"Денсаулық сақтау саласында жекеше әріптесті айқындау және мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартын жасасу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-155 бұйрығына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 30 сәуірдегі № ҚР ДСМ-37 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 30 сәуірде № 22678 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Денсаулық сақтау саласында жекеше әріптесті айқындау және мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартын жасасу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-155 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19813 тіркелген, Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкінде 2020 жылғы 6 қаңтарда жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Денсаулық сақтау саласында жекеше әріптесті айқындау және мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартын жасасу қағидаларында:

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Әлеуетті жекеше әріптеспен конкурсты және тікелей келіссөздерді өткізу тәртібі, конкурс нәтижелерін және әлеуетті жекеше әріптестермен тікелей келіссөздер нәтижелерін ресімдеу осы Қағидалардың 4-1 және 4-2 тармақтарында белгіленген жағдайларды қоспағанда "Мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын жоспарлаудың және іске асырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 25 қарашадағы № 725 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12717 болып тіркелген) сәйкес белгіленеді (бұдан әрі - № 725 бұйрық).";

      мынадай мазмұндағы 4-1-тармақпен толықтырылсын:

      "4-1. Мемлекеттік-жекешілік әріптестіктің республикалық жобалар бойынша өлшемшарттарға сәйкестігін айқындау "Мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысын әзірлеу немесе түзету, оған қажетті сараптамаларды жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, іске асырылуын мониторингілеу және бағалау және бюджеттік кредиттеудiң орындылығын айқындау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің бұйрығымен белгіленген Мемлекеттік инвестициялық жобаны таңдау әдістемесінің 1 және 3-тармақтарында белгіленген өлшемшарттарға сәйкес жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 5 желтоқсандағы № 129 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9938 тіркелген).

      Заңның 32-бабында белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігін айқындау мақсатында республикалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша біліктілік таңдау мынадай тәртіпте:

      1) Заңның 32-бабы 1) -7) тармақшаларында белгіленген талаптарға сәйкестігіне № 725 бұйрығының 136-тармағында көзделген мерзім аяқталғаннан бастап 5 (бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде;

      2) Заңның 32-бабы 8) тармақшасында белгіленген талаптарға сәйкестігіне әлеуетті жекеше әріптес МЖӘ жобасының бизнес - жоспарын бекіту туралы хабарламаны алғаннан кейін енгізілетін тиісті құжаттар пакетін ұсынған сәттен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жүргізіледі.

      Біліктілікті іріктеу нәтижелері әлеуетті жекеше әріптестің біліктілік талаптарына сәйкестігі немесе сәйкессіздігі туралы уәкілетті тұлғаның (тікелей келіссөздерді ұйымдастырушының) қорытындысы түрінде ресімделеді.

      Республикалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша бизнес-жоспарға салалық сараптама осы Қағидаларға Қосымшаға сәйкес Салалық қорытынды нысаны бойынша сәйкестікке келтіріледі.";

      мынадай мазмұндағы 4-2-тармақпен толықтырылсын:

      "4-2. Денсаулық сақтау объектілерін құруды (реконструкциялауды) және (немесе) пайдалануға беруді көздейтін ерекше маңызы бар мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары, оның ішінде концессиялық жобалар бойынша әлеуетті жекеше әріптестерге, концессионерлерге немесе жобаны іске асыру мақсатында құрылған жаңа заңды тұлғаның (консорциумның) құрылтайшыларына (қатысушыларына) техникалық тұрғыдан күрделі денсаулық сақтау объектілерін салу немесе пайдалануға беру жөніндегі жобаларды іске асыру тәжірибесінің (құрылтайшылардың (қатысушылардың) бірінің тәжірибесінің) бар-жоғы туралы қосымша (арнайы) біліктілік талабы қойылады.";

      осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Инвестициялық саясат департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
А. Цой

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2021 жылғы 30 сәуірдегі
№ ҚР ДСМ-37
  Денсаулық сақтау саласында
жекеше әріптесті айқындау және
мемлекеттік-жекешелік
әріптестік шартын жасасу
қағидаларына
қосымша

Нысан Салалық қорытынды

      _____________________________________________________________

      (оң немесе теріс қорытынды екені көрсетіледі)

      1. Мемлекеттік-жекешелік әріптестік (бұдан әрі - МЖӘ) жобасы туралы қысқаша ақпарат:

      1) салалық сараптама жүргізетін салалық мемлекеттік органның атауы (орталық салалық мемлекеттік органның атауы көрсетіледі);

      2) жобаның іске асырылу саласы (аясы) (экономика саласы (аясы) көрсетіледі);

      3) салалық сараптама объектісі (конкурстық құжаттама не МЖӘ жобасы бойынша бизнес-жоспар көрсетіледі);

      4) МЖӘ жобасының атауы (жоспарланған жобаның мәнін айқындайтын МЖӘ жобасының атауы көрсетіледі);

      5) МЖӘ жобасының қуаты (жобаның қуаты тиісті өлшем бірліктерінде көрсетіледі);

      6) іске асыру орны (жобаны іске асыру орны не талаптары (мекенжайы не орналасқан жерінің сипаттамасы көрсетіледі);

      7) МЖӘ объектісі (МЖӘ объектісі туралы атауы және негізгі ақпарат көрсетіледі);

      8) іске асыру мерзімдері мен кезеңдері (жылдар бойынша жобаларды іске асыру мерзімдері мен кезеңдері көрсетіледі);

      9) жобаның құны (жоба құны мың теңгемен көрсетіледі, шығындарды өтеу көздерінің жоспарланған құны және кірістер, заңға сәйкес мемлекеттік қолдау шаралары және мемлекет қатысу нысандары);

      10) жобаның нәтижесі (МЖӘ жобасының тікелей және соңғы нәтижесі көрсетіледі).

      2. Негізгі бөлім (төлемдер көрсетілген кіші бөлімдердің әрқайсысы бойынша бағалау нәтижелерін (оң не теріс) қамтиды):

      1) саланың қазіргі жағдайының одан әрі дамуына әсер ететін проблемаларын бағалау;

      2) МЖӘ жобасы мақсаттарының саладағы орын алып отырған мәселелерді шешу сәйкестігін бағалау;

      3) МЖӘ жобасының Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына сәйкестігін, оның ішінде тиісті салада (салада, өңірде) тауарларға, жұмыстарға және көрсетілген қызметтерге қажеттілікті, сондай-ақ болжамды МӘЖ жобасының күтілетін нәтижесінің бар-жоғын бағалау, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің тапсырмаларына не актілеріне сәйкестігі;

      4) МЖӘ жобасының техникалық күрделілігін және (немесе) бірегейлігін бағалау;

      5) МЖӘ объектісінің Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 6 қарашадағы № 710 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік-жекешелік әріптестікті іске асыруға арналған, оның ішінде концессияға берілуге жатпайтын объектілер тізіміне тиістілігін бағалау;

      6) МЖӘ жобасын іске асыру және осы іске асырылмау жағдайын саладағы жағдайды бағалау;

      7) МЖӘ жобасын іске асырудан түскен пайданы бөлуді бағалау;

      8) конкурстық құжаттамада көзделген технологиялық, техникалық шешімдерді, оның ішінде іске асыру кестесін бағалау;

      9) МЖӘ жобасын іске асыру нәтижесінде құрылған объектінің жоспарланған физикалық параметрлерін және техникалық сипаттамаларын бағалау.

      3. Салалық қорытынды нәтижелері бойынша тұжырым (тұжырымда жүргізілген бағалау бойынша МЖӘ жобасы бойынша қолдау туралы (оң қорытынды) не жүргізілген бағалау бойынша нәтижесі бойынша МЖӘ жобасын қолдамау туралы (теріс қорытынды) салалық мемлекеттік органның ұстанымы көрсетіледі).

О внесении изменения и дополнений в приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 31 декабря 2019 года № ҚР ДСМ-155 "Об утверждении Правил определения частного партнера и заключения договора государственно-частного партнерства в области здравоохранения"

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 апреля 2021 года № ҚР ДСМ-37. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 апреля 2021 года № 22678

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 31 декабря 2019 года № ҚР ДСМ-155 "Об утверждении Правил определения частного партнера и заключения договора государственно-частного партнерства в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 19813, опубликован 6 января 2020 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменение и дополнения:

      в Правилах определения частного партнера и заключения договора государственно-частного партнерства в области здравоохранения, утвержденных указанным приказом:

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Порядок проведения конкурса и прямых переговоров с потенциальным частным партнером, оформление результатов конкурса и результатов прямых переговоров с потенциальным частным партнером устанавливаются в соответствии с приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 25 ноября 2015 года № 725 "О некоторых вопросах планирования и реализации проектов государственно-частного партнерства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12717) (далее – Приказ № 725), за исключением случаев, установленных пунктами 4-1 и 4-2 настоящих Правил.";

      дополнить пунктом 4-1 следующего содержания:

      "4-1. Определение соответствия критериям по республиканским проектам государственно-частного партнерства осуществляется согласно критериям, установленным пунктами 1, 3 Методики отбора государственного инвестиционного проекта, утвержденной приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 5 декабря 2014 года № 129 "Об утверждении Правил разработки или корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения государственного инвестиционного проекта, а также планирования, рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиций" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9938).

      Квалификационный отбор по республиканским проектам государственно частного-партнерства с целью определения соответствия потенциального частного партнера квалификационным требованиям, установленным статьей 32 Закона, проводится в следующем порядке:

      1) на соответствие требованиям, установленным подпунктами 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7) статьи 32 Закона, в срок не более 5 (пяти) рабочих дней с момента окончания срока, предусмотренного пунктом 136 Приказа № 725;

      2) на соответствие требованиям, установленным подпунктом 8) статьи 32 Закона, в срок не более 5 (пяти) рабочих дней с момента внесения потенциальным частным партнером соответствующего пакета документов, который вносится после получения уведомления об утверждении бизнес-плана к проекту ГЧП.

      Результаты квалификационного отбора оформляются в виде заключения уполномоченного лица (организатора прямых переговоров) о соответствии либо несоответствии потенциального частного партнера квалификационным требованиям.

      Отраслевая экспертиза бизнес-плана по республиканским проектам государственно-частного партнерства проводится по форме Отраслевого заключения согласно приложению к настоящим Правилам.";

      дополнить пунктом 4-2 следующего содержания:

      "4-2. По проектам государственно-частного партнерства особой значимости, предусматривающим создание (реконструкцию) и (или) эксплуатацию объектов здравоохранения, в том числе концессионным проектам, к потенциальным частным партнерам, концессионерам или учредителям (участникам) нового юридического лица (консорциума), учрежденного в целях реализации проекта, предъявляется дополнительное (специальное) квалификационное требование о наличии опыта (опыта одного из учредителей (участников)) реализации проектов по строительству или эксплуатации технически сложных объектов здравоохранения.";

      дополнить приложением согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту инвестиционной политики Министерства здравоохранения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства здравоохранения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра здравоохранения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования.

      Министр здравоохранения
Республики Казахстан А. Цой

  Министр здравоохранения
Республики Казахстан
от 30 апреля 2021 года
№ ҚР ДСМ-37
  Приложение к Правилам
определения частного партнера
и заключения договора
государственно-частного
партнерства в области
здравоохранения

Форма Отраслевое заключение

      _____________________________________________________________
(указывается положительное либо отрицательное)

      1. Краткая информация по проекту государственно-частного партнерства (далее – ГЧП):

      1) наименование отраслевого государственного органа, проводящего отраслевую экспертизу (указывается наименование центрального отраслевого государственного органа;

      2) сфера (отрасль) реализации проекта (указывается сфера (отрасль) экономики);

      3) объект отраслевой экспертизы (указывается конкурсная документация либо бизнес-план к проекту ГЧП);

      4) наименование проекта ГЧП (указывается наименование проекта ГЧП, отражающее суть планируемого проекта);

      5) мощность проекта ГЧП (указывается мощность проекта в соответствующих единицах измерения);

      6) место реализации (указывается место реализации проекта (адрес либо требования, либо описание местоположения);

      7) объект ГЧП (указывается наименование и основная информация об объекте ГЧП);

      8) сроки и этапы реализации (указываются сроки и этапы реализации проекта в годах);

      9) стоимость проекта (указывается предполагаемая стоимость проекта в тысячах тенге, планируемая стоимость источников возмещения затрат и получения доходов, предполагаемые меры государственной поддержки и формы участия государства в соответствии с Законом);

      10) результат проекта (указывается прямой и конечный результат проекта ГЧП).

      2. Основной раздел (содержит результаты оценки (положительно либо отрицательно) по каждому из нижеуказанных подразделов):

      1) оценка проблем текущего состояния отрасли, которые влияют на ее дальнейшее развитие;

      2) оценка соответствия целей проекта ГЧП решению существующих проблем в отрасли;

      3) оценка соответствия проекта ГЧП документам Системы государственного планирования, в том числе указание на наличие потребности в товарах, работах и услугах в соответствующей отрасли (сфере, регионе), а также наличия предполагаемого конечного результата проекта ГЧП, соответствия поручениям либо актам Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан;

      4) оценка технической сложности и (или) уникальности проекта ГЧП;

      5) оценка принадлежности объекта ГЧП к перечню объектов, не подлежащих передаче для реализации государственно-частного партнерства, в том числе в концессию, утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 ноября 2017 года № 710;

      6) оценка ситуации в отрасли в случаях реализации проекта ГЧП и отсутствия такой реализации;

      7) оценка распределения выгод от реализации проекта ГЧП;

      8) оценка технологических, технических решений, предусмотренных в конкурсной документации, в том числе график реализации;

      9) оценка планируемых физических параметров и технических характеристик объекта, создаваемого в результате реализации проекта ГЧП.

      3. Выводы по результатам отраслевого заключения (в выводах указывается позиция отраслевого государственного органа о поддержке проекта ГЧП по результатам проведенной оценки (положительное заключение) либо о неподдержке проекта ГЧП по результатам проведенной оценки (отрицательное заключение).