Денсаулық сақтау саласында жеке әріптесті айқындау және мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартын жасасу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-155 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 31 желтоқсанда № 19813 болып тіркелді.

      "Мемлекеттік-жекешелік әріптестік туралы" 2015 жылғы 31 қазандағы Қазақстан Республикасының Заңы 23-бабының 2-1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Денсаулық сақтау саласында жеке әріптесті айқындау және мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартын жасасу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Инвестициялық саясат департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
Е. Биртанов

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2019 жылғы 31 желтоқсандағы
№ ДСМ-155
бұйрығымен бекітілген

Денсаулық сақтау саласында жеке әріптесті айқындау және мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартын жасасу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Денсаулық сақтау саласында жеке әріптесті айқындау және мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартын жасасу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік-жекешелік әріптестік туралы" 2015 жылғы 31 қазандағы Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 23-бабының 2-1) тармақшасына сәйкес жеке әріптесті айқындау және мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартын жасасу рәсімдерін белгілейді.

2-тарау. Денсаулық сақтау саласында медициналық жабдықтарды жеткізуге, медициналық ұйымдарды құру бойынша жеке әріптесті айқындау тәртібі

      2. Денсаулық сақтау саласындағы жеке әріптесті айқындау:

      1) конкурс, оның ішінде оңайлатылған тәртіппен және екі кезеңді рәсімдерді пайдалана отырып конкурс тәсілімен жүзеге асырылады. Жеке әріптесті айқындау жөніндегі конкурс Заңның 6-бабына сәйкес тізбесін Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын объектілерге қатысты жабық болуы мүмкін;

      2) тікелей келіссөздер арқылы жүзеге асырылады.

      3. Денсаулық сақтау саласындағы МЖӘ дамыту жөніндегі бастамалар жария сипатта болады және денсаулық сақтау инфрақұрылымын дамытудың өңірлік перспективалық жоспарларына сәйкес іске асырылады.

      4. Әлеуетті жекеше әріптеспен конкурсты және тікелей келіссөздерді өткізу тәртібі, конкурс нәтижелерін және әлеуетті жекеше әріптестермен тікелей келіссөздер нәтижелерін ресімдеу осы Қағидалардың 4-1 және 4-2 тармақтарында белгіленген жағдайларды қоспағанда "Мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын жоспарлаудың және іске асырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 25 қарашадағы № 725 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12717 болып тіркелген) сәйкес белгіленеді (бұдан әрі - № 725 бұйрық).

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 30.04.2021 № ҚР ДСМ-37 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4-1. Мемлекеттік-жекешілік әріптестіктің республикалық жобалар бойынша өлшемшарттарға сәйкестігін айқындау "Мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысын әзірлеу немесе түзету, оған қажетті сараптамаларды жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, іске асырылуын мониторингілеу және бағалау және бюджеттік кредиттеудiң орындылығын айқындау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің бұйрығымен белгіленген Мемлекеттік инвестициялық жобаны таңдау әдістемесінің 1 және 3-тармақтарында белгіленген өлшемшарттарға сәйкес жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 5 желтоқсандағы № 129 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9938 тіркелген).

      Заңның 32-бабында белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігін айқындау мақсатында республикалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша біліктілік таңдау мынадай тәртіпте:

      1) Заңның 32-бабы 1) -7) тармақшаларында белгіленген талаптарға сәйкестігіне № 725 бұйрығының 136-тармағында көзделген мерзім аяқталғаннан бастап 5 (бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде;

      2) Заңның 32-бабы 8) тармақшасында белгіленген талаптарға сәйкестігіне әлеуетті жекеше әріптес МЖӘ жобасының бизнес - жоспарын бекіту туралы хабарламаны алғаннан кейін енгізілетін тиісті құжаттар пакетін ұсынған сәттен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жүргізіледі.

      Біліктілікті іріктеу нәтижелері әлеуетті жекеше әріптестің біліктілік талаптарына сәйкестігі немесе сәйкессіздігі туралы уәкілетті тұлғаның (тікелей келіссөздерді ұйымдастырушының) қорытындысы түрінде ресімделеді.

      Республикалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша бизнес-жоспарға салалық сараптама осы Қағидаларға Қосымшаға сәйкес Салалық қорытынды нысаны бойынша сәйкестікке келтіріледі.

      Ескерту. Қағида 4-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 30.04.2021 № ҚР ДСМ-37 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4-2. Денсаулық сақтау объектілерін құруды (реконструкциялауды) және (немесе) пайдалануға беруді көздейтін ерекше маңызы бар мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары, оның ішінде концессиялық жобалар бойынша әлеуетті жекеше әріптестерге, концессионерлерге немесе жобаны іске асыру мақсатында құрылған жаңа заңды тұлғаның (консорциумның) құрылтайшыларына (қатысушыларына) техникалық тұрғыдан күрделі денсаулық сақтау объектілерін салу немесе пайдалануға беру жөніндегі жобаларды іске асыру тәжірибесінің (құрылтайшылардың (қатысушылардың) бірінің тәжірибесінің) бар-жоғы туралы қосымша (арнайы) біліктілік талабы қойылады.

      Ескерту. Қағида 4-2-тармақпен толықтырылды - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 30.04.2021 № ҚР ДСМ-37 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-тарау. Денсаулық сақтау саласында медициналық жабдықтарды жеткізуге, медициналық ұйымдарды құру бойынша мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартын жасасу тәртібі

      5. Конкурсты немесе тікелей келіссөздерді ұйымдастырушы "Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры" коммерциялық емес акционерлік қоғамының тиісті өңірлік филиалына медициналық қызметтерді тұтынудың кепілдік берілген көлемі, МЖӘ шартын жасасу мерзіміне тарифтердің құны (ең төменгі немесе ең жоғары мәндер) бөлігінде қабылданған мемлекеттік міндеттемелер бойынша ақпаратты, талап етілетін қызметтер мен МЖӘ-ның жоспарланатын жобалары бойынша тарифтер бойынша талаптарды жеткізеді.

      6. Медициналық жабдықтарды жеткізуге, медициналық ұйымдарды құру бойынша МЖӘ шартының мазмұнына Заңның 46-бабының 1-тармағында белгіленген талаптар, сондай-ақ қосымша талаптар енгізіледі:

      1) әлеуетті жекеше әріптесте білікті персоналдың, оның ішінде медициналық техниканы пайдалану бойынша мемлекеттік әріптес қызметкерлерін оқытуға сертификатталған персоналдың болуы;

      2) медициналық мекемелердің қолданыстағы ақпараттық жүйелеріне интеграциялаумен мониторинг жүргізу мүмкіндігі;

      3) ҚР сервистік орталықтарының болуы;

      4) МЖӘ жобасын іске асыру кезеңінде МЖӘ объектісін сақтандыру шартының болуы;

      5) сервистік қызмет көрсетудің кепілдік жағдайларының тізбесі және жөндеу қызметтері мен қосалқы бөлшектерге прейскурантты ұсыну қажеттілігі.

      7. Медициналық ұйымдарды құру бойынша МЖӘ шартының мазмұнына Заңның 46-бабы 1-тармағының 1)-26) тармақшаларында белгіленген талаптар.

      8. МЖӘ шартының мазмұны, жасасу және оны тіркеу тәртібі № 725 бұйрыққа сәйкес белгіленеді.

  Денсаулық сақтау саласында
жекеше әріптесті айқындау және
мемлекеттік-жекешелік
әріптестік шартын жасасу
қағидаларына
қосымша

Нысан Салалық қорытынды

      _____________________________________________________________

      (оң немесе теріс қорытынды екені көрсетіледі)

      Ескерту. Қағида қосымшамен толықтырылды - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 30.04.2021 № ҚР ДСМ-37 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Мемлекеттік-жекешелік әріптестік (бұдан әрі - МЖӘ) жобасы туралы қысқаша ақпарат:

      1) салалық сараптама жүргізетін салалық мемлекеттік органның атауы (орталық салалық мемлекеттік органның атауы көрсетіледі);

      2) жобаның іске асырылу саласы (аясы) (экономика саласы (аясы) көрсетіледі);

      3) салалық сараптама объектісі (конкурстық құжаттама не МЖӘ жобасы бойынша бизнес-жоспар көрсетіледі);

      4) МЖӘ жобасының атауы (жоспарланған жобаның мәнін айқындайтын МЖӘ жобасының атауы көрсетіледі);

      5) МЖӘ жобасының қуаты (жобаның қуаты тиісті өлшем бірліктерінде көрсетіледі);

      6) іске асыру орны (жобаны іске асыру орны не талаптары (мекенжайы не орналасқан жерінің сипаттамасы көрсетіледі);

      7) МЖӘ объектісі (МЖӘ объектісі туралы атауы және негізгі ақпарат көрсетіледі);

      8) іске асыру мерзімдері мен кезеңдері (жылдар бойынша жобаларды іске асыру мерзімдері мен кезеңдері көрсетіледі);

      9) жобаның құны (жоба құны мың теңгемен көрсетіледі, шығындарды өтеу көздерінің жоспарланған құны және кірістер, заңға сәйкес мемлекеттік қолдау шаралары және мемлекет қатысу нысандары);

      10) жобаның нәтижесі (МЖӘ жобасының тікелей және соңғы нәтижесі көрсетіледі).

      2. Негізгі бөлім (төлемдер көрсетілген кіші бөлімдердің әрқайсысы бойынша бағалау нәтижелерін (оң не теріс) қамтиды):

      1) саланың қазіргі жағдайының одан әрі дамуына әсер ететін проблемаларын бағалау;

      2) МЖӘ жобасы мақсаттарының саладағы орын алып отырған мәселелерді шешу сәйкестігін бағалау;

      3) МЖӘ жобасының Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына сәйкестігін, оның ішінде тиісті салада (салада, өңірде) тауарларға, жұмыстарға және көрсетілген қызметтерге қажеттілікті, сондай-ақ болжамды МӘЖ жобасының күтілетін нәтижесінің бар-жоғын бағалау, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің тапсырмаларына не актілеріне сәйкестігі;

      4) МЖӘ жобасының техникалық күрделілігін және (немесе) бірегейлігін бағалау;

      5) МЖӘ объектісінің Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 6 қарашадағы № 710 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік-жекешелік әріптестікті іске асыруға арналған, оның ішінде концессияға берілуге жатпайтын объектілер тізіміне тиістілігін бағалау;

      6) МЖӘ жобасын іске асыру және осы іске асырылмау жағдайын саладағы жағдайды бағалау;

      7) МЖӘ жобасын іске асырудан түскен пайданы бөлуді бағалау;

      8) конкурстық құжаттамада көзделген технологиялық, техникалық шешімдерді, оның ішінде іске асыру кестесін бағалау;

      9) МЖӘ жобасын іске асыру нәтижесінде құрылған объектінің жоспарланған физикалық параметрлерін және техникалық сипаттамаларын бағалау.

      3. Салалық қорытынды нәтижелері бойынша тұжырым (тұжырымда жүргізілген бағалау бойынша МЖӘ жобасы бойынша қолдау туралы (оң қорытынды) не жүргізілген бағалау бойынша нәтижесі бойынша МЖӘ жобасын қолдамау туралы (теріс қорытынды) салалық мемлекеттік органның ұстанымы көрсетіледі).

Об утверждении Правил определения частного партнера и заключения договора государственно-частного партнерства в области здравоохранения

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 31 декабря 2019 года № ҚР ДСМ-155. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 декабря 2019 года № 19813.

      В соответствии с подпунктом 2-1) статьи 23 Закона Республики Казахстан от 31 октября 2015 года "О государственно-частном партнерстве", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила определения частного партнера и заключения договора государственно-частного партнерства в области здравоохранения.

      2. Департаменту инвестиционной политики Министерства здравоохранения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства здравоохранения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра здравоохранения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Министр здравоохранения
Республики Казахстан
Е. Биртанов

  Утвержден
Приказом Министра
здравоохранения
Республики Казахстан
от 31 декабря 2019 года № ҚР ДСМ-155

Правила определения частного партнера и заключения договора государственно-частного партнерства в области здравоохранения

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определения частного партнера и заключения договора государственно-частного партнерства в области здравоохранения (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 2-1) статьи 23 Закона Республики Казахстан от 31 октября 2015 года "О государственно-частном партнерстве" (далее – Закон) и устанавливают процедуру определения частного партнера и заключения договора государственно-частного партнерства.

Глава 2. Порядок определения частного партнера государственно-частного партнерства в области здравоохранения

      2. Определение частного партнера в области здравоохранения осуществляется путем:

      1) конкурса, в том числе в упрощенном порядке и с использованием двухэтапных процедур. Конкурс по определению частного партнера осуществляется закрытым способом в отношении объектов, перечень которых определяется Правительством Республики Казахстан в соответствии со статьей 6 Закона;

      2) прямых переговоров.

      3. Инициативы по развитию ГЧП в области здравоохранения носят публичный характер и реализуются в соответствии с региональными перспективными планами развития инфраструктуры здравоохранения.

      4. Порядок проведения конкурса и прямых переговоров с потенциальным частным партнером, оформление результатов конкурса и результатов прямых переговоров с потенциальным частным партнером устанавливаются в соответствии с приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 25 ноября 2015 года № 725 "О некоторых вопросах планирования и реализации проектов государственно-частного партнерства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12717) (далее – Приказ № 725), за исключением случаев, установленных пунктами 4-1 и 4-2 настоящих Правил.

      Сноска. Пункт 4 - в редакции приказа Министра здравоохранения РК от 30.04.2021 № ҚР ДСМ-37 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      4-1. Определение соответствия критериям по республиканским проектам государственно-частного партнерства осуществляется согласно критериям, установленным пунктами 1, 3 Методики отбора государственного инвестиционного проекта, утвержденной приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 5 декабря 2014 года № 129 "Об утверждении Правил разработки или корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения государственного инвестиционного проекта, а также планирования, рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиций" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9938).

      Квалификационный отбор по республиканским проектам государственно частного-партнерства с целью определения соответствия потенциального частного партнера квалификационным требованиям, установленным статьей 32 Закона, проводится в следующем порядке:

      1) на соответствие требованиям, установленным подпунктами 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7) статьи 32 Закона, в срок не более 5 (пяти) рабочих дней с момента окончания срока, предусмотренного пунктом 136 Приказа № 725;

      2) на соответствие требованиям, установленным подпунктом 8) статьи 32 Закона, в срок не более 5 (пяти) рабочих дней с момента внесения потенциальным частным партнером соответствующего пакета документов, который вносится после получения уведомления об утверждении бизнес-плана к проекту ГЧП.

      Результаты квалификационного отбора оформляются в виде заключения уполномоченного лица (организатора прямых переговоров) о соответствии либо несоответствии потенциального частного партнера квалификационным требованиям.

      Отраслевая экспертиза бизнес-плана по республиканским проектам государственно-частного партнерства проводится по форме Отраслевого заключения согласно приложению к настоящим Правилам.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 4-1 в соответствии с приказом Министра здравоохранения РК от 30.04.2021 № ҚР ДСМ-37 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      4-2. По проектам государственно-частного партнерства особой значимости, предусматривающим создание (реконструкцию) и (или) эксплуатацию объектов здравоохранения, в том числе концессионным проектам, к потенциальным частным партнерам, концессионерам или учредителям (участникам) нового юридического лица (консорциума), учрежденного в целях реализации проекта, предъявляется дополнительное (специальное) квалификационное требование о наличии опыта (опыта одного из учредителей (участников)) реализации проектов по строительству или эксплуатации технически сложных объектов здравоохранения.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 4-2 в соответствии с приказом Министра здравоохранения РК от 30.04.2021 № ҚР ДСМ-37 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Порядок заключения договора государственно-частного партнерства в области здравоохранения

      5. Организатор конкурса или прямых переговоров доводит до соответствующего регионального филиала Некоммерческого акционерного общества "Фонд социального медицинского страхования" информацию по принятым государственным обязательствам в части гарантированных объемов потребления медицинских услуг, стоимости тарифов на срок заключения договора ГЧП (минимальные или максимальные значения), условия по требуемым услугам и тарифам по планируемым проектам ГЧП.

      6. В содержание договора ГЧП на поставку медицинского оборудования включаются условия, установленные пунктом 1 статьи 46 Закона, а также дополнительные условия:

      1) наличие у потенциального частного партнера квалифицированного персонала, в том числе персонала сертифицированного на обучение сотрудников государственного партнера по использованию медицинской техники;

      2) возможность мониторинга с интеграцией в существующие информационные системы медицинских учреждений;

      3) наличие сервисных центров в Республики Казахстан;

      4) наличие договора страхования объекта ГЧП на период реализации Проекта ГЧП;

      5) перечень гарантийных случаев сервисного обслуживания и прейскурант на ремонтные услуги и запасные детали.

      7. В содержание договора ГЧП по созданию медицинских организаций включаются условия, установленные подпунктами 1)-26) пункта 1 статьи 46 Закона.

      8. Порядок заключения договора ГЧП и его регистрации устанавливаются в соответствии с Приказом №725.

  Приложение к Правилам
определения частного партнера
и заключения договора
государственно-частного
партнерства в области
здравоохранения

Форма Отраслевое заключение

      Сноска. Правила дополнены приложением в соответствии с приказом Министра здравоохранения РК от 30.04.2021 № ҚР ДСМ-37 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      _____________________________________________________________
(указывается положительное либо отрицательное)

      1. Краткая информация по проекту государственно-частного партнерства (далее – ГЧП):

      1) наименование отраслевого государственного органа, проводящего отраслевую экспертизу (указывается наименование центрального отраслевого государственного органа;

      2) сфера (отрасль) реализации проекта (указывается сфера (отрасль) экономики);

      3) объект отраслевой экспертизы (указывается конкурсная документация либо бизнес-план к проекту ГЧП);

      4) наименование проекта ГЧП (указывается наименование проекта ГЧП, отражающее суть планируемого проекта);

      5) мощность проекта ГЧП (указывается мощность проекта в соответствующих единицах измерения);

      6) место реализации (указывается место реализации проекта (адрес либо требования, либо описание местоположения);

      7) объект ГЧП (указывается наименование и основная информация об объекте ГЧП);

      8) сроки и этапы реализации (указываются сроки и этапы реализации проекта в годах);

      9) стоимость проекта (указывается предполагаемая стоимость проекта в тысячах тенге, планируемая стоимость источников возмещения затрат и получения доходов, предполагаемые меры государственной поддержки и формы участия государства в соответствии с Законом);

      10) результат проекта (указывается прямой и конечный результат проекта ГЧП).

      2. Основной раздел (содержит результаты оценки (положительно либо отрицательно) по каждому из нижеуказанных подразделов):

      1) оценка проблем текущего состояния отрасли, которые влияют на ее дальнейшее развитие;

      2) оценка соответствия целей проекта ГЧП решению существующих проблем в отрасли;

      3) оценка соответствия проекта ГЧП документам Системы государственного планирования, в том числе указание на наличие потребности в товарах, работах и услугах в соответствующей отрасли (сфере, регионе), а также наличия предполагаемого конечного результата проекта ГЧП, соответствия поручениям либо актам Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан;

      4) оценка технической сложности и (или) уникальности проекта ГЧП;

      5) оценка принадлежности объекта ГЧП к перечню объектов, не подлежащих передаче для реализации государственно-частного партнерства, в том числе в концессию, утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 ноября 2017 года № 710;

      6) оценка ситуации в отрасли в случаях реализации проекта ГЧП и отсутствия такой реализации;

      7) оценка распределения выгод от реализации проекта ГЧП;

      8) оценка технологических, технических решений, предусмотренных в конкурсной документации, в том числе график реализации;

      9) оценка планируемых физических параметров и технических характеристик объекта, создаваемого в результате реализации проекта ГЧП.

      3. Выводы по результатам отраслевого заключения (в выводах указывается позиция отраслевого государственного органа о поддержке проекта ГЧП по результатам проведенной оценки (положительное заключение) либо о неподдержке проекта ГЧП по результатам проведенной оценки (отрицательное заключение).