Орман шаруашылығы және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар салаcындағы мемлекеттік көрсетілетін кызмет қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 2020 жылғы 15 маусымдағы № 143 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 17 маусымда № 20864 болып тіркелді.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Орманның жай-күйі мен молықтырылуына әсер ететін объектілерді салу орындарын келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидалары осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес;

      2) "Мемлекеттік орман қорында орман шаруашылығын жүргізуге байланысты емес жұмыстарды жүргізуге келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидалары осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Экология, геология және табиғи ресурстар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Экология, геология және
табиғи ресурстар министрі
М. Мирзагалиев

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Экология, геология және табиғи
ресурстар министрінің
2020 жылғы 15 маусымдағы
№ 143 бұйрығына
1-қосымша

"Орманның жай-күйі мен молықтырылуына әсер ететін объектілерді салу орындарын келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Орманның жай-күйі мен молықтырылуына әсер ететін объектілерді салу орындарын келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабы 1-тармағына сәйкес әзірленді және "Орманның жай-күйі мен молықтырылуына әсер ететін объектілерді салу орындарын келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) тәртібін айқындайды.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушылар) көрсетеді.

      3. Осы қағидаларды Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

2-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет тәртiбi

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар көрсетілетін қызметті берушіге "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы өтінішті осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша www.egov.kz (бұдан әрі – портал) арқылы береді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша "Орманның жай-күйі мен молықтырылуына әсер ететін объектілерді салу орындарын келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында баяндалған.

      Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) осы осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      2) учаскелер егжей-тегжейлі көрсетілген карталар.

      Көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы статус жіберіледі.

      Жеке басын куәландыратын құжаттар туралы, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы, жеке кәсіпкер ретінде мемлекеттік тіркеу туралы не жеке кәсіпкер ретінде қызметтің басталғаны туралы, мемлекеттік экологиялық және мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық сараптамалар жүргізу туралы мәліметтерді, көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы сағат 17.00-ден кейін немесе 2017 жылғы 23 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтінішті қабылдау келесі жұмыс күнімен жүргізіледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші құжаттар түскен күні ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады және электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жібереді.

      Құжаттар пакеті толық болған кезде көрсетілетін қызметті беруші құжаттар түскен күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде ұсынылған деректердің 2003 жылғы 8 шілдедегі Қазақстан Республикасының Орман кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 53-бабында белгіленген ормандардың жай-күйi мен молықтырылуына әсер ететiн объектiлер салынатын орындарды келiсу талаптарына сәйкестігін қарайды және орманның жай-күйі мен молықтырылуына әсер ететін объектілерді салу орындарын келісуді дайындайды, немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тартады. Портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электронды цифрлық қолы қойылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру орны туралы хабарлама жіберіледі.

      5. Көрсетілетін қызметті беруші мынадай негіздер бойынша:

      1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігі анықталған;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Кодекстің 53-бабында белгіленген ормандардың жай-күйi мен молықтырылуына әсер ететiн объектiлер салынатын орындарды келiсу талаптарына сәйкес келмеуі;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты белгілі бір мемлекеттік қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімі (үкімі) болған жағдайда;

      4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты заңды күшіне енген сот шешімі бар, соның негізінде көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға байланысты арнайы құқықтан айырылған жағдайда өтінішті одан әрі қараудан бас тартады.

      Мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту, көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электронды цифрлық қолы қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушыға жіберіледі.

      6. Көрсетілетін қызметті беруші Заңның 5-бабының 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен енгізуді қамтамасыз етеді.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      7. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымы Заңға сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның басшысының атына берілуі мүкін.

      Мемлекеттік қызметтерді тікелей көрсететін мемлекеттік органның, атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес оны тіркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Заңның 4-бабының 1-тармағының 6) тармақшасына сәйкес сотқа жүгінеді.

  "Орманның жай-күйі мен
молықтырылуына әсер ететін
объектілерді салу орындарын
келісу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет қағидаларына
1-қосымша
  Нысан
  ____________________________
(мемлекеттік органның
толық атауы)
____________________________
(жеке немесе заңды тұлғаның
толық атауы)
Өтініш берушінің мекенжайы
____________________________
(индексі, қала, аудан, облыс,
көше, үй, №, телефон)
Өтініш берушінің деректемелері
____________________________
жеке тұлғалар үшін – ЖСН,
заңды тұлғалар үшін - БСН

Өтініш

      _______________________________________________________________

      (өтініштің мақсаты)

      _______________________________________________________________

      (құрылыс объектісінің атауы)

      _______________________________________________________________

      (объект салынатын учаскенің атауы)

      _________________________________________________ үшін сұраймын.

      Мемлекеттік экологиялық сараптаманың қорытындысы:__________

      _______________________________________________________________

      Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық сараптаманың

      қорытындысы:__________________________________________________

      (сараптама нөмірі, сараптама берілген күн)

      20__жылғы _________ № ____________ құрылыс объектісінің орны бойынша облыстық орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі аумақтық инспекциясының келісімі.

      Өтінішке қоса тіркелді:

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      Ақпараттық жүйелерде болатын заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Берілген ақпараттың дұрыстығын растаймын және теріс мәліметтер беру үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауаптылық жайында хабардармын.

      Қолы ______________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

  "Орманның жай-күйі мен
молықтырылуына әсер ететін
объектілерді салу орындарын
келісу" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет қағидаларына
2-қосымша

"Орманның жай-күйі мен молықтырылуына әсер ететін объектілерді салу орындарын келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші)

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

www.egov.kz (бұдан әрі – портал) "электрондық үкімет" веб-порталы.

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Құжаттар тіркелген уақыттан бастап – 1 (бір) жұмыс күні.

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

Электрондық (толық автоматтандырылған)

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Орманның жай-күйі мен молықтырылуына әсер ететін объектілерді салу орындарын келісу немесе өтінішті қараудан дәлелді бас тарту.
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нысаны – электрондық.

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Тегін

7

Жұмыс кестесі

Көрсетілетін қызметті беруші – 2017 жылғы 23 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
Портал - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Кодекске және Заңға сәйкес сағат 17.00-ден кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде, өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары порталда орналастырылған.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысанындағы өтініш;
2) учаскелер егжей-тегжейлі көрсетілген карталардың электрондық көшірмесі.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігінің анықталуы;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Кодекстің 53-бабында белгіленген ормандардың жай-күйi мен молықтырылуына әсер ететiн объектiлер салынатын орындарды келiсу талаптарына сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты белгілі бір мемлекеттік қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімінің (үкімі) болуы;
4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты заңды күшіне енген сот шешімі бар, соның негізінде көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға байланысты арнайы құқықтан айырылуы.

10

Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушы электронды цифрлық қолы болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алады.
Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен енгізуді қамтамасыз етеді.
Көрсетілетін қызметті берушінің Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылған және мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 7777

  Қазақстан Республикасының
Экология, геология және табиғи
ресурстар министрінің
2020 жылғы 15 маусымдағы
№ 143 бұйрығына
2-қосымша

"Мемлекеттік орман қорында орман шаруашылығын жүргізуге байланысты емес жұмыстарды жүргізуге келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік орман қорында орман шаруашылығын жүргізуге байланысты емес жұмыстарды жүргізуге келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабы 1-тармағына сәйкес әзірленді және "Мемлекеттік орман қорында орман шаруашылығын жүргізуге байланысты емес жұмыстарды жүргізуге келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) тәртібін айқындайды.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушылар) көрсетеді.

      3. Осы қағидаларды Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

2-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет тәртiбi

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар көрсетілетін қызметті берушіге "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы өтінішті осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша www.egov.kz (бұдан әрі – портал) арқылы береді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша "Мемлекеттік орман қорында орман шаруашылығын жүргізуге байланысты емес жұмыстарды жүргізуге келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында баяндалған.

      Көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы статус жіберіледі.

      Жеке басын куәландыратын құжаттар туралы, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы, жеке кәсіпкер ретінде мемлекеттік тіркеу туралы не жеке кәсіпкер ретінде қызметтің басталғаны туралы, мемлекеттік экологиялық және мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық сараптамалар жүргізу туралы мәліметтерді, көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы сағат 17.00-ден кейін немесе 2017 жылғы 23 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтінішті қабылдау келесі жұмыс күнімен жүргізіледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші құжаттар түскен күні ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады және электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жібереді.

      Құжаттар пакеті толық болған кезде көрсетілетін қызметті беруші құжаттар түскен күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде ұсынылған деректердің 2003 жылғы 8 шілдедегі Қазақстан Республикасының Орман кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 54-бабында белгіленген мемлекеттiк орман қорында орман шаруашылығын жүргiзуге және орман пайдалануға байланысты емес жұмыстарды жүргiзу талаптарына сәйкестігін қарайды және мемлекеттік орман қорында орман шаруашылығын жүргізуге байланысты емес жұмыстарды жүргізуге келісуді дайындайды, немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тартады. Портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электронды цифрлық қолы қойылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру орны туралы хабарлама жіберіледі.

      5. Көрсетілетін қызметті беруші мынадай негіздер бойынша:

      1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігі анықталған;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Кодекстің 54-бабында белгіленген мемлекеттiк орман қорында орман шаруашылығын жүргiзуге және орман пайдалануға байланысты емес жұмыстарды жүргiзу талаптарына сәйкес келмеуі;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты белгілі бір мемлекеттік қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімі (үкімі) болған жағдайда;

      4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты заңды күшіне енген сот шешімі бар, соның негізінде көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға байланысты арнайы құқықтан айырылған жағдайда өтінішті одан әрі қараудан бас тартады.

      Мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту, көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электронды цифрлық қолы қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушыға жіберіледі.

      6. Көрсетілетін қызметті беруші Заңның 5-бабының 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен енгізуді қамтамасыз етеді.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      7. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымы Заңға сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның басшысының атына берілуі мүкін.

      Мемлекеттік қызметтерді тікелей көрсететін мемлекеттік органның, атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес оны тіркеген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Заңның 4-бабының 1-тармағының 6) тармақшасына сәйкес сотқа жүгінеді.

  "Мемлекеттік орман қорында
орман шаруашылығын
жүргізуге байланысты емес
жұмыстарды жүргізуге келісу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет қағидаларына
1-қосымша
  Нысан
  ____________________________
(мемлекеттік органның толық
атауы)
____________________________
(жеке немесе заңды тұлғаның
толық атауы)
Өтініш берушінің мекенжайы __
____________________________
(индексі, қала, аудан, облыс,
көше, үй, №, телефон)
Өтініш берушінің деректемелері
____________________________
жеке тұлғалар үшін – ЖСН,
заңды тұлғалар үшін - БСН

Өтініш

      _______________________________________________________________

      (өтініштің мақсаты)

      _______________________________________________________________

      (құрылыс объектісінің атауы)

      _______________________________________________________________

      (объект салынатын учаскенің атауы)

      ________________________________________________ үшін сұраймын.

      Мемлекеттік экологиялық сараптаманың

      қорытындысы: __________________________________________________

      Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық сараптаманың

      қорытындысы: __________________________________________________

      (сараптама нөмірі, сараптама берілген күн)

      1. Учаске ___________________________________________________

      (орман мекемесінің атауы)

      _______________ орманшылығының _______________ орамында орналасқан.

      2. Учаскенің ауданы _____________ гектар, оның ішінде:

      орман, орман көмкерген _________ гектар, орман,

      орман көмкермеген _______ гектар,

      оның ішінде орман екпелері ________ гектар,

      алқаптар _________ гектар,

      шабындықтар ___________ гектар,

      жайсыз жерлер (батпақтар және басқалар) ______ гектар,

      жайылымдар _______ гектар,

      жолдар ___________ гектар,

      басқа жерлер ______ гектар.

      3. Орман көмкерген алқап мыналардан тұрады:

Жер атауы

Орам нөмірі

Телім

Учаске алаңы

Құрамы

Жас сыныбы

Жуандығы

Сүрек қоры

кәделік

отын














































      4. Орман қорының санаты___________________________________

      5. Учаскенің орман шаруашылығы ерекшеліктері ________________

      _______________________________________________________________

      6. Геологиялық-жер сипаттамасы ______________________________

      _______________________________________________________________

      7. Әкімшілік ауданның ормандануы ____________________________

      10. Сұралып отырған алқапты беру шарттары:

      а) беру мерзімі _____________________________________________________

      б) рұқсат етілетін тазарту және жерді томарлардан тегістеу мөлшері_________

      в) учаскені алушының міндеттемесі _____________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Өтінішке қоса тіркелді:

      ____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Ақпараттық жүйелерде болатын заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Берілген ақпараттың дұрыстығын растаймын және теріс мәліметтер беру үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауаптылық жайында хабардармын.

      Қолы _______________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

  "Мемлекеттік орман қорында
орман шаруашылығын жүргізуге
байланысты емес жұмыстарды
жүргізуге келісу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
қағидаларына
2-қосымша

"Мемлекеттік орман қорында орман шаруашылығын жүргізуге байланысты емес жұмыстарды жүргізуге келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші)

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

www.egov.kz (бұдан әрі – портал) "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Құжаттар тіркелген уақыттан бастап – 1 (бір) жұмыс күні.

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

электрондық (толық автоматтандырылған)

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Орманның жай-күйі мен молықтырылуына әсер ететін объектілерді салу орындарын келісу немесе өтінішті қараудан дәлелді бас тарту.
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нысаны – электрондық.

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Тегін

7

Жұмыс кестесі

Көрсетілетін қызметті беруші – 2017 жылғы 23 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
Портал - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Кодекске және Заңға сәйкес сағат 17.00-ден кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде, өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары порталда орналастырылған.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

Өтініш берушінің ЭЦҚ-мен куәландырылған осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысанындағы өтініш

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігінің анықталуы;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Кодекстің 54-бабында белгіленген мемлекеттiк орман қорында орман шаруашылығын жүргiзуге және орман пайдалануға байланысты емес жұмыстарды жүргiзу талаптарына сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты белгілі бір мемлекеттік қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімінің (үкімі) болуы;
4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты заңды күшіне енген сот шешімі бар, соның негізінде көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға байланысты арнайы құқықтан айырылуы.

10

Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушы электронды цифрлық қолы болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алады.
Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен енгізуді қамтамасыз етеді.
Көрсетілетін қызметті берушінің Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылған және мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 7777


On approval of the rules for provision of public services in the field of forestry and specially protected natural areas

Order of the Minister of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan dated June 15, 2020 No. 143. Registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on June 17, 2020 No. 20864

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 1) of article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 15, 2013 "On public services" I HEREBY ORDER:

      1. To approve the attached:

      1) Rules for provision of the public service "Coordination of construction sites for objects affecting the condition and reproduction of forests" in accordance with Appendix 1 to this order;

      2) Rules for provision of the public service "Coordination of works in the state forest fund, not related to forest management" in accordance with Appendix 2 to this order.

      2. The Committee for Forestry and Wildlife of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan, in the manner prescribed by law, to ensure:

      1) state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) placement of this order on the Internet resource of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      3) within ten working days after the state registration of this order, submission of information to the Department of Legal Service of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan on implementation of the measures provided for in subparagraphs 1) and 2) of this paragraph.

      4. The supervising vice minister of ecology, geology and natural resources of the Republic of Kazakhstan is authorized to control the execution of this order.

      5. This order comes into effect upon the expiration of twenty one calendar days after the day of its first official publication.

      Minister of ecology, geology
and natural resources of the
Republic of Kazakhstan
M. Mirzagaliyev

      "AGREED"
Ministry of national economy of the
Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of digital development,
innovations and aero-space industry of the
Republic of Kazakhstan

  Appendix 1
to the order of the
Minister of ecology, geology and
natural resources of the
Republic of Kazakhstan
dated June 15, 2020 № 143

Rules for provision of public service "Coordination of construction sites for objects affecting the condition and reproduction of forest"

Chapter 1. General provisions

      1. The Rules for provision of public service "Coordination of construction sites for objects affecting the condition and reproduction of forest" (hereinafter - the Rules) are developed in accordance with subparagraph 1) of article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 15, 2013 "On public services" (hereinafter – the Law) and determine the procedure for rendering the public service "Coordination of construction sites for objects affecting the condition and reproduction of forest" (hereinafter - the public service).

      2. The public service is provided by the Committee for Forestry and Wildlife of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the service provider) to individual and (or) legal entities (hereinafter referred to as the service recipient).

      3. These Rules have been developed by the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the Ministry).

Chapter 2. Procedure for provision of public service

      4. To receive a public service, service recipients submit an application in the form in accordance with Appendix 1 to these Rules through the “electronic government” web portal www.egov.kz (hereinafter referred to as the portal).

      The list of basic requirements for provision of public service, including the characteristics of the process, the form, content and result of provision, as well as other information, taking into account the specifics of the provision of public service, are set out in the public service standard "Coordination of construction sites for objects affecting the condition and reproduction of forest" in the form according to Appendix 2 to these Rules.

      The list of documents required for provision of public service when the service recipient applies:

      1) an application in the form in accordance with Appendix 1 to these Rules in the form of an electronic document certified by the EDS of the service recipient.

      2) an electronic copy of the map with a detailed indication of the areas.

      The status of acceptance of the request for provision of a public service is sent to the portal to the "personal account" of the service recipient.

      The service provider receives information about identity documents, about state registration (re-registration) of a legal entity, about state registration as an individual entrepreneur, or about starting an activity as an individual entrepreneur, about the conduct of a state ecological expertise and state sanitary and epidemiological expertise from the relevant state systems through the gateway of the "electronic government".

      If the service recipient applies after 5 p.m. or on weekends and holidays, in accordance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan dated December 23, 2017 and Article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 13, 2001 "On holidays in the Republic of Kazakhstan", the application is accepted and the result of provision of a public service is issued on the next working day.

      The service provider checks the completeness of the submitted documents on the day of receipt of the documents. If the service recipient submits an incomplete package of documents and (or) expired documents, the service provider refuses to accept the application and sends it in the form of an electronic document to the "personal account" of the service recipient.

      If a complete package of documents is submitted, the service provider, within 1 (one) working day from the date of registration, examines them for compliance with the requirements for coordination of construction sites for objects, established by article 53 of the Forest Code of the Republic of Kazakhstan dated July 8, 2003 (hereinafter - the Code) and prepares a letter of coordination of construction sites for objects affecting the condition and reproduction of forests, or a reasoned refusal to provide a public service. The result is sent to the "personal account" of the service recipient in the form of an electronic document signed with an electronic digital signature of the authorized person of the service provider.

      5. The service provider refuses to provide a public service on the following grounds:

      1) establishing the inaccuracy of the documents submitted by the service recipient for obtaining public service, and (or) the data (information) contained therein;

      2) inconsistency of the service recipient and (or) the submitted materials, data and information necessary for provision of public service with the requirements for coordination of construction sites for objects established by Article 53 of the Code.

      3) in relation to the service recipient there is a court decision (verdict) that has entered into legal force on prohibition of activities or certain types of activities requiring the receipt of a certain public service;

      4) in relation to the service recipient there is a court decision that has entered into legal force, on the basis of which the service recipient is deprived of a special right related to the receipt of a public service.

      A reasoned refusal to provide a public service, signed by the electronic digital signature of the head of the service provider, is sent to the applicant in the form of an electronic document.

      6. The service provider ensures that data is entered into the information system for monitoring the provision of public services on the stage of provision of a public service in the manner established by the authorized body in the field of informatization in accordance with subparagraph 11) of paragraph 2 of Article 5 of the Law.

Chapter 3. Procedure for appealing decisions, actions (inaction) of the service provider and (or) their officials on the issues of provision of public services

      7. A complaint against the decision, action (inaction) of the service provider on provision of public services can be submitted to the name of the head of the service provider, to the authorized body for assessment and control over the quality of provision of public services, in accordance with the Law.

      The service recipient's complaint received by the service provider, in accordance with paragraph 2 of Article 25 of the Law, is subject to consideration within 5 (five) working days from the date of its registration.

      The service recipient's complaint received by the authorized body for assessment and control over the quality of provision of public services is subject to consideration within 15 (fifteen) working days from the date of its registration.

      In cases of disagreement with the results of provision of a public service, the service recipient applies to the court in accordance with subparagraph 6) of paragraph 1 of Article 4 of the Law.

  Appendix 1
to the Rules for provision of
public service
“Coordination of construction sites
for objects affecting the condition
and reproduction of forests”
  Form
  To__________________________
(full name of the state body)
from
____________________________
(full name of individual or legal
entity)
Address of applicant
_________________________
____________________________
(zip code, city, district, region,
street, house No., telephone)
Applicant's details ____________
(for individuals - IIN, for legal
entities - BIN)
License information for project
activities __
____________________________
(number, date of issue)

Application

      I ask __________________________________________________________,

      (purpose of the application)

      _______________________________________________________________

      (name of the construction object)

      _______________________________________________________________

      (name of the site for construction of the object)

      with the aim of ________________________________________________________

      Conclusion of the state ecological expertise: _______________

      (expertise number, date of issue of the expertise)

      Conclusion of the state sanitary and epidemiological expertise:

      ________________________________________________________________

      (expertise number, date of issue of the expertise)

      Information on approval by the Regional territorial forestry and wildlife inspectorate at the construction site

      dated "__" _________ 20__ No. ________________

      The following is attached to the application:

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      I agree to the use of information constituting a secret protected by law,

      contained in information systems.

      I confirm the accuracy of the information provided and I am aware of the responsibility

      for providing false information in accordance with the laws of the Republic of Kazakhstan.

      ____________________________________________________________________

      (surname, name, patronymic (if any))

  Appendix 2
to the Rules for provision of
public service
“Coordination of construction sites
for objects affecting the condition
and reproduction of forests”

Public service standard "Coordination of construction sites for objects affecting the condition and reproduction of forest"

1

Service provider name

Committee of Forestry and Wildlife of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the service provider)

2

Methods of provision of a public service

web portal of "electronic government" www.egov.kz (hereinafter referred to as the portal)

3

Term for provision of a public service

From the moment of registration of documents - 1 (one) working day

4

Form of provision of a public service

Electronic (fully automated).

5

Result of provision of a public service

Coordination of construction sites for objects affecting the condition and reproduction of forest, or a reasoned refusal to provide a public service.
The form of providing the result of provision of a public service: electronic.

6

Amount of payment charged from the service recipient when rendering a public service, and methods of collecting it in the cases provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan
 

Free of charge.

7

Schedule

service provider - from Monday to Friday from 9.00 to 18.30, with a lunch break from 13.00 to 14.30, excluding weekends and holidays, in accordance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan dated December 23, 2017 (hereinafter - the Code) and article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 13, 2001 "On holidays in the Republic of Kazakhstan" (hereinafter - the Law).
portal - around the clock, with the exception of technical breaks in connection with the repair work (when the service recipient applies after 17.00, on weekends and holidays in accordance with the Code and the Law, applications are accepted and the results of provision of a public service are issued on the next working day).
The addresses of the places of rendering a public service are posted on the portal.

8

List of documents required for provision of a public service

1) an application in the form in accordance with Appendix 1 to these Rules;
2) an electronic copy of the map with a detailed indication of the areas.

9

Grounds for refusal to provide a public service established by the legislation of the Republic of Kazakhstan

1) establishing the inaccuracy of the documents submitted by the service recipient for obtaining public service, and (or) the data (information) contained therein;
2) non-compliance of the service recipient and (or) the submitted materials, data and information necessary for provision of a public service with the requirements for coordination of construction sites for objects established by Article 53 of the Forest Code of the Republic of Kazakhstan dated July 8, 2003;
3) in relation to the service recipient there is a court decision (verdict) that has entered into legal force on prohibition of activities or certain types of activities requiring the receipt of a certain public service;
4) in relation to the service recipient there is a court decision that has entered into legal force, on the basis of which the service recipient is deprived of a special right related to the receipt of a public service.

10

Other requirements, taking into account the specifics of provision of a public service, including those provided in electronic form and through the State Corporation

The service recipient receives a public service in electronic form through the portal, subject to the availability of an electronic digital signature.
The service provider ensures that data is entered into the information system for monitoring the provision of public services on the stage of provision of a public service in the manner established by the authorized body in the field of informatization in accordance with subparagraph 11) of paragraph 2 of Article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On public services" dated April 15, 2013.
The service recipient has the opportunity to receive information about the procedure and status of provision of a public service in remote access mode through the "personal account" of the portal, the service provider's referral services, as well as the Unified Contact Center: 1414, 8-800-080-7777.

  Appendix 2
to the order

Rules for provision of public service "Coordination of works in the state forest fund, not related to forest management"

Chapter 1. General provisions

      1. The Rules for provision of public service "Coordination of works in the state forest fund, not related to forest management" (hereinafter - the Rules), are developed in accordance with subparagraph 1) of article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 15, 2013 "On public services" (hereinafter referred to as the Law) and determine the procedure for provision of the public service "Coordination of works in the state forest fund, not related to forest management" (hereinafter referred to as the public service).

      2. The public service is provided by the Committee for Forestry and Wildlife of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the service provider) to individual and (or) legal entities (hereinafter referred to as the service recipient).

      3. These Rules have been developed by the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the Ministry).

Chapter 2. Procedure for provision of public service

      4. To receive a public service, service recipients submit an application in the form in accordance with Appendix 1 to these Rules through the “electronic government” web portal www.egov.kz (hereinafter referred to as the portal).

      The list of basic requirements for provision of public service, including the characteristics of the process, the form, content and result of the provision, as well as other information, taking into account the specifics of provision of public services, are set out in the public service standard "coordination of works in the state forest fund, not related to forest management" in the form in accordance with Appendix 2 to these Rules.

      The status of acceptance of the request for provision of a public service is sent to the portal to the "personal account" of the service recipient.

      The service provider receives information about identity documents, about state registration (re-registration) of a legal entity, about state registration as an individual entrepreneur, or about starting an activity as an individual entrepreneur, about conduct of a state ecological expertise and state sanitary and epidemiological expertise from the relevant state systems through the gateway of the "electronic government".

      If the service recipient applies after 5 p.m. or on weekends and holidays, in accordance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan dated December 23, 2017 and Article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 13, 2001 "On holidays in the Republic of Kazakhstan", the application is accepted and the result of provision of a public service is issued on the next working day.

      The service provider checks the completeness of the submitted documents on the day of receipt of the documents. If the service recipient submits an incomplete package of documents and (or) expired documents, the service provider refuses to accept the application and sends it in the form of an electronic document to the "personal account" of the service recipient.

      If a full package of documents is submitted, the service provider, within 1 (one) working day from the date of registration, examines them for compliance with the requirements for the works in the state forest fund, not related to forest management and forest use, established by article 54 of the Forest Code of the Republic of Kazakhstan dated July 8, 2003 (hereinafter referred to as the Code) and prepares a letter of coordination of works in the state forest fund that are not related to forest management, or a reasoned refusal to provide a public service. The result is sent to the "personal account" of the service recipient in the form of an electronic document signed with an electronic digital signature of the authorized person of the service provider.

      5. The service provider refuses to provide a public service on the following grounds:

      1) establishing the inaccuracy of the documents submitted by the service recipient for obtaining a public service, and (or) the data (information) contained therein;

      2) non-compliance of the service recipient and (or) the submitted materials, data and information necessary for provision of public service with the requirements for works in the state forest fund not related to forest management and forest use, established by Article 54 of the Code;

      3) in relation to the service recipient there is a court decision (verdict) that has entered into legal force on prohibition of activities or certain types of activities requiring the receipt of a certain public service;

      4) in relation to the service recipient there is a court decision that has entered into legal force, on the basis of which the service recipient is deprived of a special right related to the receipt of a public service.

      A reasoned refusal to provide a public service, signed by the electronic digital signature of the head of the service provider, is sent to the applicant in the form of an electronic document.

      6. The service provider ensures that data is entered into the information system for monitoring the provision of public services on the stage of rendering a public service in the manner established by the authorized body in the field of informatization in accordance with subparagraph 11) of paragraph 2 of Article 5 of the Law.

Chapter 3. Procedure for appealing decisions, actions (inaction) of the service provider and (or) their officials on the issues of provision of public services

      7. A complaint against the decision, action (inaction) of the service provider on provision of public services can be submitted to the name of the head of the service provider, to the authorized body for assessment and control over the quality of provision of public services, in accordance with the Law.

      The service recipient's complaint received by the service provider, in accordance with paragraph 2 of Article 25 of the Law, is subject to consideration within 5 (five) working days from the date of its registration.

      The service recipient's complaint received by the authorized body for assessment and control over the quality of provision of public services is subject to consideration within 15 (fifteen) working days from the date of its registration.

      In cases of disagreement with the results of provision of a public service, the service recipient applies to the court in accordance with subparagraph 6) of paragraph 1 of Article 4 of the Law.

  Appendix 1
to the Rules for provision of
public service
"Coordination of works in the state
forest fund, not related to forest
management"
  Form
  Committee of Forestry and
Wildlife of the
Ministry of ecology, geology and
natural resources of the
Republic of Kazakhstan
from________________________
(full name of a legal entity,
surname,
name, patronymic (if any)
of individual)

      Applicant's address ______________________________________________

      (zip code, city, district, region, street, house No., phone number)

      Applicant's details ________________________________________________

      (for individuals - IIN, for legal entities - BIN)

      License information for project activities _______________________

      (number, date of issue)

Application

      I ask ________________________________________________________,

      (purpose of the application)

      ____________________________________________________________________

      (name of the construction object)

      ____________________________________________________________________

      (name of the site for construction of the object)

      with the aim of ______________________________________________________________

      Conclusion of the state ecological expertise:

      _____________________________________________________________________

      (expertise number, date of issue of the expertise)

      Conclusion of the state sanitary and epidemiological expertise:

      _____________________________________________________________________

      (expertise number, date of issue of the expertise)

      1. The site is located in _____________ quarters of ___________________ forestry

      ____________________________________________________________________

      (name of the forestry institution)

      2. Land area _____________ hectare,

      including:

      forest, wooded __________ hectare,

      forest, not covered with forest: _______ hectare,

      including forest crops ______ hectare,

      lands _____ hectares,

      hayfields ______ hectares,

      not convenient (swamps and others) ______ hectare,

      pasture _______ hectares,

      roads _________ hectare,

      other lands _______ hectares.

      3. The forested area consists of:

Tract

Number of quarter

Allotment

Land area

Composition

Age class

Completeness

Stock of wood

Business

Firewood














































      4. Category of the forest fund _______________________________________

      5. Forestry features of the site _______________________________________

      _____________________________________________________________________

      6. Soil-geological characteristics: ____________________________________

      ____________________________________________________________________

      7. Forest cover of the administrative area ____________________________________

      8. Conditions for transfer of the requested area:

      a) transfer time _____________________________________________________

      b) the size of the permissible clearing and stubbing __________________________

      c) obligation of the recipient of the plot ____________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Application is attached with:

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      I agree to the use of information constituting a secret protected by law, contained in information systems.

      I confirm the accuracy of the information provided and I am aware of the responsibility

      for providing false information in accordance with the laws of the Republic of Kazakhstan.

      Signature _____________________________________________________________

      (surname, name, patronymic (if any))

  Appendix 2
to the Rules for provision of
public service
"Coordination of works in the state
forest fund, not related to forest
management"

Public service standard "coordination of works in the state forest fund, not related to forest management"

1

Service provider name

Committee of Forestry and Wildlife of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan.

2

Methods of provision of a public service

Web portal of "electronic government" www.egov.kz (hereinafter referred to as the portal).

3

Term for provision of a public service

From the moment of registration of documents - 1 (one) working day.

4

Form of provision of a public service

Electronic (fully automated).

5

Result of provision of a public service

Coordination of works in the state forest fund, not related to forest management, or a reasoned refusal to provide a public service.
The form of providing the result of provision of a public service: electronic.

6

Amount of payment charged from the service recipient when rendering a public service, and methods of collecting it in the cases provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstanн

Free of charge.

7

Schedule

The service provider - from Monday to Friday from 9.00 to 18.30, with a lunch break from 13.00 to 14.30, with the exception of weekends and holidays, in accordance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan dated December 23, 2017 (hereinafter - the Code) and article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 13, 2001 "On holidays in the Republic of Kazakhstan" (hereinafter - the Law).
Portal - around the clock, with the exception of technical breaks due to repair works (when the service recipient applies after 5 pm, on weekends and holidays in accordance with the Code and the Law, applications are accepted and the results of provision of a public service are issued on the next working day).
The addresses of the places of rendering a public service are posted on the portal.

8

List of documents required for provision of a public service

Application, certified by the applicant's EDS, in the form in accordance with Appendix 1 to these Rules.

9

Grounds for refusal to provide a public service established by the legislation of the Republic of Kazakhstan

1) establishing the inaccuracy of the documents submitted by the service recipient for obtaining a public service, and (or) the data (information) contained therein;
2) inconsistency of the service recipient and (or) the submitted materials, data and information necessary for provision of a public service with the requirements for works in the state forest fund, not related to forest management and forest use, established by Article 54 of the Forest Code of the Republic of Kazakhstan dated July 8, 2003;
3) in relation to the service recipient there is a court decision (verdict) that has entered into legal force on prohibition of activities or certain types of activities requiring the receipt of a certain public service;
4) in relation to the service recipient there is a court decision that has entered into legal force, on the basis of which the service recipient is deprived of a special right related to the receipt of a public service.

10

Other requirements, taking into account the specifics of provision of a public service, including those provided in electronic form and through the State Corporation

The service recipient receives a public service in electronic form through the portal, subject to the presence of an electronic digital signature.
The service provider ensures that data is entered into the information system for monitoring the provision of public services on the stage of provision of a public service in the manner established by the authorized body in the field of informatization in accordance with subparagraph 11) of paragraph 2 of Article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On public services" dated April 15, 2013.
The service recipient has the opportunity to receive information about the procedure and status of provision of a public service in remote access mode through the "personal account" of the portal, the service provider's referral services, as well as the Unified Contact Center: 1414, 8-800-080-7777.