Жануарлар дүниесі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 2020 жылғы 12 тамыздағы № 188 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 13 тамызда № 21087 болып тіркелді.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес "Су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларын орнатуды келісу" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес "Балықтың қайдан ауланғаны туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Орман шаруашылығы және жануарлар дүниесі комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Экология, геология және табиғи ресурстар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Экология, геология және табиғи ресурстар министрі
М. Мирзагалиев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Экология, геология және табиғи
ресурстар министрінің
2020 жылғы 12 тамызы
№ 188 бұйрыққа
1-қосымша

"Су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларын орнатуды келісу" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларын орнатуды келісу" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі - Заң) 10-бабының 1-тармағына сәйкес әзірленді және "Су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларын орнатуды келісу" мемлекеттік қызметін көрсету (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) тәртібін айқындайды.

      2. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі Балық шаруашылығы комитетінің аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жеке және (немесе) заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетеді.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 06.10.2021 № 398 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушіге осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы арқылы (бұдан әрі - портал) өтініш береді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұнын және нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес "Су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларын орнатуды келісу" мемлекеттік қызмет стандартында баяндалған.

      Жеке басын куәландыратын құжаттар туралы мәліметтерді, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы, жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы не жеке кәсіпкер ретінде қызметті бастау туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Портал арқылы жүгінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетілген хабарлама жіберіледі.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 06.10.2021 № 398 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      4. Алып тасталды - ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 06.10.2021 № 398 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттар келіп түскен күні оларды қабылдауды, тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілген қызметті берушіге қарауға жолдайды.

      Құжаттар портал арқылы келіп түскен жағдайда көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды тіркеген сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі, сондай-ақ қолданылу мерзімі өткен құжаттар анықталған жағдайда жауапты бөлімшенің қызметкері көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық-цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанындағы өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту дайындайды және көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдайды.

      6. Ұсынылған құжаттардың толық болу фактісі анықталған кезде жауапты бөлімшенің қызметкері 1 (бір) жұмыс күні ішінде оларды көрсетілетін қызметті алушының және мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажет берілген материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің "Су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларына қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 31 мамырдағы № 221 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18783 болып тіркелген) белгіленген талаптарға және осы Қағидалардың талаптарына сәйкестігі тұрғысынан қарайды және су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларын орнатуды келіседі немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту дайындайды.

      Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес "Су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларын орнатуды келісу" мемлекеттік қызмет стандартында баяндалған.

      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-ы қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі және сонда сақталады.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 06.10.2021 № 398 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2013 жылғы 14 маусымдағы № 452 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8555 болып тіркелген) Мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік қызметті көрсету сатысы туралы деректер енгізу қағидаларына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректер енгізілуін қамтамасыз етеді.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды тұлғаларының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      8. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адамға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші, лауазымды адам, шешімге, әрекетке (әрекетсіздікке) шағым жасайды, егер ол 3 (үш) жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім не өзге де әкімшілік әрекет қабылдаса, шағымды қарайтын органға шағым жібермеуге құқылы.

      Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы ол тіркелген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы ол тіркелген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа жүгінуге сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін жол беріледі.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 06.10.2021 № 398 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  "Су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларын орнатуды келісу" мемлекеттік қызметін көрсету
  қағидаларына
  1-қосымша
  Нысан
  ____________________________
  (уәкілетті органның толық атауы)
  ____________________________
  (заңды тұлғаның атауы не жеке тұлғаның
  ___________________________
  тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)
  ____________________________
  (мекенжайы, телефон және факс нөмірі)
  ____________________________
  (бизнес-сәйкестендіру нөмірі/жеке
  сәйкестендіру нөмірі)

Өтініш

      ____________________________________________келісім беруіңізді сұраймын.

      ___________________________________________________________________

      Су тарту құрылысының түрі___________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      (қысқаша сипаттамасы)

      Балық қорғау құрылғысының түрі ____________________________________

      ___________________________________________________________________

      (қысқаша сипаттамасы)

      Су объектісінің атауы және орналасқан жері (су айдыны, облыс, аудан, кент, ауыл):

      ______________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      Су айдынының атауы________________________________________________

      Балық қорғау құрылғысын орнатуды жүргізу күні/мерзімі: ________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      Ұсынылған ақпараттың дұрыстығын растаймын және теріс мәліметтер берілгені үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілік жайында хабардармын.

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін. Өтініш беру күні 20 __ жылғы "___" ____________. ____________________________________________________________________

      ЭЦҚ порталы арқылы берілген жағдайда (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), қолы, мөр орны, жеке кәсіпкерлік субъектісі болып табылатын тұлғаларды қоспағанда)

      Өтініш қарауға 20___ жылғы "___" ______________ қабылданды.

      ____________________________________________________________________

      (өтінішті қабылдаған жауапты адамның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), қолы.

  "Су тарту құрылыстарының
балық қорғау құрылғыларын
орнатуды келісу" мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
2-қосымша

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 06.10.2021 № 398 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

"Су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларын орнатуды келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі Балық шаруашылығы комитетінің аумақтық бөлімшелері

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері (қол жеткізу арналары)

"Электрондық үкіметтің" веб-порталы www.egov.kz (бұдан әрі – Портал)

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

2 (екі) жұмыс күні.

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электрондық (толық автоматтандырылған)

5

Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі

Су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларын орнатуды келісу не дәлелді бас тарту. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Тегін

7

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші - Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.
Қабылдау "электрондық" кезек тәртібімен, кәмелетке толмаған адамның тұрғылықты жері бойынша, жедел қызмет көрсетусіз, портал арқылы электрондық кезекті "брондауға" болады;
2) портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген жағдайда Кодекске және Заңның 5-бабына сәйкес өтінімді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары Порталда орналастырылған.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажет құжаттардың тізбесі

осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлы қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған өтініш;
су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларына жобалау құжаттамасының электрондық көшірмесі.

9

Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген негіздер

1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректер (мәліметтер) дәйексіздігінің анықталуы;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажет ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің "Су тарту және ағызу құрылыстарының балықтарды қорғау құрылғыларына қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 31мамырдағы №221 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18783 болып тіркелген) белгіленген талаптарға және осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты белгілі бір мемлекеттік қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімінің (үкімінің) болуы;
4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты заңды күшіне енген сот шешімі бар, соның негізінде көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға байланысты арнайы құқықтан айырылған.

10

Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті Порталы арқылы ЭЦҚ болған жағдайда электрондық нысанда алады.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде Порталдың "жеке кабинеті" арқылы көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы "1414", 8-800-080-7777 арқылы алуға мүмкіндігі бар.

  "Су тарту құрылыстарының балық қорғау құрылғыларын орнатуды келісу" мемлекеттік қызметін көрсету
  қағидаларына
  3-қосымша
  Нысан

Өтінішті қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      Ескерту. 3-қосымша алып тасталды - ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 06.10.2021 № 398 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.


  Қазақстан Республикасының
  Экология, геология және табиғи
  ресурстар министрінің
  2020 жылғы 12 тамызы
  № 188 бұйрыққа
  2-қосымша

"Балықтың қайдан ауланғаны туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Балықтың қайдан ауланғаны туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі - Заң) 10-бабының 1-тармағына сәйкес әзірленді және "Балықтың қайдан ауланғаны туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметін көрсету (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) тәртібін айқындайды.

      2. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Балық шаруашылығы комитетінің аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жеке және (немесе) заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетеді.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 06.10.2021 № 398 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы арқылы (бұдан әрі - портал) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш береді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұнын мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес "Балықтың қайдан ауланғаны туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында баяндалған.

      Жеке басын куәландыратын құжаттар туралы, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы, жеке кәсіпкер ретінде мемлекеттік тіркеу туралы не жеке кәсіпкер ретінде қызметті бастау туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажет құжаттарды портал арқылы тапсырған кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе жіберіледі.

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттар түскен күні оларды қабылдауды, тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілген қызметті берушіге қарауға жолдайды.

      Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес құжаттарды қабылдау келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Көрсетілген қызметті беруші құжаттарды тіркеген сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі, сондай-ақ қолданылу мерзімі өткен құжаттар анықталған жағдайда жауапты бөлімшенің қызметкері көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық-цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанындағы өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту дайындайды және көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдайды.

      5. Ұсынылған құжаттардың толық болу фактісі анықталған кезде жауапты бөлімшенің қызметкері 1 (бір) жұмыс күні ішінде оларды көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажет ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің "Жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану туралы" 2004 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 26-бабының 1-3-тармағында белгіленген талаптарға және осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келуі тұрғысынан қарайды және ауланған балықтың шығу тегі туралы анықтама не мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту дайындайды.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі және сонда сақталады.

      Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес "Балықтың қайдан ауланғаны туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында баяндалған.

      6. Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2013 жылғы 14 маусымдағы № 452 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8555 болып тіркелген) Мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректер енгізу қағидаларына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректер енгізуді қамтамасыз етеді.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды тұлғаларының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      7. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адамға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші, лауазымды адам, шешімге, әрекетке (әрекетсіздікке) шағым жасайды, егер ол 3 (үш) жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім не өзге де әкімшілік әрекет қабылдаса, шағымды қарайтын органға шағым жібермеуге құқылы.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес ол тіркелген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы ол тіркелген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 06.10.2021 № 398 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  "Ауланған жері туралы анықтама беру"
  мемлекеттік қызметін көрсету
  қағидаларына
  1-қосымша
  Нысан
  ____________________________
  (уәкілетті органның толық атауы)
  ____________________________
  (заңды тұлғаның атауы не жеке тұлғаның
  ___________________________
  тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)
  ____________________________
  (мекенжайы, телефон және факс нөмірі)
  ____________________________
  (бизнес-сәйкестендіру нөмірі/жеке
  сәйкестендіру нөмірі)

Өтініш Балықтың қайдан ауланғаны туралы анықтама беруіңізді сұраймын. Ауланған балық немесе басқа су жануарлары туралы ақпарат: Мелиоративтік аулау шеңберінде табиғи мекендеу ортасынан алынған/жасанды жағдайларда өсірілген/ балық/басқа су жануарлары үшін (қажеттісінің асты сызылсын)

Ауланған жердің (су айдыныныңучаскенің) атауы

Балықтар-дың немесе басқа да су жануарла-рының түрлері

20__ жылғы 1 шілдеден
20__ жылғы 1 шілдеге дейін белгілен-ген кво-та/лимит (тонна) (табиғи мекендеу ортасы-нан алынған балық және (немесе) басқа су жануар-лары үшін)

Жасанды жолмен өсірумен айналыса-тын ұйымның жобалық қуаты (тонна)

Мелио-ративтік аулау шеңбе-рінде (тонна)

20__ жылғы "__"____ жағдай бойынша өтініш берген күні аулаудың мәлімдел-ген көлемі (тонна)

20__ жылғы "__"___ жағдай бойын-ша қалдық (тонна)

1

2

3

4

5

6

7

8

      Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсаттың нөмірі мен күні _________

      Көлік жүкқұжатының нөмірі және күні:

      №________ __________жылғы "__" __________

      Сатып алу-сату шартының нөмірі мен күні: №______ _______жылғы "__" _______

      Ұсынылған ақпараттың дұрыстығын растаймын және дәйексіз мәліметтер бергені үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауаптылық жайында хабардармын.

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Өтініш беру күні 20___жылғы "___" ____________

      _____________________________________________________________

      ЭЦҚ порталы арқылы берілген жағдайда (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), қолы, мөр орны (жеке кәсіпкерлік субъектісі болып табылатын тұлғаларды қоспағанда)

  "Ауланған жері туралы
анықтама беру"мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
2-қосымша

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің 06.10.2021 № 398 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

"Балықтың қайдан ауланғаны туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі Балық шаруашылығы комитетінің аумақтық бөлімшелері

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері (қол жеткізу арналары)

"Электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – Портал)

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

2 (екі) жұмыс күні

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

электрондық (толық автоматтандырылған)

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Ауланған жері туралы анықтама не дәлелді бас тарту Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республи-касының заңнамасын-да көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Тегін

7

Жұмыс кестесі

1) Көрсетілетін қызметті беруші – 2017 жылғы 23 желтоқсандағы Қазақстан Республикасындағы Еңбек кодексіне сәйкес (бұдан "әрі – Кодекс) және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліс сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін. Құжаттарды қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру: сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.
2) Портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері Кодекске және Заңның 5-бабына сәйкес жүгінген кезде, өтінішті қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары Порталда орналастырылған.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажет құжаттардың тізбесі

Осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының электрондық-цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініш. Жасанды жағдайда өсірілген балық және басқа да су жануарлары үшін жасанды жолмен өсіру туралы растайтын құжаттар және ұйымның жобалық қуатын растайтын құжаттар ұсынылады.

9

Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген негіздер

1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректер (мәліметтер) дәйексіздігінің анықталуы;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажет ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің "Жануарлар дүниесiн қорғау, өсiмiн молайту және пайдалану туралы" 2004 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 26-бабының 1-3-тармағында белгіленген талаптарға және осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты белгілі бір мемлекеттік қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімінің (үкімінің) болуы;
4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты заңды күшіне енген сот шешімі бар, соның негізінде көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға байланысты арнайы құқықтан айырылған.

10

Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті ЭЦҚ болған жағдайда Портал арқылы электрондық нысанда алады.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде Порталдың "жеке кабинеті" арқылы, көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ "1414", 8-800-080-7777 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.

     

On approval of the Rules for the provision of state services in the field of wildlife

Order of the Minister of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan dated August 12, 2020, No. 188. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on August 13, 2020, No. 21087.

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 15, 2013 "On state services" I HEREBY ORDER:

      1. To approve the attached:

      1) Rules for the provision of the state service "Coordination of the installation of fish protection devices for water intake structures" in accordance with Annex 1 to this Order;

      2) Rules for the provision of the state service "Issuance of a certificate of the origin of the catch" in accordance with Annex 2 to this Order.

      2. The Committee for Forestry and Wildlife of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan, in the manner prescribed by law, shall ensure:

      1) state registration of this Order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) posting this Order on the Internet resource of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      3) within ten working days after the state registration of this Order, the submission to the Department of Legal Service of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan the information on the implementation of the measures provided for in subparagraphs 1) and 2) of this paragraph.

      3. Control over the implementation of this Order shall be entrusted to the Supervising Vice-Minister of Ecology, Geology, and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan.

      4. This Order shall come into effect upon the expiration of twenty-one calendar days after the day of its first official publication.

      Minister of Ecology, Geology and Natural Resources of the
Republic of Kazakhstan 
M. Mirzagaliyev

      "AGREED"
Ministry of National Economy of the
Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Digital Development,
Innovation and Aerospace Industry of the
Republic of Kazakhstan

  Annex 1
to Order of the
Minister of Ecology, Geology
and Natural Resources of the
Republic of Kazakhstan
dated August 12, 2020, No. 188

The Rules for the provision of the state service "Coordination of the installation of fish protection devices for water intake structures"

Chapter 1. General Provisions

      1. These Rules for the provision of the state service "Coordination of the installation of fish protection devices for water intake structures" have been developed in accordance with subparagraph 1 of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 15, 2013 "On State Services" (hereinafter referred to as the Law) and shall determine the procedure for the provision of the state service "Coordination of the installation fish protection devices of water intake structures" (hereinafter referred to as the State service).

      2. The state service shall be provided by territorial subdivisions of the Fisheries Committee of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan (hereinafter- the service provider) to individuals and (or) legal entities (hereinafter - the service recipient).

      Footnote. Paragraph 2 is in the wording of the order of the Minister of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan dated 06.10. 2021 No. 398 (shall be enforced upon expiry of sixty calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 2. The procedure for the provision of state services

      3. To receive a state service, the service recipient shall submit an application to the service provider through the web portal of "electronic government" www.egov.kz (hereinafter-the portal) in the form according to Annex 1 to these Rules.

      The list of basic requirements for the provision of a state service, including the characteristics of the process, the form, content and result of the provision, as well as other information, taking into account the specifics of provision of a state service shall be set out in the standard of state service "Coordination of the installation of fish protection devices for water intake structures" in accordance with Annex 2 to these Rules.

      The service provider shall receive information about identity documents, about state registration (re-registration) of a legal entity, about state registration of an individual entrepreneur, or about starting activities as an individual entrepreneur from the relevant state systems through the gateway of "electronic government".

      The status of acceptance of a request for the provision of a state service, as well as a notification indicating the date and time of receipt of the result of provision of a state service shall be sent to the service recipient in the "personal account".

      Footnote. Paragraph 3 is in the wording of the order of the Minister of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan dated 06.10.2021 No. 398 (shall be enforced upon expiry of sixty calendar days after the day of its first official publication).

      4. Is excluded by the order of the Minister of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan dated 06.10.2021 No. 398 (shall be enforced upon expiry of sixty calendar days after the day of its first official publication).

      5. The office of the service provider on the day of receipt of the documents shall carry out their reception, registration and send them for consideration to the service provider.

      In case of receipt of documents through the portal, the service provider within 1 (one) working day from the date of registration of documents, shall check the completeness of the submitted documents.

      In case of establishing the fact of the incompleteness of the submitted documents, as well as documents with an expired validity period, the employee of the responsible department within the specified period shall prepare and send a reasoned refusal to further consider the application in the form of an electronic document signed with an electronic digital signature (hereinafter referred to as EDS) of the authorized person of the service provider, to the "personal account" of the service recipient.

      6. When establishing the fact of completeness of the submitted documents, the employee of the responsible subdivision within 1 (one) working day shall examine them for compliance of the service recipient and (or) the submitted materials, objects, data and information necessary for the provision of a state service with the requirements established by the order of the Minister of Agriculture of the Republic of Kazakhstan dated May 31, 2019 No. 221 “On approval of the requirements for fish protection devices of water intake and waste facilities” (registered in the Register of state registration of regulatory legal acts No. 18783) and the requirements of these Rules, and issue an approval for the installation of fish protection devices of water intake structures or a reasoned refusal in the provision of a state service.

      The grounds for refusal to provide a state service, established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, shall be set out in the standard of the state service "Coordination of installation of fish protection devices for water intake structures" in accordance with Annex 2 to these Rules.

      On the portal, the result of provision of a state service shall be sent and stored in the “personal account” of the service recipient in the form of an electronic document signed by the EDS of the authorized person of the service provider.

      Footnote. Paragraph 6 is in the wording of the order of the Minister of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan dated 06.10.2021 No. 398 (shall be enforced upon expiry of sixty calendar days after the day of its first official publication).

      7. In accordance with subparagraph 11) of paragraph 2 of Article 5 of the Law, the service provider shall ensure that data is entered into the information system for monitoring the provision of state services on the stage of provision of state services in accordance with the Rules for entering data into the information system for monitoring the provision of state services on the stage of provision of state services, approved by Order Acting Minister of Transport and Communications of the Republic of Kazakhstan dated June 14, 2013, No. 452 (registered in the State Register of Normative Legal Acts under No. 8555).

Chapter 3. The procedure for appealing decisions, actions (inaction) of the service provider and (or) their officials on the provision of state services

      8. Consideration of a complaint concerning the provision of a state service shall be carried out by a higher administrative body, an official, an authorized body for the assessment and control over the quality of state services provision.

      The complaint shall be submitted to the service provider and (or) to the official whose decision, action (inaction) is being appealed.

      The service provider, an official, whose decision, action (inaction) is being appealed shall send it and the administrative file to the body considering the complaint no later than 3 (three) working days from the date of receipt of the complaint.

      At the same time, the service provider, an official, whose decision, action (inaction) is being appealed shall have the right not to send a complaint to the body considering the complaint if he makes a decision or other administrative action within 3 (three) working days that fully meets the requirements specified in the complaint.

      The complaint of the service recipient received by the service provider, in accordance with paragraph 2 of Article 25 of the Law shall be subject to consideration within 5 (five) working days from the date of its registration.

      The complaint of the service recipient received by the authorized body for assessing and control over the quality of state services provision shall be subject to consideration within 15 (fifteen) working days from the date of its registration.

      Unless otherwise provided by law, an appeal to the court shall be allowed after an appeal in the pre-trial procedure.

      Footnote. Paragraph 8 is in the wording of the order of the Minister of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan dated 06.10.2021 No. 398 (shall be enforced upon expiry of sixty calendar days after the day of its first official publication).

  Annex 1
to the Rules for the provision of
state services "Coordination of the
installation of fish protection
devices for water intake structures"
  The form
  To _________________________
(name of the territorial unit)
from _______________________
(surname, name, patronymic
(if any), name of the legal entity)
____________________________
(address, telephone, and fax
numbers)
____________________________
(business identification number,
individual identification number)

Statement

      Hereby I request to issue an approval for _________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Type of water intake structure _________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

       (brief description)

      Type of fish protection device _________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      (brief description)

      Name and location of the water body (reservoir, region, district, settlement, village):

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Name of the reservoir ________________________________________________________

      Date/terms of the installation of the fish protection device: ___________________

      I hereby confirm the accuracy of the information provided and I am aware of the responsibility

      for providing false information in accordance with the legislation of the

      Republic of Kazakhstan.

      I hereby agree to the use of information constituting a secret protected by law, contained in information systems.

      Date of filing the application "___" ____________ 20__.

      __________________________________________________________________________

      (last name, first name, patronymic (if any), signature, place of the stamp 

      (except for persons who are a private enterprise) in case of submission through the EDS portal

      The application was accepted for consideration "___" ______________20___.

      __________________________________________________________________________

      (surname, name, patronymic (if any), of the person, accepted the application), signature

  Annex 2 to the
Rules for the provision of a state service
  "Coordination of the installation of fish protection
  devices for water intake structures"

      Footnote. Annex 2 is in the wording of the order of the Minister of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan dated 06.10.2021 No. 398 (shall be enforced upon expiry of sixty calendar days after the day of its first official publication).

Standard of a state service "Coordination of the installation of fish protection devices for water intake structures"

1

Name of the service provider

Territorial subdivisions of the Fisheries Committee of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan

2

Ways of providing a state service
 

Web portal of "electronic government" www.egov.kz
 
 

3

The term for the provision of a state service

2 (two) working days
 

4

Form of the provision of a state service

Electronic (fully automated)

5

The result of the provision of a state service

Approval of the installation of fish protection devices for water intake facilities or a reasoned refusal.
The form of providing the result of the provision of a state service: electronic

6

The amount of payment collected from the service recipient in the provision of a state service, and methods of collecting it in cases provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan

Free of charge

7

Schedule
 

1) the service provider - from Monday to Friday from 9.00 to 18.30, with a lunch break from 13.00 to 14.30, except for weekends and holidays, in accordance with the Labour Code of the Republic of Kazakhstan (hereinafter-the Code) and Article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On holidays in Republic of Kazakhstan” (hereinafter-the Law).
2) the Portal is open around the clock, except for technical breaks related to repair work (when the service recipient applies after the end of working hours, on weekends and holidays, according to the Code and Article 5 of the Law, the application shall be accepted and the result of the provision of public services issued on the next working day).
Addresses of places for the provision of a state service are posted on the Portal.

8

The list of documents required for the provision of a state service

An application certified by an electronic digital signature (hereinafter - EDS) of the service recipient in the form according to Annex 1 to these Rules;
an electronic copy of the design documentation for fish protection devices of water intake structures.

9

Grounds for refusal in the provision of a state service, established by the legislation of the Republic of Kazakhstan

1) establishing unreliability of the documents submitted by the service recipient for the receipt of a state service, and (or) the data (information) contained in them;
2) non-compliance of the service recipient and (or) submitted materials, objects, data and information necessary for the provision of a state service with the requirements established by the order of the Minister of Agriculture of the Republic of Kazakhstan dated May 31, 2019 No. 221 "On approval of requirements for fish protection devices of water intake and waste facilities" (registered in the Register of state registration of regulatory legal acts No. 18783) and the requirements of these Rules;
3) in relation to the service recipient there is a court decision (verdict) that has entered into legal force on the prohibition of activities or certain types of activities requiring the receipt of a certain state service;
4) in relation to the service recipient there is a court decision that has entered into legal force, on the basis of which the service recipient is deprived of a special right related to the receipt of a state service.

10

Other requirements, taking into account the specifics of the provision of a state service

The service recipient receives a state service in electronic form through the Portal, subject to the availability of an EDS.
The service recipient has the opportunity to receive information about the procedure and status of the provision of a state service in remote access mode through the "personal account" of the Portal, the service provider's inquiry services, as well as the Unified Contact Center "1414", 8-800-080-7777.

  Annex 3
to the Rules for the provision of
state services "Coordination of the
installation of fish protection
devices for water intake structures"

      Footnote. Annex 3 is excluded by the order of the Minister of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan dated 06.10.2021 No. 398 (shall be enforced upon expiry of sixty calendar days after its first official publication).

  Annex 2
to the Order of the
Minister of Ecology, Geology
and Natural Resources of the
Republic of Kazakhstan
dated August 12, 2020, No. 188

Rules for the provision of the state service "Issuance of a certificate of origin of the catch"

Chapter 1. General Provisions

      1. These Rules for the provision of the state service "Issuance of a certificate of the origin of the catch" have been developed in accordance with subparagraph 1 of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 15, 2013 "On State Services" (hereinafter referred to as the Law) and shall determine the procedure for the provision of the state service "Issue of a certificate of the origin of the catch" (hereinafter referred to as the State Service).

      2. A state service shall be provided by territorial subdivisions of the Fisheries Committee of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the service provider) to individuals and (or) legal entities (hereinafter- the service recipient).

      Footnote. Paragraph 2 is in the wording of the order of the Minister of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan dated 06.10.2021 No. 398 (shall be enforced upon expiry of sixty calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 2. The procedure for the provision of state services

      3. To receive the state service, the service recipient shall submit an application to the service provider through the web portal of "electronic government" www.egov.kz (hereinafter referred to as the Portal) in the form in accordance with Annex 1 to these Rules.

      The list of basic requirements for the provision of state services, including the characteristics of the process, the form, content, and result of the provision, as well as other information, taking into account the specifics of the provision of state services, shall be set out in the standard of the state service "Issuance of a certificate of origin of catch" in accordance with Annex 2 to these Rules.

      The service provider shall receive the information about identity documents, state registration (re-registration) of a legal entity, state registration as an individual entrepreneur, or starting an activity as an individual entrepreneur from the relevant state systems through the gateway of "electronic government".

      When applying, the service recipient shall consent to the use of information constituting a secret protected by law contained in information systems in the provision of state services, unless otherwise provided by the laws of the Republic of Kazakhstan.

      When the service recipient submits all the necessary documents through the portal, the service recipient shall be sent a status on the acceptance of the request for the provision of state services to the "personal account".

      4. On the day of receipt of the documents, the office of the service provider shall accept them, register them, and send them for consideration to the service provider.

      When the service recipient applies after the end of working hours, on weekends and holidays in accordance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan dated November 23, 2015, documents shall be accepted on the next working day.

      The Service Provider, within 1 (one) working day from the date of registration of documents, shall check the completeness of the submitted documents.

      In case of establishing the fact of the incompleteness of the submitted documents, as well as documents with an expired validity period, the employee of the responsible department within the specified period shall prepare and send a reasoned refusal to further consider the application in the form of an electronic document signed with an electronic digital signature (hereinafter referred to as EDS) of the authorized person of the service provider, to the "personal account" of the service recipient.

      5. When establishing the fact of the completeness of the submitted documents, the employee of the responsible unit within 1 (one) working day shall examine them for the compliance of the service recipient and (or) the submitted materials, objects, data, and information necessary for the provision of state services to the requirements established by paragraph 1- 3 article 26 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 9, 2004 "On the protection, reproduction, and use of wildlife" and the requirements of these Rules, and form a certificate of the origin of the catch or a motivated refusal to provide state services.

      The result of the provision of state services shall be sent and stored in the "personal account" of the service recipient in the form of an electronic document signed by the EDS of the authorized person of the service provider.

      The grounds for refusing to provide state service, established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, shall be set out in the standard of the state service "Issuance of a certificate of origin of catch" in accordance with Annex 2 to these Rules.

      6. In accordance with subparagraph 11) of paragraph 2 of Article 5 of the Law, the service provider shall ensure that data is entered into the information system for monitoring the provision of state services on the stage of provision of state services in accordance with the Rules for entering data into the information system for monitoring the provision of state services on the stage of provision of state services, approved by Order of Acting Minister of Transport and Communications of the Republic of Kazakhstan dated June 14, 2013, No. 452 (registered in the State Register of Normative Legal Acts under No. 8555).

Chapter 3. The procedure for appealing decisions, actions (inaction) of the service provider and (or) their officials on the provision of state services

      7. Consideration of a complaint concerning the provision of a state service shall be carried out by a higher administrative body, an official, an authorized body for the assessment and control over the quality of state services provision.

      The complaint shall be submitted to the service provider and (or) to the official whose decision, action (inaction) is being appealed.

      The service provider, an official, whose decision, action (inaction) is being appealed shall send it and the administrative file to the body considering the complaint no later than 3 (three) working days from the date of receipt of the complaint.

      At the same time, the service provider, an official, whose decision, action (inaction) is being appealed shall have the right not to send a complaint to the body considering the complaint if he makes a decision or other administrative action within 3 (three) working days that fully meets the requirements specified in the complaint.

      The complaint of the service recipient received by the service provider, in accordance with paragraph 2 of Article 25 of the Law shall be subject to consideration within 5 (five) working days from the date of its registration.

      The complaint of the service recipient received by the authorized body for assessing and control over the quality of state services provision shall be subject to consideration within 15 (fifteen) working days from the date of its registration.

      Unless otherwise provided by law, an appeal to the court shall be allowed after an appeal in the pre-trial procedure.

      Footnote. Paragraph 7 is in the wording of the order of the Minister of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan dated 06.10.2021 No. 398 (shall be enforced upon expiry of sixty calendar days after the day of its first official publication).

  Annex 1
to the Rules for the provision of
state services "Issuance of a
certificate of origin of catch"
  The form
  To _________________________
(full name of the service provider)
From _______________________
(last name, first name, patronymic
(if any), or the name of a legal
entity)
address _____________________
(index, region, city, district,
street, building No., apartment No.
(if any), telephone)
details of the service recipient
____________________________
(business identification number,
individual identification number)

Statement
I hereby request you to issue a certificate of the origin of the catch. Information on caught fish or other aquatic animals:
For fish/other aquatic animals from their natural habitat/raised in artificial conditions/as part of reclamation fishing (specify the appropriate)

No.

Name of the place of catch (reservoir, site)

Types of fish and (or) other aquatic animals

The established quota/limit from July 1, 20__ to July 1, 20___ (tonne) (for fish and (or) other aquatic animals from their natural habitat)

Design capacity of the artificial breeding organization (tonne)

Within the framework of reclamation fishing (tonne)

The declared volume of catch on the day of circulation as of "___" _______20__ (tonne)

Balance as of "___" ___________ 20__ (tonne)

1

2

3

4

5

6

7

8

      Number and date of permission to use wildlife ______________

      Number and date of bill of lading No. _____, dated "____" ___________.

      Number and date of the sales and purchase agreement No. _____, dated "____" __________.

      I hereby confirm the accuracy of the information provided and I am aware of the responsibility for providing false information in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      I hereby agree to the use of information constituting a secret protected by law, contained in information systems.

      Date of filing the application "___" ____________ 20___.

      _______________________________________________________________

      (surname, name, patronymic (if any), signature, place of seal (except for persons who are a private enterprise) in case of submission through the EDS portal

  Annex 2
  to the Rules for the provision of
a state service "Issuance of a certificate
about the origin of the catch"

      Footnote. Annex 2 is in the wording of the order of the Minister of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan dated 06.10.2021 No. 398 (shall be enforced upon expiry of sixty calendar days after the day of its first official publication).

Standard of a state service "Issuance of a certificate about the origin of the catch"

1

Name of the service provider

Territorial subdivisions of the Fisheries Committee of the Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources of the Republic of Kazakhstan

2

Ways of providing a state service

Web portal of "electronic government" www.egov.kz

3

The term for the provision of a state service

2 (two) working days

4

Form of the provision of a state service

Electronic (fully automated)

5

The result of the provision of a state service

A certificate about the origin of the catch or a reasoned refusal. The form of providing the result of the provision of a state service: electronic
 

6

The amount of payment collected from the service recipient in the provision of a state service, and methods of collecting it in cases provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan

Free of charge

7

Schedule
 
 

1) the service provider - from Monday to Friday from 9.00 to 18.30, with a lunch break from 13.00 to 14.30, except for weekends and holidays, in accordance with the Labour Code of the Republic of Kazakhstan (hereinafter-the Code) and Article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On holidays in Republic of Kazakhstan” (hereinafter-the Law).
2) the Portal is open around the clock, except for technical breaks related to repair work (when the service recipient applies after the end of working hours, on weekends and holidays, according to the Code and Article 5 of the Law, the application shall be accepted and the result of the provision of public services issued on the next working day).

8

The list of documents required for the provision of a state service
 

An application certified by an electronic digital signature (hereinafter - EDS) of the service recipient in the form according to Annex 1 to these Rules;
For fish and other aquatic animals raised in artificial conditions, supporting documents on artificial breeding and documents confirming the design capacity of the organization are provided.

9

Grounds for refusal in the provision of a state service, established by the legislation of the Republic of Kazakhstan

1) establishing unreliability of the documents submitted by the service recipient for the receipt of a state service, and (or) the data (information) contained in them;
2) non-compliance of the service recipient and (or) the submitted materials, objects, data and information necessary for the provision of a state service with the requirements established by paragraph 1-3 of Article 26 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On the Protection, Reproduction and Use of Wildlife" and the requirements of these Rules;
3) in relation to the service recipient there is a court decision (verdict) that has entered into legal force on the prohibition of activities or certain types of activities requiring the receipt of a certain state service;
4) in relation to the service recipient there is a court decision that has entered into legal force, on the basis of which the service recipient is deprived of a special right related to the receipt of a state service.

10

Other requirements, taking into account the specifics of the provision of a state service

The service recipient receives a state service in electronic form through the Portal, subject to the availability of an EDS.
The service recipient has the opportunity to receive information about the procedure and status of the provision of a state service in remote access mode through the "personal account" of the Portal, the service provider's inquiry services, as well as the Unified Contact Center "1414", 8-800-080-7777.