"Сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарттарын бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ нормативтік қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2021 жылғы 12 шілдедегі № 8-НҚ нормативтік қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 13 шілдеде № 23483 болып тіркелді

"Сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарттарын бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ нормативтік қаулысына өзгерістер енгізу туралы

      "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына сәйкес Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті (бұдан әрі - Есеп комитеті) ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарттарын бекіту туралы" Есеп комитетінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ нормативтік қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13647 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында:

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуын бақылау шеңберінде мемлекеттік аудит нәтижелерін жоспарлы тәртіппен тануды облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссияларында, ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшелерінде Есеп комитетінің сапа бақылауын жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшесі жүзеге асырады.";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Тиімділік, сәйкестік мемлекеттік аудитінің нәтижелерін тану рәсімі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуы тұрғысынан мынадай:

      1) Аудит бағдарламасында көзделген қосымша мәселелерді ескере отырып, мәселелерді (қосымша мәселелерді ескере отырып, мәселелердің отыз пайызынан астамын) қамтудың және ашудың толықтығы;

      2) аудиторлық іріктеменің негіздемелері мен нәтижелерінің болмауы;

      3) аудиторлық дәлелдемелердің толықтығы мен анықтығы (екі және одан да көп фактілер бойынша);

      4) мемлекеттік аудитті жүргізу барысында анықталмаған және аудиторлық есепте көрсетілмеген бұзушылықтар фактілерінің белгіленуі, бұзушылықтарды тіркеу бойынша талаптарды сақтамау (екі және одан да көп фактілер бойынша);

      5) анықталған бұзушылықтардың жіктелуінің дұрыстығы өлшемшарттары (бұдан әрі – өлшемшарттар) негізінде жүргізіледі.

      Аудиторлық есеп осы тармақта көзделген үш және одан да көп өлшемшарттар бойынша сәйкессіздіктер анықталған жағдайда мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп танылады.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Қаржылық есептілікке мемлекеттік аудит жүргізу нәтижелерін тану рәсімі мынадай:

      1) шоғырландырылған қаржылық есептілік бойынша пікір білдіру мүмкіндігін қамтамасыз ету үшін қаржылық есептілік аудитімен компоненттерді қамтудың жеткілікті болуы;

      2) операциялардың белгілі бір кластары, шоттар сальдосы мен ашып көрсетулер үшін бекітулер деңгейінде елеулі бұрмаланушылықтар тәуекелдеріне бағалау жүргізу;

      3) аудиторлық іріктеменің негіздемелері мен нәтижелерінің болмауы;

      4) аудиторлық дәлелдемелердің толықтығы мен анықтығы (екі және одан да көп фактілер бойынша);

      5) анықталған бұзушылықтардың жіктелуінің дұрыстығы;

      6) қаржылық есептілік бойынша білдірілген пікірдің негізділігі өлшемшарттары негізінде жүргізіледі.

      Аудиторлық есеп:

      1) осы тармақтың 1) - 5) тармақшаларында көрсетілген екі және одан да көп өлшемшарттар бойынша;

      2) осы тармақтың 6) тармақшасында көрсетілген өлшемшарт бойынша сәйкессіздіктер анықталған кезде мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп танылады.";

      9-тармақ алып тасталсын;

      осы Рәсімдік стандартқа қосымша осы нормативтік қаулыға қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының сапа бақылауын жүзеге асыруы бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Стандарт сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары (бұдан әрі – МАҚБ органдары) жүргізетін тиімділік аудитінің (алдын ала, ағымдағы және кейіннен бағалауды қоспағанда) құрамында жүргізілетін мемлекеттік аудиттің және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шараларының нәтижелері бойынша мемлекеттік аудиторлар мен мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының өзге де лауазымды адамдары жасайтын құжаттардың, мемлекеттік аудитті жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен (немесе) сарапшылардың қорытындыларының (материалдарының) сапасын бақылауды жүзеге асыруға және оның нәтижелерін ресімдеуге қойылатын рәсімдік талаптарды қамтиды.";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Стандарттың мақсаты сыртқы МАҚБ органдары қызметінің және мемлекеттік аудиторлар мен мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының өзге де лауазымды адамдарының, сондай-ақ мемлекеттік аудитті және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шараларын жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен сарапшылардың қызметінің мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына, сондай-ақ Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2020 жылғы 30 шілдедегі 6-НҚ нормативтік қаулысымен бекітілген Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21070 болып тіркелген, бұдан әрі – МАҚБ қағидалары) сәйкестігін қамтамасыз ету болып табылады.";

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Стандарттың міндеті мемлекеттік аудиттің, сараптамалық-талдау іс-шараларының, мемлекеттік аудиторлар мен мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының өзге де лауазымды адамдары қызметінің және мемлекеттік аудитті және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шараларын жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен сарапшылардың қорытындыларының (материалдарының) сапасын бақылауды жүзеге асыру бойынша рәсімдік талаптарға қойылатын бірыңғай тәсілді белгілеу болып табылады.";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Осы Стандартта мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      сапа бақылауы – мемлекеттік аудиторлардың және мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының өзге де лауазымды адамдарының, мемлекеттік аудитті және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шараларын жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен (немесе) сарапшылардың жасайтын құжаттарын МАҚБ органдарының Жалпы және рәсімдік стандарттарында, сондай-ақ МАҚБ қағидаларында көзделген талаптардың сақталуы тұрғысынан тексеру мен (немесе) талдау түсініледі.";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. МАҚБ басшылары мемлекеттік аудиторлардың және мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының өзге де лауазымды адамдарының өздерінің қызметі барысында жасайтын құжаттарды МАҚБ қағидаларында айқындалған тәртіппен, тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкестігі мәніне үнемі тексеру жүргізу және (немесе) талдау жолымен сапа бақылауын ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.";

      17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. Сапа бақылауына сыртқы МАҚБ органдарының аудиторлық, сараптамалық-талдау қызметінің дайындық, негізгі және қорытынды кезеңдері, мемлекеттік аудиторлардың және мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының өзге де лауазымды адамдарының барлық қызметі, осы Стандартты қолдану жөніндегі әдіснамалық басшылыққа сәйкес өлшемшарттар негізінде мемлекеттік аудитті жүргізуге тартылған аудиторлық ұйымдар мен сарапшылардың қорытындылары (материалдары) жатқызылады.";

      30-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "30. Есеп комитетінің (Тексеру комиссиясының) аудиторлық іс-шараға жауапты мүшесінің басшылығымен дайындалған Аудиторлық қорытындының, Жиынтық тізілімнің, Қаулының және Нұсқаманың жобаларын мемлекеттік аудитті жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімше Есеп комитетінің (Тексеру комиссиясының) отырысы өткізілгенге дейін он жұмыс күні бұрын сапа бақылауына және құқықтық қамтамасыз етуге жауапты құрылымдық бөлімшелерге бір мезгілде жібереді.";

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының сараптамалық-талдау іс-шарасын жүргізуі бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында:

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Осы Стандарттың ережелері жүзеге асырылуы "Республикалық бюджет жобасына оның шығыстарының негізгі бағыттары бойынша алдын ала бағалау жүргізу қағидаларын бекіту және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 9 желтоқсандағы № 388 Жарлығымен, Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің (бұдан әрі - Есеп комитеті) 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ нормативтік қаулысымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13647 болып тіркелген) бекітілген Республикалық және жергілікті бюджеттердің атқарылуын ағымдағы бағалауды жүзеге асыру бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартымен және Республикалық бюджеттің атқарылуын кейіннен бағалауды жүзеге асыру бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартымен регламенттелген алдын ала, ағымдағы және кейіннен бағалау шеңберінде қорытындылар жүргізуге және дайындауға қолданылмайды.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Сараптамалық-талдау іс-шарасы сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының бюджетті жоспарлау мен атқарудың, бюджет қаражатын, мемлекет активтерін (Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының және Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің активтерін қоспағанда) және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің активтерін басқару мен пайдаланудың тиімділігін, Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының іске асырылуын талдауға, бағалауға, сондай-ақ олардың экономиканың (немесе экономиканың жекелеген саласының), тәуекелдерді басқару жүйесіне негізделген әлеуметтік саланың дамуына әсерін зерттеуге бағытталған сараптамалық-талдау қызметін іске асыру нысанын білдіреді.

      Сараптамалық-талдау іс-шарасын сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары сараптамалық-талдау іс-шарасының объектісіне шықпай, оларды сараптамалық-талдау іс-шарасы басталғанға дейін екі жұмыс күнінен кешіктірмей хабардар ету арқылы жүзеге асырады.";

      31-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "31. Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органы басшысының шешімімен сараптамалық-талдау іс-шарасының нәтижелері оның қорытындысы бойынша жасалған тұжырымдар мен ұсынымдарды өздеріне қатысты бөлігінде зерделеу үшін уәкілетті органдарға (лауазымды адамдарға) және (немесе) сараптамалық-талдау іс-шарасының объектілеріне ол аяқталғаннан кейін бес жұмыс күні ішінде жіберіледі.

      Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары сараптамалық-талдау іс-шарасы объектісімен оның нәтижелерін талқылайды, олар бойынша шешім ұсынымдық сипатта болады.".

      2. Есеп комитетінің Сапа бақылауы, әдіснама және аудит бөлімі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы нормативтік қаулының Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы нормативтік қаулының Есеп комитетінің интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы нормативтік қаулының орындалуын бақылау Есеп комитетінің аппарат басшысына жүктелсін.

      4. Осы нормативтік қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Республикалық бюджеттің атқарылуын
бақылау жөніндегі есеп комитеті
Төрағасының міндетін атқарушы
Ә. С. Бергенев

  2021 жылғы 12 шілдедегі
№ 8-НҚ
Нормативтік қаулыға
Қосымша
  Мемлекеттік аудит және
қаржылық бақылау
органдарының қызметіне
бағалау жүргізу бойынша
сыртқы мемлекеттік аудиттің
және қаржылық бақылаудың
рәсімдік стандартына
қосымша
  Нысан

Мемлекеттік аудит нәтижелерін мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкестігіне танымау қорытындылары бойынша сараптамалық қорытынды __________________________________________________________________________________ (аудиторлық есептің атауы, оның деректемелері)

Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарын сақтау мәніне өлшемшарттар Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес келмеудің анықталған фактілері

1



2



      Тұжырым: ______________________________________________________________

      Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау нәтижелерін тану рәсімін жүргізген мемлекеттік аудиторлар: ________________________________________________________
(лауазымы, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі, қолы)

О внесении изменений в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 31 марта 2016 года № 5-НҚ "Об утверждении процедурных стандартов внешнего государственного аудита и финансового контроля"

Нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 12 июля 2021 года № 8-НҚ. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 июля 2021 года № 23483

      В соответствии с подпунктом 2) пункта 2 статьи 8 Закона Республики Казахстан "О государственном аудите и финансовом контроле" Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет) ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в нормативное постановление Счетного комитета от 31 марта 2016 года № 5-НҚ "Об утверждении процедурных стандартов внешнего государственного аудита и финансового контроля" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 13647) следующие изменения:

      в Процедурном стандарте внешнего государственного аудита и финансового контроля по признанию результатов государственного аудита, утвержденном указанным нормативным постановлением:

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Признание результатов государственного аудита в плановом порядке в рамках контроля за соблюдением стандартов государственного аудита и финансового контроля осуществляется в ревизионных комиссиях областей, городов республиканского значения, столицы и уполномоченном органе по внутреннему государственному аудиту и его территориальных подразделениях структурным подразделением Счетного комитета, ответственным за проведение контроля качества.";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Процедура признания результатов государственного аудита эффективности, соответствия проводится на основе следующих критериев на предмет соблюдения стандартов государственного аудита и финансового контроля (далее – критерии):

      1) полнота охвата и раскрытия вопросов с учетом подвопросов, предусмотренных в Программе аудита (более тридцати процентов вопросов с учетом подвопросов);

      2) отсутствие обоснований и результатов аудиторской выборки;

      3) полнота и достоверность аудиторских доказательств (по двум и более фактам);

      4) установление фактов нарушений, не выявленных в ходе проведения государственного аудита и не отраженных в аудиторском отчете, несоблюдение требований по фиксированию нарушений (по двум и более фактам);

      5) правильность классификации выявленных нарушений.

      Аудиторский отчет признается не соответствующим стандартам государственного аудита и финансового контроля при установлении несоответствий по трем и более критериям, предусмотренным настоящим пунктом.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Процедура признания результатов государственного аудита финансовой отчетности проводится на основе следующих критериев:

      1) достаточность охвата аудитом финансовой отчетности компонентов для обеспечения возможности выражения мнения по консолидированной финансовой отчетности;

      2) проведение оценки рисков существенных искажений на уровне утверждений для определенных классов операций, сальдо счетов и раскрытий;

      3) отсутствие обоснований и результатов аудиторской выборки;

      4) полнота и достоверность аудиторских доказательств (по двум и более фактам);

      5) правильность классификации выявленных нарушений.

      6) обоснованность мнения, выраженного по финансовой отчетности.

      Аудиторский отчет признается не соответствующим стандартам государственного аудита и финансового контроля при установлении несоответствий:

      1) по двум и более критериям, указанным в подпунктах 1) - 5) настоящего пункта;

      2) по критерию, указанному в подпункте 6) настоящего пункта.";

      пункт 9 исключить;

      приложение к настоящему Процедурному стандарту изложить в редакции согласно приложению к настоящему нормативному постановлению;

      в Процедурном стандарте внешнего государственного аудита и финансового контроля по осуществлению контроля качества органами внешнего государственного аудита и финансового контроля, утвержденном указанным нормативным постановлением:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Стандарт содержит процедурные требования к осуществлению и оформлению контроля качества документов, составляемых государственными аудиторами и иными должностными лицами органов государственного аудита и финансового контроля по результатам государственного аудита и (или) экспертно-аналитических мероприятий в составе аудита эффективности (за исключением предварительной, текущей и последующей оценки), проводимых органами внешнего государственного аудита и финансового контроля (далее – органы ГАФК), заключений (материалов) привлеченных аудиторских организаций и (или) экспертов к проведению государственного аудита.";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Целью Стандарта является обеспечение соответствия деятельности органов внешнего ГАФК и деятельности государственных аудиторов и иных должностных лиц органов государственного аудита и финансового контроля, а также привлеченных аудиторских организаций и экспертов к проведению государственного аудита и (или) экспертно-аналитического мероприятия стандартам государственного аудита и финансового контроля, а также Правилам проведения внешнего государственного аудита и финансового контроля, утвержденным нормативным постановлением Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 30 июля 2020 года 6-НҚ (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 21070, далее – Правила ГАФК).";

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Задачей Стандарта является установление единого подхода к процедурным требованиям по осуществлению контроля качества государственного аудита, экспертно-аналитических мероприятий, деятельности государственных аудиторов и иных должностных лиц органов государственного аудита и финансового контроля, заключений (материалов) привлеченных аудиторских организаций и экспертов к проведению государственного аудита и (или) экспертно-аналитическим мероприятиям.";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. В настоящем Стандарте используются следующие понятия:

      контроль качества – проверка и (или) анализ документов, составляемых государственными аудиторами и иными должностными лицами органов государственного аудита и финансового контроля, привлеченными аудиторскими организациями и (или) экспертами к проведению государственного аудита и (или) экспертно-аналитического мероприятия на предмет соблюдения требований, предусмотренных в Общих и процедурных стандартах органов ГАФК, а также Правилах ГАФК.";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Руководители ГАФК обеспечивают организацию контроля качества путем проведения регулярных проверок и (или) анализа документов, составляемых государственными аудиторами и иными должностными лицами органов государственного аудита и финансового контроля в ходе своей деятельности, на предмет соответствия стандартам государственного аудита и финансового контроля в порядке, определенном Правилами ГАФК, на основе системы управления рисками.";

      пункт 17 изложить в следующей редакции:

      "17. Контролю качества подвергаются подготовительный, основной и заключительный этапы аудиторской, экспертно-аналитической деятельности органов внешнего ГАФК, вся деятельность государственных аудиторов и иных должностных лиц органов государственного аудита и финансового контроля, заключения (материалы) привлеченных аудиторских организаций и экспертов к проведению государственного аудита на основании критериев, согласно Методологическому руководству по применению настоящего Стандарта.";

      пункт 30 изложить в следующей редакции:

      "30. Проекты Аудиторского заключения, Сводного реестра, Постановления и Предписания, подготовленные под руководством Члена Счетного комитета (Ревизионной комиссии), ответственного за аудиторское мероприятие, структурным подразделением, ответственным за проведение государственного аудита за десять рабочих дней до проведения заседания Счетного комитета (Ревизионной комиссии), одновременно направляются в структурные подразделения, ответственные за контроль качества и правовое обеспечение.";

      в Процедурном стандарте внешнего государственного аудита и финансового контроля по проведению экспертно-аналитического мероприятия органами внешнего государственного аудита и финансового контроля, утвержденном указанным нормативным постановлением:

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Положения настоящего Стандарта не распространяются на проведение и подготовку заключений в рамках предварительной, текущей и последующей оценки, осуществление которых регламентировано Указом Президента Республики Казахстан от 9 декабря 2016 года № 388 "Об утверждении Правил проведения предварительной оценки проекта республиканского бюджета по основным направлениям его расходов и внесении изменений и дополнения в некоторые указы Президента Республики Казахстан", Процедурным стандартом внешнего государственного аудита и финансового контроля по осуществлению текущей оценки исполнения республиканского и местных бюджетов и Процедурным стандартом внешнего государственного аудита и финансового контроля по осуществлению последующей оценки исполнения республиканского бюджета, утвержденных нормативным постановлением Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет) от 31 марта 2016 года № 5-НҚ (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 13647).";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Экспертно-аналитическое мероприятие представляет собой форму реализации экспертно-аналитической деятельности органов внешнего государственного аудита и финансового контроля, направленную на анализ, оценку эффективности планирования и исполнения бюджета, управления и использования бюджетных средств, активов государства (за исключением активов Национального фонда Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан) и субъектов квазигосударственного сектора, реализации документов Системы государственного планирования в Республике Казахстан, а также исследования их влияния на развитие экономики (или отдельной отрасли экономики), социальной сферы, основанные на системе управления рисками.

      Экспертно-аналитическое мероприятие осуществляется органами внешнего государственного аудита и финансового контроля без выхода на объект экспертно-аналитического мероприятия, путем уведомления их не позднее, чем за два рабочих дня до начала экспертно-аналитического мероприятия.";

      пункт 31 изложить в следующей редакции:

      "31. По решению руководителя органа внешнего государственного аудита и финансового контроля результаты экспертно-аналитического мероприятия в срок в течение пяти рабочих дней после его завершения направляются уполномоченным органам (должностным лицам) и (или) объектам экспертно-аналитического мероприятия для изучения сделанных по его итогам выводов и рекомендаций в части, их касающейся.

      Органы внешнего государственного аудита и финансового контроля обсуждают с объектом экспертно-аналитического мероприятия его результаты, решение по которым носит рекомендательный характер.".

      2. Отделу контроля качества, методологии и аудита Счетного комитета в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего нормативного постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего нормативного постановления на интернет-ресурсе Счетного комитета.

      3. Контроль за исполнением настоящего нормативного постановления возложить на руководителя аппарата Счетного комитета.

      4. Настоящее нормативное постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Председателя Счетного комитета
по контролю за исполнением
республиканского бюджета
А. Бергенев

  Приложение
к нормативному постановлению
от 12 июля 2021 года № 8-НҚ
  Приложение
к Процедурному стандарту
внешнего государственного
аудита и финансового контроля
по проведению оценки
деятельности органов
государственного аудита
и финансового контроля
  Форма

Экспертное заключение по итогам непризнания результатов государственного аудита на соответствие стандартам государственного аудита и финансового контроля

      __________________________________________________________________________
_______ (наименование аудиторского отчета, его реквизиты)

Критерии на предмет соблюдения стандартов государственного аудита и финансового контроля

Установленные факты несоответствий стандартам государственного аудита и финансового контроля

1



2



      Вывод: ________________________________________________________________
Государственные аудиторы, проводившие процедуру признания результатов
государственного аудита и финансового контроля:
__________________________________________________________
(должность, фамилия, имя, отчество (при наличии), подпись)