"Төлем ұйымдарының қызметін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы № 215 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2020 жылғы 21 қыркүйектегі № 119 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 25 қыркүйекте № 21284 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 5 т. қараңыз

      "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне шетел валютасындағы ипотекалық қарыздар, көрсетілетін төлем қызметтері нарығының субъектілерін реттеуді жетілдіру, жалпыға бірдей декларациялау және экономикалық өсуді қалпына келтіру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2020 жылғы 3 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Төлем ұйымдарының қызметін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы № 215 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14347 болып тіркелген, 2016 жылғы 3 қарашада Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Төлем ұйымдарының қызметін ұйымдастыру қағидаларында:

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Ұлттық Банкте есептік тіркеуден өту үшін төлем ұйымы Ұлттық Банкке Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша төлем ұйымының атқарушы органының басшысы (мүшелері) туралы мәліметтер қамтылатын өтінішті (төлем ұйымының атқарушы органы басшысының (мүшесінің) дипломының (дипломдарының) және 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмелері қоса беріледі) қағаз тасымалдағышта немесе "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы ұсынады.

      Өтінішпен бірге Төлемдер және төлем жүйелері туралы заңның 16-бабы 2-тармағының 1-1), 2), 3) және 7) тармақшаларында көзделген құжаттар беріледі";

      10-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Ұлттық Банк төлем ұйымының өтінішін қарайды және Төлемдер және төлем жүйелері туралы заңның 16-бабының 2-тармағында көзделген құжаттардың толық топтамасын ұсынған күннен бастап он жұмыс күні ішінде ол бойынша шешім қабылдайды.";

      12 және 12-1-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "12. Төлемдер және төлем жүйелері туралы заңның 16-бабының 2-тармағында көзделген құжаттарға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізген жағдайда, төлем ұйымы осындай өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде өзгертілген және (немесе) толықтырылған құжаттарды Ұлттық Банкке ұсынады.

      12-1. Ұлттық Банкте есептік тіркеуден өткен төлем ұйымы көрсетілетін төлем қызметтерінің тізбесіне қосымша төлем қызметтерін қосу қажет болған жағдайда, осындай өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде көрсету жоспарланып отырған төлем қызметтері ескеріле отырып енгізілген өзгерістері және (немесе) толықтырулары бар Төлемдер және төлем жүйелері туралы заңның 16-бабы 2-тармағының 1-1), 3) және 7) тармақшаларында көзделген құжаттарды Ұлттық Банкке ұсынады.";

      15-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "15-1. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаты, нысаны, мазмұны және нәтижелері қамтылған есептік тіркеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі, сондай-ақ есептік тіркеу бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет ерекшеліктері есепке алынған өзге де мәліметтер Қағидаларға 2-қосымшада белгіленген.";

      17-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. Ұлттық Банк төлем ұйымын есептік тіркеу туралы шешім қабылдаған кезде Төлемдер және төлем жүйелері туралы заңның 16-бабының 2-тармағында көзделген құжаттардың толық топтамасын ұсынған күннен бастап он жұмыс күні ішінде:";

      18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "18. Ұлттық Банк төлем ұйымын есептік тіркеуден бас тарту туралы шешім қабылдаған кезде Төлемдер және төлем жүйелері туралы заңның 16-бабының 2-тармағында көзделген құжаттардың толық топтамасын ұсынған күннен бастап он жұмыс күні ішінде бас тарту себептерін көрсете отырып, төлем ұйымына есептік тіркеуден дәлелді бас тартуды жібереді.

      22-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "22. Ұлттық Банк төлем ұйымын тізілімнен алып тастаған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Ұлттық Банк төлем ұйымына оның нақты орналасқан жері бойынша не өтініште көрсетілген мекенжай бойынша жазбаша хабарлайды және бұл жөніндегі ақпаратты Ұлттық Банктің ресми интернет-ресурсында жариялайды.";

      2-қосымша осы қаулыға қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Төлем жүйелері департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Заң департаментімен бірлесіп осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулы ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Заң департаментіне осы қаулының осы тармағының 2) тармақшасында және 3-тармағында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Ақпарат және коммуникациялар департаменті – Ұлттық Банктің баспасөз қызметі осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспасөз басылымдарында ресми жариялауға жіберуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Төрағасының орынбасары Е.А. Біртановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкінің Төрағасы
Е. Досаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

      ______________________________

      2020 жылғы "____"____________

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

      ______________________________

      2020 жылғы "____"____________

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2020 жылғы 21 қыркүйегі
№ 119 Қаулыға
қосымша
  Төлем ұйымдарының қызметін
ұйымдастыру қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

"Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінде есептік тіркеуден өткен төлем ұйымдарының тізіліміне енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1.

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі

2.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну тәсілдері

"Электрондық үкіметтің" веб-порталы, www. egov. kz, www. eli cens e. kz (бұдан әрі – портал); көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі.

3.

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

Өтініш және құжаттардың толық тізбесі тіркелгеннен бастап күннен бастап он жұмыс күні ішінде.

4.

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

Электрондық (ішінара автоматтандырылған) және қағазбен.

5.

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

"Төлемдер және төлем жүйелері туралы" 2016 жылғы 26 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңымен (бұдан әрі – Заң) белгіленген төлем ұйымының төлем қызметтерін көрсетуге рұқсат (құқық) беру үшін есептік тіркеуден өтуі туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) немесе дәлелді бас тарту
Мемлекеттік қызметтерді көрсету нәтижесінің нысаны: электрондық /қағазбен.

6.

Көрсетілетін қызметті алушыдан мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде өндіріп алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны өндіру тәсілдері

Қызмет тегін көрсетіледі.

7.

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті берушінің - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30-ға дейін.
Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру кестесі дүйсенбі - жұма аралығында сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30-ға дейін.
2) порталдың – жөндеу жұмыстарына байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері өтініш жасаған кезде, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметтер көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

8.

Мемлекеттік қызметті көрсетуге қажетті құжаттар тізбесі

1) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының 2015 жылғы 31 тамыздағы № 215 қаулысымен бекітілген Төлем ұйымдарының қызметін ұйымдастыру қағидаларына (бұдан әрі – Қағидалар) 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш.
2) төлем ұйымының атқарушы органы басшысының (мүшесінің) дипломының (дипломдарының) көшірмелері;
3) Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес төлем ұйымының атқарушы органы басшысының (мүшесінің) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі;
4) жарғылық капиталды қалыптастыруды растайтын құжаттардың көшірмелері;
5) төлем ұйымы қызметті үлгі жарғы бойынша жүзеге асыратын жағдайларды қоспағанда, жарғы;
6) төлем ұйымының көрсетілген төлем қызметтері бойынша ақша аударымдарын жүзеге асыратын тиісті банкпен немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйыммен өзара іс-әрекет жасау тәртібін айқындайтын құжат;
7) төлем ұйымының басқару органы бекіткен төлем ұйымының қызметін жүзеге асыру қағидалары.
Төлем ұйымының қызметін жүзеге асыру қағидаларына қойылатын міндетті талаптардың тізбесі Қағидаларда белгіленеді.

9.

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) Заңның 16-бабының 2-тармағында көрсетілген құжаттарда көрсетілуі тиіс толық емес және (немесе) анық емес ақпаратты ұсыну;
2) құжаттардың толық емес тізбесін ұсыну немесе құжаттардың Заңның және Қағидалардың талаптарына сәйкес келмеуі;
3) егер төлем ұйымының атқарушы органының басшысы Заңның 19-бабында белгіленген талаптарына сәйкес келмесе;
4) егер төлем ұйымы "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясында мемлекеттік тіркеуден (қайта тіркеуден) өткен күннен бастап бір жыл ішінде есептік тіркеуден өту туралы өтініш бермеген болса.
Есептік тіркеуден бас тартылған жағдайда заңды тұлға төлем ұйымын тіркеуден бас тартуға себеп болған себептерді жойған кезде тіркеуге өтінішті қайта береді немесе атауын өзгерту немесе қайта ұйымдастыру немесе тарату туралы шешім қабылдайды.
Төлем ұйымын тіркеуден бас тартуға себеп болған себептердің жойылмауы қайта қарастырудан бас тартуға негіз болып табылады.

10.

Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері ескерілген өзге талаптар

Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары порталда және көрсетілетін қызметті берушінің www. nat iona lban k. kz ресми интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде орналастырылған.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпарат алу үшін қашықтықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығы арқылы қол жеткізуге болады.
Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары көрсетілетін қызметті берушінің www. nat iona lban k. kz ресми интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде орналастырылған. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.


О внесении изменений в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 31 августа 2016 года № 215 "Об утверждении Правил организации деятельности платежных организаций"

Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 21 сентября 2020 года № 119. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 сентября 2020 года № 21284

      В целях реализации Закона Республики Казахстан от 3 июля 2020 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам ипотечных займов в иностранной валюте, совершенствования регулирования субъектов рынка платежных услуг, всеобщего декларирования и восстановления экономического роста" Правление Национального Банка Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 31 августа 2016 года № 215 "Об утверждении Правил организации деятельности платежных организаций" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14347, опубликовано 3 ноября 2016 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменения:

      в Правилах организации деятельности платежных организаций, утвержденных указанным постановлением:

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Для прохождения учетной регистрации в Национальном Банке платежная организация представляет в Национальный Банк на бумажном носителе или через веб-портал "электронного правительства" заявление по форме согласно приложению 1 к Правилам, содержащее в том числе сведения о руководителе (членах) исполнительного органа платежной организации (с приложением копий диплома (дипломов) и документа, подтверждающего трудовую деятельность руководителя (члена) исполнительного органа платежной организации в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года).

      К заявлению также прилагаются документы, предусмотренные подпунктами 1-1), 2), 3) и 7) пункта 2 статьи 16 Закона о платежах и платежных системах.";

      часть первую пункта 10 изложить в следующей редакции:

      "10. Национальный Банк рассматривает заявление платежной организации и принимает по нему решение в течение десяти рабочих дней со дня представления полного пакета документов, предусмотренных пунктом 2 статьи 16 Закона о платежах и платежных системах.";

      пункты 12 и 12-1 изложить в следующей редакции:

      "12. В случае внесения изменений и (или) дополнений в документы, предусмотренные пунктом 2 статьи 16 Закона о платежах и платежных системах, платежная организация представляет в Национальный Банк измененные и (или) дополненные документы в течение десяти календарных дней со дня внесения таких изменений и (или) дополнений.

      12-1. Платежная организация, прошедшая учетную регистрацию в Национальном Банке, в случае необходимости включения в перечень оказываемых платежных услуг дополнительных платежных услуг представляет в Национальный Банк документы, предусмотренные подпунктами 1-1), 3) и 7) пункта 2 статьи 16 Закона о платежах и платежных системах, с внесенными изменениями и (или) дополнениями с учетом планируемых к оказанию платежных услуг в течение десяти календарных дней со дня внесения таких изменений и (или) дополнений.";

      пункт 15-1 изложить в следующей редакции:

      "15-1. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги по учетной регистрации, включающие характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги по учетной регистрации установлен в приложении 2 к Правилам.";

      абзац первый пункта 17 изложить в следующей редакции:

      "17. Национальный Банк при принятии решения об учетной регистрации платежной организации в течение десяти рабочих дней со дня представления полного пакета документов, предусмотренных пунктом 2 статьи 16 Закона о платежах и платежных системах:";

      пункт 18 изложить в следующей редакции:

      "18. Национальный Банк при принятии решения об отказе в учетной регистрации платежной организации в течение десяти рабочих дней со дня представления полного пакета документов, предусмотренных пунктом 2 статьи 16 Закона о платежах и платежных системах, направляет платежной организации мотивированный отказ в учетной регистрации с указанием причины отказа.";

      пункт 22 изложить в следующей редакции:

      "22. Национальный Банк в течение пяти рабочих дней со дня исключения Национальным Банком платежной организации из реестра письменно уведомляет платежную организацию по фактическому местонахождению платежной организации либо адресу, указанному в заявлении, и публикует информацию об этом на официальном интернет-ресурсе Национального Банка.";

      приложение 2 изложить в редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Департаменту платежных систем в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) совместно с Юридическим департаментом государственную регистрацию настоящего постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на официальном интернет-ресурсе Национального Банка Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления представление в Юридический департамент сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктом 2) настоящего пункта и пунктом 3 настоящего постановления.

      3. Департаменту информации и коммуникаций – пресс-службе Национального Банка Республики Казахстан обеспечить в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя Председателя Национального Банка Республики Казахстан Биртанов Е.А.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Национального Банка
Республики Казахстан
Е. Досаев

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство национальной
экономики Республики Казахстан
______________________________
"____"____________2020 года

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической
промышленности Республики Казахстан
___________________________________
"____"____________2020 года

  Приложение
к постановлению Правления
Национального Банка
Республики Казахстан
от 21 сентября 2020 года № 119
  Приложение 2 к Правилам
организации деятельности
платежных организаций
  Форма

Стандарт государственной услуги "Включение в реестр платежных организаций, прошедших учетную регистрацию в Национальном Банке Республики Казахстан"

1.

Наименование услугодателя

Национальный Банк Республики Казахстан

2.

Способы предоставления государственной услуги

Веб-портал "электронного правительства" www. egov. kz, www. elicense. kz (далее - портал); канцелярия услугодателя.

3.

Срок оказания государственной услуги

В течение десяти рабочих дней со дня регистрации заявления и полного перечня документов.

4.

Форма оказания государственной услуги

Электронная (частично автоматизированная) и бумажная.

5.

Результат оказания государственной услуги

Уведомление о прохождении учетной регистрации для предоставления разрешения (права) на предоставление платежной организацией платежных услуг, установленных Законом Республики Казахстан от 26 июля 2016 года "О платежах и платежных системах" (далее - Закон) либо мотивированный отказ.
Форма результата оказания государственной услуги: электронная/бумажная

6.

Размер платы, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Услуга оказывается бесплатно.

7.

График работы

1) услугодателя - с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.
График приема документов и выдачи результатов оказания государственной услуги - с понедельника по пятницу с 9.00 до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов;
2) портала - круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется на следующий рабочий день).

8.

Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги

1) заявление по форме согласно приложению 1 к Правилам организации деятельности платежных организаций, утвержденным постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан № 215 от 31 августа 2016 года (далее - Правила).
2) копия диплома (дипломов) руководителя (члена) исполнительного органа платежной организации;
3) копия документа, подтверждающего трудовую деятельность руководителя (члена) исполнительного органа платежной организации в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан;4) копии документов, подтверждающих формирование уставного капитала;
5) устав, за исключением случаев, когда платежная организация осуществляет деятельность по типовому уставу;
6) документ, определяющий порядок взаимодействия платежной организации с соответствующим банком или организацией, осуществляющей отдельные виды банковских операций, осуществляющими перевод денег по оказываемым платежным услугам;
7) правила осуществления деятельности платежной организации, утвержденные органом управления платежной организации.
Перечень обязательных условий правил осуществления деятельности платежной организации, устанавливается в Правилах.

9.

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) представление неполных и (или) недостоверных сведений, подлежащих отражению в документах, указанных в пункте 2 статьи 16 Закона;
2) представление неполного перечня документов или несоответствие документов требованиям Закона и Правил;
3) если руководитель исполнительного органа платежной организации не соответствует требованиям, установленным в статье 19 Закона;
4) если платежная организация в течение одного года со дня ее государственной регистрации (перерегистрации) в Государственной корпорации "Правительство для граждан" не обратилась с заявлением о прохождении учетной регистрации.
В случае отказа в учетной регистрации юридическое лицо повторно представляет заявление на учетную регистрацию при устранении причин, повлекших отказ в учетной регистрации платежной организации, или принимает решение об изменении своего наименования либо реорганизации или ликвидации.
Неустранение причин, повлекших отказ в учетной регистрации платежной организации, является основанием для отказа в повторном рассмотрении.

10.

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Адреса мест оказания государственной услуги размещены на портале и на официальном интернет-ресурсе услугодателя: www. nationalbank. kz, раздел "Государственные услуги".
Услугополучателю открыт доступ для получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги размещены на официальном интернет-ресурсе услугодателя: www. nationalbank. kz, раздел "Государственные услуги". Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.