"Жергілікті бюджеттер жобаларын әзірлеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы Министрінің 2014 жылғы 31 қазандағы № 470 бұйрығына өзгеріс және толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2020 жылғы 12 наурыздағы № 254 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 17 наурызда № 20129 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жергілікті бюджеттер жобаларын әзірлеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы Министрінің 2014 жылғы 31 қазандағы № 470 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9950 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2014 жылғы 26 желтоқсанда жарияланған) мынадай өзгеріс және толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жергілікті бюджеттер жобаларын әзірлеу қағидаларында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Жергілікті бюджеттердің жобаларын әзірлеу үдерісі:

      1) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму болжамының жобасын әзірлеуді және оны жергілікті атқарушы органның мақұлдауын;

      2) жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін, жаңа бастамаларға арналған лимиттерді айқындау;

      3) халық қатысатын бюджетті іске асыру;

      4) жоспарлы кезеңге жоспарланатын бюджет қаражатының көлемдері, тікелей және түпкілікті нәтижелер көрсеткіштері бар жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын, бюджеттік өтінімдерді және оларды облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет комиссиясының қарауын қалыптастыруды;

      5) жергілікті бюджет туралы мәслихат шешімінің жобасын әзірлеуді қамтиды.";

      мынадай мазмұндағы 2-1-тараумен толықтырылсын:

      "2-1-тарау. Халық қатысатын бюджетті іске асыру

      14-1. Халық қатысатын бюджет – азаматтардың жергілікті бюджет қаражатын бөлуге мүмкіндігіне қатысуы.

      Жобалық ұсыныс – Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін Қазақстан Республикасы азаматы дайындаған және берген, іске асырылуы әкімдіктің (әкім аппаратының) құзыретіне жататын және осы Қағидалардың талаптарына сәйкес ресімделген құжат. Үлгілік жобалық ұсыныстарды әкімдік (әкім аппараты) ресми интернет-ресурста орналастырады.

      Дауыс беру – әкімдіктің (әкім аппаратының) интернет-ресурсында электронды түрде дауыс беру жолымен жобалық ұсыныстар арасында жеңімпаздарды анықтау процесі.

      14-2. Халық қатысатын бюджет республикалық, облыстық маңызы бар қалаларда және астанада іске асырылады. Бұл ретте аудандары бар республикалық маңызы бар қалаларда, астанада және аудандары бар облыстық маңызы бар қалаларда халық қатысатын бюджеттер қаладағы аудандар деңгейінде ғана іске асырылады.

      14-3. Аудандары жоқ облыстық маңызы бар қала әкімдігі, қаладағы аудан әкімінің аппараты тиісті аумақ тұрғындарының жобалық ұсыныстарын қарауды, іріктеуді және шешім қабылдауды жүзеге асыру үшін ағымдағы қаржы жылының 15 ақпанына дейінгі мерзімде Сараптамалық кеңес құрады және Сараптамалық кеңестің қызметі тәртібін анықтайды.

      14-4. Халық қатысатын бюджеті шеңберінде келесі іс-шаралар дауыс беруге шығарылады және әкімдік (әкім аппараты) іске асырады:

      1) аумақты көгалдандыру;

      2) тротуарларды жайластыру;

      3) тротуарларды, пандустарды, арықтарды салу және жөндеу;

      4) ортақ пайдалану орындарын құру, жөндеу және жарықтандыру (саябақтар, скверлер, жаяу жүргіншілер аймақтары және өзге де объектілер);

      5) бордюрларды, брусчаткаларды, тіреуіш қабырғаларды жөндеу;

      6) қоқыс тастайтын жерлерді жою;

      7) ортақ пайдалану орындарында күркелер, орындықтар, урналар және балалардың ойнауы және ересек тұрғындардың демалуы үшін жабдықтар мен конструкциялар орнату және жөндеу;

      8) аула аумақтарында және ортақ пайдалану орындарында спорттық (жаттығу алаңдарын, футбол, баскетбол, волейбол алаңдарын), балалар ойын алаңдарын орнату, жөндеу және жарықтандыру.

      14-5. Тұрғындардың жобалық ұсыныстарын іске асыруға бағытталатын шығыстардың ең төмен көлемі:

      1) жоғары тұрған бюджеттен берілетін нысаналы трансферттерді қоспағанда, республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы аудан үшін 07 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық" функционалдық тобы бойынша жоспарланатын қала бюджеті шығыстарының жылдық көлемінің 0,5%-ынан төмен;

      2) жоғары тұрған бюджеттен берілетін нысаналы трансферттерді қоспағанда, облыстық маңызы бар қала үшін және (немесе) облыстық маңызы бар қаладағы аудан үшін 07 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық" функционалдық тобы бойынша жоспарланатын қала бюджеті шығыстарының жылдық көлемінің 1%-ынан төмен болмауы тиіс.

      Беру кезінде бір жобалық ұсынысты іске асырудың шекті құны:

      1) республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы аудан үшін ағымдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда белгіленген жиырма мың еселенген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінен;

      2) облыстық маңызы бар қала үшін және (немесе) облыстық маңызы бар қаладағы аудан үшін ағымдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің он мың еселенген мөлшерінен аспауы тиіс.

      14-6. Ағымдағы қаржы жылының 15 ақпанына дейінгі мерзімде әкімдік (әкім аппараты) ресми интернет-ресурсында және бұқаралық ақпарат құралдарында жобалық ұсыныстарды қабылдау туралы ақпаратты орналастырады.

      Тиісті елді мекендердің тұрғындарынан жобалық ұсыныстарды жинау ағымдағы қаржы жылының 20 ақпанынан 10 наурызына дейін жүзеге асырылады.

      14-7. Республикалық және облыстық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің қаражаты есебінен іске асыруға ұсынылатын жобалық ұсыныстарға қойылатын талаптар:

      1) ортақ пайдалану объектісі;

      2) тиісті аумақтар тұрғындары үшін өзектілігі;

      Бұл ретте оларды бір қаржы жылы ішінде іске асыру мүмкіндігі бар жобалық ұсыныстар басым болып табылады.

      14-8. Жобалық ұсыныстарды қабылдау мерзімінің аяқталу қорытындысы бойынша, келіп түскен жобалық ұсыныстарды Сараптамалық кеңес ағымдағы қаржы жылындағы 25 наурызға дейінгі мерзімде Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес әкімдік (әкім аппараты) іске асыру құзыреттілігінің болуы мәніне талдауды жүзеге асырады.

      14-9. Іске асырылуы осы Қағидалардың 14-4, 14-5, 14-7 және 14-8-тармақтарында көрсетілген талаптарға сәйкес келетін жобалық ұсыныстарды әкімдік (әкім аппараты) дауыс беруді өткізу үшін ресми интернет-ресурсында және бұқаралық ақпарат құралдарында орналастырады.

      Бұл ретте:

      1) тұтас емес, фрагменттік сипаты бар (элементтердің бірін орындау болашақта қосымша элементтерді іске асыруды талап етеді);

      2) тиісті елді мекеннің даму басымдықтарына сәйкес келмейді;

      3) жеке коммерциялық сипаттағы ұсыныстарды іске асыруды көздейтін жобалық ұсыныстар дауыс беруге жіберілмейді.

      14-10. Тиісті елді мекендердің кәмелетке толған тұрғындары ағымдағы қаржы жылының 24 сәуіріне дейінгі мерзімде ұсынылған жобалық ұсыныстар бойынша ресми интернет-ресурсында электрондық түрде дауыс беруді жүзеге асырады.

      14-11. Дауыс беру рәсімі аяқталғаннан кейін әкімдік (әкім аппараты) дауыс беру нәтижелерін шығарады.

      Дауыс беру нәтижесі негізінде Сараптамалық кеңес ағымдағы қаржы жылының 30 сәуірінен кешіктірмей тиісті шешім шығарады.

      Бұл ретте тиісті елді мекендердің 10-нан кем тұрғыны дауыс берген жобалық ұсыныстар іске асырылуға жіберілмейді.

      Дауыс беру нәтижелері мен Сараптамалық кеңестің шешімі әкімдіктің (әкім аппаратының) интернет-ресурсында және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануға жатады.

      14-12. Сараптамалық кеңестің шешімі негізінде тиісті республикалық және облыстық маңызы бар қаланың, астананың әкімдігі, қаладағы аудан әкімінің аппараты өз құзыреті шегінде жобалық ұсыныстарды іске асыруға кіріседі.

      Жобалық ұсыныстарды іске асыру жөніндегі бюджеттік өтінімдерді жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері кезекті қаржы жылына бюджет заңнамасына сәйкес жасайды.

      14-13. Жобалық ұсыныстарды іске асыру барысы туралы, сондай-ақ оларды іске асыру қорытындылары туралы ақпарат тоқсан сайын, есепті айдан кейінгі айдың 10-ы күнінен кешіктірілмей әкімдіктің (әкім аппаратының) интернет-ресурсында міндетті түрде орналастырылуға жатады.

      Қоғамдастық, бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері және тұрғындар жобалық ұсыныстардың іске асырылу барысмен танысуға және мониторингті жүзеге асыруға құқығы бар.

      14-14. Әкімдік (әкім аппараты) ресми интернет-ресурсын және бұқаралық ақпарат құралдарында жобалық ұсыныстарды іске асыру және оларды қаржыландыруға байланысты құралдарды пайдалану туралы ақпаратты жаңартады.

      14-15. Республикалық және облыстық маңызы бар қалалардың, астананың және қаладағы аудандардың әкімдері халықпен кездесу барысында оларды халық қатысатын бюджеттер шеңберінде іске асырылып жатқан жобалық ұсыныстар туралы хабардар етеді.".

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бюджет заңнамасы департаменті (З.А. Ерназарова) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

      Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің
Бірінші Орынбасары- Қаржы министрі
А. Смаилов

      КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

О внесении изменения и дополнения в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 31 октября 2014 года № 470 "Об утверждении Правил разработки проектов местных бюджетов"

Приказ Первого заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра финансов Республики Казахстан от 12 марта 2020 года № 254. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 марта 2020 года № 20129

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 31 октября 2014 года № 470 "Об утверждении Правил разработки проектов местных бюджетов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9950, опубликован 26 декабря 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменение и дополнение:

      в Правилах разработки проектов местных бюджетов, утвержденных указанным приказом:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Процесс разработки проектов местных бюджетов включает в себя:

      1) разработку проекта прогноза социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы и его одобрение местным исполнительным органом;

      2) определение лимитов расходов администраторов местных бюджетных программ, лимитов на новые инициативы;

      3) реализацию бюджета народного участия;

      4) формирование проектов бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ с объемами планируемых бюджетных средств на плановый период, показателями прямого и конечного результатов, бюджетных заявок и их рассмотрение бюджетной комиссией области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения);

      5) разработку проекта решения маслихата о местном бюджете.";

      дополнить главой 2-1 следующего содержания:

      "Глава 2-1. Реализация бюджета народного участия

      14-1. Бюджет народного участия – участие граждан в распределении средств местного бюджета.

      Проектное предложение – документ, подготовленный и поданный гражданином Республики Казахстан не противоречащий законодательству Республики Казахстан, реализация которого относится к компетенции акимата (аппарат акима) и оформленный согласно требованиям настоящих Правил. Типовые проектные предложения размещаются акиматом (аппаратом акима) на официальном интернет-ресурсе.

      Голосование – процесс определения победителей, среди проектных предложений, путем голосования в электронном виде на интернет-ресурсе акимата (аппарата акима).

      14-2. Бюджет народного участия реализуется в городах республиканского, областного значения и столице. При этом в городах республиканского значения, столице и в городах областного значения, у которых имеются районы, бюджеты народного участия реализуются только на уровне районов в городе.

      14-3. Акимат города областного значения, не имеющий районы, аппарат акима района в городе для осуществления рассмотрения, отбора и принятия решений по проектным предложениям жителей соответствующих территорий в срок до 15 февраля текущего финансового года создает Экспертный совет и определяет порядок деятельности Экспертного совета.

      14-4. В рамках бюджета народного участия выносятся на голосование и реализуются акиматом (аппаратом акима) следующие мероприятия:

      1) озеленение территории;

      2) обустройство тротуаров;

      3) строительство и ремонт тротуаров, пандусов, арыков;

      4) создание, ремонт и освещение мест общего пользования (парки, скверы, пешеходные зоны и иные объекты);

      5) ремонт бордюр, брусчатки, подпорных стен;

      6) ликвидация свалок;

      7) установка и ремонт беседки, скамьи, урны, оборудования и конструкции для игр детей и отдыха взрослого населения в местах общего пользования;

      8) установка, ремонт и освещение спортивных (тренажерных площадок, футбольных, баскетбольных, волейбольных полей), детских игровых площадок на дворовых территориях и в местах общего пользования.

      14-5. Минимальный объем расходов, направляемых на реализацию проектных предложений жителей, составляет:

      1) для района в городе республиканского значения, столицы, не ниже 0,5% от годового объема расходов бюджета города, планируемых по функциональной группе 07 "Жилищно-коммунальное хозяйство", за исключением целевых трансфертов из вышестоящего бюджета;

      2) для города областного значения и (или) для района в городе областного значения не ниже 1 % от годового объема расходов бюджета города, планируемых по функциональной группе 07 "Жилищно-коммунальное хозяйство", за исключением целевых трансфертов из вышестоящего бюджета.

      Предельная стоимость реализации одного проектного предложения на момент подачи не превышает:

      1) для района в городе республиканского значения, столицы двадцати тысячи кратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете на текущий финансовый год;

      2) для города областного значения и (или) для района в городе областного значения десяти тысячи кратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете на текущий финансовый год.

      14-6. В срок до 15 февраля текущего финансового года акимат (аппарат акима) размещает информацию о приеме проектных предложений на официальном интернет-ресурсе и в средствах массовой информации.

      Сбор проектных предложений от жителей соответсвующих населенных пунктов осуществляется с 20 февраля по 10 марта текущего финансового года.

      14-7. Требования к проектным предложениям, предлагаемым к реализации за счет средств бюджетов города республиканского и областного значения, столицы:

      1) объект общего пользования;

      2) актуальность для жителей соответствующих территорий.

      При этом, приоритетными являются проектные предложения с возможностью их реализации в течение одного финансового года.

      14-8. По итогам окончания срока приема проектных предложений, Экспертным советом в срок до 25 марта текущего финансового года осуществляется анализ поступивших проектных предложений на предмет наличия компетентности их реализации акиматом (аппаратом акима) в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      14-9. Проектные предложения, реализация которых соответствует требованиям, указанным в пунктах 14-4, 14-5, 14-7 и 14-8 настоящих Правил, размещаются акиматом (аппаратом акима) на официальном интернет-ресурсе и в средствах массовой информации для проведения голосования.

      При этом, не допускаются к голосованию проектные предложения которые:

      1) не являются целостными, а имеют фрагментарный характер (выполнение одного из элементов в будущем потребует реализации дополнительных элементов);

      2) не соответствуют приоритетам развития соответствующего населенного пункта;

      3) предусматривают реализацию предложений частного коммерческого характера.

      14-10. Жителями соответствующих населенных пунктов, достигшими совершеннолетнего возраста, в срок до 24 апреля текущего финансового года осуществляется голосование в электронном виде на официальном интернет-ресурсе по представленным проектным предложениям.

      14-11. После окончания процедуры голосования акиматом (аппаратом акима) подводятся результаты голосования.

      На основе результата голосования Экспертный совет не позднее 30 апреля текущего финансового года выносит соответствующее решение.

      При этом, к реализации не допускаются проектные предложения, за которые проголосовало менее 10 жителей соответствующих населенных пунктов.

      Результаты голосования и решение Экспертного совета подлежат к опубликованию на интернет-ресурсе акимата (аппарат акима) и в средствах массовой информации.

      14-12. На основании решения Экспертного совета соответствующий акимат города республиканского и областного значения, столицы, аппарат акима района в городе в пределах своей компетенции приступает к реализации проектных предложений.

      Бюджетные заявки по реализации проектных предложений составляются администраторами местных бюджетных программ в соответствии с бюджетным законодательством на очередной финансовый год.

      14-13. Информация о ходе реализации проектных предложений, а также об итогах их реализации подлежат обязательному размещению на интернет-ресурсе акимата (аппарата акима) ежеквартально, не позднее 10 числа месяца следующего за отчетным.

      Представители общественности, средств массовой информации и жители вправе ознакомиться и осуществлять мониторинг за ходом реализации проектных предложений.

      14-14. Акимат (аппарат акима) обнародует информацию о реализации проектных предложений и использовании средств, связанных с их финансированием, на официальном интернет-ресурсе и в средствах массовой информации.

      14-15. Акимы городов республиканского и областного значения, столицы и районов в городе в ходе встречи с населением информируют их о реализуемых проектных предложениях в рамках бюджетов народного участия.".

      2. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан (Ерназарова З.А.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня государственной регистрации и подлежит официальному опубликованию.

      Первый Заместитель Премьер-Министра
Республики Казахстан-Министр финансов
А. Смаилов

      "СОГЛАСОВАН"

      Министерство национальной экономики
Республики Казахстан