"Жеке шоттарын жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 27 ақпандағы № 306 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2021 жылғы 19 ақпандағы № 126 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 22 ақпанда № 22244 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жеке шоттарын жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 27 ақпандағы № 306 бұйрығына (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16601 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде 2018 жылғы 28 наурызда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жеке шоттарын жүргізу қағидаларында:

      93-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "93. Жинақтаушы зейнетақы қорларына міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын, жұмыс берушінің міндетті зейнетақы жарналарын (бұдан әрі – міндетті зейнетақы жарналары) есепке алу "Міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын есептеу, ұстап қалу (есебіне жазу) және бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына аудару және олар бойынша өндіріп алу қағидалары мен мерзімдерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қазандағы № 1116 қаулысының (бұдан әрі – №1116 қаулы) негізінде жүргізіледі.

      Әлеуметтік аударымдарды есепке алу "Міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің және әлеуметтік-еңбек саласында мемлекеттік қызметтер көрсетудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2020 жылғы 11 маусымдағы № 224 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20849 болып тіркелген) негізінде жүргізіледі.

      Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға аударымдарды және (немесе) жарналарды есептеу "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға аударымдарды және (немесе) жарналарды есептеу (ұстап қалу) және аудару қағидалары мен мерзімдерін және Аударымдардың, жарналардың және (немесе) аударымдарды және (немесе) жарналарды уақтылы және (немесе) толық төлемегені үшін өсімпұлдың артық (қате) есепке жатқызылған сомаларын төлеушілерге қайтаруды жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 30 маусымдағы № 478 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15361 болып тіркелген) негізінде жүргізіледі.";

      113-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "113. Салық кодексінің 117-бабы 2-тармағы 2-тармақшасына сәйкес өсімпұл салықты және бюджетке төленетін төлемді төлеу мерзімі күнінен кейінгі күннен бастап, бюджетке төлеген күнді қоса алғанда, салықтық міндеттемені орындаудың мерзімі өткен әрбір күні үшін Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі мерзімі өткен әрбір күнге белгілеген базалық мөлшерлемесінің 1,25 еселенген мөлшерінде есепке жазылады.

      Әлеуметтік төлемдерді уақтылы аудармағаны үшін төлеу мерзімі күнінен кейінгі күннен бастап, төлеген күнді қоса алғанда, төлеудің мерзімі өткен әрбір күні үшін Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі мерзімі өткен әрбір күнге белгілеген базалық мөлшерлемесінің 1,25 еселенген мөлшерінде өсімпұл есепке жазылады.";

      117-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "117. Салық кодексінің 117-бабына сәйкес екінші деңгейдегі банктерге немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарға, банктік шоттардан салықтардың және төлемдердің, өсімпұлдардың, айыппұлдардың сомаларын есептен шығару кезектілігін сақтамағаны үшін; оларды бюджетке аудармағаны (есепке жатқызбағаны) үшін, салық төлеушілердің банктік шоттарынан есептен шығарылған сомаларды және салықтарды және бюджетке төленетін төлемдерді, өсімпұлды, айыппұлдарды төлеу есебіне, екінші деңгейдегі банктердің немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдардың кассаларына салынған қолма-қол ақшаны есепке жазылған банктік сыйақыларды бюджетке уақтылы аудармағаны үшін Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі мерзімі өткен әрбір күнге белгілеген базалық мөлшерлемесінің 1,25 еселенген мөлшерінде өсімпұл есепке жазылады.";

      164 және 165-тармақтары мынадай редакцияда жазылсын:

      "164. Салықтың (ҚҚС қоспағанда) және бюджетке төленетін төлемдердің, өсімпұлдардың артық төленген сомасы жыл және алдыңғы күнтізбелік жыл ішінде төленген сома мөлшерінде, Салық кодексінің 108-бабы 6-тармағында белгіленген жағдайларды қоспағанда, Салық кодексінің 48-бабы 2 және 3- тармақтарында белгіленген талап қоюдың ескіру мерзімі шегінде есепке жатқызуға және (немесе) қайтаруға жатады.

      165. Артық төленген салық, төлемақы, алым, өсімпұл сомасы мынадай тәртіппен:

      егер осы салық, төлем, өсімпұл бойынша есепке жатқызу және (немесе) қайтару күнгі жеке шотта қалыптасқан оң сальдосы Салық кодексінің 48-бабы 2 және 3-тармақтарында белгіленген талап қоюдың ескіру мерзімі шегінде төленген сомалар қорытындысы аз немесе тең болғанда, яғни жеке шоттың оң сальдосы шегінде;

      егер осы салық, төлем, өсімпұл бойынша есепке жатқызу және (немесе) қайтару күнгі жеке шотта қалыптасқан оң сальдосы Салық кодексінің 48-бабы 2 және 3-тармақтарында белгіленген талап қоюдың ескіру мерзімі шегінде төленген сомалар қорытындысы аз немесе тең болғанда, яғни төленген сомалар мөлшерінде есепке жатқызылуға және (немесе) қайтаруға жатады.

      Бұл ретте артық төленген салық, төлемақы, өсімпұл сомасы есепке жатқызу немесе қайтару, олар бойынша есепке жатқызу және (немесе) қайтару жүргізуге салықтық өтініш берілген, салық, төлем бойынша жеке шотты ашудың бірінші күннен бастап өспелі жиынтығымен есептелген, есепке жазылған (кемітілген), төленген, есепке жатқызылған, қайтарылған сомаларын ескере отырып, осы жеке шот бойынша бір мезгілде мынадай:

      "Есепке жазылған" бағаны бойынша жиынтық сомасы "Кемітілді" бағаны бойынша қорытынды сомадан артық болу;

      "Төленді" бағаны бойынша жиынтық сомасы "Қайтарылды" бағаны бойынша қорытынды сомадан артық болу;

      есепке жатқызуға және (немесе) қайтаруға жататын артық төленген салық, төлемақы, өсімпұл сомасы осы салық, төлемақы, өсімпұл бойынша есепке жатқызу және (немесе) қайтару күнгі жеке шотта қалыптасқан оң сальдосынан асып кетпеу шарттары сақталған кезде жүргізіледі.

      Есепке жатқызуға және (немесе) қайтаруға жатпайтын артық төленген салық, төлемақы, өсімпұл сомасы салықтың, төлемақының, өсімпұлдың осы түрі бойынша алдағы төлемдердің есебіне есепке жатқызылады.";

      286-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "286. Көрсетілетін қызметті алушының жеке шотын жабу мынадай тәртіпте:

      1) заңды тұлғаның, құрылымдық бөлімшенің – заңды тұлғаны Бизнес-сәйкестендіру нөмірлері - ұлттық тізілімінен алып тастаған және құрылымдық бөлімшені есептік тіркеуден алған кезде;

      Мұндай көрсетілетін қызметті алушының жеке шотын жабу уәкілетті мемлекеттік органның мәліметтері негізінде жүргізіледі.

      2) дара кәсіпкердің – дара кәсіпкер ретінде тіркеу есебінен алған кезде;

      Мұндай дара кәсіпкердің жеке шотын жабу дара кәсіпкер ретінде тіркеу есебінен алу туралы салықтық өтінішінің негізінде жүргізіледі.

      3) жеке нотариустың, жеке сот орындаушысының, адвокаттың, кәсіби медиатордың - жеке нотариус, жеке сот орындаушысы, адвокат, кәсіби медиатор ретінде тіркеу есебінен алған кезде;

      Жеке нотариустың, жеке сот орындаушысының, адвокаттың, кәсіби медиатордың жеке шотын жабу жеке нотариус, жеке сот орындаушысы, адвокат, кәсіби медиатор ретінде тіркеу есебінен алу туралы салықтық өтініштің негізінде жүргізіледі.

      4) Қазақстан Республикасында филиал, өкілдік ашпай тұрақты мекеме арқылы қызметін жүзеге асыратын бейрезидент - заңды тұлға, тәуелді көрсетілетін қызметті алушы арқылы немесе қызметін жүзеге асыратын немесе салық агенті болып табылатын бейрезидент, - Салық кодексінің 78-бабының 1-тармағында қарастырылған негіздер бойынша;

      5) жеке тұлға:

      салық салу объектілеріне және (немесе) салық салумен байланысты объектілерге құқықтарды тоқтатқан кезде – растау құжаттарын қоса бере отырып, уәкілетті мемлекеттік органдардың мәліметтері немесе салық салу объектілерін және (немесе) салық салумен байланысты объектілерді тіркеу есебінен алу туралы салықтық өтініштің негізінде;

      Қазақстан Республикасынан тұрақты тұрғылықты жерге кету кезінде – орындалмаған салықтық міндеттемелері болмаған жағдайда, уәкілетті мемлекеттік органның мәліметтері негізінде;

      күшіне енген сот шешіміне сәйкес қайтыс болу немесе қайтыс болды деп жариялау себебінен - уәкілетті мемлекеттік органдардың мәліметтері негізінде;

      Ағымдағы жылдың аяқталуы бойынша есептелген, есепке жазылған, кемітілген, төленген, есепке жатқызылған, қайтарылған сомалардың жиынтығын жүргізгеннен кейін есеп айырысу сальдосы алдағы жылдың жеке шотына көшіріледі.

      6) Салық кодексінің 85-бабының 4-тармағында көзделген негіздер бойынша көрсетілетін қызметті берушінің шешімі бойынша ҚҚС бойынша тіркеу есебінен алынған салық төлеуші көрсетілетін қызметті беруші тиісті шешім шығарған күні қалыптасқан, асып кеткен қосылған құн салыған есептен шығару кезінде жүргізіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушының жеке шотын жабу салық есептілігі бойынша бақылауды жүзеге асыратын лауазымды тұлға жасайтын және есеп жүргізуге жауапты лауазымды тұлғаға Салық кодексінің 429-бабы 8-тармағында көзделген шарттар туындағаннан кейін 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірмей табыс етілетін есептеу Тізілімнің негізінде жүргізіледі.";

      293-тармақтың 12) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "12) "Артық төлем" - бюджетке салықтар мен төлемдердің түрлері, 2017 жылғы 26 желтоқсандағы "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінде көзделген, банкрот деп жарияланған, көрсетілетін қызметті алушының артық төлемінен басқа, есепті күні жеке шоттарда іс жүзінде қалыптасқан, бірақ конкурстық өндіріс аяқталмаған кедендік төлемдер мен салықтар бойынша артық төлем және сот оңалту рәсімін қолдану туралы ұйғарым қабылдаған көрсетілетін қызметті алушының артық төлемі, әрекетсіз көрсетілетін қызметті алушының жеке шотындағы артық төлемі, Салық кодексінің 48-бабы 2 және 3-тармақтарында белгіленген, талап қоюдың ескіру мерзімінен артық есептелген артық төлем сомасы;";

      20 және 22-қосымшалар осы бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жасылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2021 жылғы 19 ақпандағы
№ 126 бұйрығына
1-қосымша
  Жеке шоттарын
жүргізу қағидаларына
20-қосымша
  нысан

_____________________________________________________ (мәліметті берген мемлекеттік органның атауы)

20__ ж. "___"____________жағдай бойынша есебі мемлекеттік кірістер органдарында жүргізілетін берешектің жоқ (бар) екендігі туралы №_____________МӘЛІМЕТ

      ___________________________________________________________________ берілді

      (көрсетілетін қызметті алушының БСН/ЖСН, аты-жөні (ол болған кезде) немесе атауы

      көрсетілетін қызметті алушының __________ теңге сомасында есебі мемлекеттік

      кірістер органдарында жүргізілетін берешегі бар/есебі мемлекеттік кірістер

      органдарында жүргізілетін берешегі жоқ

Бюджеттік сыныптама коды және салықтар мен бюджетке төленетін төлемдердің, әлеуметтік төлемдер атауы

Салықтар мен бюджетке төленетін төлемдер, әлеуметтік төлемдер сомасы

Өсімпұл сомасы

Пайыздар сомасы

Айыппұл сомасы

Бересі

артық төлем (асып кету)

бересі

артық төлем

бересі

артық төлем

бересі

артық төлем

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10































      қосылған құн салығы бойынша оң сальдо асып кету және/немесе артық төленген сома peтінде қарастырылады.

1. Бюджетке барлық берешек

теңге

2. Міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары бойынша берешек

теңге

3. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға аударымдар және (немесе) жарналар бойынша берешек


4. Әлеуметтік аударымдар бойынша берешек

теңге

Ескертпе. Жалпы берешек сомасында көрсетілмеген:


1. салықтық тексеру нәтижелері және деңгейлес мониторинг нәтижелері бойынша есептелген, шағым жасау сатысындағы және шағым жасалған сомалар;

теңге

2. төлеу мерзімі өзгертілген сомалар;

теңге

3. оңалту рәсімі қолданылған сомалар

теңге

      Мәлімет________________________________ берілді

      (талап еткен жер)

      20__ж. "__"____________________________

      (берген күні)

      Қолы

      мәліметте_______ мемлекеттік кірістер органдарының ақпараттары көрсетілген;

      мәліметте_______ құрылымдық бөлімшесінің ақпараттары көрсетілген.

      Есебі мемлекеттік кірістер органдарында жүргізілетін берешектің жоқ (бар) екендігі

      туралы мәліметтерге қосымша

      __________________________________________________________________________

      (мәліметті берген мемлекеттік органның атауы)

      Көрсетілетін қызметті алушының БСН/ЖСН _______________________,

      аты-жөні (ол болған кезде) немесе атауы ______________

Көрсетілетін қызметті алушының және/немесе оның құрылымдық бөлімшесінің БСН/ЖСН

Көрсетілетін қызметті алушының және/немесе оның құрылымдық бөлімшесінің атауы

БСК

Салық және төлемнің, әлеуметтік төлемдердің сомалары
(+. -)

Өсімпұл сомасы (+. -)

Пайыздар сомасы (+. -)

Айып- пұл сомасы (+. -)

Барлығы

берешек

артық төлем

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1 МКОК

1 МКО атауы






































Жиыны

бересі








артық төлем






































Жиыны

бересі








артық төлем








2 МКОК

2 МКО атауы































Жиыны

бересі








артық төлем






































Жиыны

бересі








артық төлем








3 МКОК

3 МКО атауы































Жиыны

бересі








артық төлем






































Жиыны

бересі








артық төлем








Бюджетке барлық берешек


Салықтар және төлемдер бойынша барлық артық төлемдер


Міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары бойынша берешек


Міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары бойынша артық төлем


Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға аударымдардың және (немесе) жарналардың бойынша берешек


Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға аударымдардың және (немесе) жарналардың бойынша артық төлем


Әлеуметтік аударымдар бойынша берешек


Әлеуметтік аударымдар бойынша артық төлем


      Ескертпе: аббревиатураларды ашып жазу:

      БСК – бюджеттік сыныптау коды;

      БСН – бизнес сәйкестендіру нөмірі;

      ЖСН – жеке сәйкестендіру нөмірі;

      МКО - мемлекеттік кірістер органы;

      МКОК – мемлекеттік кірістер органының коды.

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2021 жылғы 19 ақпандағы
№ 126 бұйрығына
2-қосымша
  Жеке шоттарын
жүргізу қағидаларына
22-қосымша

"Салықтарды, бюджетке төленетін төлемдерді, өсімпұл мен айыппұлдарды есепке жатқызуды және қайтаруды жүргізу" (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Мемлекеттік қызмет стандарты

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің аудандар, қалалар және қалалардағы аудандар бойынша, арнайы экономикалық аймақ аумағындағы аумақтық органдары

2

Мемлекеттік қызметтерді ұсыну тәсілдері (қол жеткізу арналары)

1) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);
2) "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы.

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

салықтың, бюджетке төленетін төлемнің, өсімпұлдың артық төленген сомасын есепке жатқызу көрсетілетін қызметті алушы салықтарды, бюджетке төленетін төлемдерді, кедендік төлемдерді, өсімпұлдарды, пайыздар мен айыппұлдарды есепке жатқызуды және (немесе) қайтаруды жүргізуге салықтық өтінішті (бұдан әрі – салықтық өтініш) және құжаттарды ұсынған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнін құрайды;
салықтың, бюджетке төленетін төлемнің, өсімпұлдың қате төленген сомасын есепке жатқызу, қайтару көрсетілетін қызметті алушы қате сомалар бойынша салықтық өтінішті және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 8-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде жүргізіледі;
салықтың, бюджетке төленетін төлемнің, өсімпұлдың артық төленген сомасын қайтару көрсетілетін қызметті алушы салықтық өтінішті және құжаттарды берген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде жүргізіледі;
салық салу, зейнетақымен қамсыздандыру туралы, міндетті әлеуметтік сақтандыру туралы, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы Қазақстан Республикасының заңнамалары саласындағы құқық бұзушылықтар бойынша заңсыз салынған айыппұлдың төленген сомасын оны жою немесе мөлшерін азайту салдарынан, сондай-ақ артық төленген соманы қайтару көрсетілетін қызметті алушы салықтық өтінішті және құжаттарды табыс еткен күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде жүргізіледі;
сот шешімі бойынша электрондық аукциондар қорытындыларының күшін жою нәтижесінде салықтың, бюджетке төленетін төлемнің, өсімпұлдың және айыппұлдың төленген сомасын қайтару, қайтаруға өтініш берілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде жүргізіледі;
мемлекеттік баждың артық төленген сомасын қайтару, қайтаруға арналған салықтық өтініш берілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:
салықтың, бюджетке төленетін төлемнің, өсімпұлдың артық төленген сомаларын есепке жатқызу;
қате төленген соманы бюджеттік сыныптаманың тиісті кодына және (немесе) тиісті мемлекеттік кірістер органына есепке жатқызу;
салықтың, бюджетке төленетін төлемнің және өсімпұлдың артық төленген сомасын, сондай-ақ салықтың, бюджетке төленетін төлемнің қате төленген сомаларын салық төлеушінің банк шотына қайтару;
салық салу, зейнетақымен қамсыздандыру туралы, міндетті әлеуметтік сақтандыру туралы, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы Қазақстан Республикасының заңнамалары саласындағы құқық бұзушылықтар бойынша заңсыз салынған айыппұлдың төленген сомасын, оны жою немесе мөлшерін азайту салдарынан салық төлеушінің банк шотына қайтару;
сот шешімі бойынша электрондық аукциондар қорытындыларының күшін жою нәтижесінде салықтың, бюджетке төленетін төлемнің, өсімпұлдың және айыппұлдың төленген сомасын салық төлеушінің банк шотына қайтару;
мемлекеттік баждың артық төленген сомасын оны төлеу орны бойынша бюджеттік сыныптаманың тиісті кодынан салық төлеушінің банк шотына қайтару;
қатені растамау туралы жазбаша хабарлама -мемлекеттік кірістер органы аудару кезінде қателердің бар-жоғын растамаған жағдайда;
көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік баж сомасын қайтаруды жүзеге асырғаннан кейін – салық төлеушіге және (немесе) мемлекеттік мекемеге сот шешімінің орындалуы туралы хабарлама;
осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көрсетілген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы көрсетілетін қызметті берушінің дәлелді жауабы болып табылады.
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.
Портал арқылы жүгінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетіле отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе жіберіледі.

6

Көрсетілген қызметті алушыдан мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде өндіріп алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны өндіріп алу тәсілдері

мемлекеттік қызмет тегін негізде көрсетіледі

7

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші – 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес дүйсенбіден жұмаға дейін, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен, сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін.
Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін алдын ала жазылу талап етілмейді, жеделдетілген қызмет көрсету көзделмеген;
2) портал – тәулік бойы, жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда (көрсетілетін қызметті алушы ҚР Еңбек кодексіне сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштер мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады);
3) Мемлекеттік корпорация - еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.
Қабылдау "электрондық" кезек тәртібінде, жеделдетілген қызмет көрсетусіз, көрсетілетін қызметті алушының тіркеу орны бойынша жүргізіледі, портал арқылы электрондық кезекті брондау мүмкіндігі бар.

8

Мемлекеттік қызметтер көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

1) салықтық өтініштердің нысандарын бекіту туралы бұйрыққа 15-қосымшаға сәйкес нысан бойынша салықтық өтініш;
2) салық салу, зейнетақымен қамсыздандыру туралы, міндетті әлеуметтік сақтандыру туралы, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы Қазақстан Республикасының заңнамалары саласындағы құқық бұзушылықтар бойынша заңсыз салынған айыппұлдың төленген сомасын қайтару үшін – айыппұлдың заңсыз салынуы салдарынан оның күшін жоюды немесе мөлшерін азайтуды көздейтін заңды күшіне енген сот шешімі немесе жоғары тұрған уәкілетті органының (лауазымды тұлғаның) шешімі;
3) бюджетке төленген тіркеу үшін алым сомаларын қайтару немесе есепке жатқызу үшін – көрсетілетін қызметті алушының тіркеу іс-қимылдарын жасауға құжаттарды табыс етпегенін растайтын тиісті тіркеуші орган берген құжат;
4) орманды пайдаланғаны үшін төлемақының төленген сомаларын қайтару немесе есепке жатқызу үшін – орманды пайдалануға орман билетін, ағаш кесу билетін пайдаланбағандығын растайтын мемлекеттік орман иелері берген құжат;
5) бюджетке төленген мемлекеттік баж сомасын қайтару үшін – оны қайтару үшін негіз болып табылатын тиісті органның құжаты;
6) оның пайдасына іс бойынша тарап болып табылатын мемлекеттік мекемеден мемлекеттік бажды өтеу туралы соттың шешімі шыққан, мемлекеттік баж сомасын төлеушіге қайтару үшін – заңды күшіне енген сот шешімі;
7) сот шешімі бойынша электрондық аукциондар қорытындыларының күшін жою нәтижесінде салықтың, бюджетке төленетін төлемнің, өсімпұлдың және айыппұлдың төленген сомасын қайтару үшін – салықтың, бюджетке төленетін төлемнің, өсімпұлдың және айыппұлдың төленгені туралы төлем құжаты және заңды күшіне енген сот шешімі.
Құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.
Портал арқылы берген кезде:
1) салықтық өтініштердің нысандарын бекіту туралы бұйрыққа 15-қосымшаға сәйкес нысан бойынша электронды құжат нысанындағы салықтық өтініш;
2) салық салу, зейнетақымен қамсыздандыру туралы, міндетті әлеуметтік сақтандыру туралы, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы Қазақстан Республикасының заңнамалары саласындағы құқық бұзушылықтар бойынша заңсыз салынған айыппұлдың төленген сомасын қайтару үшін – айыппұлдың заңсыз салынуы салдарынан оның күшін жоюды немесе мөлшерін азайтуды көздейтін заңды күшіне енген сот шешімінің немесе жоғары тұрған уәкілетті органының (лауазымды тұлғаның) шешімінің электрондық көшірмесі;
3) бюджетке төленген тіркеу үшін алым сомаларын қайтару немесе есепке жатқызу үшін – көрсетілетін қызметті алушының тіркеу іс-қимылдарын жасауға құжаттарды табыс етпегенін растайтын тиісті тіркеуші орган берген құжаттың электрондық көшірмесі;
4) орманды пайдаланғаны үшін төлемақының төленген сомаларын қайтару немесе есепке жатқызу үшін – орманды пайдалануға орман билетін, ағаш кесу билетін пайдаланбағандығын растайтын мемлекеттік орман иелері берген құжаттың электрондық көшірмесі;
5) бюджетке төленген мемлекеттік баж сомасын қайтару үшін – оны қайтару үшін негіз болып табылатын тиісті орган құжатының электрондық көшірмесі;
6) оның пайдасына іс бойынша тарап болып табылатын мемлекеттік мекемеден мемлекеттік бажды өтеу туралы соттың шешімі шыққан, мемлекеттік баж сомасын төлеушіге қайтару үшін – бюджетке мемлекеттік баж сомасының төленгені туралы төлем құжаты мен заңды күшіне енген сот шешімінің электрондық көшірмесі;
7) сот шешімі бойынша электрондық аукциондар қорытындыларының күшін жою нәтижесінде салықтың, бюджетке төленетін төлемнің, өсімпұлдың және айыппұлдың төленген сомасын қайтару үшін – салықтың, бюджетке төленетін төлемнің, өсімпұлдың және айыппұлдың төленгені туралы төлем құжаты және заңды күшіне енген сот шешімінің электрондық көшірмесі.
Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алынуы мүмкін құжаттарды талап етуге жол берілмейді.
Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті алу үшін жолданған сұраудың қабылданғаны туралы күні және уақыты көрсетілген мәртебе жіберіледі.
Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алған жағдайда, ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісімін береді.
Салықтық өтініш көрсетілетін қызметті берушіге:
1) салықтардың, төлемдердің, бюджетке төленетін төлемдер мен өсімпұлдардың артық төленген сомаларын қайтару, есепке жатқызуды жүргізу үшін – салық төлеушінің жеке шоты бойынша артық төленген сома есептелген болса;
2) салықтардың, бюджетке төленетін төлемдердің қате төленген сомаларын есепке жатқызу, қайтару үшін – салықтарды, бюджетке төленетін төлемдерді қате төленген сомасы болса;
3) салық салу, зейнетақымен қамсыздандыру туралы, міндетті әлеуметтік сақтандыру туралы, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы Қазақстан Республикасының заңнамалары саласындағы құқық бұзушылықтар бойынша заңсыз салынған айыппұлдың төленген сомасын, сондай-ақ артық төленген соманы қайтару үшін – қайтарылуға жататын айыппұл сомасы жеке шот бойынша есептелетін айыппұл сомасы болса ұсынылады.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

Көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету кезінде бас тарту үшін:
1) есепке жатқызу:
заңды тұлға мен оның құрылымдық бөлімшесі арасындағы есепке жатқызудан басқа, салықтың, бюджетке төленетін төлемнің, өсімпұлдың артық төленген (өндіріп алынған) сомасы басқа салық төлеушінің салықтық берешегін өтеу есебіне;
мемлекеттік баждың төленген сомасы;
2) есепке жатқызу және қайтару:
Қазақстан Республикасының аумағы бойынша автокөлік құралдарының жүргені үшін алымның, консулдық алымның, мыналар үшін:
жер учаскелерін пайдаланғаны, пайдалы қатты қазбаларды барлауға немесе өндіруге арналған лицензия негізінде Қазақстан Республикасының жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы заңнамасына сәйкес мемлекеттің жер қойнауы учаскесін бергені, жануарлар дүниесін пайдаланғаны, ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды пайдаланғаны үшін төлемақының төленген сомасы, осындай сомалардың қате төленген жағдайларын қоспағанда;
есепке алу-бақылау маркаларымен таңбалануға жататын акцизделетін тауарлар үшін акциздердің артық төленген сомасы, салық төлеушінің осындай тауарларды өндіру жөніндегі қызметін тоқтату және бұрын алынған есепке алу-бақылау маркаларын қабылдау-беру актісі бойынша мемлекеттік кірістер органына қайтару жағдайларын қоспағанда;
артық төленген (өндіріп алынған) салық, жер учаскелерін пайдаланғаны, жер үсті көздеріндегі су ресурстарын пайдаланғаны, қоршаған ортаға теріс әсер үшін төлем сомасы – осындай салықтар, төлемдер бойынша салық есептілігін табыс ету мерзімі оны табыс ету күніне дейін ұзартылған жағдайда;
Қазақстан Республикасының жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы заңнамасында белгіленген аукционды өткізу қағидаларын бұзуға байланысты аукцион жеңімпазын анықтауға әсер еткен осы аукционды жарамсыз деп тану жағдайын қоспағанда, қол қойылған бонустың төленген сомасы;
талап қою мерзімінің өтуі;
салықтың, бюджетке төленетін төлемнің, өсімпұлдың артық төленген сомасының болмауы негіз болып табылады.
Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік қызмет стандартының 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданыс мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері және көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қабылдаудан бас тартады.

10

Мемлекеттік қызметті көрсету, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар.

Көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы болған жағдайда ақпараттық жүйе арқылы электрондық нысанда мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға мүмкіндігі бар.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинеті", сондай-ақ бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде нашар көретіндерге арналған нұсқа қолжетімді.


О внесении изменений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 27 февраля 2018 года № 306 "Об утверждении Правил ведения лицевых счетов"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 19 февраля 2021 года № 126. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 22 февраля 2021 года № 22244

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 27 февраля 2018 года № 306 "Об утверждении Правил ведения лицевых счетов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 16601, опубликован 28 марта 2018 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменения:

      в Правилах ведения лицевых счетов, утвержденных указанным приказом:

      пункт 93 изложить в следующей редакции:

      "93. Учет обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов (далее – обязательные пенсионные взносы) ведется на основании постановления Правительства Республики Казахстан от 18 октября 2013 года № 1116 "Об утверждении Правил и сроков исчисления, удержания (начисления) и перечисления обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов в единый накопительный пенсионный фонд и взысканий по ним" (далее – постановление № 1116).

      Учет социальных отчислений ведется на основании приказа Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 11 июня 2020 года № 224 "О некоторых вопросах системы социального страхования и оказания государственных услуг в социально-трудовой сфере" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 20849).

      Учет отчислений и (или) взносов на обязательное социальное медицинское страхование ведется на основании приказа Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 июня 2017 года № 478 "Об утверждении Правил и сроков исчисления (удержания) и перечисления отчислений и (или) взносов на обязательное социальное медицинское страхование и Правил осуществления возврата плательщикам излишне (ошибочно) зачисленных сумм отчислений, взносов и (или) пени за несвоевременную и (или) неполную уплату отчислений и (или) взносов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 15361).";

      пункт 113 изложить в следующей редакции:

      "113. Пеня в соответствии с подпунктом 2) пункта 2 статьи 117 Налогового кодекса начисляется за каждый день просрочки исполнения налогового обязательства, начиная со дня, следующего за днем срока уплаты налога и платежа в бюджет, включая день уплаты, в размере 1,25 – кратной базовой ставки Национального Банка Республики Казахстан на каждый день просрочки.

      За несвоевременное перечисление социальных платежей пеня начисляется за каждый день просрочки, начиная со дня, следующего за днем срока уплаты, включая день уплаты, в размере 1,25 – кратной базовой ставки Национального Банка Республики Казахстан на каждый день просрочки.";

      пункт 117 изложить в следующей редакции:

      "117. Пеня в соответствии со статьей 117 Налогового кодекса начисляется банкам или организациям, осуществляющим отдельные виды банковских операций, за несоблюдение очередности списания с банковских счетов сумм налогов и платежей, пеней, штрафов; неперечисление (незачисление) их в бюджет; несвоевременное перечисление списанных сумм с банковских счетов налогоплательщиков и внесенных наличных денег в кассы банков или организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций, в счет уплаты налогов и платежей, пени, штрафов и начисленных банковских вознаграждений в бюджет в размере 1,25 – кратной базовой ставки Национального Банка Республики Казахстан на каждый день просрочки.";

      пункты 164 и 165 изложить в следующей редакции:

      "164. Излишне (ошибочно) уплаченная сумма налога (за исключением НДС) и платежа в бюджет, пени подлежит зачету и (или) возврату в размере сумм, уплаченных в течение текущего года и предыдущих календарных лет в пределах срока исковой давности, установленного пунктами 2 и 3 статьи 48 Налогового кодекса, за исключением случая, установленного пунктом 6 статьи 108 Налогового кодекса.

      165. Излишне уплаченная сумма налога, платежа в бюджет, пени подлежит зачету и (или) возврату в следующем порядке:

      если положительное сальдо, образовавшееся в лицевом счете на дату проведения зачета и (или) возврата по данному налогу, платежу, пене, меньше или равно итогу уплаченных сумм в пределах срока исковой давности, установленного пунктами 2 и 3 статьи 48 Налогового кодекса, то в пределах положительного сальдо лицевого счета;

      если положительное сальдо, образовавшееся в лицевом счете на дату проведения зачета и (или) возврата по данному налогу, платежу, пене, больше или равно итогу уплаченных сумм в пределах срока исковой давности, установленного пунктами 2 и 3 статьи 48 Налогового кодекса, то в размере уплаченных сумм.

      При этом зачет или возврат излишне уплаченных сумм налога, платежа, пени производится по данным лицевого счета с учетом исчисленных, начисленных (уменьшенных), уплаченных, зачтенных, возвращенных сумм с нарастающим итогом, начиная с первой даты открытия лицевого счета по налогу, платежу, по которому подано налоговое заявление на проведение зачета и (или) возврата, при одновременном соблюдении следующих условий:

      итоговая сумма по графе "Начислено" больше итоговой суммы по графе "Уменьшено";

      итоговая сумма по графе "Уплачено" больше итоговой суммы по графе "Возвращено";

      излишне уплаченная сумма налога, платежа, пени, подлежащая зачету и (или) возврату, не превышает положительное сальдо лицевого счета, образовавшееся на дату проведения зачета и (или) возврата по данному налогу, платежу, пене.

      Излишне уплаченная сумма налога, платежа, пени, не подлежащая зачету и (или) возврату, зачитывается в счет предстоящих платежей по данному виду налога, платежа, пени.";

      пункт 286 изложить в следующей редакции:

      "286. Закрытие лицевого счета услугополучателя производится в следующем порядке:

      1) юридического лица, структурного подразделения – при исключении юридического лица из Национального реестра бизнес – идентификационных номеров и снятии с учетной регистрации структурного подразделения.

      Закрытие лицевого счета такого услугополучателя производится на основании сведений уполномоченного государственного органа;

      2) индивидуального предпринимателя – при снятии с регистрационного учета в качестве индивидуального предпринимателя.

      Закрытие лицевого счета такого индивидуального предпринимателя производится на основании налогового заявления о снятии с регистрационного учета в качестве индивидуального предпринимателя;

      3) частного нотариуса, частного судебного исполнителя, адвоката, профессионального медиатора – при снятии с регистрационного учета в качестве частного нотариуса, частного судебного исполнителя, адвоката, профессионального медиатора.

      Закрытие лицевого счета частного нотариуса, частного судебного исполнителя, адвоката, профессионального медиатора производится на основании налогового заявления о снятии с регистрационного учета в качестве частного нотариуса, частного судебного исполнителя, адвоката, профессионального медиатора;

      4) юридического лица – нерезидента, осуществляющего деятельность в Республике Казахстан через постоянное учреждение без открытия филиала, представительства, нерезидента, осуществляющего деятельность через зависимого услугополучателя или являющегося налоговым агентом, – по основаниям, предусмотренным пунктом 1 статьи 78 Налогового кодекса;

      5) физического лица:

      при прекращении прав на объекты налогообложения и (или) объекты, связанные с налогообложением, – на основании сведений уполномоченных государственных органов или налогового заявления о снятии с регистрационного учета объектов налогообложения и (или) объектов, связанных с налогообложением, с приложением подтверждающих документов;

      при выезде из Республики Казахстан на постоянное место жительства – на основании сведений уполномоченного государственного органа в случае отсутствия неисполненных налоговых обязательств;

      по причине смерти или объявления его умершим согласно вступившему в силу решению суда – на основании сведений уполномоченных государственных органов.

      По окончании текущего года после подведения итогов исчисленных, начисленных, уменьшенных, уплаченных, зачтенных, возвращенных сумм сальдо расчетов переносится в лицевой счет предстоящего года;

      6) налогоплательщика, снятого с регистрационного учета по НДС по решению услугодателя по основаниям, предусмотренным пунктом 4 статьи 85 Налогового кодекса, при списании превышения налога на добавленную стоимость, сложившегося на дату вынесения соответствующего решения услугодателя.

      Закрытие лицевого счета услугополучателя производится на основании Реестра к начислению, который составляется должностным лицом, осуществляющим контроль по налоговой отчетности, и представляется должностному лицу, ответственному за ведение учета, не позднее 10 (десяти) рабочих дней после возникновения условий, предусмотренных пунктом 8 статьи 429 Налогового кодекса.";

      подпункт 12) пункта 293 изложить в следующей редакции:

      "12) "Переплата" – сумма переплаты по видам налогов и платежей в бюджет, таможенных платежей и налогов, предусмотренных Кодексом Республики Казахстан от 26 декабря 2017 года "О таможенном регулировании в Республике Казахстан", фактически образовавшаяся в лицевых счетах на отчетную дату, кроме переплаты услугополучателей, объявленных банкротами, но конкурсное производство которых не завершено, и переплаты услугополучателей, по которым судом принято определение о применении реабилитационной процедуры, переплаты, имеющейся на лицевых счетах бездействующих услугополучателей, переплаты, числящейся свыше срока исковой давности, установленного пунктами 2 и 3 статьи 48 Налогового кодекса;";

      приложения 20 и 22 изложить в новой редакции согласно приложениям 1 и 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр финансов
Республики Казахстан
Е. Жамаубаев

  Приложение 1 к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 19 февраля 2021 года № 126
  Приложение 20
к Правилам ведения
лицевых счетов
  форма

            __________________________________________________________
            (наименование государственного органа, выдавшего сведения)

                              СВЕДЕНИЯ
                  №_________ об отсутствии (наличии) задолженности,
            учет по которым ведется в органах государственных доходов,
                  по состоянию на "___" __________ 20 __ года

      Даны______________________________________________________________
(БИН/ИИН, фамилия, имя, отчество (при его наличии) или наименование услугополучателя)
в том, что услугополучатель имеет задолженности, учет по которым ведется в органах
государственных доходов, в сумме _______________ тенге/не имеет задолженности, учет по
                                    (тенге)
которым ведется в органах государственных доходов

Код бюджетной классификации и наименование налога и платежа, социальных платежей

Сумма налога и платежа, социальных платежей

Сумма пени

Сумма процентов

Сумма штрафа

недоимка

переплата (превышение)

недоимка

переплата

недоимка

переплата

недоимка

переплата







































































      по налогу на добавленную стоимость положительное сальдо рассматривается как превышение и/или излишне уплаченная сумма

1. Всего задолженности в бюджет

тенге

2. Задолженность по обязательным пенсионным взносам, обязательным профессиональным пенсионным взносам

тенге

3. Задолженность по отчислениям и (или) взносам на обязательное социальное медицинское страхование

тенге

4. Задолженность по социальным отчислениям

тенге

Примечание. В общей сумме задолженности не отражены:


1) суммы, начисленные по результатам налоговой проверки или по результатам горизонтального мониторинга, находящиеся на стадии обжалования и обжалованные;

тенге

2) суммы, по которым изменены сроки уплаты;

тенге

3) суммы, по которым применена реабилитационная процедура

тенге

      Сведения выданы ________________________________________________________
                                    (место требования)
"___" _____________ 20 __ года (дата выдачи)

      Подпись

      в сведении отражена информация _________ органов государственных доходов;
в сведении отражена информация__________структурных подразделений.

Приложение к сведениям об отсутствии (наличии) задолженности, учет по которым ведется в органах государственных доходов

      ____________________________________________________________________
            (наименование государственного органа, выдавшего сведения)
БИН/ИИН _________________________________________,
Фамилия, имя, отчество (при его наличии) или наименование услугополучателя______________________

БИН/ИИН услугополучателя и/или его структурного подразделения

Наименование услугополучателя и/или его структурного подразделения

КБК

Сумма налога и платежа, социальных платежей (+. -)

Сумма пени (+. -)

Сумма процентов (+,-)

Сумма штрафа (+. -)

Всего

задолженность

переплата

1

2

3

4

5

6

7

8

9

КОГД 1

Наименование ОГД 1
























Итого

недоимки








переплаты































Итого

недоимки








переплаты








КОГД 2

Наименование ОГД 2
























Итого

недоимки








переплаты































Итого

недоимки








переплаты








КОГД 3

Наименование ОГД 3
























Итого

недоимки








переплаты































Итого

недоимки








переплаты








Всего задолженности в бюджет


Всего переплаты по налогам и платежам


Задолженность по обязательным пенсионным взносам, обязательным профессиональным пенсионным взносам


Переплата по обязательным пенсионным взносам, обязательным профессиональным пенсионным взносам


Задолженность по отчислениям и (или) взносам на обязательное социальное медицинское страхование


Переплата по отчислениям и (или) взносам на обязательное социальное медицинское страхование


Задолженность по социальным отчислениям


Переплата по социальным отчислениям


      Примечание: расшифровка аббревиатур:

      КБК – код бюджетной классификации;

      БИН – бизнес-идентификационный номер;

      ИИН – индивидуальный идентификационный номер;

      ОГД - орган государственных доходов;

      КОГД – код органа государственных доходов.

  Приложение 2 к приказу
Министра финансов-
Республики Казахстан
от 19 февраля 2021 года № 126
  Приложение 22
к Правилам ведения-
лицевых счетов

Стандарт государственной услуги "Проведение зачетов и возвратов налогов, платежей в бюджет, пени, штрафов" (далее – государственная услуга)

1

Наименование услугодателя

Территориальные органы Комитета государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан по районам, городам и районам в городах, на территории специальных экономических зон

2

Способы предоставления государственной услуги (каналы доступа)

1) "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);
2) посредством портала "электронного правительства".

3

Срок оказания государственной услуги

зачет излишне уплаченной суммы налога, платежа в бюджет, пени составляет 5 (пять) рабочих дней со дня представления услугополучателем налогового заявления на проведение зачета и (или) возврата налогов, платежей в бюджет, таможенных платежей, пеней, процентов и штрафов (далее – налоговое заявление) и документов;
зачет, возврат ошибочно уплаченной суммы налога, платежа в бюджет, пени производится в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня представления услугополучателем налогового заявления по ошибочным суммам и документов, указанных в пункте 8 настоящего стандарта государственной услуги;
возврат излишне уплаченной суммы налога, платежа в бюджет, пени производится в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня подачи услугополучателем налогового заявления и документов;
возврат уплаченной суммы неправомерно наложенного штрафа по правонарушениям в области налогообложения, законодательства Республики Казахстан о пенсионном обеспечении, об обязательном социальном страховании, об обязательном социальном медицинском страховании вследствие его отмены или уменьшения размера, а также излишне уплаченной суммы производится в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня представления услугополучателем налогового заявления и документов;
возврат уплаченной суммы налога, платежа в бюджет, пени и штрафа в результате отмены итогов электронных аукционов по решению суда производится в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня подачи заявления на возврат;
возврат излишне уплаченной суммы государственной пошлины производится в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня подачи налогового заявления на возврат.

4

Форма оказания государственной услуги

электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная

5

Результат оказания государственной услуги

Результатом оказания государственной услуги является:
зачет излишне уплаченной суммы налога, платежа в бюджет, пени;
зачет ошибочно уплаченной суммы на надлежащий код бюджетной классификации и (или) в надлежащий орган государственных доходов;
возврат излишне уплаченной суммы налога, платежа в бюджет и пени, а также ошибочно уплаченной суммы налога, платежа в бюджет на банковский счет налогоплательщика;
возврат уплаченной суммы неправомерно наложенного штрафа по правонарушениям в области налогообложения, законодательства Республики Казахстан о пенсионном обеспечении, об обязательном социальном страховании, об обязательном социальном медицинском страховании вследствие его отмены или уменьшения размера на банковский счет налогоплательщика;
возврат уплаченной суммы налога, платежа в бюджет, пени и штрафа в результате отмены итогов электронных аукционов по решению суда на банковский счет налогоплательщика;
возврат излишне уплаченной суммы государственной пошлины по месту ее уплаты на банковский счет налогоплательщика с соответствующего кода бюджетной классификации;
письменное сообщение о не подтверждении ошибки – в случае неподтверждения органом государственных доходов наличия ошибок при перечислении;
уведомление об исполнении судебного решения налогоплательщику и (или) государственному учреждению – после осуществления возврата суммы государственной пошлины услугодателем;
мотивированный ответ услугодателя об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, указанным в пункте 9 настоящего стандарта государственной услуги.
Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
В случае обращения через портал услугополучателю направляется статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

государственная услуга оказывается на бесплатной основе

7

График работы

1) услугодателя – с понедельника по пятницу, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 18.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов.
Предварительная запись для получения государственной услуги не требуется, ускоренное обслуживание не предусмотрено;
2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услогополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).
3) Государственная корпорация – с понедельника по субботу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству.
Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, по месту регистрации услугополучателя без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди.

8

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

1) налоговое заявление по форме согласно приложению 15 к приказу об утверждении форм налоговых заявлений;
2) вступившие в законную силу судебный акт или решение вышестоящего уполномоченного органа (должностного лица), предусматривающие отмену или уменьшение размера штрафа вследствие его неправомерного наложения – для возврата уплаченной суммы неправомерно наложенного штрафа по правонарушениям в области налогообложения, законодательства Республики Казахстан о пенсионном обеспечении, об обязательном социальном страховании, об обязательном социальном медицинском страховании вследствие его отмены или уменьшения размера;
3) документ, выданный соответствующим регистрирующим органом, подтверждающий непредставление услугополучателем документов на совершение регистрационных действий – для возврата или зачета уплаченных в бюджет сумм регистрационных сборов;
4) документ, выданный государственными лесовладельцами, подтверждающий неиспользование лесорубочного билета, лесного билета на лесопользование – для возврата или зачета уплаченной суммы платы за лесные пользования;
5) документ соответствующего органа, являющийся основанием для ее возврата – для возврата уплаченной в бюджет суммы государственной пошлины;
6) вступившее в законную силу решение суда – для возврата суммы государственной пошлины плательщику, в пользу которого состоялось решение суда о возмещении государственной пошлины с государственного учреждения, являющегося стороной по делу;
7) платежный документ об уплате суммы налога, платежа в бюджет, пени и штрафа и вступившее в законную силу решение суда – для возврата уплаченной суммы налога, платежа в бюджет, пени и штрафа в результате отмены итогов электронных аукционов по решению суда.
При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.
При подаче через портал:
1) налоговое заявление в форме электронного документа по форме согласно приложению 15 к приказу об утверждении форм налоговых заявлений;
2) электронная копия вступившего в законную силу судебного акта или решение вышестоящего уполномоченного органа (должностного лица), предусматривающие отмену или уменьшение размера штрафа вследствие его неправомерного наложения – для возврата уплаченной суммы неправомерно наложенного штрафа по правонарушениям в области налогообложения, законодательства Республики Казахстан о пенсионном обеспечении, об обязательном социальном страховании, об обязательном социальном медицинском страховании вследствие его отмены или уменьшения размера;
3) электронная копия документа, выданного соответствующим регистрирующим органом, подтверждающего непредставление услугополучателем документов на совершение регистрационных действий – для возврата или зачета уплаченных в бюджет сумм регистрационных сборов;
4) электронная копия документа, выданного государственными лесовладельцами, подтверждающего неиспользование лесорубочного билета, лесного билета на лесопользование – для возврата или зачета уплаченной суммы платы за лесные пользования;
5) электронная копия документа соответствующего органа, являющийся основанием для ее возврата – для возврата уплаченной в бюджет суммы государственной пошлины;
6) электронная копия вступившего в законную силу решения суда – для возврата суммы государственной пошлины плательщику, в пользу которого состоялось решение суда о возмещении государственной пошлины с государственного учреждения, являющегося стороной по делу;
7) электронная копия вступившего в законную силу решения суда и копия платежного документа уполномоченного юридического лица об уплате налога, платежа в бюджет, пени и штрафа – для возврата уплаченной суммы налога, платежа в бюджет, пени и штрафа в результате отмены итогов электронных аукционов.
Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.
В случае обращения через портал услугополучателю направляется статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.
При оказании государственной услуги услугополучатель предоставляет согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
Налоговое заявление представляется услугодателю:
1) в котором по лицевому счету налогоплательщика числится излишне уплаченная сумма – для проведения зачета, возврата излишне уплаченной суммы налога, платежа в бюджет и пени;
2) в который произведена ошибочная уплата налога, платежа в бюджет – для зачета, возврата ошибочно уплаченной суммы налога, платежа в бюджет;
3) в котором по лицевому счету числится сумма штрафа, подлежащая возврату – для возврата уплаченной суммы неправомерно наложенного штрафа по правонарушениям в области налогообложения, законодательства Республики Казахстан о пенсионном обеспечении, об обязательном социальном страховании, об обязательном социальном медицинском страховании, а также излишне уплаченной суммы.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

Основанием для отказа услугополучателю в оказании государственной услуги являются случаи:
1) зачета:
излишне уплаченной (взысканной) суммы налога, платежа в бюджет, пени в счет погашения налоговой задолженности другого налогоплательщика, кроме зачета между юридическим лицом и его структурным подразделением;
уплаченной суммы государственной пошлины;
2) зачета и возврата:
уплаченной суммы сбора за проезд автотранспортных средств по территории Республики Казахстан, консульского сбора, платы за:
пользование земельными участками, предоставление государством участка недр в соответствии с законодательством Республики Казахстан о недрах и недропользовании на основании лицензии на разведку или добычу твердых полезных ископаемых, пользование животным миром, использование особо охраняемых природных территорий, за исключением случаев ошибочной уплаты таких сумм;
излишне уплаченной суммы акцизов за подакцизные товары, подлежащие маркировке учетно-контрольными марками, за исключением случаев прекращения деятельности налогоплательщика по производству таких товаров и возврата ранее полученных учетно-контрольных марок в орган государственных доходов по акту приема-передачи;
излишне уплаченной (взысканной) суммы налога, платы за пользование земельными участками, пользование водными ресурсами поверхностных источников, негативное воздействие на окружающую среду – в случае продления срока представления налоговой отчетности по таким налогам, платам до даты ее представления;
уплаченной суммы подписного бонуса, за исключением случая признания аукциона не действительным в связи с нарушением правил его проведения, установленных законодательством Республики Казахстан о недрах и недропользовании, которое повлияло на определение победителя аукциона;
истечение срока исковой давности;
отсутствие излишне уплаченной суммы налога, платежа в бюджет, пени.
В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 8 настоящего стандарта государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия работник Государственной корпорации и услугодатель отказывают в приеме документов.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через информационную систему при условии наличия электронной цифровой подписи.
Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также единого контакт-центра.
При оказании государственной услуги через портал доступна версия для слабовидящих.