"Атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2016 жылғы 20 қаңтардағы № 12 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2021 жылғы 21 қаңтардағы № 21 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 26 қаңтарда № 22121 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2016 жылғы 20 қаңтардағы № 12 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13468 болып тіркелген, 2016 жылғы 4 сәуірде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заң) 10-бабының 1) тармақшасына, "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" 2016 жылғы 16 мамырдағы Қазақстан Республикасының Заңы 12-бабы 1-тармағының 4) тармақшасына, "Атом энергиясын пайдалану туралы" 2016 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 6-бабының 20) тармақшасына сәйкес әзірленді және атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау тәртібін (бұдан әрі – аттестаттау) айқындайды.";

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Аттестаттауды өткізу үшін көрсетілетін қызметті берушінің бірінші басшысының бұйрығымен атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттауды өткізу үшін комиссияның (бұдан әрі – комиссия) құрамы және ережесі бекітіледі.

      Комиссияның құрамына көрсетілетін қызметті берушінің бірінші басшысының жетекшілік ететін орынбасары, көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің қызметкерлері енгізіледі.

      Аттестаттауды өткізу кезінде ашықтықты және әділдікті қамтамасыз ету үшін комиссия отырысына дауыс беру құқығы жоқ бақылаушылар шақырылады. Бақылаушылар ретінде қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдар), коммерциялық ұйымдардың, саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және мемлекеттік бақылау жөніндегі уәкілетті органның қызметкерлері комиссияның отырысына қатыса алады.

      Комиссия мүшелерінің саны тақ болады және кемінде бес адамды құрайды. Хатшы комиссияның мүшесі болып табылмайды және оның дауыс беру құқығы жоқ.

      Комиссияның отырысы комиссия құрамының кемінде үштен екісін құрайтын кворум болған кезде заңды.

      Комиссия мүшесінде мүдделер қақтығысы туындаған жағдайда, мүдделер қақтығысы туындаған комиссия мүшесі әңгімелесу өткізгенге дейін қалған комиссия мүшелерін туындаған мүдделер қақтығысы туралы жазбаша нысанда хабардар етеді.

      Қалған комиссия мүшелері мүдделер қақтығысы туындаған комиссия мүшесінің өтініші бойынша немесе басқа да көздерден ақпарат алған кезде мүдделер қақтығысын болғызбау және реттеу бойынша мынадай шараларды уақтылы қабылдайды:

      1) мүдделер қақтығысы туындаған комиссия мүшесін комиссия жұмысына қатысудан шеттетеді. Мүдделер қақтығысы туындаған комиссия мүшесін шеттету туралы шешімді комиссия ашық дауыс беру жолымен оның мүшелерінің көпшілік даусымен жазбаша нысанда қабылдайды және ол мүдделер қақтығысы туындаған комиссия мүшесінің қатысуымен жария етіледі. Дауыстар саны тең болған жағдайда комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады;

      2) күнтізбелік 1 (бір) күн ішінде комиссия құрамының өзара алмасуы жөніндегі бұйрыққа сәйкес комиссия құрамын қайта қарайды.";

      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Аттестаттаудан өту үшін аттестатталатын адам (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетілетін қызметті берушіге осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша электрондық түрде өтінішті және көрсетілетін қызметті алушыны қызметке тағайындау туралы бұйрығы мен лауазымдық нұсқаулығының электрондық көшірмесін (бұдан әрі – құжаттар) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жолдайды.";

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Жеке басын куәландыратын құжаттар туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды ұсынған жағдайда "жеке кабинетке" мемлекеттік қызмет көрсетуге өтінімнің қабылданғаны туралы мәртебе жіберіледі.";

      15 және 16-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "15. Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты құрылымдық бөлімшесінің қызметкері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері) осы Қағидалардың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды тіркеген сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын және қолданылу мерзімін тексереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттар ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері осы тармақтың бірінші бөлігінде көрсетілген мерзім ішінде осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тартуды дайындайды.

      Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы электрондық цифрлық қолтаңбамен қол қойған, одан әрі қараудан дәлелді бас тарту электрондық құжат нысанында өтініш берушінің "жеке кабинетіне" жіберіледі.

      16. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынған және қолданылу мерзімі өткен құжаттар болмаған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері 1 (бір) жұмыс күні ішінде оларды қарастырады, тестілеуден өту күні, уақыты және орны туралы хабарламаны немесе осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мынадай негіздер бойынша:

      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігі анықталса;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған құжаттардың, деректердің және мәліметтердің осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келмесе;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты оның қызметіне немесе белгілі бір мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы соттың заңды күшіне енген шешімі (үкімі) болса;

      4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген шешімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнаулы құқығынан айырылса, мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тартуды жібереді.

      Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы электрондық цифрлық қолтаңбамен қол қойған, мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту электрондық құжат нысанында өтініш берушінің "жеке кабинетіне" жіберіледі.

      Аттестаттау құжаттарды тіркеген сәттен бастап 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

      Тестілеу және әңгімелесу барысы техникалық жазба құралдарының көмегімен тіркеледі.

      Техникалық жазба құралдарының көмегімен тіркелген материалдар аттестаттау өткізген сәттен бастап 1 (бір) жыл ішінде комиссия хатшысында сақталады.

      Тестілеу көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша мемлекеттік немесе орыс тілдерінде автоматтандырылған компьютерлік тәсілмен көрсетілетін қызметті беруші және көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық құрылымдық бөлімшелері ұсынған орындарда өтеді.

      Көрсетілетін қызметті алушы жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде аттестаттауға жіберіледі.

      Тестілеу уақытында көрсетілетін қызметті алушылар өзара сөйлеспейді, қандай да бір көмекші ақпараттық материалдарды (анықтамалық, арнайы әдебиет), байланыс құралдарын және электрондық жеткізгіштегі жазбаларды пайдаланбайды.

      Комиссияның хатшысы тестілеуден өту тәртібін бұзу фактісін анықтаған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыны тестілеу тоқтатылады. Осы бұзушылық фактісі бойынша комиссия хатшысы осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тестілеуден өту тәртібінің бұзылғаны туралы акті ресімдейді, және көрсетілетін қызметті алушыға тестілеудің теріс нәтижесі беріледі.

      Тестілеуге бөлінген уақыт өткен соң бағдарлама автоматты түрде жабылады.

      Тестілеудің дұрыс жауаптарын есептеу енгізілген компьютерлік бағдарламаның көмегімен автоматты түрде жүргізіледі.

      Егер дұрыс жауаптар саны шекті деңгейге тең не одан жоғары болса, онда көрсетілетін қызметті алушыға монитордағы компьютерлік бағдарлама "тесттен өтті" деген тестілеудің оң нәтижесі беріледі.

      Егер дұрыс жауаптар саны шекті деңгейден төмен болса, онда монитордағы компьютерлік бағдарлама "тесттен өткен жоқ" деген тестілеудің теріс нәтижесі беріледі және көрсетілетін қызметті алушы әңгімелесуге жіберілмейді.

      Әңгімелесу сұрақ-жауап түрінде өткізіледі. Көрсетілетін қызметті алушыға 10 сұрақ қойылады.

      Егер аттестатталатын адам 7 және одан көп сұраққа жауап берсе әңгімелесуден өткен болып саналады.

      Егер аттестатталатын адам 6 және одан аз сұраққа жауап берсе әңгімелесуден өтпеген болып саналады.

      Әңгімелесу нәтижелері бойынша комиссия мынадай шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) біліктілігі мен кәсіби даярлық деңгейі атқаратын лауазымына сәйкес келеді;

      2) біліктілігі мен кәсіби даярлық деңгейі атқаратын лауазымына сәйкес келмейді.

      Комиссияның шешімін комиссия хатшысы осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналға аттестаттау жүргізу комиссиясы отырысының қорытындысы түрінде ресімдейді.

      Комиссия көрсетілетін қызметті алушының біліктілігі мен кәсіби даярлығы деңгейінің атқаратын лауазымына сәйкестігі туралы шешім қабылдаған және (немесе) тестілеуден оң нәтиже алған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға 2 (екі) жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша, көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қойған, атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау туралы куәлік (бұдан әрі – куәлік) жіберіледі.

      Комиссия көрсетілетін қызметті алушының біліктілігі мен кәсіби даярлығы деңгейінің атқаратын лауазымына сәйкес келмейтіні туралы шешім қабылдаған және (немесе) тестілеуден теріс нәтиже алған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға 2 (екі) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының біліктілігі мен кәсіби даярлығы деңгейінің атқаратын лауазымына сәйкес келмейтіні туралы комиссия қорытындысы жіберіледі.

      Егер көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушінің хабарламасында көрсетілген мерзімде аттестаттаудан өтуге дәлелсіз себеппен келмеген болса, онда аталған адам аттестаттаудың теріс нәтижесін алған болып саналады және комиссия көрсетілетін қызметті алушының біліктілігі мен кәсіби даярлығы деңгейінің атқаратын лауазымына сәйкес келмейтіні туралы шешім қабылдайды.

      Егер көрсетілетін қызметті берушінің хабарламасында көрсетілген мерзімде аттестаттауға дәлелді себептер бойынша (науқастануы, іссапар, демалыс, оқу орындарында оқуы) келмеген жағдайда және көрсетілетін қызметті алушының тарапынан туындаған дәлелді себеп және құжаттамалық растау туралы хабарлама жіберілген кезде мерзімді өткізу себебі болған мән-жайлардың қолданылуы тоқтатылғаннан кейін күнтізбелік 10 (он) күннен кешіктірмей көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидалардың 4-тармағының 3) тармақшасы негізінде көрсетілетін қызметті берушіге кезектен тыс аттестаттаудан өтуге өтініш жібереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы туындаған дәлелді себеп туралы хабарламаны көрсетілетін қызметті берушіге аттестаттауды өткізу мерзімі өтіп кеткен күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірмей еркін нысанда жібереді.";

      3-тарау мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Аттестаттау нәтижелеріне шағымдану тәртібі

      19. Көрсетілетін қызметті алушы тестілеу немесе әңгімелесу нәтижелерімен келіспеген жағдайда олардың нәтижелеріне аттестаттау өткен күні осы Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тестілеу немесе әңгімелесу нәтижелерін қайта қарау туралы өтініш беру арқылы шағымданады.

      20. Тестілеу немесе әңгімелесу нәтижелерін қайта қарау туралы өтінішті қарау үшін көрсетілетін қызметті берушінің бірінші басшысының бұйрығымен тестілеу немесе әңгімелесу нәтижелерін қайта қарау туралы өтінішті қарау жөніндегі апелляциялық комиссияның құрамы және ережесі (бұдан әрі – апелляциялық комиссия) бекітіледі.

      Апелляциялық комиссия көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің комиссияның құрамына кірмейтін қызметкерлерінен тұрады. Апелляциялық комиссия мүшелерінің саны тақ болып табылады және кемінде үш адамды құрайды.

      Апелляциялық комиссия мүшесінде мүдделер қақтығысы туындаған жағдайда, апелляциялық комиссиясының мүдделер қақтығысы туындаған мүшесі тестілеу немесе әңгімелесу нәтижелерін қайта қарау туралы өтінішті қарағанға дейін қалған апелляциялық комиссия мүшелерін туындаған мүдделер қақтығысы туралы жазбаша нысанда хабардар етеді.

      Қалған апелляциялық комиссия мүшелері апелляциялық комиссияның мүдделер қақтығысы туындаған мүшесінің өтініші бойынша немесе басқа да көздерден ақпарат алған кезде мүдделер қақтығысын болғызбау және реттеу бойынша мынадай шараларды уақтылы қабылдайды:

      1) мүдделер қақтығысы туындаған апелляциялық комиссия мүшесін апелляциялық комиссия жұмысына қатысудан шеттетеді. Мүдделер қақтығысы туындаған апелляциялық комиссия мүшесін шеттету туралы шешімді апелляциялық комиссия ашық дауыс беру жолымен оның мүшелерінің көпшілік даусымен жазбаша нысанда қабылдайды және ол мүдделер қақтығысы туындаған апелляциялық комиссия мүшесінің қатысуымен жария етіледі. Дауыстар саны тең болған жағдайда апелляциялық комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады;

      2) күнтізбелік 1 (бір) күн ішінде апелляциялық комиссия құрамының өзара алмасуы жөніндегі бұйрыққа сәйкес апелляциялық комиссия құрамын қайта қарайды.

      21. Тестілеу және әңгімелесу нәтижелерін қайта қарау туралы өтінішті қарауды апелляциялық комиссия өтініш келіп түскен сәттен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде жүргізеді.

      Апелляциялық комиссия отырысының барысы техникалық жазба құралдарының көмегімен тіркеледі.

      Техникалық жазба құралдарының көмегімен тіркелген материалдар апелляциялық комиссия отырысынан бастап 1 (бір) жыл ішінде апелляциялық комиссия хатшысында сақталады.

      22. Тестілеу немесе әңгімелесу нәтижелерін қайта қарау туралы өтінішті қарау қорытындысы бойынша апелляциялық комиссия осы Қағидаларға 9-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хаттама түрінде ресімделетін шешім шығарады және оны көрсетілетін қызметті алушыға портал арқылы жібереді.

      23. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына және (немесе) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жазбаша, ауызша нысанда не электрондық құжат, бейнеконференцбайланыс, бейнеөтініш нысанында беріледі.

      Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинеттен" өтініш туралы ақпарат қолжетімді болады, ол көрсетілетін қызметті алушының өтінішін өңдеу (жеткізу, тіркеу, орындау туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) барысында жаңартылады.

      24. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап (15) он бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      25. Көрсетілетін қызметті беруші шешімінің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы нәтижелерге сотқа шағымдана алады.";

      3-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Атомдық және энергетикалық қадағалау мен бақылау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының энергетика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Энергетика министрі
Н. Ногаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрі
2021 жылғы 21 қаңтардағы
№ 21 бұйрығына
қосымша
  Атом энергиясы
пайдаланылатын объектілерде
жұмыс істейтін персоналды
аттестаттау қағидаларына
3-қосымша

"Атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1.

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Атомдық және энергетикалық қадағалау мен бақылау комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).

2.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну тәсілдері

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

3.

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

10 (он) жұмыс күні ішінде.
Көрсетілетін қызметті беруші ұсынылған құжаттардың толықтығын және қолданылу мерзімін тексереді. Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған және (немесе) олардың қолданылу мерзімі өткен жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші 2 (екі) жұмыс күні ішінде өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тартуды береді.

4.

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электрондық (толық автоматтандырылған).

5.

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау туралы куәлік, көрсетілетін қызметті алушының біліктілігі мен кәсіби даярлығы деңгейінің атқаратын лауазымына сәйкес еместігі туралы комиссияның қорытындысы не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту.
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.

6.

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік қызмет ақысыз негізде көрсетіледі.

7.

"Электрондық үкіметтің" веб-порталы және көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс графигі

1) көрсетілетін қызметті беруші – демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, белгіленген жұмыс графигіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін;
2) портал – тәулік бойы, жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда (қызмет алушы жұмыс уақыты аяқталған соң, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген жағдайда өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

8.

Мемлекеттік қызметті көрсетуге қажетті құжаттар тізбесі

1) өтініш;
2) лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың электрондық көшірмесі;
3) жұмыскердің лауазымдық нұсқаулығының электрондық көшірмесі.
Жеке басты куәландыратын құжаттар туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.
Көрсетілетін қызметті алушыға портал арқылы "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетілген хабарлама жіберіледі.

9.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер

1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған құжаттардың, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2016 жылғы 20 қаңтардағы № 12 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13468 болып тіркелген) Атом энергиясы пайдаланылатын объектілерде жұмыс істейтін персоналды аттестаттау қағидаларының талаптарына сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты оның қызметіне немесе белгілі бір мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы соттың заңды күшіне енген шешімінің (үкімінің) болуы;
4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген шешімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға байланысты арнаулы құқығынан айырылуы.

10.

Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысан арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

1) Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
www.gov.kz – мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарының бірыңғай платформасының "Энергетика министрлігі" деген бөлімдегі "Көрсетілетін қызметтер" кіші бөлімінде;
порталда орналасқан;
2) көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар;
3) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинеті", сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар;
4) портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде нашар көретіндерге арналған нұсқа қолжетімді;
5) мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары www.gov.kz – мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарының бірыңғай платформасының "Энергетика министрлігі" деген бөлімнің "Көрсетілетін қызметтер" кіші бөлімінде көрсетілген. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8-800-080-7777.


О внесении изменений в приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 20 января 2016 года № 12 "Об утверждении Правил аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии"

Приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 21 января 2021 года № 21. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 января 2021 года № 22121

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 20 января 2016 года № 12 "Об утверждении Правил аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13468, опубликован 4 апреля 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      в Правилах аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии, утвержденных указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" (далее – Закон о государственных услугах), подпунктом 4) пункта 1 статьи 12 Закона Республики Казахстан от 16 мая 2014 года "О разрешениях и уведомлениях", подпунктом 20) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 12 января 2016 года "Об использовании атомной энергии" (далее – Закон) и определяют порядок аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии (далее – аттестация).";

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Для проведения аттестации приказом первого руководителя услугодателя утверждаются состав и положение о комиссии для проведения аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии (далее – комиссия).

      В состав комиссии включаются курирующий заместитель первого руководителя услугодателя, сотрудники структурных подразделений услугодателя.

      Для обеспечения прозрачности и объективности при проведении аттестации на стадии собеседования на заседание комиссии приглашаются наблюдатели, которые не имеют права голоса. В качестве наблюдателей на заседании комиссии присутствуют представители общественных объединений (неправительственных организаций), коммерческих организаций, политических партий, сотрудники уполномоченного органа по оценке и государственному контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Количество членов комиссии является нечетным и составляет не менее пяти человек. Секретарь не является членом комиссии и не имеет права голоса.

      Заседание комиссии правомочно при наличии кворума, составляющего не менее двух третей состава комиссии.

      При возникновении у члена комиссии конфликта интересов, член комиссии, у которого возник конфликт интересов, до проведения собеседования в письменной форме уведомляет остальных членов комиссии о возникшем конфликте интересов.

      Остальные члены комиссии по обращению члена комиссии, у которого возник конфликт интересов, или при получении информации из других источников своевременно принимают следующие меры по предотвращению и урегулированию конфликта интересов:

      1) отстраняют члена комиссии, у которого возник конфликт интересов, от участия в работе комиссии. Решение об отстранении члена комиссии, у которого возник конфликт интересов, принимается комиссией в письменной форме большинством голосов ее членов путем открытого голосования и оглашается в присутствии члена комиссии, у которого возник конфликт интересов. При равном количестве голосов голос председателя комиссии является решающим;

      2) в течение 1 (одного) календарного дня пересматривают состав комиссии в соответствии с приказом по взаимозаменяемости состава комиссии.";

      пункт 11 изложить в следующей редакции:

      "11. Для прохождения аттестации аттестуемое лицо (далее – услугополучатель) направляет услугодателю заявление в электронном виде по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам и электронные копии приказа о назначении на должность и должностной инструкции услугополучателя (далее – документы) через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).";

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Сведения о документах, удостоверяющих личность, услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов в "личный кабинет" направляется статус о принятии заявки на оказание государственной услуги.";

      пункты 15 и 16 изложить в следующей редакции:

      "15. Работник ответственного структурного подразделения услугодателя (далее – работник услугодателя) в течение 2 (двух) рабочих дней с момента регистрации документов, указанных в пункте 11 настоящих Правил, проверяет полноту и срок действия представленных документов.

      При представлении услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия работник услугодателя в течение срока, указанного в части первой настоящего пункта, готовит мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления по форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      Мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления, подписанный электронной цифровой подписью руководителя услугодателя, направляется в форме электронного документа, в "личный кабинет" услугополучателя.

      16. При представлении услугополучателем полного пакета документов и отсутствия документов с истекшим сроком действия работник услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня рассматривает их, направляет уведомление о дате, времени и месте прохождения тестирования, или мотивированный отказ в оказании государственной услуги по форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам, по следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям настоящих Правил;

      3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги;

      4) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги.

      Мотивированный отказ в оказании государственной услуги, подписанный электронной цифровой подписью руководителя услугодателя, направляется услугополучателю в форме электронного документа, в "личный кабинет" услугополучателя.

      Аттестация проводится в течение 8 (восьми) рабочих дней с момента регистрации документов.

      Ход тестирования и собеседования фиксируется с помощью технических средств записи.

      Материалы, зафиксированные с помощью технических средств записи, хранятся у секретаря комиссии в течение 1 (одного) года с момента проведения аттестации.

      Тестирование проводится в местах, предоставленных услугодателем и территориальными структурными подразделениями услугодателя, автоматизированным компьютерным способом на государственном или русском языках по выбору услугополучателя.

      Услугополучатель допускается к тестированию при предъявлении документа, удостоверяющего личность.

      Во время тестирования услугополучатели не переговариваются между собой, не пользуются какими-либо вспомогательными информационными материалами (справочной, специальной литературой), средствами связи и записями на электронном носителе.

      При обнаружении секретарем комиссии факта нарушения порядка прохождения тестирования, тестирование услугополучателя прекращается. По факту данного нарушения секретарь комиссии оформляет акт о нарушении порядка прохождения тестирования по форме, согласно приложению 5 к настоящим Правилам, и услугополучателю выдается отрицательный результат аттестации.

      По истечении времени, отведенного на тестирование, программа автоматически закрывается.

      Подсчет правильных ответов тестирования проводится автоматически при помощи заложенной компьютерной программой.

      Если количество правильных ответов равно либо превышает пороговый уровень, то услугополучателю компьютерная программа на мониторе выдает сообщение о положительном результате тестирования – "тест пройден".

      Если количество правильных ответов ниже порогового уровня, то компьютерная программа на мониторе выдает сообщение об отрицательном результате тестирования – "тест не пройден" и услугополучатель не допускается к собеседованию.

      Собеседование проводится в форме вопроса-ответа. Услугополучателю задается 10 вопросов.

      Собеседование считается пройденным, если услугополучатель правильно ответил на 7 и более вопросов.

      Собеседование считается не пройденным, если услугополучатель правильно ответил на 6 и менее вопросов.

      По результатам собеседования комиссия принимает одно из следующих решений:

      1) соответствует уровню квалификации и профессиональной подготовки занимаемой должности;

      2) не соответствует уровню квалификации и профессиональной подготовки занимаемой должности.

      Решение комиссии оформляется секретарем комиссии в виде заключения заседания комиссии для проведения аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии, по форме, согласно приложению 6 к настоящим Правилам.

      При принятии комиссией решения о соответствии услугополучателя уровню его квалификации и профессиональной подготовки занимаемой должности и (или) положительного результата тестирования, услугодатель в течение 2 (двух) рабочих дней направляет услугополучателю свидетельство об аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии (далее – свидетельство), по форме, согласно приложению 7 к настоящим Правилам, подписанный руководителем услугодателя.

      При принятии комиссией решения о несоответствии услугополучателя уровню его квалификации и профессиональной подготовки занимаемой должности и (или) отрицательного результата тестирования, услугополучателю в течение 2 (двух) рабочих дней направляется заключение комиссии о несоответствии услугополучателя уровню его квалификации и профессиональной подготовки занимаемой должности.

      Если услугополучатель не явился на аттестацию в срок, указанный в уведомлении услугодателя без уважительной причины, то данное лицо считается получившим отрицательный результат аттестации и комиссия принимает решение о несоответствии услугополучателя уровню его квалификации и профессиональной подготовки занимаемой должности.

      При не явке на аттестацию в срок, указанный в уведомлении услугодателя по уважительным причинам (болезнь, командировка, отпуск, обучение в учебных заведениях) и при направлении уведомления о возникшей уважительной причине и документальном подтверждении со стороны услугополучателя, не позднее 10 (десяти) календарных дней после того, как действие обстоятельства, явившегося причиной пропуска срока, прекращено, услугополучатель на основании подпункта 3) пункта 4 настоящих Правил направляет заявление услугодателю на прохождение внеочередной аттестации.

      Уведомление о возникшей уважительной причине направляется в произвольной форме услугополучателем услугодателю не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня пропущенного срока проведения аттестации.";

      главу 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок обжалования результатов аттестации

      19. При несогласии с результатами тестирования или собеседования, услугополучатель обжалует их результаты в день прохождения путем подачи заявления о пересмотре результатов тестирования или собеседования по форме, согласно приложению 8 к настоящим Правилам.

      20. Для рассмотрения заявления о пересмотре результатов тестирования или собеседования приказом первого руководителя услугодателя утверждается состав и положение об апелляционной комиссии по рассмотрению заявления о пересмотре результатов тестирования или собеседования (далее – апелляционная комиссия).

      Апелляционная комиссия состоит из сотрудников структурных подразделений услугодателя, не входящих в состав комиссии. Количество членов апелляционной комиссии является нечетным и составляет не менее трех человек.

      При возникновении у члена апелляционной комиссии конфликта интересов, член апелляционной комиссии, у которого возник конфликт интересов, до рассмотрения заявления о пересмотре результатов тестирования или собеседования в письменной форме уведомляет остальных членов апелляционной комиссии о возникшем конфликте интересов.

      Остальные члены апелляционной комиссии по обращению члена апелляционной комиссии, у которого возник конфликт интересов, или при получении информации из других источников своевременно принимают следующие меры по предотвращению и урегулированию конфликта интересов:

      1) отстраняют члена апелляционной комиссии, у которого возник конфликт интересов, от участия в работе апелляционной комиссии. Решение об отстранении члена апелляционной комиссии, у которого возник конфликт интересов, принимается апелляционной комиссией в письменной форме большинством голосов ее членов путем открытого голосования и оглашается в присутствии члена апелляционной комиссии, у которого возник конфликт интересов. При равном количестве голосов голос председателя апелляционной комиссии является решающим;

      2) в течение 1 (одного) календарного дня пересматривают состав апелляционной комиссии в соответствии с приказом по взаимозаменяемости состава апелляционной комиссии.

      21. Рассмотрение заявления о пересмотре результатов тестирования или собеседования проводится апелляционной комиссией в течение 3 (трех) рабочих дней с момента поступления заявления.

      Ход заседания апелляционной комиссии фиксируется с помощью технических средств записи.

      Материалы, зафиксированные с помощью технических средств записи, хранятся у секретаря апелляционной комиссии в течение 1 (одного) года с момента заседания апелляционной комиссии.

      22. По итогам рассмотрения заявления о пересмотре результатов тестирования или собеседования, апелляционной комиссией выносится решение, которое оформляется в виде протокола, по форме, согласно приложению 9 к настоящим Правилам и направляется услугополучателю посредством портала.

      23. Жалоба на решения, действия (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросу оказания государственной услуги подается на имя руководителя услугодателя и (или) в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг в письменной, устной форме, либо в форме электронного документа, видеоконференцсвязи, видеообращения.

      При отправке жалобы посредством портала услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугополучателя (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении жалобы).

      24. Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона о государственных услугах.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      25. При несогласии с результатами решения услугодателя услугополучатель может обжаловать результаты в судебном порядке.";

      приложение 3 изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету атомного и энергетического надзора и контроля Министерства энергетики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства энергетики Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства энергетики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра энергетики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

      Министр энергетики
Республики Казахстан
Н. Ногаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового
развития, инноваций и
аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министра энергетики
Республики Казахстан
от 21 января 2021 года № 21
  Приложение 3 к Правилам
аттестации персонала, занятого
на объектах использования
атомной энергии

Стандарт государственной услуги "Аттестация персонала, занятого на объектах использования атомной энергии"

1.

Наименование услугодателя

Комитет атомного и энергетического надзора и контроля Министерства энергетики Республики Казахстан (далее – услугодатель).

2.

Способы предоставления государственной услуги

Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

3.

Срок оказания государственной услуги

В течение 10 (десяти) рабочих дней.
Услугодатель проверяет полноту и срок действия представленных документов. При установлении факта неполноты представленных документов и (или) истечения срока их действия услугодатель в течение 2 (двух) рабочих дней дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.

4.

Форма оказания оказания государственной услуги

Электронная (полностью автоматизированная).

5.

Результат оказания государственной услуги

Свидетельство об аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии, заключение комиссии о несоответствии услугополучателя уровню его квалификации и профессиональной подготовки занимаемой должности либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги.
Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

6.

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга оказывается бесплатно.

7.

График работы веб-портала "электронного правительства" и услугодателя

1) услугодателя – с понедельника по пятницу, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 18.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов;
2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни, прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

8.

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

1) заявление;
2) электронная копия приказа о назначении на должность;
3) электронная копия должностной инструкции работника.
Сведения о документах, удостоверяющих личность, услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".
Услугополучателю посредством портала в "личный кабинет" направляется статус о принятии запроса для оказания государственной услуги, а также уведомление с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

9.

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям Правил аттестации персонала, занятого на объектах использования атомной энергии, утвержденных приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 20 января 2016 года № 12 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13468);
3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги;
4) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги.

10.

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме

1) адреса мест оказания государственной услуги размещены на:
единой платформе интернет-ресурсов государственных органов – www.gov.kz, в разделе "Министерство энергетики" в подразделе "Услуги";
портале;
2) услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме посредством портала при условии наличия электронной цифровой подписи;
3) услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра;
4) при оказании государственной услуги посредством портала доступна версия для слабовидящих;
5) контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на единой платформе интернет-ресурсов государственных органов – www.gov.kz, в разделе "Министерство энергетики" в подразделе "Услуги". Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8-800-080-7777.