"Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" 2015 жылғы 24 ақпандағы № 166 Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму Министрінің міндетін атқарушы бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 27 сәуірдегі № 236 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 29 сәуірде № 20519 болып тіркелді.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
Осы бұйрық 01.12.2020 бастап қолданысқа енгізіледі.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Тасымалдаушының әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асыруына байланысты шығындарын субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 24 ақпандағы № 166 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11540 болып тіркелген, 2015 жылғы 27 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      Ережеде әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау көрсетілген бұйрықта бекітілген.

      13 тармақты келесі редакцияда мазмұндау

      "13. Ұзақ мерзімді субсидиялауға тиісті деңгейдегі бекітілген бюджет шегінде мынадай шығыстардың түрлері жатады:

      1) магистральды теміржол желісінде көрсетілетін қызметтер шығыстарын, оның ішінде басқа тасымалдаушылардың поездарының құрамындағы тіркелмелі және жолда тоқтамайтын вагондардың жүріс шығыстары;

      2) әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалдау кезінде тартылған вагондарды күтіп-ұстауға, олардың вагон бойынша жөндеудің жоспарлы түрлерін, ағымдағы техникалық жөндеу және техникалық қызмет көрсету, амортизациялық бөлектеуді қоса алғандағы шығыстары;

      3) жолаушыларды әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша тасымалдауында тартылған вагондарды жалға алу шығыстары;

      4) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 16 маусымдағы № 497 бұйрығымен бекітілген Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаушылар мен операторлардың вагондарды (контейнерлерді) сатып алуын кредиттеуге және олардың қаржыландыру лизингіне сыйақының мөлшерлемесін субсидиялау қағидаларына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14002 болып тіркелген) сәйкес әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау кезінде тартылған вагондарды республикалық бюджеттен субсидиялау жағдайын қоспағанда (негізгі борыштарды өтеу және қарызға қызмет көрсетуге шығындар) қарыздар бойынша қаржылық шығыстарды енгізе отырып сатып алуға арналған шығыстар;

      5) анықтама бюросының ақпарат беруі бойынша және вокзалдың жалпыға ортақ пайдаланылатын үй-жайларына жолаушылардың кіруіне рұқсат беру бойынша теміржол вокзалдары мен станциялардың көрсетілетін қызметтеріне шығыстары.

      6) поездарды тартуға жанармай және электроэнергияны қоса алғанда, тарту жылжымалы құрамын пайдалануға байланысты шығыстары.".

      13-1 тармақты келесі редакцияда мазмұндау:

      13-1. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергiлiктi атқарушы органдарымен әлеуметтік маңызы бар ауданаралық (облысішілік қаларалық) және қала маңындағы қатынастар бойынша отын және поезд күшінің электр энергиясын қосқанда жылжымалы құрам күші эксплуатациямен байланысты шығындармен, локомотив күші қызметіне шығындар тасымалдауды ұйымдастыру жағдайында жолсеріктердің, поезд локомотив бригадалары бастықтарының еңбекақысын төлеу қоры, әлеуметтік аударымдар, вагондарды сумен және отынмен жабдықтау, вагондарды дератизациялау, дезинсекциялау, дезинфекциялау, перрондарды жалға алу бойынша қызметтер, теміржол вокзалдарында анықтама-ақпараттық қызметтер, жұмсақ жиналмалы мүкәммалдарды жуу және химиялық тазалау, жолаушылар вагондары үшін мүкәммал және жабдықтарды сатып алу және күтіп-ұстау, медициналық қызметтер (жолсеріктердің, поездың және локомотив бригадалары), жалпы қолданыстағы вокзал үй-жайына кіру бойынша қызметтер ұзақ мерзімді субсидиялауға жатады.

      Ережеде көрсетілген 1 және 2 қосымшаны осы бұйрықтағы 1 және 2 қосымшаға сәйкес редакцияда мазмұндау.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитетін белгіленген бұйрық тәртібінде қамтамасыз ету:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;;

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. 2020 жылғы 1 желтоқсаннан бастап осы бұйрық қолданысқа енгізіледі және ресми жариялауға жатады.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 19.08.2020 № 436 (01.07.2020 ж. қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі
Б. Атамкулов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
2020 жылғы 27 сәуірдегі
№ 236 бұйрығына
1-қосымша
  Әлеуметтік мағызы бар
қатынастар бойынша
жолаушылар тасымалын
жүзеге асырумен байланысты
тасымалдаушының шығыстарын
ұзақ мерзімде субсидиялау
қағидаларына
1-қосымша

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдауды орындау туралы ай сайынғы есеп 20 __ жылғы _________(облысішілік/ауданаралық қатынастар үшін)

Кезең (ай)

Поезд №

Қатынас

Ара қашықтық,км

Қатынау жиілігі

Вагон типі

Вагондардың азаймайтын жүрген жолы мың.ваг/км

Вагондардың жүрісі, мың.ваг/км

Жолаушылар айналымы мың.жол. км

Тасымалданған жолаушылар, мың. адам

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Кестенің жалғасы

Халық саны, адам/вагон

Тасымалдар бойынша шығындар,мың.теңге

Барлық шығындар

МТЖ қызметіне

Локомотив күші қызметіне

Жалға беруге

Вагондарды сатып алуға

Вагондарды ұстап тұруға

Басқа да шығындар


11

12

13

      Басшы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орыны (бар болған жағдайда)

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдауды орындау туралы ай сайынғы есеп 20 __ жылғы _________(облысаралық қатынастар үшін)

Кезең (ай)

Поезд №

Қатынас

Ара қашықтық,км

Қатынау жиілігі

Вагон типі

Вагондардың азаймайтын жүрген жолы мың.ваг/км

Вагондардың жүрісі, мың.ваг/км

Жолаушылар айналымы мың.жол. км

Тасымалданған жолаушылар, мың. адам

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Кестенің жалғасы

Халық саны, адам/вагон

Тасымалдар бойынша шығындар,мың.теңге

Барлық шығындар

МТЖ қызметіне

Жалға беруге

Вагондарды сатып алуға

Вагондарды ұстап тұруға

Басқа да шығындар


11

12

13

      Басшы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орыны (бар болған жағдайда)

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
2020 жылғы 27 сәуірдегі
№ 236 бұйрығына
2-қосымша
  Әлеуметтік маңызы бар
қатынастар бойынша
жолаушылар тасымалын
жүзеге асырумен байланысты
тасымалдаушының шығыстарын
ұзақ мерзімде субсидиялау
қағидаларына
2-қосымша

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаудың орындалуы туралы жыл басынан өсу бойынша есеп 20 __ жылғы ____________(облысішілік/ауданаралық қатынастар үшін)

Кезең

Пойыздың №

Қатынас

Ара қашықтық км.

Қатынау жиілігі

Вагон типі

Вагондардың азаймайтын жүрген жолы мың.ваг/км

Вагондардың жүрген жолы, мың.ваг/км

Жолаушылар айналымы мың.жол.км

Жолаушылардың тасымалдануы, мың. адам

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Кестенің жалғасы

Тасымалдау жөніндегі шығыстар, мың.теңге

Шығыстардың барлығы мың.теңге

Шығыстарды ұзақ мерзімді субсидиялау көлемі, мың.теңге

МТЖЖ қызметі

локомотивпен тарту қызметіне

вагондарды жалдау

вагондарды сатып алу

вагондарды дұрыс ұстау

Басқа шығыстар

жыл басынан төленген субсидия

субсидиялауға жатады

11

12

13

14

      Басшы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орыны (бар болған жағдайда)

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаудың орындалуы туралы жыл басынан өсу бойынша есеп 20 __ жылғы ____________(облысаралық қатынастар үшін)

Кезең

Пойыздың №

Қатынас

Ара қашықтық км.

Қатынау жиілігі

Вагон типі

Вагондардың азаймайтын жүрген жолы мың.ваг/км

Вагондардың жүрген жолы, мың.ваг/км

Жолаушылар айналымы мың.жол.км

Жолаушылардың тасымалдануы, мың. адам

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Кестенің жалғасы

Тасымалдау жөніндегі шығыстар, мың.теңге

Шығыстардың барлығы мың.теңге

Шығыстарды ұзақ мерзімді субсидиялау көлемі, мың.теңге

МТЖЖ қызметі

вагондарды жалдау

вагондарды сатып алу

вагондарды дұрыс ұстау

Басқа шығыстар


жыл басынан төленген субсидия

субсидиялауға жатады

11

12

13

14

      Басшы

      Бас бухгалтер

      Мөрдің орыны (бар болған жағдайда)

О внесении изменений и дополнений в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 февраля 2015 года № 166 "Об утверждении Правил долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям"

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 27 апреля 2020 года № 236. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 апреля 2020 года № 20519.

      Примечание ИЗПИ!
Настоящий приказ вводится в действие с 01.12.2020.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 февраля 2015 года № 166 "Об утверждении Правил субсидирования убытков перевозчика, связанных с осуществлением пассажирских перевозок по социально значимым сообщениям" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11540, опубликован 27 июля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнения:

      в Правилах долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям, утвержденных указанным приказом:

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Долгосрочному субсидированию подлежат следующие виды расходов в пределах утвержденного бюджета соответствующего уровня:

      1) расходы на услуги магистральной железнодорожной сети, в том числе расходы за прицепку, пробег прицепных и беспересадочных вагонов в составе поездов других перевозчиков;

      2) расходы на содержание вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям, включая их плановые виды ремонтов, текущий отцепочный ремонт и техническое обслуживание, амортизационные отчисления по вагонам;

      3) расходы на аренду вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям;

      4) расходы на приобретение вагонов, задействованных при перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям, включая финансовые расходы по займам, за исключением случаев их субсидирования в соответствии с Правилами субсидирования ставок вознаграждения при кредитовании и финансовом лизинге на приобретение вагонов перевозчиками пассажиров по социально значимым сообщениям и операторами вагонов (контейнеров), утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 16 июня 2016 года № 497 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 14002);

      5) расходы на услуги железнодорожных вокзалов и станций по предоставлению информации справочными бюро и по предоставлению пассажирам доступа к помещениям вокзала общего пользования;

      6) расходы, связанные с эксплуатацией моторвагонного подвижного состава, включая фонд оплаты труда локомотивной бригады, топливо и электроэнергию на тягу поездов.".

      пункт 13-1 изложить в следующей редакции:

      "13-1. При организации перевозок местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы по межрайонным (междугородным, внутриобластным) и пригородным сообщениям долгосрочному субсидированию также подлежат расходы на услуги локомотивной тяги, в том числе расходы, связанные с эксплуатацией тягового подвижного состава, включая топливо и электроэнергию на тягу поездов, фонд оплаты труда проводников, начальников поездов, локомотивных бригад, социальные отчисления, экипировка вагонов водой и твердым топливом, дезинфекция, дезинсекция, дератизация в вагонах, услуги по аренде перронов, справочно-информационные услуги на железнодорожных вокзалах, стирка и химическая чистка мягкого съемного инвентаря, приобретение и содержание инвентаря и оборудования для пассажирских вагонов, медицинские услуги, (проводников, поездных и локомотивных бригад), услуги по доступу к помещениям вокзала общего пользования.";

      Приложения 1 и 2 к указанным Правилам изложить в редакции согласно приложению 1 и 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету транспорта Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательном порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие с 1 декабря 2020 года и подлежит официальному опубликованию.

      Сноска. Пункт 4 - в редакции приказа и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 19.08.2020 № 436 (вводится в действие c 01.07.2020).

      Министр индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
Б. Атамкулов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Приложение 1
к настоящему приказу Министра
индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан
от 27 апреля 2020 года № 236
  Приложение 1
к Правилам долгосрочного
субсидирования расходов
перевозчика, связанных с
осуществлением перевозок
пассажиров по социально
значимым сообщениям

Ежемесячный отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям за _______________ 20 __ года (для внутриобластных/межрайонных сообщений)

Период (месяц)

№ поезда

Сообщение

Расстояние, км

Периодичность курсирования

Тип вагона

Неснижаемый пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пассажирооборот, тыс. пасс/км

Перевезено пассажиров тыс.чел

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Продолжение таблицы

Населенность, чел/ваг

Расходы по перевозкам, тыс.тенге

Итого расходов

На услуги МЖС

На услуги локомотивной тяги

На аренду вагонов

На приобретение вагонов

На содержание вагонов

Иные расходы

 

11

12

13

      Руководитель

      Главный бухгалтер

      Место печати (при его наличии)

Ежемесячный отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям за _______________ 20 __ года (для межобластных сообщений)

Период (месяц)

№ поезда

Сообщение

Расстояние, км

Периодичность курсирования

Тип вагона

Неснижаемый пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пассажирооборот, тыс. пасс/км

Перевезено пассажиров тыс.чел

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Продолжение таблицы

Населенность, чел/ваг

Расходы по перевозкам, тыс.тенге

Итого расходов

На услуги МЖС

На аренду вагонов

На приобретение вагонов

На содержание вагонов

Иные расходы

 

11

12

13

      Руководитель

      Главный бухгалтер

      Место печати (при его наличии)

  Приложение 2
к настоящему приказу Министра
индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан
от 27 апреля 2020 года № 236
  Приложение 2
к Правилам долгосрочного
субсидирования расходов
перевозчика, связанных с
осуществлением перевозок
пассажиров по социально
значимым сообщениям

Отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям с начала года по нарастанию за _______________ 20 __ года (для внутриобластных/межрайонных сообщений)

Период (месяц)

№ поезда

Сообщение

Расстояние,км

Периодичность курсирования

Тип вагона

Неснижаемый пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пассажирооборот, тыс. пасс/км

Перевезено пассажиров тыс.чел

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Продолжение таблицы

Расходы по перевозкам, тыс.тенге

Итого расходов

Объемы долгосрочного субсидирования расходов

На услуги МЖС

На услуги локомотивнойттяги

На аренду вагонов

На приобретение вагонов

На содержание вагонов

Иные расходы

Выплачено субсидий с начала года

Подлежит субсидированию

11

12

13

14

      Руководитель

      Главный бухгалтер

      Место печати (при его наличии)

Отчет о выполнении перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям с начала года по нарастанию за _______________ 20 __ года (для межобластных сообщений)

Период (месяц)

№ поезда

Сообщение

Расстояние,км

Периодичность курсирования

Тип вагона

Неснижаемый пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пробег вагонов, тыс. ваг/км

Пассажирооборот, тыс. пасс/км

Перевезено пассажиров тыс.чел

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Продолжение таблицы

Расходы по перевозкам, тыс.тенге

Итого расходов

Объемы долгосрочного субсидирования расходов

На услуги МЖС

На аренду вагонов

На приобретение вагонов

На содержание вагонов

Иные расходы

Выплачено субсидий с начала года

Подлежит субсидированию

11

12

13

14

      Руководитель

      Главный бухгалтер

      Место печати (при его наличии)