Денсаулық сақтау саласындағы кадр ресурстарын есепке алу (кәсіптік тіркелімді жүргізу) қағидаларын бекіту туралы)

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 11 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-253/2020 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 14 желтоқсанда № 21773 болып тіркелді.

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі Кодексі 266-бабының 1-тармағын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:

      1. Денсаулық сақтау саласындағы кадр ресурстарын есепке алу (кәсіптік тіркелімді жүргізу) қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Ғылым және адами ресурстар департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министрі А.Ғиниятқа жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
А. Цой

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2020 жылғы 11 желтоқсандағы
№ ҚР ДСМ-253/2020
бұйрығымен бекітілген

Денсаулық сақтау саласындағы кадр ресурстарын есепке алу (кәсіптік тіркелімді жүргізу) қағидалары

1 тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы денсаулық сақтау саласындағы кадр ресурстарын есепке алу (кәсіптік тіркелімді жүргізу) қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі Кодексі (бұдан әрі – Кодекс) 266-бабының 1-тармағына сәйкес әзірленді және денсаулық сақтау саласындағы кадр ресурстарын есепке алу (кәсіптік тіркелімді жүргізу) тәртібін айқындайды.

      2. Денсаулық сақтау саласындағы кадр ресурстарын есепке алудың ұлттық жүйесі (бұдан әрі – Кәсіптік тіркелім) дербестендірілген есепке алуды қамтамасыз ету, сондай-ақ денсаулық сақтау қызметкелерінің үздіксіз кәсіби дамуы мақсатында тіркеу, есепке алу, көші-қон, кету үшін база болып табылады.

      3. Денсаулық сақтау қызметкерлерінің кәсіптік тіркелімін жүргізу еңбек нарығы мен адами ресурстардың дамуына мониторинг жүргізу және болжау, кадрлар даярлауды жоспарлау үшін негіз болып табылады.

      4. Кәсіптік тіркелім шеңберінде:

      1) денсаулық сақтау субъектілері, әкімшілік-аумақтық бірлік бөлінісінде, денсаулық сақтау саласындағы жұмыс істеп тұрған кадр ресурстарын есепке алу;

      2) денсаулық сақтау саласындағы кадр ресурстарын кәсіптік дамыту жөніндегі мәліметтерді есепке алу болып табылады;

      3) денсаулық сақтау саласындағы кадр ресурстарын мониторингтеу, талдау, болжау және стратегиялық жоспарлау;

      4) медициналық ұйымның мамандықтары бөлінісінде қажеттілікті қоса алғанда, денсаулық сақтау субъектілерін кадрлық қамтамасыз ету бөлігінде деректерді талдау;

      5) денсаулық сақтаудың кадр ресурстарының үздіксіз кәсіптік дамуын бағалау үшін денсаулық сақтау саласындағы қызметті жүзеге асыратын кәсіптік медициналық қауымдастықтар және қоғамдық бірлестіктерге рұқсат беру.

2 тарау. Денсаулық сақтау саласындағы кадр ресурстарының дербестендірілген есебін жүргізу тәртібі

      5. Медицина және фармацевтика қызметкерлерін есепке алуды жергілікті атқарушы органдар кәсіби тіркелімнің автоматтандырылған функционалы арқылы жүзеге асырады.

      6. Денсаулық сақтау саласындағы кадр ресурстары жөніндегі ұлттық үйлестіруші уәкілетті органға ай сайынғы негізде есепті айдан кейінгі айдың 10-күніне дейін, сондай-ақ уәкілетті органның сұрау салуы бойынша денсаулық сақтау қызметкерлерінің тіркелуі, есепке алынуы, көші-қоны, кету мониторингі жөніндегі ақпаратты ұсынады.

      7. Денсаулық сақтау саласындағы кадр ресурстары жөніндегі ұлттық үйлестіруші уәкілетті органға (бұдан әрі - уәкілетті орган) тоқсан сайын еңбек нарығын және адам ресурстарын дамыту жөніндегі болжамды талдамалық деректерді, біліктілікті растау мерзімдерін және уәкілетті органның сұрау салуы бойынша өзге де мәліметтерді ұсынады.

      8. Денсаулық сақтау ұйымы жұмысқа қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде персоналды басқару қызметінің маманы денсаулық сақтау қызметкері туралы мәліметтерді дерекқорға енгізеді, оған мыналар кіреді:

      1) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН);

      2) тегі, аты, әкесінің аты (бар болса);

      3) жынысы;

      4) туған күні;

      5) туған жері;

      6) азаматтығы;

      7) жеке басын куәландыратын құжаттың деректері;

      8) тұрғылықты жері;

      9) тіркеу орны;

      10) тіркелген күні;

      11) білім туралы құжат, оның ішінде білім және ғылым ұйымдары туралы деректер;

      12) бизнес сәйкестендіру нөмірі көрсетілген жұмыс орнының атауы (медициналық қызмет көрсететін ұйымдар);

      13) медициналық ұйымдағы лауазымы;

      14) денсаулық сақтау саласындағы маманның сертификаты туралы мәліметтер (бар болса);

      15) біліктілігін арттыру туралы мәліметтер.

      9. Денсаулық сақтау қызметкерінің деректері өзгерген және (немесе) толықтырылған жағдайда персоналды басқару қызметінің маманы деректер базасына мәліметтер мен өзгерістер енгізеді.

      10. Медицина кадрларын деректерін енгізу, тіркеу және есепке алуды медицина ұйымдарының персоналды басқару қызметінің мамандары жүзеге асырады.

      11. Кәсіптік тіркелімде деректердің мониторингі мен өзектілігін бақылауды персоналды басқару қызметінің басшысы және денсаулық сақтау ұйымының бірінші басшысы жүзеге асырады.

      12. Облыс, республикалық маңызы бар қала, астана деңгейінде кәсіптік тіркелімде деректердің мониторингін және өзектілігін бақылауды тиісті облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың денсаулық сақтау басқармасының басшысы жүзеге асырады.

3 тарау. Қорытынды ережелер

      13. Кәсіптік тіркелімнің деректері уақтылы өзектендіруге жатады.

      14. Кәсіптік тіркелімі бойынша мүмкіндіктерді қамтамасыз етеді:

      1) ұйым қызметкерлері туралы мәліметтерді қамтитын деректер массивін қалыптастыру;

      2) негізгі, қосымша және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді есепке алу және тіркеу, ғылыми жарияланым, ғылыми атақ, ғылыми дәреже, қызметкерлердің біліктілік санаты;

      3) біліктілікті арттыруға ұйым қызметкерлерінің тізімін қалыптастыру;

      4) пайдаланушыны клиникалық практикаға жіберу үшін сертификаттың қолданылу мерзімінің аяқталғаны туралы 2 (екі) ай бұрын хабардар ету;

      5) алаяқтықтың алдын алу мақсатында денсаулық сақтау ұйымы қызметкерлерінің сертификаты мерзімі өткен кездегі есептік жазбасын бұғаттауға;

      6) кадрлық құраммен байланысты құжаттарды жүргізу.

On approval of the rules for recordkeeping of human resources in the field of healthcare (maintaining a professional register)

Order № KR DSM-253/2020 of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan as of December 11, 2020. It is registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on December 14, 2020 under № 21773

      Unofficial translation

      In order to implement paragraph 1 of Article 266 of the Code of the Republic of Kazakhstan “On Public Health and the Healthcare System” as of July 7, 2020, I hereby ORDER:

      1. To approve the appended rules for recordkeeping of human resources in the field of healthcare (maintaining a professional register).

      2. In accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, the Department of Science and Human Resources of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan shall ensure:

      1) the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) the posting of this order on the website of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      3) the submission of information on the implementation of the measures provided for in subparagraphs 1) and 2) of this paragraph to the Legal Department of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan within ten working days of the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan.

      3. Control over the execution of this order shall be entrusted to A.Giniyat, deputy minister of healthcare of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order comes into effect ten calendar days of its first official publication.

      Minister of Healthcare of
the Republic of Kazakhstan
                  A.Tsoi

  Approved by Order
№ KR DSM-253/2020
of the Minister of Healthcare
of the Republic of Kazakhstan as
of December 11, 2020

Rules
for recordkeeping of human resources in the field of healthcare (maintaining a professional register)
Chapter 1. General provisions

      1. These rules for recordkeeping of human resources in the field of healthcare (maintaining a professional register) (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with paragraph 1 of Article 266 of the Code of the Republic of Kazakhstan “On Public Health and the Healthcare System” as of July 7, 2020 (hereinafter referred to as the Code) and establish the procedure for recordkeeping of human resources in the field of healthcare (maintaining a professional register).

      2. The national system of recordkeeping of human resources in the field of healthcare (hereinafter referred to as the Professional Register) is the basis for registration, recordkeeping, migration, outflow in order to ensure personalized recording, as well as continuous professional development of health workers.

      3. Maintaining a professional register serves as the basis for monitoring and forecasting the development of the labor market and human resources, planning personnel training.

      4. The Professional Register:

      1) keeps record of the existing human resources in the field of healthcare in the context of healthcare entities, administrative-territorial unit;

      2) keeps record of information on the professional development of human resources in the field of healthcare;

      3) monitors, analyzes, forecasts and provides strategic planning of human resources in the field of healthcare;

      4) analyzed data in terms of staffing of healthcare entities, including the need for staff in the context of the specialties of a medical facility;

      5) provides access to professional medical associations and public associations operating in the field of healthcare to assess the continuous professional development of the health workforce.

Chapter 2. Procedure for recordkeeping of human resources in the field of healthcare

      5. Recordkeeping of medical and pharmaceutical workers is carried out by local executive bodies through the automated functionality of the Professional Register.

      6. The National Coordinator for human resources in the field of healthcare submits to the authorized body in the field of healthcare (hereinafter referred to as the authorized body) information on monitoring the registration, recordkeeping, migration, outflow of health workers on a monthly basis by the 10th day of the month following the reporting month, and also at the request of the authorized body.

      7. The National Coordinator for human resources in the field of healthcare quarterly submits to the authorized body predictive analytical data on the development of the labor market and human resources, the timing of qualification confirmation and other information at the request of the authorized body.

      8. Within three working days of employment by a healthcare entity, a specialist of the personnel management service enters information on a health worker into the database, which includes:

      1) individual identification number (hereinafter - IIN);

      2) surname, name, patronymic (if any);

      3) sex;

      4) date of birth;

      5) place of birth;

      6) citizenship;

      7) data of the identity document;

      8) place of residence;

      9) place of registration;

      10) date of registration;

      11) document on education, including data on educational and scientific organizations;

      12) the name of the place of work with an indication of the business identification number (organization providing medical services);

      13) position in a medical facility;

      14) information on the certificate of a healthcare professional (if any);

      15) information on professional development.

      9. In cases of changes in and (or) additions to the data of a health worker, a specialist of the personnel management service enters information and changes in the database.

      10. Entering, registering and recording data of medical personnel is carried out by specialists of the personnel management service of medical facilities.

      11. Control of monitoring and updating of data in the Professional Register is carried out by the chief of the personnel management service and the head of the healthcare entity

      12. Control over the monitoring and updating of data in the Professional Register at the level of a region, a city of republican significance, the capital is carried out by the head of the health department of the relevant region, city of republican significance, the capital.

Chapter 3. Final provisions

      13. The data of the Professional Register are subject to timely updating.

      14. The Professional Register provides opportunities for:

      1) the formation of an array of data containing information on the employees of the organization;

      2) the recordkeeping and registration of general, additional and postgraduate education, scientific publication, academic title, academic degree, qualification category of employees;

      3) the formation of a list of employees of the organization for advanced training;

      4) notifying the user 2 (two) months in advance of the expiration of the certificate for admission to clinical practice;

      5) blocking the record of employees of a healthcare entity in case of an expired certificate, in order to prevent fraud;

      6) maintaining documents related to personnel.