"Жалғыз тұрғын үйі авариялық деп танылған азаматтарға анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2019 жылғы 27 маусымдағы № 264 қаулысы. Алматы облысы Әділет департаментінде 2019 жылы 4 шілдеде № 5203 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2020 жылғы 28 шілдедегі № 283 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Алматы облысы әкімдігінің 28.07.2020 № 283 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 1-тармағына, "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2018 жылғы 26 желтоқсандағы № 917 Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18149 тіркелген) сәйкес, Алматы облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса берілген "Жалғыз тұрғын үйі авариялық деп танылған азаматтарға анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Алматы облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының Алматы облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмелерін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы қаулы ресми жарияланғаннан кейін оны Алматы облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы қаулы мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Алматы облысы әкімі аппаратының мемлекеттік-құқық бөліміне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында қарастырылған іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы облысы әкімінің орынбасары А. Байжановқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы облысының әкімі А. Баталов

  Алматы облысы әкімдігінің 2019 жылғы "__" _______ №__ қаулысына қосымша

"Жалғыз тұрғын үйі авариялық деп танылған азаматтарға анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жалғыз тұрғын үйі авариялық деп танылған азаматтарға анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) арқылы тегін көрсетеді

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің 2018 жылғы 26 желтоқсандағы № 917 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18149 тіркелген) "Жалғыз тұрғын үйі авариялық деп танылған азаматтарға анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты негізінде ұсынылады (бұдан әрі - Стандарт).

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету қызметті нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: қағаз.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі: 1-қосымшадағы Стандартқа сәйкес авариялық тұрғын үйді тану туралы анықтама беру немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы негізделген жауап беру.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіндегі (қызметкерлер)қызмет жеткізушінің құрылымдық бөлімшелерінің сипаттамасы.

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет тәртібін (әрекетін) бастау үшін негіз осы Стандарттың 9-тармағына сәйкес қызмет алушыны қажет құжаттар өңдеу болып табылады.

      5. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнiң бөлiгi болып табылатын әрбiр рәсiмнiң (әрекеттің) мазмұны, оның орындалу мерзiмi:

      1) қабылдау, құжаттарды рәсімдеу және қызмет жеткізушінің жетекшісіне қарарға жіберу - 20 (жиырма) минут. Нәтиже - көрсетілетін қызметті беруші басшысына жолдау;

      2) құжаттарды қарау және көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысын анықтау – 20 (жиырма) минут. Нәтиже - көрсетілетін қызметті беруші жауапты атқарушысын анықтау.

      3) қағаз түрінде шешім немесе жазбаша дәлелден бас тарту - 3 (үш) сағат. Нәтиже - тұрғын үйді авариялықдеп тану туралы анықтама беру.

      1 – кезең: тұрғын үйді авариялық екендігі жайлы шешім қабылдау – 3 (үш) жұмыс күні.

      2 – кезең: 1-қосымшадағы Стандартке сәйкес тұрғын үйді авариялық екендігін растайтын анықтама беру немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартқандығы туралы мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 10-тармағына сәйкес дәлелді жауап беру – 1(бір) жұмыс күні.

3. Қызмет жеткізушінің мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші процесінде құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) өзара әрекеттесу тәртібінің сипаттамасы.

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) тізімі:

      1. көрсетілетін қызметті беруші кеңсе қызметкері;

      2. көрсетілетін қызметті беруші басшысы;

      3. көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындашысы.

      7. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы регламенттің "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтегі бизнес-процестердің анықтамасының" әр қосымшасында келтірілген рәсімнің сипаттамасы.

4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің ерекшеліктерін ескере отырылып талаптар

      8. Көрсетілетін қызметті беруші орындарының мекен-жайлары www.mid.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылады.

      9. Қызмет алушы мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтан қатынау режимінде мемлекеттік қызметті ұсыну тәртібі мен мәртебесі туралы ақпарат алуға мүмкіндік алады.

      10. Көрсетілетін қызметті беруші анықтамалық қызметінің байланыс телефондары www.mid.gov.kz интернет-ресурсында, мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша бірыңғай байланыс орталығынан алуға болады: 1414.

  Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Жалғыз тұрғын үйі авариялық деп танылған азаматтарға анықтама беру" регламентіне қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     



  Қосымша Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына "Жалғыз тұрғын үйі авариялық деп танылған азаматтарға анықтама беру"
  Нысан

Тұрғын үйді авариялық деп тану туралы № ___ Анықтама

      _____________________ 20__ жылғы "___" ________ (орналасқан жері)

      Осы анықтама

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________ (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), жеке басын куәландыратын құжаттың деректемелері) ұсынылған құжаттардың негізінде

      _______________________________________________________________ (орналасқан жері, жер учаскесінің кадастрлық нөмірі)

      мекенжайы бойынша орналасқан тұрғын үйді авариялық тұрғын үй деп тану туралы шешім шығарылғаны туралы берілді.

      Әкім (Әкімнің орынбасары)

      __________________________________________________________ (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)) (қолы)

  Қосымша Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына "Жалғыз тұрғын үйі авариялық деп танылған азаматтарға анықтама беру"
  Нысан
 

      ____________________________

      (көрсетілетін қызметті берушінің атауы)

      Әкімі_______________________

      (тегі, аты, әкесінің аты) (болған жағдайда))

Жалғыз тұрғын үйі авариялық деп танылған азаматтарға анықтама беру туралы өтініш

      __________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), жеке басын куәландыратын құжаттың деректемелері, байланыс телефоны, өтініш берушінің мекен-жайы)

      ___________________________________________________________________

      (нотариалды куәландырылған немесе өзгеше куәландырылған құжатқа сілтеме,

      ___________________________________________________________________

      өтініш берушінің жеке тұлғаның атынан өтініш беру туралы өкілеттіктерін растайтын құжат)

      ___________________________________________________________________

      тұрғын үйді төтенше жағдай деп тану туралы куәлік беруді сұраймын

      ___________________________________________________________________ (орналасқан жері,жердің кадастрлық нөмірі

      Өтініш берушілер осы өтінішке қоса берілген құжаттардың дұрыстығына толық жауап береді, сондай-ақ осы өтінішті қарауға байланысты сұрау салынатын ақпаратты көрсетілетін қызметті берушіге дер кезінде ұсынуға міндеттенеді.

      Қосымша (жіберілетін құжаттардың атауы жазылған тізілімді, даналар санын және олардың әрқайсысының парақ санын көрсету керек):

      ___________________________________________________________________

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      (Өтініш иесінің қолы, күні)

      _____________________________

Об утверждении регламента государственной услуги "Представление справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным"

Постановление акимата Алматинской области от 27 июня 2019 года № 264. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 4 июля 2019 года № 5203. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 28 июля 2020 года № 283

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 28.07.2020 № 283 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 1 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 декабря 2018 года № 917 Об утверждении стандарта государственной услуги "Представление справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 18149), акимат Алматинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Представление справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным".

      2. Государственному учреждению "Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Алматинской области" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в Департаменте юстиции Алматинской области;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Алматинской области после его официального опубликования;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления представление в государственно-правовой отдел аппарата акима Алматинской области сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Алматинской области А. Байжанова.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Алматинской области А. Баталов

  Приложение к постановлению Акимата Алматинской области от "__" _______2019 года №__

Регламент государственной услуги "Представление справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Представление справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным" (далее – государственная услуга) оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель) местными исполнительными органами районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

      Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Представление справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 декабря 2018 года № 917 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 18149) (далее – Стандарт).

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: выдача справки о признании жилища аварийным согласно приложению 1 Стандарта либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является обращение услугополучателя с пакетом документов, согласно пункту 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) прием, регистрация документов и направление руководителю услугодателя на резолюцию – 20 (двадцать) минут. Результат – направление руководителю услугодателя;

      2) рассмотрение документов и определение ответственного исполнителя услугодателя – 20 (двадцать) минут. Результат – определение ответственного исполнителя услугодателя.

      3) оформление в бумажной форме решения или письменный мотивированный отказ – 3 (три) часа. Результат – выдача справки о признании жилища аварийным.

      1 – этап: принятие решения о признании жилища аварийным – 3 (три) рабочих дня.

      2 – этап: выдача справки о признании жилища аварийным согласно приложению 1 Стандарта либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги согласно пункту 10 Стандарта государственной услуги – 1 (один) рабочий день.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1. сотрудник канцелярии услугодателя;

      2. руководитель услугодателя;

      3. ответственный исполнитель услугодателя.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении настоящего регламента "Справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги".

4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

      10. Адреса мест оказания государственной услуги услугодателя размещены на интернет-ресурсе www.mid.gov.kz.

      11. услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством единого контакт–центра по вопросам оказания государственных услуг.

      12. Контактные телефоны справочных служб услугодателя размещены на интернет-ресурсе www.mid.gov.kz, единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

  Приложение к регламенту государственной услуги "Предоставление справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     



  Приложение к регламенту государственной услуги "Представление справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным"
  форма

Справка № __ о признании жилища аварийным

      _____________________ "___" ________ 20__ года (место расположения)

      Настоящая справка выдана

      _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ (фамилия, имя, отчество (при его наличии), реквизиты документа, удостоверяющего личность)

      о том, что на основании представленных документов вынесено решение о признании жилища аварийным расположенного по

      _____________________________________________________________________________________ (место расположения, кадастровый номер земельного участка)

      Аким (заместитель Акима)

      ____________________________________________________ (Фамилия, Имя, Отчество (при его наличии)) (подпись)

  Приложение к регламенту государственной услуги "Представление справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным"
  форма

      Акиму _________________________________ (наименование услугодателя)

      _______________________________________ (фамилия, имя, отчество) (при его наличии)

Заявление о представлении справки гражданам, единственное жилище которых признано аварийным

      _________________________________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество (при его наличии), реквизиты документа, удостоверяющего личность, контактный телефон, адрес физического лица-заявителя)

      _________________________________________________________________________ (ссылка на нотариально или иным образом удостоверенный документ,

      _________________________________________________________________________ подтверждающий полномочия заявителя на подачу настоящего заявления от имени физического лица)

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      прошу выдать справку о признании жилища аварийным расположенного по

      _________________________________________________ (место расположения, кадастровый номер земельного участка)

      Заявители подающие данное заявление, полностью отвечают за достоверность прилагаемых к заявлению документов, а также своевременное представление услугодателю информации, запрашиваемой в связи с рассмотрением настоящего заявления.

      Приложение (указать поименный перечень направляемых документов, количество экземпляров и листов по каждому из них):

      __________________________________

      Согласен на использования сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах.

      (подпись Заявителя, дата)

      ___________________________