"Туризм саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2018 жылғы 14 мамырдағы № 87 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2019 жылғы 9 шілдедегі № 147 қаулысы. Жамбыл облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 12 шілдеде № 4275 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2020 жылғы 1 шілдедегі № 150 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 01.07.2020 № 150 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Туризм саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2018 жылғы 14 мамырдағы № 87 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3856 болып тіркелген, 2018 жылдың 21 маусымында Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілері эталондық бақылау банкінде электрондық түрде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің туризм басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы қаулыдан туындайтын басқа да шаралардың қабылдануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Н.Календеровке жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А. Мырзахметов

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2019 жылғы "__" __________
№__ қаулысына қосымша
  Жамбыл облысы әкімдігінің
2018 жылғы "14" мамырдағы
№ 87 қаулысымен бекітілген

"Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Туризм саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 495 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді тіркеу тізілімінде № 11578 болып тіркелген) "Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – стандарт) сәйкес "Жамбыл облысы әкімдігінің туризм басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      2. Өтінімді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру www.egov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: электрондық.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі: туристік операторлық қызметке (туроператорлық қызметке) лицензия, лицензияны қайта рәсімдеу, не стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған электрондық құжат нысанында "жеке кабинетке" жіберіледі.

2. Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдарды) бастаудың негізі көрсетілетін қызметті алушының стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттардың тізбесін ұсыну болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттердің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      лицензия беру кезінде – 6 (алты) жұмыс күнінен кешіктірмей:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттарды тіркейді және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарастырады және оларды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына одан әрі орындау үшін жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 5 (бес) жұмыс күні ішінде нәтижесі бар құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға дайындайды;

      ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауапты дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға береді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы нәтижесі бар құжаттарға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа өзінің электрондық цифрлық қолтаңбасын қояды, құжаттар қол қойылғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушыға портал арқылы түседі;

      лицензияны қайта рәсімдеу кезінде – 3 (үш) жұмыс күні ішінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға құжаттарды тіркейді және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарастырады және оларды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына одан әрі орындау үшін жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде нәтижесі бар құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға дайындайды;

      ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауапты дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға береді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы нәтижесі бар құжаттарға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа электрондық цифрлық қолтаңбасын қояды, құжаттар қол қойылғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушыға портал арқылы түседі;

      заңды тұлға – лицензиаты басқа заңды тұлғаға бөліп шығу, бөліну нысанында қайта ұйымдасқан кезде лицензияны қайта рәсімдеу кезінде – 6 (алты) жұмыс күнінен кешіктірмей:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттарды тіркейді және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарастырады және оларды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына одан әрі орындау үшін жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 5 (бес) жұмыс күні ішінде нәтижесі бар құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға дайындайды;

      ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауапты дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға береді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы нәтижесі бар құжаттарға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа электрондық цифрлық қолтаңбасын қояды, құжаттар қол қойылғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушыға портал арқылы түседі.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) жауапты қызметкер мемлекеттік қызметті алуға құжаттарды тіркейді және қызметті берушінің басшысына ұсынады;

      2) қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарастырады және жауапты орындаушысына одан әрі орындау үшін жолдайды;

      3) жауапты орындаушы нәтижесі бар құжаттарды немесе бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауапты дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға дайындайды;

      4) қызметті берушінің басшысы нәтижесі бар құжаттарға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа электрондық цифрлық қолтаңбасын қояды, көрсетілетін қызметті алушыға портал арқылы түседі.

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

      8. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері арасындағы (әрекеттердің) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттандыру жүйесі арқылы порталға келіп түскен құжаттарды тіркейді және оны көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарастыруына жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қарастырып, бұрыштама қояды және жауапты орындаушыға жолдайды;

      3) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушының құжаттары лицензия беру, қайта рәсімдеу шарттарына, сондай – ақ қойылатын біліктілік талаптарына сәйкестігін қарастырады (лицензия беру – 6 (алты) жұмыс күнінен кешіктірмей, лицензияны қайта рәсімдеу – 3 (үш) жұмыс күні ішінде, заңды тұлға – лицензиаты басқа заңды тұлғаға бөліп шығу, бөліну нысанында қайта ұйымдасқан кезде лицензияны қайта рәсімдеу – 6 (бес) жұмыс күні ішінде) немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты 2 (екі) жұмыс күні ішінде және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға береді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы нәтижесі бар құжаттарға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа электрондық цифрлық қолтаңбасын қояды, құжаттар қол қойылғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушыға портал арқылы түседі.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау.

      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы мен мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің) реттілігі мен жүгіну тәртіптерінің сипаттамасы:

      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің) реттілік сипаттамасы:

      1-үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің мемлекеттік қызметті көрсету үшін "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттандыру жүйесіне логинді және парольді енгізуі;

      1-шарт – мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттандыру жүйесінде тіркелгендігі туралы деректердің дұрыстығын логині және паролі арқылы тексеруі;

      2-үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтарының болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттандыру жүйесінде хабарламаның қалыптастыруы;

      3-үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің осы регламентте көрсетілген қызметтерді таңдауы, қызметті көрсету үшін сұраным нысанын экранға шығару және мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;

      4-үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің электрондық үкімет шлюзы арқылы сұранысты жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер базасына/заңды тұлғалар мемлекеттік деректер базасына мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы туралы деректерді жолдауы;

      2-шарт – жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер базасында/заңды тұлғалар мемлекеттік деректер базасында көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің бар екендігін тексеруі;

      5-үдеріс – жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер базасында/заңды тұлғалар мемлекеттік деректер базасында мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің жоқтығына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің жоқтығы туралы хабарлама қалыптастыруы;

      6-үдеріс – "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттандыру жүйесінде сұранымды тіркеу және "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттандыру жүйесінде қызметті өңдеуі;

      7-үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға лицензия беру, лицензияны қайта рәсімдеу және заңды тұлғалардың бөлінуі нәтижесінде туындаған біреуіне лицензияны қайта рәсімдеу талаптарына және шарттарына сәйкестігін тексеруі;

      8-үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің нәтижесін алуы;

      2) көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-әрекеттерінің) реттілігі мен жүгіну тәртіптерінің сипаттамасы:

      1-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті алу үшін порталда логинді және парольді енгізуі;

      1-шарт – көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркелгендігі туралы деректердің шынайылығын логин (жеке сәйкестендіру нөмері немесе бизнес сәйкестендіру нөмірі) және пароль арқылы тексеруі;

      2-үдеріс – порталдың көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтың болуына байланысты авторизациядан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;

      3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметтерді таңдауы, қызметті көрсету үшін сұраным нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті алушының сұраным нысанына қажетті құжаттарды электрондық түрде тіркеп, нысандардың (деректерді енгізу) құрылымдары мен форматтық талаптарын ескере отырып, оны толтыруы;

      4-үдеріс – сұраным куәлігі (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен тіркеу куәлігін таңдауы;

      5-үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге сұраным нысандарын (деректер енгізудің) толтырудың электрондық цифрлық қолтаңбасы арқылы куәландырылуы (қол қою);

      6-үдеріс – "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттанды- ру жүйесінде электрондық құжатты тіркеуі (мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының сұранымы) және "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттандыру жүйесінде сұранымды өңдеуі;

      7-үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға лицензия беру талаптарына және шарттарына сәйкестігін тексеруі;

      8-үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің нәтижесін алуы.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

5. Қорытынды ережелер

      10. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үдерісінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылының толық сипаттамасы, сондай-ақ, "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттандыру жүйесімен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығы Жамбыл облысы әкімінің www.zhambyl.gov.kz сайтында орналастырылады.

  "Туристік операторлық қызметті
(туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға
лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша іске қосылған ақпараттық жүйелерін функционалдық өзара іс-қимылы графикалық нысанының диаграммасы

     


Шартты белгілер:

     


  "Туристік операторлық қызметті
(туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға
лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2-қосымша

"Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


Шартты белгілер:

     


О внесении изменения в постановление акимата Жамбылской области от 14 мая 2018 года № 87 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере туризма"

Постановление акимата Жамбылской области от 9 июля 2019 года № 147. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 12 июля 2019 года № 4275. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 1 июля 2020 года № 150

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 01.07.2020 № 150 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Жамбылской области от 14 мая 2018 года № 87 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере туризма" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3856, опубликовано 21 июня 2018 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в электронном виде) следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление туризма акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области;

      4) принятие иных мер, вытекающих из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Н.Календерова.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области А. Мырзахметов

  Приложение к постановлению
акимата Жамбылской области
от "__" ________2019 года №
  Утвержден
постановлением акимата
Жамбылской области
от "14" мая 2018 года № 87

Регламент государственной услуги "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)" (далее - государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление туризма акимата Жамбылской области" (далее – услугодатель) в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)", утвержденным приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 495 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере туризма" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11578) (далее – стандарт).

      2. Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее - портал).

      Форма оказания государственной услуги: электронная.

      3. Результат оказания государственной услуги: лицензия, переоформленная лицензия на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      Результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление перечня документов услугополучателя согласно пункту 9 стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      при выдаче лицензии – не позднее 6 (шести) рабочих дней:

      1) ответственный исполнитель услугодателя регистрирует документы на получение государственной услуги и предоставляет их руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и направляет их ответственному исполнителю услугодателя для дальнейшего исполнения;

      3) ответственный исполнитель услугодателя в течение 5 (пяти) рабочих дней подготавливает документы с результатом на подписание руководителю услугодателя;

      в случае установления факта неполноты представленных документов ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней подготавливает письменный мотивированный ответ об отказе и передает руководителю услугодателя для подписания.

      4) руководитель услугодателя ставит свою электронную цифровую подпись на документы с результатом, либо мотивированным ответом об отказе, после подписания документы поступают услугополучателю через портал;

      при переоформлении лицензии – в течение 3 (трех) рабочих дней:

      1) ответственный исполнитель услугодателя регистрирует документы на получение государственной услуги и предоставляет их руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и направляет их ответственному исполнителю для дальнейшего исполнения;

      3) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает документы с результатом на подписание руководителю услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней;

      в случае установления факта неполноты представленных документов ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней подготавливает письменный мотивированный ответ об отказе и передает руководителю услугодателя для подписания;

      4) руководитель услугодателя ставит свою электронную цифровую подпись на документы с результатом, либо мотивированным ответом об отказе, после подписания документы поступают услугополучателю через портал;

      при переоформлении лицензии при реорганизации в форме выделения, разделения юридического лица-лицензиата к другому юридическому лицу – не позднее 6 (шести) рабочих дней:

      1) ответственный исполнитель услугодателя регистрирует документы на получение государственной услуги и предоставляет их руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и направляет их ответственному исполнителю услугодателя для дальнейшего исполнения;

      3) ответственный исполнитель услугодателя в течение 5 (пяти) рабочих дней подготавливает документы с результатом на подписание руководителю услугодателя;

      в случае установления факта неполноты представленных документов ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней подготавливает письменный мотивированный ответ об отказе и передает руководителю услугодателя для подписания;

      4) руководитель услугодателя ставит свою электронную цифровую подпись на документы с результатом, либо мотивированным ответом об отказе, после подписания документы поступают услугополучателю через портал.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) ответственный сотрудник регистрирует документы для получения государственной услуги и предоставляет руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и направляет ответственному исполнителю для дальнейшего исполнения;

      3) ответственный исполнитель подготавливает документы с результатом, либо письменный мотивированный ответ об отказе и подготавливает на подпись руководителю услугодателя;

      4) руководитель услугодателя ставит свою электронную цифровую подпись к документам с результатом либо мотивированный ответ об отказе, который поступает через портал услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) ответственный исполнитель услугодателя;

      2) руководитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями услугодателя:

      1) ответственный исполнитель услугодателя регистрирует документы, поступившие на портал через Информационную систему "Государственная база данных "Е-лицензирование" и направляет их на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя рассматривает, визирует и направляет к ответственному исполнителю;

      3) ответственный исполнитель рассматривает документы услугополучателя на соответствие условиям выдачи лицензии, переоформления, а так же предъявляемым квалификационным требованиям (выдача лицензии – не позднее 6 (шести) рабочих дней, переоформление лицензии – в течение 3 (трех) рабочих дней, переоформление лицензии при реорганизации в форме выделения, разделения юридического лица-лицензиата к другому юридическому лицу – не позднее 6 (шести) рабочих дней), либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в течение 2 (двух) рабочих дней и передает на подпись руководителю услугодателя;

      4) руководитель услугодателя ставит свою электронную цифровую подпись на документы с результатом, либо мотивированным ответом об отказе, после подписания документы поступают услугополучателю через портал.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал.

      1) описание последовательности процедур (действий) услугодателя:

      процесс 1 - ввод сотрудником услугодателя логина и пароля в информационную систему "Государственная база данных "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;

      условие 1 - проверка в информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;

      процесс 2 - формирование в информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;

      процесс 3 - выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;

      процесс 4 - направление сотрудником услугодателя запроса через шлюз электронного правительства в государственную базу данных юридических лиц/государственную базу данных физических лиц о данных услугополучателя;

      условие 2 - проверка наличия данных услугополучателя в государственной базе данных юридических лиц/ государственной базе данных физических лиц;

      процесс 5 - формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в государственной базе данных юридических лиц/государственной базе данных физических лиц;

      процесс 6 - регистрация запроса в информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование" и обработка услуги в информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование";

      процесс 7 - проверка услугодателем соответствия услугополучателя условиям и требованиям выдачи лицензии, переоформления лицензии и переоформления лицензии на одно из вновь возникших в результате разделения юридических лиц;

      процесс 8 - получение услугополучателем результата оказания государственной услуги;

      2) описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя:

      процесс 1 - ввод услугополучателем логина и пароля на портале для получения государственной услуги;

      условие 1 - проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (индивидуальный идентификационный номер/бизнес-идентификационный номер) и пароль;

      процесс 2 - формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 - выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;

      процесс 4 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса;

      процесс 5 - удостоверение (подписание) посредством электронной цифровой подписи услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      процесс 6 - регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование" и обработка запроса в информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование";

      процесс 7 - проверка услугодателем соответствия услугополучателя условиям и требованиям выдачи лицензии;

      процесс 8 - получение услугополучателем результата оказания государственной услуги.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал, приведена в приложении 1 к регламенту.

      5. Заключительные положения

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с информационной системой "Государственная база данных "Е-лицензирование" в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению – 2 к регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещен на официальном сайте акима Жамбылской области www.zhambyl.gov.kz.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача лицензии на туристскую операторскую
деятельность (туроператорская деятельность)"

Диаграмма функционального взаймодействия информационных систем, задействованных в оказании электронной государственной услуги через портал электронного правительства

     


Условные обозначения:

     


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача лицензии на туристскую
операторскую деятельность
(туроператорская деятельность)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)"

     


Условные обозначения: