"Әлеуметтік маңызы бар жолаушылар тасымалдарын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығындарын бюджет қаражаты есебінен субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 25 тамыздағы № 883 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2020 жылғы 15 қазандағы № 529 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 21 қазанда № 21468 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Әлеуметтік маңызы бар жолаушылар тасымалдарын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығындарын бюджет қаражаты есебінен субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 25 тамыздағы № 883 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12353 болып тіркелген, 2015 жылғы 11 желтоқсанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Әлеуметтік маңызы бар жолаушылар тасымалдарын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың шығындарын бюджет қаражаты есебінен субсидиялау қағидаларында:

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Мәселе туындаған жағдайда тариф анықтаудың дұрыстығын растау үшін Комиссия тасымалдаушыдан Әдістемеге 1-қосымша болып табылатын Жолаушыларды және багажды автомобильмен тұрақты тасымалдау тарифтерін қалыптастыруды экономикалық-математикалық моделі аясында тариф есептеуде қолданған құжаттар мен ақпаратты тек бір ғана рет сұратады.

      Комиссия отырысы нәтижесінде тариф анықтаудың дұрыстығын хаттамалық түрде растайды және осы Қағидалардың 7-тармағына сәйкес тасымалдаушыдан есептер түскен күннен бастап 15 жұмыс күні ішінде әлеуметтік мәні бар қатынастар тізбесін жасайды.

      Төтенше жағдай және карантиндік шектеулер кезеңінде әлеуметтік маңызы бар жолаушылар тасымалын жүзеге асыруға байланысты тасымалдаушылардың шығындарын субсидиялау нақты тасымалданған жолаушыларды ескере отырып, осы Қағидалардың 7-10-тармағына сәйкес есептік тарифті анықтау жолымен жүзеге асырылады. Космиссия тариф анықтаудың дұрыстығын осы Қағидалардың 7-тармағына сәйкес тасымалдаушыдан төлемдер түскен күннен бастап 7 жұмыс күні ішінде растайды.";

      11-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) осы Қағидалардың 4-тарауына сәйкес автобустың маршрут бойынша жалпы жылдық жүрісіне (км) сүйене отырып жолаушылар мен багажды тасымалдаудан түседі деп болжанған табыс және анықталған маршрут құны арасындағы айырмашылық ретінде айқындалған тасымалдарды орындаудан болған залал.";

      12-тармақтың екінші бөлімі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Автобустың тұрақты тасымалын жүзеге асыру үшін маршруттың құны анықталған жағдайда, осы Қағидалардың 4-тарауына сәйкес, маршрут бойынша жүретін автобустардың жалпы жүрісі (км) тасымалдаушылардың залалын субсидиялауға кететін қаражат көлемі жоспарланған жолаушылар мен багаж тасымалдарының санынан түсетін табыстар және осы Қағидалардың 4-тарауына сәйкес автобустың маршрут бойынша жалпы жылдық жүрісіне (км) сүйене отырып анықталған маршрут құны арасындағы айырмашылық ретінде айқындалады.";

      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Осы Қағидалардың 11-тармағына сәйкес анықталған сома негізінде тасымалдаушы мен жергілікті атқарушы орган арасында Әлеуметтік маңызы бар автомобиль қатынастарды субсидиялау туралы шарт жасалады (бұдан әрі - Шарт), ал қалалық (ауылдық) немесе қала маңы қатынастарында жолақыны электрондық төлеу жүйесін пайдаланған жағдайда тасымалдаушыға субсидияны төлеу үшін жергілікті атқарушы орган, тасымалдаушы және уәкілетті ұйымдар арасында шарт жасалады:

      1) осы Қағидалармен анықталған міндеттерді;

      2) жылдарға бөлінген үш жылға болжамдалған жолаушыларды тасымалдау санын;

      3) жылдарға бөлінген үш жылға субсидиялау сомасын;

      4) белгіленген тарифті (тарифтердің торын);

      5) маршрут бойынша Әдістемеге сәйкес анықталған тарифті;

      6) Осы Қағидалардың 4-тарауына сәйкес маршрут бойынша жүретін автобустардың жалпы жылдық жүгірісіне (км.) сүйене отырып, маршруттық автобустың бағасын айқындау жағдайда жылдар қимасында үш жылғы бағдарда жүріп өткен болжамдық жиынтық жолын;

      7) ұсынылған растаушы құжаттарға сәйкес келмегенде заңсыз түскен субсидияны қайтару туралы міндеттемесі.

      8) ұсынылған растайтын құжаттарға сәйкес алынбаған субсидияларды төлету міндеттемесі.";

      16 -тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. Әлеуметтік маңызы бар субсидияланатын қатынастар бойынша жергілікті бюджеттен субсидиялар төлеуді жергілікті атқарушы орган тоқсан сайын Шартқа сәйкес жүргізеді.".

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық даму
Министрінің міндетін атқарушы
К. Ускенбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 25 августа 2015 года № 883 "Об утверждении Правил субсидирования за счет бюджетных средств убытков перевозчиков, связанных с осуществлением социально значимых перевозок пассажиров"

Приказ и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 15 октября 2020 года № 529. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 октября 2020 года № 21468

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 25 августа 2015 года № 883 "Об утверждении Правил субсидирования за счет бюджетных средств убытков перевозчиков, связанных с осуществлением социально значимых перевозок пассажиров" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12353, опубликован 11 декабря 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      в Правилах субсидирования за счет бюджетных средств убытков перевозчиков, связанных с осуществлением социально значимых перевозок пассажиров, утвержденных указанным приказом:

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Комиссия, для подтверждения правильности определения тарифов, в случае возникновения вопросов запрашивает у перевозчика документы и информацию в рамках Экономико-математической модели формирования тарифов на регулярные автомобильные перевозки пассажиров и багажа, являющейся приложением 1 к Методике, которые были использованы при расчетах тарифа только один раз.

      По результатам заседания Комиссия протокольно подтверждает правильность определения тарифов и составляет перечень социально значимых сообщений в течение 15 рабочих дней со дня поступления от перевозчика расчетов согласно пункту 7 настоящих Правил.

      В период чрезвычайной ситуации и карантинных ограничений, субсидирование убытков перевозчиков, связанных с осуществлением социально значимых перевозок пассажиров, осуществляется путем определения расчетного тарифа в соответствии с пунктами 710 настоящих Правил, с учетом фактических перевезенных пассажиров. Комиссия подтверждает правильность определения тарифов в течение 7 рабочих дней со дня поступления от перевозчика расчетов согласно пункту 7 настоящих Правил.";

      подпункт 3) пункта 11 изложить в следующей редакции:

      "3) убытка от выполнения перевозок, определяемого как разница между доходов к получению от количества прогнозируемых перевозок пассажиров и багажа и стоимостью маршрута, определенной в соответствии с главой 4 настоящих Правил, исходя из общего годового пробега автобусов по маршруту (км.).";

      часть вторую пункта 12 изложить в следующей редакции:

      "В случае определения стоимости маршрута для осуществления регулярных автобусных перевозок, в соответствии с главой 4 настоящих Правил, исходя из общего годового пробега автобусов по маршруту (км.), объем средств на субсидирование убытков перевозчиков определяется как разница между доходами к получению от количества планируемых перевозок пассажиров и багажа и стоимостью маршрута.";

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "14. На основании суммы, определенной в соответствии с пунктом 11 настоящих Правил, между перевозчиком и местным исполнительным органом заключается Договор о субсидировании социально значимых автомобильных сообщений (далее - Договор), а в случае использования электронной системы оплаты проезда в городском (сельском) или пригородном сообщениях для выплаты субсидий перевозчику, договор заключается между местным исполнительным органом, перевозчиком и уполномоченной организацией, предусматривающий:

      1) обязательства сторон определенных настоящими Правилами;

      2) прогнозируемое количество перевозок пассажиров за три года в разрезе по годам;

      3) сумму субсидирования за три года в разрезе по годам;

      4) установленный тариф (сетка тарифов);

      5) тариф по маршруту определенному в соответствии с Методикой;

      6) прогнозный совокупный пробег на маршруте (км) за три года в разрезе по годам, при определении стоимости маршрута для осуществления регулярных автобусных перевозок, в соответствии с главой 4 настоящих Правил, исходя из общего годового пробега автобусов по маршруту (км.);

      7) обязательство о возврате незаконно полученных субсидий при несоответствии представленных подтверждающих документов;

      8) обязательство о выплате недополученных субсидий при соответствии с представленными подтверждающими документами.";

      пункт 16 изложить в следующей редакции:

      "16. Выплаты субсидий из местного бюджета по социально значимым субсидируемым сообщениям производятся местным исполнительным органом ежемесячно в соответствии с Договором.".

      2. Комитету транспорта Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
К. Ускенбаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан