Ұлттық туристік брендтер тізілімін қалыптастыру және жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2021 жылғы 27 қыркүйектегі № 291 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 28 қыркүйекте № 24545 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 20-25) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Ұлттық туристік брендтер тізілімін қалыптастыру және жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Туризм индустриясы комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық қолданысқа енгізілгеннен кейін үш жұмыс күні ішінде оны Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы тармақта көзделген іс-шаралар орындалғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Заң қызметі департаментіне іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Мәдениет және спорт вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт министрі
А. Раимкулова

  Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт министрі
2021 жылғы 27 қыркүйектегі
№ 291 Бұйрықпен
бекітілген

Ұлттық туристік брендтер тізілімін қалыптастыру және жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ұлттық туристік брендтер тізілімін қалыптастыру және жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Заң) сәйкес әзірленді және ұлттық туристік брендтер тізілімін (бұдан әрі – тізілім) қалыптастыру және жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. "Kazakh Tourism" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамын құру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 14 шілдедегі № 428 қаулысымен құрылған ұйыммен (бұдан әрі – Ұйым) елдің туристік мүмкіндіктерін ішкі және халықаралық туристік нарықтарда ілгерілету үшін әзірленген және тізілімге енгізілген, сондай-ақ халықаралық деңгейде елдің танымал оң туристік имиджін қалыптастыратын туристік бренд ұлттық туристік бренд болып табылады.

      3. Туристік брендтерге туристер арасында танымал табиғи және тарихи-мәдени мұраның көрнекті орындары, жергілікті жер және (немесе) аумақ, сондай-ақ осы объектілерге баруды қамтитын туристік маршруттар, туристердің үлкен ағынын тартатын бірегей оқиғалар (іс-шаралар), қызметтер мен іс-әрекеттер жатады.

2-тарау. Ұлттық туристік брендтер тізілімін қалыптастыру тәртібі

      4. Тізілімді қалыптастыру мақсатында Ұйым Заңның 14-3-бабының 3) тармақшасына сәйкес туристік брендтерді әзірлеуді және ішкі және халықаралық туристік нарықтарда ілгерілетуді жүзеге асырады.

      5. Туристік брендті әзірлеу Қазақстан Республикасының туристік әлеуетін талдауға негізделе отырып жүзеге асырылады және туристік бренд тұжырымдамасын (бұдан әрі – Тұжырымдама) дайындауды білдіреді.

      6. Тұжырымдама Ұйыммен дайындалады және туристік брендтің миссиясын, мақсатты нарықты, туристік брендті қолдану әдістерін және күтілетін нәтижені анықтауды қамтиды.

      7. Дайындалған Тұжырымдама Ұйымның алқалы атқарушы органының (бұдан әрі – Басқарма) қарауына шығарылады.

      8. Басқарма ұсынылған Тұжырымдаманы ұсынылған күннен бастап он жұмыс күні ішінде Қағидалардың 5 және 6-тармақтарына сәйкес келу тұрғысына қарайды.

      9. Тұжырымдаманы қарау қорытындылары бойынша Басқарма Тұжырымдаманы мақұлдау туралы не мақұлдаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      10. Басқарма Тұжырымдаманы мақұлдаған жағдайда, Ұйым мақұлданған күнінен бастап алты ай ішінде туристік брендті ілгерілету бойынша жұмыс жүргізеді.

      Мақұлдаудан бас тартылған жағдайда Тұжырымдама пысықталады және Басқарманың қайта қарауына енгізіледі.

      11. Туристік брендті ілгеріту бұқаралық ақпарат құралдарында жарнамалық науқандар өткізу, әлеуметтік желілер арқылы ілгерілету, мақсатты нарықтардың ішкі және халықаралық іс-шараларында презентациялар өткізу жөніндегі іс-шараларды қамтиды.

      12. Туристік брендті ілгерілету бойынша жүргізілген жұмыстың қорытындылары бойынша Ұйым күнтізбелік отыз күн ішінде туристік брендті ілгерілету жөніндегі жұмыстардың талдамалық және бағалау деректерін дайындау мақсатында маркетингтік зерттеу жүргізеді.

      13. Маркетингтік зерттеу нәтижелері маркетингтік зерттеу аяқталған күнінен бастап он жұмыс күні ішінде Басқарманың қарауына шығарылады.

      14. Басқарма он жұмыс күні ішінде маркетингтік зерттеу нәтижелерін қарайды және туристік брендті тізілімге енгізу туралы не тізілімге енгізуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      15. Басқарма туристік брендті тізілімге енгізу туралы шешім қабылдаған жағдайда, Ұйым шешім қабылданған күнінен бастап он жұмыс күні ішінде туристік бренд туралы мәліметтерді тізілімге енгізеді.

      Туристік бренд тізілімге енгізілген күнінен бастап ұлттық туристік бренд болып саналады.

      16. Туристік брендті тізілімге енгізуден бас тарту үшін туристік брендті ілгерілету қорытындылары бойынша маркетингтік зерттеудің қанағаттанғысыз нәтижелері негіз болып табылады.

      17. Туристік брендті тізілімге енгізуден бас тартылған жағдайда, туристік брендті ілгерілету бойынша одан әрі жұмыс тоқтатылады.

3 тарау. Ұлттық туристік брендтер тізілімін жүргізу тәртібі

      18. Тізілімді осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша электрондық жеткізгіште қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде Ұйым жүргізеді және Ұйымның интернет-ресурсында орналастырылады.

      19. Тізілім ұлттық туристік бренд туралы мынадай мәліметтерді қамтиды:

      1) атауы;

      2) сипаттамасы;

      3) орналасқан жері;

      4) JPEG немесе PNG форматтарындағы, саны он данадан кем емес, әртүрлі масштабтағы және ракурстағы ұлттық туристік бренд туралы толық түсінік беретін фотосуреттер;

      5) маркетингтік зерттеу нәтижелері.

      20. Тізілімді жүргізу:

      1) туристік бренд туралы мәліметтерді енгізу;

      2) ұлттық туристік бренд туралы мәліметтер өзгерген кезде тізілімді жаңарту, сондай-ақ ұлттық туристік брендті тізілімнен алып тастау жолымен жүзеге асырылады.

      21. Тізілімді өзектендіру мақсатында Ұйым ұлттық туристік бренд туралы мәліметтерді өзгерту және елдің халықаралық деңгейдегі имиджі үшін ұлттық туристік брендтің ерекше мәнін жоғалту тұрғысынан ұлттық туристік брендтердің жыл сайынғы мониторингін жүргізеді.

      22. Тізілімде ұлттық туристік бренд туралы мәліметтерді өзгерту және (немесе) алып тастау осы Қағидалардың 21-тармағына сәйкес жүргізілген мониторинг нәтижелерінің қорытындысы бойынша Басқарма шешімінің негізінде жүзеге асырылады.

  Ұлттық туристік брендтер
тізілімін қалыптастыру
және жүргізу қағидаларына
қосымша

      Нысан

Ұлттық туристік брендтер тізілімі

р/с №

Туристік бренд атауы

Туристік брендтің сипаттамасы (қысқаша сипаттамасы, шығу тегі)

Туристік брендтің орналасқан жері

Фотосуреттер (Қағидалардың 19-тармағының 4) тармақшасына сәйкес)

Маркетингтік зерттеу нәтижелері туралы ақпарат

Тізілім нөмірі

Өзге де мәліметтер

1

2

3

4

5

6

7

8










On approval of the Rules for the Formation and Maintenance of a Register of National Tourism Brands

Order No. 291 of the Minister of Culture and Sports of the Republic of Kazakhstan of September 27, 2021. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on September 28, 2021 under No 24545

      Unofficial translation

      Under sub-paragraph 20-25) of Article 11 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Tourist Activities in the Republic of Kazakhstan”, I HEREBY ORDER:

      1. That the attached Rules for the Formation and Maintenance of a Register of National Tourism Brands shall be approved.

      2. That, in the manner prescribed by the legislation of the Republic of Kazakhstan, the Tourism Industry Committee of the Ministry of Culture and Sports of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) provide the state registration hereof with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within three working days of the entry into force hereof, place this order on the website of the Ministry of Culture and Sport of the Republic of Kazakhstan;

      3) within three working days of the execution of the measures envisaged in this paragraph, submit to the Legal Service Department of the Ministry of Culture and Sport of the Republic of Kazakhstan information on the implementation of the measures.

      3. That the Supervising Vice-Minister for Culture and Sport of the Republic of Kazakhstan shall be charged with the supervision of the execution hereof.

      4. That this order shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication.

      Minister of Culture and Sports
of the Republic of Kazakhstan
A. Raimkulova

  Approved
by Order of the Minister of
Culture and Sports of the
Republic of Kazakhstan
No. 291 of September 27, 2021

Rules for the Formation and Maintenance of a Register of National Tourism Brands

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for the Formation and Maintenance of a Register of National Tourism Brands (hereinafter referred to as the Rules) have been developed under the Law of the Republic of Kazakhstan "On Tourist Activities in the Republic of Kazakhstan" (hereinafter referred to as the Law) and govern the order of formation and maintenance of the Register of National Tourism Brands (hereinafter referred to as the Register).

      2. A national tourism brand shall be a tourism brand developed and included in the register by the organisation established by Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 428 of July 14, 2017 "On the Establishment of the Kazakh Tourism Joint Stock Company" (hereinafter referred to as the organisation) to promote the country's tourism opportunities in domestic and international tourism markets, as well as to form a recognisable positive tourism image of the country at the international level.

      3. Tourism brands shall cover natural, historical and cultural heritage sites, locations and/or territories that are popular with tourists, as well as itineraries that include visits to these sites, unique events, services and activities that attract a large flow of tourists.

Chapter 2. Procedure for establishing a register of national tourism brands

      4. Pursuant to sub-paragraph 3) of Article 14-3 of the Law, the Organization shall develop and promote tourism brands in the domestic and international tourism markets for the purpose of creating the register.

      5. The tourism brand shall be developed based on an analysis of the tourism potential of the Republic of Kazakhstan and shall consist of the development of a tourism brand concept (hereinafter referred to as the Concept).

      6. The concept shall be drawn up by the Organization and shall include a statement of the mission of the tourism brand, the target market, the methods of application of the tourism brand and the expected outcome.

      7. The drafted Concept shall be presented to the collegial executive body of the Organisation (hereinafter referred to as the Board).

      8. The Board shall examine the submitted Concept within ten working days from the date of submission for compliance with paragraphs 5 and 6 hereof.

      9. Following consideration of the Concept, the Board shall decide whether to approve or refuse to approve the Concept.

      10. Should the Board of Management approve the Concept, the Organization shall, within six months of approval, work to promote the tourism brand.

      If not approved, the Concept shall be finalised and submitted to the Board for reconsideration.

      11. Promotion of the tourism brand shall entail activities such as media advertising campaigns, promotion through social media, presentations at domestic and international events in target markets.

      12. Upon completion of the tourism brand promotion work, the Organisation shall, within thirty calendar days, undertake market research in order to prepare analytical and evaluation data of the tourism brand promotion work.

      13. The findings of the market research shall be presented to the Management Board within ten working days of the completion of the market research.

      14. Within ten working days, the Board shall examine the findings of the market research and decide whether to include the tourism brand in the register or to refuse its inclusion in the register.

      15. If the Board decides to include a tourism brand in the register, the Organization shall, within ten working days from the date of the decision, enter the tourism brand in the register.

      A tourism brand shall be regarded as a national tourism brand from the date of its inclusion in the register.

      16. Grounds for refusal of inclusion of a tourism brand in the register shall be unsatisfactory marketing research on the results of promotion of the tourism brand.

      17. If a tourism brand is rejected for inclusion in the register, further work to promote the tourism brand shall be discontinued.

Chapter 3. Maintenance of the Register of National Tourism Brands

      18. The register shall be maintained by the Organisation in Kazakh, Russian and English in electronic form as per the Annex hereto and shall be posted on the Organisation's website.

      19. The register shall contain the following information on the national tourism brand:

      1) name;

      2) description;

      3) location;

      4) JPEG or PNG photographs, at least ten in number, at different scales and angles, giving a complete picture of the national tourism brand;

      5) marketing research findings.

      20. The register shall be maintained by:

      1) entering information on the tourism brand;

      2) updating the register when information on the national tourism brand changes, as well as removing the national tourism brand from the register.

      21. In order to keep the register up to date, the Organization shall monitor national tourism brands every year for changes in the national tourism brand and the loss of the special importance of the national tourism brand for the image of the country at the international level.

      22. Exclusion and/or amendment of information on a national tourism brand in the register shall be based on a decision of the Management Board following the results of the monitoring conducted under paragraph 21 hereof.

  Annex
to the Rules for the Formation
and Maintenance of a Register of
National Tourism Brands
  Document form

Register of national tourism brands

No. s/o

Name of tourism brand

Description of the tourism brand (brief description, origins)

Location of the tourism brand

Photographs (as per sub-paragraph (4) of paragraph 19 hereof)

Information on the results of the market research

Register number

Other information

1

2

3

4

5

6

7

8