"Жылжымалы мүлік кепілін тіркеу тізілімінен үзінді көшірмені беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2020 жылғы 19 маусымдағы № 107 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 2 шiлдеде № 20917 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2021 жылғы 18 маусымдағы № 517 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Әділет министрінің 18.06.2021 № 517 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес "Жылжымалы мүлік кепілін тіркеу тізілімінен үзінді көшірмені беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі және заң қызметін ұйымдастыру департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Әділет вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Әділет министрі
М. Бекетаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
бұйрығына
1-қосымша

"Жылжымалы мүлік кепілін тіркеу тізілімінен үзінді көшірмені беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларын бекіту туралы"

1-тарау. Жалпы ережелер.

      1. "Жылжымалы мүлік кепілін тіркеу тізілімінен үзінді көшірмені беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңның 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленген және "Жылжымалы мүлік кепілін тіркеу тізілімінен үзінді көшірмені беру" мемлекеттік қызмет көрсету (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет тәртібін) айқындайды.

      2. Міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу, жылжымалы мүлік кепілінің тізілімінен үзінді көшірмені беру түрінде ақпараттық қызмет көрсету, өтініш берушінің кінәсімен жіберілген тіркеу құжаттарындағы қателерді түзету жөніндегі қызмет мемлекеттік монополияға жатады және оны "Жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 1-тармағына сәйкес Мемлекеттік корпорация жүзеге асырады.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      3. Ұялы байланыс операторы ұсынған көрсетілетін қызметті алушының абоненттік нөмірін куәландыру (қол қою) порталдың есептік жазбасына қосу тіркелген жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін заңды және жеке тұлғалар (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) портал арқылы осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысанда сұрау салады және электрондық цифрлық қолтаңбамен (бұдан әрі – ЭЦҚ) не біржолғы парольді алу арқылы қол қояды.

      4. Қызмет көрсету процесінің сипаттамаларын, нысанын, мазмұнын және нәтижесін қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері есебімен өзге де мәліметтер Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында (бұдан әрі – Стандарт) келтірілген.

      5. Сұрау салу жылжымалы мүлік кепілінің тізбесіне (бұдан әрі – ЖМКТ) өңдеуге беріледі, ЖМКТ-да өңдеу 20 минут ішінде жүзеге асырылады.

      6. "Сұрау салу өңдеуде" деген мәртебе сұрау салу өңдеуде екенін білдіреді.

      Сұрау салу өңделгеннен кейін көрсетілетін қызметті алушыға "Сұрау салу оң өңделді" деген мәртебе беріледі.

      7. Сұрау салуды өңдеу қорытындысы бойынша осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ-сы қойылған жылжымалы мүлік кепілінің тізілімінен үзінді көшірме қалыптастырылады және көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіне келіп түседі.

      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі қарау және сақтау үшін қолжетімді, тіркелген жылжымалы мүлік кепілі туралы мәліметтер болмаған жағдайда мәліметтердің болмауы туралы нәтиже болады.

      9. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – үшінші тұлғалар) басқа жеке тұлғаға қатысты электрондық нысанда ЭҮП арқылы ол келіскен кезде көрсетіледі.

      Үшінші түлғалар ЭҮП арқылы көрсетілетін қызметті алуға сұрау салу жібереді. Үшінші тұлғалардың электрондық сұрау салуы ЭҮП-тегі "жеке кабинетінен" ұсынылған мәліметтер сұратылатын тұлғаның келісімі болған кезде, сондай-ақ біржолғы парольді беру арқылы немесе порталдың хабарламасына жауап ретінде қысқаша мәтіндік хабар жіберу арқылы субъектінің ұялы байланысының ЭҮП-те тіркелген абоненттік нөмірі арқылы орындалады.

      Қызметті көрсетуге мәліметтер сұратылатын тұлғаның келісімі (бас тартуы) сұрау салу алынған кезден бастап 2 (екі) сағат ішінде жіберіледі. Келісім алынған кезде көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сы пайдаланыла отырып, ЖМКТ арқылы қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі үшінші тұлғаның "жеке кабинетіне" жіберіледі.

      10. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының ақпараттық жүйесі бұзылған жағдайда "электрондық үкімет" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының операторын (бұдан әрі – оператор) дереу хабардар етеді.

      Бұл жағдайда оператор Қағидалардың осы тармағының бірінші бөлігінде көрсетілген мерзім ішінде техникалық проблема туралы хаттаманы жасайды және оған көрсетілетін қызметті берушімен қол қояды.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға берілуі мүмкін.

      12. Көрсетілетін қызметті алушының шағымы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес:

      ол тіркелген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде – көрсетілетін қызметті берушінің;

      ол тіркелген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның қарауына жатады;

      13. "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңның 25-бабының 4-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның шағымды қарау мерзімі:

      1) шағым бойынша қосымша зерделеу немесе тексеру не жергілікті жерге барып тексеру жүргізу;

      2) қосымша ақпарат алу қажет болған жағдайда он жұмыс күнінен аспайтын мерзімге ұзартылады;

      Шағымды қарау мерзімі ұзартылған жағдайда шағымды қарау жөніндегі өкілеттік берілген лауазымды адам шағымды қарау мерзімін ұзарту кезінен бастап үш жұмыс күні ішінде шағымды берген көрсетілетін қызметті алушыға жазбаша нысанда (шағым қағаз тасығышта берілген кезде) немесе электрондық нысанда (шағым электрондық түрде берілген кезде) ұзарту себептерін көрсете отырып, шағымды қарау мерзімін ұзарту туралы хабарлайды.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

  "Жылжымалы мүлік кепілін
тіркеу тізілімінен үзінді
көшірмені беру" мемлекеттік
қызмет көрсету қағидаларына
1-қосымша

"Жылжымалы мүлік кепілін тіркеу тізілімінен үзінді көшірмені беру" мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

1.

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы

2.

Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәсілдері

"электрондық үкіметтің" веб-порталы: www. e. gov. kz

3.

Мемлекеттiк қызметті көрсету мерзiмі

Көрсетілетін қызметті алушы өтінішті берген кезден бастап порталға жүгінген кезде қызмет мемлекеттік ақпараттық жүйеде мәліметтер болған кезде 20 (жиырма) минут ішінде көрсетіледі.

4.

Мемлекеттiк қызметті көрсету нысаны

Электрондық (толық автоматтандырылған)

5.

Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi

-жылжымалы мүлік кепілін тіркеу тізілімінен үзінді көшірме

6.

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын ақы мөлшері, және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алудың тәсілдері

тегін

7.

Жұмыс кестесі

көрсетілетін қызметті беруші:
1) Мемлекеттік корпорация филиалдарында – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерiн қоспағанда, дүйсенбiден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 9.00-ден сағат 18.30-ге дейiн, түскі үзiлiсі сағат 13.00-тен 14.00-ге дейін,.
2) құжаттарды қабылдау және беру бойынша Мемлекеттік корпорацияда - Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес жексенбі және мереке күндерiнен басқа, дүйсенбiден бастап сенбiні қоса алғанда, түскі үзiлiссiз, сағат 9.00-ден сағат 20.00-ге дейiн.
портал – жөндеу жұмыстарын жүргізумен байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы

8.

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

1) порталға:
осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес электрондық цифрлық қолтаңбамен куәландырылған электрондық құжат нысанында жылжымалы мүлік кепілі тізілімінен жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы ақпаратты алуға сұрау салу.
Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған жеке басты куәландыратын құжат туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден алады;

9.

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартудың негіздері

жоқ

10.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы электрондық нысанда мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуына мүмкіндігі бар. Көрсетілетін қызметті алушының порталдың "жеке кабинеті", көрсетілетін қызметті берушінің анықтама қызметтерінің, сондай-ақ 1414, 8 800 080 777 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қолжетімділік режимінде мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты алу мүмкіндігі бар.
Мемлекеттік қызмет үшінші тұлғаларға көрсетілуі мүмкін Үшінші тұлғалардың электрондық сұрау салуы порталдағы "жеке кабинетінен" ұсынылған мәліметтер сұратылатын тұлғаның келісімі болған кезде, сондай-ақ біржолғы парольді беру арқылы немесе порталдың хабарламасына жауап ретінде қысқаша мәтіндік хабар жіберу арқылы субъектінің ұялы байланысының порталда тіркелген абоненттік нөмірі арқылы орындалады.

  "Жылжымалы мүлік кепілін
тіркеу тізілімінен үзінді
көшірмені беру" мемлекеттік
қызмет көрсету қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

      _______________________________________________________________________

      ("Азаматтарға арналған үкімет"мемлекеттік корпорациясы"КЕАҚ филиалы)

      Міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілінің тізілімінен

      үзінді көшірме беруге № ________ сұрау салу

      Мен, _____________________________________________________________________

      (жеке тулғаның Т.А.Ә. (ол болған кезде) (бұдан әрі – Т.А.Ә)

      _________________________________________________________________________

      (паспорт деректерi (жеке куәлiк деректерi) және тұрғылықты жерi)

      __________________________________________________________________________

      (заңды тұлғаның атауы және деректемелері)

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________ негiзiнде

      (өкiлеттiгiн куәландыратын құжат деректемелері)

      ________________________________________________________ атынан әрекет ететін

                        (уәкiлеттi өкiл толтырады)

      Міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілінің тізілімінен

      үзінді көшірмені ұсынуды сұраймын.

      __________________________________________________________________________

                  (кепіл беруші жеке тұлғаның ТАӘ немесе заңды тұлғаның атауы)

      Жеке немесе заңды тұлға өкілінің өкілдігін растайтын құжат

      _________________________________________________________________________

      Күнi________/_____________________________________/________________________

                  (өтiнiш берушiнiң қолы)                         (өтініш берушінің Т.А.Ә.)

      __________________________________________________________________________

                  (өтінішті қабылдаған қызметкердің Т.А.Ә. және қолы)

      Сұрау салуды беру күні: 20_____ ж. __________ Уақыты ____ сағат ____ мин

      Сұрау салуды орындау /қарау/ нәтижесi: ______________________________

      Тексерiлдi: күнi 20_____ ж._________ _________________________________

      __________________________________________________________________________

                              (тіркеушінің Т.А.Ә. және қолы)

  "Жылжымалы мүлік кепілін
тіркеу тізілімінен үзінді
көшірмені беру" мемлекеттік
қызмет көрсету қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

_______________ ЖАҒДАЙ БОЙЫНША ЖЫЛЖЫМАЛЫ МҮЛІК КЕПІЛІ ТІЗІЛІМІНЕН ҮЗІНДІ КӨШІРМЕ

      _________________________________________________________________

      Кепіл берушінің атауы

      Мүліктің ауыртпалықтары тіркелді

Жылжымалы мүліктің сипаты

Ауыртпалықтың туындауын тіркеу күні

Ауыртпалық туындауының негізі

Кепіл мерзімі

Кепіл ұстаушы

Кепіл сомасы








Об утверждении Правил оказания государственной услуги "Выдача выписки из реестра регистрации залога движимого имущества"

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 19 июня 2020 года № 107. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 июля 2020 года № 20917. Утратил силу приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 18 июня 2021 года № 517.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра юстиции РК от 18.06.2021 № 517 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить Правила оказания государственной услуги "Выдача выписки из реестра регистрации залога движимого имущества" согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту регистрационной службы и организации юридических услуг Министерства юстиции Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр юстиции
Республики Казахстан
М. Бекетаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан

"Об утверждении Правил оказания государственной услуги "Выдача выписки из реестра регистрации залога движимого имущества"

Глава 1. Общие положения.

      1. Правила оказания государственной услуги "Выдачи выписки из реестра регистрации залога движимого имущества" (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона "О государственных услугах" и определяют порядок оказания государственной услуги "Выдача выписки из реестра регистрации залога движимого имущества" далее – государственная услуга.

      2. Деятельность по регистрации залога движимого имущества, не подлежащего обязательной государственной регистрации, оказанию информационной услуги в виде выдачи выписки из реестра залога движимого имущества, исправлению ошибок в регистрационных документах, допущенных по вине заявителя, относится к государственной монополии и осуществляется Государственной корпорацией в соответствии с пунктом 1 статьи 5 Закона Республики Казахстан "О регистрации залога движимого имущества".

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги.

      3. Для получения государственной услуги юридические и физические лица (далее – услугополучатель) через портал подают запрос в форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам и подписывают электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) либо посредством получения одноразового пароля, в случае регистрации подключения абонентского номера услугополучателя, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи портала для удостоверения (подписания).

      4. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги приведены в стандарте государственной услуги, согласно приложению 1 к Правилам (далее - Стандарт).

      5. Запрос передается на обработку в реестр залога движимого имущества (далее - РЗДИ), где обработка осуществляется в РЗДИ в течение 20 минут.

      6. "Запрос в обработке" данный статус означает, что запрос находится в обработке.

      После обработки запроса услугополучателю предоставляется статус "Запрос отработан положительно".

      7. По итогам обработки запроса формируется выписка из реестра залога движимого имущества по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам, подписанный ЭЦП услугодателя и поступает в личный кабинет услугополучателя.

      8. Результат государственной услуги доступен для просмотра и сохранения, в случае отсутствия сведений о зарегистрированном залоге движимого имущества, результат об отсутствии сведений.

      9. Государственная услуга может оказываться физическим и юридическим лицам (далее – третьи лица) в отношении другого физического лица в электронной форме посредством ПЭП, при условии его согласия.

      Третьими лицами через ПЭП направляется запрос на получение услуги. Электронный запрос третьих лиц исполняется при условии согласия лица, в отношении которого запрашиваются сведения, предоставленного из "личного кабинета" на ПЭП, а также посредством зарегистрированного на ПЭП абонентского номера сотовой связи субъекта путем передачи одноразового пароля или путем отправления короткого текстового сообщения в качестве ответа на уведомление портала.

      Согласие (отказ) лица, в отношении которого запрашиваются сведения на оказание услуги, направляется в течение 2 (двух) часов с момента получения запроса. При получении согласия результат государственной услуги, сформированный посредством РЗДИ с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя, направляется в "личный кабинет" третьего лица.

      10. В случае сбоя информационной системы Государственная корпорация "Правительство для граждан" незамедлительно уведомляет оператора информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства" (далее – оператор).

      В этом случае оператор в течение срока, указанного в части первой настоящего пункта Правил, составляет протокол о технической проблеме и подписывает его с услугодателем.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг.

      11. Жалоба на решение, действия (бездействие) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг может быть подана на имя руководителя услугодателя, в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      12. Жалоба услугополучателя в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона "О государственных услугах" подлежит рассмотрению:

      услугодателем – в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации;

      уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг – в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации;

      13. Срок рассмотрения жалобы услугодателем, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг в соответствии с пунктом 4 статьи 25 Закона "О государственных услугах" продлевается не более чем на десять рабочих дней в случае необходимости:

      1) проведения дополнительного изучения или проверки по жалобе либо проверки с выездом на место;

      2) получения дополнительной информации;

      В случае продления срока рассмотрения жалобы должностное лицо, наделенное полномочиями по рассмотрению жалоб, в течение трех рабочих дней с момента продления срока рассмотрения жалобы сообщает в письменной форме (при подаче жалобы на бумажном носителе) или электронной форме (при подаче жалобы в электронном виде) услугополучателю, подавшему жалобу, о продлении срока рассмотрения жалобы с указанием причин продления.

      В случае несогласия с результатами оказания государственной услуги услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством порядке.

  Приложение 1
к Правилам оказания
государственной услуги
"Выдача выписки из реестра
регистрации залога движимого имущества"

Стандарт государственной услуги "Выдача выписки из реестра регистрации залога движимого имущества"

1.

Наименование услугодателя

Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан"

2.

Способы предоставления государственной услуги

веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz

3.

Срок оказания государственной услуги

С момента подачи заявления услугополучателем при обращении на портал услуга предоставляется в течение 20 (двадцати) минут при наличии сведений в государственной информационной системе.

4.

Форма оказания государственной услуги

Электронная (полностью автоматизированная)

5.

Результат оказания государственной услуги

выписка из реестра регистрации залога движимого имущества

6.

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

бесплатно

7.

График работы

услугодателей:
1) в филиалах Государственной корпорации - с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан;
2) Государственной корпорации по приему и выдаче документов – с понедельника по субботу включительно, с 9.00 до 20.00 часов без перерыва, кроме воскресенья и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан;
портал – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ.

8.

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

1) на портал:
запрос на получение информации о регистрации залога движимого имущества из реестра залога движимого имущества в форме электронного документа, удостоверенный электронной цифровой подписью согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
Сведения о документе, удостоверяющего личность, содержащиеся в государственных информационных системах, работник услугодателя получает из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства".

9.

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

отсутствует

10.

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через веб-портал "электронного правительства" при условии наличия ЭЦП. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, справочных служб услугодателя, а также Единого контакт-центра 1414, 8 800 080 777.
Государственная услуга может оказываться третьим лицам. Электронный запрос третьих лиц исполняется при условии согласия лица, в отношении которого запрашиваются сведения, предоставленного из "личного кабинета" на портале, а также посредством зарегистрированного на портале абонентского номера сотовой связи субъекта путем передачи одноразового пароля или путем отправления короткого текстового сообщения в качестве ответа на уведомление портала.

  Приложение 2
к Правилам оказания
государственной услуги
"Выдача выписки из реестра
регистрации Залога движимого имущества"
  Форма

      ___________________________________________________________________________
(Филиал НАО "Государственная корпорация "Правительство для граждан")

      Запрос № _________ на выдачу выписки из реестра выписки из реестра залога
движимого имущества, не подлежащего обязательной государственной регистрации

      Я,________________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии) (далее – Ф.И.О.) паспортные данные (данные удостоверения
личности) и место жительства физического лица, наименование и реквизиты юридического лица)

      Действующий от имени ___________________________________________________
                        (заполняется уполномоченным представителем)

      На основании _____________________________________________________________
                  (реквизиты документа, удостоверяющего полномочия)

      Прошу предоставить выписку из реестра выписки из реестра залога движимого
имущества, не подлежащего обязательной государственной регистрации
______________________________________________________________________________
      (ФИО физического лица или наименование юридического лица залогодателя)

      Документ, подтверждающий полномочие представителя физического или юридического лица
_____________________________________________________________________________
__________________/____________________/______________________________________
      (дата)             (подпись заявителя)                   (Ф.И.О заявителя)

      ______________________________________________________________________________
                  (Ф.И.О и подпись работника, принявшего заявление)

      Дата подачи запроса: __________ 20_____ г. Время ____ час ____ мин

      Результат выполнения /рассмотрения/запроса ______________________

      Проверено: дата ________________ 20___ г.

      ______________________________________________________________________________
                  (Ф.И.О и подпись регистратора)

  Приложение 3
к Правилам оказания
государственной услуги
"Выдача выписки из реестра
регистрации Залога движимого имущества"
  Форма

ВЫПИСКА ИЗ РЕЕСТРА ЗАЛОГА ДВИЖИМОГО ИМУЩЕСТВА ПО СОСТОЯНИЮ НА _______________

_________________________________________________________________

Наименование залогодателя

      Обременения имущества зарегистрированы

Описание движимого имущества

Дата регистрации возникновения обременения

Основание возникновения обременения

Срок залога

Залогодержатель

Сумма залога