"Тұрғын үй құрылысы мақсаттары үшін жеке кәсіпкерлік субъектілеріне екінші деңгейдегі банктер беретін кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2019 жылғы 16 мамырдағы № А-5/225 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 27 мамырда № 7210 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2020 жылғы 15 қыркүйектегі № А-9/466 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 15.09.2020 № А-9/466 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Тұрғын үй құрылысы мақсаттары үшін жеке кәсіпкерлік субъектілеріне екінші деңгейдегі банктер беретін кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Осы қаулы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Е.Маржықпаев

 
  Ақмола облысы әкімдігінің
2019 жылғы 16 мамырдағы
№ А-5/225 қаулысымен
бекітілген

"Тұрғын үй құрылысы мақсаттары үшін жеке кәсіпкерлік субъектілеріне екінші деңгейдегі банктер беретін кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "Тұрғын үй құрылысы мақсаттары үшін жеке кәсіпкерлік субъектілеріне екінші деңгейдегі банктер беретін кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Ақмола облысы аудандардың, Көкшетау және Степногорск қалаларының құрылыс бөлімдерімен, "Ақмола облысы құрылыс басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – Өңірлік үйлестіру кеңесі отырысының хаттамасынан үзінді не Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 12 желтоқсандағы № 859 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген № 16265) бекітілген "Тұрғын үй құрылысы мақсаттары үшін жеке кәсіпкерлік субъектілеріне екінші деңгейдегі банктер беретін кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 20 минут.

      Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес ұсынылған құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушысыны анықтайды – 1 сағат;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушы:

      құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады – 1 жұмыс күні;

      көрсетілетін қызметті алушы жобасын қолданыстағы заңнамаға сәйкестігі тұрғысынан тексереді – 1 жұмыс күні;

      Өңірлік үйлестіру кеңесіне (бұдан әрі - ӨҮК) үшін жоба бойынша ұсынымдар әзірлейді – 2 жұмыс күні;

      құжаттардың толық топтамасын қоса бере отырып, көрсетілетін қызметті алушы жобаларының тізімін ӨҮК-тің қарауына енгізеді – 1 жұмыс күні;

      ӨҮК отырысының күн тәртібі мәселесін қалыптастырады, оны өткізу күнін, уақытын және өткізілетін орнын белгілейді, ол туралы ӨҮК-тің барлық мүшелеріне хабарлама береді – 1 жұмыс күні;

      4) ӨҮК көрсетілетін қызметті алушының және ол іске асыратын жобаның өлшемшарттарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады, көрсетілетін қызметті алушының жобасын және қоса берілген құжаттарды қарайды, көрсетілетін қызметті алушының кредиті бойынша субсидиялау мүмкіндігі (мүмкін еместігі) туралы шешім қабылдайды – 7 жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушына мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіні жолдайды – 1 жұмыс күні.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;

      2) жауапты орындаушыны анықтау;

      3) құжаттарды тексеру;

      4) отырыстың хаттамасы;

      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушы;

      4) ӨҮК.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) кезеңділігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 20 минут.

      Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес ұсынылған құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушысыны анықтайды – 1 сағат;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушы:

      құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады – 1 жұмыс күні;

      көрсетілетін қызметті алушы жобасын қолданыстағы заңнамаға сәйкестігі тұрғысынан тексереді – 1 жұмыс күні;

      ӨҮК үшін жоба бойынша ұсынымдар әзірлейді – 2 жұмыс күні;

      құжаттардың толық топтамасын қоса бере отырып, көрсетілетін қызметті алушы жобаларының тізімін ӨҮК-тің қарауына енгізеді – 1 жұмыс күні;

      ӨҮК отырысының күн тәртібі мәселесін қалыптастырады, оны өткізу күнін, уақытын және өткізілетін орнын белгілейді, ол туралы ӨҮК-тің барлық мүшелеріне хабарлама береді – 1 жұмыс күні;

      4) ӨҮК көрсетілетін қызметті алушының және ол іске асыратын жобаның өлшемшарттарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады, көрсетілетін қызметті алушының жобасын және қоса берілген құжаттарды қарайды, көрсетілетін қызметті алушының кредиті бойынша субсидиялау мүмкіндігі (мүмкін еместігі) туралы шешім қабылдайды – 7 жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушына мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіні жолдайды – 1 жұмыс күні.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

 
  "Тұрғын үй құрылысы
мақсаттары үшін жеке
кәсіпкерлік субъектілеріне
екінші деңгейдегі банктер
беретін кредиттер бойынша
сыйақы мөлшерлемелерін
субсидиялау" мемлекеттік
көрсетілетін қызметтің
регламентіне қосымша

"Тұрғын үй құрылысы мақсаттары үшін жеке кәсіпкерлік субъектілеріне екінші деңгейдегі банктер беретін кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы





Регламент государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения по выдаваемым кредитам банками второго уровня субъектам частного предпринимательства для целей жилищного строительства"

Постановление акимата Акмолинской области от 16 мая 2019 года № А-5/225. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 27 мая 2019 года № 7210. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 15 сентября 2020 года № А-9/466.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 15.09.2020 № А-9/466 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения по выдаваемым кредитам банками второго уровня субъектам частного предпринимательства для целей жилищного строительства".

      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области Е.Маржикпаев

 
  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 16 мая 2019 года
№ А-5/225

Регламент государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения по выдаваемым кредитам банками второго уровня субъектам частного предпринимательства для целей жилищного строительства" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование ставок вознаграждения по выдаваемым кредитам банками второго уровня субъектам частного предпринимательства для целей жилищного строительства" (далее – государственная услуга) оказывается отделами строительства районов Акмолинской области, городов Кокшетау и Степногорск, государственным учреждением "Управление строительства Акмолинской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – выписка из протокола заседания Регионального координационного совета либо письменный мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 стандарта государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения по выдаваемым кредитам банками второго уровня субъектам частного предпринимательства для целей жилищного строительства" (далее - Стандарт), утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 12 декабря 2017 года № 859 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 16265).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель предоставляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов – 20 минут.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пункте 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления;

      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель услугодателя:

      осуществляет проверку полноты представленных документов – 1 рабочий день;

      проверяет проект услугополучателя на предмет соответствия действующему законодательству – 1 рабочий день;

      вырабатывает рекомендации по проекту для Регионального координационного совета (далее – РКС) – 2 рабочих дня;

      вносит на рассмотрение РКС список проектов услугополучателей с приложением полного пакета документов – 1 рабочий день;

      формирует вопрос повестки дня, определяет дату, время и место проведения заседания РКС, о чем уведомляет всех членов РКС – 1 рабочий день;

      4) РКС осуществляет проверку соответствия услугополучателя и реализуемого им проекта критериям, рассматривает проект услугополучателя и прилагаемых документов, принимает решение о возможности (невозможности) субсидирования по кредиту услугополучателя – 7 рабочих дней;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя направляет услугополучателю результат оказании государственной услуги – 1 рабочий день.

      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):

      1) прием и регистрация документов;

      2) определение ответственного исполнителя;

      3) проверка документов;

      4) протокол заседания;

      5) результат оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя;

      4) РКС.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов – 20 минут.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления;

      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель услугодателя:

      проверяет полноту представленных документов – 1 рабочий день;

      проверяет проект услугополучателя на предмет соответствия действующему законодательству – 1 рабочий день;

      вырабатывает рекомендации по проекту для РКС – 2 рабочих дня;

      вносит на рассмотрение РКС список проектов услугополучателей с приложением полного пакета документов – 1 рабочий день;

      формирует вопрос повестки дня, определяет дату, время и место проведения заседания РКС, о чем уведомляет всех членов РКС – 1 рабочий день;

      4) РКС осуществляет проверку соответствия услугополучателя и реализуемого им проекта критериям, рассматривает проект услугополучателя и прилагаемых документов, принимает решение о возможности (невозможности) субсидирования по кредиту услугополучателя – 7 рабочих дней;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя направляет услугополучателю результат оказании государственной услуги – 1 рабочий день.

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

  Приложение к регламенту
государственной услуги
"Субсидирование ставок
вознаграждения по выдаваемым
кредитам банками второго
уровня субъектам частного
предпринимательства для
целей жилищного строительства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения по выдаваемым кредитам банками второго уровня субъектам частного предпринимательства для целей жилищного строительства"