Жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2019 жылғы 2 қыркүйектегі № 296 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 3 қыркүйекте № 19333 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің м.а. 2024 жылғы 6 желтоқсандағы № 442 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Энергетика министрінің м.а. 06.12.2024 № 442 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Электр энергетикасы туралы" 2004 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 5-бабының 70-36) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Электр энергетикасы саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің интернет-ресурсында ресми жарияланғаннан кейін орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының энергетика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр К. Бозумбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2019 жылғы 2 қыркүйектегі
№ 296 бұйрығымен
бекітілген

Жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Электр энергетикасы туралы" 2004 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 5-бабының 70-36) тармақшасына сәйкес әзірленді және энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың шығындарын субсидиялау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) бөлінетін бюджеттік бағдарламаның әкімшісі - мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган;

      2) жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі - облыстың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың әкімдігі;

      3) жұмыс тобы - жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялауға жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне бюджет қаражатын беру бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу жөніндегі консультациялық-кеңесші орган;

      4) кредиттік шарт - халықаралық қаржы ұйымы мен субсидия алушы арасындағы инвестициялық жобаны іске асыру туралы шарт;

      5) өтінім - шығыстар көлемін негіздеу үшін бюджеттік бағдарламалар әкімшісі жасайтын құжаттар жиынтығы;

      6) республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі - электр энергетикасы саласындағы басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      7) субсидиялау - халықаралық қаржы ұйымдарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық мөлшерлемесін өтеуге субсидия алушыға республикалық бюджеттен қайтарылмайтын төлемдерді беру;

      8) субсидия алушы - коммуналдық меншіктегі табиғи монополия субъектісі болып табылатын жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйым;

      9) үш жақты келісім (шарт) - республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісімен немесе субсидия алушымен және халықаралық қаржы ұйымымен энергиямен жабдықтау жүйелерін кеңейту, жаңғырту, реконструкциялау, жаңарту, қолдау жөніндегі жобаларды іске асыру туралы жасасатын келісім (шарт);

      10) халықаралық қаржы ұйымы (бұдан әрі - ХҚҰ) - қарыз және (немесе) кредит түрінде заңды тұлғаларға қаржылық көмек көрсетуді жүзеге асыратын халықаралық қаржы ұйымы;

      11) тарифтік смета - табиғи монополиялар салаларындағы мемлекеттік реттеу мен бақылауды жүзеге асыратын уәкілетті орган (бұдан әрі - уәкілетті орган) бекіткен нысан бойынша ұсынылатын реттеліп көрсетілетін қызметтері кірістерінің, шығыстарының және көлемдерінің тізбесі;

      12) инвестициялық бағдарлама - инвестициялық бағдарламаның нысаналы көрсеткіштеріне қол жеткізуден немесе табиғи монополия субъектісі қызметінің көрсеткіштерін қолданыстағы деңгейде сақтаудан көрінетін техникалық-экономикалық және (немесе) экологиялық әсерлерді алу мақсатында табиғи монополия субъектісінің қолданыстағы активтерін кеңейтуге, жаңғыртуға, реконструкциялауға, жаңартуға, қолдауға және жаңа активтерін құруға бағытталатын қаражатты салу және қайтару жөніндегі іс-шаралар жоспары.

      3. Субсидия беру үшін республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі жұмыс тобын құрады, оның құрамына бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісінің, республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшісінің, жергілікті бюджеттік бағдарлама әкімшісінің құрылымдық бөлімшелерінің, мүдделі мемлекеттік органдардың және ХҚҰ өкілдері енгізіледі.

2-тарау. Жылу энергиясын өндіру саласындағы ұйымдардың энергиямен жабдықтау жүйелерін жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау тәртібі

1-параграф. Субсидиялар алуға арналған шарттар

      4. Субсидиялау МҚҰ қарыздарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық ставкасын өтеу бойынша субсидия алушылардың шығындарын кейіннен субсидиялау үшін жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне нысаналы трансферттер беру арқылы жүзеге асырылады.

      5. Субсидиялау шарты МҚҰ қарыздарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық мөлшерлемесін өтеу бойынша субсидия алушының міндеттемелерін орындаудың мүмкін еместігі болып табылады.

      6. Субсидиялар мынадай критерийлер сақталған кезде беріледі:

      1) субсидия алушы - табиғи монополия субъектісі;

      2) субсидия алушыда МҚҰ-мен кредиттік шарттың болуы;

      3) үш жақты келісімнің (шарттың) болуы.

      7. Субсидияларды ұсыну МҚҰ кредит қаражатын алғанын растайтын құжаттарды ұсына отырып, бірінші басшы (немесе оны алмастыратын тұлға) бекіткен субсидия алушының есеп айырысу негізінде жүргізіледі.

      8. Субсидия алушы:

      1) дұрыс және негізделген есептеулердің ұсынылуын қамтамасыз етеді;

      2) қаражатты МҚҰ қарыздарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық мөлшерлемесін өтеуге ғана пайдаланады.

      9. Субсидиялар мерзімі өткен несие берешегі бойынша есептелген және төленген пайыздарды төлеу жөніндегі өзге де шығындарды өтеуге, сондай-ақ жарғылық капиталға қатысу мақсатына, шаруашылық қызметінің шығындарын және субсидия алушының салық міндеттемелерін жабуға берілмейді.

      10. Бекітілген инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыруға тартылған МҚҰ қарыздарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық ставкасын өтеуге бөлінетін субсидиялардың мөлшері уәкілетті орган бұрын бекіткен тарифтік сметаның және тарифтерді төмендету салдарынан уәкілетті орган немесе субсидия алушы бекіткен қолданыстағы тарифтік сметаның шығындары арасындағы айырма ретінде айқындалады.

      Егер тарифтік сметаларда бекітілген инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыруға тартылған МҚҰ қарыздарын өтеуге және қызмет көрсетуге қаражат көзделмеген жағдайда, субсидия мөлшері субсидия алушының бекітілген инвестициялық бағдарламасын (жобасын) іске асыруға тартылған МҚҰ қарыздарын өтеуге және қызмет көрсетуге көзделген шығындар деңгейінде анықталады.

      Егер тарифтік сметаларда бекітілген инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыруға тартылған МҚҰ қарыздарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық мөлшерлемесін өтеуге қаражат көзделмеген жағдайда, субсидия мөлшері субсидия алушының бекітілген инвестициялық бағдарламасын (жобасын) іске асыруға тартылған МҚҰ қарыздарының негізгі борышы бойынша сыйақының пайыздық мөлшерлемесін өтеуге көзделген шығындар деңгейінде айқындалады.

2-параграф. Субсидиялар беру

      11. Субсидия алу үшін субсидия алушы жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне мынадай құжаттар жібереді:

      1) субсидия алушының бірінші басшысы қол қойған ілеспе хат (еркін нысанда);

      2) табиғи монополиялардың тиісті салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органмен немесе оның аумақтық бөлімшесімен келісілген субсидияларды ұсыну қажеттілігі туралы түсіндірме жазба (ХҚҰ-мен жүргізілетін жұмыс туралы ақпаратпен, субсидия бөлінген (бөлінбеген) жағдайда көрсетілетін қызметтерге арналған тарифтің шамасын талдаумен бірге);

      3) кредиттік шарттың көшірмесі (өтеу графигімен бірге);

      4) үш жақты келісімнің көшірмесі;

      5) жылу энергиясын өндіру жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерге тарифті (баға, жинақ мөлшерлемесі) немесе оның шекті деңгейін және тарифтік сметаларды бекіту туралы бұйрықтың көшірмесі;

      6) ХҚҰ-мен келісілген тиісті кезеңге негізгі борышты өтеудің пайыздық мөлшерлемесіне қызмет көрсету есептері;

      7) бұрын бекітілген тарифтер мен тарифтік сметалар бұйрықтарының көшірмелері;

      8) бекітілген инвестициялық бағдарламалар бұйрықтарының көшірмелері;

      9) тарифтік сметалардың орындалуы туралы есеп;

      10) кредиттік шарттың қолданылу кезеңінде инвестициялық бағдарламалардың орындалуы туралы есеп;

      11) өзге кредит берушілер-банктер алдында мерзімі өткен берешегінің жоқ/бар екендігі туралы анықтама

      12) қарыз алушының салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің жоқ (бар) екендігі туралы тиісті салық органы анықтамасының көшірмесі. Анықтаманың берілген күні айқындау жүргізілген күннің алдындағы үш айдан аспауы тиіс.

      Жоғарыда аталған құжаттар тігіледі, нөмірленеді, мөрмен (ол субсидия алушыда болған кезде) және субсидия алушы басшысының (немесе оны алмастыратын тұлғаның) қолымен куәландырылады.

      Бұл ретте, осы Қағидалардың 6-тармағының 1), 2) және 5) тармақшаларында көрсетілген құжаттарға субсидия алушының бірінші басшысы (немесе оны алмастыратын тұлға) және бас бухгалтері қол қояды және мөрмен (ол субсидия алушыда болған кезде) куәландырылады.

      12. Жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі осы Қағидалардың 11-тармағында көрсетілген ұсынылған құжаттар топтамасын тексереді, өтінімді қалыптастырады және республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне жолдайды.

      Субсидия алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) дұрыс емес ақпарат ұсынған жағдайда, жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі ескертулерді толық жою үшін қайтару себептерін көрсете отырып, үш жұмыс күні ішінде жазбаша нысанда субсидия алушыға құжаттарды қайтарады.

      13. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі субсидия бөлу туралы ұсыныстарды жұмыс тобының қарауына шығарады.

      14. Жұмыс тобы субсидия алушылардың есеп айырысуларына объективті және жан-жақты бағалау жүргізеді және субсидияларды бөлудің орындылығы туралы ұсынымдар шығарады.

      15. Жұмыс тобы отырысының қорытындысы бойынша жұмыс тобы отырысының оң немесе теріс шешімі бар хаттамасы (еркін нысанда) ресімделеді. Жұмыс тобы теріс шешім қабылдаған кезде жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі хаттаманың көшірмесін қоса бере отырып, күнтізбелік он бес күн ішінде субсидия алушыны хабардар етеді.

      16. Жұмыс тобының оң шешімін ескере отырып, республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі бюджеттік өтінімді қалыптастырады және Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес бөлінетін бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне енгізеді.

      17. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне қаражат беру тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Заңында бекітілген қаражат шегінде және Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 33-бабының 3-тармағына сәйкес бөлінетін бюджеттік бағдарламаның әкімшісі айқындайтын тәртібі негізінде 163 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы ұйымдардың инфрақұрылымды жаңғырту жөніндегі жобаларды іске асыру үшін тартылған халықаралық қаржы ұйымдарының қарыздарын өтеуге және оларға қызмет көрсетуге арналған шығындарын субсидиялау" бюджеттік бағдарламасы шеңберінде бөлінетін республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі айқындайтын тәртіпке сәйкес жүзеге асырылады.

      18. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі нысаналы трансферттер түрінде қаражатты МҚҰ қарыздарының негізгі қарызы бойынша сыйақының пайыздық мөлшерлемесін өтеу бойынша субсидия алушылардың шығындарын кейіннен субсидиялау үшін жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне жібереді.

      19. Жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі субсидияларды төлеуді осы Қағидалардың 11-тармағында көрсетілген құжаттың және МҚҰ төлем шоттарының негізінде жүргізеді.

      Өткен қаржы жылында бюджет қаражаты пайдаланылмаған немесе толық пайдаланылмаған жағдайда, жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында белгіленген тәртіппен бюджет қаражатының пайдаланылмаған бөлігін жоғары тұрған бюджетке қайтаруды қамтамасыз етеді

      20. Субсидия алушы жергілікті бюджеттік бағдарлама әкімшісінен субсидия алу кезінде МҚҰ төлем шотында көрсетілген мерзімде МҚҰ төлемін жүргізеді.

3-тарау. Есептілікті ұсыну тәртібі

      21. Есептілікті жүзеге асыру мақсатында субсидия алушы жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша растайтын құжаттамамен бірге төленген субсидиялардың көлемдері туралы есепті тоқсан сайын, есепті тоқсаннан кейінгі айдың 5-күніне дейін ұсынады.

      22. Жергілікті бюджеттік бағдарламаның әкімшісі республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша растайтын құжаттамамен бірге төленген субсидиялардың көлемдері туралы есепті тоқсан сайын, есепті тоқсаннан кейінгі айдың 10-күніне дейін ұсынады.

      23. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі бөлінетін бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жиынтық есепті тоқсан сайын есепті тоқсаннан кейінгі айдың 20-күніне дейін ұсынады.

      24. Жыл қорытындысы бойынша республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес бөлінген қаражатты пайдалану есебінен қол жеткізілген нәтижелер көрсеткіштері туралы қорытынды есепті ұсынады.

  Жылу энергиясын өндіру
саласындағы ұйымдардың
энергиямен жабдықтау
жүйелерін жаңғырту жөніндегі
жобаларды іске асыру үшін
тартылған халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына 1-қосымша
  Нысан

Төленген субсидиялар көлемдері туралы есеп

  20__ ж. " " ____________

      Ұйымның атауы: __________________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

Р/с

Ұйымның атауы

Алынды (мың теңге)

Игерілді (мың теңге)

Ескертпе











  М.О.
  (болған жағдайда)

      Ұйымның бірінші басшысы ________________ ______________________________

      (қолы)                  Т.А.Ә (болған жағдайда).

  Жылу энергиясын өндіру
саласындағы ұйымдардың
энергиямен жабдықтау
жүйелерін жаңғырту жөніндегі
жобаларды іске асыру үшін
тартылған халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына 2-қосымша
  Нысан

Төленген субсидиялар көлемдері туралы есеп

  20__ ж. " " ____________

      Жергілікті бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы: _____________________________

      Нысаналы трансферттің атауы: _______________________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

      Бюджеттік бағдарламаның атауы және коды: _______________

Р/с

Ұйымның атауы

Алынды (мың теңге)

Игерілді (мың теңге)

Ескертпе











  М.О.
  (болған жағдайда)

      Облыс (республикалық маңызы бар қалалар, астана) әкімі _________________

      (қолы)

      Бірінші басшы (немесе оны алмастыратын тұлға) -

      Жергілікті бюджеттік

      бағдарламалар әкімшісі            ___________ ______________________

      (қолы)            Т.А.Ә (болған жағдайда).

  Жылу энергиясын өндіру
саласындағы ұйымдардың
энергиямен жабдықтау
жүйелерін жаңғырту жөніндегі
жобаларды іске асыру үшін
тартылған халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына 3-қосымша
  Нысан

Жиынтық есеп

      20__ ж. " " ____________

      Республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы: ______________

      Нысаналы трансферттің атауы: _________________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

      Бюджеттік бағдарламаның атауы және коды: _______________

Р/с

Облыс, республикалық маңызы бар қалалардың, астана атауы

Ұйымның атауы

Алынды (мың теңге)

Игерілді (мың теңге)

Ескертпе













  М.О.
  (болған жағдайда)

      Бірінші басшы (немесе оны алмастыратын тұлға) -

      Республикалық бюджеттік

      бағдарламалар әкімшісі ___________ __________________________

      (қолы)            Т.А.Ә (болған жағдайда).

  Жылу энергиясын өндіру
саласындағы ұйымдардың
энергиямен жабдықтау
жүйелерін жаңғырту жөніндегі
жобаларды іске асыру үшін
тартылған халықаралық қаржы
ұйымдарының қарыздарын
өтеуге және оларға қызмет
көрсетуге арналған
шығындарын субсидиялау
қағидаларына 4-қосымша
  Нысан

Қорытынды есеп

  20__ ж. " " ____________

      Республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы: ______________

      Нысаналы трансферттің атауы: _________________________________________

      Есептік кезеңі: ________ жыл

      Бюджеттік бағдарламаның атауы және коды: _______________


п/п

Тікелей нәтиже

Көрсеткіштер атауы

Өлшем бірлігі

Көрсеткіштердің жоспарлы мәні

Іс-шаралардың нақты орындалуы, нәтижелерге қол жеткізу сатысы

нәтижелерге қол жеткізу %

Жоспар (мың теңге)

1

2

3

4

5

6

7

      кестенің жалғасы

Тікелей нәтиже

Нақты орындалуы (мың теңге)

Орындалуы %

Орындалмауы (мың теңге)

Бюджет қаражатын үнемдеуі (мың теңге)

Игерілмеуі (мың теңге)

Нәтижелерге қол жеткізілмеу (асыра орындау) себептері

8

9

10

11

12

13

  М.О.
  (болған жағдайда)

      Бірінші басшы (немесе оны алмастыратын тұлға) -

      Республикалық бюджеттік

      бағдарламалар әкімшісі ___________ ___________________________

      (қолы)            Т.А.Ә (болған жағдайда).

Об утверждении Правил субсидирования затрат организаций в сфере производства тепловой энергии на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по модернизации систем энергоснабжения

Приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 2 сентября 2019 года № 296. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 сентября 2019 года № 19333. Утратил силу приказом и.о. Министра энергетики Республики Казахстан от 6 декабря 2024 года № 442.

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра энергетики РК от 06.12.2024 № 442 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 70-36) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 9 июля 2004 года "Об электроэнергетике" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила субсидирования затрат организаций в сфере производства тепловой энергии на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по модернизации систем энергоснабжения.

      2. Департаменту реализации государственной политики в области электроэнергетики Министерства энергетики Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательством порядке:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства энергетики Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства энергетики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра энергетики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр К. Бозумбаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Утверждены
приказом Министра энергетики
Республики Казахстан
от 2 сентября 2019 года № 296

Правила субсидирования затрат организаций в сфере производства тепловой энергии на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по модернизации систем энергоснабжения

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила субсидирования затрат организаций в сфере производства тепловой энергии на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по модернизации систем энергоснабжения (далее – Правила), разработаны в соответствии с подпунктом 70-36) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 9 июля 2004 года "Об электроэнергетике" и определяют порядок:

      субсидирования затрат организаций в сфере производства тепловой энергии на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по модернизации систем энергоснабжения.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) администратор распределяемой бюджетной программы – центральный уполномоченный орган по государственному планированию;

      2) администратор местной бюджетной программы – акимат области, городов республиканского значения, столицы;

      3) рабочая группа – консультативно-совещательный орган, по выработке предложений и рекомендаций по предоставлению бюджетных средств администраторам местных бюджетных программ на субсидирование затрат организаций в сфере производства тепловой энергии на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по модернизации систем энергоснабжения;

      4) кредитный договор – договор о реализации инвестиционного проекта между международной финансовой организацией и получателем субсидии;

      5) заявка – совокупность документов, составляемых администратором бюджетных программ для обоснования объемов расходов;

      6) администратор республиканской бюджетной программы –государственный орган, осуществляющий руководство в области электроэнергетики;

      7) субсидирование – предоставление невозвратных платежей из республиканского бюджета получателю субсидий на погашение процентной ставки вознаграждения по основному долгу займов международных финансовых организаций;

      8) получатель субсидии – организация в сфере производства тепловой энергии, являющаяся субъектом естественной монополии находящаяся в коммунальной собственности;

      9) трехстороннее соглашение (договор) – соглашение (договор), заключаемое(ый) администратором республиканской бюджетной программы с администратором местной бюджетной программы или получателем субсидии и международной финансовой организацией о реализации проектов по расширению, модернизации, реконструкции, обновлению, поддержанию систем энергоснабжения;

      10) международная финансовая организация (далее – МФО) – международная финансовая организация, осуществляющая предоставление финансовой помощи юридическим лицам в виде займа и (или) кредита;

      11) тарифная смета – перечень доходов, расходов и объемов предоставляемой регулируемой услуги по форме, утвержденной уполномоченным органом, осуществляющим государственное регулирование и контроль в сферах естественных монополий (далее – уполномоченный орган);

      12) инвестиционная программа – план мероприятий по вложению и возврату средств, направляемых на расширение, модернизацию, реконструкцию, обновление, поддержание существующих активов и создание новых активов субъекта естественной монополии с целью получения технико-экономического и (или) экологического эффектов, выражаемых в достижении целевых показателей инвестиционной программы или сохранении показателей деятельности субъекта естественной монополии на существующем уровне.

      3. Для предоставления субсидии администратор республиканской бюджетной программы создает рабочую группу, в состав которой включаются представители администратора распределяемой бюджетной программы, структурных подразделений администратора республиканской бюджетной программы, администратора местной бюджетной программы, заинтересованных государственных органов и МФО.

Глава 2. Порядок субсидирования затрат организаций в сфере производства тепловой энергии на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по модернизации систем энергоснабжения

Параграф 1. Условия для получения субсидий

      4. Субсидирование осуществляется путем предоставления целевых трансфертов администраторам местных бюджетных программ для последующего субсидирования затрат получателей субсидий по погашению процентной ставки вознаграждения по основному долгу займов МФО.

      5. Условием субсидирования является невозможность исполнения обязательств получателя субсидий по погашению процентной ставки вознаграждения по основному долгу займов МФО.

      6. Субсидии предоставляются при соблюдении следующих критериев:

      1) получатель субсидии – субъект естественной монополии;

      2) наличие у получателя субсидии кредитного договора с МФО;

      3) наличие трехстороннего соглашения (договора).

      7. Предоставление субсидий производится на основании документов, указанных в пункте 11 настоящих Правил, с предоставлением документов подтверждающих получение кредитных средств МФО.

      8. Получатель субсидии:

      1) обеспечивает предоставление достоверных и обоснованных расчетов;

      2) использует средства только на погашение процентной ставки вознаграждения по основному долгу займов МФО.

      9. Субсидии не предоставляются на возмещение иных затрат по уплате процентов, начисленных и уплаченных по просроченной ссудной задолженности, а также на цели участия в уставном капитале, покрытие убытков хозяйственной деятельности и налоговых обязательств получателя субсидий.

      10. Размер выделяемых субсидий на погашение процентной ставки вознаграждения по основному долгу займов МФО, привлеченных на реализацию утвержденной инвестиционной программы (проекта), определяется как разница между затратами ранее утвержденной уполномоченным органом тарифной сметы и действующей тарифной сметы, утвержденной уполномоченным органом или получателем субсидии вследствие понижения тарифов.

      В случае, если в тарифных сметах не предусмотрены средства на погашение процентной ставки вознаграждения по основному долгу займов МФО, привлеченных на реализацию утвержденной инвестиционной программы (проекта), то размер субсидии определяется на уровне предусмотренных затрат на погашение процентной ставки вознаграждения по основному долгу займов МФО, привлеченных на реализацию утвержденной инвестиционной программы (проекта) получателя субсидии.

Параграф 2. Предоставление субсидий

      11. Получатель субсидии для получения субсидий направляет администратору местной бюджетной программы следующие документы:

      1) сопроводительное письмо получателя субсидии за подписью первого руководителя (в произвольной форме);

      2) пояснительная записка о необходимости предоставления субсидии (с информацией о проводимой работе с МФО, анализом величины тарифа на услуги в случае выделения (невыделения) субсидии) согласованная с государственным органом, осуществляющим руководство в соответствующих сферах естественных монополий или его территориальным подразделением;

      3) копия кредитного договора (с графиком погашения);

      4) копия трехстороннего соглашения;

      5) копия приказа об утверждении тарифа (цены, ставки сбора) или его предельного уровня и тарифных смет на регулируемые услуги по производству тепловой энергий;

      6) расчеты по обслуживанию процентной ставки вознаграждения по основному долгу на соответствующий период, согласованный с МФО;

      7) копии приказов ранее утвержденных тарифов и тарифных смет;

      8) копии приказов утвержденных инвестиционных программ;

      9) отчет об исполнении тарифных смет;

      10) отчет об исполнении инвестиционных программ за период действия кредитного договора;

      11) справка об отсутствии/наличии просроченной задолженности перед иными банками-кредиторами;

      12) копия справки соответствующего налогового органа заемщика об отсутствии (наличии) налоговой задолженности, задолженности по обязательным пенсионным взносам и социальным отчислениям. Дата выдачи справки должна быть не более чем за три месяца, предшествующей дате проведения определения.

      Вышеперечисленные документы прошиваются, пронумеровываются, заверяются печатью (при его наличии у получателя субсидии) и подписью руководителя получателя субсидии (или лицом его замещающим).

      При этом документы, указанные в подпунктах 1), 2) и 5) пункта 6 настоящих Правил, подписываются первым руководителем (или лицом его замещающим) и главным бухгалтером получателя субсидии и заверяются печатью (при его наличии у получателя субсидии).

      12. Администратор местной бюджетной программы проверяет представленный пакет документов, указанный в пункте 11 настоящих Правил, формирует заявку и направляет администратору республиканской бюджетной программы.

      В случае предоставления получателем субсидии неполного пакета документов и (или) предоставления недостоверной информации, администратор местной бюджетной программы в течение трех рабочих дней в письменной форме возвращает документы получателю субсидии с указанием причин возврата для полного устранения замечаний.

      13. Администратор республиканской бюджетной программы выносит предложения о выделении субсидий на рассмотрение рабочей группы.

      14. Рабочая группа проводит объективную и всестороннюю оценку расчетов получателей субсидий и выносит рекомендации о целесообразности выделения субсидий.

      15. По итогам заседания рабочей группы оформляется протокол заседания рабочей группы с положительным или отрицательным решением (в произвольной форме). При отрицательном решении рабочей группы администратор местной бюджетной программы уведомляет получателя субсидии в течение пятнадцати календарных дней с приложением копии протокола.

      16. С учетом положительного решения рабочей группы администратор республиканской бюджетной программы формирует заявку и вносит администратору распределяемой бюджетной программы в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан.

      17. Предоставление средств администратору республиканской бюджетной программы осуществляется в рамках распределяемой республиканской бюджетной программы 163 "Субсидирование затрат организаций в сфере жилищно-коммунального хозяйства на погашение и обслуживание займов международных финансовых организаций, привлеченных для реализации проектов по модернизации инфраструктуры" в пределах средств, утвержденных Законом Республики Казахстан о республиканском бюджете на соответствующий финансовый период, и на основании порядка, определяемого администратором распределяемой бюджетной программы в соответствии с пунктом 3 статьи 33 Бюджетного кодекса Республики Казахстан.

      18.  Администратор республиканской бюджетной программы направляет средства в виде целевых трансфертов администратору местной бюджетной программы для последующего субсидирования затрат получателей субсидий по погашению процентной ставки вознаграждения по основному долгу займов МФО.

      19. Администратор местной бюджетной программы производит выплату субсидий на основании документа, указанного в пункте 11 настоящих Правил и счетов оплаты МФО.

      В случае неиспользования или неполного использования в истекшем финансовом году бюджетных средств, администратор местной бюджетной программы обеспечивает возврат неиспользованной части бюджетных средств в вышестоящий бюджет в порядке, установленном бюджетным законодательством Республики Казахстан.

      20. Получатель субсидии при получении субсидий от администратора местной бюджетной программы производит оплату МФО в сроки, указанные в счете оплаты МФО.

Глава 3. Порядок предоставления отчетности

      21. В целях осуществления отчетности, получатель субсидий представляет администратору местной бюджетной программы отчет об объемах выплаченных средств МФО по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам ежеквартально до 5 числа месяца, следующего за отчетным кварталом.

      22. Администратор местной бюджетной программы предоставляет отчет об объемах выплаченных субсидий Администратору республиканской бюджетной программы по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам ежеквартально до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом.

      23. Администратор республиканской бюджетной программы предоставляет сводный отчет Администратору распределяемой бюджетной программы по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам ежеквартально до 20 числа месяца, следующего за отчетным кварталом.

      24. По итогам года администратор республиканской бюджетной программы предоставляет итоговый отчет о показателях результатов, достигнутых за счет использования выделенных средств, согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

  Приложение 1
к Правилам субсидирования затрат
организаций в сфере производства
тепловой энергии на погашение и
обслуживание займов международных
финансовых организаций, привлеченных
для реализации проектов по
модернизации систем энергоснабжения
  Форма

Отчет об объемах выплаченных субсидий

  " " ____________ 20___ г.

      Наименование организации: ______________________

      Период отчета: ________ год

№ п/н

Наименование организации

Получено (тысяч тенге)

Освоено (тысяч тенге)

Примечание











  М.П.
  (при наличии)

      Первый руководитель организации ________________ _______________________________________

                                          (подпись)                   Ф.И.О (при его наличии).

  Приложение 2
к Правилам субсидирования затрат
организаций в сфере производства
тепловой энергии на погашение и
обслуживание займов международных
финансовых организаций, привлеченных
для реализации проектов по
модернизации систем энергоснабжения
  Форма

Отчет об объемах выплаченных субсидий

  " " ____________ 20____ г.

      Наименование администратора местной бюджетной программы: ________________

      Наименование целевого трансферта: ________________________________________

      Период отчета: ________ год

      Наименование и код бюджетной программы: _________________________________

№ п/н

Наименование организации

Получено (тысяч тенге)

Освоено (тысяч тенге)

Примечание











  М.П.
  (при наличии)

      Аким области (городов республиканского значения, столицы) _________________________________
                                                                        (подпись)
Первый руководитель –
Администратор
местных бюджетных программ ________________ _______________________________________________
                              (подпись)                         Ф.И.О (при его наличии).

  Приложение 3
к Правилам субсидирования затрат
организаций в сфере производства
тепловой энергии на погашение и обслуживание
займов международных финансовых организаций,
привлеченных для реализации проектов
по модернизации систем энергоснабжения
  Форма

Сводный отчет

  " " ____________ 20____ г.

      Наименование администратора республиканской бюджетной программы: _________

      ________________________________________________________________________

      Наименование целевого трансферта: ________________________________________

      Период отчета: ________ год

      Наименование и код бюджетной программы: _________________________________

№ п/н

Наименование области, города республиканского значения, столицы

Наименование организации

Получено (тысяч тенге)

Освоено (тысяч тенге)

Примечание













  М.П.
  (при наличии)

      Первый руководитель (или лицо его заменяющий) –

      Администратор
республиканской бюджетной программы ________________ ________________________________________
                                    (подпись)                   Ф.И.О (при его наличии).

  Приложение 4
к Правилам субсидирования затрат
организаций водоснабжения и водоотведения,
и организаций в сфере передачи и снабжения
электрической энергии, передачи и снабжения
тепловой энергией на погашение и обслуживание
займов международных финансовых организаций,
привлеченных для реализации проектов по
расширению, модернизации, реконструкции,
обновлению, поддержанию существующих
активов и созданию новых активов в населенных пунктах
  форма

Итоговый отчет

  " " ____________ 20____ г.

      Администратора республиканской бюджетной программы:

      ______________________________________________________________

      Наименование целевого трансферта: _______________________________

      Период отчета: ________ год

      Наименование и код бюджетной программы: ________________________

№п/п

Прямой результат

Наименование показателей

Единица измерения

Плановые значения показателей

Фактическое выполнение мероприятий, стадия достижения результатов

% достижения результатов

План (тысяч тенге)

1

2

3

4

5

6

7

      продолжение таблицы

Прямой результат

Фактическое исполнение (тысяч тенге)

% исполнения

Неисполнение (тысяч тенге)

Экономия бюджетных средств (тысяч тенге)

Неосвоение (тысяч тенге)

Причины недостижения (перевыполнения) результатов

8

9

10

11

12

13

  М.П.
  (при наличии)

      Первый руководитель (или лицо его заменяющий) –
Администратор
республиканской бюджетной программы ________________ _______________________________________
                                          (подпись)                   Ф.И.О (при его наличии)