"Төлем ұйымдарының қызметін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы № 215 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2020 жылғы 19 наурыздағы № 35 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 31 наурызда № 20202 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 5 т. қараңыз

      "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2019 жылғы 25 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Төлем ұйымдарының қызметін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы № 215 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14347 болып тіркелген, 2016 жылғы 3 қарашада Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      кіріспесі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі туралы" 1995 жылғы 30 наурыздағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі, "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" 2014 жылғы 16 мамырдағы, "Төлемдер және төлем жүйелері туралы" 2016 жылғы 26 шілдедегі Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес, төлем ұйымдарының қызметін ұйымдастыру тәртібін белгілеу мақсатында Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:";

      көрсетілген қаулымен бекітілген Төлем ұйымдарының қызметін ұйымдастыру қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Төлем ұйымдарының қызметін ұйымдастыру қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі туралы" 1995 жылғы 30 наурыздағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі, "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" 2014 жылғы 16 мамырдағы, "Төлемдер және төлем жүйелері туралы" 2016 жылғы 26 шілдедегі (бұдан әрі - Төлемдер және төлем жүйелері туралы заң) Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес әзірленген және төлем ұйымдарының қызметін ұйымдастыру тәртібін айқындайды.

      Төлем ұйымдарының қызметін ұйымдастыру тәртібі Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінде (бұдан әрі - Ұлттық Банк) төлем ұйымдарының есептік тіркелуін, Ұлттық Банктің төлем ұйымдарының тізілімін (бұдан әрі - тізілім) жүргізуін, төлем ұйымдарының төлем қызметтерін көрсетуін және төлем ұйымдарының филиалдарды ашу туралы хабарлауын қамтиды.";

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Ұлттық Банкте есептік тіркеуден өту үшін төлем ұйымы Ұлттық Банкке Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті қағаз тасымалдағышта немесе "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы ұсынады.";

      5, 6, 8 және 9-тармақтар алып тасталсын;

      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Ұлттық Банк төлем ұйымының өтінішін қарайды және Төлемдер және төлем жүйелері туралы заңның 16-бабы 2-тармағының 2), 3) және 7) тармақшаларында көзделген құжаттарды ұсынған күннен бастап он жұмыс күні ішінде ол бойынша шешім қабылдайды.

      Төлем ұйымы Төлемдер және төлем жүйелері туралы заңның 17-бабының 2-тармағында көзделген жағдайда өтінішті қайта ұсынған кезде Ұлттық Банк осы тармақтың бірінші бөлігінде көзделген мерзімде өтінішті қарайды.";

      12-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "12. Төлемдер және төлем жүйелері туралы заңның 16-бабы 2-тармағының 2), 3) және 7) тармақшаларында көзделген құжаттарға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізген жағдайда, төлем ұйымы осындай өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде өзгертілген және (немесе) толықтырылған құжаттарды Ұлттық Банкке ұсынады.";

      12-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "12-1. Ұлттық Банкте есептік тіркеуден өткен төлем ұйымы көрсетілетін төлем қызметтерінің тізбесіне қосымша төлем қызметтерін қосу қажет болған жағдайда, осындай өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде көрсету жоспарланып отырған төлем қызметтері ескеріле отырып енгізілген өзгерістері және (немесе) толықтырулары бар Төлемдер және төлем жүйелері туралы Заңның 16-бабы 2-тармағының 3) және 7) тармақшаларында көзделген құжаттарды Ұлттық Банкке ұсынады.";

      13-тармақ алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 2-1-тараумен толықтырылсын:

      "2-1-тарау. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінде есептік тіркеуден өткен төлем ұйымдарының тізіліміне енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - есептік тіркеу бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет) көрсету тәртібі

      15-1. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаты, нысаны, мазмұны және нәтижелері қамтылған есептік тіркеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі, сондай-ақ есептік тіркеу бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет ерекшеліктері есепке алынған өзге де мәліметтер Қағидаларға 2-қосымшада белгіленген.

      Өтінішке Төлемдер және төлем жүйелері туралы заңның 16-бабы 2-тармағының 2), 3) және 7) тармақшаларында көзделген құжаттар қоса беріледі.

      15-2. Ұлттық Банктің хат-хабарды қабылдауға және тіркеуге уәкілетті қызметкері өтініш түскен күні оны қабылдайды, тіркейді және есептік тіркеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты бөлімшеге (бұдан әрі - жауапты бөлімше) орындауға жібереді. Өтініш жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері келіп түскен жағдайда, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Төлем ұйымы өтінішті "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жіберген кезде жеке кабинетте нәтиже алған күні мен уақыты көрсетілген мемлекеттік қызметті көрсетуге сұрату қабылданғаны туралы мәртебесі автоматты түрде көрсетіледі.

      Ұлттық Банк "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден төлем ұйымы басшысының жеке басын куәландыратын құжат туралы және заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы мәліметтерді алады.

      15-3. Жауапты бөлімшенің қызметкері өтініш тіркелген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі белгіленген жағдайда, жауапты бөлімше өтініш тіркелген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде өтінішті одан әрі қараудан жазбаша дәлелді бас тартуды дайындайды және жібереді.

      15-4. Ұсынылған құжаттардың толық болу фактісі белгіленген жағдайда, жауапты бөлімше өтініш тіркелген күннен бастап сегіз жұмыс күні ішінде құжаттарды Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкестігі тұрғысынан қарайды, Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес төлем ұйымының төлем қызметтерін көрсетуге рұқсат (құқық) беру үшін есептік тіркеуден өтуі туралы хабарламаның (бұдан әрі - хабарлама) жобасын немесе дәлелді бас тартудың жобасын дайындайды.

      Жауапты бөлімшенің басшысы екі жұмыс күні ішінде хабарламаны не дәлелді бас тартуды келіседі және қол қояды.

      Жауапты бөлімшенің басшысы хабарламаны не дәлелді бас тартуды келіскеннен кейін және қол қойған соң жауапты бөлімшенің қызметкері шешім қабылдайтын күні төлем ұйымын төлем ұйымдарының тізіліміне енгізуді (хабарламаға қол қойылғаннан кейін) жүзеге асырады, төлем ұйымына есептік тіркеу бойынша көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесін жібереді.

      "Электрондық үкімет" веб-порталында есептік тіркеу бойынша көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесі уәкілетті тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында төлем ұйымының жеке кабинетіне жіберіледі.

      15-5. Есептік тіркеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету кезеңі туралы ақпарат мемлекеттік қызмет көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесінде автоматты түрде жаңартылады.";

      17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. Ұлттық Банк төлем ұйымын есептік тіркеу туралы шешім қабылдаған кезде Төлемдер және төлем жүйелері туралы заңның 16-бабы 2-тармағының 2), 3) және 7) тармақшаларында көзделген құжаттардың толық топтамасын ұсынған күннен бастап он жұмыс күні ішінде:

      1) төлем ұйымына тіркеу нөмірін береді және тізілімде Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жазба жасайды;

      2) төлем ұйымына тіркеу нөмірін көрсете отырып, төлем ұйымы есептік тіркеуден өткені туралы төлем ұйымына жазбаша нысанда хабарлама жібереді.";

      18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "18. Ұлттық Банк төлем ұйымын есептік тіркеуден бас тарту туралы шешім қабылдаған кезде Төлемдер және төлем жүйелері туралы заңның 16-бабы 2-тармағының 2), 3) және 7) тармақшаларында көзделген құжаттардың толық топтамасын ұсынған күннен бастап он жұмыс күні ішінде бас тарту себептерін көрсете отырып, төлем ұйымына есептік тіркеуден дәлелді бас тартуды жібереді.";

      мынадай мазмұндағы 3-1-тараумен толықтырылсын:

      "3-1-тарау. "Төлем ұйымдарын ерікті түрде қайта ұйымдастыруды жүргізуге келісім беру" мемлекеттік қызмет көрсету (бұдан әрі - ерікті түрде қайта ұйымдастыру бойынша мемлекеттік қызмет) тәртібі

      23-1. Төлем ұйымын ерікті түрде қайта ұйымдастыруды жүргізуге келісім беру төлем ұйымы Ұлттық Банкке қағаз тасымалдағышта немесе "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы ерікті түрде қайта ұйымдастыру туралы шешімді берген кезде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаты, нысаны, мазмұны және нәтижесі қамтылған ерікті түрде қайта ұйымдастыру жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі, сондай-ақ ерікті түрде қайта ұйымдастыру жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері есепке алынған өзге де мәліметтер Қағидаларға 5-қосымшада белгіленген.

      Шешімге Төлемдер және төлем жүйелері туралы заңның 20-бабы 2-тармағының 2), 4), 5) және 7) тармақшаларында көзделген құжаттар қоса беріледі.

      23-2. Ұлттық Банктің хат-хабарды қабылдауға және тіркеуге уәкілетті қызметкері құжаттар келіп түскен күні оларды қабылдайды, тіркейді және ерікті түрде қайта ұйымдастыру бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге жауапты бөлімшеге (бұдан әрі - жауапты бөлімше) орындауға жібереді. Құжаттар жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері келіп түскен жағдайда, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес құжаттарды қабылдау келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Төлем ұйымы өтінішті портал арқылы жіберген кезде жеке кабинетте нәтиже алған күні мен уақыты көрсетілген мемлекеттік қызметті көрсетуге сұрау қабылданғаны туралы мәртебесі автоматты түрде көрсетіледі.

      23-3. Жауапты бөлімшенің қызметкері құжаттар тіркелген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде олардың толықтығын тексереді.

      Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі белгіленген жағдайда, жауапты бөлімше өтініш тіркелген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде өтінішті одан әрі қараудан жазбаша дәлелді бас тартуды дайындайды және жібереді.

      23-4. Ұсынылған құжаттардың толық болу фактісі белгіленген жағдайда жауапты бөлімше құжаттар тіркелген күннен бастап сегіз жұмыс күні ішінде құжаттарды Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес келуі тұрғысынан қарастырады, ерікті түрде қайта ұйымдастыруды жүргізуге келісім беру туралы хабарламаның (бұдан әрі - хабарлама) немесе дәлелді бас тартудың жобасын дайындайды.

      Жауапты бөлімшенің басшысы екі жұмыс күні ішінде хабарламаны не дәлелді бас тартуды келіседі және оған қол қояды.

      Жауапты бөлімшенің басшысы хабарламаны не дәлелді бас тартуды келіскеннен кейін және оған қол қойған соң жауапты бөлімшенің қызметкері шешім қабылдайтын күні төлем ұйымына ерікті түрде қайта ұйымдастыру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін жібереді.

      "Электрондық үкімет" веб-порталында ерікті түрде қайта ұйымдастыру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында төлем ұйымының жеке кабинетіне жіберіледі.

      23-5. Ерікті түрде қайта ұйымдастыру бойынша мемлекеттік қызмет көрсету кезеңі туралы ақпарат мемлекеттік қызмет көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесінде автоматты түрде жаңартылады.";

      мынадай мазмұндағы 3-2-тараумен толықтырылсын:

      "3-2-тарау. Ұлттық Банктің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      23-6. Ұлттық Банктің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану Ұлттық Банк басшысының атына жазбаша түрде жүргізіледі.

      Төлем ұйымының шағымында оның атауы, пошталық мекенжайы, шағымның шығыс нөмірі мен берілген күні көрсетіледі.

      Шағымға төлем ұйымы қол қояды.

      Ұлттық Банктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның аты-жөні, берілген шағымға жауап алудың мерзімі мен орны көрсетіле отырып тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

      Төлем ұйымының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселесі бойынша Ұлттық Банктің атына келіп түскен шағымы оны тіркеген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралады.

      Төлем ұйымы көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесімен келіспеген жағдайда, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағымдана алады.

      Төлем ұйымының мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен шағымы оны тіркеген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралады.

      23-7. Төлем ұйымы көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесімен келіспеген жағдайда, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.";

      1, 2, 3, 4 және 5-қосымша осы қаулыға 1, 2, 3, 4 және 5-қосымшаларға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Төлем жүйелері департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Заң департаментімен бірлесіп осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулы ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы қаулының осы тармағының 2) тармақшасында және 3-тармағында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Ақпарат және коммуникациялар департаменті - Ұлттық Банктің баспасөз қызметі осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспасөз басылымдарында ресми жариялауға жіберуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Төрағасының жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкінің Төрағасы
Е. Досаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

      ______________________________

      2020 жылғы "____" _____________

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі

      министрлігі

      ____________________________

      2020 жылғы "____"___________

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2020 жылғы 19 наурыздағы
№ 35 қаулысына
1-қосымша
  Төлем ұйымдарының қызметін
ұйымдастыру қағидаларына
1-қосымша
Нысан
Қазақстан Республикасының
Ұлттық Банкі

Өтініш

      ________________________________________________________________________________

      (төлем ұйымының атауы және бизнес-сәйкестендіру нөмірі)

      төлем ұйымын есептік тіркеуден өткізуді және төлем ұйымын төлем ұйымдары тізіліміне қосуды сұрайды.

      1. Төлем ұйымының орналасқан жері:

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      (индексі, қаласы (облысы), ауданы, көшесі, үйдің (офистің) нөмірі)

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      (телефоны, факсі, электрондық поштасының мекенжайы, интернет-ресурсы (бар болса)

      2. Төлем ұйымын мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы мәліметтер:

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      (құжаттың атауы, нөмірі және берілген күні, кім берді)

      3.Төлем ұйымдарының қызметін ұйымдастыру қағидаларының 3-тармағына сәйкес көрсету жоспарланып отырған көрсетілетін төлем қызметтерінің тізбесі:

      1) _______________________________________________________________________;

      2) _______________________________________________________________________;

      3) _______________________________________________________________________

      4. "Төлемдер және төлем жүйелері туралы" 2016 жылғы 26 шілдедегі Қазақстан

      Республикасы Заңының 16-бабы 2-тармағына сәйкес ұсынылатын құжаттар тізбесі:

      1) ___________________________;

      2) ___________________________;

      3) ___________________________

      5. Төлем ұйымының атқарушы органының басшысы (мүшелері) туралы мәліметтер:

      Жалпы мәліметтер:

Тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болса)

__________________________________________________
(жеке басын куәландыратын құжатқа сәйкес, тегін, атын, әкесінің атын өзгерткен жағдайда - олар қашан және қандай себеппен өзгертілгені көрсетілсін)

Жеке сәйкестендіру нөмірі

____________________________________________________________

Жеке басын куәландыратын құжаттың деректері

____________________________________________________________
(құжаттың атауы, нөмірі, сериясы (бар болса) және берілген күні, кім берді)

Тұрғылықты жері

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(үй, қызметтік телефондарының нөмірлерін қоса алғанда, тұрғылықты жері, сондай-ақ электрондық поштасының мекенжайы)

Азаматтығы


      Жұмыс орындары мен лауазымдарының толық тізбесі

Жұмыс кезеңі (ай/жыл)

Ұйымның атауы, атқаратын лауазымы

Лауазымдық міндеттері

1.




      Өзге ақпарат:

Алынбаған немесе жойылмаған соттылығының болуы

Иә/жоқ
(егер иә болса, онда сот үкімінің деректемелері, Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің бабы көрсетілсін)

Егер қаржы ұйымын таратуға және (немесе) қаржы нарығында қызметін жүзеге асыруды тоқтатуға алып келген, қаржы ұйымын консервациялау не оның акцияларын мәжбүрлеп сатып алу, қаржы ұйымын лицензиядан айыру туралы шешім қабылданғанға дейін не қаржы ұйымын мәжбүрлеп тарату немесе "Оңалту және банкроттық туралы" 2014 жылғы 7 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған тәртіппен оны банкрот деп тану туралы соттың шешімі заңды күшіне енгенге дейін бір жылдан аспайтын кезеңде қаржы ұйымының басқару органының басшысы, мүшесі, атқарушы органының басшысы, мүшесі, бас бухгалтері болып табылған жағдайда

Иә/жоқ
(егер иә болса, онда ұйымның атауы, лауазымы, қаржы ұйымын таратуға және (немесе) қаржы нарығында қызметін жүзеге асыруды тоқтатуға алып келген қаржы ұйымын консервациялау не оның акцияларын мәжбүрлеп сатып алу, қаржы ұйымын лицензиядан айыру туралы шешімнің не қаржы ұйымын мәжбүрлеп тарату немесе "Оңалту және банкроттық туралы" 2014 жылғы 7 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған тәртіппен оны банкрот деп тану туралы заңды күшіне енген сот шешімінің деректемелері көрсетіледі)

Өзге ақпарат (бар болса)


      Осы мәліметтерді тексергенімді және олардың дәйекті және толық болып табылатынын растаймын.

      Ақпараттық жүйелерде бар, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Төлем ұйымының бірінші басшысы

      немесе қол қоюға өкілетті тұлға

      ______________________________________________ _________

      тегі, аты, әкесінің аты (ол болса)                  қолы

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2020 жылғы 19 наурыздағы
№ 35 қаулысына
2-қосымша
  Төлем ұйымдарының қызметін
ұйымдастыру қағидаларына
2-қосымша
Нысан
Қазақстан Республикасының
Ұлттық Банкі

Өтініш

      ________________________________________________________________________________

      (төлем ұйымының атауы және бизнес-сәйкестендіру нөмірі)

      төлем ұйымын есептік тіркеуден өткізуді және төлем ұйымын төлем ұйымдары тізіліміне қосуды сұрайды.

      2. Төлем ұйымының орналасқан жері:

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      (индексі, қаласы (облысы), ауданы, көшесі, үйдің (офистің) нөмірі)

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      (телефоны, факсі, электрондық поштасының мекенжайы, интернет-ресурсы (бар болса)

      2. Төлем ұйымын мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы мәліметтер:

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      (құжаттың атауы, нөмірі және берілген күні, кім берді)

      4. Төлем ұйымдарының қызметін ұйымдастыру қағидаларының 3-тармағына сәйкес

      көрсету жоспарланып отырған көрсетілетін төлем қызметтерінің тізбесі:

      1) _______________________________________________________________________;

      2) _______________________________________________________________________;

      3) _______________________________________________________________________

      4. "Төлемдер және төлем жүйелері туралы" 2016 жылғы 26 шілдедегі Қазақстан

      Республикасы Заңының 16-бабы 2-тармағына сәйкес ұсынылатын құжаттар тізбесі:

      1) ___________________________;

      2) ___________________________;

      3) ___________________________

      5. Төлем ұйымының атқарушы органының басшысы (мүшелері) туралы мәліметтер:

      Жалпы мәліметтер:

Тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болса)

__________________________________________________
(жеке басын куәландыратын құжатқа сәйкес, тегін, атын, әкесінің атын өзгерткен жағдайда - олар қашан және қандай себеппен өзгертілгені көрсетілсін)

Жеке сәйкестендіру нөмірі

____________________________________________________________

Жеке басын куәландыратын құжаттың деректері

____________________________________________________________
(құжаттың атауы, нөмірі, сериясы (бар болса) және берілген күні, кім берді)

Тұрғылықты жері

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(үй, қызметтік телефондарының нөмірлерін қоса алғанда, тұрғылықты жері, сондай-ақ электрондық поштасының мекенжайы)

Азаматтығы


      Жұмыс орындары мен лауазымдарының толық тізбесі

Жұмыс кезеңі (ай/жыл)

Ұйымның атауы, атқаратын лауазымы

Лауазымдық міндеттері

1.




      Өзге ақпарат:

Алынбаған немесе жойылмаған соттылығының болуы

Иә/жоқ
(егер иә болса, онда сот үкімінің деректемелері, Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің бабы көрсетілсін)

Егер қаржы ұйымын таратуға және (немесе) қаржы нарығында қызметін жүзеге асыруды тоқтатуға алып келген, қаржы ұйымын консервациялау не оның акцияларын мәжбүрлеп сатып алу, қаржы ұйымын лицензиядан айыру туралы шешім қабылданғанға дейін не қаржы ұйымын мәжбүрлеп тарату немесе "Оңалту және банкроттық туралы" 2014 жылғы 7 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған тәртіппен оны банкрот деп тану туралы соттың шешімі заңды күшіне енгенге дейін бір жылдан аспайтын кезеңде қаржы ұйымының басқару органының басшысы, мүшесі, атқарушы органының басшысы, мүшесі, бас бухгалтері болып табылған жағдайда

Иә/жоқ
(егер иә болса, онда ұйымның атауы, лауазымы, қаржы ұйымын таратуға және (немесе) қаржы нарығында қызметін жүзеге асыруды тоқтатуға алып келген қаржы ұйымын консервациялау не оның акцияларын мәжбүрлеп сатып алу, қаржы ұйымын лицензиядан айыру туралы шешімнің не қаржы ұйымын мәжбүрлеп тарату немесе "Оңалту және банкроттық туралы" 2014 жылғы 7 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған тәртіппен оны банкрот деп тану туралы заңды күшіне енген сот шешімінің деректемелері көрсетіледі)

Өзге ақпарат (бар болса)


      Осы мәліметтерді тексергенімді және олардың дәйекті және толық болып табылатынын растаймын.

      Ақпараттық жүйелерде бар, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Төлем ұйымының бірінші басшысы немесе қол қоюға өкілетті тұлға

      ______________________________________________ _________

      тегі, аты, әкесінің аты (ол болса)                  қолы

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2020 жылғы 19 наурыздағы
№ 35 қаулысына
3-қосымша
  Төлем ұйымдарының қызметін
ұйымдастыру қағидаларына
3-қосымша
Нысан

"ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
ҰЛТТЫҚ БАНКІ"
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ
МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ



РЕСПУБЛИКАНСКОЕ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ
"НАЦИОНАЛЬНЫЙ БАНК
РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН"

[Уәкілетті органның деректемелері
мемлекеттік тілде]


[Уәкілетті органның деректемелері
орыс тілінде]

[шешім нөмірі]
[шешім шығару күні]


[Көрсетілетін қызметті алушының атауы]
[ Көрсетілетін қызметті алушының деректемелері]

      Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі "Төлемдер және төлем жүйелері туралы"

      2016 жылғы 26 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 4-тармағына сәйкес

      өтінішті ________________________________________________________________________

      көрсетілетін қызметті алушының атауы және қоса берілген құжаттарды қарау қорытындысы бойынша төлем ұйымы

      ____________________________________________________________

      көрсетілетін қызметті алушының атауы

      ретінде есептік тіркеуден өткені, № _____________ есептік нөмір және төлем ұйымдарының

      тізіліміне жазба берілгені туралы хабарлайды.

      Төлемдер және төлем жүйелері туралы" 2016 жылғы 26 шілдедегі Қазақстан

      Республикасы Заңының 16-бабының 4-тармағына сәйкес төлем ұйымы

      ________________________________________________________________________________

      көрсетілетін қызметті алушының атауы

      мынадай төлем қызметтерін көрсетеді:

      ____________________________________________________________; ____________________________________________________________; ___________________________________________________________

      [Қол қоюшының лауазымы]                        [Қол қоюшының аты-жөні]

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2020 жылғы 19 наурыздағы
№ 35 қаулысына
4-қосымша
  Төлем ұйымдарының қызметін
ұйымдастыру қағидаларына
4-қосымша
Нысан

Төлем ұйымдарының тізілімі

р/р

Төлем ұйымын тіркеген күн

Төлем ұйымының тіркеу нөмірі

Төлем ұйымының атауы

Басшының аты-жөні

Төлем ұйымының бизнес-сәйкестендіру нөмірі

Төлем ұйымының орналасқан жері, телефоны, факсы, электрондық поштасының мекенжайы, интернет-ресурсы (бар болса)

Көрсетілетін төлем қызметтерінің тізбесі

Ескертпе

1

2

3

4

5

6

7

8

9



















  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2020 жылғы 19 наурыздағы
№ 35 қаулысына
5-қосымша
  Төлем ұйымдарының қызметін
ұйымдастыру қағидаларына
5-қосымша

"Төлем ұйымдарын ерікті түрде қайта ұйымдастыруды (біріктіруді, қосуды, бөлуді, бөліп шығаруды, қайта құруды) жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1.

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі

2.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну тәсілдері

"Электрондық үкіметтің" веб-порталы, www.egov.kz, www.elicense.kz (бұдан әрі - портал); көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі.

3.

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

Шешім және құжаттардың толық тізбесін тіркелген күннен бастап он жұмыс күні ішінде.

4.

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

Электрондық (ішінара автоматтандырылған) және қағазбен.

5.

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Келісу нәтижелері бойынша қабылданған шешім туралы хабарлама не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
Мемлекеттік қызметтерді көрсету нәтижесінің нысаны: электрондық/қағазбен.

6.

Көрсетілетін қызметті алушыдан мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде өндіріп алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны өндіру тәсілдері

Қызмет тегін көрсетіледі.

7.

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті берушінің - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30-ға дейін.
Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру кестесі дүйсенбі - жұма аралығында сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30-ға дейін.
2) порталдың - жөндеу жұмыстарына байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері өтініш жасаған кезде, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметтер көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

8.

Мемлекеттік қызметті көрсетуге қажетті құжаттар тізбесі

1) төлем ұйымын ерікті түрде қайта ұйымдастыру туралы шешім;
2) төлем ұйымын ерікті түрде қайта ұйымдастырудың болжанатын талаптарын, нысандарын, тәртібін және мерзімдерін сипаттайтын құжаттар;
3) қайта ұйымдастырылатын төлем ұйымдарының атқарушы органдарының басшылары қол қойған қосу (біріктіру) туралы шарт;
4) Қазақстан Республикасының аудиторлық қызмет туралы заңнамасына сәйкес аудиторлық есеп;
5) төлем ұйымын ерікті түрде қайта ұйымдастыру нәтижесінде құрылған қызметті жүзеге асыру қағидалары.

9.

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) төлем ұйымын ерікті түрде қайта ұйымдастыру нәтижесінде құрылған атқарушы органының басшысы "Төлемдер және төлем жүйелері" Заңының 19-тармағының талаптарына сәйкес келмесе;
2) төлем ұйымдарын ерікті түрде қайта ұйымдастыру төлем қызметтерін нарығын бақылауды жүзеге асыруға кедергі келтірген, сондай-ақ төлем қызметтерін алушылардың мүдделеріне зиян келтірген болса.

10

Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері ескерілген өзге талаптар

Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары порталда және көрсетілетін қызметті берушінің www.nationalbank.kz ресми интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде орналастырылған.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпарат алу үшін қашықтықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығы арқылы қол жеткізуге болады.
Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары көрсетілетін қызметті берушінің www.nationalbank.kz ресми интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде орналастырылған. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.


О внесении изменений и дополнений в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 31 августа 2016 года № 215 "Об утверждении Правил организации деятельности платежных организаций"

Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 19 марта 2020 года № 35. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 марта 2020 года № 20202

      В целях реализации Закона Республики Казахстан от 25 ноября 2019 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам оказания государственных услуг" Правление Национального Банка Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 31 августа 2016 года № 215 "Об утверждении Правил организации деятельности платежных организаций" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14347, опубликовано 3 ноября 2016 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменения и дополнения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с законами Республики Казахстан от 30 марта 1995 года "О Национальном Банке Республики Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", от 16 мая 2014 года "О разрешениях и уведомлениях", от 26 июля 2016 года "О платежах и платежных системах", в целях установления порядка организации деятельности платежных организаций Правление Национального Банка Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:";

      в Правилах организации деятельности платежных организаций, утвержденных указанным постановлением:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила организации деятельности платежных организаций (далее - Правила) разработаны в соответствии с законами Республики Казахстан от 30 марта 1995 года "О Национальном Банке Республики Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", от 16 мая 2014 года "О разрешениях и уведомлениях", от 26 июля 2016 года "О платежах и платежных системах" (далее - Закон о платежах и платежных системах), и определяют порядок организации деятельности платежных организаций.

      Порядок организации деятельности платежных организаций включает учетную регистрацию платежных организаций в Национальном Банке Республики Казахстан (далее - Национальный Банк), ведение Национальным Банком реестра платежных организаций (далее - реестр), оказание платежных услуг платежными организациями и уведомление платежными организациями об открытии филиалов.";

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Для прохождения учетной регистрации в Национальном Банке платежная организация представляет в Национальный Банк на бумажном носителе или через веб-портал "электронного правительства" заявление по форме согласно приложению 1 к Правилам.";

      пункты 5, 6, 8 и 9 исключить;

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. Национальный Банк рассматривает заявление платежной организации и принимает по нему решение в течение десяти рабочих дней со дня представления документов, предусмотренных подпунктами 2), 3) и 7) пункта 2 статьи 16 Закона о платежах и платежных системах.

      При повторном представлении платежной организацией заявления в случае, предусмотренном пунктом 2 статьи 17 Закона о платежах и платежных системах, заявление рассматривается Национальным Банком в срок, предусмотренный частью первой настоящего пункта.";

      пункт 12 изложить в следующей редакции:

      "12. В случае внесения изменений и (или) дополнений в документы, предусмотренные подпунктами 2), 3) и 7) пункта 2 статьи 16 Закона о платежах и платежных системах, платежная организация представляет в Национальный Банк измененные и (или) дополненные документы в течение десяти календарных дней со дня внесения таких изменений и (или) дополнений.";

      пункт 12-1 изложить в следующей редакции:

      "12-1. Платежная организация, прошедшая учетную регистрацию в Национальном Банке, в случае необходимости включения в перечень оказываемых платежных услуг дополнительных платежных услуг представляет в Национальный Банк документы, предусмотренные подпунктами 3) и 7) пункта 2 статьи 16 Закона о платежах и платежных системах, с внесенными изменениями и (или) дополнениями с учетом планируемых к оказанию платежных услуг в течение десяти календарных дней со дня внесения таких изменений и (или) дополнений.";

      пункт 13 исключить;

      дополнить главой 2-1 следующего содержания:

      "Глава 2-1. Порядок оказания государственной услуги "Включение в реестр платежных организаций, прошедших учетную регистрацию в Национальном Банке Республики Казахстан" (далее – государственная услуга по учетной регистрации)

      15-1. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги по учетной регистрации, включающие характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги по учетной регистрации установлен в приложении 2 к Правилам.

      К заявлению прилагаются документы, предусмотренные подпунктами 2), 3) и 7) пункта 2 статьи 16 Закона о платежах и платежных системах.

      15-2. Работник Национального Банка, уполномоченный на прием и регистрацию корреспонденции, в день поступления заявления осуществляет его прием, регистрацию и направление на исполнение в подразделение, ответственное за оказание государственной услуги по учетной регистрации (далее – ответственное подразделение). При поступлении заявления после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан прием заявлений осуществляется следующим рабочим днем.

      При направлении платежной организацией заявления через веб-портал "электронного правительства" в личном кабинете автоматически отображается статус о принятии запроса на оказание государственной услуги с указанием даты и времени получения результата.

      Национальный Банк получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства" сведения о документах, удостоверяющих личность руководителя платежной организации, и о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица.

      15-3. Работник ответственного подразделения в течение пяти рабочих дней со дня регистрации заявления проверяет полноту представленных документов.

      В случае установления факта неполноты представленных документов ответственное подразделение в течение пяти рабочих дней со дня регистрации заявления готовит и направляет письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.

      15-4. При установлении факта полноты представленных документов ответственное подразделение в течение восьми рабочих дней со дня регистрации заявления рассматривает документы на предмет их соответствия требованиям законодательства Республики Казахстан, готовит проект уведомления о прохождении учетной регистрации для предоставления разрешения (права) на предоставление платежной организацией платежных услуг (далее – уведомление) согласно приложению 3 к Правилам либо проект мотивированного отказа.

      Руководитель ответственного подразделения согласовывает и подписывает уведомление либо мотивированный отказ в течение двух рабочих дней.

      После согласования и подписания руководителем ответственного подразделения уведомления либо мотивированного отказа, работник ответственного подразделения в день принятия решения осуществляет включение платежной организации в реестр платежных организаций (при подписании уведомления), направляет платежной организации результат оказания государственной услуги по учетной регистрации.

      На веб-портале "электронного правительства" результат оказания государственной услуги по учетной регистрации направляется платежной организации в личный кабинет в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица.

      15-5. Информация о стадии оказания государственной услуги по учетной регистрации обновляется в автоматическом режиме в информационной системе мониторинга оказания государственных услуг.";

      пункт 17 изложить в следующей редакции:

      "17. Национальный Банк при принятии решения об учетной регистрации платежной организации в течение десяти рабочих дней со дня представления полного пакета документов, предусмотренных подпунктами 2), 3) и 7) пункта 2 статьи 16 Закона о платежах и платежных системах:

      1) присваивает платежной организации регистрационный номер и осуществляет запись в реестре по форме согласно приложению 4 к Правилам;

      2) в письменной форме направляет платежной организации уведомление о прохождении учетной регистрации платежной организации с указанием регистрационного номера.";

      пункт 18 изложить в следующей редакции:

      "18. Национальный Банк при принятии решения об отказе в учетной регистрации платежной организации в течение десяти рабочих дней со дня представления полного пакета документов, предусмотренных подпунктами 2), 3) и 7) пункта 2 статьи 16 Закона о платежах и платежных системах, направляет платежной организации мотивированный отказ в учетной регистрации с указанием причины отказа.";

      дополнить главой 3-1 следующего содержания:

      "Глава 3-1. Порядок оказания государственной услуги "Выдача согласия на проведение добровольной реорганизации (присоединение, слияние, разделение, выделение, преобразование) платежных организаций" (далее – государственная услуга по добровольной реорганизации)

      23-1. Выдача согласия на проведение добровольной реорганизации платежной организации осуществляется при предоставлении платежной организацией в Национальный Банк на бумажном носителе или через веб-портал "электронного правительства" решения о добровольной реорганизации.

      Перечень основных требований к оказанию государственной услуги по добровольной реорганизации, включающие характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги по добровольной реорганизации установлен в приложении 5 к Правилам.

      К решению прилагаются документы, предусмотренные подпунктами 2), 4), 5) и 7) пункта 2 статьи 20 Закона о платежах и платежных системах.

      23-2. Работник Национального Банка, уполномоченный на прием и регистрацию корреспонденции, в день поступления документов осуществляет прием, регистрацию и направление на исполнение в подразделение, ответственное за оказание государственной услуги по добровольной реорганизации (далее – ответственное подразделение). При поступлении документов после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан прием документов осуществляется следующим рабочим днем.

      При направлении платежной организацией заявления через портал в личном кабинете автоматически отображается статус о принятии запроса на оказание государственной услуги с указанием даты и времени получения результата.

      23-3. Работник ответственного подразделения в течение пяти рабочих дней со дня регистрации документов проверяет их полноту.

      В случае установления факта неполноты представленных документов ответственное подразделение в течение пяти рабочих дней со дня регистрации заявления готовит и направляет письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.

      23-4. При установлении факта полноты представленных документов ответственное подразделение в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов рассматривает документы на предмет их соответствия требованиям законодательства Республики Казахстан, готовит проект уведомления о выдаче согласия на проведение добровольной реорганизации (далее – уведомление) либо мотивированного отказа;

      Руководитель ответственного подразделения согласовывает и подписывает уведомление либо мотивированный отказ в течение двух рабочих дней.

      После согласования и подписания руководителем ответственного подразделения уведомления либо мотивированного отказа, работник ответственного подразделения в день принятия решения направляет платежной организации результат оказания государственной услуги по добровольной реорганизации.

      На веб-портале "электронного правительства" результат оказания государственной услуги по добровольной реорганизации направляется платежной организации в личный кабинет в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица.

      23-5. Информация о стадии оказания государственной услуги по добровольной реорганизации обновляется в автоматическом режиме в информационной системе мониторинга оказания государственных услуг.";

      дополнить главой 3-2 следующего содержания:

      "Глава 3-2. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) Национального Банка и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      23-6. Обжалование решений, действий (бездействий) Национального Банка и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг производится в письменном виде на имя руководителя Национального Банка.

      В жалобе платежной организации указываются его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата подачи жалобы.

      Жалоба подписывается платежной организацией.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии Национального Банка с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Жалоба платежной организации по вопросам оказания государственных услуг, поступившая в адрес Национального Банка, рассматривается в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги платежная организация обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба платежной организации, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, рассматривается в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      23-7. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги платежная организация обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.";

      приложения 1, 2, 3, 4 и 5 изложить в редакции согласно приложениям 1, 2, 3, 4 и 5 к настоящему постановлению.

      2. Департаменту платежных систем в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) совместно с Юридическим департаментом государственную регистрацию настоящего постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на официальном интернет-ресурсе Национального Банка Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления представление в Юридический департамент сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктом 2) настоящего пункта и пунктом 3 настоящего постановления.

      3. Департаменту информации и коммуникаций – пресс-службе Национального Банка Республики Казахстан обеспечить в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя Председателя Национального Банка Республики Казахстан.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его официального опубликования.

      Председатель Национального Банка
Республики Казахстан
Е. Досаев

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство национальной
экономики Республики Казахстан
______________________________
"____"____________2020 года

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической
промышленности Республики Казахстан
___________________________________
"____"____________2020 года

  Приложение 1
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 19 марта 2020 года № 35
  Приложение 1
к Правилам организации
деятельности
платежных организаций
  Форма
  Национальный Банк
Республики Казахстан

                                    Заявление

      ___________________________________________________________________
(наименование и бизнес-идентификационный номер платежной организации)
просит осуществить учетную регистрацию платежной организации и включить платежную организацию
в реестр платежных организаций
      1. Место нахождения платежной организации:
________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
            (индекс, город (область), район, улица, номер дома (офиса)
_________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(телефон, факс, адрес электронной почты, интернет-ресурс (при наличии)
      2. Сведения о государственной регистрации (перерегистрации) платежной организации:
___________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
            (наименование документа, номер и дата выдачи, кем выдан)
3. Перечень планируемых к оказанию платежных услуг в соответствии с пунктом 3 Правил организации

      деятельности платежных организаций:
      1) ____________________________________________________________;
      2) ____________________________________________________________;
      3) ___________________________________________________________
      4. Перечень представляемых документов в соответствии с пунктом 2 статьи 16 Закона
Республики Казахстан от 26 июля 2016 года "О платежах и платежных системах":
      1) ___________________________;
      2) ___________________________;
      5. Сведения о руководителе (членах) исполнительного органа платежной организации:

      Общие сведения:

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

__________________________________________________
(в соответствии с документом, удостоверяющим личность, в случае изменения фамилии, имени, отчества – указать, когда и по какой причине произошли изменения)

Индивидуальный идентификационный номер


Данные документа, удостоверяющего личность

(наименование документа, номер, серия (при наличии) и дата выдачи, кем выдан)

Место жительства

(место жительства, включая номера домашнего, служебного телефонов, а также адрес электронной почты)

Гражданство


      Полный перечень места работ и должностей:

Период работы (месяц/год)

Наименование организации, занимаемые должности

Должностные обязанности

1.








      Иная информация:

Наличие неснятой или непогашенной судимости

Да/нет
(если да, то указать реквизиты приговора суда, статью Уголовного кодекса Республики Казахстан)

Если ранее являлся руководителем, членом органа управления, руководителем, членом исполнительного органа, главным бухгалтером финансовой организации, в период не более чем за один год до принятия решения о консервации финансовой организации либо принудительном выкупе ее акций, лишении лицензии финансовой организации, повлекших ее ликвидацию и (или) прекращение осуществления деятельности на финансовом рынке, либо вступления в законную силу решения суда о принудительной ликвидации финансовой организации или признании ее банкротом в порядке, определенном Законом Республики Казахстан от 7 марта 2014 года "О реабилитации и банкротстве"

Да/нет
(если да, то указывается наименование организации, должность, реквизиты решения о консервации финансовой организации либо принудительном выкупе ее акций, лишении лицензии финансовой организации, повлекших ее ликвидацию и (или) прекращение осуществления деятельности на финансовом рынке, либо вступившего в законную силу решения суда о принудительной ликвидации финансовой организации или признании ее банкротом в порядке, определенном Законом Республики Казахстан от 7 марта 2014 года "О реабилитации и банкротстве")

Иная информация (при наличии)


      Подтверждаю, что прилагаемые сведения мною проверены и являются достоверными и полными.

      Согласен (согласна) на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в
информационных системах.

      Первый руководитель платежной организации
или лицо, уполномоченное на подписание
______________________________________ ___________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)       подпись

  Приложение 2
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 19 марта 2020 года № 35
  Приложение 2
к Правилам организации
деятельности платежных организаций

Стандарт государственной услуги
"Включение в реестр платежных организаций, прошедших учетную регистрацию в Национальном Банке Республики Казахстан"

1.

Наименование услугодателя

Национальный Банк Республики Казахстан

2.

Способы предоставления государственной услуги

Веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал); канцелярия услугодателя.

3.

Срок оказания государственной услуги

В течение десяти рабочих дней со дня регистрации заявления и полного перечня документов.

4.

Форма оказания государственной услуги

Электронная (частично автоматизированная) и бумажная.

5.

Результат оказания государственной услуги

Уведомление о прохождении учетной регистрации для предоставления разрешения (права) на предоставление платежной организацией платежных услуг, установленных Законом Республики Казахстан от 26 июля 2016 года "О платежах и платежных системах" (далее – Закон) либо мотивированный отказ.
Форма результата оказания государственной услуги: электронная/бумажная

6.

Размер платы, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Услуга оказывается бесплатно.

7.

График работы

1) услугодателя – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.
График приема документов и выдачи результатов оказания государственной услуги – с понедельника по пятницу с 9.00 до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов;
2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется на следующий рабочий день).

8.

Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги

1) заявление по форме согласно приложению 1 к Правилам организации деятельности платежных организаций, утвержденным постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан № 215 от 31 августа 2016 года (далее – Правила);
2) устав, за исключением случаев, когда платежная организация осуществляет деятельность по типовому уставу;
3) документ, определяющий порядок взаимодействия платежной организации с соответствующим банком или организацией, осуществляющей отдельные виды банковских операций, осуществляющими перевод денег по оказываемым платежным услугам;
4) правила осуществления деятельности платежной организации, утвержденные органом управления платежной организации.
Перечень обязательных условий правил осуществления деятельности платежной организации, устанавливается в Правилах.

9.

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) представление неполных и (или) недостоверных сведений, подлежащих отражению в документах, указанных в пункте 2 статьи 16 Закона;
2) представление неполного перечня документов или несоответствие документов требованиям Закона и Правил;
3) если руководитель исполнительного органа платежной организации не соответствует требованиям, установленным в статье 19 Закона;
4) если платежная организация в течение одного года со дня ее государственной регистрации (перерегистрации) в Государственной корпорации "Правительство для граждан" не обратилась с заявлением о прохождении учетной регистрации.
В случае отказа в учетной регистрации в течение тридцати календарных дней допускается повторное представление услугополучателем заявления на учетную регистрацию или принятие решения об изменении своего наименования либо реорганизации или ликвидации.

10.

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Адреса мест оказания государственной услуги размещены на портале и на официальном интернет-ресурсе услугодателя: www.nationalbank.kz, раздел "Государственные услуги".
Услугополучателю открыт доступ для получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги размещены на официальном интернет-ресурсе услугодателя: www.nationalbank.kz, раздел "Государственные услуги". Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.

  Приложение 3
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 19 марта 2020 года № 35
  Приложение 3
к Правилам организации
деятельности платежных организаций
  Форма

"ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
ҰЛТТЫҚ БАНКІ"
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ
МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ



РЕСПУБЛИКАНСКОЕ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ
"НАЦИОНАЛЬНЫЙ БАНК
РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН"

 
[Реквизиты уполномоченного
органа на гос. языке]


 
[Реквизиты уполномоченного органа
на рус. языке]

 
[номер решения]
[дата выдачи решения]


 
[Наименование услугополучателя]
[Реквизиты услугополучателя]

      Национальный Банк Республики Казахстан по итогам рассмотрения
заявления _______________________________________________________
                  наименование услугополучателяи
приложенных документов в соответствии с пунктом 4 статьи 16 Закона
Республики Казахстан от 26 июля 2016 года "О платежах и платежных
системах" уведомляет о прохождении ________________________________
                                    наименование услугополучателя
учетной регистрации в качестве платежной организации, присвоении регистрационного
номера № _____________ и записи в реестр платежных организаций.
      В соответствии с подпунктом 4) пункта 2 статьи 13 Закона Республики Казахстан
от 26 июля 2016 года "О платежах и платежных системах" платежная организация
________________________________________________________________
                  наименование услугополучателя
оказывает следующие платежные услуги:
____________________________________________________________;
____________________________________________________________;
___________________________________________________________
[Должность подписывающего]       [ФИО подписывающего]

  Приложение 4
  к постановлению Правления
  Национального Банка
  Республики Казахстан
  от 19 марта 2020 года № 35
  Приложение 4
  к Правилам организации деятельности
  платежных организаций
  Форма

Реестр платежных организаций

№ п/п

Дата регистрации платежной организации

Регистрационный номер платежной организации

Наименование платежной организации

Фамилия и инициалы руководите-ля

Бизнес-идентификационный номер платежной организации

Место нахождения платежной организации, телефон, факс, адрес электронной почты, интернет- ресурс (при наличии)

Перечень оказываемых платежных услуг

Примечания

1

2

3

4

5

6

7

8

9



















  Приложение 5
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 19 марта 2020 года № 35
  Приложение 5
к Правилам организации
деятельности платежных организаций

Стандарт государственной услуги
"Выдача согласия на проведение добровольной реорганизации (присоединение, слияние, разделение, выделение,
преобразование) платежных организаций"

1.

Наименование услугодателя

Национальный Банк Республики Казахстан

2.

Способы предоставления государственной услуги

Веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал); канцелярия услугодателя.

3.

Срок оказания государственной услуги

В течение десяти рабочих дней со дня регистрации решения и полного перечня документов.

4.

Форма оказания государственной услуги

Электронная (частично автоматизированная) и бумажная.

5.

Результат оказания государственной услуги

Уведомление о принятом решении по результатам согласования либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.
Форма результата оказания государственной услуги: электронная/бумажная

6.

Размер платы, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Услуга оказывается бесплатно.

7.

График работы

1) услугодателя – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.
График приема документов и выдачи результатов оказания государственной услуги – с понедельника по пятницу с 9.00 до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов;
2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется на следующий рабочий день).

8.

Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги

1) решение о добровольной реорганизации платежной организации;
2) документы, описывающие предполагаемые условия, формы, порядок и сроки добровольной реорганизации платежной организации;
3) договор о присоединении (слиянии), подписанный руководителями исполнительных органов реорганизуемых платежных организаций;
4) аудиторский отчет в соответствии с законодательством Республики Казахстан об аудиторской деятельности;
5) правила осуществления деятельности образованной в результате добровольной реорганизации платежной организации.

9.

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) если руководитель исполнительного органа образованной в результате добровольной реорганизации платежной организации не соответствует требованиям статьи 19 Закона Республики Казахстан от 26 июля 2016 года "О платежах и платежных системах";
2) если добровольная реорганизация платежных организаций препятствует осуществлению контроля за рынком платежных услуг, а также причиняет вред интересам получателей платежных услуг.

10.

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Адреса мест оказания государственной услуги размещены на портале и на официальном интернет-ресурсе услугодателя: www.nationalbank.kz, раздел "Государственные услуги".
Услугополучателю открыт доступ для получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги размещены на официальном интернет-ресурсе услугодателя: www.nationalbank.kz, раздел "Государственные услуги". Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.