Қорғаныстық-өнеркәсіптік кешен ұйымдарына мемлекеттік қолдау шараларын беру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 29 тамыздағы № 675 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 29 тамызда № 19312 болып тіркелді.

      "Қорғаныс өнеркәсібі және мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс туралы" 2019 жылғы 18 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 9) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қорғаныстық-өнеркәсіптік кешен ұйымдарына мемлекеттік қолдау шараларын беру қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Қорғаныс-өнеркәсіп кешенін дамыту департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Білім және ғылым министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Сыртқы істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің
2019 жылғы 29 тамыздағы
№ 675 бұйрығымен
бекітілген

Қорғаныстық-өнеркәсіптік кешен ұйымдарына мемлекеттік қолдау шараларын беру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қорғаныстық-өнеркәсіптік кешен ұйымдарына мемлекеттік қолдау шараларын беру қағидалары "Қорғаныс өнеркәсібі және мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 6-бабының 9) тармақшасына сәйкес әзірленді.

      2. Қорғаныстық-өнеркәсіптік кешенді (бұдан әрі – ҚӨК) мемлекеттік қолдауды қорғаныс өнеркәсібі және мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) ҚӨК ұйымдарын дамыту бағыттарының қорғаныс өнеркәсібі және мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс саласындағы мемлекеттік саясат бағыттарына сәйкестігін айқындауды негізге ала отырып ұйымдастырады.

      3. ҚӨК ұйымдарын мемлекеттік қолдау мыналарға:

      1) ҚӨК ұйымдарын қаржылық қолдау;

      2) ҚӨК ұйымдарын ақпараттық-консультациялық қолдау;

      3) ҚӨК ұйымдарының кадр әлеуетін дамытуды қолдау;

      4) ҚӨК ұйымдарының сыртқы экономикалық қызметін қолдауға бөлінеді.

2-тарау. Қорғаныстық-өнеркәсіптік кешен ұйымдарын қаржылық қолдау

      4. Уәкілетті орган ҚӨК ұйымдарына әскери мақсаттағы тауарлар (өнімдер) өндіруді ұйымдастырудың және әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді берудің орындылығын айқындау негізінде екінші деңгейдегі банктердің және басқа да қаржы ұйымдарының қарыздар беруі жөнінде ұсыныстар әзірлейді. Қажет болған жағдайда уәкілетті орган аясында ҚӨК ұйымдарының мүдделерін ұсыну мақсатында екінші деңгейдегі банктермен және басқа да қаржы ұйымдарымен келіссөздер ұйымдастырылады.

      5. Жаңа өндірістерді құру, жұмыс істеп тұрғандарын кеңейту және (немесе) жаңарту, өндіріс құралдарын сатып алу, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды жүргізу үшін мемлекеттік бюджеттен және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздерден субсидиялау Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      6. Негізгі қорларды жаңғырту мен жаңартуға, өндірісті техникалық қайта жарақтандыруға, қазіргі заманғы технологиялар мен жабдықтарды енгізуге, жаңа өндірістерді ұйымдастыруға, жаңа технологияларды сатып алуға бағытталған инвестициялық жобаларды мемлекеттік қаржыландыру өндірістік жобалардың қаржылық рентабельділігін айқындауды ескере отырып жүзеге асырылады, бұл ретте экспорттық құрамдас бөлікті және әлеуметтік жауапкершілікті қамтамасыз ету мәселесі назарға алынады.

      Бұдан басқа, инвестициялық жобаларды мемлекеттік қаржыландыру республикалық бюджет шығыстарына ықпал ететін жағдайда, мәселе республикалық бюджет комиссиясының мақұлдауы үшін қарауға шығарылады.

      7. Салықтық және кедендік жеңілдіктер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес инвестициялар жөніндегі уәкілетті орган көрсететін инвестициялық преференциялар шеңберінде ұсынылады.

      Сондай-ақ, уәкілетті орган тарапынан салық және кеден жеңілдіктерін беру жөнінде өтінішхат жіберу жолымен жәрдемдесуге жол беріледі.

      8. Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында белгіленген тәртіппен бюджет қаражаттары есебінен шетелдік өнім берушілермен жасалған мәмілелер бойынша бағамдық айырма шығыстарын өтеу.

      9. Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік емес қарыздарды тарту үшін мемлекеттік кепілдіктер мен мемлекет кепілгерліктерін ҚӨК ұйымдарына беру олардың өндірістік қызметінің тиімділігін айқындау негізінде жүзеге асырылады. Өндірістік қызметтегі тиімділікті айқындау кезінде экономикалық орындылығы мәселелерімен қатар Қазақстан Республикасының аумағында және одан тыс жерлерде өндірістік жобаларды іске асыру кезінде ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелері ескеріледі.

      10. ҚӨК ұйымдарының мәселелерін қорғаныс өнеркәсібін дамытуға бағытталған мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына қосудың орындылығын қорғаныс өнеркәсібі және мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс саласындағы уәкілетті орган өндірістік рентабельділік перспективалық көріністерді орнату арқылы жүзеге асырады.

      11. Мемлекеттік қорғаныстық тапсырыстың орындаушысын таңдау кезінде инвестициялық жобаны іске асыруға арналған инвестициялар жөніндегі уәкілетті органмен жасалған келісімшарты болған кезде ҚӨК ұйымдарына қатысты басым тәртіппен Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шарт жасауға жол беріледі.

      Бұл ретте, басым инвестициялық келісімшартта көзделген инвестициялардың көлемі Республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және инвестициялық преференциялар беруге өтінім берілген күні қолданыста болған айлық есептік көрсеткіштің кемінде екі миллион еселенген (жаңа өндірістер құру бойынша) немесе бес миллион еселенген (қолданыстағы өндірістерді кеңейту және (немесе) жаңарту бойынша) мөлшерін құрайды.

3-тарау. Қорғаныстық-өнеркәсіптік кешен ұйымдарын ақпараттық-консультациялық қолдау

      12. ҚӨК дамытуға қажетті ақпаратты қамтитын анықтамалықтарды, каталогтарды, бюллетеньдерді, дерекқорларды қалыптастыру, шығару және (немесе) жүргізу мәселелерін Заңның 5-бабының 5) тармақшасына сәйкес ұйымдастыруды уәкілетті ұйым – Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын, әскери мақсаттағы тауарларды (өнімдерді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімдерді), әскери мақсаттағы жұмыстар мен әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттауды, оқ-дәрілерді қоспағанда, пайдаланылмайтын мүлікті өткізуді (оның ішінде экспорттауды), құртып жіберу, кәдеге жарату, көму арқылы жоюды және қайта өңдеуді, пайдаланылмайтын қорғаныс объектілерін мүліктік жалдауға (жалға) беру жөнінде қызметтер көрсетуді, қорғаныс өнеркәсібі саласындағы халықаралық көрмелерге қатысуды және оларды Қазақстан Республикасының аумағында ұйымдастыруды жүзеге асыратын заңды тұлғалар жүзеге асырады.

      Анықтамалықтардың, каталогтардың, бюллетеньдердің, дерекқорлардың мазмұны қажеттілігіне қарай ҚӨК ұйымдары беретін ақпараттар негізінде өзектендіріледі.

      13. ҚӨК дамуын қамтамасыз ету үшін қажетті мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарына ақпаратты орналастыру ҚӨК ұйымдары беретін электрондық ақпарат негізінде жүзеге асырылады. Бұл ретте электрондық ақпараттың форматын уәкілетті ұйым айқындайды.

4-тарау. Қорғаныстық-өнеркәсіптік кешен ұйымдарының кадрлық потенциалын дамытуды қолдау

      14. ҚӨК ұйымдарының қызметкерлеріне ақпараттық, консультациялық қолдау көрсету Қазақстан Республикасында және одан тыс жерлерде өткізілетін мемлекеттік оқыту бағдарламалары, курстар мен семинарлар туралы ақпаратты ҚӨК ұйымдарына жеткізу арқылы уәкілетті органның кадр құрылымдық бөлімшесі арқылы жүзеге асырылады.

      15. Уәкілетті орган қажеттілігіне қарай меншік нысанына қарамастан ұйымдармен, оның ішінде шетелдік ұйымдармен ҚӨК ұйымдарының қызметкерлерін тәжірибе алмасу, тағылымдамадан өткізу, қайта даярлау және біліктілігін арттыру мәселелері бойынша келісімдер жасасу жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру үшін алаңдар ұсынады.

      16. Уәкілетті орган білім беру саласындағы уәкілетті органда тиісті аккредитациясы және (немесе) лицензиясы бар оқу орындарының өтінішхаттары негізінде Қазақстан Республикасының орта-арнаулы және жоғары оқу орындарының (бұдан әрі – оқу орны) студенттері, курсанттары, тыңдаушылары және профессорлық-оқытушы өкілдерінің құрамдары үшін ҚӨК ұйымдарында практикалық тағылымдамалар өткізуді ұйымдастырады.

      17. Уәкілетті орган ҚӨК ұйымдарының өтінімдері негізінде қорғаныс өнеркәсібі үшін мамандар даярлауды талап ететін мамандықтар тізбесін қалыптастырады. Уәкілетті орган мамандықтар тізбесін мемлекеттік білім беру тапсырысына енгізу мақсатында білім беру саласындағы уәкілетті органға жібереді.

5-тарау. Қорғаныстық-өнеркәсіптік кешен ұйымдарының сыртқы экономикалық қызметін қолдау

      18. ҚӨК ұйымдарының сыртқы экономикалық қызметін қолдау, әскери мақсаттағы тауарларды (өнімдерді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімдерді), әскери мақсаттағы жұмыстарды, әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді шет мемлекеттердің нарықтарына ілгерлетуді ұйымдастыру, сондай-ақ ҚӨК ұйымдарының шет елдердегі қызметі үшін қолайлы жағдайлар жасау арқылы жүзеге асырылады. Аталған іс-шараларды өткізуді Қазақстан Республикасының дипломатиялық өкілдіктерінің, әскери атташе аппараттарының және уәкілетті ұйымдарының қатысуымен уәкілетті орган ұйымдастырады.

      19. Қазақстан Республикасында және шет елдерде көрмелерге, конференциялардға, семинарларға, таныстыруларға қатысуды ұйымдастыру ҚӨК ұйымдарын және көрме компанияларын тарта отырып уәкілетті ұйым жүзеге асырады.

      Бұл ретте, уәкілетті ұйым көрме компанияларымен өзара іс-қимыл жасай отырып, қазақстандық ҚӨК оң имидждін қалыптастыру үшін шетелде халықаралық көрмелердегі бірыңғай қазақстандық стендтерді, павильондарды, көрме алаңдарын ұйымдастырады.

Об утверждении Правил предоставления мер государственной поддержки организациям оборонно-промышленного комплекса

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 29 августа 2019 года № 675. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 августа 2019 года № 19312.

      В соответствии с подпунктом 9) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 18 марта 2019 года "Об оборонной промышленности и государственном оборонном заказе" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила предоставления мер государственной поддержки организациям оборонно-промышленного комплекса.

      2. Департаменту развития оборонно-промышленного комплекса Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр Р. Скляр

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство образования и науки
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство иностранных дел
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Утверждены
приказом Министра индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 29 августа 2019 года № 675

Правила предоставления мер государственной поддержки организациям оборонно-промышленного комплекса

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила предоставления мер государственной поддержки организациям оборонно-промышленного комплекса разработан в соответствии с подпунктом 9) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 18 марта 2019 года "Об оборонной промышленности и государственном оборонном заказе" (далее – Закон).

      2. Государственная поддержка оборонно-промышленного комплекса (далее – ОПК) организовывается уполномоченным органом в области оборонной промышленности и государственного оборонного заказа (далее – уполномоченный орган), исходя из определения соответствия направлений развития организаций ОПК направлениям государственной политики в области оборонной промышленности и государственного оборонного заказа.

      3. Государственная поддержка организаций ОПК подразделяется на:

      1) финансовую поддержку организаций ОПК;

      2) информационно-консультационную поддержку организаций ОПК;

      3) поддержку развития кадрового потенциала организаций ОПК;

      4) поддержку внешнеэкономической деятельности организаций ОПК.

Глава 2. Финансовая поддержка организаций оборонно-промышленного комплекса

      4. Уполномоченный орган вырабатывает предложения организациям ОПК по предоставлению займов банками второго уровня и другими финансовыми организациями на основании определения целесообразности организации производства товаров (продукции) военного назначения и предоставления услуг военного назначения. При необходимости под эгидой уполномоченного органа организуются переговоры с банками второго уровня и другими финансовыми организациями в целях предоставления интересов организаций ОПК.

      5. Субсидирование из государственного бюджета и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан для создания новых, расширения и (или) обновления действующих производств, приобретения средств производства, проведения научно-исследовательских и опытно-конструкторских работ осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      6. Государственное финансирование инвестиционных проектов, направленных на модернизацию и обновление основных фондов, техническое перевооружение производства, внедрение современных технологий и оборудования, организацию новых производств, приобретение новых технологий осуществляется с учетом определения финансовой рентабельности производственных проектов, при этом, принимается во внимание вопрос обеспечения экспортной составляющей и социальной ответственности.

      Кроме того, в том случае, когда государственное финансирование инвестиционных проектов окажет влияние на расходы республиканского бюджета, вопрос выносится на рассмотрение для одобрения на республиканской бюджетной комиссии.

      7. Налоговые и таможенные льготы в соответствии с законодательством Республики Казахстан предоставляются в рамках инвестиционных преференций, оказываемых уполномоченным органом по инвестициям.

      Также, допускается содействие со стороны уполномоченного органа путем направления ходатайства по предоставлению налоговых и таможенных льгот.

      8. Возмещение расходов курсовой разницы по сделкам с иностранными поставщиками за счет бюджетных средств в порядке, установленном бюджетным законодательством Республики Казахстан.

      9. Предоставление государственных гарантий и поручительств государства для привлечения негосударственных займов в соответствии с законодательством Республики Казахстан организациям ОПК осуществляется на основании определения эффективности их производственной деятельности. При определении эффективности производственной деятельности наряду с вопросами экономической целесообразности учитываются вопросы обеспечения национальной безопасности при реализации производственных проектов на территории Республики Казахстан и за ее пределами.

      10. Целесообразность включения вопросов организаций ОПК в документы системы государственного планирования, направленных на развитие оборонной промышленности, определяется уполномоченным органом через установление видения перспектив производственной рентабельности.

      11. При выборе исполнителя государственного оборонного заказа допускается заключение договора в приоритетном порядке в отношении организации ОПК при наличии у таковой контракта, заключенного с уполномоченным органом по инвестициям на реализацию инвестиционного проекта в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      При этом, объем инвестиций, предусмотренных приоритетным инвестиционным контрактом, составляет не менее двухмиллионнократного (по созданию новых производств) или пятимиллионнократного (по расширению и (или) обновлению действующих производств) размера месячного расчетного показателя, установленного Законом о республиканском бюджете и действующего на дату подачи заявки на предоставление инвестиционных преференций.

Глава 3. Информационно-консультационная поддержка организаций оборонно-промышленного комплекса

      12. Организация вопросов формирования, издания и (или) ведения справочников, каталогов, бюллетеней, баз данных, содержащих информацию, необходимую для обеспечения развития ОПК, осуществляется уполномоченной организацией – юридическим лицом, определяемым Правительством Республики Казахстан в соответствии с подпунктом 5) статьи 5 Закона, осуществляющим импорт товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), работ военного назначения и услуг военного назначения, реализацию (в том числе экспорт), ликвидацию посредством уничтожения, утилизации, захоронения и переработку неиспользуемого имущества, за исключением боеприпасов, оказание услуг по предоставлению в имущественный наем (аренду) неиспользуемых оборонных объектов, участие в международных выставках в области оборонной промышленности и их организацию на территории Республики Казахстан.

      Содержание справочников, каталогов, бюллетеней, баз данных по мере необходимости актуализируется на основании предоставляемой информации от организаций ОПК.

      13. Размещение информации на интернет-ресурсах государственных органов, необходимой для обеспечения развития ОПК осуществляется на основании электронной информации, предоставляемой организациями ОПК.

Глава 4. Поддержка развития кадрового потенциала организаций оборонно-промышленного комплекса

      14. Предоставление информационной, консультационной поддержки работникам организаций ОПК осуществляется через кадровое структурное подразделение уполномоченного органа посредством доведения до организаций ОПК информации о государственных обучающих программах, курсах и семинарах, проводимых в Республике Казахстан и за ее пределами.

      15. Уполномоченный орган по мере необходимости предоставляет площадки для организации мероприятий по заключению соглашений с организациями независимо от форм собственности, в том числе и иностранными, по вопросам обмена опытом, стажировок, переподготовки и повышения квалификации работников организаций ОПК.

      16. Уполномоченный орган организует проведение практических стажировок в организациях ОПК для студентов, курсантов, слушателей и представителей профессорско-преподавательских составов средне-специальных и высших учебных заведений Республики Казахстан (далее – учебное заведение) на основании ходатайств учебных заведений, имеющих соответствующую аккредитацию и (или) лицензию в уполномоченном органе в области образования.

      17. Уполномоченным органом на основании заявок организаций ОПК формируется перечень специальностей, по которым требуется подготовка специалистов для оборонной промышленности. Перечень специальностей направляется уполномоченным органом в уполномоченный орган в области образования в целях включения в государственный образовательный заказ.

Глава 5. Поддержка внешнеэкономической деятельности организаций оборонно-промышленного комплекса

      18. Поддержка внешнеэкономической деятельности организаций ОПК осуществляется путем организации продвижения на рынки иностранных государств товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), работ военного назначения, услуг военного назначения, а также создания благоприятных условий для деятельности организаций ОПК за рубежом. Проведение указанных мероприятий организовывается уполномоченным органом при участии дипломатических представительств Республики Казахстан, аппаратов военных атташе и уполномоченной организации.

      19. Организация участия в выставках, конференциях, семинарах, презентациях в Республике Казахстан и за рубежом осуществляется уполномоченной организацией с привлечением организаций ОПК и выставочных компаний.

      При этом, уполномоченная организация во взаимодействии с выставочными компаниями организовывает за рубежом единые казахстанские стенды, павильоны, выставочные площади для формирования положительного имиджа казахстанского ОПК.