Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң кейбiр бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2022 жылғы 5 наурыздағы № 249 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 10 наурызда № 27069 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң өзгерістер енгізілетін кейбір бұйрықтарының тізбесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Бюджет заңнамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2022 жылғы 5 наурыздағы
№ 249 бұйрығымен бекітілген

Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң өзгерістер енгізілетін кейбір бұйрықтарының тізбесі

      1. "Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасау қағидаларын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 14 қарашадағы № 494 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9892 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының Бюджет кодексi 26-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын жасау қағидаларында:

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Бюджет кодексінің 29-бабына сәйкес мемлекет функцияларының орындалуын, Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарын iске асыруды көрсететін функционалдық және ведомстволық белгiлер бойынша бюджет қаражатының жұмсалу бағыттарын айқындайтын барлық деңгейлердегi бюджеттер шығыстарының топтамасы бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы болып табылады.

      Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасының топтамасы мынадай деңгейлерден тұрады:

      функционалдық топтар;

      функционалдық кіші топтар;

      бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi;

      бюджеттiк бағдарламалар (кiшi бағдарламалар).";

      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Мемлекеттік органның даму жоспарын әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасы мемлекеттік органның даму жоспарында айқындалған мақсаттармен өзара байланысқан республикалық бюджет шығыстарының бағытын айқындайды.

      Мемлекеттік органның даму жоспарын әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасы мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктермен өзара байланысқан республикалық бюджет шығыстарының бағытын айқындайды.

      Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасы тиісті аумақты дамыту бағдарламасында айқындалған мақсаттармен, нысаналы

      индикаторлармен не мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктермен өзара байланысқан жергілікті бюджет шығыстарының бағытын айқындайды.

      Бюдджеттік бағдарлама сыныптамалық коды 3 белгiден тұрады.";

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Бюджеттік кіші бағдарлама мемлекеттік органның даму жоспарының, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарының мақсатына және (немесе) бюджеттік бағдарламаның түпкілікті нәтижесіне қол жеткізуге бағытталған бюджет қаражатын жұмсаудың нақты бағыттарын ашады және бюджеттік бағдарлама сияқты ол да сол функционалдық топта, функционалдық кіші топта бекітіледі.

      Әртүрлі көздер есебінен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар үшін бюджеттік кіші бағдарлама қаржыландыру көздерінің әрқайсысы үшін бөлінеді.

      Бюджеттiк кiшi бағдарламалардың 001-ден 999-ғa дейiнгi сыныптамалық коды болады. Бiрнеше әкiмшiлерге бекiтiлген аттас бюджеттiк кiшi бағдарламалар 001-ден 099 аралығындағы кодтар бойынша жiктеледi.

      Егер бағдарлама кiшi бағдарламаларға бөлiнбесе, олардың орнына 000 сыныптамалық коды көрсетiледi.";

      15-тармақтын 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) мазмұнына байланысты мыналарға:

      мемлекеттiк функцияларды, өкiлеттiктердi жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттiк қызметтердi көрсету;

      трансферттер мен бюджеттiк субсидиялар беру;

      бюджеттік кредиттерді беру;

      бюджеттiк инвестицияларды жүзеге асыру;

      күрделi шығыстарды жүзеге асыру;

      мемлекет мiндеттемелерiн орындау;

      нысаналы салым салу;

      нысаналы аударым.

      Мемлекеттік органның даму жоспарының немесе облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарының мақсатына, бірыңғай түпкілікті нәтижеге қол жеткізу үшін мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету, күрделі шығыстарды жүзеге асыру, бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыру арқылы бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыру, трансферттер мен бюджеттік субсидиялар беру бойынша шығындар, көрсетілген шығындарды жекелеген кіші бағдарламаларға бөле отырып, бір бюджеттік бағдарламаға біріктірілуі мүмкін;".

      2. "Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 24 қарашадағы № 511 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10007 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі 67-бабының 13-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Бюджет кодексі) 67-бабына сәйкес әзірленді.

      Қағидалар бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің кезекті жоспарлы кезеңге арналған бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну тәртібін айқындайды.";

      4-5 тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Бюджет кодексінің 67-бабына сәйкес тұрақты сипаттағы шығыстар, күрделі шығыстар, сондай-ақ басталған (жалғасатын) бюджеттік инвестицияларға және қабылданған мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелерді, оның ішінде мемлекеттік концессиялық міндеттемелерді орындауға арналған шығыстар базалық шығыстар болып табылады.

      Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді орындауға және мемлекеттік қызметтер көрсетуге, трансферттердің төлемдеріне және мемлекеттің басқа да міндеттемелеріне байланысты шығыстар тұрақты сипаттағы шығыстар болып табылады.

      Жаңа бастамалар шығыстарына мыналарға:

      кейіннен жаңа бюджеттік бағдарламалар бойынша қаржыландырылатын Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына сәйкес жалпыұлттық басымдықтардың жаңа бағыттарын іске асыруға;

      макроэкономикалық және әлеуметтiк көрсеткiштердiң өзгеруiне байланысты емес және iс жүзiндегi бюджеттiк бағдарламалар шеңберiнде бюджет қаражатын жұмсаудың қосымша бағаныттарын (атқарылатын мемлекеттiк функциялардың, өкiлеттiктердiң және көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтер көлемiн кеңейтудi) көздейтiн базалық шығыстарды ұлғайтуға бағанытталған шығыстар жатады.

      5. Бюджеттiк өтінім:

      бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері;

      мемлекеттік органдардың даму жоспарлары жобасының және (немесе) мемлекеттік органдардың даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулар жобасының;

      бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалары жобаларының;

      Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9756 тіркелген Қазақстан Республикасы қаржы министрінің 2014 жылғы 18 қыркүйектегі № 403 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Бірыңғай бюджеттік сыныптамасының (бұдан әрі – Бірыңғай бюджеттік сыныптама);

      өткен жоспарлы кезең бюджеттік өтінімінің;

      есепті қаржы жылындағы мемлекеттік органдардың даму жоспарларын іске асыру туралы есептің;

      заттай нормалардың негізінде жасалады.

      асыру туралы есептің;

      заттай нормалардың негізінде жасалады.";

      53-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "53. ММ нысаны бойынша мемлекеттiк мекемелер ұсынған жиынтық есептемелердiң негiзiнде бюджеттік бағдарламалар әкiмшiсi бұйрығымен) бюджеттiк бағдарлама (кiшi бағдарламалар) бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшілері есептеуі жасалады. Есептеу мемлекеттік органның даму жоспарына енгізілген әрбір бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) бойынша жасалады.";

      69-тармақтың 3) және 4) тармақшалары мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) жағдайды жақсарту және проблемаларды шешу, мемлекеттік органның даму жоспарының жобасында айқындалған мақсаттарға және жоспарланған нысаналы индикаторларға қол жеткізу жолдарының сипаттамасын;

      4) жағдайды жақсарту және проблемаларды шешу, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарында айқындалған мақсаттарға және жоспарланған нысаналы индикаторларға қол жеткізу жолдарының сипаттамасын;";

      71-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "71. Бюджет кодексінің 66-бабына сәйкес бюджет шығыстарын жоспарлау үшін мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері мыналарды ұсынады:

      ағымдағы қаржы жылының 15 наурызына дейінгі мерзімде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ведомстволық бюджет комиссиясы мақұлдаған мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобалары немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулардың жобалары, бюджеттік бағдарламалардың жобалары;

      мемлекеттік органдардың даму жоспарлары жобаларының мақсаттары мен нысаналы индикаторларына қол жеткізу үшін қаржылық қажеттілікті есептеу;

      ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға республикалық бюджет комиссиясының оң ұсыныстары бар мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік өтінімдерді толық көлемде және бюджеттік бағдарламалардың жобаларын ұсынады.

      Мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға бюджеттік өтінімдерді және бюджеттік бағдарламалардың жобаларын толық көлемде ұсынады.

      Аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінен қаржыландырылатын, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдарына бюджеттік өтінімдерді және бюджеттік бағдарламалардың жобаларын ұсынатын бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерін қоспағанда, жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға ұсынады.

      Осы тармақта көрсетілген құжаттардың нәтижелеріне бағаналау жүргізілген жағдайда, бағаналау нәтижелері қоса беріледі.";

      73-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "73. Жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсi бюджеттiк өтiнiмдi мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға беттерi нөмiрленген бiр дана қағаз тасығышта, брошюра түрiнде және мемлекеттiк органдардың электрондық бiрыңғай құжат айналымы жүйесiн пайдалану арқылы электрондық құжат түрiнде не электрондық тасығыштарда енгiзедi.

      Егер бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсi мемлекеттік органның даму жоспарының жобасында немесе мемлекеттік органның даму жоспарына өзгерiстер мен толықтырулардың жобасында қосымша шығыстарды немесе бюджет кiрiстерiн қысқартуды талап ететiн нормативтiк құқықтық актiлер әзiрлеудi немесе оларға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзудi ұсынса, онда бюджеттiк өтiнiммен бiр мезгiлде тиiстi нормативтiк құқықтық актiнiң жобасы енгiзiледi.";

      79 және 80-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "79. Бюджеттік кодексінің 68-бабына сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган мемлекеттік органдардың даму жоспарларының мақсаттарына және бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу тиімділігін бағаналау нәтижелерін ескере отырып:

      1) мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын олардың Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің жоғары тұрған құжаттарына сәйкестігі тұрғысынан, Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің жоғары тұрған құжаттарының мақсаттары мен нысаналы индикаторларына қол жеткізуді, нысаналы индикаторларға қол жеткізу дәрежесін, елдің әлеуметтік-экономикалық дамуына әсерін қамтамасыз ету тұрғысынан қарайды;

      2) мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын нәтижелер көрсеткіштерін таңдаудың дұрыстығы, бюджеттік бағдарламалар нәтижелері көрсеткіштерінің мемлекеттік органның даму жоспарының нысаналы индикаторларымен өзара байланысының болуы, нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізілу дәрежесі тұрғысынан қарайды.

      80. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган есепті қаржы жылындағы бюджеттің атқарылуын талдау нәтижелерін, сондай-ақ мемлекеттік органдардың даму жоспарларының мақсаттарына және бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу тиімділігін бағаналау нәтижелерін ескере отырып:

      1) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін олардың Қазақстан Республикасының бюджет және өзге де заңнамасына, әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, қолданыстағы заттай нормаларға және бюджеттік бағдарламалар жобаларына сәйкес келуі тұрғысынан қарайды, бұл ретте бюджеттік өтінімдерді қарау кезінде әрбір бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстар түрлері бойынша есептеу кезінде бағандар ретінде, сондай-ақ, Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында тауарларға, жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге белгіленген бағаналар дерекқоры пайдаланылады. Бұл ретте, бір дана қарастырылған тауарларға, жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге нақтылы орташа бағаны асып түспейтын бағаналар дерекқорында бағанаға бағандарланған. Бағаналар дерекқорында жоқ болған жағдайда, жоспарланған шығыстарды негіздейтін құжаттар (шарттардың көшірмелері, прайс-парақтар) пайдаланылады;

      2) мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалары жобаларының көрсеткіштерін олардың мемлекеттік органның даму жоспарының мақсаттарымен және нысаналы индикаторларымен өзара байланысы тұрғысынан қарайды;

      3) мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалары жобаларының көрсеткіштерін бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің функцияларына, өкілеттіктеріне, қызметінің бағаныттарына сәйкес келуі тұрғысынан қарайды.";

      81-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "81. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган есепті қаржы жылындағы бюджеттің атқарылуын талдаудың және облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарының мақсаттарына және бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу тиімділігін бағаналаудың нәтижелерін ескере отырып:";

      82-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ұсынған есепті қаржы жылындағы мемлекеттік органдардың даму жоспарларының іске асырылуы туралы есептерді және бюджеттік бағдарламалардың нәтижелеріне қол жеткізу бөлігінде бюджет қаражатын басқару бойынша мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағаналау нәтижелерін;";

      83-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "83. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік бағдарламалар жобаларын қарау нәтижелері бойынша Республикалық бюджет комиссиясының және бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің қарауына шығару үшін қорытындыларды қалыптастырады және ағымдағы қаржы жылының 15 сәуірінен кешіктірмей бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жібереді.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган 80-тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көрсетілген материалдарды қарау қорытындылары бойынша бюджеттік өтінімдер мен бюджеттік бағдарламалар жобалары бойынша қорытындылар қалыптастырады.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындылары мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындылары және мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобалары немесе мемлекеттік органның даму жоспарына өзгерістер мен толықтырулардың жобалары бойынша Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстары ескеріле отырып қалыптастырылады.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Республикалық бюджет комиссиясының қарауына стратегиялық жоспарлардың жобалары немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобалары, бюджеттік өтінімдер, бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындыларды енгізеді.

      Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің бюджеттік өтінімі бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға қарау үшін жіберіледі, ол оған қорытынды дайындайды және өзгерістер енгізбей республикалық бюджеттің жобасына енгізеді.

      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін, бюджеттік бағдарламаларының жобаларын қарау қорытындылары бойынша бюджеттік өтінімдер мен бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындыларды қалыптастырады және оларды тиісті бюджет комиссиясының қарауына жібереді.";

      85-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "85. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес:

      бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға пысықталған бюджеттік бағдарламалардың жобалары мен бюджеттік өтінімдерді;

      мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға пысықталған мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларын немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, мемлекеттік органның даму жоспарын әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын ұсынады.

      Аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдарына ұсынатын, аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілерін қоспағанда, мемлекеттік органның даму жоспарын әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері тиісті бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес тиісінше бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдарға пысықталған бюджеттік бағдарламалардың жобаларын және бюджеттік өтінімдерді ұсынады.";

      56-қосымша осы тізбеге қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      3. "Бюджеттік жоспарлау және бюджеттерді атқару сатыларында азаматтық бюджетті жасау мен ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 9 қаңтардағы № 15 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16261 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 67-1-бабына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттік жоспарлау және бюджеттерді атқару сатыларында азаматтық бюджетті жасау мен ұсыну қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Бюджеттік жоспарлау және бюджеттерді атқару сатыларында азаматтық бюджетті жасау мен ұсыну қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Бюджет кодексі) 67-1-бабына сәйкес әзірленді және республикалық және жергілікті бюджеттердің қалыптастырылуы және атқарылуы туралы қоғамды хабардар ету мақсатында азаматтық бюджетті жасау және ұсыну тәртібін айқындайды.";

      24-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "24. Мемлекеттік органның даму жоспарының көрсеткіштерін орындау нәтижелерін, тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізуден түсетін ақша түсімдері мен шығыстарының жоспарларының орындалуы туралы есептерді, қайырымдылықтан түскен түсімдер мен ақша жұмсалуы туралы есептерді және мемлекеттік аудит пен қаржылық бақылау қорытындысы бойынша ақпаратты орналастыра отырып, "Бюджетті атқару сатысында" деген бөлімді жасайды.".

      4. "Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 8 ақпандағы № 140 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16409 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің 65-1-бабына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 65-1 бабына сәйкес әзірленді.";

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Мемлекеттік органдардың даму жоспарларын әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері мемлекеттік жоспарлау, ұлттық жобалардың, мемлекеттік органдардың даму жоспарлары жобаларының немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулар жобалары мен бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуын бағалау, өткен жылғы бюджет шығыстарының әлеуметтік-экономикалық әсерін бағалау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындыларына Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарын ескере отырып, мемлекеттік органдардың даму жоспарларының негізінде айқындалады.

      Мемлекеттік органдардың даму жоспарлары әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктер, бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуын бағалау, өткен кезеңдегі бюджет шығыстарының әлеуметтік-экономикалық әсерін бағалау негізінде айқындалады.

      Жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарлары мен мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктер негізінде айқындалады.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау кезінде:

      1) тиісті кезеңге арналған әлеуметтік-экономикалық дамудың мақұлданған болжамы;

      2) ағымдағы қаржы жылына арналған бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының бекітілген (нақтыланған) көлемі;

      3) тиісті қаржы жылына арналған бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының бекітілген көлемі;

      4) алдыңғы және ағымдағы қаржы жылдарында бюджеттік бағдарламалардың орындалу қорытындысы;

      5) бюджеттік инвестицияларды іске асыруды бағалау қорытындысы;

      6) республикалық бюджеттің атқарылуы туралы есепке Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің (жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы есепке облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тексеру комиссиясының) қорытындылары мен ұсынымдары;

      7) мемлекеттік бағдарламалардың іс-шаралары;

      8) Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi есеп комитетiнің республикалық бюджет жобасы шығыстарының негізгі бағыттары бойынша оны алдын ала бағалауы;

      9) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша қабылданған мемлекеттік міндеттемелер, оның ішінде мемлекеттік концессиялық міндеттемелер есепке алынады.

      Мемлекеттік бағдарламаларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бойынша мемлекеттік органдардың даму жоспарлары, өзге де Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттары есепке алынады.".

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
өзгерістер енгізілетін кейбір
бұйрықтарының тізбесіне
қосымша
Бюджеттiк өтiнiмдi жасау және
ұсыну қағидаларына
56-қосымша

Форум, семинар және конференциялар өткізу паспорты

1.

Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің/ мемлекеттік кәсіпорынның атауы


2.

Форумның/семинардың/конференцияның атауы


3.

Форум/семинар / конференция өткізу жоспарланған Жоспарлы кезең жылы


4.

Форум/семинар / конференция өткізуге арналған шығыстар сомасы, мың теңгемен


Бюджеттік бағдарлама (атауы және коды)


Бюджеттік кіші бағдарлама (атауы және коды)


5.

Форум/семинар/конференция өткізу жоспарланған мемлекеттік органның даму жоспарының мақсаты


6.

Форумның/семинардың/конференцияның мақсаты


7.

Форум/семинар / конференция өткізу кезінде қол жеткізілетін нәтижелер көрсеткіштері


8.

Практикалық маңыздылығы


      Орталық атқарушы органның аппарат басшысы/мемлекеттiк мекеме басшысы
____________________________________________________________________
(қолы) (аты-жөні (болған жағдайда)) Бюджеттік бағдарлама басшысы
________________________________________
(қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))
Бас бухгалтер/қаржы - экономикалық бөлімінің бастығы
____________________________________________________________________
(қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))
Ескертпе:

      Паспорт әрбір форумға, семинарға, конференцияға жеке жасалады.

      Семинар — оқушылар (студенттер, стажерлар) оқытушының жетекшілігімен оқу немесе ғылыми зерттеулердің нәтежелері бойынша орындаған хабарламаларды, баяндамалар мен рефераттарды талқылайтын практикалық оқу сабақтарының бір түрі;

      Форум — жаһандық проблемаларды жеткілікті дәрежеде белгілеу немесе шешу үшін өткізілетін іс-шара. Бұл ұғым саяси, экономикалық, әлеуметтік, діни, экологиялық және қазіргі қоғам өмірінің басқа да көптеген салаларында кездеседі;

      Конференция — қандайда бір мәселелерді талқылау және шешу үшін қандайда бір мемлекеттер, партия, қоғамдық, ғылыми және тағы басқа ұйымдар өкілдерінің жиналысы. Әлем жақтастарының халықаралық конференциясы. Партия конференциясы. Мұғалімдер концеренциясы;

      Жұмыстың практикалық маңыздылығы іс жүзінде міндеттерді шешу үшін нәтежелерді қолдану мүмкіндігі болып табылады.

О внесении изменений в некоторые приказы Министра финансов Республики Казахстан

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 5 марта 2022 года № 249. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 марта 2022 года № 27069

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый перечень некоторых приказов Министра финансов Республики Казахстан, в которые вносятся изменения.

      2. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр финансов
Республики Казахстан
Е. Жамаубаев

  Утвержден
приказом Министра финансов
Республики Казахстан
от 5 марта 2022 года № 249

Перечень некоторых приказов Министра финансов Республики Казахстан, в которые вносятся изменения

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 14 ноября 2014 года № 494 "Об утверждении Правил составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9892) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктом 3 статьи 26 Бюджетного кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Правилах составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан, утвержденных указанным приказом:

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. В соответствии со статьей 29 Бюджетного кодекса функциональной классификацией расходов бюджета является группировка расходов бюджетов всех уровней, определяющая направления расходования бюджетных средств по функциональным и ведомственным признакам, отражающим выполнение функций государства, реализацию документов Системы государственного планирования.

      Группировка функциональной классификации расходов бюджета состоит из следующих уровней:

      функциональные группы;

      функциональные подгруппы;

      администраторы бюджетных программ;

      бюджетные программы (подпрограммы).";

      пункт 11 изложить в следующей редакции:

      "11. Бюджетная программа администратора республиканских бюджетных программ, разрабатывающего план развития государственного органа, определяет направление расходов республиканского бюджета, взаимоувязанное с целями, определенными в плане развития государственного органа.

      Бюджетная программа администратора республиканских бюджетных программ, не разрабатывающего план развития государственного органа, определяет направление расходов республиканского бюджета, взаимоувязанное с полномочиями, определенными в положении о государственном органе.

      Бюджетная программа администратора местных бюджетных программ определяет направление расходов местного бюджета, взаимоувязанное с целями, целевыми индикаторами, определенными в соответствующем плане развития области, города республиканского значения, столицы, либо полномочиями, определенными в положении о государственном органе.

      Классификационный код бюджетной программы состоит из 3 знаков.";

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Бюджетная подпрограмма раскрывает конкретные направления расходования бюджетных средств, нацеленные на достижение цели плана развития государственного органа, плана развития области, города республиканского значения, столицы и (или) конечного результата бюджетной программы и закрепляется в той функциональной группе, функциональной подгруппе что и бюджетная программа.

      Для бюджетных программ, финансируемых за счет разных источников, бюджетная подпрограмма выделяется для каждого из источников финансирования.

      Бюджетные подпрограммы имеют классификационный код от 001 до 999. Одноименные бюджетные подпрограммы, закрепленные за несколькими администраторами, классифицируются по кодам от 001 по 099.

      Если программа не подразделяется на подпрограммы, вместо них указывается классификационный код 000.";

      подпункт 1) пункта 15 изложить в следующей редакции:

      "1) в зависимости от содержания на:

      осуществление государственных функций, полномочий и оказание вытекающих из них государственных услуг;

      предоставление трансфертов и бюджетных субсидий;

      предоставление бюджетных кредитов;

      осуществление бюджетных инвестиций;

      осуществление капитальных расходов;

      выполнение обязательств государства;

      вложение целевого вклада;

      целевое перечисление.

      Для достижения цели плана развития государственного органа или плана развития области, города республиканского значения, столицы, единого конечного результата затраты по осуществлению государственных функций, полномочий и оказанию вытекающих из них государственных услуг, осуществлению капитальных расходов, осуществлению бюджетных инвестиций посредством реализации бюджетных инвестиционных проектов, предоставлению трансфертов и бюджетных субсидий могут объединяться в одну бюджетную программу с выделением указанных затрат в отдельные подпрограммы;".

      2. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 24 ноября 2014 года № 511 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10007) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктом 13 статьи 67 Бюджетного кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Правилах составления и представления бюджетной заявки, утвержденных указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила составления и представления бюджетной заявки (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 67 Бюджетного кодекса Республики Казахстан (далее – Бюджетный Кодекс).

      Правила определяют порядок составления и представления бюджетной заявки администраторами бюджетных программ на очередной плановый период.";

      пункты 4 и 5 изложить в следующей редакции:

      "4. В соответствии со статьей 67 Бюджетного кодекса базовыми расходами являются расходы постоянного характера, капитальные расходы, а также расходы на начатые (продолжающиеся) бюджетные инвестиции и выполнение принятых государственных обязательств по проектам государственно-частного партнерства, в том числе государственных концессионных обязательств.

      Расходами постоянного характера являются расходы, связанные с выполнением государственных функций, полномочий и оказанием государственных услуг, выплатами трансфертов и другими обязательствами государства.

      К расходам на новые инициативы относятся расходы, направленные на:

      реализацию новых направлений общенациональных приоритетов в соответствии с документами Системы государственного планирования, в последующем финансируемых по новым бюджетным программам;

      увеличение базовых расходов, не связанное с изменением макроэкономических и социальных показателей и предусматривающее дополнительные направления расходования бюджетных средств (расширение объема выполняемых государственных функций, полномочий и оказываемых государственных услуг) в рамках существующих бюджетных программ.

      5. Бюджетная заявка составляется на основе:

      лимитов расходов администраторов бюджетных программ;

      проекта плана развития государственных органов или проекта изменений и дополнений в планы развития государственных органов;

      проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ;

      единой бюджетной классификации Республики Казахстан, утвержденной приказом Министра финансов Республики Казахстан от 18 сентября 2014 года № 403 "Некоторые вопросы Единой бюджетной классификации Республики Казахстан", (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9756);

      бюджетной заявки истекшего планового периода;

      отчета о реализации плана развития государственных органов за отчетный финансовый год;

      натуральных норм.

      Бюджетная заявка составляется в пределах лимитов расходов администраторов бюджетных программ.";

      пункт 53 изложить в следующей редакции:

      "53. На основании представленных государственными учреждениями сводных расчетов по форме ГУ администратор бюджетных программ составляет сводный расчет расходов администратора бюджетных программ по бюджетным программам (подпрограммам) по форме ГУ (свод) (приложение 58). Расчет составляется по каждой бюджетной программе (подпрограмме), включенной в план развития государственного органа.";

      подпункты 3) и 4) пункта 69 изложить в следующей редакции:

      "3) описание путей улучшения ситуации и решения проблем, достижения целей и планируемых целевых индикаторов, определенных в проекте плана развития государственного органа;

      4) описание путей улучшения ситуации и решения проблем, достижения целей и планируемых целевых индикаторов, определенных в плане развития области, города республиканского значения, столицы;";

      пункт 71 изложить в следующей редакции:

      "71. В соответствии со статьей 66 Бюджетного кодекса для планирования расходов бюджета администраторы республиканских бюджетных программ, разрабатывающие планы развития государственного органа, представляют:

      в срок до 15 марта текущего финансового года в центральный уполномоченный орган по государственному планированию проекты планов развития государственных органов или проекты изменений и дополнений в планы развития государственных органов, проекты бюджетных программ, одобренные ведомственной бюджетной комиссией;

      расчет финансовой потребности для достижения целей и целевых индикаторов проектов планов развития государственного органа;

      в срок до 15 мая текущего финансового года в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию проекты планов развития государственного органа или проекты изменений и дополнений в планы развития государственного органа, имеющие положительные предложения Республиканской бюджетной комиссии, бюджетные заявки в полном объеме и проекты бюджетных программ.

      Администраторы республиканских бюджетных программ, не разрабатывающие планы развития государственных органов, в срок до 15 мая текущего финансового года представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию бюджетные заявки в полном объеме и проекты бюджетных программ.

      Администраторы местных бюджетных программ в срок до 15 мая текущего финансового года представляют в местный уполномоченный орган по государственному планированию, за исключением администраторов бюджетных программ, финансируемых из бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов, которые представляют в местные уполномоченные органы по государственному планированию районов (городов областного значения), бюджетные заявки в полном объеме и проекты бюджетных программ.

      В случаях проведения оценки результатов к документам, указанным в настоящем пункте, прилагаются результаты оценки.";

      пункт 73 изложить в следующей редакции:

      "73. Администратор местных бюджетных программ вносит бюджетную заявку в местный уполномоченный орган по государственному планированию на бумажном носителе в одном экземпляре с пронумерованными страницами, в сброшюрованном виде и в виде электронного документа посредством использования единой системы электронного документооборота государственных органов либо на электронных носителях.

      В случае если администратор бюджетных программ в проекте плана развития государственного органа или проекте изменений и дополнений в план развития государственного органа предлагает разработать или внести изменения и дополнения в нормативные правовые акты, требующие дополнительных расходов или сокращения доходов бюджета, то одновременно с бюджетной заявкой вносится проект соответствующего нормативного правового акта.";

      пункты 79 и 80 изложить в следующей редакции:

      "79. В соответствии со статьей 68 Бюджетного кодекса центральный уполномоченный орган по государственному планированию с учетом результатов оценки эффективности достижения целей планов развития государственных органов и показателей бюджетных программ рассматривает:

      1) проекты планов развития государственного органа или проекты изменений и дополнений в планы развития государственных органов на предмет их соответствия вышестоящим документам Системы государственного планирования, обеспечения достижения целей и целевых индикаторов вышестоящих документов Системы государственного планирования, степени достижимости целевых индикаторов, влияния на социально-экономическое развитие страны;

      2) проекты бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих планы развития государственных органов, на предмет правильности выбора показателей результатов, наличия взаимоувязки показателей результатов бюджетных программ с целевыми индикаторами плана развития государственного органа, степени достижимости показателей результатов.

      80. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию с учетом результатов анализа исполнения бюджета за отчетный финансовый год, а также результатов оценки эффективности достижения целей планов развития государственных органов и показателей бюджетных программ рассматривает:

      1) бюджетные заявки администраторов бюджетных программ на предмет их соответствия бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан, прогнозу социально-экономического развития, действующим натуральным нормам и проектам бюджетных программ, при этом при рассмотрении бюджетных заявок также используется база данных цен на товары, работы, услуги, установленная законодательством Республики Казахстан о государственных закупках, в качестве ориентира при расчете по видам расходов по каждой бюджетной программе. При этом, ориентируется на цену, не превышающую фактическую среднюю цену за единицу товара, работы, услуги, предусмотренную в базе данных цен. При отсутствии в базе данных цен используются документы, обосновывающие планируемые расходы (копии договоров, прайс-листы);

      2) показатели проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ, разрабатывающих планы развития государственных органов, на предмет их взаимосвязи с целями и целевыми индикаторами плана развития государственного органа;

      3) показатели проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих планы развития государственных органов, на предмет их соответствия функциям, полномочиям, направлениям деятельности администратора бюджетных программ.";

      первый абзац пункта 81 изложить в следующей редакции:

      "81. Местный уполномоченный орган по государственному планированию с учетом результатов анализа исполнения бюджета за отчетный финансовый год и оценки эффективности достижения целей плана развития области, города республиканского значения, столицы и показателей бюджетных программ рассматривает:";

      подпункт 2) пункта 82 изложить в следующей редакции:

      "2) отчеты о реализации планов развития государственных органов за отчетный финансовый год, представленные администраторами бюджетных программ, и результаты оценки эффективности деятельности государственных органов по управлению бюджетными средствами в части достижения результатов бюджетных программ;";

      пункт 83 изложить в следующей редакции:

      "83. Центральный уполномоченный орган по государственному планированию по результатам рассмотрения проектов планов развития государственных органов или проектов изменений и дополнений в планы развития государственных органов, проектов бюджетных программ формирует заключения и направляет не позднее 15 апреля текущего финансового года центральному уполномоченному органу по бюджетному планированию для вынесения на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии и администраторам бюджетных программ.

      Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию по итогам рассмотрения материалов, указанных в подпунктах 1), 2) и 3) пункта 80 Правил, формирует заключения по бюджетным заявкам и проектам бюджетных программ.

      Заключения центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию по проектам бюджетных программ формируются с учетом заключений центрального уполномоченного органа по государственному планированию и предложений Республиканской бюджетной комиссии по проектам планов развития государственных органов или проектам изменений и дополнений в планы развития государственного органа.

      Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию вносит на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии заключения по бюджетным заявкам, проектам бюджетных программ.

      Бюджетная заявка Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета направляется для рассмотрения в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию, который готовит заключение на нее и включает в проект республиканского бюджета без внесения изменений.

      Местные уполномоченные органы по государственному планированию по итогам рассмотрения бюджетных заявок, проектов бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ формируют заключения по бюджетным заявкам и проектам бюджетных программ и направляют их на рассмотрение соответствующей бюджетной комиссии.";

      пункт 85 изложить в следующей редакции:

      "85. Администраторы республиканских бюджетных программ в соответствии с предложениями Республиканской бюджетной комиссии представляют:

      в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию доработанные проекты бюджетных программ и бюджетные заявки;

      в центральный уполномоченный орган по государственному планированию доработанные проекты планов развития государственных органов или проекты изменений и дополнений в планы развития государственных органов государственного органа, проекты бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих планы развития государственного органа.

      Администраторы бюджетных программ, не разрабатывающие планы развития государственного органа, в соответствии с предложениями соответствующей бюджетной комиссии представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию или местные уполномоченные органы по государственному планированию соответственно, за исключением администраторов бюджетных программ, финансируемых из бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов, которые представляют в местные уполномоченные органы по государственному планированию районов (городов областного значения), доработанные проекты бюджетных программ и бюджетные заявки.";

      приложение 56 изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему перечню.

      3. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 9 января 2018 года № 15 "Об утверждении Правил составления и представления гражданского бюджета на стадиях бюджетного планирования и исполнения бюджетов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16261) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии со статьей 67-1 Бюджетного кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Правилах составления и представления гражданского бюджета на стадиях бюджетного планирования и исполнения бюджетов, утвержденных указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила составления и представления гражданского бюджета на стадиях бюджетного планирования и исполнения бюджетов (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 67-1 Бюджетного кодекса Республики Казахстан (далее – Бюджетный кодекс) и определяют порядок составления и представления гражданского бюджета в целях информирования общества о формировании и исполнении республиканского и местных бюджетов.";

      пункт 24 изложить в следующей редакции:

      "24. Администраторами бюджетных программ составляется раздел "На стадии исполнения бюджета" с размещением результатов выполнения показателей плана развития государственного органа, отчетов о реализации бюджетных программ, отчетов об исполнении планов поступлений и расходов денег от реализации товаров (работ, услуг), отчетов о поступлении и расходовании денег от благотворительности и информации по итогам государственного аудита и финансового контроля.".

      4. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 8 февраля 2018 года № 140 "Об утверждении Правил определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16409) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии со статьей 65-1 Бюджетного кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Правилах определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ, утвержденных указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 65-1 Бюджетного кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс).";

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Лимиты расходов администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих планы развития государственных органов, определяются на основе национальных проектов, проектов планов развития государственных органов или проектов изменений и дополнений в планы развития государственных органов с учетом предложений Республиканской бюджетной комиссии к заключениям центрального уполномоченного органа по государственному планированию, оценки реализации планов развития государственных органов и бюджетных программ, оценки социально-экономического эффекта бюджетных расходов за предыдущий год.

      Лимиты расходов администраторов республиканских бюджетных программ, не разрабатывающих планы развития государственных органов, определяются на основе национальных проектов, полномочий, определенных в положении о государственном органе, оценки реализации бюджетных программ, оценки социально-экономического эффекта бюджетных расходов за предыдущий год.

      Лимиты расходов администраторов бюджетных программ, финансируемых из местного бюджета, определяются на основе плана развития области, города республиканского значения, столицы и полномочий, определенных в положении о государственном органе.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. При определении лимитов расходов администраторов бюджетных программ учитываются:

      1) одобренный прогноз социально-экономического развития на соответствующий период;

      2) утвержденный (уточненный) объем расходов администраторов бюджетных программ на текущий финансовый год;

      3) утвержденный объем расходов администраторов бюджетных программ на соответствующий финансовый год;

      4) итоги исполнения бюджетных программ в предыдущем и текущем финансовых годах;

      5) итоги оценки реализации бюджетных инвестиций;

      6) заключения и рекомендации Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета к отчету об исполнении республиканского бюджета (ревизионной комиссии области, города республиканского значения, столицы к отчету об исполнении местного бюджета);

      7) мероприятия государственных программ;

      8) предварительная оценка проекта республиканского бюджета по основным направлениям его расходов Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета;

      9) принятые государственные обязательства по проектам государственно-частного партнерства, в том числе государственные концессионные обязательства.

      По администраторам бюджетных программ, не разрабатывающим государственные программы, учитываются планы развития государственных органов, иные документы Системы государственного планирования.".

 
  Приложение
к Перечню некоторых приказов
Министра финансов
Республики Казахстан,
в которые вносятся изменения
  Приложение 56
к Правилам составления и
представления бюджетной
заявки

Паспорт на проведение форума, семинара, конференции

1.

Наименование администратора бюджетных программ/ государственного предприятия


2.

Наименование форума/семинара/конференции


3.

Год планового периода, в котором планируется проведение форума/семинара/ конференции


4.

Сумма расходов на проведение форума/семинара/ конференции, в тысячах тенге


Бюджетная программа (наименование и код)


Бюджетная подпрограмма (наименование и код)


5.

Цель плана развития государственного органа, в достижение которой планируется проведение форума/семинара/конференции


6.

Цель форума/семинара/конференции


7.

Показатели результатов, которые будут достигнуты при проведении форума/семинара/конференции


8.

Практическая значимость


      Ответственный секретарь центрального исполнительного органа/руководитель
государственного учреждения ___________________________________________
                        (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
      Руководитель бюджетной программы ____________________________________
                        (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
      Главный бухгалтер/ начальник финансово- экономического отдела
      ____________________________________________________________________
      (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Примечание:

      Паспорт составляется отдельно по каждому форуму, семинару, конференции.

      Семинар – форма учебно-практических занятий, при которой учащиеся (студенты, стажеры) обсуждают сообщения, доклады и рефераты, выполненные ими по результатам учебных или научных исследований под руководством преподавателя;

      Форум – мероприятие, проводимое для обозначения или решения каких-либо в достаточной степени глобальных проблем. Это понятие встречается в политических, экономических, социальных, религиозных, экологических и многих других сферах жизнедеятельности современного общества;

      Конференция – собрание, совещание представителей каких-либо государств, партийных, общественных, научных и других организаций для обсуждения и решения каких-либо вопросов. Международная конференция сторонников мира. Партийная конференция.