Қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарын пайдалану туралы Ұлттық баяндаманы әзірлеу, сондай-ақ қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарын пайдалану туралы интерактивті баяндаманы әзірлеу және жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрінің м.а. 2021 жылғы 5 тамыздағы № 297 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 9 тамызда № 23904 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасының Экология кодексінің 23-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарын пайдалану туралы ұлттық баяндаманы, сондай-ақ Қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарын пайдалану туралы интерактивті баяндаманы әзірлеу және жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Экологиялық саясат және тұрақты даму департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі қызметінің заң департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Экология, геология және табиғи ресурстар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Экология, геология және табиғи
ресурстар министрінің м.а.
А. Примкулов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы Ақпарат

      және қоғамдық даму министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ауыл шаруашылығы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Білім және ғылым министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Денсаулық сақтау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы Индустрия

      және инфрақұрылымдық

      даму министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қорғаныс министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Мәдениет және спорт министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикаcы

      Сауда және интеграция министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Сыртқы істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Төтенше жағдайлар министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш

      өнеркәсібі министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ішкі істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Экология, геология және
табиғи ресурстар
министрінің м.а.
2021 жылғы 5 тамыздағы
№ 297 бұйрығымен бекітілген

Қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарын пайдалану туралы Ұлттық баяндаманы әзірлеу, сондай-ақ қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарын пайдалану туралы интерактивті баяндаманы әзірлеу және жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының Табиғи ресурстарын пайдалану туралы Ұлттық баяндаманы әзірлеу, сондай-ақ Қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарын пайдалану туралы интерактивті баяндаманы әзірлеу және жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Ұлттық баяндама) Қазақстан Республикасы Экология кодексінің (бұдан әрі – Экология кодексі) 23-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді (бұдан әрі – Қағидалар) және Қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарды пайдалану туралы Ұлттық баяндаманы әзірлеу, Қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарын пайдалану туралы интерактивті баяндама (бұдан әрі – Интерактивті баяндама) әзірлеу және жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. Ұлттық баяндама Қазақстан Республикасының аумағындағы нақты экологиялық жағдайлар және оны жақсарту бойынша қолданылатын шаралар туралы халықты хабардар ету мақсатында жыл сайынғы негізде жасалатын Қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының Табиғи ресурстарын пайдалану туралы талдамалық есеп болып табылады.

      3. Ұлттық баяндама мемлекеттік экологиялық ақпарат қорының ақпарат көзі болып табылады. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган қолда бар деректердің, сондай-ақ орталық мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдар ұсынған ақпараттың негізінде Ұлттық баяндаманы әзірлеуді және Қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының Табиғи ресурстарын пайдалану туралы интерактивті баяндаманы жыл сайын әзірлеуді ұйымдастырады. Ұлттық баяндаманы әзірлеу жөніндегі, интерактивті баяндаманы әзірлеу және жүргізу жөніндегі қызметті қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның ведомствоға бағынысты ұйымы (бұдан әрі – ведомстволық бағынысты ұйым) жүзеге асырады.

      4. Ұлттық баяндама мен Интерактивті баяндама мемлекеттік және орыс тілдерінде әзірленеді.

2-тарау. Ұлттық баяндаманы жасау үшін орталық мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдардың ақпарат беру тәртібі

      5. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган жыл сайын есептілік жылдан кейінгі жылдың 31 қаңтарынан кешіктірмей орталық мемлекеттік органдарға (Ұлттық баяндаманы әзірлеу мақсаттары үшін талап етілетін деректердің сипатына қарай), сондай-ақ облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарына Ұлттық баяндаманы әзірлеу үшін ақпарат беру туралы сұратулар жібереді.

      6. Мемлекеттік органдар жыл сайын есепті жылдан кейінгі жылдың 1 наурызына дейін Ұлттық баяндаманы жасау үшін ақпарат ұсынады.

      7. Қоршаған ортаны қорғау, "жасыл экономиканы" дамыту, қалдықтармен (коммуналдық, медициналық және радиоактивті қалдықтарды қоспағанда) жұмыс істеу, табиғи ресурстарды қорғау, олардың ұтымды пайдаланылуын бақылау және қадағалау саласындағы уәкілетті орган мыналар бойынша ақпаратты дайындауды ұйымдастырады:

      1) қоршаған орта жай-күйiнiң мониторингiн;

      2) өндіру және тұтыну қалдықтарын басқаруды;

      3) парниктiк газдардың және озонды бұзатын заттарды тұтынудың мониторингін;

      4) климаттың және Жердiң озон қабатының мониторингін;

      5) жойылуы қиын органикалық ластауыштар;

      6) мемлекеттік экологиялық бақылауды;

      7) мемлекеттік экологиялық сараптаманы;

      8) қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсаттарға;

      9) міндетті экологиялық аудитті;

      10) қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастықты;

      11) қоршаған ортаны қорғау саласындағы ғылыми зерттеулерді;

      12) мемлекеттік экологиялық саясатты және Қазақстан Республикасының Табиғи ресурстарын пайдалану саласындағы саясатты, оның ішінде Қазақстан Республикасының "жасыл экономикаға" көшуі және орнықты даму бөлігінде іске асыруды;

      13) климаттың өзгеруінің әсерлері, климаттың өзгеруінің болжанатын әсерлері, климаттың өзгеруіне осалдылық және климаттың өзгеруіне бейімделу жөніндегі шаралар туралы ақпаратты ұсынады.

      8. Көмірсутектер, уран өндіру, мұнай өнімдерін өндіру, атом энергиясын пайдалану саласындағы, жаңартылатын энергия көздерін пайдалануды қолдау саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру бойынша, сондай-ақ электр энергетикасы саласындағы басшылықты, газды өндіруді, тасымалдауды (тасуды), сақтауды және көтерме саудада өткізуді, сондай-ақ тауарлық және сұйытылған мұнай газын бөлшек саудада өткізу мен тұтынуды мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган, магистральдық құбыр саласындағы басшылық және салааралық үйлестіру мынадай ақпаратты ұсынады:

      1) электр энергиясын өндіру және олардың динамикасын талдау;

      2) атом, мұнай-химия өнеркәсібінің, мұнай-газ саласының энергия сыйымдылығы және оның төмендеу немесе жоғарылау динамикасы;

      3) жаңартылатын энергия көздері;

      4) мұнай - газ, мұнай-газ химиясы өнеркәсібінің көрсеткіштері (шикізатты өндіру, өндіру және қайта өңдеу);

      5) атом өнеркәсібініің көрсеткіштері;

      6) мұнай өнімдерін өндіру;

      7) газбен жабдықтау;

      8) көмірсутектерді өндіру, уран өндіру;

      9) ядролық және радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы саясат, аумақтарды (оның ішінде бұрынғы Семей сынақ полигонын) радиоэкологиялық зерттеу, атом энергиясын пайдалану саласындағы мемлекеттік бақылау мен қадағалау.

      9. Қатты пайдалы қазбалар саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган уран өндіруді қоспағанда, қатты пайдалы қазбалар бойынша ақпарат береді.

      10. Орман қорын күзету, қорғау, пайдалану, ормандарды молықтыру және орман өсіру саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган мынадай ақпарат береді:

      1) орман қорының жалпы сипаттамасы;

      2) ормандар мен орманмен көмкерілген жерлердің жалпы ауданы;

      3) ерекше қорғалатын табиғи аумақтардағы орман алаңдары;

      4) орман заңнамасы саласындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау;

      5) ормандарды молықтыру және орман өсіру (орманды қалпына келтіру);

      6) мемлекеттік орман қоры учаскелеріне орман пайдалануға рұқсат беру бойынша ақпаратты ұсынады.

      11. Жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және орнықты пайдалану саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган:

      1) жануарлар дүниесінің жалпы сипаттамасы;

      2) жануарлардың сирек кездесетін және құрып кету қаупі төнген түрлерінің саны;

      3) жануарлардың жекелеген түрлері санының өзгеру үрдісі;

      4) аңшылық шаруашылығын дамытудың негізгі мәселелері;

      5) балық шаруашылығын дамытудың негізгі мәселелері

      6) жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану саласындағы бақылау және қадағалау;

      7) фауна мен флораның жалпы сипаттамасы, генетикалық ресурстар мен генофонд бойынша ақпарат;

      8) Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасының құрып кету қаупі төнген жабайы фауна мен флора түрлерімен халықаралық сауда туралы конвенцияға қосылуы туралы" Заңына сәйкес тарапы Қазақстан Республикасы болып табылатын, Жануарлардың сирек кездесетін және құрып кету қаупі төнген түрлерін, сондай-ақ құрып кету қаупі төнген жабайы фауна мен флора түрлерімен халықаралық сауда туралы конвенцияның қосымшаларына енгізілген түрлерді еріксіз және (немесе) жартылай ерікті жағдайларда ұстау және өсіру, сондай-ақ олармен сауда жасау.

      12. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган:

      1) ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың жалпы сипаттамасы;

      2) ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың алаңдары (мемлекеттік табиғи қорықтар, мемлекеттік ұлттық табиғи парктер, мемлекеттік табиғи резерваттар, мемлекеттік зоологиялық парктер, мемлекеттік ботаникалық бақтар, мемлекеттік дендрологиялық парктер, мемлекеттік табиғат ескерткіштері, мемлекеттік табиғи қаумалдар, мемлекеттік қорық аймақтары, мемлекеттік аймақтық табиғи парктер және Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде көзделген ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың өзге де түрлері);

      3) ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы бақылау және қадағалау бойынша ақпаратты ұсынады.

      13. Жер ресурстарын реттеу бойынша уәкілетті мемлекеттік орган:

      1) Қазақстан Республикасындағы жердің жай-күйі және оны пайдалану;

      2) жердің пайдаланылуы мен қорғалуын мемлекеттік бақылау туралы ақпартты ұсынады.

      14. Азаматтық қорғау саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган азаматтық қорғау саласы туралы ақпаратты ұсынады:

      1) табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде;

      2) табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және оларды жою жөнінде қолданылатын шараларға қолданылмайды.

      16. Жер қойнауын зерттеу жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган мына ақпаратты:

      1) республиканың минералдық-шикізат базасының жай-күйі және негізгі проблемалары туралы;

      2) жерасты суларын есепке алу бойынша;

      3) жер қойнауын зерттеу саласындағы бақылау бойынша ақпаратты ұсынады.

      17. Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы мемлекеттік орган санитариялық-эпидемиологиялық мониторинг нәтижелері (судың, атмосфералық ауаның, топырақтың жай-күйіне) туралы ақпарат ұсынады.

      18. Агроөнеркәсіптік кешенді дамыту саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган мына ақпаратты:

      1) ауыл шаруашылығы саласының жалпы сипаттамасы;

      2) ветеринария, өсімдіктерді қорғау және карантин бойынша өткізілген іс-шаралар;

      3) минералды және органикалық тыңайтқыштарды тұтыну, пестицидтерді енгізу;

      4) ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігі бойынша ақпаратты ұсынады.

      19. Коммуналдық шаруашылық саласындағы уәкілетті мемлекеттік органның ведомствосы халықтың жан басына шаққандағы тұрмыстық су тұтыну бойынша ақпаратын ұсынады.

      20. Су қорын пайдалану және қорғау, сумен жабдықтау және су бұру саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган:

      1) суды және оны пайдалануды мемлекеттік есепке алу;

      2) жер асты суларының есебі;

      3) су объектілерінің мемлекеттік мониторингі;

      4) су қорын пайдаланудың негізгі мәселелері;

      5) су қорын пайдалану және қорғау саласындағы мемлекеттік бақылау;

      6) ағынды сулар және тазарту құрылыстары бойынша ақпаратты ұсынады.

      21. Ғарыш қызметі саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган:

      1) "Байқоңыр" кешенінің ғарыштық-зымыран қызметінің әсеріне ұшыраған аумақтарға мониторинг нәтижелері;

      2) ғарыш мониторингі нәтижелері жөніндегі ақпаратты ұсынады.

      22. Білім беру саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган:

      1) экологиялық білім және ағарту;

      2) білім берудің барлық деңгейлерінде экологиялық білімді насихаттау;

      3) экологиялық мәдениетті қалыптастыру жөніндегі ақпаратты ұсынады.

      23. Ғылым саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган қоршаған ортаны қорғау саласындағы ғылыми зерттеулер бойынша ақпаратты ұсынады.

      24. Жол жүру қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган:

      1) пайдаланылатын отынның түрлері бойынша бөліністегі жол механикалық көлік құралдары паркінің құрамы;

      2) жол механикалық көлік құралдары паркінің орташа жасы бойынша ақпаратты ұсынады.

      25. Темір жол, автомобиль, ішкі су көлігі, сауда мақсатында теңізде жүзу, әуе кеңістігін пайдалану саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган:

      1) жолаушылар айналымы;

      2) жүк айналымы бойынша ақпаратты ұсынады.

      26. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары:

      1) қоршаған ортаның (атмосфералық ауаның, жер үсті және жер асты суларының, топырақтың) сапасы туралы;

      2) экологиялық проблемалар туралы (себептері, ағымдағы жағдайы және оларды шешу нұсқалары);

      3) қоршаған ортаға теріс антропогендік әсерді азайту жөніндегі іс-шаралар туралы;

      4) су ресурстары туралы;

      5) жер ресурстары (жер балансы, жерді алып қою) туралы;

      6) жер қойнауы ресурстары туралы;

      7) жануарлар мен өсімдіктер әлемі, биоәртүрлілік туралы;

      8) қалдықтар туралы (қалдықтардың пайда болуының негізгі көздері және олардың қысқаша сипаттамасы, жинақталған өнеркәсіптік қалдықтардың көлемі (өнеркәсіп саласы, қалдықтың түрі), жинақталған коммуналдық қалдықтардың көлемі, қалдықтарды қайта өңдеу және кәдеге жарату, қалдықтарды полигондарда көму; қалдықтарды санитариялық сақтау, халықты қатты тұрмыстық қалдықтарды әкетумен жабу);

      9) мемлекеттік экологиялық сараптама бойынша;

      10) II санаттағы объектілерге экологиялық рұқсаттар бойынша;

      11) қоршаған ортаға әсер ету туралы декларациялар бойынша;

      12) газдандыру туралы;

      13) электр энергиясын тұтыну, жылу энергиясын өндіру және тұтыну және олардың динамикасын талдау туралы;

      14) электр станциялары мен жылу станцияларының отын шығыны (отын түрлері бойынша) және оның жылдар бойынша динамикасы туралы;

      15) жаңартылатын энергия көздері туралы;

      16) қоршаған орта сапасының нысаналы көрсеткіштеріне қол жеткізу және барлық тиісті индикаторлардың нақты нәтижелері туралы;

      17) жергілікті деңгейде мемлекеттік экологиялық саясатты іске асыру барысы туралы;

      18) облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарының қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жоспарын іске асыру барысы және осындай іс-шараларға жергілікті бюджеттің шығындары туралы;

      19) жергілікті бюджетке түскен қоршаған ортаға теріс әсер еткені үшін төлемнің жалпы сомасы туралы;

      20) жергілікті деңгейде тарихи ластану объектілерін анықтау, бағалау және жою туралы; климаттың өзгеру әсері, климаттың өзгеруінің болжамды әсері, климаттың өзгеруіне осалдық, климаттың өзгеруіне бейімделу жөнінде қабылданған және жоспарланған шаралар туралы;

      21) "жасыл" экономика және орнықты даму:

      22) энергия тиімділігін арттыру, аз қалдықты өндірістер, жасыл инновацияларды енгізу және т. б. бойынша іске асырылған жобалар бойынша ақпаратты ұсынады.

      27. Орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның сұратуына сәйкес міндеттер бөлінісінде орнықты даму мақсаттарын іске асыру бойынша ақпаратты, сондай-ақ Қоршаған ортаның жай-күйі туралы және Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарын пайдалану туралы ақпаратты қосымша ұсынады.

      28. Орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға ұсынатын ақпарат қажетті қосалқы материалдармен (кестелер, диаграммалар, графиктер, суреттер, фотосуреттер) толықтырылған талдамалық жазба түрінде қалыптастырылады.

3-тарау. Ұлттық баяндаманы әзірлеу тәртібі

      29. Ұлттық баяндама қоршаған орта мен табиғи ресурстардың сапалық және сандық сипаттамалары, антропогендік әсер, мемлекеттік саясатты, статистикалық, сараптамалық, ғылыми және өзге де ақпаратты іске асыру туралы деректерді талдауға негізделеді, экологиялық сала мен сабақтас салалардың даму деңгейін көрсетеді, экологиялық проблемалар мен оларды шешудің ықтимал нұсқаларын айқындайды.

      30. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары ұсынған ақпаратты жинауды, қорытуды, талдауды ұйымдастырады.

      31. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган қарауға келіп түскен күннен бастап күнтізбелік 30 күннен кешіктірмей ақпаратты қарайды және ескертулер болған жағдайда қосымша сұратулар жібереді.

      Нақты, толық және жан-жақты ақпарат негізінде Ұлттық баяндаманы әзірлеуді қамтамасыз ету мақсатында қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган тиісті орталық мемлекеттік органдарға, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарына қосымша анықтамалар жібереді.

      Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органнан қосымша сұрату алған күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға тиісті ақпаратты жібереді.

      32. Ақпарат мемлекеттік органдардың электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесі немесе электрондық құжаттың қағаз көшірмесін ұсыну қажеттілігінсіз бұлтты құжат айналымы арқылы ұсынылады.

      33. Ұлттық баяндамада мынадай мәліметтер қамтылуға тиіс:

      1) қоршаған орта мен табиғи ресурстардың сапалық және сандық сипаттамалары туралы (алдыңғы ұқсас кезеңмен салыстырғанда ағымдағы ахуалды талдау, қоршаған орта мен табиғи ресурстар сапасының тиісті көрсеткіштерінің динамикасы);

      2) қоршаған ортаға антропогендік әсер ету туралы (өткен ұқсас кезеңмен салыстырғанда ағымдағы ахуалды талдау, антропогендік әсердің тиісті көрсеткіштерінің динамикасы), негізгі қоғамдық маңызы бар экологиялық проблемалардың сипаттамасы және оларды шешудің ықтимал нұсқалары туралы ақпаратты ұсынады;

      3) қоршаған орта сапасының нысаналы көрсеткіштері туралы мәліметтерді қоса алғанда, өңірлердегі экологиялық жағдай туралы ақпарат қамтылуға тиіс;

      4) есептілік кезеңде Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасына енгізілген өзгерістер туралы;

      5) қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды пайдалану саласындағы, оның ішінде Қазақстан Республикасының "жасыл" экономикаға көшуі, орнықты даму, жұртшылықтың экологиялық ақпаратқа қол жеткізу және Қазақстан Республикасының Қоршаған ортаны қорғау мен орнықты даму мәселелерін қозғайтын шешімдерді қабылдауға қатысу құқықтарын қамтамасыз ету бөлігіндегі мемлекеттік саясаттың іске асырылуына шолу;

      6) климаттың өзгеруінің әсері, климаттың өзгеруінің болжамды әсері, климаттың өзгеруіне осалдық және климаттың өзгеруіне бейімделу бойынша шаралар туралы;

      7) Қазақстан Республикасының Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық міндеттемелерінің орындалуы туралы.

      Статистикалық, сараптамалық, ғылыми және өзге де ақпарат Ұлттық баяндамада ақпарат көзі көрсетіле отырып келтіріледі.

      34. Ұлттық баяндаманың жобасын қалыптастырғаннан кейін қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган есептілік жылдан кейінгі жылдың 1 қыркүйегіне дейін оны өзінің ресми интернет-ресурсында орналастырады және оны орталық мемлекеттік органдарға, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарына келісуге жібереді.

      35. Орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары күнтізбелік он бес күн ішінде ұлттық баяндаманың жобасын келіседі немесе қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға өз ескертпелері мен ұсыныстарын жібереді.

      36. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган есепті жылдан кейінгі жылдың 1 қазанына дейінгі мерзімде алынған ескертулерді ескере отырып, ұлттық баяндаманың жобасын пысықтайды және пысықталған жобаны орталық мемлекеттік органдарға, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарына қайта келісуге жібереді.

      37. Орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары Ұлттық баяндаманың пысықталған жобасын оны қайта келісуге алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде келіседі.

      38. Ұлттық баяндаманың түпкілікті нұсқасы қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның ресми интернет-ресурсында жыл сайын, есепті жылдан кейінгі жылдың 10 желтоқсанына дейін қазақ және орыс тілдерінде орналастырылады және орналастырылған кезден бастап кемінде үш жыл қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның ресми интернет-ресурсында ашық қолжетімділікте болады. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган баяндаманың жариялануы туралы ақпаратты бұқаралық ақпарат құралдарында, әлеуметтік желілерде және басқа да ақпараттық алаңдарда орналастырады.

4-тарау. Интерактивті баяндаманы әзірлеу және жүргізу тәртібі

      39. Қоршаған ортаның жай-күйі туралы және табиғи ресурстарды пайдалану туралы ақпаратты адамдар кең тобының түсінуі үшін қолжетімді нысанда тарату мақсатында және жұртшылықтың мұндай ақпаратқа қол жеткізуін кеңейту үшін қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган өткен жылғы Ұлттық баяндама базасында интерактивті баяндаманы жыл сайын әзірлеуді және жүргізуді ұйымдастырады.

      40. Ведомствоға бағынысты ұйымы қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша Интерактивті баяндаманың құрылымы мен мазмұнын айқындайды, графикалық дизайн (схемалар, карталар, графиктер) әзірлеуді және иллюстрациялар жасауды қамтамасыз етеді.

      41. Интерактивті баяндаманың құрылымы мен баяндалу тілі Ұлттық баяндаманың құрылымы мен мазмұнын жұртшылық үшін кеңінен баяндау мүддесінде бейімдеу нәтижелері болып табылады.

      42. Интерактивті баяндама мынадай:

      1) қоршаған орта мен табиғи ресурстардың сапалық және сандық сипаттамалары туралы;

      2) негізгі қоғамдық маңызы бар экологиялық проблемаларды қоса алғанда, қоршаған ортаға тигізетін антропогендік әсерлер туралы;

      3) қоршаған орта сапасының нысаналы көрсеткіштері туралы мәліметтерді қоса алғанда, аймақтардағы экологиялық жағдай туралы;

      4) есептілік кезеңде Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасына енгізілген өзгерістер туралы;

      5) мемлекеттік экологиялық саясатты және Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарын пайдалану саласындағы, оның ішінде Қазақстан Республикасының "жасыл" экономикаға көшуі және орнықты даму бөлігіндегі саясатты іске асыру туралы;

      6) климаттың өзгеруінің әсері, климаттың өзгеруінің болжамды әсері, климаттың өзгеруіне осалдық және климаттың өзгеруіне бейімделу жөніндегі шаралар туралы;

      7) Қазақстан Республикасының Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық міндеттемелерінің орындалуы туралы инфографикадан тұрады.

      43. Ұлттық баяндаманың толық версиясында ақпараттың қайталануын болдырмау үшін мәтін көлемін қысқарту және ақпаратты қабылдауды жеңілдету мақсатында Интерактивті баяндама ішкі айқас сілтемелер, сондай-ақ сыртқы ресурстарға сілтемелер жүйесін қамтиды.

      44. Ведомствоға бағынысты ұйым Интерактивті баяндаманы әзірлеудің барлық кезеңдерінде оның жобасын Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органмен келіседі.

      45. Интерактивті баяндама қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның сайтында жыл сайын, Ұлттық баяндама жарияланған жылдан кейінгі жылдың 31 тамызына дейін орналастырылады. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның сайтында жыл сайын, Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті орган Интерактивті баяндаманың орналастырылғаны туралы ақпаратты бұқаралық ақпарат құралдарында, әлеуметтік желілерде және басқа да ақпараттық алаңдарда оларға сәйкес ақпараттық өнімді алға жылжыту тәсілдерін пайдалана отырып таратады.

Об утверждении правил разработки Национального доклада о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан, а также разработки и ведения Интерактивного доклада о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан

Приказ и.о. Министра экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 5 августа 2021 года № 297. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 августа 2021 года № 23904

      В соответствии с пунктом 2 статьи 23 Экологического кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки Национального доклада о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан, а также разработки и ведения Интерактивного доклада о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан.

      2. Департаменту экологической политики и устойчивого развития Министерства экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в юридический департамент службы Министерства экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий согласно подпунктам 1) и 2) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      И.о. министра экологии, геологии и
природных ресурсов
Республики Казахстан
А. Примкулов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство информации и
общественного развития
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство сельского хозяйства
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство образования и науки
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство обороны
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство культуры и спорта
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство торговли и интеграции
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство иностранных дел
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
И.о. министра экологии,
геологии и природных ресурсов
Республики Казахстан
от 5 августа 2021 года № 297

Правила разработки Национального доклада о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан, а также разработки и ведения Интерактивного доклада о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработки Национального доклада о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан, а также разработки и ведения Интерактивного доклада о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 23 Экологического кодекса Республики Казахстан (далее – Экологический кодекс) и определяют порядок разработки Национального доклада о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан (далее – Национальный доклад), разработки и ведения Интерактивного доклада о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан (далее – Интерактивный доклад).

      2. Национальный доклад является аналитическим отчетом о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан, который составляется на ежегодной основе в целях информирования населения о фактической экологической ситуации на территории Республики Казахстан и мерах, принимаемых по ее улучшению.

      3. Национальный доклад является источником информации государственного фонда экологической информации. Уполномоченный орган в области охраны окружающей среды на основании имеющихся данных, а также информации, предоставленной центральными государственными органами и местными исполнительными органами, организует разработку Национального доклада и ежегодную разработку Интерактивного доклада о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан. Деятельность по разработке Национального доклада, разработке и ведению Интерактивного доклада осуществляется подведомственной организацией уполномоченного органа в области охраны окружающей среды (далее – подведомственная организация).

      4. Национальный доклад и Интерактивный доклад разрабатываются на казахском и русском языках.

Глава 2. Порядок предоставления центральными государственными органами и местными исполнительными органами информации для составления Национального доклада

      5. Уполномоченный орган в области охраны окружающей среды ежегодно, не позднее 31 января года, следующего за отчетным, направляет в центральные государственные органы (в зависимости от характера данных, требующихся для целей разработки Национального доклада), а также в местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы запросы о предоставлении информации для разработки Национального доклада.

      6. Государственные органы ежегодно до 1 марта года, следующего за отчетным, предоставляют информацию для составления Национального доклада.

      7. Уполномоченный орган в области охраны окружающей среды, развития "зеленой экономики", обращения с отходами (за исключением коммунальных, медицинских и радиоактивных отходов), охраны, контроля и надзора за рациональным использованием природных ресурсов организует подготовку информации по:

      1) мониторингу состояния окружающей среды;

      2) управлению отходами производства и потребления;

      3) мониторингу парниковых газов и потребления озоноразрушающих веществ;

      4) мониторингу климата и озонового слоя Земли;

      5) стойким органическим загрязнителям;

      6) государственному экологическому контролю;

      7) государственной экологической экспертизе;

      8) разрешениям на эмиссии в окружающую среду;

      9) обязательному экологическому аудиту;

      10) международному сотрудничеству в области охраны окружающей среды;

      11) научным исследованиям в области охраны окружающей среды;

      12) реализации государственной экологической политики и политики в области использования природных ресурсов Республики Казахстан, в том числе в части перехода Республики Казахстан к "зеленой экономике" и устойчивого развития;

      13) воздействию изменения климата, прогнозируемых воздействиях изменения климата, уязвимости к изменению климата и мерах по адаптации к изменению климата.

      8. Уполномоченный государственный орган в области углеводородов, добычи урана, производства нефтепродуктов, использования атомной энергии, по реализации государственной политики в области поддержки использования возобновляемых источников энергии, а также осуществляющий руководство в области электроэнергетики, государственное регулирование производства, транспортировки (перевозки), хранения и оптовой реализации газа, а также розничной реализации и потребления товарного и сжиженного нефтяного газа, руководство и межотраслевую координацию в области магистрального трубопровода предоставляет следующую информацию:

      1) производство электрической энергии и анализ их динамики;

      2) энергоемкость атомной, нефтехимической промышленности, нефтегазовой отрасли и динамика ее снижения или повышения;

      3) возобновляемые источники энергии;

      4) показатели нефтегазовой, нефтегазохимической промышленности (добыча, производство и переработка сырья);

      5) показатели атомной промышленности;

      6) производство нефтепродуктов;

      7) газоснабжение;

      8) добыча углеводородов, добыча урана;

      9) политика в области обеспечения ядерной и радиационной безопасности, радиоэкологическое обследование территорий (в том числе бывшего Семипалатинского испытательного полигона), государственный контроль и надзор в области использования атомной энергии.

      9. Уполномоченный государственный орган в области твердых полезных ископаемых предоставляет информацию по твердым полезным ископаемым, за исключением добычи урана.

      10. Уполномоченный государственный орган в области охраны, защиты, пользования лесным фондом, воспроизводства лесов и лесоразведения предоставляет следующую информацию:

      1) общая характеристика лесного фонда;

      2) общая площадь лесов и лесопокрытых земель;

      3) площадь лесов в особо охраняемых природных территориях;

      4) государственный контроль и надзор в области лесного законодательства;

      5) воспроизводство лесов и лесоразведение (лесовосстановлению);

      6) разрешения на лесопользование на участки государственного лесного фонда.

      11. Уполномоченный государственный орган в области охраны, воспроизводства и устойчивого использования животного мира предоставляет следующую информацию:

      1) общая характеристика животного мира;

      2) количество редких и находящихся под угрозой исчезновения видов животных;

      3) тенденция изменения численности отдельных видов животных;

      4) основные проблемы развития охотничьего хозяйства;

      5) основные проблемы развития рыбного хозяйства;

      6) контроль и надзор в области охраны, воспроизводства и использования животного мира;

      7) общая характеристика фауны и флоры, информация по генетическим ресурсам и генофонду;

      8) содержание и разведение в неволе и (или) полувольных условиях редких и находящихся под угрозой исчезновения видов животных, а также видов.

      12. Уполномоченный государственный орган в области особо охраняемых природных территорий предоставляет следующую информацию:

      1) общая характеристика особо охраняемых природных территорий;

      2) площадь особо охраняемых природных территорий (государственные природные заповедники, государственные национальные природные парки, государственные природные резерваты, государственные зоологические парки, государственные ботанические сады, государственные дендрологические парки, государственные памятники природы, государственные природные заказники, государственные заповедные зоны, государственные региональные природные парки и иные виды особо охраняемых природных территорий, предусмотренные законодательными актами Республики Казахстан);

      3) контроль и надзор в области особо охраняемых природных территорий.

      13. Уполномоченный государственный орган в области регулирования земельных отношений предоставляет следующую информацию:

      1) состояние и использование земель в Республике Казахстан;

      2) государственный контроль за использованием и охраной земель.

      14. Уполномоченный государственный орган в сфере гражданской защиты предоставляет информацию о:

      1) чрезвычайных ситуациях природного и техногенного характера;

      2) принимаемых мерах по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера.

      16. Уполномоченный государственный орган по изучению недр предоставляет информацию:

      1) о состоянии и основных проблемах минерально-сырьевой базы республики;

      2) по учету подземных вод;

      3) по контролю в области изучения недр.

      17. Государственный орган в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения предоставляет информацию о результатах санитарно-эпидемиологического мониторинга (за состоянием воды, атмосферного воздуха, почвы).

      18. Уполномоченный государственный орган в области развития агропромышленного комплекса предоставляет информацию:

      1) общая характеристика отрасли сельского хозяйства;

      2) проведенные мероприятия по ветеринарии, защите и карантину растений;

      3) внесение минеральных и органических удобрений и пестицидов;

      4) урожайность сельскохозяйственных культур.

      19. Уполномоченный государственный орган в области коммунального хозяйства предоставляет информацию по бытовому потреблению воды в расчете на душу населения.

      20. Уполномоченный государственный орган в области использования и охраны водного фонда, водоснабжения и водоотведения предоставляет информацию:

      1) государственный учет вод и их использования;

      2) учет подземных вод;

      3) государственный мониторинг водных объектов;

      4) основные проблемы использования водного фонда;

      5) государственный контроль в области использования и охраны водного фонда;

      6) сточные воды и очистные сооружения.

      21. Уполномоченный государственный орган в области космической деятельности предоставляет информацию:

      1) результаты мониторинга территорий, подверженных влиянию ракетно-космической деятельности комплекса "Байконур";

      2) результаты космического мониторинга.

      22. Уполномоченный государственный орган в области образования предоставляет информацию:

      1) экологическое образование и просвещение;

      2) пропаганда экологических знаний на всех уровнях образования;

      3) формирование развитие экологической культуры;

      23. Уполномоченный государственный орган в области науки предоставляет информацию по научным исследованиям в области охраны окружающей среды.

      24. Уполномоченный государственный орган по обеспечению безопасности дорожного движения предоставляет информацию:

      1) состав парка дорожных механических транспортных средств в разбивке по видам используемого топлива;

      2) средний возраст парка дорожных механических транспортных средств;

      25. Уполномоченный государственный орган в области железнодорожного, автомобильного, внутреннего водного транспорта, торгового мореплавания, использования воздушного пространства предоставляет информацию:

      1) пассажирооборот;

      2) грузооборот.

      26. Местные исполнительные органы областей, города республиканского значения (столицы) предоставляют информацию:

      1) о качестве окружающей среды (атмосферного воздуха, поверхностных и подземных вод, почвы);

      2) об экологических проблемах (причины, текущая ситуация и варианты их решений);

      3) о мероприятиях по снижению негативного антропогенного воздействия на окружающую среду;

      4) о водных ресурсах;

      5) о земельных ресурсах (земельном балансе, изъятии земель);

      6) о ресурсах недр;

      7) о животном и растительном мире, биоразнообразии;

      8) об отходах (основные источники образования отходов и их краткая характеристика, объем накопленных промышленных отходов (отрасль промышленности, вид отхода), объем накопленных коммунальных отходов, переработка и утилизация отходов, захоронение отходов на полигонах; санитарное хранение отходов, покрытие населения вывозом твердых бытовых отходов);

      9) по государственной экологической экспертизе;

      10) по экологическим разрешениям на объекты II категорий;

      11) по декларациям о воздействии на окружающую среду;

      12) о газификации;

      13) о потреблении электрической энергии, производстве и потреблении тепловой энергии и анализ их динамики;

      14) о расходе топлива электростанций и тепловых станций (по видам топлива) и его динамика по годам;

      15) о возобновляемых источниках энергии;

      16) о достижении целевых показателях качества окружающей среды и фактических результатах всех соответствующих индикаторов;

      17) о ходе реализации на местном уровне государственной экологической политики;

      18) о ходе реализации плана мероприятий по охране окружающей среды местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы и расходах местного бюджета на такие мероприятия;

      19) об общей сумме платы за негативное воздействие на окружающую среду, поступившей в местный бюджет;

      20) о выявлении, оценке и ликвидации объектов исторического загрязнения на местном уровне; о воздействиях изменения климата, прогнозируемых воздействиях изменения климата, уязвимости к изменению климата, принятых и планируемых мерах по адаптации к изменению климата;

      21) "зеленая" экономика и устойчивое развитие;

      22) информация по реализованным проектам по повышению энергоэффективности, малоотходные производства, внедрение зеленых инноваций и т.д.

      27. Центральные государственные органы, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы в соответствии с запросом уполномоченного органа в области охраны окружающей среды дополнительно предоставляют информацию по реализации Целей устойчивого развития в разрезе задач, а также информацию о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов Республики Казахстан.

      28. Информация, предоставляемая уполномоченному органу в области охраны окружающей среды центральными государственными органами, местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы формируется в виде аналитической записки, дополненной необходимыми вспомогательными материалами (таблицы, диаграммы, графики, рисунки, фотографии).

Глава 3. Порядок разработки Национального доклада

      29. Национальный доклад основывается на анализе данных о качественных и количественных характеристиках окружающей среды и природных ресурсов, антропогенном воздействии, реализации государственной политики, статистической, экспертной, научной и иной информации, отражает уровень развития экологической сферы и смежных отраслей, определяет экологические проблемы и возможные варианты их решений.

      30. Уполномоченный орган в области охраны окружающей среды организует сбор, обобщение, анализ информации, предоставленной центральными государственными органами, местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы.

      31. Не позднее 30 календарных дней со дня поступления на рассмотрение уполномоченный орган в области охраны окружающей среды рассматривает информацию и, в случае наличия замечаний, направляет дополнительный запрос

      В целях обеспечения разработки Национального доклада на основе достоверной, полной и всесторонней информации уполномоченный орган в области охраны окружающей среды направляет дополнительные запросы в соответствующие центральные государственные органы, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы.

      В течение десяти календарных дней со дня получения дополнительного запроса от уполномоченного органа в области охраны окружающей среды центральные государственные органы, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы направляют соответствующую информацию в уполномоченный орган в области охраны окружающей среды.

      32. Информация предоставляется через единую систему электронного документооборота государственных органов либо облачный документооборот, без необходимости предоставления бумажной копии электронного документа.

      33. Национальный доклад должен содержать следующие сведения:

      1) о качественной и количественной характеристиках окружающей среды и природных ресурсов (анализ текущей ситуации по сравнению с предыдущим аналогичным периодом, динамика соответствующих показателей качества окружающей среды и природных ресурсов);

      2) об антропогенном воздействии на окружающую среду (анализ текущей ситуации по сравнению с предыдущим аналогичным периодом, динамика соответствующих показателей антропогенного воздействия), описание основных общественно-значимых экологических проблем и возможных вариантах их решений;

      3) об экологической обстановке в регионах, включая сведения о целевых показателях качества окружающей среды;

      4) об изменениях, внесенных в экологическое законодательство Республики Казахстан за отчетный период;

      5) обзор реализации государственной политики в области охраны окружающей среды и использования природных ресурсов, в том числе в части перехода Республики Казахстан к "зеленой" экономике, устойчивого развития, обеспечения прав общественности на доступ к экологической информации и на участие в принятии решений, затрагивающих вопросы охраны окружающей среды и устойчивого развития Республики Казахстан;

      6) о воздействиях изменения климата, прогнозируемых воздействиях изменения климата, уязвимости к изменению климата и мерах по адаптации к изменению климата;

      7) о выполнении международных обязательств Республики Казахстан в области охраны окружающей среды.

      Статистическая, экспертная, научная и иная информация приводится в Национальном докладе с указанием источника информации.

      34. После формирования проекта Национального доклада уполномоченный орган в области охраны окружающей среды до 1 сентября года, следующего за отчетным, размещает его на своем официальном интернет-ресурсе и направляет его на согласование в центральные государственные органы, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы.

      35. Центральные государственные органы, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы в течение пятнадцати календарных дней согласовывают проект Национального доклада либо направляют в уполномоченный орган в области охраны окружающей среды свои замечания и предложения.

      36. Уполномоченный орган в области охраны окружающей среды в срок до 1 октября года, следующего за отчетным, дорабатывает проект Национального доклада с учетом полученных замечаний и направляет доработанный проект на повторное согласование в центральные государственные органы, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы.

      37. Центральные государственные органы, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы согласовывают доработанный проект Национального доклада в течение пяти рабочих дней со дня его получения на повторное согласование.

      38. Окончательный вариант Национального доклада размещается на официальном интернет-ресурсе уполномоченного органа в области охраны окружающей среды на казахском и русском языках ежегодно, до 10 декабря года, следующего за отчетным, и находится в открытом доступе на официальном интернет-ресурсе уполномоченного органа в области охраны окружающей среды не менее трех лет с момента размещения. Уполномоченный орган в области охраны окружающей среды размещает информацию о публикации доклада в средствах массовой информации, социальных сетях и на других информационных площадках.

Глава 4. Порядок разработки и ведения Интерактивного доклада

      39. В целях распространения информации о состоянии окружающей среды и об использовании природных ресурсов в форме, доступной для понимания широким кругом лиц, и для расширения доступа общественности к такой информации уполномоченный орган в области охраны окружающей среды организует ежегодную разработку и ведение Интерактивного доклада на базе Национального доклада за предыдущий год.

      40. Подведомственная организация по согласованию с уполномоченным органом в области охраны окружающей среды определяет структуру и содержание Интерактивного доклада, обеспечивает разработку графического дизайна (схем, карт, графиков) и создание иллюстраций.

      41. Структура и язык изложения Интерактивного доклада являются результатами адаптации структуры и содержания Национального доклада в интересах его популярного изложения для общественности.

      42. Интерактивный доклад содержит инфографику:

      1) о качественной и количественной характеристиках окружающей среды и природных ресурсов;

      2) об антропогенном воздействии на окружающую среду, включая основные общественно значимые экологические проблемы;

      3) об экологической обстановке в регионах, включая сведения о целевых показателях качества окружающей среды;

      4) об изменениях, внесенных в экологическое законодательство Республики Казахстан за отчетный период;

      5) о реализации государственной экологической политики и политики в области использования природных ресурсов Республики Казахстан, в том числе в части перехода Республики Казахстан к "зеленой" экономике и устойчивого развития;

      6) о воздействиях изменения климата, прогнозируемых воздействиях изменения климата, уязвимости к изменению климата и мерах по адаптации к изменению климата;

      7) о выполнении международных обязательств Республики Казахстан в области охраны окружающей среды.

      43. Во избежание дублирования информации в полной версии Национального доклада, в целях сокращения объема текста и облегчения восприятия информации Интерактивный доклад включает в себя систему внутренних перекрестных ссылок, а также ссылок на внешние ресурсы.

      44. Подведомственная организация согласовывает с уполномоченным органом в области охраны окружающей среды проект Интерактивного доклада на всех этапах его разработки.

      45. Интерактивный доклад размещается на сайте уполномоченного органа в области охраны окружающей среды ежегодно, до 31 августа года, следующего за годом публикации Национального доклада. Уполномоченный орган в области охраны окружающей среды распространяет информацию о размещении Интерактивного доклада в средствах массовой информации, социальных сетях и на других информационных площадках, используя соответствующие им способы продвижения информационной продукции.