"Бас бостандығынан айыруға сотталғандармен тәрбие жұмысын жүргізу қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 13 тамыздағы № 508 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Жаңа

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2022 жылғы 12 шiлдедегi № 588 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 15 шiлдеде № 28826 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Бас бостандығынан айыруға сотталғандармен тәрбие жұмысын жүргізу қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 13 тамыздағы № 508 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9729 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бас бостандығынан айыруға сотталғандармен тәрбие жұмысын жүргізу қағидаларында:

      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Сотталғанды зерделеу және онымен тәрбие жұмысын жүргiзу нәтижелері бойынша қорытындылар Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Қылмыстық-атқару жүйесінің орталықтандырылған автоматтандырылған деректер қоры (бұдан әрі – ҚАЖ ОАДҚ) арқылы ай сайын ЖТЖ күнделігіне жазылады.";

      16-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. Психолог жаңадан келген сотталғандарға бастапқы психодиагностикалық тексеру жүргiзедi, олардың әрқайсысына осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Психологиялық картаны толтырады.";

      17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. Өткiзiлген жұмысты талдау нәтижелері бойынша психолог тиісті қызметтерге жаңадан келген сотталғандармен тәрбие жұмысын жүргізудің негiзгi бағыттары бойынша ұсыныс бередi, олар ҚАЖ ОАДҚ арқылы ЖТЖ күнделiгiне жазылады.";

      24-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "24. ЖТК мүшелерi жасақ бастығына және психологқа сотталғандармен жасақ буынында жұмыс жасау кезінде көмек көрсетеді, сотталғандардың түзелу (тәртіпті түзеу) мәселелерін шешуге, ұстау режимін сақтауға, оларға заңға бағынушылықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, тәрбиелік және демалыс іс-шараларын ұйымдастыруға және өткізуге қатысады, сотталғандармен тәрбиелiк әңгiмелесу жазбасын және ЖТК ұсынымдарын ҚАЖ ОАДҚ арқылы ЖТЖ күнделiгiне және Психологиялық картаға енгiзедi, жеке бағдарламаны, ШТМББ немесе НЖЖА-ға (оның жеке басын сипаттайтын деректер, мінез-құлқы, жазаны өтеу кезінде оқуға және еңбекке деген көзқарасы) дайындауға, мекеме түрiн өзгертуге, сотталғандардың мекемеден тыс жерге шығуына сипаттайтын материалдарды әзірлеуге және іске асыруға қатысады, сотталғандардың ерікті ұйымдарының жұмыстарына көмек көрсетеді, сондай-ақ сотталғандарға көтермелеулер, тәртіптік жазалаулар қолдану мәселелерін қарастырады.";

      26-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "26. Сотталғандарға тәртіптік жазалаулар ҚАК-тің 133-бабында көзделген тәртіпте мекеме бастығының немесе оның міндетін атқарушы адамның не оның орынбасарының қаулысымен осы Қағидаларға 9-қосымшаға сәйкес нысанда қолданылады.

      Бұзушылық фактісі бойынша сотталғанмен ЖТЖ күнделігіне тіркеумен тәрбиелік сипаттағы әңгіме жүргізіледі, қажеттілігіне қарай психологиялық көмек, психотүзету іс-шаралар өткізіледі.

      Мекеме әкімшілігі көтермелеу немесе жазалау шараларын қолдану туралы қаулы шығарылған күннен бастап келесі жұмыс күнінен кешіктірмей ҚАЖ ОАДҚ-ға осы мәліметтерді енгізеді.

      Егер тәртіптік жазалау басқа мекемелер арқылы транзитпен жүруі (бұдан әрі – транзиттік мекеме) кезінде салынған жағдайда транзиттік мекеме әкімшілігі тәртіптік жазалауға тарту туралы қаулы бар материалдарды сотталғанның жеке ісіне қоса береді.

      ТИ-ға жабу транзиттік мекемеде орындалады, транзиттік мекемедегі ТИ-ға жабу орындалмаған жағдайда не толығымен орындалмаса, осы жазалау мекемеге келген күні, соның ішінде тиісті іс-шараларды өткізумен карантинде болған күндерді есепке алумен орындалады.

      Сотталған жіберілген мекемеге келген күні, оның әкімшілігі жеке ісіне қоса берілген, тәртіптік жазалауларға тарту туралы материалдардың негізінде тиісті мінез-құлық дәрежесін бере отырып, ҚАЖ ОАДҚ-ға тиісті мәліметтерді енгізеді.

      Мекеме әкімшілігі келесі жұмыс күнінен кешіктірмей прокурорға сотталғанға қатысты тәртіптік жаза қолдану туралы қаулының көшірмесін жолдайды.";

      31-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "31. Мекеме комиссиясының басқа жағдайға ауыстыру туралы шешіміне хаттама жасалады, үзінді жеке iске қоса тiгіледі, ал ҚАЖ ОАДҚ-ға тиісті жазба жазылады.";

      53-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "53. Сотталғандарды бостандыққа дайындау бойынша жұмыстардың нәтижелерi ҚАЖ ОАДҚ-да көрсетiледi, материалдар сотталғанның жеке iсiне тiркеледi.

      Жазаның өтелмеген бөлігін неғұрлым жеңіл жаза түріне ауыстырудың немесе шартты түрде мерзімінен бұрын босатудың формальді мерзімі келген сотталғандарға қатысты (Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 72 және 73-баптарын қолдану тәртібінде) мекеме әкімшілігі сотталған таңдаған тұрғылықты жері бойынша пробация қызметінен сотталғанның босап шыққаннан кейінгі болжамды тұратын орны мен оның жұмысқа орналасу перспективасы (туыстарының жазбаша келісімі, ұйымның, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының тұрғын үй, жұмыс орнын беруі) туралы деректерді дер кезінде (екі айдан кем емес) сұратады.";

      55-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "55. Бас бостандығынан айыруға сотталғандармен тәрбие жұмысын жүргізу кезінде психологиялық көмек көрсету бөлігінде психолог мынадай құжаттаманы:

      1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша психологиялық картаны;

      2) осы Қағидаларға 21-қосымшаға сәйкес нысан бойынша сотталғандардың туысқандарына арналған кеңес беру журналын;

      Қажет болған жағдайда журналдардағы бағандар саны көбейтілуі мүмкін.";

      58-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "58. Сотталғандардың ерікті ұйымдары мынадай сипаттағы секциялардан тұрады: бос уақыт және өзі-өзін тәрбиелеу; қолданбалы өнер және шығармашылық көркемөнерпаздар; өндірістік, санитариялық-гигиеналық және сотталғандардың өзгеде бағыттағы мүдделері.

      Сондай-ақ, мекемелерде өзін жақсы жағынан көрсеткен сотталғандардың арасынан мекемелердің ұжымдары кеңесі (бұдан әрі – МҰК) және жасақтардың ұжымдары кеңесі (бұдан әрі – ЖҰК) құрылады. Осы секцияларда тұрған сотталғандардың шешімімен секциялардың жетекшілері сайланады.

      Секциялардың жетекшілері не сотталғандардың ерікті ұйымдарының өзге де мүшелері басқа сотталғандарға тапсырма бере алмайды, өз қызметін тек өз еркімен ынта білдіру және мекеменің тыныс-тіршілігін ұйымдастырудағы мәселелерде ұжымдық шешім қабылдау негізінде жүзеге асырады.

      Мекеме, жасақ ұжымының кеңесі өз қызметін мекеме қызметтерінің тоқсандық жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырады.

      Секциялардың жетекшілерінің қатысуымен ЖТК отырыстарында СЕҰ жоспарларын іске асыру мәселелері талқыланады.".

      Осы Қағидаларға 2-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      осы Қағидаларға 18-қосымша алып тасталсын;

      осы Қағидаларға 19-қосымша алып тасталсын;

      осы Қағидаларға 20-қосымша алып тасталсын;

      осы Қағидаларға 22-қосымша алып тасталсын;

      осы Қағидаларға 23-қосымша алып тасталсын;

      осы Қағидаларға 24-қосымша алып тасталсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Қылмыстық-атқару жүйесі комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ішкі істер министрі
М. Ахметжанов

  Қазақстан Республикасының
Ішкі істер министрі
2022 жылғы 12 шілдедегі
№ 588 бұйрығына
қосымша
  Бас бостандығынан айыруға
сотталғандармен тәрбие
жұмысын жүргізу қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КАРТА

      Тегі: __________________________________________________

      Аты: __________________________________________________

      Әкесінің аты: __________________________________________________

      Тұған күні:_______________________

      Ұлты ____________________________

      Білімі: ____________________

      Мамандығы: ___________________________

      Қамау алдындағы жұмыс орыны: ______________________________________

      __________________________________________________

      Қарулы күштердегі қызмет: _____________________

      Сотталықтарының саны: ___________

      Бап, мерзімі: ___________________________________

      Мерзімінің басталуы: __________________

      Мерзімінің аяқталуы: __________________

      Қылмыстың қысқа фабуласы: ______________________________________

      __________________________________________________

      Қылмысты (алкогольдік, есірткілік, уытқұмарлық масаң күйде / аффект күйінде) (қажетінің астын сызу) жасаған

      Мәжбүрлеп емдеу тағайындалды: Жоқ; Иә; (есінің дұрыстығы жоққа шығарылмайтын психикалық бұзылулардан зардап шегуші ретінде; психикаға белсенді әсер ететін заттарды (ПБЗ) пайдаланумен байланысты психикалық, мінез-құлық бұзылыстарынан (аурулардан) емделуге мұқтаж деп танылғандар ретінде; кәмелетке толмағандардың, жас балалардың жыныстық тиіспеушілігіне қарсы қылмыстық құқық бұзушылық жасаған он сегіз жастан асқан адам ретінде) астын сызу)

      Соттың мәжбүрлеп емдеуді тоқтатқан күні: ___________________________________

      ШТМББ:_______________________

      ЖЖА:__________________________ БТМ:_________________________

      Келіп түскен күні: __________________

      Қайдан келді: _____________________

      Профилактикалық есепке алу (түрі, күні, есепке қою негізі, бастамашы қызметі):

      __________________________________________________

Өмірбаяндық деректерді талдау

      Тәрбиенің ерекшеліктері (толық / толық емес отбасында, туыстарында, балалар үйінде, интернатта, қамқоршыларда/асырап алушы ата-аналарда; ата-анасыз қай жастан бастап, отбасында қанша бала / бала саны бойынша; ата-аналар тарапынан назардың болмауы орын алды; балалық / жасөспірімдік жаста бас тарту; шамадан тыс қорғаншылық, "отбасының кумирі"; шамадан тыс қатаң тәрбие, ата-аналар/ата-аналар мен балалар арасындағы/балалар арасындағы жанжалдар, бір баланың(олардың) екіншісінің(олардың) кемітуі есебінен көтерілуі (керегінің астын сызу, өзгені көрсету):

      Ата-аналардың мәртебесі (жоғары/орташа/төмен білім беру, кәсіби және әлеуметтік; қайғылы қаза болу, аурудан мезгілсіз қайтыс болу, қай жаста) (керегінің астын сызу, өзгені көрсету): __________________________________

      __________________________________________________

      Отбасы (үйленген / тұрмыста, бойдақ / тұрмыста емес, азаматтық неке, жесір(а) ажырасқан(а); отбасымен байланыс: отбасымен байланысты қолдайды/қолдамайды/жоғалған/отбасылық қарым-қатынас жақсы/қанағаттанарлықсыз; отбасы құрметті, ақылды/дисфункционалды, маргиналды өмір салты; балалардың болуы (саны, Жасы, жынысы) (керегінің астын сызу, өзгені көрсету): _____________________________________

      ___________________________________________

      Қолайсыз тұқым қуалаушылық (жақын туыстарында психикалық аурулардың, алкоголизмнің, Нашақорлықтың, уытқұмарлықтың; ауытқушылық, делинквенттік мінез-құлықтың, суицидтік әрекеттердің немесе аяқталған суицидтердің болуы; бұрын сотталған, діни сектада тұрған және т. б.) (қажеттісінің астын сызу, өзгені көрсету): ___________________________

      Анамнез (бас сүйек-ми жарақаттары, тыртықтардың, тыртықтардың, күйіктердің болуы және т. б.; үйден кету/қаңғыбастық/оқу орындарын елемеу фактілері; аса құнды құмарлықтар мен қызығушылықтар; ББЗ теріс пайдалану; садизмнің, жануарларға/қоршаған ортаға физикалық агрессияның көрінісі; отбасылық қатынастардың бұзылуы, ажырасулар; жұмыс орындарының жиі ауысуы, теріс себептер бойынша жұмыстан шығу; құмар ойындарға/бәс тігуге әуестену және т. б.) (қажеттінің астын сызу, өзгені көрсету): _______________________________

      ___________________________________________________________________

      Аутоагрессия (суицидтік және кез келген аутоагрессивтік мінез-құлық, оның ішінде көрсету сипаты: бөгде дене, тамақтанудан бас тарту, дене жарақаты және т. б.) (қажеттісінің астын сызу, барлық фактілерді, күндерді, тәсілдерді, себептерді көрсету): __________________

      Д-есепке алу: (наркологиялық, психоневрологиялық, соматикалық, туберкулездік; мүгедектіктің болуы) (қажетінің астын сызу, диагнозын көрсету)

      Зорлық-зомбылық жыныстық қатынасқа мәжбүрлеу / жыныстық артықшылықты бұзу (гомосексуализм) (көрсету): _________________________

      __________________________________________________

      Қызығушылығы, хоббиі, іскерлігі, дағдылары (көрсету): ________________________________

      Өзінің жұмыспен қамтылуына қатынасы (оң, бейтарап, теріс) қажетінің астын сызу, өзгені көрсету): __________________________________

      __________________________________________________

Психологиялық сипаттама: (керегінің астын сызу, қажет болған жағдайда сипаттау, нақтылау)

      Нейро-лингвистикалық бағдарлау (НЛБ) (визуал, аудиал, кинестетик, дискрет) ____________________________________________

      Конституция (астеник, жеңіл атлетика, пикник, диспластика) ____________

      ____________________________________________________________________

      Темперамент (тұрақты экстроверт, тұрақсыз экстроверт, интроверт; холерик, сангин, флегматикалық, меланхолик): ___________________________

      __________________________________________________________________

      Мінез акцентуациясы (баллмен): _______________________________________

      __________________________________________________

      Өзін-өзі бағалау (жеткілікті, шамадан тыс, төмен, тұрақсыз) __________________________________________________________________

      Жүйке-психологиялық тұрақтылық (жоғары, жақсы / орташа, қанағаттанарлық, төмен / қанағаттанарлықсыз) ___________________________

      ____________________________________________________________________

      Жанжалдағы мінез-құлық стилі (қарама-қайшылық, ынтымақтастық, ымыраға келу, қашу, сәйкестік) _______________________________________

      ____________________________________________________________________

      Бастапқы диагностика нәтижесінде суицидтік қауіп (жоқ, әлсіз, орташа, жоғары) _______________________

      Суицид және өзіне қандай да бір қасақана зақым келтіру қатерлері: суицид жасау ниеті туралы белсенді ойлар мен мәлімдемелер; өзіне дене жарақатын салудың айқын қаупі; суицид жасау/өзіне зақым келтіру (кез келген түрдегі)/тамақтанудан бас тарту әрекеттерінің болуы; әлеуметтік қолдаудың болмауы (жұбайымен (зайыбымен) ажырасу, ауыр бұзылған қарым-қатынастар, әлеуметтік ортаны қабылдамайтын туыстық байланыстардың үзілуі); өмірін аяқтау қаупі/суицид жасаудың тыңғылықты жоспары; созылмалы мүгедектік ауруы, психикалық денсаулық жағдайы, басқалармен қақтығыстар және басқалар: ____________________________________________________________________

      Мазасыздық (жеке, жағдайлық; төмен, орташа / орташа, жоғары)

      ____________________________________________________________________

      Депрессия (жоқ, әлсіз, орташа, күшті) ______________________________

      ____________________________________________________________________

      Бейімделу (төмен, қанағаттанарлық, қалыпты, жоғары; жылдам, баяу)

      ____________________________________________________________________

      Невротизация (Н)/Психопатизация (П) (П-жоғары, п-төмен, Н-жоғары, Н-төмен)

      ____________________________________________________________

      Агрессия (аутоагрессия, жанама, физикалық, ауызша агрессия, негативизм)

      ___________________________________________________________________

      Деструктивті агрессияға бейімділік: даулар/жанжалдар кезінде басқа адамға дене күшін қолдану; ашушаңдық (кішкене қозу кезінде жағымсыз сезімдерді көрсетуге дайын болу: қызба мінез, дөрекілік); негативизм (пассивті қарсылықтан бастап қалыптасқан әдет-ғұрыптар мен заңдарға қарсы белсенді күреске дейінгі мінез-құлықтағы оппозициялық тәсіл); реніш (нақты және ойдан шығарылған әрекеттер үшін басқаларға қызғаныш пен жеккөрушілік); күдік (сенімсіздік пен сақтықтан бастап, басқа адамдар жоспарлап, зиян келтіретініне сенуге дейін); сөздік озбырлық (теріс сезімдерді (айқайлау, бажылдау) түрінде және ауызша жауаптар (қарғау, қорқыту) арқылы білдіру; кінә сезімі (субъектінің жаман адам екендігіне, зұлымдыққа, сондай-ақ оның өкінуіне деген ықтимал сенімі)

      ___________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Фрустрация (төмен, орташа, жоғары)____________________________________

      _______________________________________________

      Қаттылық (төмен, орташа, жоғары) _____________________________________

      ________________________________________________

      Жалғыздық (төмен, орташа, жоғары) ___________________________________

      _______________________________________________

      Үмітсіздік (жоқ, жеңіл, орташа, ауыр) _____________________________

      Эмпатия (өте жоғары, орташа, төмен, өте төмен) __________________________

      _____________________________

      Интеллект (сөйлеу, логикалық-математикалық, дене-кинетикалық, визуалды-кеңістіктік, әлеуметтік, жеке, шығармашылық; төмен, орташа, жоғары; жылжымалы, кристалданған) ___________________________________________

      __________________________________________________

      Есте сақтау (ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді, жедел, қозғалыс, эмоционалды, бейнелі, ауызша-логикалық) ___________________________________________

      __________________________________________________

      Назар аудару (еріксіз (пассивті), ерікті, шоғырланған, көлемді, тұрақты, ауыспалы, таратылған.) ___________________________________________

      Айқын белгілер (қылилық, үлкен туатын дақтар/сүйелдер, тыртықтар, күйіктер және т. б. дененің, беттің ашық жерлерінде, өркештің болуы, ақсақтық, дененің жұптасқан бөліктерінің айқын білінетін асимметриясы, дене бөлігінің болмауы: көз, қол, аяқ және т. б.) ______________________

      Сөйлеу (баяу, тегіс, тұтқыр, тыныш, қозған, қозғалмалы, айқын, табанды, мәдени, сауатсыз, жергілікті диалектілердің болуы, екпін, сөйлеу кемшіліктері: сыбырлау, мұрын, бұралу, кекіру, саңырау, сөйлеу - жиі қайталанатын паразиттік сөздер және т. б.) _______________________________________

      Мінез-құлық / моторлық әдеттер (қолды ысқылау, саусақтардың буындарын қысу, назолабиалды үшбұрышты, иекті, шашты басынан сипау, аяғынан аяғына дейін басу, қолды тігістерде/Арқада/қалтада ұстау, қолдардағы заттарды бұру, басын иыққа еңкейту, аяғын аяққа қою, тырнақтарды тістеу, ән айту, би билейді, қолмен/аяқпен ырғақты ұрады және т. б.) __________________________________

      _____________________________________________________________________

      Мінез-құлық: (сабырлы/мүйізді, жабық / ашық, эмоционалды / сабырлы,сенімсіз / қызығушылық танытады, қашықтықты сақтайды/ сақтамайды, сергек/босаңсыған, белсенді / енжар, сенімді/сенімді емес, қарапайым / бос,сөйлейтін / үнсіз, қатал / гуманистік, агрессивті / мейірімді, батыл / қорқақ, бейім авантюрам, импульсивен / Мұқият продумывает өз іс-әрекеттері және т. б.) (керегінің астын сызу, өзгені көрсету): ___________________________________

      ____________________________________________________________________

      Толеранттылық/төзімсіздік (зияткерлік, этникалық, конфессиялық, мәдениетаралық, гендерлік, жыныстық, Медициналық, жас, сыныптық; төмен, орташа, жоғары) (қажеттісінің астын сызу, өзге де көрсету): _________________

      ____________________________________________________________________

      Шынайылық (төмен, қанағаттанарлық, жоғары) _____________________

      ___________________________________________________________________

      Рұқсат етілген/норма/байқалады (әдепсіз тіл тигізу, ұқыпсыз сыртқы келбет, тексеруге (жұмысқа, оқуға) кешігу, өсек айту, жанжалдарда ұстамау( оларды арандату), ұсақ бұзақылық, дөрекілік, цинизм, қандай да бір арандатушылық, спирттік ішімдіктерді пайдалану, өтірік айту, дене күшін қолдану және т. б.) (керегінің астын сызу, өзге де көрсету):_________________________________

      _________________________________________________________________

      Басым қажеттіліктер: (физиологиялық, өзін-өзі сақтау, әлеуметтік топқа жату, жеке басын құрметтеу, өзін-өзі көрсету және т. б.) (керегінің астын сызу, өзгені көрсету): __________________________________________________

      Құндылықтар (жеке, әлеуметтік, материалдық, идеялық және т.б.) (қажеттісінің астын сызу, толығырақ және өзге де құндылықтарды көрсету): _______________________________________________

      Сотталған адам 6-12 айға дейін ұзақ уақыт бойы (ұсталғанға дейін, тергеу изоляторында, мекемеде) қатты эмоциялық күйзелісті бастан кешірді ме (қажетінің астын сызу, өзгелерін психологиялық портретте көрсету қажет): жалғыздық; аңсау; қорқыныш; үрей; тұйықтық; дұшпандық; долылық; өшпенділік; ыза; қанағаттанбаушылық сезімі; шаршау және үмітсіздік сезімі (өмір сүргісі келмейді) және басқа ___________________________________________

      ___________________________________________________________________

      Жеке тұлғаның қоғамға қарсы және шекаралық сипаттағы ерекше бұзылыстарының болуы: алдамшы сүйкімділік; патологиялық; зымияндық, қулық және айналасындағы адамдарға айла-шарғы жасау (жеке пайда алу үшін); жоғары моральдық сезімдерді (өкіну, жаны ашу, күйзелу, кінә мен ұят сезімдері) сезіне алмау; жауапсыздық; фрустрацияға өте төмен төзімділік; агрессивті мінез-құлықтың төмен шегі (физикалық зорлық-зомбылықты қоса алғанда); басқаларды айыптауға айқын бейімдігі ____________________________________________

      ___________________________________________________________________

      Тәуелді типтегі жеке тұлғалық бұзылулардың болуы: өзіне-өзі күмәндану (өзін-өзі бағалаудың төмендігі); басқа адамдардың талаптарына оңай бағынады (басқалардың нұсқауы бойынша заңсыз әрекеттер жасай алады); жалғыз қалудан қорқу (қолдаусыз тастап кету, айналасындағылардың үнемі жігерлендіруін қажет етеді); айналасындағылардан қамқорлық пен қолдау алуға ұмтылу (тіпті өз еркімен өзіне жағымсыз нәрселер жасауы мүмкін); өзіне қатысты маңызды шешімдер қабылдау жауапкершілігін басқаларға белсенді немесе пассивті түрде арту (қажетінің астын сызу)

      Басқа психологиялық және мінез-құлық ерекшеліктері _______________

      ___________________________________________________________________

      Психолог __________________________________________________________

      (Мекеме; ТАӘ)

      Бөлім 1. Психодиагностика нәтижелері

      (психолог толтырады)

Күні, уақыты

Құрал-саймандар.
(өтінім кімнен келіп түсті)

Нәтижелері. Интерпретация

Жұмыс бойынша ұсыныстар (Психологтың ТАӘ)

1

2

3

4

5

      Бөлім 2. Сотталғандарға консультациялық, психологиялық түзету, психопрофилактикалық жұмысты іске асыру жоспары

      (психолог толтырады)

Күні, уақыты

Іс-шараның мақсаты, әдістері, атауы және жұмыс нәтижелері
(өтінім кімнен келіп түсті)

Ескертпе
(неғұрлым тар маманға жолдама болуы мүмкін қажетті белгілер көрсетіледі). Іс-шараға реакция туралы қорытынды және мінез-құлықтың өзгеру дәрежесі (қосымша шаралар кешенін өткізу қажеттілігі) (Психологтың ТАӘ)

1

2

3

4

      Бөлім 3. Мекеменің профилактикалық есебінде тұрған адамдармен жеке түзету (тәрбие) жұмысы (жасақ тәрбиешілері кеңесінің мүшелері толтырады)

Күні, уақыты

Іс-шараның мақсаты, әдістері, атауы және жұмыс нәтижелері
(өтінім кімнен келіп түсті)

Жауапты орындаушы (Қызметкердің ТАӘ)

1

2

3

4


Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады