"Ұйымдардың тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алудағы жергілікті қамту жөніндегі ақпаратты беру нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Орынбасары - Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрінің 2013 жылғы 25 қазандағы № 331 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2021 жылғы 30 қыркүйектегі № 514 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 5 қазанда № 24616 болып тіркелді

      "Ұйымдар мен мемлекеттік органдар сатып алатын тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алу кезінде қазақстандық қамтудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2009 жылғы 27 қаңтардағы № 733 Жарлығына және "Мемлекеттiк статистика туралы" 2010 жылғы 19 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 3-тармағының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Ұйымдардың тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді саттып алудағы жергілікті қамту жөніндегі ақпаратты беру нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Орынбасары - Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрінің 2013 жылғы 25 қазандағы № 331 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8923 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Мыналар осы бұйрықтың 1-тармағында көрсетілген толтырылған нысандарды электронды түрде "Қазақстандық қамту" Интернет-порталы ақпараттық жүйесіне орналастыру жолымен Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігіне ұсынсын және электронды сандық қол қойып куәландырсын:

      1) ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар, елу және одан да көп пайыз акциялары (жарғылық қапиталдағы қатысу үлесі) ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға тікелей немесе жанама түрде тиесілі ұйымдар;

      2) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 20 наурыздағы № 366 қаулысымен бекітілген тізбеге сәйкес, тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алуы жергілікті қамту мониторингіне жататын ұйымдар;

      3) концессионерлер.";

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Осы бұйрық "Пайдалы қатты қазбалар саласындағы уәкілетті органға тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алудың жылдық (бір қаржы жылына арналған) және орта мерзімді (бес қаржы жылына арналған) бағдарламаларын, сондай-ақ оператордың өтеулі көрсетілетін қызметтерін жоспарланған сатып алу туралы ақпаратын ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 27 сәуірдегі № 283 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16950 болып тіркелген) және "Жер қойнауын пайдаланушының пайдалы қатты қазбаларды барлау және өндіру, кең таралған пайдалы қазбаларды өндіру жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде есептерді ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 24 мамырдағы № 374 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17063 болып тіркелген) сәйкес жергілікті қамту мониторингі субъектілері ұсынатын жоспарланған және сатып алынған тауарлар, жұмыстар және көрсетілетін қызметтер туралы ақпаратқа қолданылмайды.

      1 және 2-қосымшалар осы бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Индустриялық даму комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етеді.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі
Б. Атамкулов

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Стратегиялық жоспарлау және
реформалар агенттiгi Ұлттық
статистика бюросы

  Қазақстан Республикасының
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министірінің
2021 жылғы 30 қыркүйектегі
№ 514 Бұйрыққа
1-қосымша
Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Индустрия және
жаңа технологиялар министрінің
2013 жылғы 25 қазандағы
№ 331 бұйрығына
1-қосымша

Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысан

Әкімшілік деректердің нысаны интернет-ресурсына орналастырылған: https://www.gov.kz/memleket/entities/miid?lang=kk

Тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді жоспарланған сатып алу бойынша ақпарат

      Индексі: 1-ПЗ нысаны.

      Кезеңділігі: жыл сайын.

      Есепті кезең: 20__ жылғы "___"________ күннің жағдайына

      Ақпаратты ұсынатын тұлғалар тобы: ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар, акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы тікелей немесе жанама түрде Ұлттық басқарушы холдингке, ұлттық холдингке, ұлттық компанияға тиесілі ұйымдар; Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 20 наурыздағы № 366 қаулысымен бекітілген тізбеге сәйкес тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алу жергілікті қамту мониторингіне жататын ұйымдар; концессионерлер.

      Нысан қайда ұсынылады: Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігіне

      Ұсыну мерзімі: сатып алуды өткізу үшін жоспарланған жылдың 1 ақпанына

Тапсырыс берушінің бизнес-сәйкестендіру нөмірі/жеке сәйкестендіру нөмірі

Тапсырыс берушінің атауы

экономикалық қызмет түрлері бойынша өнім жіктеушінің коды (6 белгі)

Сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен қызметтердің атауы және қысқаша (қосымша) сипаттамасы

Өлшем бірлігінің коды (мемлекетаралық өлшем бірлігінің жіктеуішіне сәйкес)

Заттай көріністегі сатып алу көлемі

Жоспарланған сатып алу сомасы, теңге

Сатып алуды өткізу орны (әкімшілік-аумақтық объектілер жіктеуішінің коды)

Сатып алуды өткізу мерзімі

Тауарды жеткізу, жұмысты атқару, қызметті көрсету мерзімі

Сатып алу жоспарының жылы

қазақ тілінде

орыс тілінде

қазақ тілінде

орыс тілінде

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

      Индустриялық-инновациялық қызмет субъектісінің атауы

      _______________________________________________________________

      Мекен жайы ____________________________________________________

      Телефоны ______________________________________________________

      Электрондық пошта мекенжайы ___________________________________

      Орындаушы

      _______________________________________________________________

      тегі, аты және әкесінің аты (бар болса) _____________ қолы, телефоны

      Басшы немесе оның міндетін атқарушы адам

      ____________________________________

      тегі, аты және әкесінің аты (бар болса) _____________ қолы

      Ескертпе: нысанды толтыру бойынша түсіндірме осы нысанға қосымшада келтірілген.

  Тауарларды, жұмыстарды және
көрсетілетін қызметтерді
жоспарланған сатып алу
жөніндегі ақпарат нысанына
қосымша

Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысанды толтыру бойынша түсіндірме

Тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді жоспарланған сатып алу бойынша ақпарат

(Индексі 1-ПЗ нысаны, кезеңділігі жыл сайын)

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді жоспарланған сатып алу бойынша ақпарат нысаны "Ұйымдар мен мемлекеттік органдар сатып алатын тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алу кезінде қазақстандық қамтудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2009 жылғы 27 қаңтардағы № 733 Жарлығына (бұдан әрі - Жарлық) сәйкес әзірленді.

      2. Тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді жоспарланған сатып алу бойынша ақпарат нысаны жыл сайын сатып алуды өткізуді жоспарлап отырған жылдың 1 ақпанына дейін ұсынылады.

      3. "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" АҚ-ға тікелей немесе жанама түрде елу және одан да көп (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) дауыс беруші акцияларының пайыздары тиесілі ұйымдармен толтырылған ақпарат нысандары "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" АҚ тұлғасында шоғырланып ұсынылады.

      4. Облыстардың (республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) жергілікті атқарушы органдары Жарлығының 1-тармағы 3 тармақшасына сәйкес ұйымдардың жергілікті қамту бойынша ақпаратты жинауын, талдауын және ұсынуын, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 20 наурыздағы № 366 қаулысымен бекітілген тізбесіне сәйкес қазақстандық қамту мониторингіне жататын тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алуды қамтамасыз етеді.

2-тарау. Мәліметтерді толтыру бойынша түсіндірмелер

      5. Нысан мынадай үлгідегі толтырылады:

      1-бағанда тауарларға, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге тапсырыс берушінің бизнес-сәйкестендіру нөмірі немесе жеке сәйкестендіру нөмірі көрсетіледі;

      2-бағанда тауарларға, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге тапсырыс берушінің атауы мемлекеттік тіркеу туралы анықтамасына немесе жеке кәсіпкер ретінде тіркелуі туралы куәлігіне сәйкес қазақ тілінде көрсетіледі;

      3-бағанда тауарларға, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге тапсырыс берушінің атауы мемлекеттік тіркеу туралы анықтамасына немесе жеке кәсіпкер ретінде тіркелуі туралы куәлігіне сәйкес орыс тілінде көрсетіледі;

      4-бағанда өнімнің коды экономикалық қызмет түрлері бойынша 6 белгі деңгейінде көрсетіледі (мысалы: 01.11.33);

      5-бағанда сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің атауы және қысқаша (қосымша) сипаттамасы қазақ тілінде (нышандардың шексіз санына рұқсат етіледі) көрсетіледі;

      6-бағанда сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің атауы және қысқаша (қосымша) сипаттамасы орыс тілінде (нышандардың шексіз санына рұқсат етіледі) көрсетіледі;

      7-бағанда өлшем бірлігінің мемлекетаралық жіктеуішіне сәйкес өлшем бірлігінің коды көрсетіледі (тауарлар бойынша толтыруға арналған баған, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер бойынша толтырылмайды);

      8-бағанда заттай көріністегі сатып алудың көлемі көрсетіледі (тауарлар бойынша толтыру үшін баған, жұмыстар көрсетілетін қызметтер бойынша толтырылмайды, мысалы: 50,5);

      9-бағанда сатып алудың жоспарланып отырған сомасы, теңгемен көрсетіледі (егер сатып алудың жоспарланып отырған сомасына қосылған құн салығы (бұдан әрі – ҚҚС) қосылса, онда сатып алудың жоспарланып отырған сомасы ҚҚС-мен көрсетіледі);

      10-бағанда сатып алу өткізілетін орын көрсетіледі (әкімшілік-аумақтық объектілер жіктеуішіне сәйкес код) (алаң форматы: мәтіндік, 9 сан, мысалы: 710000000);

      11-бағанда сатып алуды өткізудің мерзімі көрсетіледі (мысалы: 2011 жылғы мамыр);

      12-бағанда тауарды жеткізудің, жұмыстарды орындаудың, қызметтерді көрсетудің мерзімі еркін нысанда көрсетіледі (міндетті түрде толтырылуы қажет алаң, мысалы: 2-жартыжылдық);

      13-бағанда сатып алу жоспарының жылы көрсетіледі (мысалы: 2012).

      6. Ақпарат нысаны тауарлар, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер бойынша толтырылады және электрондық түрде.xls форматында (Microsoft Excel 2003) ұсынылады.

      7. Ақпарат нысаны тауарлар, жұмыстар және қызметтерді сатып алуға жоспарланған номенклатураларға (лоттарға) сәйкес толтырылады.

      8. Грамматикалық қателермен толтырылған немесе өзгерген форматта ұсынылған ақпарат нысаны қабылданбайды.

  Қазақстан Республикасының
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министірінің
2021 жылғы 30 қыркүйектегі
№ 514 Бұйрыққа
2-қосымша
Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Индустрия және жаңа
технологиялар министрінің
2013 жылғы 25 қазандағы
№ 331 бұйрығына
2-қосымша

Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысан

Әкімшілік деректердің нысаны интернет-ресурсына орналастырылған: https://www.gov.kz/memleket/entities/miid?lang=kk

Сатып алынған тауарлар, жұмыстар және көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат

      Индексі: ТРУ-Т1.

      Кезеңділігі: тоқсан сайын өсу қорытындысымен.

      Есепті кезең: 20__ жылғы "___"________ күннің жағдайына

      Ақпаратты ұсынатын тұлғалар тобы: ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар, акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы тікелей немесе жанама түрде Ұлттық басқарушы холдингке, ұлттық холдингке, ұлттық компанияға тиесілі ұйымдар; Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 20 наурыздағы № 366 қаулысымен бекітілген тізбеге сәйкес тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алу жергілікті қамту мониторингіне жататын ұйымдар; концессионерлер.

      Нысан қайда ұсынылады: Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігіне

      Ұсыну мерзімі: есепті кезеңнен кейінгі айдың 25-күнінен кешіктірмей.

      1-кесте

Тапсырыс берушінің бизнес-сәйкестендіру нөмірі/жеке сәйкестендіру нөмірі

Тауарларға, жұмыстар мен қызметтерге тапсырыс берушінің атауы

Тапсырыс беруші өңірінің коды (әкімшілік-аумақтық объектілер жіктеуішіне сәйкес)

Сатып алуды растайтын шарттың немесе де өзге құжаттың №

Сатып алуды растайтын шартты және де өзге де құжатты жасау күні (күн.ай.жыл)

Сатып алуды растайтын шарттың немесе өзге де құжаттың мерзімі аяқталатын күн (күн.ай.жыл)

Есептік кезең ішінде сатып алынған тауарлардың, орындалған жұмыстардың, көрсетілген қызметтердің сомасы, теңге

Сатып алуды растайтын шарттың немесе өзге де құжаттың жалпы сомасы, теңге

Орындалған шарттың жалпы іс жүзіндегі сомасы, теңге

қазақ тілінде

орыс тілінде

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Кестенің жалғасы

Тауарларға, жұмыстар мен қызметтерге жеткізушінің атауы

Жеткізушінің бизнес-сәйкестендіру нөмірі/жеке сәйкестендіру нөмірі

Жеткізуші елінің коды

Жеткізуші өңірінің коды (әкімшілік-аумақтық объектілер жіктеушісіне сәйкес)

Тауарларға, жұмыстар мен қызметтерге жеткізушінің заңды мекенжайы

Сатып алуды растайтын шарттың немесе өзге де құжаттың мәртебесі

қазақ тілінде

орыс тілінде

қазақ тілінде

орыс тілінде

11

12

13

14

15

16

17

18

      2-кесте

Сатып алуды растайтын шарттың немесе өзге де құжаттың №

Сатып алуды растайтын шарттың немесе өзге де құжаттың жасалған күні (күн.ай.жыл.)

Тапсырыс берушінің бизнес-сәйкестендіру нөмірі/жеке сәйкестендіру нөмірі

Экономикалық қызмет түрлері бойынша өнімнің жіктеуіш коды (6 сбелгі)

Сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен қызметтердің атауы және қысқаш (қосымша) сипаттамасы

Өлшем бірлігінің коды (мемлекетаралық өлшем бірлігінің жіктеушісіне сәйкес)

қазақ тілінде

орыс тілінде

1

2

3

4

5

6

7

      Кестенің жалғасы

Өлшем бірлігінің коды (мемлекетаралық өлшем бірлігінің жіктеушісіне сәйкес)

Сатып алу көлемі

СТ-KZ нысанының сертификаты

Жергілікті қамту

заттай көріністе

құндық көріністе, теңге

Сериясы

Беретін органның коды

Берілген жылы

Берілген күні

тауарда, %

жұмыста/қызметте, %

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

      Индустриялық-инновациялық қызмет субъектісінің атауы

      _______________________________________________________________

      Мекен жайы ____________________________________________________

      Телефоны ______________________________________________________

      Электрондық пошта мекенжайы ___________________________________

      Орындаушы

      ____________________________________

      тегі, аты және әкесінің аты (бар болса) _____________ қолы, телефоны

      Басшы немесе оның міндетін атқарушы адам

      ____________________________________

      тегі, аты және әкесінің аты (бар болса) _____________ қолы

      Ескертпе: нысанды толтыру бойынша түсіндірме осы нысанға қосымшада келтірілген.

  Сатып алынған тауарлар,
жұмыстар мен көрсетілетін
қызметтер туралы ақпарат
нысанына қосымша

Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысанды толтыру бойынша түсіндірме

Сатып алынған тауарлар, жұмыстар және көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат

(Индексі ТРУ-Т1, кезеңділігі тоқсан сайын өсу қорытындысымен)

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Сатып алынған тауарлар, жұмыстар және көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат нысаны Жарлығына сәйкес әзірленді.

      2. Сатып алынған тауарлар, жұмыстар және көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат нысаны тоқсан сайын, өсу қорытындысымен есептік кезеңнен кейінгі айдың 25-күнінен кешіктірмей ұсынылады.

      3. "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" АҚ-ға елу және одан да көп (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) дауыс беруші акцияларының пайыздары тікелей немесе жанама түрде тиесілі ұйымдармен толтырылған ақпарат нысандары "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" АҚ тұлғасында шоғырланып ұсынылады.

      4. Облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органдары Жарлығының 1-тармағының 3) тармақшасына сәйкес ұйымдардың жергілікті қамту бойынша ақпаратты жинауын, талдауын және ұсынуын, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 20 наурыздағы № 366 қаулысымен бекітілген тізбеге сәйкес қазақстандық қамту мониторингіне жататын тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алуды қамтамасыз етеді.

2-тарау. 1-нысанды толтыру бойынша түсіндірмелер

      5. Нысан мынадай түрде толтырылады:

      1-бағанда тауарларға, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге тапсырыс берушінің бізнес-сәйкестендіру нөмірі немесе жеке сәйкестендіру нөмірі көрсетіледі;

      2-бағанда тауарларға, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге тапсырыс берушінің атауы мемлекеттік тіркеу туралы анықтамасына немесе жеке кәсіпкер ретінде тіркелуі туралы куәлігіне сәйкес қазақ тілінде көрсетіледі;

      3-бағанда тауарларға, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге тапсырыс берушінің атауы мемлекеттік тіркеу туралы анықтамасына немесе жеке кәсіпкер ретінде тіркелуі туралы куәлігіне сәйкес орыс тілінде көрсетіледі;

      4-бағанда тапсырыс беруші өңірінің коды әкімшілік-аумақтық объектілер жіктеушісіне сәйкес көрсетіледі (алаң пішімі: мәтіндік, 9 цифр, мысалы: 711000000);

      5-бағанда сатып алуды растайтын шарттың және өзге де құжаттың нөмірі көрсетіледі, шарттың немесе өзге де құжаттың бір күндегі нөмірі көрсетілген жағдайда, құжатқа бірегей нөмір беріледі, мысалы: 100/1;

      6-бағанда сатып алуды растайтын шарттың және өзге де құжаттың жасалған күні көрсетіледі (күн.ай.жыл). Егер сатып алу шартты жасаспай жүзеге асырылса, онда 7-бағанда сатып алуды жүзеге асыруды растайтын өзге де құжаттың күні көрсетіледі (алаң пішімі: күні, күн, ай, жыл сандарының араларын бөлу белгісі, "." белгісі, әріптер жазылмайды, мысалы: 01.01.2011, бос баған бар кестені толтыру үшін мысал: 0);

      7-бағанда сатып алуды растайтын шарттың немесе өзге де құжаттың мерзімі аяқталатын күн көрсетіледі (күн.ай.жыл). Егер сатып алу шартты жасаспай жүзеге асырылса, сатып алуды жүзеге асыруды растайтын өзге де құжаттың мерзімі аяқталатын күн көрсетіледі. Егер шартта құжаттың мерзімі аяқталатын күн айтылмаса, онда әрекеттің шамамен аяқталатын күні немесе қаржылық жылдың соңы көрсетіледі (мысалы: 31.12.2012);

      8-бағанда есептілік кезең ішінде сатып алынған тауарлардың, орындалған жұмыстардың, көрсетілген қызметтердің сомасы теңгемен көрсетіледі, тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу туралы құжаттармен расталмаған аванстық төлемдер, алдын ала және өзге де төлемдер көрсетілмейді. Егер шарт ұзақ мерзімді немесе ауыспалы болса, онда қаржылық жылдың өспелі қорытындысымен есептік кезең ішіндегі сома көрсетіледі. Егер есептік кезеңде тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу жүзеге асырылмаса, 0 мәні көрсетіледі;

      9-бағанда сатып алуды растайтын шарттың немесе өзге де құжаттың жалпы сомасы теңгемен көрсетіледі. Егер шартта шарттың жалпы сомасы ескерілмесе, осы шарт бойынша осы тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алуға жоспарланған сома көрсетіледі. Егер шарт ұзақ мерзімді болса, онда шарттың барлық әрекет ету кезеңіне шарттың жалпы сомасы көрсетіледі. Егер шартта шарттың жалпы сомасы ескерілмей, бірақ шарттың орындалуына қарай орындалған жұмыстардың/көрсетілген қызметтердің шот фактурасына немесе актілер берілген болса, онда әрбір есептік кезеңдегі өсумен осы құжаттардың сомасын көрсетіледі (мысалы: 1000,5);

      10-бағанда орындалған шарттың жалпы нақты сомасы теңгемен көрсетіледі (мысалы: 1000,5). Бұл ретте:

      егер шарттың мәртебесі – "жасалған" немесе "ұзақ мерзімді жасалған" болса ("0" немесе "3.0."), 0 мәні көрсетіледі;

      егер шарттың мәртебесі – "орындалған" немесе "ұзақ мерзімді орындалған" болса ("1" немесе "3.1"), орындалған шарттың нақты жалпы сомасы көрсетіледі;

      егер шарттың мәртебесі - "бұзылған" немесе "ұзақ мерзімді бұзылған" болса ("2" немесе "3.2"), бірақ шартты бұзу туралы келісімнің (хабарламаның) негізінде жеткізілген тауарлардың, орындалған жұмыстардың, көрсетілген қызметтердің бір бөлігі тапсырыс берушіде қалады және шарт ішінара орындалған деген шешім қабылданса, онда орындалған шарттың нақты жалпы сомасы көрсетіледі;

      егер шарттың мәртебесі – "бұзылған" немесе "ұзақ мерзімді бұзылған" болса ("2" немесе "3.2") және көрсетілген қол қойылған келісімнің негізінде жеткізілген тауарларды, орындалған жұмыстарды шартты бұзу туралы табылмаса, қызметтерді қайтару шешімі қабылданса, онда 0 мәні көрсетіледі;

      11-бағанда тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді жеткізушінің атауы мемлекеттік тіркеу туралы анықтамасына немесе жеке кәсіпкер ретінде тіркелуі туралы куәлігіне сәйкес қазақ тілінде көрсетіледі. Егер жеткізуші Қазақстан Республикасының резиденті болып табылмаса, онда осы жеткізушінің елінде тіркелгенін растайтын құжатқа сәйкес жеткізушінің атауы көрсетіледі (мысалы: "Жетісу" ЖШС);

      12-бағанда тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді жеткізушінің атауы мемлекеттік тіркеу туралы аңықтамасына немесе жеке кәсіпкер ретінде тіркелуі туралы куәлігіне сәйкес орыс тілінде көрсетіледі. Егер жеткізуші Қазақстан Республикасының резиденті болып табылмаса, онда осы жеткізушінің елінде тіркелгенін растайтын құжатқа сәйкес жеткізушінің атауы көрсетіледі (мысалы: ТОО "Жетысу");

      13-бағанда тауарларға, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге жеткізушінің бизнес-сәйкестендіру нөмірі немесе жеке сәйкестендіру нөмірі көрсетіледі. Егер жеткізуші Қазақстан Республикасының резиденті болып табылмаса, жол толтырылмайды;

      14-бағанда жеткізуші елінің коды елдер жіктеушіне сәйкес көрсетіледі (мысалы: 398);

      15-бағанда жеткізуші өңірінің коды әкімшілік-аумақтық объектілердің жіктеуішіне сәйкес көрсетіледі (мысалы: 710000000). Егер жеткізуші Қазақстан Республикасының резиденті болып табылмаса, жол толтырылмайды;

      16-бағанда жеткізушінің заңды мекенжайы қазақ тілінде көрсетіледі: елді-мекен, көше, үй, кеңсе. Егер жеткізуші Қазақстан Республикасының резиденті болып табылмаса, онда осы жеткізушінің заңды мекенжайы тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алуды растайтын құжаттардың деректемелеріне сәйкес көрсетіледі (мысалы: Қазақстан, Нұр-Сұлтан қаласы, Иманов көшесі., 9);

      17-бағанда жеткізушінің заңды мекенжайы орыс тілінде көрсетіледі: елді мекен, көше, үй, кеңсе. Егер жеткізуші Қазақстан Республикасының резиденті болып табылмаса, онда аталған жеткізушінің заңды мекенжайы тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алуды растайтын құжаттардың деректемелеріне сәйкес көрсетіледі (мысалы: Казахстан, город Нур-Султан, улица Иманова, 9);

      18-бағанда шарттың немесе сатып алуды растайтын өзге құжаттың мәртебесі көрсетіледі, яғни шарттардың немесе сатып алуды растайтын өзге де құжаттардың мәртебелерінің жіктеуішке сәйкес шарт мәртебесінің коды көрсетіледі:

      "0" мәртебесі жасалған шарттар бойынша көрсетіледі;

      "1" мәртебесі төлеміне байланысты емес, шарт бойынша тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алуды растайтын соңғы құжаттың негізінде орындалған шарттар бойынша көрсетіледі;

      "2" мәртебесі шартты бұзу туралы келісімнің (хабарламаның) негізінде бұзалған шарттар бойынша көрсетіледі;

      "3.0" мәртебесі жасалған ұзақ мерзімді шарттар бойынша көрсетіледі;

      "3.1." мәртебесі төлеміне байланысты емес, шарт бойынша тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алуды растайтын соңғы құжаттың негізінде орындалған ұзақ мерзімді шарттар бойынша көрсетіледі;

      "3.2" мәртебесі шартты бұзу туралы келісімнің (хабарламаның) негізінде бұзылған ұзақ мерзімді шарттар бойынша көрсетіледі (төменде көрсетілген).

Жіктеу коды

Атауы

0

Жасалды

1

Орындалды

2

Бұзылды

3.0

Ұзақ мерзімді жасалды

3.1

Ұзақ мерзімді орындалды

3.2

Ұзақ мерзімді бұзылды

      6. Тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу болмаған жағдайда, ақпарат нысаны бос бағаншамен кесте түрінде беріледі (есептің файлы бір жолмен беріледі, 2-кесте толтырылмайды).

      7. Сатып алу сомасы, егер тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді жеткізуші ҚҚС төлеуші және сатып алу сомасы ҚҚС-ны қамтыған жағдайда, ҚҚС-мен көрсетіледі. Егер жеткізуші ҚҚС-ны төлеуші болмаса және сатып алу сомасы ҚҚС-ны қамтымаса, сатып алу сомасы ҚҚС-сыз көрсетіледі.

      8. Ұзақ мерзімді немесе ауыспалы шарттарды жасаған кезде шарттың нөмірі, шартты жасаған күні және шарттың қолданылу мерзімінің аяқталған күні, шарттың сомасы (теңгемен) шартқа сәйкес көрсетіледі. Сатып алынған тауарлардың, орындалған жұмыстар мен көрсетілген қызметтердің сомасы есептік қаржылық жыл бойынша көрсетіледі. Ұзақ мерзімді және ауыспалы шарттар бойынша сома қаржы жылы аяқталған соң есептік қаржылық жыл бойынша 8-бағанда көрсетіледі (2-кесте ұсынылады).

      9. Шартты келесі кезеңге ұзартқан кезде шарттың нөмірі, шарт жасалған күн негізгі шартқа сәйкес көрсетіледі, шарттың қолданылу мерзімі аяқталған күн және шарттың жалпы сомасы (теңгемен) екі тараптың жазбаша және ауызша келісуі негізінде шартты ұзарту талаптарына сәйкес көрсетіледі. Егер шарт келесі қаржылық жылға ұзартылса және жаңа шарт ретінде әрекет етсе, онда ол ұзақ мерзімді шарт болып есептелмейді.

      10. "1" мәртебесі бар шарттар немесе өзге де құжаттар бойынша сатып алынған тауарлар, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат 2-кесте, есептік кезеңге 1-нысанының 8-бағанының жалпы сомасына ұсынылады. Бұдан басқа, сатып алынған тауарлар, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат 2-кесте, олар бойынша тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің бір бөлігі тапсырыс берушіде қалатын "2" мәртебесі бар шарттар және өзге де құжаттар бойынша ұсынылады. Бір қаржылық шарт аяқталған соң сатып алынған тауарлар, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат 2-кесте, "3.0" мәртебесі бар жасалған ұзақ мерзімді шарттар бойынша, "3.1" мәртебесі бар орындалған ұзақ мерзімді шарттар бойынша, есептік қаржылық жылы ішінде тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің бір бөлігі тапсырыс берушіде қалатын "3.2" мәртебесі бар бұзылған ұзақ мерзімді шарттар бойынша, сондай-ақ "есептік қаржылық жылға 8-бағанның сомасына "0" мәртебесі бар ауыспалы шарттар бойынша ұсынылады.

      11. Ақпарат нысаны электронды түрде.xls форматында (Microsoft Excel 2003) ұсынылады.

      12. Грамматикалық қателермен толтырылған немесе өзгерген пішімде ұсынылған ақпарат нысаны қабылданбайды.

3-тарау. 2-нысанды толтыру бойынша түсіндірмелер

      13. Нысан мынадай түрде толтырылады:

      1-бағанда 1-нысандағы шарттың немесе өзге құжаттың нөмірімен бірдей сатып алуды растайтын шарттың немесе өзге құжаттың нөмірі көрсетіледі (мысалы: 100/1);

      2-бағанда 1-нысандағы шартты жасау немесе өзге де құжаттың күнімен бірдей сатып алуды растайтын шартты жасау немесе өзге де құжаттың күні көрсетіледі (мысалы: 01.01.2011);

      3-бағанда 1-нысандағы тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге тапсырыс берушінің бизнес-сәйкестіндіру нөмірімен немесе жеке сәйкестендіру нөмірімен бірдей тауарларға, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерге тапсырыс берушінің бизнес-сәйкестендіру нөмірі немесе жеке сәйкестендіру нөмірі көрсетіледі;

      4-бағанда 6 белгі деңгейінде экономикалық қызмет түрлері бойынша өнім коды көрсетіледі (мысалы: 01.11.33);

      5-бағанда сатып алынған тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің атауы және қысқаша (қосымша) сипаттамасы (символдардың шексіз санына рұқсат етіледі) қазақ тілінде көрсетіледі;

      6-бағанда сатып алынған тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің атауы және қысқаша (қосымша) сипаттамасы (символдардың шексіз санына рұқсат етіледі) орыс тілінде көрсетіледі;

      7-бағанда өлшем бірлігінің мемлекетаралық жіктеуішіне сәйкес өлшем бірлігінің коды көрсетіледі (тауарлар бойынша толтыруға арналған баған, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер бойынша толтырылмайды, мысалы: 006);

      8-бағанда сатып алудың көлемі заттай көріністе көрсетіледі (тауарлар бойынша толтыруға арналған баған, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер бойынша толтырылмайды, мысалы: 50,5);

      9-бағанда сатып алудың көлемі құндық көріністегі теңгеде көрсетіледі (мысалы: 1240,5);

      10-бағанда CT-KZ нысаны сертификатының нөмірі көрсетіледі (тауарлар бойынша толтыруға арналған баған, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер бойынша толтырылмайды, мысалы: 00023);

      11-бағанда CT-KZ нысаны сертификатының сериясы көрсетіледі (CT-KZ сертификатының бланкісінің нөміріне сәйкес келеді, тауарлар бойынша толтырылады, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер бойынша толтырылмайды, мысалы: 0001689);

      12-бағанда CT-KZ нысанының сертификатын берген органның коды көрсетіледі (тауарлар бойынша толтыруға арналған баған, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер бойынша толтырылмайды, мысалы: 650);

      13-бағанда CT-KZ нысанының сертификаты берілген жылы көрсетіледі (тауарлар бойынша толтыруға арналған баған, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер бойынша толтырылмайды, мысалы: 2, сертификат 2012 жылы берілген);

      14-бағанда CT-KZ нысанының сертификаты берілген күні көрсетіледі (тауарлар бойынша толтыруға арналған баған, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер бойынша толтырылмайды, мысалы: 01.01.2012);

      15-бағанда CT-KZ нысанының сертификатында көрсетілген тауарда жергілікті қамту (%) көрсетіледі. CT-KZ нысанының сертификаты болмаған жағдайда 0 мәні көрсетіледі (тауарлар бойынша толтыруға баған, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер бойынша толтырылмайды, мысалы: 54);

      16-бағанда жұмыстағы/қызметтегі жергілікті қамту (%) көрсетіледі (жұмыстар/көрсетілетін қызметтер бойынша толтыруға арналған баған, тауарлар бойынша толтырылмайды, мысалы: 95).

      14. 2-кесте тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алуды растайтын "1" мәртебесі бар шарттар мен өзге де құжаттар бойынша және олар бойынша тауарлардың, жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің бір бөлігі тапсырыс берушілерде қалатын "2" мәртебесі бар шарттар немесе өзге де құжаттар бойынша толтырылады. Бір қаржылық жыл аяқталғаннан кейін 2-кесте "3.0" мәртебесі бар жасалған ұзақ мерзімді шарттар бойынша, "3.1" мәртебесі бар орындалған ұзақ мерзімді шарттар бойынша, олар бойынша есептік қаржылық жылына тауарлардың, жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің бір бөлігі тапсырыс берушіде қалатын "3.2" мәртебесі бар ұзақ мерзімді бұзылған шарттар бойынша, сондай-ақ "0" мәртебесі бар ауыспалы шарттар бойынша толтырылады.

      15. 2-кесте тауардың жеткізілу, жұмыстың орындалу немесе қызметтің көрсетілу фактісін растайтын шарттар немесе өзге де құжаттар негізінде сатып алынған тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің (лоттардың) номенклатурасын көрсете отырып толтырылады (егер 1-нысанда бір шарт немесе өзге де құжат бойынша бірнеше тауар сатып алынған болса, онда шарт туралы ақпарат жеке жолмен көрсетіледі, ал 2-нысанда әрбір тауар заттай көріністе және сатып алу сомасымен қоса жеке жолмен көрсетіледі).

      16. Егер тауарлардың жеткізілу фактісін растайтын шартта немесе өзге де құжаттарда бірнеше тауар номенклатуралары (лоттары) көрсетілсе, онда әрбір номенклатура (лоттары) экономикалық қызмет түрлері бойынша өнімнің жіктеуішінің коды, атаулары, өлшем бірліктері, көлемдері және жергілікті қамтуы сатып алуды растайтын шарттың немесе өзге де құжаттың сол бір деректемелері көрсетіле отырып жеке жолда көрсетіледі.

      17. Егер жұмыстардың орындалу фактісін растайтын шартта немесе өзге де құжаттарда бірнеше тауар номенклатуралары (лоттары) көрсетілсе, онда әрбір номенклатура (лоттары) экономикалық қызмет түрлері бойынша өнімнің жіктеуішінің коды, атаулары, құндық көріністегі көлемдері және жергілікті қамту көрсетіге отырып сатып алуды растайтын шарттың немесе өзге де құжаттың сол бір деректемелері жеке жолда көрсетіледі.

      18. Егер қызметтердің көрсетілу фактісін растайтын шартта немесе өзге де құжаттарда бірнеше тауар номенклатуралары (лоттары) көрсетілсе, онда әрбір номенклатура (лоттары) экономикалық қызмет түрлері бойынша өнімнің жіктеуіштерінің коды, атаулары, құндық көріністегі көлемдері және жергілікті қамтуы көрсетіле отырып сатып алуды растайтын шарттың немесе өзге де құжаттың сол бір деректемелері жеке жолда көрсетіледі.

      19. Ақпарат нысаны электронды түрде, өсу қорытындысымен есептік тоқсан үшін.xls форматында (Microsoft Excel 2003) ұсынылады және тауарлар, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер бойынша жеке толтырылады.

      20. Грамматикалық қателермен немесе өзгерген форматта толтырылған ақпарат нысаны қабылданбайды.

О внесении изменений в приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 25 октября 2013 года № 331 "Об утверждении форм предоставления организациями информации по местному содержанию в закупках товаров, работ и услуг"

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 30 сентября 2021 года № 514. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 октября 2021 года № 24616

      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 27 января 2009 года № 733 "О некоторых вопросах казахстанского содержания при закупке товаров, работ и услуг, приобретаемых организациями и государственными органами" и подпунктом 2) пункта 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 19 марта 2010 года "О государственной статистике" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 25 октября 2013 года № 331 "Об утверждении форм предоставления организациями информации по местному содержанию в закупках товаров, работ и услуг" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8923) следующие изменения:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Заполненные формы, указанные в пункте 1 настоящего приказа, представлять в Министерство индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан путем размещения в информационной системе Интернет-портал "Казахстанское содержание" в электронном виде и удостоверять электронной цифровой подписью:

      1) национальным управляющим холдингам, национальным холдингам, национальным компаниям, организациям пятьдесят и более процентов акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо или косвенно принадлежат национальному управляющему холдингу, национальному холдингу, национальной компании;

      2) организациям, закупки товаров, работ и услуг которых подлежат мониторингу местного содержания, согласно перечню, утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 марта 2009 года № 366;

      3) концессионерам.";

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "6. Настоящий приказ не распространяется на информацию о планируемых и приобретаемых товарах, работах и услугах, представляемую субъектами мониторинга местного содержания в соответствии с приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 27 апреля 2018 года № 283 "Об утверждении Правил представления уполномоченному органу в области твердых полезных ископаемых годовых (на один финансовый год) и среднесрочных (на пять финансовых лет) программ закупа товаров, работ и услуг, а также информации о планируемом закупе возмездных услуг оператора" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16950) и приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 мая 2018 года № 374 "Об утверждении Правил представления недропользователями отчетов при проведении операций по разведке и добыче твердых полезных ископаемых, добыче общераспространенных полезных ископаемых" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 17063).";

      приложения 1 и 2 изложить в новой редакции согласно приложениям 1 и 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету индустриального развития Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
Б. Атамкулов

      "СОГЛАСОВАН"
Бюро национальной статистики
Агентства по стратегическому
планированию и реформам
Республики Казахстан

  Приложение 1
к приказу
Министра индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 30 сентября 2021 года № 514
  Приложение 1
к приказу Заместителя
Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра индустрии
и новых технологий
Республики Казахстан
от 25 октября 2013 года № 331

Форма, предназначенная для сбора административных данных

      Форма административных данных размещена на интернет-ресурсе:
https://www.gov.kz/memleket/entities/miid?lang=kk

Информация по планируемым закупкам товаров, работ и услуг

      Индекс: 1-ПЗ.
Периодичность: годовая.
Отчетный период: по состоянию на "___"________20__года
Круг лиц, представляющих информацию: национальные управляющие холдинги,
национальные холдинги, национальные компании, организации, пятьдесят и более
процентов акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо или косвенно
принадлежат национальному управляющему холдингу, национальному холдингу,
национальной компании; организации, закупки товаров, работ и услуг которых
подлежат мониторингу местного содержания, согласно перечню, утвержденному
постановлением Правительства Республики Казахстан от20 марта 2009 года № 366;
концессионеры.
Куда представляется форма: в Министерство индустрии и инфраструктурного
развития Республики Казахстан.
Срок представления: до 1 февраля планируемого для проведения закупок года.

Бизнес-идентификационный номер/ индивидуальный идентификационный номер заказчика

Наименование заказчика

Код классификатора продукции по видам экономической деятельности (6 знаков)

Наименование и краткое (дополнительное) описание приобретаемых товаров, работ и услуг

Код единицы измерения (в соответствии с межгосударственным классификатором единиц измерения)

Объем закупки в натуральном выражении

Планируемая сумма закупа, тенге

Место проведения закупок (код классификатора административно-территориальных объектов)

Срок проведения закупок

Срок поставки товара, выполнения работ, оказания услуг

Год плана закупок

на казахском языке

на русском языке

на казахском языке

на русском языке

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

      Наименование субъекта индустриально-инновационной деятельности
_______________________________________________________________
Адрес _________________________________________________________
Телефон _______________________________________________________
Адрес электронной почты ________________________________________
Исполнитель ___________________________________________________
фамилия, имя и отчество (при его наличии) __________ подпись, телефон
Руководитель или лицо, исполняющее его обязанности
_______________________________________________________________
фамилия, имя и отчество (при его наличии) _____________ подпись

      Примечание: пояснение по заполнению формы приведено в приложении к настоящей форме.

  Приложение к форме
информации по планируемым
закупкам товаров, работ и услуг

Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных
Информация по планируемым закупкам товаров, работ и услуг
(индекс 1-ПЗ, периодичность годовая)

Глава 1. Общие положения

      1. Форма информации по планируемым закупкам товаров, работ и услуг разработана в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 27 января 2009 года № 733 "О некоторых вопросах казахстанского содержания при закупке товаров, работ и услуг, приобретаемых организациями и государственными органами" (далее - Указ).

      2. Форма информации по планируемым закупкам товаров, работ и услуг предоставляется ежегодно, в срок до 1 февраля планируемого для проведения закупок года.

      3. Заполненные формы информации, организациями пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо или косвенно принадлежат АО "Фонд национального благосостояния "Самрук-Казына", предоставляется консолидировано в лице АО "Фонд национального благосостояния "Самрук-Казына".

      4. Местные исполнительные органы областей (города республиканского значения, столицы) в соответствии с подпунктом 3) пункта 1 Указа обеспечивают сбор, анализ и предоставление информации по местному содержанию организациями, закупки товаров, работ и услуг которых подлежат мониторингу казахстанского содержания, согласно перечню, утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 марта 2009 года № 366.

Глава 2. Пояснение по заполнению Формы

      5. Форма заполняется следующим образом:

      в графе 1 указывается бизнес-идентификационный номер или индивидуальный идентификационный номер заказчика товаров, работ и услуг;

      в графе 2 указывается наименование заказчика товаров, работ и услуг на казахском языке в соответствии со справкой о государственной регистрации либо в соответствии со свидетельством о регистрации в качестве индивидуального предпринимателя;

      в графе 3 указывается наименование заказчика товаров, работ и услуг на русском языке в соответствии со справкой о государственной регистрации либо в соответствии со свидетельством о регистрации в качестве индивидуального предпринимателя;

      в графе 4 указывается код продукции по видам экономической деятельности на уровне 6 знаков (пример: 01.11.33);

      в графе 5 указывается наименование и краткое (дополнительное) описание приобретаемых товаров, работ и услуг на казахском языке (допустимо неограниченное число символов);

      в графе 6 указывается наименование и краткое (дополнительное) описание приобретаемых товаров, работ и услуг на русском языке (допустимо неограниченное число символов);

      в графе 7 указывается код единицы измерения в соответствии с межгосударственным классификатором единиц измерения (графа для заполнения по товарам, не заполняется по работам и услугам);

      в графе 8 указывается объем закупки в натуральном выражении (графа для заполнения по товарам, не заполняется по работам и услугам, пример: 50,5);

      в графе 9 указывается планируемая сумма закупа, тенге (если планируемая сумма закупа включает налог на добавленную стоимость (далее – НДС), то указывается планируемая сумма закупа с НДС);

      в графе 10 указывается место проведения закупок (код в соответствии с классификатором административно-территориальных объектов) (формат поля: текстовый, 9 цифр, пример: 710000000);

      в графе 11 указывается срок проведения закупок (пример: май 2011);

      в графе 12 указывается срок поставки товара, выполнения работ, оказания услуг в свободной форме (поле обязательно для заполнения, пример: 2 полугодие);

      в графе 13 указывается год плана закупок (пример: 2012).

      6. Форма информации заполняется по товарам, работам и услугам отдельно и представляется в электронном виде, в формате.xls (Microsoft Excel 2003).

      7. Форма информации заполняется согласно номенклатуре (лотам) планируемых к закупу товаров, работ и услуг.

      8. Форма информации, заполненная с грамматическими ошибками, либо представленной в измененном формате, не принимается.

  Приложение 2
к приказу
Министра индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 30 сентября 2021 года № 514
  Приложение 2
к приказу Заместителя
Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра индустрии
и новых технологий
Республики Казахстан
от 25 октября 2013 года № 331

Форма, предназначенная для сбора административных данных

      Форма административных данных размещена на интернет-ресурсе:
https://www.gov.kz/memleket/entities/miid?lang=kk.

Информация о приобретенных товарах, работах и услугах

      Индекс: ТРУ-Т1.
Периодичность: ежеквартальная с нарастающим итогом.
Отчетный период: по состоянию на "___"________20__года
Круг лиц, представляющих информацию: национальные управляющие холдинги,
национальные холдинги, национальные компании, организации, пятьдесят и более
процентов акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо или косвенно
принадлежат национальному управляющему холдингу, национальному холдингу,
национальной компании; организации, закупки товаров, работ и услуг которых
подлежат мониторингу местного содержания, согласно перечню, утвержденному
постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 марта 2009 года № 366;
концессионеры.
Куда представляется форма: в Министерство индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.
Срок представления: не позднее 25 числа месяца, следующего за отчетным периодом.

      Таблица 1

Бизнес-идентификационный номер/ индивидуальный идентификационный номер заказчика

Наименование заказчика товаров, работ и услуг

Код региона заказчика (в соответствии с классификатором административно-территориальных объектов)

№ договора или иного документа, подтверждающего закупку

Дата заключения договора или иного документа, подтверждающего закупку (день.месяц.год)

Дата окончания срока действия договора или иного документа, подтверждающего закупку (день.месяц.год)

Сумма приобретенных товаров, выполненных работ и оказанных услуг за отчетный период, тенге

Общая сумма договора или иного документа, подтверждающего закупку, тенге

Общая фактическая сумма исполненного договора, тенге

на казахском языке

на русском языке

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Продолжение таблицы

Наименование поставщика товаров, работ и услуг

Бизнес-идентификационный номер/ индивидуальный идентификационный номер поставщика

Код страны поставщика

Код региона поставщика (в соответствии с классификатором административно-территориальных объектов)

Юридический адрес поставщика товаров, работ и услуг

Статус договора или иного документа, подтверждающего закупку

на казахском языке

на русском языке

на казахском языке

на русском языке

11

12

13

14

15

16

17

18

      Таблица 2

№ договора или иного документа, подтверждающего закупку

Дата заключения договора или иного документа, подтверждающего закупку (день. месяц. год)

Бизнес-идентификационный номер/ индивидуальный идентификационный номер заказчика

Код классификатора продукции по видам экономической деятельности (6 знаков)

Наименование и краткое (дополнительное) описание приобретенных товаров, работ и услуг

Код единиц измерений (в соответствии с межгосударственным классификатором единиц измерения)

на казахском языке

на русском языке

1

2

3

4

5

6

7

      продолжение таблицы

Объем закупки

Сертификат формы СТ-KZ

Местное содержание

в натуральном выражении

в стоимостном выражении, тенге

Серия

Код органа выдачи

Год выдачи

Дата выдачи

в товаре, %

в работе/услуге, %

8

9

10

11

12

13

14

15

16

      Наименование субъекта индустриально-инновационной деятельности
_______________________________________________________________
Адрес _________________________________________________________
Телефон _______________________________________________________
Адрес электронной почты ________________________________________
Исполнитель ___________________________________________________
фамилия, имя и отчество (при его наличии) __________ подпись, телефон
Руководитель или лицо, исполняющее его обязанности
_______________________________________________________________
фамилия, имя и отчество (при его наличии)
_____________ подпись

      Примечание: пояснение по заполнению формы приведено в приложении к настоящей форме.

  Приложение к форме
информации о приобретенных
товарах, работах и услугах

Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных
Информация о приобретенных товарах, работах и услугах
(индекс ТРУ-Т1, периодичность ежеквартальная с нарастающим итогом)

Глава 1. Общие положения

      1. Форма информации о приобретенных товарах, работах и услугах разработана в соответствии с Указом.

      2. Форма информация о приобретенных товарах, работах и услугах предоставляется ежеквартально, не позднее 25 числа месяца, следующего за отчетным периодом с нарастающим итогом.

      3. Заполненные формы информации, организациями пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо или косвенно принадлежат АО "Фонд национального благосостояния "Самрук-Казына" предоставляется консолидировано в лице АО "Фонд национального благосостояния "Самрук-Казына".

      4. Местные исполнительные органы областей (города республиканского значения, столицы) в соответствии с подпунктом 3) пункта 1 Указа обеспечивают сбор, анализ и предоставление информации по местному содержанию организациями, закупки товаров, работ и услуг которых подлежат мониторингу казахстанского содержания, согласно перечню, утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 марта 2009 года № 366.

Глава 2. Пояснение по заполнению Таблицы 1

      5. Форма заполняется следующим образом:

      в графе 1 указывается бизнес-идентификационный номер или индивидуальный идентификационный номер заказчика товаров, работ и услуг;

      в графе 2 указывается наименование заказчика товаров, работ и услуг на казахском языке в соответствии со справкой о государственной регистрации либо в соответствии со свидетельством о регистрации в качестве индивидуального предпринимателя;

      в графе 3 указывается наименование заказчика товаров, работ и услуг на русском языке в соответствии со справкой о государственной регистрации либо в соответствии со свидетельством о регистрации в качестве индивидуального предпринимателя;

      в графе 4 указывается код региона заказчика в соответствии с классификатором административно-территориальных объектов (формат поля: текстовый, 9 цифр, пример: 711000000);

      в графе 5 указывается номер договора или иного документа, подтверждающего закупку, при указании номера договоров или иных документов от одной даты, документу присваивается уникальный номер, пример: 100/1;

      в графе 6 указывается дата заключения договора или иного документа, подтверждающего закупку (день.месяц.год). Если закуп осуществляется без заключения договора, то в графе 7 указывается дата иного документа, подтверждающего осуществление закупки (формат поля: дата, знак разделения между числами дня, месяца и года, знак ".", буквы недопустимы, пример: 01.01.2011, пример для заполнения таблицы с пустой прографкой: 0);

      в графе 7 указывается дата окончания срока действия договора или иного документа, подтверждающего закупку (день.месяц.год). Если закуп осуществляется без заключения договора, то указывается дата окончания срока действия иного документа, подтверждающего осуществление закупки. Если в договоре не оговорена дата окончания действия документа, то указывается ориентировочная дата окончания действия, либо конец финансового года (пример: 31.12.2012);

      в графе 8 указывается сумма приобретенных товаров, выполненных работ и оказанных услуг за отчетный период, тенге, не указываются авансовые платежи, предоплаты и иные платежи, не подтвержденные документами о приобретении товаров, работ и услуг. Если договор долгосрочный или переходящий, то указывается сумма за отчетный период с нарастающим итогом отчетного финансового года. Если за отчетный период не осуществлялось приобретение товаров, выполнения работ, оказания услуг, указывается значение 0;

      в графе 9 указывается общая сумма договора или иного документа, подтверждающего закупку, тенге. Если в договоре не оговорена общая сумма договора, указывается запланированная сумма на приобретение данных товаров, работ, услуг по данному договору. Если договор долгосрочный, то указывается общая сумма договора на весь период действия договора. Если в договор не оговорена общая сумма договора, но по мере исполнения договора предоставляются счета фактуры или акты выполненных работ/оказанных услуг, то указывается сумма данных документов с нарастанием за каждый отчетный период (пример: 1000,5);

      в графе 10 указывается общая фактическая сумма исполненного договора, тенге (пример: 1000,5). При этом:

      Если статус договора – "заключен" или "долгосрочный заключен" ("0" или "3.0"), указывается значение 0;

      Если статус договора – "исполнен" или "долгосрочный исполнен" ("1" или "3.1"), указывается общая фактическая сумма исполненного договора;

      Если статус договора – "расторгнут" или "долгосрочный расторгнут" ("2" или "3.2"), но на основании соглашения (уведомления) о расторжении договора принято решение, что часть поставленных товаров, выполненных работ и оказанных услуг остается у заказчика и договор частично исполнен, то указывается общая фактическая сумма исполненного договора;

      Если статус договора – "расторгнут" или "долгосрочный расторгнут" ("2" или "3.2"), и на основании подписанного соглашения о расторжении договора принято решение вернуть поставленные товары, выполненные работы, оказанные услуги поставщику, то указывается значение 0;

      в графе 11 указывается наименование поставщика товаров, работ и услуг на казахском языке согласно справке о государственной регистрации либо в соответствии со свидетельством о регистрации в качестве индивидуального предпринимателя. Если поставщик является нерезидентом Республики Казахстан, то указывается наименование поставщика в соответствии с документом, подтверждающим регистрацию в стране данного поставщика (пример: "Жетысу" ЖШС);

      в графе 12 указывается наименование поставщика товаров, работ и услуг на русском языке согласно справке о государственной регистрации либо в соответствии со свидетельством о регистрации в качестве индивидуального предпринимателя. Если поставщик является нерезидентом Республики Казахстан, то указывается наименование поставщика в соответствии с документом, подтверждающим регистрацию в стране данного поставщика (пример: ТОО "Жетысу");

      в графе 13 указывается бизнес-идентификационный номер или индивидуальный идентификационный номер поставщика товаров, работ и услуг. Если поставщик является нерезидентом Республики Казахстан поле остается пустым;

      в графе 14 указывается код страны поставщика в соответствии с классификатором стран (пример: 398);

      в графе 15 указывается код региона поставщика в соответствии с классификатором административно-территориальных объектов (пример: 710000000). Если поставщик является нерезидентом Республики Казахстан, поле остается пустым;

      в графе 16 указывается юридический адрес поставщика на казахском языке: населенный пункт, улица, дом, офис. Если поставщик является нерезидентом Республики Казахстан, то указывается юридический адрес данного поставщика в соответствии с реквизитами документов, подтверждающих приобретение товаров, работ и услуг (пример: Қазақстан, Нур-Султан қаласы, Иманов көшесі, 9);

      в графе 17 указывается юридический адрес поставщика на русском языке: населенный пункт, улица, дом, офис. Если поставщик является нерезидентом Республики Казахстан, то указывается юридический адрес данного поставщика в соответствии с реквизитами документов, подтверждающих приобретение товаров, работ и услуг (пример: Казахстан, город Нур-Султан, улица Иманова, 9);

      в графе 18 указывается статус договора или иного документа, подтверждающего закупку, то есть указывается код статуса договора в соответствии с классификатором статусов договоров или иных документов, подтверждающих закупку:

      статус "0" указывается по заключенным договорам;

      статус "1" указывается по исполненным договорам на основании последнего подтверждающего приобретение товаров, работ и услуг документа по договору, независимо от оплаты;

      статус "2" указывается по расторгнутым договорам на основании соглашения (уведомления) о расторжении договора;

      статус "3.0" указывается по заключенным долгосрочным договорам;

      статус "3.1" указывается по исполненным долгосрочным договорам на основании последнего подтверждающего приобретение товаров, работ и услуг документа по договору, независимо от оплаты;

      статус "3.2" указывается по расторгнутым долгосрочным договорам на основании соглашения (уведомления) о расторжении договора (смотрите ниже).

Классификационный код

Наименование

0

Заключен

1

Исполнен

2

Расторгнут

3.0

Долгосрочный заключен

3.1

Долгосрочный исполнен

3.2

Долгосрочный расторгнут

      6. В случае отсутствия закупа товаров, работ и услуг, форма информации сдается в виде таблицы с пустой прографкой (файл отчета сдается одной строкой, таблица 2 не заполняется).

      7. Суммы закупа указываются с НДС, в случае, если поставщик товаров, работ, услуг плательщик НДС и сумма закупа включает НДС. Если поставщик неплательщик НДС и сумма закупа не включает НДС, указывается сумма закупа без НДС.

      8. При заключении долгосрочных или переходящих договоров, номер договора, дата заключения договора и дата окончания срока действия договора и сумма договора (в тенге) указываются согласно договору. Сумма приобретенных товаров, выполненных работ, оказанных услуг указывается за отчетный финансовый год. По окончании финансового года по долгосрочным и переходящим договорам указывается сумма в графе 8 за отчетный финансовый год (предоставляется таблица 2).

      9. При пролонгации договора на следующий период, номер договора, дата заключения договора указываются согласно основному договору, дата окончания срока действия договора и общая сумма договора (в тенге) указывается в соответствии с условиями пролонгации договора на основании письменного или устного согласования обеих сторон. В случае, если договор пролонгируется на следующий финансовый год и действует как новый договор, то он не считается долгосрочным договором.

      10. По договорам или иным документам со статусом "1" предоставляется таблица 2 информации о приобретенных товарах, работах и услугах на общую сумму графы 8 формы 1 за отчетный период. Кроме того, таблица 2 информации о приобретенных товарах, работах и услугах предоставляется по договорам или иным документам со статусом "2", по которым часть товаров, работ и услуг остается у заказчика. По истечении одного финансового договора таблица 2 информации о приобретенных товарах, работах и услугах предоставляется по долгосрочным заключенным договорам со статусом "3.0", по исполненным долгосрочным договорам со статусом "3.1", по расторгнутым долгосрочным договорам со статусом 3.2, по которым часть товаров, работ и услуг за отчетный финансовый год остается у заказчика, а также переходящим договорам со статусом "0" на сумму графы 8 в отчетном финансовом году.

      11. Форма информации представляется в электронном виде, в формате.xls (Microsoft Excel 2003).

      12. Форма информации, заполненная с грамматическими ошибками, либо представленная в измененном формате, не принимается.

Глава 3. Пояснение по заполнению Таблицы 2

      13. Форма заполняется следующим образом:

      в графе 1 указывается номер договора или иного документа, подтверждающего закупку, идентичный с номером договора или иного документа в форме 1 (пример: 100/1);

      в графе 2 указывается дата заключения договора или иного документа, подтверждающего закупку, идентичная дате заключения договора или иного документа в форме 1 (пример: 01.01.2011);

      в графе 3 указывается бизнес-идентификационный номер или индивидуальный идентификационный номер заказчика товаров, работ и услуг идентичный с бизнес-идентификационным номером и индивидуальным идентификационным номером заказчика товаров, работ и услуг в форме 1;

      в графе 4 указывается код продукции по видам экономической деятельности на уровне 6 знаков (пример: 01.11.33);

      в графе 5 указывается наименование и краткое (дополнительное) описание приобретенных товаров, работ и услуг на казахском языке (допустимо неограниченное число символов);

      в графе 6 указывается наименование и краткое (дополнительное) описание приобретенных товаров, работ и услуг на русском языке (допустимо неограниченное число символов);

      в графе 7 указывается код единицы измерения в соответствии с межгосударственным классификатором единиц измерения (графа для заполнения по товарам, не заполняется по работам и услугам, пример: 006);

      в графе 8 указывается объем закупки в натуральном выражении (графа для заполнения по товарам, не заполняется по работам и услугам, пример: 50,5);

      в графе 9 указывается объем закупки в стоимостном выражении в тенге (пример: 1240,5);

      в графе 10 указывается номер сертификата формы СТ-KZ (графа для заполнения по товарам, не заполняется по работам и услугам, пример: 00023);

      в графе 11 указывается серия сертификата формы СТ-KZ (соответствует номеру бланка сертификата СТ-KZ, заполняется по товарам, не заполняется по работам и услугам, пример: 0001689);

      в графе 12 указывается код органа выдачи сертификата формы СТ-KZ (графа для заполнения по товарам, не заполняется по работам и услугам, пример: 650);

      в графе 13 указывается год выдачи сертификата формы СТ-KZ (графа для заполнения по товарам, не заполняется по работам и услугам, пример: 2, сертификат выдан в 2012 году);

      в графе 14 указывается дата выдачи сертификата формы СТ-KZ (графа для заполнения по товарам, не заполняется по работам и услугам, пример: 01.01.2012);

      в графе 15 указывается местное содержание (%) в товаре, указанное сертификате формы СТ-KZ. В случае отсутствие сертификата формы СТ-KZ, указывается значение 0 (графа для заполнения по товарам, не заполняется по работам и услугам, пример: 54);

      в графе 16 указывается местное содержание (%) в работе/услуге (графа для заполнения по работам/услугам, не заполняется по товарам, пример: 95).

      14. Таблица 2 заполняется по договорам или иным документам, подтверждающим осуществление закупки товаров, работ, услуг со статусом "1" и по договорам или иным документам со статусом "2", по которым часть товаров, работ и услуг остается у заказчика. По истечении одного финансового договора таблица 2 предоставляется по долгосрочным заключенным договорам со статусом "3.0", по исполненным долгосрочным договорам со статусом "3.1", по расторгнутым долгосрочным договорам со статусом "3.2", по которым часть товаров, работ и услуг за отчетный финансовый год остается у заказчика, а также переходящим договорам со статусом "0".

      15. Таблица 2 заполняется с указанием номенклатуры закупленных товаров, работ и услуг (лотов), приобретенных на основании договоров или иных документов, подтверждающих факт поставки товара, выполнения работ или оказания услуг (если в форме 1 по одному договору или иному документу закуплено несколько товаров, то указывается информация о договоре одной строкой, а в форме 2 каждый товар указывается отдельной строкой с объемом в натуральном выражении и суммой закупа).

      16. Если в договоре или иных документах, подтверждающих факт поставки товаров, указывается несколько товарных номенклатур (лотов), то каждая номенклатура (лот) с указанием кода классификатора продукции по видам экономической деятельности, наименованиями, единицами измерения, объемами и местным содержанием отражается отдельной строкой с указанием одних и тех же реквизитов договора или иного документа, подтверждающего закупку.

      17. Если в договоре или иных документах, подтверждающих факт выполнения работ, указывается несколько номенклатур (лотов) работ, то каждая номенклатура (лот) с указанием кода классификатора продукции по видам экономической деятельности, наименованиями, объемом в стоимостном выражении и местным содержанием отражается отдельной строкой с указанием одних и тех же реквизитов договора или иного документа, подтверждающего закупку.

      18. Если в договоре или иных документах, подтверждающих факт оказания услуг, указывается несколько номенклатур (лотов) услуг, то каждая номенклатура (лот) с указанием кода классификатора продукции по видам экономической деятельности, наименованиями, объемом в стоимостном выражении и местным содержанием отражается отдельной строкой с указанием одних и тех же реквизитов договора или иного документа, подтверждающего закупку.

      19. Форма информации представляется в электронном виде, в формате.xls (Microsoft Excel 2003) за отчетный квартал с нарастающим итогом и заполняется отдельно по товарам, работам и услугам.

      20. Форма информации, заполненная с грамматическими ошибками, либо представленная в измененном формате, не принимается.