Доктриналарды (стратегияларды), мемлекеттік бағдарламаларды, кешенді жоспарларды, жол карталарын әзірлеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2021 жылғы 3 қыркүйектегі № 83 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 7 қыркүйекте № 24252 болып тіркелді.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 790 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің 8-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Доктриналарды (стратегияларды), мемлекеттік бағдарламаларды, кешенді жоспарларды, жол карталарын әзірлеу қағидалары бекітілсін.

      2. "Тұжырымдама, доктрина әзірлеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 11 маусымдағы № 211 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17139 болып тіркелген) күші жойылды деп танылсын.

      3. Стратегиялық талдау және даму департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
А. Иргалиев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Стратегиялық жоспарлау

      және реформалар агенттігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Президентінің Әкімшілігі

  Қазақстан Республикасы
  Ұлттық экономика министрінің
  2021 жылғы 3 қыркүйектегі
  № 83 Бұйрықпен
  бекітілген

Доктриналарды (стратегияларды), мемлекеттік бағдарламаларды, кешенді жоспарларды, жол карталарын әзірлеу қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Доктриналарды (стратегияларды), мемлекеттік бағдарламаларды, кешенді жоспарларды, жол карталарын әзірлеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қарашадағы №790 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің (бұдан әрі – МЖЖ) 8-тармағына сәйкес әзірленді және доктриналарды (стратегияларды), мемлекеттік бағдарламаларды, кешенді жоспарларды, жол карталарын әзірлеу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) әзірлеуші мемлекеттік орган – МЖЖ құжатын әзірлеуге жауапты мемлекеттік орган;

      2) бірлесіп орындаушы – Стратегияны әзірлеу және іске асыру бойынша ведомствоаралық өзара іс-қимыл жүзеге асырылатын, қызметтерінен өз өкілеттіктері мен функционалдық міндеттері шегінде мақсаттарға, нысаналы индикаторларға, міндеттер мен нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге жауаптылардың оларға қол жеткізуі байланысты болатын орталық мемлекеттік органдар, жергілікті атқарушы органдар, квазимемлекеттік сектор субъектілері, ведомстволық бағынысты және басқа да ұйымдар;

      3) доктрина (стратегия) – белгілі бір мәселе бойынша көзқарастар жүйесін, саяси қағидаттардың, пайым мен көзқарастардың жиынтығын айқындайтын және Қазақстан Республикасының Президентімен бекітілетін құжат;

      4) жол картасы – саланың/аяның жекелеген міндеттеріне қол жеткізуге арналған іс-шаралар жиынтығын қамтитын, қызметтің жекелеген бағыттары бойынша әзірленетін, ведомствоаралық сипатта болатын іске асыру сипатындағы құжат;

      5) кешенді жоспарлар – дамудың жекелеген маңызды салалық немесе өңірлік мәселелерін жедел шешуге арналған іс-шаралар жиынтығын қамтитын іске асыру сипатындағы құжат;

      6) мемлекеттік бағдарлама – негізінен дамудың идеологиялық, нормативтік және басқа да аспектілерін қозғайтын және елеулі қаржы ресурстарын бөлуді талап етпейтін жекелеген саясаттарды іске асырудың мақсаттарын, міндеттері мен тәсілдерін айқындайтын құжат.

2-тарау. Доктриналарды (стратегияларды) әзірлеу тәртібі

      3. Доктриналар (стратегиялар) Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмасы бойынша қауіпсіздік, сыртқы және ішкі саясат саласындағы, сондай-ақ ел дамуының қоғамдық маңызы бар мәселелері бойынша жалпыұлттық ұстанымдарды, ортақ көзқарастарды, мемлекеттік саясаттың стратегиялық бағытын тұжырымдау мақсатында әзірленеді.

      4. Доктринаның құрылымы мынадай бөлімдерді қамтиды:

      1) кіріспе;

      2) ағымдағы ахуалды талдау;

      3) негізгі ережелер: белгілі бір мәселе бойынша дамудың мақсаттары мен қағидаттары, пайымы және тәсілдері;

      4) қорытынды.

      5. Доктрина (стратегия) жобасын әзірлеу мынадай талаптар ескеріле отырып жүзеге асырылады:

      1) МЖЖ құжаттарын іске асыруға бағытталған;

      2) МЖЖ-ның жоғары тұрған құжаттарының мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ететін мақсаттар мен қағидаттарды қамтиды;

      3) қысқаша және нақты жазылады.

      6. Доктриналарды әзірлеу кезінде ғылыми-зерттеу ұйымдары, ғалымдар, сарапшылар, әртүрлі білім салаларының мамандары тартылады.

      7. "Кіріспе" бөлімінде доктринаны (стратегияны) әзірлеудің негіздемесі мен қажеттілігі көрсетіледі, доктринаның мәні ашып жазылады.

      8. "Ағымдағы ахуалды талдау" бөлімінде белгілі бір салалардағы қолданыстағы мемлекеттік саясаттың қалыптасқан көзқарастар жүйесін, қағидаттары мен бағыттарын талдау көрсетіледі.

      9. "Негізгі ережелер" бөлімінде мемлекеттік саясатты жүргізудің мақсаттары, қағидаттары, бағыттары, тәсілдері мен нысандары айқындалады, сондай-ақ оларды таңдаудың негіздемесі келтіріледі.

      Доктринаның (стратегияның) мақсаттарында белгілі бір мәселеде істердің түпкілікті қалаулы жағдайы көрсетіледі.

      Доктринаның (стратегияның) қағидаттарында мемлекеттік саясаттың ұсынылып отырған бағдарын іске асырудың негіздері мен қағидалары белгіленеді.

      Белгілі бір мәселе бойынша дамуды пайымдау осы мәселенің қағидаттарын, көзқарастарын білдіреді.

      Белгілі бір мәселе бойынша даму тәсілдері алға қойылған мақсатқа қол жеткізудің әдістерін, болжанатын (ықтимал) жолдарын білдіреді.

      10. "Қорытынды" бөлімінде доктринаны (стратегияларды) іске асырудың нәтижесінде елдің және қоғамның дамуында күтілетін оң өзгерістер көрсетілген жалпы тұжырымдар қамтылады.

      11. Доктринаның (стратегияның) жобасы әзірлеу сатысында мүдделі мемлекеттік органдармен келісіледі.

      12. Доктринаның (стратегияның) жобасы әзірлеу сатысында, мүдделі мемлекеттік органдарға келісуге жіберілгенге дейін оны мүдделі ұйымдармен, тұлғалармен және мемлекеттік органдармен талқылау үшін ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастырылады.

3-тарау. Мемлекеттік бағдарламаларды әзірлеу тәртібі

      13. Мемлекеттік бағдарлама МЖЖ-нің жоғары тұрған құжаттарын іске асыру мақсатында кемінде 5 жыл кезеңге әзірленеді.

      14. Мемлекеттік бағдарлама Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмасы бойынша әзірленеді.

      15. Мемлекеттік бағдарламаның құрылымы мынадай бөлімдерді қамтиды:

      1) паспорт (негізгі параметрлер);

      2) мемлекеттік бағдарламаның мақсаттары, міндеттері, іске асыру тәсілдері мен мерзімдері;

      3) қажетті ресурстар;

      4) іс-шаралар жоспары (қосымша түрінде).

      16. Мемлекеттік бағдарламаның жобасын әзірлеу мынадай талаптар ескеріле отырып жүзеге асырылады:

      1) МЖЖ құжаттарын іске асыруға бағытталған;

      2) МЖЖ-ның жоғары тұрған құжаттарының мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ететін жекелеген саясаттарды, іс-шараларды іске асырудың мақсаттарын, міндеттері мен тәсілдерін қамтиды;

      3) аяралық, салааралық және ведомствоаралық сипаттағы міндеттерді, сондай-ақ әлеуметтік маңызы бар міндеттерді шешуге бағдарланған;

      4) игілік алушылардың нысаналы тобының қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағдарланған;

      5) қаржылық, еңбек және материалдық ресурстар мен оларды қамтамасыз ету көздерінің теңгерімділігін қамтамасыз етеді;

      6) қысқаша және нақты жазылады.

      17. "Паспорт (негізгі параметрлер)" бөлімінде мыналар:

      1) атауы;

      2) әзірлеу үшін негіз;

      3) әзірлеуші мемлекеттік органның, сондай-ақ бірлесіп орындаушылардың нұсқауы;

      4) мақсаттары;

      5) міндеттері;

      6) іске асыру тәсілдері мен мерзімдері;

      7) қаржыландыру көздері мен көлемдері қамтылатын мемлекеттік бағдарламаның негізгі параметрлері жазылады.

      18. "Мемлекеттік бағдарламаның мақсаттары, міндеттері, іске асыру тәсілдері мен мерзімдері" бөлімінде МЖЖ-нің жоғары тұрған құжаттары негізге алына отырып қалыптастырылатын мемлекеттік бағдарламаның мақсаттары, міндеттері, іске асыру тәсілдері мен мерзімдері көрсетіледі.

      19. Мемлекеттік бағдарламаның тиісті мақсатына қол жеткізу үшін мемлекеттік бағдарламаның тиісті мақсатына қол жеткізудің негізгі шарттары болып табылатын, жоспарлы кезеңнің соңына қарай қызмет салаларындағы түйінді өзгерістерді көруге мүмкіндік беретін мемлекеттік бағдарламаның міндеттері айқындалады.

      20. Мемлекеттік бағдарламаны іске асыру тәсілдері әрбір мақсатқа қол жеткізуді және әрбір міндетті шешуді толық көлемде және қажетті мерзімде қамтамасыз ететін шаралар жүйесін қамтиды.

      21. "Қажетті ресурстар" бөлімінде мемлекеттік бағдарламаны іске асыруға арналған ресурстарға (қаржы-экономикалық, материалдық-техникалық, еңбек) қажеттіліктер жазылады.

      22. Мемлекеттік бағдарламаның жобасы әзірлеу сатысында стратегиялық және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органдармен және мүдделі мемлекеттік органдармен келісіледі.

      23. Мемлекеттік бағдарламаның жобасы әзірлеу сатысында мүдделі мемлекеттік органдарға келісуге жіберілгенге дейін Орналастыру қағидаларына сәйкес ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында жария талқылау үшін орналастырылады.

      24. Мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру кезінде Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 43-1-бабына сәйкес беітілетін Жобалық басқаруды жүзеге асыру қағидаларына және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2021 жылғы 8 маусымдағы № 57 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік органдарды жобалық басқарудың үлгілік регламентіне (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 23023 болып тіркелген) (бұдан әрі – Жобалық басқаруды жүзеге асыру қағидалары және Жобалық басқарудың үлгілік регламенті) сәйкес жобалық басқарудың әдістері мен тәсілдері қолданылады.

      Ескерту. 24-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық экономика министрінің 25.07.2023 № 142 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

4-тарау. Кешенді жоспарларды әзірлеу тәртібі

      25. Кешенді жоспарлар Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмалары бойынша маңызды салалық және өңірлік мәселелерді жедел шешу үшін 5 жылдан аспайтын мерзімге әзірленеді.

      26. Кешенді жоспардың құрылымы кесте пішінінде болады және мыналарды:

      1) күтілетін нәтижелерді;

      2) іс-шараларды (нақты іс-әрекеттер);

      3) іс-шаралардың аяқталу нысанын;

      4) іс-шаралардың орындалу мерзімдерін;

      5) жауапты орындаушыларды/бірлесіп орындаушыларды;

      6) қаржыландыру көлемін;

      7) қаржыландыру көздерін қамтиды.

      27. Кешенді жоспардың жобасын әзірлеу мынадай талаптар ескеріле отырып жүзеге асырылады:

      1) мерзімі, қаржы ресурстары, аяқталу нысандары және Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмаларын іске асыруға бағытталған іс-шараларды (нақты іс-әрекеттерді) орындаушылар бойынша келісілген жүйені қамтиды;

      2) шаралардың атаулылығын, олардың іске асырылуының мерзімдері мен дәйектілігін нақты айқындауды, орындаушылар қызметінің мақсаттарға қол жеткізуге қатаң бағдарлануын қамтамасыз етеді.

      28. Кешенді жоспарлар қажет болған жағдайда негізгі міндеттерді, проблемаларды көрсете отырып, осы құжатты қабылдау қажеттілігі туралы қысқаша ақпаратты көрсететін "Кіріспе" бөлімімен толықтырылады.

      29. Кешенді жоспардың жобасы әзірлеу сатысында стратегиялық және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органдармен және мүдделі мемлекеттік органдармен келісіледі.

      30. Кешенді жоспар кешенді жоспарды іске асыруға қатысатын мемлекеттік органдардың ұсыныстары негізінде осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қалыптастырылады.

      31. Кешенді жоспардың жобасы әзірлеу сатысында, мүдделі мемлекеттік органдарға келісуге жіберілгенге дейін оны мүдделі ұйымдармен, тұлғалармен және мемлекеттік органдармен талқылау үшін ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастырылады.

5-тарау. Жол карталарын әзірлеу тәртібі

      32. Жол карталары Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі Басшысының тапсырмасы бойынша ведомствоаралық сипаттағы қызметтің жекелеген бағыттары бойынша 3 жылдан аспайтын мерзімде әзірленеді.

      33. Жол картасының құрылымы кесте пішінінде болады және мыналарды:

      1) күтілетін нәтижелерді;

      2) іс-шараларды (нақты іс-әрекеттер);

      3) іс-шаралардың аяқталу нысанын;

      4) іс-шаралардың орындалу мерзімдерін;

      5) жауапты орындаушыларды/бірлесіп орындаушыларды қамтиды.

      34. Жол картасының жобасын әзірлеу мынадай талаптар ескеріле отырып жүзеге асырылады:

      1) мерзімі, қаржы ресурстары және Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмаларын іске асыруға бағытталған іс-шараларды (нақты іс-әрекеттерді) орындаушылар бойынша келісілген жүйені қамтиды;

      2) шаралардың атаулылығын, олардың іске асырылуының мерзімдері мен дәйектілігін нақты айқындауды, орындаушылар қызметінің мақсаттарға қол жеткізуге қатаң бағдарлануын қамтамасыз етеді.

      35. Жол карталары Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі орынбасарларының шешімдерімен, орталық мемлекеттік органдардың бірінші басшыларының бірлескен бұйрықтарымен МЖЖ-нің 8-тармағына сәйкес бекітіледі.

      Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің тапсырмалары бойынша әзірленген және бес немесе одан астам мемлекеттік органның құзыретіне қатысты жол карталарын осы салаға/аяға жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасарының шешімімен бекітіледі.

      Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің тапсырмалары бойынша әзірленген және бестен аспайтын мемлекеттік органның құзыретіне қатысты жол карталары осы орталық мемлекеттік органдардың бірінші басшыларының бірлескен бұйрықтарымен бекітіледі.

      Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі Басшысының тапсырмалары бойынша әзірленген жол карталарын Қазақстан Республикасының Премьер-Министрінің шешімімен бекітіледі.

      36. Жол картасының жобасы әзірлеу сатысында стратегиялық және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органдармен және мүдделі мемлекеттік органдармен келісіледі.

      37. Жол картасының жобасы жол картасын іске асыруға қатысатын мемлекеттік органдардың ұсыныстары негізінде осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қалыптастырылады.

      38. Жол картасының жобасы әзірлеу сатысында мүдделі мемлекеттік органдарға келісуге жіберілгенге дейін Орналастыру қағидаларына сәйкес ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында жария талқылау үшін орналастырылады.

  Доктриналарды (стратегияларды),
  мемлекеттік бағдарламаларды,
  кешенді жоспарларды, жол
  карталарын әзірлеу
  қағидаларына
  1-қосымша

      Нысан

Кешенді жоспар _______________________________ (кешенді жоспардың атауы) ___________________________________________________________________

Р/с № Атауы Аяқтау нысаны Орындау мерзімі Жауапты орындаушылар Қаржыландыру көлемі Қаржыландыру көздері

Күтілетін нәтижелер:
1)
2)
...
n)

Бағыттың атауы____________________________

1.

1-іс-шара






2.

n іс-шарасы






3.

n іс-шарасы






Бағыттың атауы___________________________

4.

1-іс-шара






5.

n іс-шарасы






6.

n іс-шарасы






      Ескертпе: Кешенді жоспардың нысаны осы нысанға қосымшаға сәйкес толтыру бойынша түсіндірмеге сәйкес толтырылады.

  Кешенді жоспар нысанына
  қосымша

Кешенді жоспарды толтыру бойынша түсіндірме

      Кешенді жоспар былайша толтырылады:

      1) "Күтілетін нәтижелер" деген жолда Кешенді жоспарды іске асыру нәтижесінде қол жеткізілетін оң өзгерістер сипатталатын күтілетін нәтижелер көрсетіледі.

      2) "Атауы" деген жолдарда кешенді жоспардың негізгі бағыттары көрсетіледі.

      Әрбір бағыт "Іс-шара" деген бағанда көрсетілетін іс-шараларға бөлінеді;

      3) "Іс-шара" деген бағанда Кешенді жоспар іс-шараларының атауы көрсетіледі;

      4) "Аяқтау нысаны" деген бағанда іс-шараларды аяқтау нысаны (іс-шараның аяқталуын білдіретін іс-шараның сапалық сипаттамасы ) көрсетіледі;

      5) "Орындау мерзімі" деген бағанда іс-шараларды орындаудың жоспарланған мерзімдері көрсетіледі.

      Егер көзделген іс-шаралар бойынша аяқтау нысаны жоғары тұрған органдарға хабарлау болып табылған жағдайда, онда осы іс-шаралардың орындалу мерзімі бір-бірімен байланыстырылады және Кешенді жоспар бойынша тұтастай алғанда жоғары тұрған органдарды хабардар етуі жылына екі реттен аспауға тиіс;

      6) "Орындауға жауаптылар" деген бағанда міндеттер мен іс-шаралардың орындалуына жауапты мемлекеттік органдар, оған ведомстволық бағынысты ұйымдар, квазимемлекеттік сектор субъектілері көрсетіледі.

      7) "Қаржыландыру көлемі" деген бағанда іс-шараларды қаржыландырудың жобаланатын көлемі көрсетіледі.

      8) "Қаржыландыру көздері" деген бағанда осы іс-шараны қаржыландыру көзі көрсетіледі.

      Бұл ретте іс-шараларды орындау бойынша ведомстволық ұйымдар және квазимемлекеттік сектор субъектілері бірлесіп орындаушылар ретінде көрсетіледі.

  Доктриналарды (стратегияларды),
  мемлекеттік бағдарламаларды,
  кешенді жоспарларды, жол
  карталарын әзірлеу
  қағидаларына
  2-қосымша

      Нысан

_________________________________ жол картасы (жол картасының атауы) ___________________________________________________________________

Р/с № Атауы Аяқтау нысаны
Орындау мерзімі Жауапты орындаушылар

Күтілетін нәтижелер 1) 2) ... n)

Бағыттың атауы _______________________________________


1-іс-шара






n іс-шарасы






n іс-шарасы





Бағыттың атауы _______________________________________


1-іс-шара






n іс-шарасы






n іс-шарасы





      Ескертпе: Жол картасының нысаны осы нысанға қосымшаға сәйкес толтыру бойынша түсіндірмеге сәйкес толтырылады.

  Жол картасы нысанына
  қосымша

Жол картасын толтыру бойынша түсіндірме

      Жол картасы былайша толтырылады:

      1) "Күтілетін нәтижелер" деген жолда жол картасын іске асыру нәтижесінде қол жеткізілетін оң өзгерістерді сипаттайтын күтілетін нәтижелер көрсетіледі.

      2) "Атауы" деген жолдарда жол картасының негізгі бағыттары.

      Әрбір бағыт "Іс-шара" бағанында көрсетілетін іс-шараларға бөлінеді;

      3) "Іс-шара" бағанында жол картасы іс-шараларының атауы көрсетіледі;

      4) "Аяқтау нысаны" деген бағанда іс-шараларды аяқтау нысаны (іс-шараның аяқталуын білдіретін іс-шараның сапалық сипаттамасы) көрсетіледі;

      5) "Орындау мерзімі" деген бағанда іс-шараларды орындаудың жоспарланған мерзімдері көрсетіледі.

      Егер көзделген іс-шаралар бойынша аяқтау нысаны жоғары тұрған органдарға хабарлау болып табылған жағдайда, онда осы іс-шаралардың орындалу мерзімдері бір-бірімен байланыстырылады және жалпы жол картасы бойынша жылына екі реттен артық жоғары тұрған органдарды хабардар етуден аспауға тиіс;

      6) "Жауапты орындаушы" деген бағанда іс-шаралардың орындалуына жауапты мемлекеттік органдар, оған ведомстволық бағынысты ұйымдар, квазимемлекеттік сектор субъектілері көрсетіледі.

      Бұл ретте іс-шараларды орындау бойынша ведомстволық бағынысты ұйымдар мен квазимемлекеттік сектор субъектілері бірлесіп орындаушы ретінде көрсетіледі.

Об утверждении Правил разработки доктрин (стратегий), государственных программ, комплексных планов, дорожных карт

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 3 сентября 2021 года № 83. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 7 сентября 2021 года № 24252.

      В соответствии с пунктом 8 Системы государственного планирования в Республике Казахстан, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 ноября 2017 года № 790, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки доктрин (стратегий), государственных программ, комплексных планов, дорожных карт.

      2. Признать утратившим силу приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 11 июня 2018 года № 211 "Об утверждении Правил разработки концепции, доктрины" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 17139).

      3. Департаменту стратегического анализа и развития в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
А. Иргалиев
      "СОГЛАСОВАН"
Агентство по стратегическому
планированию и реформам
Республики Казахстан
      "СОГЛАСОВАН"
Администрация Президента
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 3 сентября 2021 года № 83

Правила разработки доктрин (стратегий), государственных программ, комплексных планов, дорожных карт

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработки доктрин (стратегий), государственных программ, комплексных планов, дорожных карт (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 8 Системы государственного планирования в Республике Казахстан, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 ноября 2017 года №790 (далее – СГП), и определяют порядок разработки доктрин (стратегий), государственных программ, комплексных планов, дорожных карт.

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) государственные органы-разработчики – государственные органы, ответственные за разработку документа СГП;

      2) соисполнитель – центральные государственные органы, местные исполнительные органы, субъекты квазигосударственного сектора, подведомственные и другие организации, с которыми осуществляется межведомственное взаимодействие по разработке и реализации Стратегии, от деятельности которых зависит достижение целей, целевых индикаторов, задач и показателей результатов, ответственных за их достижение в пределах своих полномочий и функциональных обязанностей;

      3) доктрина (стратегия) – документ, который определяет систему воззрений, совокупность политических принципов, видения и подходов к развитию по определенному вопросу и утверждается Президентом Республики Казахстан;

      4) дорожные карты – документы реализационного характера, содержащие совокупность мероприятий для достижения отдельных задач отрасли/сферы, разрабатываемые по отдельным направлениям деятельности, носящие межведомственный характер;

      5) комплексные планы – документы реализационного характера, содержащие совокупность мероприятий для оперативного решения отдельных важных отраслевых или региональных вопросов развития;

      6) государственная программа – документ, определяющий цели, задачи и подходы к реализации отдельных политик, в основном затрагивающих идеологические, нормативные и другие аспекты развития и не требующих выделения значительных финансовых ресурсов.

Глава 2. Порядок разработки доктрин (стратегий)

      3. Доктрины (стратегии) разрабатываются по поручению Президента Республики Казахстан в целях выработки общенациональных подходов, общих взглядов, стратегического курса государственной политики в области безопасности, внешней и внутренней политики, а также по общественно значимым вопросам развития страны.

      4. Структура доктрины содержит следующие разделы:

      1) введение;

      2) анализ текущей ситуации;

      3) основные положения: цели и принципы, видение и подходы к развитию по определенному вопросу;

      4) заключение.

      5. Разработка проекта доктрины (стратегии) осуществляется с учетом следующих требований:

      1) направлена на реализацию документов СГП;

      2) содержит цели и принципы, обеспечивающие достижение целей вышестоящих документов СГП;

      3) излагается кратко и четко.

      6. При разработке доктрин (стратегии) привлекаются научно-исследовательские организации, ученые, эксперты, специалисты различных областей знаний.

      7. В разделе "Введение" указываются обоснование и необходимость разработки доктрины (стратегии), раскрывается сущность доктрины.

      8. В разделе "Анализ текущей ситуации" отражается анализ установившейся системы взглядов, принципов и направлений действующей государственной политики в определенных сферах.

      9. В разделе "Основные положения" определяются цели, принципы, направления, способы и формы проведения государственной политики, а также приводится обоснование их выбора.

      Цели доктрины (стратегии) отражают конечное желаемое состояние дел в определенном вопросе.

      Принципы доктрины (стратегии) устанавливают основы и правила реализации предлагаемого курса государственной политики.

      Видение к развитию по определенному вопросу обозначает принципы, взгляды данного вопроса.

      Подходы к развитию по определенному вопросу обозначают методы, предполагаемые (возможные) пути достижения поставленной цели.

      10. В разделе "Заключение" содержатся общие выводы с указанием ожидаемых положительных изменений в развитии страны и общества в результате реализации доктрины (стратегий).

      11. Проект доктрины (стратегии) на стадии разработки согласовывается с заинтересованными государственными органами.

      12. Проект доктрины (стратегии) на стадии разработки, до направления на согласование в заинтересованные государственные органы, размещается на интернет-портале открытых нормативных правовых актов для обсуждения его с заинтересованными организациями, лицами и государственными органами.

Глава 3. Порядок разработки государственных программ

      13. Государственная программа разрабатывается на период не менее 5 лет в целях реализации вышестоящих документов СГП.

      14. Государственная программа разрабатывается по поручению Президента Республики Казахстан.

      15. Структура государственной программы содержит следующие разделы:

      1) паспорт (основные параметры);

      2) цели, задачи, подходы и сроки реализации государственной программы;

      3) необходимые ресурсы;

      4) план мероприятий (в виде приложения).

      16. Разработка проекта государственной программы осуществляется с учетом следующих требований:

      1) направлена на реализацию документов СГП;

      2) содержит цели, задачи и подходы к реализации отдельных политик, мероприятий, обеспечивающих достижение целей вышестоящих документов СГП;

      3) ориентирована на решение задач межсферного, межотраслевого и межведомственного характера, а также социально значимых задач;

      4) ориентирована на удовлетворение потребностей целевой группы благополучателей;

      5) обеспечивает сбалансированность финансовых, трудовых и материальных ресурсов и источников их обеспечения;

      6) излагается кратко и четко.

      17. В разделе "Паспорт (основные параметры)" излагаются основные параметры государственной программы, включающие:

      1) наименование;

      2) основание для разработки;

      3) указание государственного органа-разработчика, а также соисполнителей;

      4) цели;

      5) задачи;

      6) подходы и сроки реализации;

      7) источники и объемы финансирования.

      18. В разделе "Цели, задачи, подходы и сроки реализации государственной программы" указываются цели, задачи, подходы и сроки реализации государственной программы, формируемые исходя из вышестоящих документов СГП.

      19. Для достижения соответствующей цели государственной программы определяются задачи государственной программы, являющиеся основными условиями достижения соответствующей цели государственной программы, позволяющие увидеть ключевые изменения в сферах деятельности к концу планового периода.

      20. Подходы реализации государственной программы включают в себя систему мер, которые в полном объеме и в нужные сроки обеспечат достижение каждой цели и решение каждой задачи.

      21. В разделе "Необходимые ресурсы" излагаются потребности в ресурсах для реализации государственной программы (финансово-экономические, материально-технические, трудовые).

      22. Проект государственной программы на стадии разработки согласовывается с уполномоченными органами по стратегическому и государственному планированию и заинтересованными государственными органами.

      23. Проект государственной программы на стадии разработки, до направления на согласование в заинтересованные государственные органы, размещается для публичного обсуждения на интернет-портале открытых нормативных правовых актов в соответствии с Правилами размещения.

      24. При реализации государственных программ применяются методы и подходы проектного управления в соответствии с Правилами осуществления проектного управления, утверждаемыми в соответствии со статьей 43-1 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан и Типовым регламентом проектного управления государственных органов, утвержденным приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 8 июня 2021 года № 57 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 23023) (далее – Правилами осуществления проектного управления и Типовым регламентом проектного управления).

      Сноска. Пункт 24 - в редакции приказа Министра национальной экономики РК от 25.07.2023 № 142 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 4. Порядок разработки комплексных планов

      25. Комплексные планы разрабатываются по поручениям Президента Республики Казахстан на срок не более 5 лет для оперативного решения важных отраслевых и региональных вопросов.

      26. Структура комплексного плана имеет табличную форму и включает в себя:

      1) ожидаемые результаты;

      2) мероприятия (конкретные действия);

      3) форма завершения мероприятий;

      4) сроки исполнения мероприятий;

      5) ответственные исполнители/соисполнители;

      6) объем финансирования;

      7) источники финансирования.

      27. Разработка проекта комплексного плана осуществляется с учетом следующих требований:

      1) содержит систему согласованных по срокам, финансовым ресурсам, формам завершения и исполнителям мероприятий (конкретные действия), направленных на реализацию поручений Президента Республики Казахстан;

      2) обеспечивает адресность мер, четкое определение сроков и последовательность их реализации, строгую ориентацию деятельности исполнителей на достижение целей.

      28. Комплексные планы при необходимости дополняются разделом "Введение", отражающий краткую информацию о необходимости принятия данного документа, с указанием в том числе основных задач, проблем.

      29. Проект комплексного плана на стадии разработки согласовывается с уполномоченными органами по стратегическому и государственному планированию и заинтересованными государственными органами.

      30. Комплексный план формируется по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам на основании предложений государственных органов, участвующих в реализации комплексного плана.

      31. Проект комплексного плана на стадии разработки, до направления на согласование в заинтересованные государственные органы, размещается на интернет-портале открытых нормативных правовых актов для обсуждения его с заинтересованными организациями, лицами и государственными органами.

Глава 5. Порядок разработки дорожных карт

      32. Дорожные карты разрабатываются по поручению Премьер-Министра Республики Казахстан, Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан в срок не более 3-х лет по отдельным направлениям деятельности, носящей межведомственный характер.

      33. Структура дорожной карты имеет табличную форму и включает в себя:

      1) ожидаемые результаты;

      2) мероприятия (конкретные действия);

      3) форма завершения мероприятий;

      4) сроки исполнения мероприятий;

      5) ответственные исполнители/соисполнители.

      34. Разработка проекта дорожной карты осуществляется с учетом следующих требований:

      1) содержит систему согласованных по срокам, финансовым ресурсам и исполнителям мероприятий (конкретные действия), направленных на реализацию поручений Премьер-Министра Республики Казахстан, Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан;

      2) обеспечивает адресность мер, четкое определение сроков и последовательность их реализации, строгую ориентацию деятельности исполнителей на достижение целей.

      35. Дорожные карты утверждаются решениями Премьер-Министра Республики Казахстан, заместителей Премьер-Министра Республики Казахстан, совместными приказами первых руководителей центральных государственных органов в соответствии с пунктом 8 СГП.

      Дорожные карты, разработанные по поручениям Премьер-Министра Республики Казахстан и затрагивающие компетенцию пяти или более государственных органов, утверждаются решением заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан, курирующим данную отрасль/сферу.

      Дорожные карты, разработанные по поручениям Премьер-Министра Республики Казахстан и затрагивающие компетенцию менее пяти государственных органов, утверждаются совместными приказами первых руководителей данных центральных государственных органов.

      Дорожные карты, разработанные по поручениям Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан, утверждаются решением Премьер-Министра Республики Казахстан.

      36. Проект дорожной карты на стадии разработки согласовывается с уполномоченными органами по стратегическому и государственному планированию и заинтересованными государственными органами.

      37. Проект дорожной карты формируется по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам на основании предложений государственных органов, участвующих в реализации дорожной карты.

      38. Проект дорожной карты на стадии разработки, до направления на согласование в заинтересованные государственные органы, размещается для публичного обсуждения на интернет-портале открытых нормативных правовых актов в соответствии с Правилами размещения.

  Приложение 1
к Правилам разработки доктрин
(стратегий), государственных
программ, комплексных
планов, дорожных карт
  Форма

Комплексный план
________________________________________________
(наименование комплексного плана)
______________________________________________________________

№ п/п

Наименование

Форма завершения

Срок исполнения

Ответственные исполнители

Объем финансирования

Источники финансирования

Ожидаемые результаты:
1)
2)

n)

Наименование направления _______________________________________

1.

Мероприятие 1






2.

Мероприятие n






3.

Мероприятие n






Наименование направления _______________________________________

4.

Мероприятие 1






5.

Мероприятие n






6.

Мероприятие n






      Примечание: Форма Комплексного плана заполняется в соответствии с пояснением по заполнению согласно приложению, к настоящей форме.

  Приложение
к форме Комплексного плана

Пояснение по заполнению Комплексного плана

      Комплексный план заполняется следующим образом:

      1) в строке "Ожидаемые результаты" указываются ожидаемые результаты, характеризующие положительные изменения, которые будут достигнуты в результате реализации Комплексного плана.

      2) в строках "Наименование" указываются основные направления комплексного плана.

      Каждое направление разделяется на мероприятия, которые указываются в графе "Мероприятие";

      3) в графе "Мероприятие" указывается наименование мероприятий Комплексного плана;

      4) в графе "Форма завершения" указывается форма завершения мероприятий (качественная характеристика мероприятия, раскрывающая в чем, выражается завершение мероприятия);

      5) в графе "Срок исполнения" указываются запланированные сроки исполнения мероприятий.

      В случае, если формой завершения по предусмотренным мероприятиям является информирование в вышестоящие органы, то сроки исполнения данных мероприятий корреспондируются друг с другом и не должны превышать информирования вышестоящих органов более двух раз в год в целом по Комплексному плану;

      6) в графе "Ответственный исполнитель" указываются государственные органы, подведомственные ему организации, субъекты квазигосударственного сектора, ответственные за исполнение мероприятий.

      7) в графе "Объем финансирования" указываются планируемый объем финансирования мероприятий;

      8) в графе "Источники финансирования" указывается источник финансирования данного мероприятия.

      При этом подведомственные организации и субъекты квазигосударственного сектора по исполнению мероприятий указываются как соисполнители.

  Приложение 2
к Правилам разработки доктрин
(стратегий), государственных
программ, комплексных
планов, дорожных карт
  Форма

Дорожная карта
________________________________________________
(наименование дорожной карты)
______________________________________________________________

№ п/п

Наименование

Форма завершения

Срок исполнения

Ответственные исполнители

Ожидаемые результаты:
1)
2)

n)

Наименование направления _______________________________________


Мероприятие 1





Мероприятие n





Мероприятие n




Наименование направления _______________________________________


Мероприятие 1





Мероприятие n





Мероприятие n




      Примечание: Форма Дорожной карты заполняется в соответствии с пояснением по заполнению согласно приложению к настоящей форме.

  Приложение к
форме Дорожной карты

Пояснение по заполнению Дорожной карты

      Дорожная карта заполняется следующим образом:

      1) в строке "Ожидаемые результаты" указываются ожидаемые результаты, характеризующие положительные изменения, которые будут достигнуты в результате реализации Дорожной карты.

      2) в строках "Наименование" указываются основные направления дорожной карты.

      Каждое направление разделяется на мероприятия, которые указываются в графе "Мероприятие";

      3) в графе "Мероприятие" указывается наименование мероприятий дорожной карты;

      4) в графе "Форма завершения" указывается форма завершения мероприятий (качественная характеристика мероприятия, раскрывающая в чем, выражается завершение мероприятия);

      5) в графе "Срок исполнения" указываются запланированные сроки исполнения мероприятий.

      В случае, если формой завершения по предусмотренным мероприятиям является информирование в вышестоящие органы, то сроки исполнения данных мероприятий корреспондируются друг с другом и не должны превышать информирования вышестоящих органов более двух раз в год в целом по дорожной карте;

      6) в графе "Ответственный исполнитель" указываются государственные органы, подведомственные ему организации, субъекты квазигосударственного сектора, ответственные за исполнение мероприятий.

      При этом подведомственные организации и субъекты квазигосударственного сектора по исполнению мероприятий указываются как соисполнители