"Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 30 мамырдағы № 501 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2019 жылғы 26 тамыздағы № 740 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 4 қыркүйекте № 19337 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 30 наурыздағы № 267 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 30.03.2020 № 267 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 30 мамырдағы № 501 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11624 болып тіркелген, "Әділет" нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 23 шілдеде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының азаматтарына паспорттар, жеке куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      10-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың полиция департаменттері Көші-қон қызметі басқармасының (бұдан әрі - КҚҚБ) қызметкері;";

      14-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында және Министрліктің www.mvd.gov.kz интернет-ресурсында, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың полиция департаменттерінің, сондай-ақ ресми ақпарат көздерінде және көші-қон қызметі бөліністерінде орналасқан стенділерде орналастырылады.";

      1-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының халқын тұрғылықты жері бойынша тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрілігінің аумақтық бөліністері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге құжаттар қабылдау:

      1) Қазақстан Республикасының азаматтары үшін:

      "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамында (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) көрсетілетін қызметті беруші арқылы;

      "электрондық үкіметтің" www.еgov.kz веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады;

      2) Қазақстан Республикасында тұрақты тұрып жатқан шетелдіктер және азаматтығы жоқ адамдар үшін Мемлекеттік корпорация көрсетілетін қызметті беруші арқылы;

      3) шетелдіктер және босқын мәртебесін алған азаматтығы жоқ адамдар үшін көрсетілетін қызметті беруші арқылы.";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіздеме Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті берушіге ұсынылған құжаттардың көрсетілетін қызметті алушыда болуы болып табылады;

      көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен және тіркеуге келісім берген тұрғын үй иесінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған порталға электрондық сұрау салу немесе көрсетілетін қызметті алушының және тұрғын үй иесінің ұялы байланыс операторы порталда пайдаланушылардың есептік жазбасына ұсынған абоненттік нөмірді тіркеген және қосқан жағдайда қысқа мәтіндік хабарлама түрінде бір реттік парольмен куәландырылған электрондық сұрау салу (абоненттік нөмірді тіркеу және қосу үшін порталға алғашқы сұрау салу пайдаланушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылады).

      Порталға жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының тұратын жері бойынша тіркелгені туралы хабарлама түрінде "жеке кабинетке" жіберіледі.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының халқын тұрғылықты жері бойынша тіркеу есебінен шығару" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің аумақтық бөліністері (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды беру:

      1) Қазақстан Республикасының азаматтары үшін:

      "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамында (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) көрсетілетін қызметті беруші арқылы;

      "электрондық үкіметтің" www.еgov.kz веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады (тұрғын үй иесінің арызы бойынша тұрғылықты жері бойынша тіркеу есебінен шығару кезінде);

      2) Қазақстан Республикасында тұрақты тұрып жатқан шетелдіктер және азаматтығы жоқ адамдар үшін Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті беруші арқылы;

      3) шетелдіктер және босқын мәртебесін алған азаматтығы жоқ адамдар үшін көрсетілетін қызметті беруші арқылы.".

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитеті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитетіне (М.Т. Қабденов) жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрі

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2019 жылғы 26 тамыздағы
№ 740 бұйрығына
қосымша
  "Қазақстан Республикасының
азаматтарына паспорттар, жеке
куәліктер беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
1-қосымша

Әкімшілік рәсімдердің дәйектілігі мен өзара іс-қимыл жасасудың сипаттамасы

      1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірлік іс-қимылының сипаттамасы (ҚФБ)

Негізгі процестің іс-қимылы (жұмыстың барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет № (жұмыстың барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

6

2

ҚФБ-ның атауы

Мемлекеттік корпорация, ҚАІІб

Мемлекеттік корпорация, ҚАІІб

ҚАІІб

КҚҚБ

КҚҚК

"АӨО" РМК

3

Іс-қимыл (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдау.

Деректер базасы бойынша өтінімнің тіркелуін, электрондық формулярдың толтырылуын, суретке түсірілуін, ЭЦҚ-ның расталуын тексеру.
Қағаз формуляр толтырылған кезде дербес кодын, күні мен қолын қою (тергеу қамауындағыларға және бас бостандығынан айыру орындарда жазасын өтеп жатқан адамдарға, өзіне-өзі қызмет көрсету, өздігінен қозғалу, бағдарлау қабілетін немесе мүмкіндігін толық немесе тұрғылықты жеріне шыға отырып ішінара жоғалтқан адамдарға, 1974 жылғы үлгідегі бұрынғы КСРО паспорты, туу туралы куәлік негізінде азаматтығы жоқ адамдарға, сондай-ақ Мемлекеттік корпорацияда ХҚТ ТП тіркеу пункті болмаған кезде, ХҚТ ТП-мен байланыс арналары істен шыққан немесе олардың құрал-жабдықтары істен шыққан жағдайда)

ҚАІІб тізілімінің 3 данада жасалуы, оның бірі номенклатуралық іске тіркеледі, екіншісі және үшіншісі формулярмен бірге КҚҚБ -ға беріледі (қағаз тасымалдағышта). Ресімделген электрондық формуляр ХҚТ ТП-нің "жұмыс орны" коды арқылы КҚҚБ-ға тексеру үшін беріледі.

Формулярларды толтырудың дұрыстығын және негізділігін тексеру, жиынтық тізілімнің 3 данада жасалуы, оның бірі номенклатуралық іске тіркеледі, екіншісі және үшіншісі аудандық тізіліммен және формулярмен бірге КҚҚК -ге жолданады (қағаз тасымалдағышта). Толтырылуының негізділігі және дұрыстығы тексерілгеннен кейін электрондық формуляр ХҚТ ТП-ның орталық торабына (КҚҚК) жолданады.

КҚҚБ-дан алынған жиынтық тізілімдерді ПД КҚҚБ-ның жиынтық тізілімдерінің кіріс есебі кітабына тіркеу (қағаз тасымалдағышта). Формулярлардың толтырылуының дұрыстығын және негізділігін тексеру, жиынтық тізілімді, оның ішінде қағаз тасымалдағышта жиынтық тізілімге енгізілген формулярлардың көрсетілетін қызметті алушыларды іздестірудегі адамдардың деректер базасы бойынша тексеру. Жиынтық тізілімнің бірінші данасын аудандық тізілімдермен бірге номенклатуралық іске тіркеуді, екінші данасын аудандық тізілімдер және формулярлармен бірге "АӨО" РМК-ға жолдау.

Құжаттарды әзірлеу, оларды формулярлармен, әзірленген құжаттардың тізілімдерімен және жиынтық тізіліммен бірге КҚҚК -ге жолдауды.

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Көрсетілетін қызметті алушының өтінішін тіркеу

Көрсетілетін қызметті алушыға өтінімнің электрондық тіркелу талонын беру. Көрсетілетін қызметті алушыға формуляр түбіртегін беру 

Тізілім

Жиынтық тізілім

Жиынтық тізілімнің тіркелу кіріс нөмірі. Жиынтық тізілімді КҚҚК қолымен растау. Ілеспе хат.

Дайын құжаттар

5

Орындалу мерзімдері

30 минут

30 минут

1 және 2-санаттағы жеделдік – 1 жұмыс күні (ресімдеу күні), 3-санаттағы үшін – 2 жұмыс күні, жалпы тәртіпте – 2 жұмыс күні.

1 және 2-санаттағы жеделдік - 1 жұмыс күні, 3-санаттағы – 2 жұмыс күні, жалпы тәртіпте - 2 жұмыс күні.

1 жұмыс күні

1 -санаттағы жеделдік үшін – 1 жұмыс күні, 2-санаттағы үшін – 2 жұмыс күніне дейін, 3-санаттағы үшін – 3 жұмыс күніне дейін, жалпы тәртіпте - 5 жұмыс күніне дейін.

      1-кестенің жалғасы

1

7

8

9

10

2

КҚҚК

КҚҚБ

ҚАІІб

Мемлекеттік корпорация

3

Әзірленген құжаттардың тізілімдерін тіркеу, жіберуге тізілімді қалыптастыру. Әзірленген құжаттардың тізілімдерімен, дайын құжаттармен, формулярлармен бірге, қағаз тасымалдағышта ресімделгендер үшін – жиынтық тізілім данасымен бірге аудандық КҚҚБ -ге жіберуге жолдау.

Тізілімді жөнелтуге және жиынтық тізілімнің үшінші данасын номенклатуралық іске қосу. Дайындалған құжаттардың тізіліміндерін дайын құжаттармен, формулярлармен және ҚАІІб тізілімдерінің данасымен ҚАІІб-ге жолдау

Дайындалған құжаттардың тізілімдерін дайын құжаттармен, формулярлармен Мемлекеттік корпорацияға жолдау. Формулярларды ҚАІІб-нің картотекасына енгізу.

Көрсетілетін қызметті алушыға дайындалған құжаттарды беру

4

Жөнелтуге тізілім. Тізілімді жіберуге КҚҚБ -ге жолдау.

Ілеспе тізілім

Ілеспе хат.


5

1, 2 және 3-санаттағы жеделдік үшін – 1 жұмыс күні, жалпы тәртіпте – 5 жұмыс күніне дейін

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

10 минут

      Пайдалану нұсқалары.

      2–кесте. Негізгі процесс – Қазақстан Республикасының азаматтарына паспорттар, жеке куәліктерді ресімдеу

Негізгі процестің іс-қимылы (жұмыстың барысы, ағыны)

Мемлекеттік корпорация, ҚАІІб

КҚҚБ

КҚҚК

"АӨО" РМК

1. Көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар топтамасын қабылдау және толықтығын тексеру

4. Формулярдың толтырылуының дұрыстығын және негізділігін тексеру, жиынтық тізілімді 3 данада жасау, біріншісі номенклатуралық іске тіркеледі, екіншісі және үшіншісі формулярмен бірге КҚҚК -ге жолданады (қағаз тасымалдағышта). Толтыру дұрыстығы мен негізділігі тексерілгеннен кейін электрондық формуляр ХҚТ ТП-нің орталық торабына жолданады (КҚҚК).

5. КҚҚБ -дан алынған жиынтық тізілімдерді ПД КҚҚБ -ның кіріс жиынтық тізілімдердің есепке алу кітабына тіркеу (қағаз тасымалдағышта). Формулярлардың, оның ішінде жиынтық тізілімге енгізілген қағаз тасымалдағыштағы формулярлардың толтырылуының дұрыстығын және негізділігін тексеру, қызмет алушыларды ІІМ деректер базасы арқылы іздеуде бар-жоғына тексеру. Көрсетілетін қызметті алушыларды іздестірудегі адамдардың деректер базасы бойынша тексеру. Жиынтық тізілімнің бірінші данасын аудандық тізілімдердің бір данасымен номенклатуралық іске тіркеу, екінші данасын аудандық тізілімдермен және формулярлармен бірге "АӨО" РМК-ға жолдау.

6. Құжаттарды әзірлеу, оларды формуларлармен бірге дайындалған құжаттардың тізілімімен бірге және жиынтық тізілімнің данасымен КҚҚК-ге жолдау

2. Деректер базасы бойынша жеке басын сәйкестендіру, өтінімді тіркеу, электрондық формулярды толтыру, ЭЦҚ-мен растау. Тергеу қамауындағыларға және бас бостандығынан айыру орындарда жазасын өтеп жатқан адамдарға, өзіне-өзі қызмет көрсету, өздігінен қозғалу, бағдарлау қабілетін немесе мүмкіндігін толық немесе тұрғылықты жеріне шыға отырып ішінара жоғалтқан адамдарға, 1974 жылғы үлгідегі бұрынғы КСРО паспорты, туу туралы куәлік негізінде азаматтығы жоқ адамдарға, сондай-ақ Мемлекеттік корпорацияда ХҚТ ТП болмаған кезде, ХҚТ ТП-мен байланыс арналары істен шыққан немесе олардың құрал-жабдықтары істен шыққан жағдайда қағаз формулярларды толтыру кезінде дербес кодты, күнін және қолын қою. Көрсетілетін қызметті алушыға өтінімді электрондық тіркеу талонын не қағаз формулярдағы талонды беру

8. Тізілімді жөнелтуге және жиынтық тізілімнің үшінші данасын номенклатуралық іске қосу. Дайын құжаттардың тізілімдерін тізілімімен дайын құжаттармен, формулярлармен, ҚАІІБ тізілімінің данасымен бірге ҚАІІБ-ге жолдау

7. Дайындалған құжаттар тізілімдерін тіркеу, ПД КҚҚБ -ға жөнелту үшін тізілімді қалыптастыру. Жөнелтуге тізілімді дайындалған құжаттардың тізілімдерімен, дайын құжаттармен, формулярлармен бірге және қағаз тасымалдағышта ресімделгендер үшін жиынтық тізілімнің данасын аудандық тізіліммен бірге ПД КҚҚБ-ға жолдау.


3. ҚАІІб тізілімін 3 данада жасау, біріншісі номенклатуралық іске тіркеледі, екіншісі және үшіншісі қағаз формулярлармен бірге КҚҚБ-ға жолданады. Ресімделген электрондық формуляр ХҚТ ТП-нің "жұмыс орны" коды арқылы КҚҚК-ге тексеру үшін беріледі




9. Дайын құжаттардың тізіліміндерін дайын құжаттармен, формулярлармен қоса Мемлекеттік корпорацияға жолдау. Формулярларды ҚАІІб-нің картотекасына енгізу




10. Дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру





О внесении изменений в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 мая 2015 года № 501 "Об утверждении регламентов государственных услуг по вопросам документирования и регистрации населения Республики Казахстан"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 26 августа 2019 года № 740. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 сентября 2019 года № 19337. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 марта 2020 года № 267.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 30.03.2020 № 267 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 мая 2015 года № 501 "Об утверждении регламентов государственных услуг по вопросам документирования и регистрации населения Республики Казахстан" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11624, опубликованный 23 июля 2015 года в информационно-правовой системе нормативных правовых актов "Әділет") следующие изменения:

      в Регламенте государственной услуги "Выдача паспортов, удостоверений личности гражданам Республики Казахстан", утвержденном указанным приказом:

      подпункт 3) пункта 10 изложить в следующей редакции:

      "3) сотрудник управления миграционной службы Департамента полиции области, городов республиканского значения и столицы (далее – УМС);";

      часть вторую пункта 14 изложить в следующей редакции:

      "Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства" и интернет-ресурсе Министерства www.mvd.gov.kz, департаментов полиции областей, городов республиканского значения и столицы, а также в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в подразделениях миграционной службы.";

      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу;

      в Регламенте государственной услуги "Регистрация по месту жительства населения Республики Казахстан", утвержденном указанным приказом:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями Министерства внутренних дел (далее - услугодатель).

      Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется

      1) для граждан Республики Казахстан через:

      Услугодателя в некоммерческом акционерном обществе "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация);

      веб-портал "электронного правительства" (далее - портал): www.egov.kz;

      2) для постоянно проживающих в Республике Казахстан иностранцев и лиц без гражданства через услугодателя в Государственной корпорации;

      3) для иностранцев и лиц без гражданства, получивших статус беженца через услугодателя.";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие документов у услугополучателя, предоставленных услугодателю в Государственной корпорации;

      электронного запроса через портал, удостоверенного электронной цифровой подписью услугополучателя и электронной цифровой подписью собственника жилища, давшего согласие на регистрацию или удостоверенный одноразовыми паролями в виде короткого текстового сообщения, в случае регистрации и подключения абонентского номера услугополучателя и собственника жилища, предоставленных оператором сотовой связи к учетным записям пользователей на портале (первичный запрос на портал для регистрации и подключения абонентского номера удостоверяется электронной цифровой подписью пользователя).

      При обращении на портал результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" в виде уведомления о регистрации по месту жительства услугополучателя.";

      в Регламенте государственной услуги "Снятие с регистрации по месту жительства населения Республики Казахстан", утвержденном указанным приказом:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - услугодатель).

      Прием заявления и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляется

      1) для граждан Республики Казахстан через:

      услугодателя в некоммерческом акционерном обществе "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация);

      веб-портал "электронного правительства" (далее - портал): www.egov.kz. (при снятии с регистрации по месту жительства по заявлению собственника жилища);

      2) для постоянно проживающих в Республике Казахстан иностранцев и лиц без гражданства через услугодателя в Государственной корпорации;

      3) для иностранцев и лиц без гражданства, получивших статус беженца через услугодателя.".

      2. Комитету миграционной службы Министерства внутренних дел Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан и Комитет миграционной службы Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Кабденов М.Т.).

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр внутренних дел
Республики Казахстан

  Приложение
к приказу Министра
внутренних дел
Республики Казахстан
от 26 августа 2019 года № 740
  Приложение 1
к Регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача паспортов, удостоверений
личности гражданам
Республики Казахстан"

Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур)

      Таблица 1. Описание действий структурно-функциональной единицы (СФЕ)

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

2

Наименование СФЕ

Государственная корпорация, ГОРРОВД

Государственная корпорация, ГОРРОВД

ГОРРОВД

УМС

КМС

РГП "ИПЦ"

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием пакета документов услугополучателя

Проверка по базе данных, регистрация заявки, заполнение электронного формуляра, фотографирование, заверение ЭЦП. Проставление персонального кода, даты и подписи при заполнении бумажного формуляра (оформляется с выездом по месту пребывания следственно-арестованным и лицам, отбывающим наказание в местах лишения свободы, лицам, имеющим полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, а также при обращении граждан РК, в связи с обменом паспортов бывшего СССР образца 1974 года, на основании свидетельств о рождении лиц старше 18 лет, при отсутствии РП ДРН в Государственной корпорации, при сбоях каналов связи с РП ДРН или поломкой их оборудования).

Формирование реестра ГОРРОВД в 3-х экземплярах, первый из которых приобщается к номенклатурному делу, второй и третий - передаются вместе с формулярами (на бумажном носителе) в УМС. Оформленный электронный формуляр передается для проверки в УМС посредством кода "рабочего места" РП ДРН.

Проверка правильности и обоснованности заполнения формуляров, формирование сводного реестра в 3-х экземплярах, первый приобщается к номенклатурному делу второй и третий вместе с районными реестрами и формулярами (на бумажном носителе) направляются в КМС. После проверки правильности и обоснованности заполнения электронный формуляр отправляется на центральный узел РП ДРН.

Регистрация полученных из УМС сводных реестров в книге учета входящих сводных реестров (на бумажном носителе). Проверка правильности и обоснованности заполнения формуляров, в том числе на бумажном носителе, включенных в сводный реестр, проверка услугополучателей по базе данных на лиц, находящихся в розыске. Приобщение первого экземпляра сводного реестра с районными реестрами к номенклатурному делу, направление второго экземпляра вместе с районными реестрами и формулярами в РГП "ИПЦ".

Изготовление документов, направление их вместе с формулярами, реестром изготовленных документов и экземпляром сводного реестра в КМС

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация обращения услугополучателя

Выдача услугополучателю талона электронной регистрации заявки либо отрывного талона бумажного формуляра.

Реестр

Сводный реестр

Входящий номер регистрации сводного реестра. Заверение сводного реестра подписью КМС. Сопроводительное письмо

Готовые документы

5

Сроки исполнения

30 минут

30 минут

Для 1 и 2 категорий срочности – 1 рабочий день (день оформления), для 3 категории – 2 рабочих дня, в общем порядке – 1 рабочий день.

Для 1 и 2 категорий срочности – 1 рабочий день, для 3 категории – 2 рабочих дня, в общем порядке – 1 рабочий день.

1 рабочий день

Для 1 категории срочности – 1 рабочий день, для 2 категории – до 2 рабочих дней, для 3 категории – до 3 рабочих дней, в общем порядке – до 5 рабочих дней

      Продолжение таблицы 1

1

7

8

9

10

2

КМС

УМС

ГОРРОВД

Государственная корпорация

3

Регистрация реестров изготовленных документов, формирование реестра на отправку. Направление реестра на отправку вместе с реестрами изготовленных документов, готовыми документами, формулярами, и для оформленных на бумажном носителе - экземпляром сводного реестра вместе с районными в УМС.

Приобщение реестра на отправку и третьего экземпляра сводного реестра в номенклатурное дело. Направление реестров изготовленных документов, вместе с готовыми документами, формулярами, и экземпляром реестра ГОРРОВД в ГОРРОВД

Направление реестров изготовленных документов вместе с готовыми документами, формулярами в Государственную корпорацию. Внесение формуляров в картотеку ГОРОВД

Выдача услугополучателю изготовленных документов

4

Реестр на отправку. Направление реестра на отправку в УМС

Сопроводительный реестр

Сопроводительный реестр


5

Для 1, 2 и 3 категорий срочности – 1 рабочий день, в общем порядке до 5 рабочих дней

1 рабочий день

1 рабочий день

10 минут

      Варианты использования.

      Таблица 2. Основной процесс – оформление паспортов, удостоверений личности гражданам Республики Казахстан.

Основной процесс (ход, поток работ)

Государственная корпорация, ГОРРОВД

УМС

КМС

РГП "ИПЦ"

1. Прием и проверка полноты предъявленного пакета документов услугополучателя.

4. Проверка правильности и обоснованности заполнения формуляра, формирование сводного реестра в 3-х экземплярах, первый приобщается к номенклатурному делу второй и третий - направляются вместе с формулярами в КМС (на бумажном носителе). После проверки правильности и обоснованности заполнения электронный формуляр отправляется на центральный узел РП ДРН (КМС).

5. Регистрация полученных из УМС сводных реестров в книге учета входящих сводных реестров из УМС ДП (на бумажном носителе). Проверка правильности и обоснованности заполнения формуляров, в том числе на бумажном носителе, включенных в сводный реестр, проверка услугополучателей по базе данных МВД на предмет розыска. Приобщение первого экземпляра сводного реестра с одним экземпляром районного реестра к номенклатурному делу, направление второго экземпляра вместе с районными реестрами и формулярами в РГП "ИПЦ".

6. Изготовление документов, направление их вместе с формулярами, реестром изготовленных документов и экземпляром сводного реестра в КМС.

2. Идентификация личности по базе данных, регистрация заявки, заполнение, заверение электронного формуляра ЭЦП. Проставление персонального кода, даты и подписи при заполнении бумажного формуляра, который оформляется с выездом по месту пребывания следственно-арестованным и лицам, отбывающим наказание в местах лишения свободы, лицам, имеющим полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, а также при обращении граждан РК, в связи с обменом паспортов бывшего СССР образца 1974 года, на основании свидетельств о рождении лиц старше 18 лет, при отсутствии РП ДРН в Государственной корпорации, при сбоях каналов связи с РП ДРН или поломкой их оборудования. Выдача услугополучателю талона регистрации.

8. Приобщение реестра на отправку и третьего экземпляра сводного реестра в номенклатурное дело. Направление реестров изготовленных документов, вместе с готовыми документами, формулярами, и экземпляром реестра ГОРРОВД в ГОРРОВД.

7. Регистрация реестров изготовленных документов, формирование реестра на отправку в УМС ДП. Направление реестра на отправку вместе с реестрами изготовленных документов, готовыми документами, формулярами, и для оформленных на бумажном носителе экземпляром сводного реестра вместе с районными в УМС ДП.


3. Формирование реестра ГОРРОВД в 3-х экземплярах, первый приобщается к номенклатурному делу, второй и третий - направляются вместе с бумажными формулярами в УМС. Оформленный электронный формуляр передается для проверки в УМС посредством кода "рабочего места" РП ДРН.




9. Направление реестров изготовленных документов, вместе с готовыми документами, формулярами в Государственную корпорацию. Внесение формуляров в картотеку ГОРРОВД.




10. Выдача услугополучателю изготовленных документов