixty calendar days after the day of its first official publication).

      7. The owner of the seaport and the navigation center may apply risk factors to the tariffs for mandatory services of the seaport in relation to ships (sub-standard or over twenty years old), including foreign ones, entering the water area of this seaport.

      The sizes of risk coefficients shall be established by the owner of the seaport in relation to navigation services by the department of the authorized body implementing the state policy in the field of merchant shipping.

      At the same time, the size of the increasing coefficient should not exceed:

      for ships over 20 years old and up to 25 years old - 30% of the payment for mandatory services of the seaport;

      for ships over 25 years old - 50% of the payment for mandatory services of the seaport.

      Footnote. Clause 7 is in the wording of the order of the Minister of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan dated 01.11.2019 No. 819 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).