Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызметін көрсету қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің м.а. 2020 жылғы 27 мамырдағы № 58 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 27 мамырда № 20740 болып тіркелді.

      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі № 88-V Заңының 10-бабы 1) тармақшасын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:

      1. Осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес қоса беріліп отырған "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызметін көрсету қағидасы бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Әділет министрінің кейбір бұйрықтарының күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі және заң қызметін ұйымдастыру департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы әділет вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің міндетін атқарушы
Н. Пан

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

      2020 жылғы "__" ______________

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2020 жылғы 27 мамырдағы
№ 58 бұйрығына
1-қосымша

Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызметін көрсету қағидасы

      Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің қағидасын (бұдан әрі – Қағида) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1)-тармақшасына, "1961 жылғы 5 қазанда Гаага қаласында жасалған "Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыруды талап етудің күшін жоятын конвенция ережелерін іске асыру жөніндегі шаралар туралы" 2001 жылғы 24 сәуірдегі № 545 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына (бұдан әрі - Конвенция) және Қазақстан Республикасы Әділет министрінің міндетін атқарушының 2021 жылғы 4 қарашадағы № 950, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2021 жылғы 15 қарашадағы № 702, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2021 жылғы 16 қарашадағы № 1182, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының жанындағы Соттардың қызметін қамтамасыз ету департаменті (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты аппараты) басшысының 2021 жылғы 16 қарашадағы № 30, Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2021 жылғы 24 қарашадағы № 363, Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының міндетін атқарушының 2021 жылғы 24 қарашадағы № 155, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 29 қарашадағы № 574 және Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2021 жылғы 8 желтоқсандағы № 851 бірлескен бұйрығымен бекітілген Апостиль қоюдың бірыңғай қағидаларына (бұдан әрі – Бірыңғай қағидалар) (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 25789 болып тіркелген) сәйкес әзірленді.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қағидалар "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдардан, сондай-ақ нотариустардан түсетін ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) көрсетілу тәртібі мен шарттарын айқындайды және Қазақстан Республикасының әділет органдарынан және өзге мемлекеттік органдардан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою құқығы бар облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының әділет департаменттері (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) қолданады.

      Әділет министрлігі мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі және мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерге енгізілген өзгерістер және (немесе) толықтырулар туралы ақпаратты олар бекітілген немесе өзгертілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде Бірыңғай байланыс-орталығына береді.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Апостиль қою рәсімінің мақсаты Гаага конвенциясына қатысушы елдердің аумағында әрекет етуге арналған апостиль қойылатын құжаттардың түпнұсқалығы мен тиісті ресімделуіне кепілдік беру болып табылады.

      4. Көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдардан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға экстерриториалдық қағидаты бойынша апостиль қояды.

      Облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының әділет департаменттері өзінің аумақтық бірлігіне сәйкес құжаттарға қол қою құқығы берілген лауазымды адамдардың қол қою үлгілерін (бұдан әрі - қол қою үлгісі) және құжатты берген органның мөр бедерін (бұдан әрі - мөр бедері) лауазымды адамдардың тағайындалуына және орган мөрінің өзгеруіне қарай Әділет министрлігіне жібереді.

      Әділет министрлігі өзекті қол қою үлгілерінің және мөр бедерлерінің үлгілерін жинап, оларды мемлекеттік қызмет көрсету кезінде пайдалану үшін облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының әділет департаменттеріне жібереді.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен шарттары

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ көрсетілетін ерекшеліктерін ескере отырып өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік көрсетілетін қызметке қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінде (бұдан әрі - Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі) келтірілген.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Жеке және заңды тұлғалар (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушылар) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін қалауы бойынша "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамына (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) қағаз түрінде немесе "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы электрондық түрде осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес өтініш береді.

      7. Көрсетілетін қызметті алушы не сенімхат бойынша оның өкілі Мемлекеттік корпорациясына немесе портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсетілетін қызметтер үшін қажетті құжаттардың тізбесі Мемлекеттік көрсетілетін қызметке қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 8-тармағында көзделген.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8. Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттары туралы мәліметтерді, көрсетілетін қызметті алушының бюджетке баж сомасын төлегенін растайтын құжатты (ЭҮТШ арқылы төленген жағдайда), сондай-ақ Қазақстан Республикасының аумағында жүргізілген азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші және Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      9. Ақпараттық жүйелерде тиісті мәліметтер болмаған кезде Мемлекеттік корпорацияның немесе көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттардың электрондық/қағаз көшірмелерін жаңғыртады, содан кейін апостиль қоюға жататын құжаттарды қоспағанда, түпнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.

      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алынуы мүмкін құжаттар мен мәліметтерді талап етуге жол берілмейді.

      10. Көрсетілетін қызметті алушы, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім береді.

      11. Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сатысы туралы деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.

      12. Ақпараттық жүйе істен шыққан жағдайда көрсетілетін қызметті беруші ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымға жауапты қызметкерін дереу хабардар етеді.

      Бұл жағдайда ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымға жауапты қызметкер ақпараттық жүйенің істен шығу себептерін анықтау бойынша шаралар қабылдайды және 1 (бір) жұмыс күні ішінде техникалық проблема туралы хаттама (акт) жасайды және оған көрсетілетін қызметті беруші қол қояды.

      13. Көрсетілетін қызметті алушы электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі - ЭЦҚ) болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті электрондық нысанда портал арқылы алуға мүмкіндігі бар.

      Көрсетілетін қызметті алушы өтінішті портал арқылы тапсырған кезде "жеке кабинетіне" өтініш түскен сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметке сұрау салуды қабылдау туралы мәртебесі жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде, еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға электронды форматтағы өтініш және Қағидаларда көрсетілген қажетті құжаттардың тізбесі өтініш берушінің ЭЦҚ пайдаланумен портал арқылы беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші қол қою үлгісі мен мөр бедерінің өтінішке тіркелген апостиль қоюға жататын электронды не сканерленген құжаттың тұпнұсқасына сәйкестігін, сондай-ақ өтінішпен қоса берілген құжаттардың Конвенция мен Бірыңғай қағидалардың талаптарына сәйкестігін тексереді.

      Өтініш пен оған қоса берілген құжаттар Конвенция мен Бірыңғай қағидалардың талаптарына сәйкес келмеген кезде, көрсетілетін қызметті беруші өтініш түскен сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту түрінде көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды және көрсетілетін қызметті алушыға жібереді.

      Көрсетілетін қызметті алушының өтініші мен қоса берілген құжаттары Қағидалардың талаптарына сәйкес келген жағдайда, лауазымды тұлға тура сол жұмыс күні "Е-Апостиль" ақпараттық жүйесі арқылы апостиль қоюға жататын электронды құжатта электронды апостильді қалыптастырады және уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін "электрондық үкімет" шлюзі арқылы өтініш берушінің "жеке кабинетіне" жібереді.

      Құжаттарды апостильдеу келесі жұмыс күніне тағайындалады.

      Апостиль беру аумағына қарамастан құжаттың электронды/қағаз түрінде көрсетілгеннен кейін және апостиль қою үшін мемлекеттік баж төленгеннен кейін сол күні қойылады.

      Көрсетілетін қызметті беруші ұсынылған құжатты салыстырады, құжатқа "апостиль" мөртабанын қояды және көрсетілетін қызметті алушыға осы Қағидаларға 3-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қойылған электронды форматтағы құжат түрінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді.

      Белгіленген күні апостиль қоюға жататын құжат ұсынылмағанда, ұсынылған құжаттар Конвенция мен Бірыңғай қағидалардың талаптарына сәйкес келмегенде немесе ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда, құжаттар ұсынылған немесе ұсынылмаған сәттен бастап көрсетілетін қызметті беруші сол жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту түрінде көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды және көрсетілетін қызметті алушыға порталға жібереді.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      14. Мемлекеттік корпорация арқылы қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өтініштер мен құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.

      Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасы ұсынылмаған жағдайда және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттар ұсынылған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынған кезде - Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды тексереді, оларды қабылдайды және тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді. Қабылданған құжаттар көрсетілетін қызметті берушіге курьерлік байланыс арқылы жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі өтініш түскен күні оларды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады, содан кейін апостиль қоюға жауапты қызметкерге береді.

      Көрсетілетін қызметті беруші қол қою үлгісі мен мөр бедерінің апостиль қоюға жататын құжатқа сәйкестігін, сондай-ақ өтініш пен ұсынылған құжаттардың Конвенция мен Бірыңғай қағидалардың талаптарына сәйкестігін тексереді.

      Мемлекеттік корпорация арқылы түскен өтінішті және ұсынылған құжаттарды тексергеннен кейін 2 (екі) жұмыс күні ішінде құжатқа "апостиль" мөртабанын қояды және осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасы қол қойған қағаз форматындағы құжат түріндегі мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін не Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 9-тармағында көзделген негіздер бойынша дәлелді бас тартуды жібереді.

      Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      15. Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке куәлігін немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжатын ұсынғанда (не Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес берілген құжат негізінде әрекет ететін өкілдің тиісті өкілеттіктері көрсетілген өкілі) тиісті құжаттарды қабылданғаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорация 1 (бір) ай көлемінде құжаттардың сақталуын қамтамасыз етеді, кейін оны әрі қарай сақтауға көрсетілетін қызметті берушіге береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы 1 (бір) ай өткен соң жүгінгенде, Мемлекеттік корпорацияның сұрау салуы бойынша көрсетілетін қызметті беруші 1 (бір) жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жібереді.

      Ескерту. 15-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Әділет министрінің м.а. 13.08.2021 № 708 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет мәселелері бойынша уәкілетті органның және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      16. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың қызметкерлерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 25-бабы 2) тармағына сәйкес тікелей мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсететін көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен өтініш берушінің шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының телефоны бойынша алуға болады.

      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің м.а. 28.09.2021 № 841 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      17. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымды сотқа дейінгі тәртіппен қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағым шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған көрсетілетін қызметті берушіге беріледі.

      Шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған көрсетілетін қызметті беруші шағым келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған көрсетілетін қызметті беруші шағымды қарайтын органға, егер ол үш жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім не өзге де әкімшілік әрекет қабылдаса, шағым жібермеуге құқылы.

      Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін сотқа жүгінуге жол беріледі.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің м.а. 28.09.2021 № 841 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      18. Алып тасталды - ҚР Әділет министрінің м.а. 28.09.2021 № 841 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      19. Алып тасталды - ҚР Әділет министрінің м.а. 28.09.2021 № 841 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      20. Алып тасталды - ҚР Әділет министрінің м.а. 28.09.2021 № 841 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      21. Алып тасталды - ҚР Әділет министрінің м.а. 28.09.2021 № 841 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  "Қазақстан Республикасының
әділет органдарынан, азаматтық
хал актілерін тіркеу және өзге
мемлекеттік органдарынан,
сондай-ақ нотариустардан
шығатын ресми құжаттарға
апостиль қою" мемлекеттік
қызметін көрсету Қағидаларына
1-қосымша

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

"Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдардан, сондай-ақ нотариустардан түсетін ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызметті көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

1.

Қызмет берушінің атауы

Облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының әділет департаменттері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші)

2.

Мемлекеттік қызметтерді ұсыну тәсілдері

1) Мемлекеттік корпорация;
2) портал арқылы.

3.

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері

Мемлекеттік корпорацияда - 2 жұмыс күні.
Қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.
Порталда - құжаттарды апостильдеу күнін, уақытын тағайындау туралы хабарлама алу - 1 (бір) жұмыс күні;
портал арқылы өтініш түскен кезде Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру - 1 (бір) жұмыс күні;
Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 15 (он бес) минут;
Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 15 (он бес) минут.

4.

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электронды (ішінара автоматтандырылған)/қағаз түрінде

5.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі

1) Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қағаз жеткізгіштегі "апостиль" мөртабаны бар құжат. Электрондық апостиль Қағидаларға 3-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш берген кезде уәкілетті мемлекеттік орган берген қауіпсіздік кодын қолдана отырып, апостильді жүктеу жолымен портал арқылы беріледі;
2) көрсетілетін қызметті алушы өтінішхатпен жүгінген жағдайда өтінішті қарауды тоқтату туралы хат;
3) мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны - қағаз түрінде, портал арқылы жіберген кезде электрондық түрде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты.

6.

Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны өндіріп алу тәсілдері

"Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 615-бабының 7) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасында жасалған әрбір ресми құжатқа апостиль қойғаны үшін - 0,5 АЕК

7.

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші – демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін.
2) Мемлекеттік корпорация – Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне сәйкес, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, үзіліссіз сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, Мемлекеттік корпорацияның халыққа қызмет көрсететін кезекші бөлімдері дүйсенбіден жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін және сенбі күні мереке және демалыс күндерінен басқа, сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін;
Қабылдау "электрондық" кезек тәртібімен, апостиль қоюға жататын құжаттар - Мемлекеттік корпорацияның кез келген филиалында экстерриториалдық қағидаты бойынша (құжатты беру орнына қарамастан) жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады, электрондық кезекті портал арқылы брондауға болады;
3) порталда-жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде, өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

8.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үшін қажетті құжаттардың тізбесі

Мемлекеттік корпорация:
1) Қағидаларға 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша апостиль қоюға өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) апостиль қоюға жататын құжат (құжаттар түпнұсқаларда да, нотариалды куәландырылған көшірмелерде де апостиль қою үшін қабылданады);
4) мемлекеттік баждың бюджетке төленгенін растайтын құжат;
5) көрсетілетін қызметті алушының өкілі (жеке тұлға) жүгінген жағдайда нотариалды куәландырылған сенімхат); заңды тұлға атынан өкілі жүгінген кезде заңды тұлғаның басшысының немесе құрылтай құжаттарымен уәкілетті өзге де тұлғаның қолы қойылған және осы ұйымның мөрімен (бар болса) расталған сенімхат;
Шет мемлекеттің құзыретті мекемесі не оған арнайы уәкілетті тұлға өз құзыреті шегінде берген немесе куәландырған және белгіленген нысан бойынша шет мемлекеттің елтаңбалы мөрімен бекітілген сенімхаттар арнайы куәлік (заңдастыру не апостильдеу) рәсімінен өткеннен кейін ғана қабылданады (көшірмесімен сәйкестендіру үшін);
6) басқа мемлекеттік органдар берген құжаттардың қолының және мөр бедерінің үлгісі.
Портал арқылы жүгінген кезде:
1) ұялы байланыс операторы ұсынған көрсетілетін қызметті алушының абоненттік нөмірін тіркеген және порталдың есептік жазбасына қосқан жағдайда көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған немесе бір реттік парольмен куәландырылған электрондық өтініш;
2) апостиль қоюға жататын құжат сканерленген көшірме түрінде электрондық сұрау салуға қоса тіркеледі;
3) көрсетілетін қызметті алушының өкілі (жеке тұлға) жүгінген жағдайда нотариалды куәландырылған сенімхат);
заңды тұлға атынан өкілі жүгінген кезде заңды тұлғаның басшысының немесе құрылтай құжаттарымен уәкілетті өзге де тұлғаның қолы қойылған және осы ұйымның мөрімен (бар болса) расталған сенімхат;
Шет мемлекеттің құзыретті мекемесі не оған арнайы уәкілетті тұлға өз құзыреті шегінде берген немесе куәландырған және белгіленген нысан бойынша шет мемлекеттің елтаңбалы мөрімен бекітілген сенімхаттар арнайы куәлік (заңдастыру не апостильдеу) рәсімінен өткеннен кейін ғана қабылданады (көшірмесімен сәйкестендіру үшін);
Көрсетілетін қызметті алушының сауалнамалық деректері өзгерген жағдайда растайтын құжаттар қоса беріледі (шет мемлекеттің құзыретті мекемесі не оған арнайы уәкілетті тұлға өз құзыреті шегінде және белгіленген нысан бойынша шет мемлекеттің елтаңбалы мөрімен бекітілген немесе куәландырған, арнайы куәлік (заңдастыру не апостильдеу) рәсімінен өткеннен кейін ғана қабылданады.
Мұрагерлер жүгінген кезде растайтын құжаттар ұсынылады.
Қызметті берушілер цифрлық құжаттарды цифрлық құжаттар сервисінен іске асырылған интеграция арқылы, пайдаланушының порталда тіркелген ұялы байланысының абоненттік нөмірі арқылы порталдың хабарламасына бір реттік құпиясөз беру немесе қысқа мәтіндік хабарлама жолдау арқылы ұсынылған келісімі болған жағдайда алады.
Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттары туралы мәліметтерді, көрсетілетін қызметті алушының бюджетке баж сомасын төлегенін растайтын құжатты (ЭҮТШ арқылы төленген жағдайда), сондай-ақ Қазақстан Республикасының аумағында жүргізілген азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші және Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

9.

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту негіздері

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі болмауы бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тартады.

10.

Мемлекеттік қызмет көрсету, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар

Денсаулығы бұзылған, ағза функцияларының тұрақты бұзылуымен тыныс-тіршілігі шектелген мемлекеттік қызметті алушыға қажет болған жағдайда Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорация қызметкері тұрғылықты жеріне барып, Бірыңғай байланыс орталығы 1414, 8 800 080 7777 арқылы жүгіну арқылы жүргізеді.
Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда Мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары көрсетілетін қызметті берушінің және Мемлекеттік корпорацияның www.gov4c.kz орналастырылған.
Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде бірыңғай байланыс орталығы арқылы 1414, 8 800 080 7777 алады.
Цифрлық құжаттар сервисі мобилді қосымшада авторландырылған пайдаланушылар үшін қолжетімді
Цифрлық құжатты пайдалану үшін электрондық-цифрлық қолтаңбаны немесе бір реттік паролді пайдалана отырып, мобилді қосымшада авторландырудан өту, одан әрі "Цифрлық құжаттар" бөліміне өтіп, қажетті құжатты таңдау қажет.

  Қазақстан Республикасының
әділет органдарынан, азаматтық
хал актілерін тіркеу және өзге де
мемлекеттік органдардан,
сондай-ақ нотариустардан
түсетін ресми құжаттарға
апостиль қою" Мемлекеттік
қызмет көрсету қағидаларына
2-қосымша

      Ескерту. 2-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Нысан
  ____________________________
басшысы
____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының
Т.А.Ә ( жеке басын
куәландыратын
құжаттарда көрсетілсе)
мекенжайы бойынша тұратын
____________________________
(тұрғылықты мекенжайын
көрсету)
Тел:________________________
жеке басты куәландыратын
құжат
____________________________
(құжаттың атауы және №,
кім және қашан берген)
ЖСН/БСН __________________

Апостиль қою туралы өтініш

      ________________________________________________________________________________

      (құжаттың атауы мен мазмұны)

      __________________________________________________________ апостиль қоюды өтінемін

      (қашан, кім берген)

      ________________________________________________________________________ берілген.

      (нотариустың\құжатқа қол қойған лауазымды адамның Т.А.Ә

      (жеке басын куәландыратын құжаттарда көрсетілсе)

      Апостиль қойылған құжат ___________________________________________________

      (құжат жіберілетін елдің атауы)

      органдарына тапсыру үшін қажет

      Қазақстан Республикасы аумағында өзгертілген сауалнамалық деректерді немесе

      туыстығын растайтын мәліметтерді тексеру үшін (апостиль қоюға жататын құжатқа

      байланысты) ____________________________________________________________________

      (тиісті акт жазбасының қашан тіркелгенін, қандай мәліметтердің өзгергенін, туыстық

      дәрежесін, тіркеуші органның атауын және басқа да мәліметтерді көрсету)

      Келесі құжаттар ұсынылады: _________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын ақпаратты

      пайдалануға келісім беремін

      "___" ___________ 20 жылғы ____________________

      (өтініш берушінің қолы)

      ________________________________________________________________________________

      (апостиль мөртабанын қойған лауазымды адамның Т.А.Ә. (жеке басын куәландыратын

      құжаттарда көрсетілсе)

      № ____________ журнал бойынша

  Қазақстан Республикасының
әділет органдарынан, азаматтық
хал актілерін тіркеу және өзге де
мемлекеттік органдардан,
сондай-ақ нотариустардан
түсетін ресми құжаттарға
апостиль қою" Мемлекеттік
қызмет көрсету қағидаларына
3-қосымша

      Ескерту. 3-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.



  "Қазақстан Республикасының
әділет органдарынан, азаматтық
хал актілерін Тіркеу және
өзгемемлекеттік органдарынан,
сондай-ақ нотариустардан
шығатын ресми құжаттарға
апостиль қою" мемлекеттік
қызметін көрсету Қағидаларына
3-1-қосымша
Нысаны

      Ескерту. Қағидалар 3-1-қосымшамен толықтырылды - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.



      Қауіпсіздік коды / Сode de sécurité / Security code: 000000000000

      Өтінім нөмірі / Numéro de dépôt / Application number: 00000000000000

      Осы апостиль тек қол қойған адамның қолының, лауазымының/атағының түпнұсқалылығын және құжатқа қойылған мөр мен мөртаңбаның түпнұсқалылығын куәландырады және ол қойылған құжаттың мазмұнын растамайды.

      Cette apostille électronique ne certifie que l'authenticité de la signature, du titre / du rang du signataire et l'authenticité du sceau ou timbre sur le document et ne certifie pas le contenu du document sur lequel il est apposé.

      This apostille certifies only the authenticity of the signature, the position/title of the signatory and the authenticity of the seal or stamp affixed on the document and does not certify the content of the document on which it is affixed.

      Берілген апостильдің заңдылығын тексеру үшін https://egov.kz/cms/ru/services сайтына кіріңіз.

      Pour vérifier la légitimité de l'apostille publiée, voir https://egov.kz/cms/ru/services.

      To verify the legitimacy of the issued apostille, see https://egov.kz/cms/ru/services

  "Қазақстан Республикасының
әділет, азаматтық хал ктілерін
тіркеу органдарынан және өзге
де мемлекеттік органдардан,
сондай-ақ нотариустардан
шығатын ресми құжаттарға
апостиль қою" мемлекеттік
қызметін көрсету Қағидаларына
4-қосымша
Нысан
  _________________________
(Т.А.Ә (жеке басын
куәландыратын құжаттарда
көрсетілсе) не көрсетілетін
қызметті алушының атауы)
_________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      Ескерту. 4-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 29.05.2024 № 458 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы филиалының № __ бөлімі (мекенжайын көрсету) Сіздің мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесіне сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбауыңызға және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынуыңызға, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттардың атаулары:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ________________________________________.

      ұсынуыңызға байланысты мемлекеттік қызметті "Қазақстан Республикасының әділет, азаматтық хал актілерін тіркеу органдарынан органдарынан және өзге де мемлекеттік органдардан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады. Осы қолхат әр тарапқа бір-біреуден 2 данада жасалды.

      ________________________________________________________________

      (Мемлекеттік корпорация қызметкерінің Т.А.Ә (жеке басын куәландыратын құжаттарда көрсетілсе) қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә. (бар болса) _____________ Телефоны __________

      Алдым: Т.А.Ә (жеке басын куәландыратын құжаттарда көрсетілсе)/ көрсетілетін қызметті алушының қолы ____________ 20__ жылғы "___"________

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2020 жылғы 27 мамырдағы
№ 58 бұйрығына
2-қосымша

Қазақстан Республикасы әділет министрінің күші жойылған кейбір бұйрықтарының тізбесі

      1) "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан және өзге мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 30 маусымдағы № 367 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11685 тіркелді, 2015 жылдың 13 тамызында "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған);

      2) "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан және өзге мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 30 маусымдағы № 367 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2016 жылғы 23 ақпандағы № 93 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13235 тіркелді, 2016 жылдың 1 наурызында "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған);

      3) "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан және өзге мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 30 маусымдағы № 367 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2016 жылғы 2 желтоқсандағы № 1107 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14485 тіркелді, 2016 жылдың 14 желтоқсанда Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілердің эталондық бақылау банкінде жарияланған);

      4) "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан және өзге мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 30 маусымдағы № 367 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2017 жылғы 7 тамыздағы № 1001 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15466 тіркелді, 2017 жылдың 17 тамызында Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілердің эталондық бақылау банкінде жарияланған);

      5) "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан және өзге мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 30 маусымдағы № 367 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің м.а. 2018 жылғы 13 шілдедегі № 1090 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17203 тіркелді, 2018 жылдың 23 шілдеде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілердің эталондық бақылау банкінде жарияланған);

      6) "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан және өзге мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 30 маусымдағы № 367 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2019 жылғы 17 қаңтардағы № 26 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18207 тіркелді, 2019 жылдың 29 қаңтардағы Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілердің эталондық бақылау банкінде жарияланған);

      7) "Қазақстан Республикасының әділет органдарынан және өзге мемлекеттік органдарынан, сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 30 маусымдағы № 367 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің м.а. 2019 жылғы 20 қыркүйегіндегі № 472 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19403 тіркелді, 2019 жылдың 24 қыркүйегінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілердің эталондық бақылау банкінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

On approval of the Rules for the Provision of the Public Service “Apostillation of Official Documents Issued by the Justice Authorities and Other Public Bodies as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan”

Order No. 58 of the Acting Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated May 27, 2020. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on May 27, 2020 under No. 20740.

      Unofficial translation

      Footnote. The heading has been amended in Kazakh, the text in English has not been amended by the order of the acting Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 13.08.2021 No. 708 (shall come into effect ten calendar days after the day of its first official publication).

      In obedience to sub-paragraph 1) of Article 10 of Law No. 88-V of the Republic of Kazakhstan “On Public Services” dated April 15, 2013, I HEREBY ORDER:

      1. That the Rules for the Provision of the Public Service “Apostillation of Official Documents Issued by the Justice Authorities and Other Public Bodies as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan” shall be approved pursuant to Annex 1 hereto;

      2. That certain orders of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan shall be declared to be no longer in force in conformity with Annex 2 hereto.

      3. That, to the extent permitted by the applicable law of the Republic of Kazakhstan, the Department of Registration Service and Organization of Legal Services of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) provide state registration hereof;

      2) place this order on the official internet resource of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan.

      4. That the supervising Vice-Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan shall be in charge of the execution hereof.

      5. That this order shall come into force ten calendar days after the date of its first official publication.

      Acting
Minister of Justice
of the Republic of Kazakhstan
N. Pan

      “AGREED BY”
Ministry of Digital Development,
Innovation and the Aerospace Industry
of the Republic of Kazakhstan
_________ "___" _________ 2020

  Annex 1
to order of the Minister of Justice
of the Republic of Kazakhstan
No. 58 dated May 27, 2020

Rules for the Provision of the Public Service “Apostillation of Official Documents Issued by the Justice Authorities and Other Public Bodies as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan”

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for the Provision of the Public Service “Apostillation of Official Documents Issued by the Justice Authorities and Other Public Bodies as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan” (hereinafter - Rules) have been developed by the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan pursuant to sub-paragraph 1) of article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 15, 2013 “On Public Services”, Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 545 dated April 24, 2001 “On the Measures on Implementation of Provisions of the Convention Cancelling the Requirement of Legalization of Foreign Official Documents, Made in the City of Hague on October 5, 1961” (hereinafter - the Convention) and the Unified Rules on the Procedure and Conditions for Affixing an Apostille to the Official Documents Issued by the Public Authorities, as well as from Notaries of the Republic of Kazakhstan, approved by order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan No. 64 dated June 4, 2001 (hereinafter – Unified Rules).

      2. The rules shall define the procedure and conditions for the provision of the public service "Apostille of official documents emanating from the justice authorities and other state bodies, as well as notaries of the Republic of Kazakhstan" (hereinafter referred to as the Public Service) and, are subject to application by the departments of justice of the regions, the cities of Nur-Sultan, Almaty and Shymkent (hereinafter referred to as the Service Provider), endowed with the right to affix an apostille on official documents issued by the justice authorities and other state bodies, as well as notaries of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 2 - as amended by the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated December 23, 2020 No. 775 (shall come into effect ten calendar days after the day of its first official publication).

      3. The objective of the apostil affixing procedure shall be to provide a guarantee of authenticity and proper execution of apostilized documents, intended for action on the territory of countries-participants of the Hague Convention.

      4. The Service Provider shall apostille official documents issued by justice and other public bodies, as well as notaries of the Republic of Kazakhstan pursuant to the principle of extraterritoriality.

      Departments of justice of regions, Nur-Sultan, Almaty and Shymkent cities shall send to the Ministry of Justice specimen signatures of officials entitled to sign documents (hereinafter - sample signature) and imprint of a seal of the issuing authority (hereinafter - imprint of a seal) in compliance with their territorial unit as the officials are appointed and the seal of the authority changes.

      The Ministry of Justice shall collect up-to-date specimen signatures and seal imprints and shall send them to the Departments of Justice of regions, Nur-Sultan, Almaty and Shymkent cities for their use when providing the public service.

Chapter 2. Procedure and conditions for the provision of a public service

      5. The list of basic requirements for the provision of a public service, including characteristics of the process, form, content and result of service provision, as well as other information factoring in the peculiarities of rendering a public service shall be provided in the standard of a public service “Apostillation of Official Documents Issued by the Justice Authorities and Other Public Bodies as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan” (hereinafter – the public service standard) in pursuance of Annex 1 to these Rules.

      6. For receipt of a state service by individuals and legal entities (hereinafter - service recipients) upon their request, an application shall be filed to the State Corporation Government for Citizens Non-Commercial Joint-Stock Company (hereinafter - the State Corporation). on paper form or via the "e-government" web portal (hereinafter - the portal), electronically pursuant to Annex 2 to these Rules.

      7. The list of documents required for rendering of the public service when the service recipient or his/her/its representative by proxy applies to the State Corporation or via the portal shall be stipulated by paragraph 8 of the public service standard.

      8. Information on the documents certifying the identity of the service recipient, a document confirming payment by the service recipient to the budget of the amount of duty (in case of payment through EGPG), as well as information on state registration of acts of civil status performed in the Republic of Kazakhstan shall be obtained by the service provider and an employee of the State Corporation from respective state information systems via the gateway of "e-government".

      9. In the absence of relevant information in information systems, an employee of the State Corporation or service provider shall reproduce electronic/paper copies of documents and then return the originals to the service recipient, except for the documents subject to apostillation.

      It shall be prohibited to request from the service recipients documents and information that can be obtained from information systems.

      10. In providing public services the service recipient shall consent to the use of information constituting a legally protected secret contained in information systems, unless otherwise provided for by the laws of the Republic of Kazakhstan.

      11. Service provider shall ensure entering of data on the stage of providing public services to the information system for monitoring of rendering public services.

      12. In case of failure of information system the service provider shall immediately notify the employee responsible for information and communication infrastructure.

      In this case, the responsible employee for the information and communication infrastructure shall take measures to determine the cause of the failure of the information system and, within one (1) business day , draw up a protocol (act) on the technical problem and sign it by the service provider.

      13. The service recipient shall be able to receive the public service electronically via the portal upon condition that an electronic digital signature (hereinafter referred to as "EDS") is available.

      Within 1 (one) business day from the receipt of the application, when the service recipient submits an application via the portal, the status of acceptance of request for public service shall be sent to "personal profile".

      In compliance with the labour legislation, when the service recipient applies after the end of the working hours, on weekends and public holidays the receipt of applications shall be carried out on the next business day.

      The service provider shall verify the specimen signature and seal imprint against the copy of the document to be apostilled attached to the application, as well as the compliance of the application and attached documents with the requirements of the Convention and the Unified Rules.

      If the signature and seal imprint do not comply with the scanned copy of the document to be apostilled, if the application and attached documents do not comply with the Convention and the Unified Rules, or if the fact of incompleteness of the attached documents is established, the service provider shall prepare and send to the service recipient the result of the public service in the form of a reasoned refusal to render the public service in the form of an electronic signed document within 1 (one) business day upon receipt of the application.

      In case the application is filled out correctly and the attached documents comply with the requirements of the Convention and the Unified Rules, the service provider shall send a notification on the appointment date and time of documents apostillation to the service recipient's "personal profile".

      The documents shall be apostilled on the next business day.

      The apostille shall be affixed by the service provider irrespective of the issuing territory upon presentation of the document on the same day in paper form and payment of the state duty for affixing the apostille.

      The service provider shall verify the submitted document, stamp "apostille" on the document and issue to the service recipient the result of rendering the public service in the form of a paper document signed by an authorized person of the provider according to the form, in compliance with Annex 3 to these Rules.

      In the event of failure to submit the document subject to apostillation in the established day, failure to comply with the requirements of the Convention and Unified Rules, or determination of the fact of incompleteness of the submitted documents the service provider shall prepare and send to the service recipient the result of rendering the public service in the form of a motivated refusal in rendering the public service, in the form of an electronic document signed by the EDS of the service provider’s authorized person on the same business day upon submission or failure to submit documents.

      14. In the case of provision of a public service via the State Corporation on paper, the day of receipt of applications and documents shall not be included in the term of provision of the public service.

      When a service recipient applies after working hours, on weekends and public holidays in compliance with the labour legislation of the Republic of Kazakhstan, applications shall be accepted on the next business day.

      In case the service recipient fails to provide a complete set of documents pursuant to the list provided by paragraph 8 of the public service standard, and (or) documents with expired validity, an employee of the State Corporation shall refuse to accept the application and issue a receipt on refusal to accept documents in the form according to Annex 4 to these Rules.

      When a service recipient submits a complete set of documents - an employee of the State Corporation shall verify the documents submitted by the service recipient, accept them and issue a receipt on acceptance of relevant documents. Accepted documents shall be sent to the service provider by courier service.

      On the day of receipt of the application, the service provider's office shall accept and register them, and then hand them over to the employee responsible for apostillation.

      The service provider shall verify the signature and stamp specimen for their compliance with the document to be apostilled, as well as for compliance of the application and submitted documents with the requirements of the Convention and the Unified Rules.

      After verification of the application and submitted documents received via the State Corporation within 2 (two) working days, stamp "apostille" shall be affixed to the document and the result of the public service shall be forwarded in the form of a document in paper format, signed by an authorized person of the Service Provider in obedience to Annex 3 to these Rules or a motivated refusal on the grounds provided by paragraph 9 of the public service standard.

      15. In the State Corporation, the issuance of ready-made documents shall be carried out based on a receipt for the receipt of the relevant documents, upon presentation by the recipient of an identity card, or an electronic document from the digital document service (for identification) (or its representative acting based on a document issued in accordance with the civil law Republic of Kazakhstan, which indicates the relevant powers of the representative).

      The State Corporation shall ensure storage of the documents, within 1 (one) month, after which it shall transfer them to the servicer for further storage.

      When the service recipient applies after one (1) month, upon the request of the State Corporation, the Service Provider shall send the prepared documents to the State Corporation within one (1) business day for the issuance to the service recipient.

      Footnote. Paragraph 15, as amended by the order acting Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 13.08.2021 No. 708 (shall come into effect ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 3. Procedure for appealing against decisions, actions (inaction) of the authorised body and (or) its officials concerning the provision of a public service

      16. A complaint against decisions, actions (inaction) of the service provider and (or) their employees on the provision of public services shall be submitted to the head of the service provider.

      The complaint of the service recipient, received by the service provider directly providing the public service, in accordance with paragraph 2 of Article 25 of the Law "On Public Services" is subject to consideration within five working days from the date of its registration.

      The complaint of the service recipient, received by the authorized body for assessment and control over the quality of the provision of public services, is subject to consideration within fifteen working days from the date of its registration.

      When applying through the portal, information on the procedure for appealing may be obtained by calling the unified contact center for the provision of public services.

      Footnote. Paragraph 16 - as amended by the order of the Acting Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated September 28, 2021 No. 841 (shall come into effect ten calendar days after the day of its first official publication).

      17. Pre-trial consideration of a complaint on the provision of public services shall be carried out by a higher administrative body, an authorized body for assessing and monitoring the quality of public services (hereinafter referred to as the Body considering the complaint).

      The complaint shall be submitted to the service provider, whose decision, and action (inaction) are being appealed.

      The service provider, whose decision, or action (inaction) is being appealed, no later than three working days from the date of receipt of the complaint, shall send it and the administrative case to the body considering the complaint.

      At the same time, the service provider, whose decision, or action (inaction) is being appealed, has the right not to send a complaint to the body considering the complaint if it makes a decision or other administrative action within three working days that fully meets the requirements specified in the complaint.

      Unless otherwise provided by law, the appeal to the court is allowed after an appeal in the pre-trial procedure.

      Footnote. Paragraph 17 - as amended by the order of the Acting Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated September 28, 2021 No. 841 (shall come into effect ten calendar days after the day of its first official publication).
      18. Excluded by order of acting Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated September 28, 2021 No. 841 (shall come into effect ten calendar days after the day of its first official publication).
      19. Excluded by order of acting Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated September 28, 2021 No. 841 (shall come into effect ten calendar days after the day of its first official publication).
      20. Excluded by order of acting Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated September 28, 2021 No. 841 (shall come into effect ten calendar days after the day of its first official publication).
      21. Excluded by order of acting Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated September 28, 2021 No. 841 (shall come into effect ten calendar days after the day of its first official publication).

  Annex 1
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Apostillation of Official
Documents, Issued by Justice
Authorities and Other Public
Bodies, as well as Notaries of the
Republic of Kazakhstan”

      Footnote. Annex 1 as amended by orders of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated December 23, 2020 No. 775 (shall come into effect ten calendar days after the day of its first official publication); No. 708 dated August 13, 2021 (shall come into effect ten calendar days after the day of its first official publication); dated September 28, 2021 No. 841 (shall come into effect ten calendar days after the day of its first official publication).

Public Service Standard
“Apostillation of Official Documents Issued by the Justice Authorities and Other Public Bodies as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan”

1.

Name of the service provider

departments of justice of regions, cities of Nur-Sultan, Almaty and Shymkent (hereinafter referred to as the Service provider)

2

Ways of providing the public service

1) via a state corporation;

3

Term of providing a public service

In a public corporation - 2 working days. The day of admission shall not be included in the term of the public service.
At the portal - receipt of notification of appointment date, time for apostilization of documents - 1 (one) business day;
Issuance of the result of the public service in case of application via the portal - 1 (one) business day;
maximum permissible waiting time for delivery of the package of documents by the service recipient in the State Corporation - 15 (fifteen) minutes;
Maximum permissible service time of the service recipient in the State Corporation - 15 (fifteen) minutes.

4

Form of public service delivery

Electronic/on paper

5

The result of providing a public service

1) Document stamped with "apostille" on paper, in the form pursuant to Annex 3 to these Rules;
2) a letter of termination of the application in case the service recipient has submitted the application;
3) a substantiated refusal to render the public service.
The form of provision of the result of the public service shall be on paper/electronic form in case of submission of motivated response on refusal to render the public service via the portal.

6

Amount of payment charged from a service recipient when providing a public service and the manner in which it is charged in cases stipulated by the legislation of the Republic of Kazakhstan

For affixing an apostille to official documents executed in the Republic of Kazakhstan - 0.5 MCI per document pursuant to sub-paragraph 7) of Article 615 of the Code of the Republic of Kazakhstan “On Taxes and Other Obligatory Payments to the Budget (Tax Code)” dated December 25, 2017.

7

Working hours

1) the service provider - from Monday to Friday inclusive, according to the established working hours from 9.00 am to 06.30 pm with lunch break from 01.00 pm to 02.30 pm, except weekends and public holidays.
2) State Corporation - from Monday to Saturday inclusively, according to established work schedule from 9-00 am to 08-00 pm without lunch break, except Sundays and holidays.
Acceptance shall be carried out pursuant to "electronic" queue, documents to be apostilled - in any branch of the State Corporation according to extraterritoriality principle (not depending on territory of document issue), with no expedited service, reservation of electronic queue shall be possible via portal;
3) of the portal - around the clock, except for technical breaks due to repair works (when the service recipient applies after working hours, on weekends and public holidays, acceptance of the application and issuance of the result of state service provision shall be carried out on the next working day).

8

The list of documents required for the provision of public services

State Corporation:
1) an application for affixing an apostille in the form in accordance with Annex 2 to the Rules;
2) an identity card or an electronic document from a digital document service (for identification);
3) a document subject to apostille (documents are accepted for apostille affixing both in originals and in notarized copies);
4) a document confirming the payment of the state fee to the budget;
5) a notarized power of attorney if a representative of the service recipient (individual) applies;
a power of attorney on behalf of a legal entity issued with the signature of its head or another person authorized to do so by its constituent documents and sealed by this organization upon application by a representative of the legal entity;
Powers of attorney issued or certified by a competent institution of a foreign state or a specially authorized person, within its competence and in the prescribed form, sealed with the official seal of a foreign state, are accepted only after passing the procedure of special certification (legalization or apostille) (for identification with a copy);
6) sample signature and seal of issued documents by other state bodies.
When contacted through the portal:
1) an electronic application certified by the service recipient's EDS or certified by a one-time password, in case of registration and connection of the service recipient's subscriber number provided by the mobile operator to the portal account;
2) the document to be apostilled in the form of a scanned copy is attached to the electronic request.
In the event of a change in the personal data of the service recipient, supporting documents are additionally attached (issued or certified by a competent institution of a foreign state or a specially authorized person, within its competence and sealed in the prescribed form with the official seal of a foreign state, are accepted only after passing the procedure of special certification (legalization or apostille).
When applying for heirs, supporting documents shall be submitted.
Providers shall receive digital documents from the digital document service through the implemented integration, subject to the consent of the owner of the document, provided through the user's mobile phone number registered on the "electronic government" web portal by transmitting a one-time password or by sending a short text message as a response to a web portal notification "electronic government".

9

Grounds for refusal of a public service established by the legislation of the Republic of Kazakhstan

1) establishment of the fact of incompleteness of attached documents, unreliability of documents submitted by the service recipient in order to receive a public service and (or) data (information) contained therein;
2) absence of documents or failure to submit documents subject to apostillation;
3) non-compliance of the application and attached documents submitted for the provision of the public service with the requirements of the Convention or the Unified Rules;
4) non-compliance of signature specimen and seal samples with the document subject to apostillation.
Laws of the Republic of Kazakhstan may establish other grounds for refusal to render public services.

10

Other requirements, taking into account the specifics of the provision of public services, including those provided in electronic form and through the State Corporation

For service recipients with a health disorder, with a persistent disorder of body functions that restricts their vital activity, if necessary, acceptance of documents for the provision of public services shall be carried out by an employee of the State Corporation with a visit to the place of residence by contacting the Unified Contact Center 1414, 8 800 080 7777.
The service recipient shall have the opportunity to receive public services in electronic form through the portal, subject to the availability of an EDS.
The addresses of places for the provision of public services shall be posted on the Internet resources of the service provider and the State Corporation www.​ gov4c.​kz.
The service recipient shall receive the information about the procedure and status of the provision of public services in the remote access mode through the Unified Contact Center 1414, 8 800 080 7777.
The digital document service shall be available for users authorized in the mobile application.
To use a digital document, one must be authorized in the mobile application using a digital signature or a one-time password, then go to the "Digital Documents" section and select the required document.

  Annex 2
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Apostillation of Official
Documents, Issued by Justice
Authorities and Other Public
Bodies, as well as Notaries of the
Republic of Kazakhstan”
  Document form
  To the head of
____________________________
from _______________________
(full name of the service recipient)
residing at:
____________________________
(specify residential address)
Ph.:________________________
identity document
____________________________
(No. and document name, issue
date and issuing authority)
IIN/BIN __________________

Application letter for affixing an apostille

      I hereby ask you to affix an apostille to____________________________________________

      (name and content of the document) ____________________________________________,

      (issue date and issuing authority)

      Issued by: ___________ _____________________________________________________

      (Surname, name and patronymic (if stated in identity documents) of the notary\ official who signed the document)

      An apostille to the document is required for presenting it to the authorities

      __________________________________________________________________________

      (the name of the country where the document is being sent)

      To verify amended personal details in the Republic of Kazakhstan or

      information proving the relationship (depending on the document to be apostilled)

      __________________________________________________________________________

      (indicate when the relevant entry has been registered, what details have been changed, the degree of kinship, the name of the registering authority and others)

      The following documents are enclosed: _________________________________________

      __________________________________________________________________________

      I hereby give consent to the use of legally protected information,

      contained in information systems

      __________ "__" ____ 20 __

      (signature) ________________________________________________________________

      Surname, name, patronymic (if stated in identity documents)of the official, who has stamped the apostille)

      No. pursuant to the journal_______________________

  Annex 3
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Apostillation of Official
Documents, Issued by
Justice Authorities and Other
Public Bodies, as well as
Notaries of the
Republic of Kazakhstan”
  Document form

     


  Annex 4
to the Rules for the Provision
of the Public Service
“Apostillation of Official
Documents, Issued by
Justice Authorities and Other
Public Bodies, as well as
Notaries of the
Republic of Kazakhstan”
  Document form
  ____________________________
(Surname, name, patronymic (if
stated in identity documents)
of the service recipient)
____________________________
(residential address)

Return receipt of refusal to accept documents

      Guided by paragraph 2 of Article 20 of the Law of the Republic of Kazakhstan of April 15, 2013 “On Public Services”, Department No. _____ of the branch of the State Corporation Government for Citizens Non-Commercial Joit-Stock Company (specify address) hereby refuses to accept documents for the provision of the public service “Apostillation of Official Documents Issued by the Justice Authorities and Other Public Bodies as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan” due to your failure to submit a complete set of documents pursuant to the list provided for in the standard public service and (or) documents with expired validity, namely:

      Name of missing and/or expired documents:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ________________________________________;

      This return receipt is drawn up in 2 copies, one for each party.

      ________________________________________________________________________

      (Surname, name, patronymic (if stated in identity documents)

      of the official of the State Corporation)

      Document originator: Surname, name, patronymic (if stated in identity documents)

      _____________ Phone: __________

      Received. by:

      Surname, name, patronymic (if stated in identity documents) of the service recipient)

      _________________

      "___" _________ 20__

  Annex 2
to order of the Minister of Justice
of the Republic of Kazakhstan
No. 58 dated May 27, 2020

List of certain repealed orders of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan

      1) Order No. 367 of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated June 30, 2015 “On Approval of the Regulations of the Public Service “Apostillation of Official Documents Issued by Judicial Authorities and Other Public Bodies, as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan” (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 11685, published in Adilet Information and Legal System on August 13, 2015);

      2) Order No. 93 of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan of February 23, 2016 “On Amendments to Order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan No. 367 of June 30, 2015 “On Approval of Regulations of the Public Service “Apostillation of Official Documents Issued by Judicial Authorities and Other Public Bodies, as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan” (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 13235, published in Adilet Information and Legal System on March 1, 2016);

      3) Order No. 1107 of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated December 2, 2016 “On Amendments to Order No. 367 of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated June 30, 2015 “On Approval of the Regulation of the Public Service “Apostillation of Official Documents Issued by Judicial Authorities and Other Public Bodies, as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan” (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 14485 and published in the Reference Control Bank of the Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan on December 14, 2016);

      4) Order No. 1001 of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated August 7, 2017 “On Amendments to Order No. 367 of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated June 30. 2015 “On Approval of the Regulation of the Public Service “Apostillation of Official Documents Issued by Judicial Authorities and Other Public Bodies, as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan” (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 15466 and published in the Reference Control Bank of the Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan on August 17, 2017);

      5) Order No. 1090 of the Acting Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan of July 13, 2018 “On Amending Order No. 367 of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan of June 30, 2015 “On Approval of the Regulation of the Public Service “Apostillation of Official Documents Issued by Judicial Authorities and Other Public Bodies, as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan” (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 17203, published in the Reference Control Bank of the Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan on July 23, 2018);

      6) Order No. 26 of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan of January 17, 2019 “On Amending Order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan No. 367 of 30 June 2015 “On Approval of the Regulation of the Public Service “Apostillation of Official Documents Issued by Judicial Authorities and Other Public Bodies, as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan” (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 18207, published in the Reference Control Bank of the Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan on January 29, 2019);

      7) Order No. 472 of the Acting Minister of Justice of September 20, 2019 “On Amendments to Order No. 367 of the Minister of Justice of June 30, 2015 “On Approval of the Regulation of the Public Service “Apostillation of Official Documents Issued by Judicial Authorities and Other Public Bodies, as well as Notaries of the Republic of Kazakhstan” (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 19403 and published in the Reference Control Bank of the Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan on September 24, 2019).