БҰЙЫРАМЫН:
1. "Бас бостандығынан айыруға сотталғандармен тәрбие жұмысын жүргізу қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 13 тамыздағы № 508 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9729 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:
көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бас бостандығынан айыруға сотталғандармен тәрбие жұмысын жүргізу қағидаларында:
11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"11. Сотталғанды зерделеу және онымен тәрбие жұмысын жүргiзу нәтижелері бойынша қорытындылар Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Қылмыстық-атқару жүйесінің орталықтандырылған автоматтандырылған деректер қоры (бұдан әрі – ҚАЖ ОАДҚ) арқылы ай сайын ЖТЖ күнделігіне жазылады.";
16-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"16. Психолог жаңадан келген сотталғандарға бастапқы психодиагностикалық тексеру жүргiзедi, олардың әрқайсысына осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Психологиялық картаны толтырады.";
17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"17. Өткiзiлген жұмысты талдау нәтижелері бойынша психолог тиісті қызметтерге жаңадан келген сотталғандармен тәрбие жұмысын жүргізудің негiзгi бағыттары бойынша ұсыныс бередi, олар ҚАЖ ОАДҚ арқылы ЖТЖ күнделiгiне жазылады.";
24-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"24. ЖТК мүшелерi жасақ бастығына және психологқа сотталғандармен жасақ буынында жұмыс жасау кезінде көмек көрсетеді, сотталғандардың түзелу (тәртіпті түзеу) мәселелерін шешуге, ұстау режимін сақтауға, оларға заңға бағынушылықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, тәрбиелік және демалыс іс-шараларын ұйымдастыруға және өткізуге қатысады, сотталғандармен тәрбиелiк әңгiмелесу жазбасын және ЖТК ұсынымдарын ҚАЖ ОАДҚ арқылы ЖТЖ күнделiгiне және Психологиялық картаға енгiзедi, жеке бағдарламаны, ШТМББ немесе НЖЖА-ға (оның жеке басын сипаттайтын деректер, мінез-құлқы, жазаны өтеу кезінде оқуға және еңбекке деген көзқарасы) дайындауға, мекеме түрiн өзгертуге, сотталғандардың мекемеден тыс жерге шығуына сипаттайтын материалдарды әзірлеуге және іске асыруға қатысады, сотталғандардың ерікті ұйымдарының жұмыстарына көмек көрсетеді, сондай-ақ сотталғандарға көтермелеулер, тәртіптік жазалаулар қолдану мәселелерін қарастырады.";
26-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"26. Сотталғандарға тәртіптік жазалаулар ҚАК-тің 133-бабында көзделген тәртіпте мекеме бастығының немесе оның міндетін атқарушы адамның не оның орынбасарының қаулысымен осы Қағидаларға 9-қосымшаға сәйкес нысанда қолданылады.
Бұзушылық фактісі бойынша сотталғанмен ЖТЖ күнделігіне тіркеумен тәрбиелік сипаттағы әңгіме жүргізіледі, қажеттілігіне қарай психологиялық көмек, психотүзету іс-шаралар өткізіледі.
Мекеме әкімшілігі көтермелеу немесе жазалау шараларын қолдану туралы қаулы шығарылған күннен бастап келесі жұмыс күнінен кешіктірмей ҚАЖ ОАДҚ-ға осы мәліметтерді енгізеді.
Егер тәртіптік жазалау басқа мекемелер арқылы транзитпен жүруі (бұдан әрі – транзиттік мекеме) кезінде салынған жағдайда транзиттік мекеме әкімшілігі тәртіптік жазалауға тарту туралы қаулы бар материалдарды сотталғанның жеке ісіне қоса береді.
ТИ-ға жабу транзиттік мекемеде орындалады, транзиттік мекемедегі ТИ-ға жабу орындалмаған жағдайда не толығымен орындалмаса, осы жазалау мекемеге келген күні, соның ішінде тиісті іс-шараларды өткізумен карантинде болған күндерді есепке алумен орындалады.
Сотталған жіберілген мекемеге келген күні, оның әкімшілігі жеке ісіне қоса берілген, тәртіптік жазалауларға тарту туралы материалдардың негізінде тиісті мінез-құлық дәрежесін бере отырып, ҚАЖ ОАДҚ-ға тиісті мәліметтерді енгізеді.
Мекеме әкімшілігі келесі жұмыс күнінен кешіктірмей прокурорға сотталғанға қатысты тәртіптік жаза қолдану туралы қаулының көшірмесін жолдайды.";
31-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"31. Мекеме комиссиясының басқа жағдайға ауыстыру туралы шешіміне хаттама жасалады, үзінді жеке iске қоса тiгіледі, ал ҚАЖ ОАДҚ-ға тиісті жазба жазылады.";
53-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"53. Сотталғандарды бостандыққа дайындау бойынша жұмыстардың нәтижелерi ҚАЖ ОАДҚ-да көрсетiледi, материалдар сотталғанның жеке iсiне тiркеледi.
Жазаның өтелмеген бөлігін неғұрлым жеңіл жаза түріне ауыстырудың немесе шартты түрде мерзімінен бұрын босатудың формальді мерзімі келген сотталғандарға қатысты (Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 72 және 73-баптарын қолдану тәртібінде) мекеме әкімшілігі сотталған таңдаған тұрғылықты жері бойынша пробация қызметінен сотталғанның босап шыққаннан кейінгі болжамды тұратын орны мен оның жұмысқа орналасу перспективасы (туыстарының жазбаша келісімі, ұйымның, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының тұрғын үй, жұмыс орнын беруі) туралы деректерді дер кезінде (екі айдан кем емес) сұратады.";
55-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"55. Бас бостандығынан айыруға сотталғандармен тәрбие жұмысын жүргізу кезінде психологиялық көмек көрсету бөлігінде психолог мынадай құжаттаманы:
1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша психологиялық картаны;
2) осы Қағидаларға 21-қосымшаға сәйкес нысан бойынша сотталғандардың туысқандарына арналған кеңес беру журналын;
Қажет болған жағдайда журналдардағы бағандар саны көбейтілуі мүмкін.";
58-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"58. Сотталғандардың ерікті ұйымдары мынадай сипаттағы секциялардан тұрады: бос уақыт және өзі-өзін тәрбиелеу; қолданбалы өнер және шығармашылық көркемөнерпаздар; өндірістік, санитариялық-гигиеналық және сотталғандардың өзгеде бағыттағы мүдделері.
Сондай-ақ, мекемелерде өзін жақсы жағынан көрсеткен сотталғандардың арасынан мекемелердің ұжымдары кеңесі (бұдан әрі – МҰК) және жасақтардың ұжымдары кеңесі (бұдан әрі – ЖҰК) құрылады. Осы секцияларда тұрған сотталғандардың шешімімен секциялардың жетекшілері сайланады.
Секциялардың жетекшілері не сотталғандардың ерікті ұйымдарының өзге де мүшелері басқа сотталғандарға тапсырма бере алмайды, өз қызметін тек өз еркімен ынта білдіру және мекеменің тыныс-тіршілігін ұйымдастырудағы мәселелерде ұжымдық шешім қабылдау негізінде жүзеге асырады.
Мекеме, жасақ ұжымының кеңесі өз қызметін мекеме қызметтерінің тоқсандық жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырады.
Секциялардың жетекшілерінің қатысуымен ЖТК отырыстарында СЕҰ жоспарларын іске асыру мәселелері талқыланады.".
Осы Қағидаларға 2-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.
осы Қағидаларға 18-қосымша алып тасталсын;
осы Қағидаларға 19-қосымша алып тасталсын;
осы Қағидаларға 20-қосымша алып тасталсын;
осы Қағидаларға 22-қосымша алып тасталсын;
осы Қағидаларға 23-қосымша алып тасталсын;
осы Қағидаларға 24-қосымша алып тасталсын.
2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Қылмыстық-атқару жүйесі комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:
1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;
3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрі |
М. Ахметжанов |
Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрі 2022 жылғы 12 шілдедегі № 588 бұйрығына қосымша |
|
Бас бостандығынан айыруға сотталғандармен тәрбие жұмысын жүргізу қағидаларына 2-қосымша |
|
Нысан |
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КАРТА
Тегі: __________________________________________________
Аты: __________________________________________________
Әкесінің аты: __________________________________________________
Тұған күні:_______________________
Ұлты ____________________________
Білімі: ____________________
Мамандығы: ___________________________
Қамау алдындағы жұмыс орыны: ______________________________________
__________________________________________________
Қарулы күштердегі қызмет: _____________________
Сотталықтарының саны: ___________
Бап, мерзімі: ___________________________________
Мерзімінің басталуы: __________________
Мерзімінің аяқталуы: __________________
Қылмыстың қысқа фабуласы: ______________________________________
__________________________________________________
Қылмысты (алкогольдік, есірткілік, уытқұмарлық масаң күйде / аффект күйінде) (қажетінің астын сызу) жасаған
Мәжбүрлеп емдеу тағайындалды: Жоқ; Иә; (есінің дұрыстығы жоққа шығарылмайтын психикалық бұзылулардан зардап шегуші ретінде; психикаға белсенді әсер ететін заттарды (ПБЗ) пайдаланумен байланысты психикалық, мінез-құлық бұзылыстарынан (аурулардан) емделуге мұқтаж деп танылғандар ретінде; кәмелетке толмағандардың, жас балалардың жыныстық тиіспеушілігіне қарсы қылмыстық құқық бұзушылық жасаған он сегіз жастан асқан адам ретінде) астын сызу)
Соттың мәжбүрлеп емдеуді тоқтатқан күні: ___________________________________
ШТМББ:_______________________
ЖЖА:__________________________ БТМ:_________________________
Келіп түскен күні: __________________
Қайдан келді: _____________________
Профилактикалық есепке алу (түрі, күні, есепке қою негізі, бастамашы қызметі):
__________________________________________________
Өмірбаяндық деректерді талдау
Тәрбиенің ерекшеліктері (толық / толық емес отбасында, туыстарында, балалар үйінде, интернатта, қамқоршыларда/асырап алушы ата-аналарда; ата-анасыз қай жастан бастап, отбасында қанша бала / бала саны бойынша; ата-аналар тарапынан назардың болмауы орын алды; балалық / жасөспірімдік жаста бас тарту; шамадан тыс қорғаншылық, "отбасының кумирі"; шамадан тыс қатаң тәрбие, ата-аналар/ата-аналар мен балалар арасындағы/балалар арасындағы жанжалдар, бір баланың(олардың) екіншісінің(олардың) кемітуі есебінен көтерілуі (керегінің астын сызу, өзгені көрсету):
Ата-аналардың мәртебесі (жоғары/орташа/төмен білім беру, кәсіби және әлеуметтік; қайғылы қаза болу, аурудан мезгілсіз қайтыс болу, қай жаста) (керегінің астын сызу, өзгені көрсету): __________________________________
__________________________________________________
Отбасы (үйленген / тұрмыста, бойдақ / тұрмыста емес, азаматтық неке, жесір(а) ажырасқан(а); отбасымен байланыс: отбасымен байланысты қолдайды/қолдамайды/жоғалған/отбасылық қарым-қатынас жақсы/қанағаттанарлықсыз; отбасы құрметті, ақылды/дисфункционалды, маргиналды өмір салты; балалардың болуы (саны, Жасы, жынысы) (керегінің астын сызу, өзгені көрсету): _____________________________________
___________________________________________
Қолайсыз тұқым қуалаушылық (жақын туыстарында психикалық аурулардың, алкоголизмнің, Нашақорлықтың, уытқұмарлықтың; ауытқушылық, делинквенттік мінез-құлықтың, суицидтік әрекеттердің немесе аяқталған суицидтердің болуы; бұрын сотталған, діни сектада тұрған және т. б.) (қажеттісінің астын сызу, өзгені көрсету): ___________________________
Анамнез (бас сүйек-ми жарақаттары, тыртықтардың, тыртықтардың, күйіктердің болуы және т. б.; үйден кету/қаңғыбастық/оқу орындарын елемеу фактілері; аса құнды құмарлықтар мен қызығушылықтар; ББЗ теріс пайдалану; садизмнің, жануарларға/қоршаған ортаға физикалық агрессияның көрінісі; отбасылық қатынастардың бұзылуы, ажырасулар; жұмыс орындарының жиі ауысуы, теріс себептер бойынша жұмыстан шығу; құмар ойындарға/бәс тігуге әуестену және т. б.) (қажеттінің астын сызу, өзгені көрсету): _______________________________
___________________________________________________________________
Аутоагрессия (суицидтік және кез келген аутоагрессивтік мінез-құлық, оның ішінде көрсету сипаты: бөгде дене, тамақтанудан бас тарту, дене жарақаты және т. б.) (қажеттісінің астын сызу, барлық фактілерді, күндерді, тәсілдерді, себептерді көрсету): __________________
Д-есепке алу: (наркологиялық, психоневрологиялық, соматикалық, туберкулездік; мүгедектіктің болуы) (қажетінің астын сызу, диагнозын көрсету)
Зорлық-зомбылық жыныстық қатынасқа мәжбүрлеу / жыныстық артықшылықты бұзу (гомосексуализм) (көрсету): _________________________
__________________________________________________
Қызығушылығы, хоббиі, іскерлігі, дағдылары (көрсету): ________________________________
Өзінің жұмыспен қамтылуына қатынасы (оң, бейтарап, теріс) қажетінің астын сызу, өзгені көрсету): __________________________________
__________________________________________________
Психологиялық сипаттама: (керегінің астын сызу, қажет болған жағдайда сипаттау, нақтылау)
Нейро-лингвистикалық бағдарлау (НЛБ) (визуал, аудиал, кинестетик, дискрет) ____________________________________________
Конституция (астеник, жеңіл атлетика, пикник, диспластика) ____________
____________________________________________________________________
Темперамент (тұрақты экстроверт, тұрақсыз экстроверт, интроверт; холерик, сангин, флегматикалық, меланхолик): ___________________________
__________________________________________________________________
Мінез акцентуациясы (баллмен): _______________________________________
__________________________________________________
Өзін-өзі бағалау (жеткілікті, шамадан тыс, төмен, тұрақсыз) __________________________________________________________________
Жүйке-психологиялық тұрақтылық (жоғары, жақсы / орташа, қанағаттанарлық, төмен / қанағаттанарлықсыз) ___________________________
____________________________________________________________________
Жанжалдағы мінез-құлық стилі (қарама-қайшылық, ынтымақтастық, ымыраға келу, қашу, сәйкестік) _______________________________________
____________________________________________________________________
Бастапқы диагностика нәтижесінде суицидтік қауіп (жоқ, әлсіз, орташа, жоғары) _______________________
Суицид және өзіне қандай да бір қасақана зақым келтіру қатерлері: суицид жасау ниеті туралы белсенді ойлар мен мәлімдемелер; өзіне дене жарақатын салудың айқын қаупі; суицид жасау/өзіне зақым келтіру (кез келген түрдегі)/тамақтанудан бас тарту әрекеттерінің болуы; әлеуметтік қолдаудың болмауы (жұбайымен (зайыбымен) ажырасу, ауыр бұзылған қарым-қатынастар, әлеуметтік ортаны қабылдамайтын туыстық байланыстардың үзілуі); өмірін аяқтау қаупі/суицид жасаудың тыңғылықты жоспары; созылмалы мүгедектік ауруы, психикалық денсаулық жағдайы, басқалармен қақтығыстар және басқалар: ____________________________________________________________________
Мазасыздық (жеке, жағдайлық; төмен, орташа / орташа, жоғары)
____________________________________________________________________
Депрессия (жоқ, әлсіз, орташа, күшті) ______________________________
____________________________________________________________________
Бейімделу (төмен, қанағаттанарлық, қалыпты, жоғары; жылдам, баяу)
____________________________________________________________________
Невротизация (Н)/Психопатизация (П) (П-жоғары, п-төмен, Н-жоғары, Н-төмен)
____________________________________________________________
Агрессия (аутоагрессия, жанама, физикалық, ауызша агрессия, негативизм)
___________________________________________________________________
Деструктивті агрессияға бейімділік: даулар/жанжалдар кезінде басқа адамға дене күшін қолдану; ашушаңдық (кішкене қозу кезінде жағымсыз сезімдерді көрсетуге дайын болу: қызба мінез, дөрекілік); негативизм (пассивті қарсылықтан бастап қалыптасқан әдет-ғұрыптар мен заңдарға қарсы белсенді күреске дейінгі мінез-құлықтағы оппозициялық тәсіл); реніш (нақты және ойдан шығарылған әрекеттер үшін басқаларға қызғаныш пен жеккөрушілік); күдік (сенімсіздік пен сақтықтан бастап, басқа адамдар жоспарлап, зиян келтіретініне сенуге дейін); сөздік озбырлық (теріс сезімдерді (айқайлау, бажылдау) түрінде және ауызша жауаптар (қарғау, қорқыту) арқылы білдіру; кінә сезімі (субъектінің жаман адам екендігіне, зұлымдыққа, сондай-ақ оның өкінуіне деген ықтимал сенімі)
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Фрустрация (төмен, орташа, жоғары)____________________________________
_______________________________________________
Қаттылық (төмен, орташа, жоғары) _____________________________________
________________________________________________
Жалғыздық (төмен, орташа, жоғары) ___________________________________
_______________________________________________
Үмітсіздік (жоқ, жеңіл, орташа, ауыр) _____________________________
Эмпатия (өте жоғары, орташа, төмен, өте төмен) __________________________
_____________________________
Интеллект (сөйлеу, логикалық-математикалық, дене-кинетикалық, визуалды-кеңістіктік, әлеуметтік, жеке, шығармашылық; төмен, орташа, жоғары; жылжымалы, кристалданған) ___________________________________________
__________________________________________________
Есте сақтау (ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді, жедел, қозғалыс, эмоционалды, бейнелі, ауызша-логикалық) ___________________________________________
__________________________________________________
Назар аудару (еріксіз (пассивті), ерікті, шоғырланған, көлемді, тұрақты, ауыспалы, таратылған.) ___________________________________________
Айқын белгілер (қылилық, үлкен туатын дақтар/сүйелдер, тыртықтар, күйіктер және т. б. дененің, беттің ашық жерлерінде, өркештің болуы, ақсақтық, дененің жұптасқан бөліктерінің айқын білінетін асимметриясы, дене бөлігінің болмауы: көз, қол, аяқ және т. б.) ______________________
Сөйлеу (баяу, тегіс, тұтқыр, тыныш, қозған, қозғалмалы, айқын, табанды, мәдени, сауатсыз, жергілікті диалектілердің болуы, екпін, сөйлеу кемшіліктері: сыбырлау, мұрын, бұралу, кекіру, саңырау, сөйлеу - жиі қайталанатын паразиттік сөздер және т. б.) _______________________________________
Мінез-құлық / моторлық әдеттер (қолды ысқылау, саусақтардың буындарын қысу, назолабиалды үшбұрышты, иекті, шашты басынан сипау, аяғынан аяғына дейін басу, қолды тігістерде/Арқада/қалтада ұстау, қолдардағы заттарды бұру, басын иыққа еңкейту, аяғын аяққа қою, тырнақтарды тістеу, ән айту, би билейді, қолмен/аяқпен ырғақты ұрады және т. б.) __________________________________
_____________________________________________________________________
Мінез-құлық: (сабырлы/мүйізді, жабық / ашық, эмоционалды / сабырлы,сенімсіз / қызығушылық танытады, қашықтықты сақтайды/ сақтамайды, сергек/босаңсыған, белсенді / енжар, сенімді/сенімді емес, қарапайым / бос,сөйлейтін / үнсіз, қатал / гуманистік, агрессивті / мейірімді, батыл / қорқақ, бейім авантюрам, импульсивен / Мұқият продумывает өз іс-әрекеттері және т. б.) (керегінің астын сызу, өзгені көрсету): ___________________________________
____________________________________________________________________
Толеранттылық/төзімсіздік (зияткерлік, этникалық, конфессиялық, мәдениетаралық, гендерлік, жыныстық, Медициналық, жас, сыныптық; төмен, орташа, жоғары) (қажеттісінің астын сызу, өзге де көрсету): _________________
____________________________________________________________________
Шынайылық (төмен, қанағаттанарлық, жоғары) _____________________
___________________________________________________________________
Рұқсат етілген/норма/байқалады (әдепсіз тіл тигізу, ұқыпсыз сыртқы келбет, тексеруге (жұмысқа, оқуға) кешігу, өсек айту, жанжалдарда ұстамау( оларды арандату), ұсақ бұзақылық, дөрекілік, цинизм, қандай да бір арандатушылық, спирттік ішімдіктерді пайдалану, өтірік айту, дене күшін қолдану және т. б.) (керегінің астын сызу, өзге де көрсету):_________________________________
_________________________________________________________________
Басым қажеттіліктер: (физиологиялық, өзін-өзі сақтау, әлеуметтік топқа жату, жеке басын құрметтеу, өзін-өзі көрсету және т. б.) (керегінің астын сызу, өзгені көрсету): __________________________________________________
Құндылықтар (жеке, әлеуметтік, материалдық, идеялық және т.б.) (қажеттісінің астын сызу, толығырақ және өзге де құндылықтарды көрсету): _______________________________________________
Сотталған адам 6-12 айға дейін ұзақ уақыт бойы (ұсталғанға дейін, тергеу изоляторында, мекемеде) қатты эмоциялық күйзелісті бастан кешірді ме (қажетінің астын сызу, өзгелерін психологиялық портретте көрсету қажет): жалғыздық; аңсау; қорқыныш; үрей; тұйықтық; дұшпандық; долылық; өшпенділік; ыза; қанағаттанбаушылық сезімі; шаршау және үмітсіздік сезімі (өмір сүргісі келмейді) және басқа ___________________________________________
___________________________________________________________________
Жеке тұлғаның қоғамға қарсы және шекаралық сипаттағы ерекше бұзылыстарының болуы: алдамшы сүйкімділік; патологиялық; зымияндық, қулық және айналасындағы адамдарға айла-шарғы жасау (жеке пайда алу үшін); жоғары моральдық сезімдерді (өкіну, жаны ашу, күйзелу, кінә мен ұят сезімдері) сезіне алмау; жауапсыздық; фрустрацияға өте төмен төзімділік; агрессивті мінез-құлықтың төмен шегі (физикалық зорлық-зомбылықты қоса алғанда); басқаларды айыптауға айқын бейімдігі ____________________________________________
___________________________________________________________________
Тәуелді типтегі жеке тұлғалық бұзылулардың болуы: өзіне-өзі күмәндану (өзін-өзі бағалаудың төмендігі); басқа адамдардың талаптарына оңай бағынады (басқалардың нұсқауы бойынша заңсыз әрекеттер жасай алады); жалғыз қалудан қорқу (қолдаусыз тастап кету, айналасындағылардың үнемі жігерлендіруін қажет етеді); айналасындағылардан қамқорлық пен қолдау алуға ұмтылу (тіпті өз еркімен өзіне жағымсыз нәрселер жасауы мүмкін); өзіне қатысты маңызды шешімдер қабылдау жауапкершілігін басқаларға белсенді немесе пассивті түрде арту (қажетінің астын сызу)
Басқа психологиялық және мінез-құлық ерекшеліктері _______________
___________________________________________________________________
Психолог __________________________________________________________
(Мекеме; ТАӘ)
Бөлім 1. Психодиагностика нәтижелері
(психолог толтырады)
№ | Күні, уақыты |
Құрал-саймандар. | Нәтижелері. Интерпретация | Жұмыс бойынша ұсыныстар (Психологтың ТАӘ) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Бөлім 2. Сотталғандарға консультациялық, психологиялық түзету, психопрофилактикалық жұмысты іске асыру жоспары
(психолог толтырады)
№ | Күні, уақыты |
Іс-шараның мақсаты, әдістері, атауы және жұмыс нәтижелері |
Ескертпе |
1 | 2 | 3 | 4 |
Бөлім 3. Мекеменің профилактикалық есебінде тұрған адамдармен жеке түзету (тәрбие) жұмысы (жасақ тәрбиешілері кеңесінің мүшелері толтырады)
№ | Күні, уақыты |
Іс-шараның мақсаты, әдістері, атауы және жұмыс нәтижелері | Жауапты орындаушы (Қызметкердің ТАӘ) |
1 | 2 | 3 | 4 |